Wszystko, co musi wiedzieć współczesny handlowiec
Jeśli Twoim zawodowym powołaniem jest regularny kontakt z klientem, oferowanie mu towarów lub usług oraz finalizowanie transakcji, z pewnością masz za sobą niejedno zawodowe szkolenie i całkiem sporo przeczytanych poradników. Wiesz więc na ten temat bardzo wiele, a pozyskane informacje potrafisz mądrze stosować w praktyce. I to świetnie - tylko że tak jak sam rynek podlega nieustannym zmianom, tak wiedza o człowieku, jego mózgu, rządzących nim emocjach i o procesach decyzyjnych także nie stoi w miejscu. Dlatego jeśli działasz jako handlowiec od kilku, kilkunastu, a może nawet kilkudziesięciu lat, dobrze abyś od czasu do czasu zaktualizował posiadane informacje w oparciu o najnowsze odkrycia naukowców oraz praktyków handlowania.
Jakość i zaangażowanie to droga do skutecznego zamykaniasprzedaży, a przygotowanie na odpowiednim poziomie wskaże,w którym kierunku iść do finalizacji.W tej wyjątkowo praktycznej książce kompleksowo i obszernie pokazany jest proces zamykania sprzedaży, od momentu złożenia oferty po samą jej finalizację. Znajdziesz w niej gotowe narzędzia komunikacyjne do zastosowania, od pojedynczych zwrotów, pytań, po gotowe modele postępowania.Będziesz mógł od razu je zastosować i realnie wpłynąć na polepszenie swoich wyników sprzedażowych.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?