W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Co napędza wielkie przywództwo?
Rozwój jest dla lidera tym, czym tlen dla nurka. Bez niego ginie. Zatrzymanie się rozwoju powoduje utratę możliwości wpływania na ludzi a z czasem skutkuje utratą zdolności kierowniczych. Takie przypadki znajdujemy zarówno w małych jak i wielkich organizacjach ? nie tylko przedsiębiorstwach gospodarczych, ale także instytucjach pożytku publicznego. Liderzy zdobywają swoją pozycję, ale nie potrafią jej utrzymać. Niektórzy otrzymują stanowiska, bo dysponują potencjałem, którego późnij nie są w stanie wykorzystać. Podobne zjawisko można zauważyć u młodych obiecujących liderów, którzy jednak nigdy nie rozwijają skrzydeł. Ich potencjał pozostaje niewykorzystany. Jaki wspólny mianownik mają te sytuacje? Rozwój osobisty ? lub raczej jego brak. Brak rozwoju bardziej niż cokolwiek innego hamuje karierę lidera.
Od gotowości do rozwoju zależy nasza zdolność do kierowania ludźmi. To proste. Nie znaczy jednak, że łatwe w praktyce. Jak w przypadku większości znakomitych reguł staje się ona skuteczna dopiero po zastosowaniu. O tym właśnie jest ta książka.
Na jej kolejnych stronach będziesz śledzić koleje życia Blake?a, energicznego młodego człowieka, który nie ma pewności, czy chce kierować ludźmi. Nie przejmuj się za bardzo jego wiekiem ani doświadczeniem. Każdy z nas ma w sobie coś z Blake?a,.
Każdemu wydaje się atrakcyjna myśl o kierowaniu ludźmi bez końca. Pewnie nie chcielibyśmy w nieskończoność tkwić na tym samym stanowisku, ale który przywódca pragnie stagnacji lub, co gorsza, utraty wpływów? Jeśli postanawiasz kierować ludźmi przez całe życie ? w przedsiębiorstwie, organizacji społecznej lub rodzinie - musisz stale się rozwijać.
Nowoczesny podręcznik akademicki, dedykowany studentom uczelni ekonomicznych, w pełni dostosowany do programów takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie przedsiębiorstwem, planowanie i zarządzanie. Autor w jasny i przystępny sposób wyjaśnia zawiłe kwestie związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem, sięgając po przykłady zaczerpnięte z polskiej gospodarki, co pozwala Czytelnikowi na lepsze zrozumienie praktycznego wykorzystania przedstawionych zagadnień. Dużą zaletą książki jest jej struktura, w której zostały wyodrębnione pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadków, umożliwiające łatwe powtórzenie materiału.
Podręcznik jest podzielony na 14 rozdziałów-wykładów, w których autor omawia m.in.:
· teorie zarządzania,
· społeczny kontekst działania przedsiębiorstwa,
· środowisko przedsiębiorstwa,
· proces podejmowania decyzji,
· planowanie,
· organizowanie,
· zarządzanie kadrami,
· zachowania organizacyjne,
· przewodzenie,
· przedsiębiorczość,
· kontrolowanie.
Eugeniusz Michalski jest profesorem zwyczajnym i kierownikiem Katedry Zarządzania na Wydziale Nauk Ekonomicznych Politechniki Koszalińskiej, gdzie był dyrektorem Instytutu Ekonomii i Zarządzania i kierownikiem Katedry Marketingu Międzynarodowego. Prowadził wykłady w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, na Politechnice Gdańskiej i Uniwersytecie Gdańskim.
Żaby w naszym zyciu...
Pocałuj tę żabę to książka dla wszystkich. Nawiązując tytułem do swojego międzynarodowego bestselleru Zjedz tę żabę, w którym Żaba personifikowała wszelkiego rodzaju skłonności do zwlekania, Brian Tracy wraz z córką Christiną Tracy-Stein, wziętą psychoterapeutką z Kalifornii, piszą o ?Żabach naszego życia?. Tym razem chodzi jednak o inny rodzaj Żab, o te mianowicie, które tkwią w nas i które trzeba wyeliminować, jeśli chcemy, aby nasze życie miało sens, było udane i szczęśliwe.
Punktem wyjścia jest znana bajka o Księciu zamienionym w Żabę przez złośliwą czarownicę i o Księżniczce, która całując Żabę, przywraca Księcia do jego pierwotnej postaci. Żaba uosabia tu wszelkie negatywne myśli, emocje i postawy, które utrudniają nam albo zupełnie uniemożliwiają osiągnięcie szczęścia, spokoju oraz sukcesów w pracy i w życiu prywatnym. Tak jak Księżniczka musiała wyzwolić w sobie dużo odwagi, aby zdobyć się na pocałowanie brzydkiej, oślizgłej Żaby, tak i my musimy zdobyć się na wysiłek zastosowania odpowiednich strategii, aby raz na zawsze wyzbyć się negatywnych myśli i emocji.
Autorzy analizują przyczyny negatywnych cech, myśli, emocji i kontaktów, które są zmorą wielu ludzi i które utrudniają nam osiągnięcie tego, co każdy z nas mógłby osiągnąć. Poszczególne rozdziały pomagają w odkryciu przyczyn tych kłopotów i podają konkretne rozwiązania. Brian Tracy opiera się na doświadczeniu zdobytym w czasie swoich spotkań z milionami słuchaczy i odbytych seminariach, a jego córka ? na tysiącach godzin zajęć terapeutycznych. Razem tworzą doskonały duet. Krok po kroku prowadzą Czytelnika przez obszary zakłóceń w relacjach z innymi ludźmi, proponując szereg prostych ćwiczeń, które można od razu wprowadzić w życie i które warto zastosować, aby raz na zawsze zostawić za sobą ?Żaby naszego życia? i osiągnąć szczęście i równowagę duchową.
Naturalny stan każdego zdrowego człowieka charakteryzuje się uczuciem szczęścia, spokoju, radości i pozytywnego napięcia, wynikającego z faktu, że się żyje. W tym naturalnym stanie budzisz się każdego dnia gotowy do działania. Myślisz pozytywnie zarówno o sobie, jak i o ludziach z twojego otoczenia. Cieszysz się ze swojej pracy i daje ci ona wiele satysfakcji; czujesz, że dzięki niej robisz w życiu coś pozytywnego. Warto ? i to może być twoim zasadniczym celem ? tak zorganizować życie, aby odczuwać ten stan jak najczęściej.
- fragment książki
Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia. Część empiryczna stanowi podsumowanie ponadrocznych badań, które objęły grupę prawie 1800 klientów z 11 największych banków w Polsce, a także syntezę działań tych instytucji w zakresie komunikacji elektronicznej. Lektura tej pracy będzie interesująca zarówno dla studentów, jak i praktyków życia gospodarczego, szczególnie z sektora usług bankowych.
Problematyka książki obejmuje dwa obszary teoretyczne: tożsamość organizacyjną oraz instytucjonalizm organizacyjny. Część empiryczna jest poświęcona sektorowi banków spółdzielczych w Polsce. Książka zainteresuje praktyków i naukowców badających relacje między zmianami otoczenia a reakcjami organizacji ? w jakim stopniu są one wymuszane, kiedy są wynikiem naśladownictwa oraz jaki jest zakres swobody podmiotu w prowadzeniu działalności. Autor szczegółowo omawia zagadnienia tożsamości organizacyjnej, czyli odpowiedzi członków organizacji na pytanie: kim jesteśmy jako organizacja? Bogaty materiał badawczy stwarza możliwość analizy organizacji i tożsamości banków spółdzielczych z nowej perspektywy. Książka zawiera trzy studia przypadków banków spółdzielczych.
Książka Macieja Ławrynowicza jest opracowaniem rzetelnym, podejmującym ważne problemy badawcze. Na polskim, ale także na zagranicznych rynkach wydawniczych, trudno znaleźć publikację, która w tak kompleksowy sposób opisywałaby problematykę instytucjonalnego podejścia do tożsamości organizacyjnej, zwłaszcza w ramach wybranego typu organizacji bankowych. Niewątpliwą zaletą książki jest też zastosowane przez Autora podejście interdyscyplinarne.
dr hab. Dariusz Jemielniak, profesor zarządzania
kierownik Katedry Zarządzania Międzynarodowego
Akademia Leona Koźmińskiego
Wybór banków spółdzielczych do badań stanowi istotną wartość dodaną w naukach o zarządzaniu, których przedstawiciele dotąd niezbyt chętnie zajmowali się ich naukową penetracją. Wyniki badań i ich analizy oceniam bardzo wysoko.
prof. zw. dr hab. Kazimierz Perechuda
kierownik Katedry Zarządzania Informacją i Wiedzą
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Maciej Ławrynowicz ? doktor nauk ekonomicznych, Katedra Pracy i Polityki Społecznej, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, adiunkt. Zainteresowania naukowe obejmują instytucjonalizm organizacyjny, tożsamość organizacji, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie spółdzielniami, rynek pracy, badania jakościowe. Wykładowca dwóch studiów MBA, współtwórca studiów podyplomowych Doradca Bankowy oraz Zarządzanie Kapitałem Ludzkim w systemie SAP HR, konsultant HR, ekspert Związku Banków Polskich, asesor konkursu Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi i działacz dwóch stowarzyszeń edukacyjnych.
W pracy podjęto próbę holistycznego ujęcia funkcjonowania gabinetu stomatologicznego jako uczestnika rynku, wykorzystującego w swoim działaniu współczesne zdobycze nauk ekonomicznych ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorczości, jako czynnika wpływającego na pozycję konkurencyjną podmiotu. Konieczne jest podkreślenie, że ? dla opisania funkcjonowania gabinetu stomatologicznego na rynku ? wykorzystano przede wszystkim tzw. Alternatywne teorie przedsiębiorstwa (np. nurt behawioralny8, teorię biologiczną ? z imperatywem ciągłego uczenia się, teorię biznesu P.F. Druckera, rdzeń umiejętności wg C.K. Prahalda) oraz nauki o zarządzaniu (których siłą jest różnorodność, umożliwiająca wszechstronną diagnozę działań podmiotu).
Proponowane ujęcie jest oryginalną pracą badawczą (w Polsce tego typu badania nie były prowadzone), pozwalającą uzyskać wiedzę na temat prorynkowych działań podejmowanych przez lekarzy dentystów, ze szczególnym uwzględnieniem roli marketingu relacji w praktyce polskich gabinetów stomatologicznych. Wpisuje się w pragmatyczny charakter nauk o zarządzaniu, wzbogacając ich dorobek teoretyczny; przedstawia bowiem wiedzę o charakterze deskryptywnym i normatywnym, pozwalając na sformułowanie rekomendacji dla praktyki organizatorskiej (w ujęciu sektorowym).
Celem zasadniczym niniejszego opracowania jest przybliżenie dotychczasowego dorobku z zakresu programowania strategicznego w Polsce oraz przedstawienie koncepcji zintegrowania rozproszonych dotychczas strategii rozwoju państwa.
Badanie emocji (odczuwanych uczuć) nie jest procesem łatwym i oczywistym. Pytanie o naturę emocji zostaje wciąż otwarte. Ze względu na fakt, że emocje pozostają w sferze indywidualnych doświadczeń jednostki, są naturalnym i spontanicznym wyposażeniem, do dziś nie ma jednoznacznych wskazań, czym są emocje, kiedy powstają, od czego zależą i jak nimi zarządzać. Celem pracy jest opis emocji towarzyszących w codziennej pracy nauczycielom i przedstawicielom handlowym. Główny nacisk teoretyczny położony został na teorie wyrosłe na gruncie perspektywy interakcjonistycznej. Szczególna uwaga zwrócona została na sposoby kierowania emocjami oraz strategie stosowane podczas radzenia sobie z powstającymi emocjami w obu grupach zawodowych.
Od autorki
Autorka podjęła ważny temat, gdyż aktywność nauczycieli jest zawsze istotna z uwagi na specyfikę pracy pedagogicznej, a w okresie przemian jest szczególnie potrzebna ze względu na częstą konieczność podejmowania nowych wyzwań, przewartościowania postaw, zmian koncepcji pracy dydaktyczno-wychowawczej, unowocześniania i modyfikacji własnego warsztatu badawczego..
Z recenzji wydawniczej prof. zw. dra hab. Mirosława j. Szymańskiego
Jeszcze do niedawna naturalnym było używanie określenia ?etosu zawodowego? ? i nie był to ani slogan reklamowy, ani komunał.
Etos zawodowy odnosił się do szczególnie rozumianej rzetelności zawodowej ? rzetelności, która była nie tylko
wysokiej jakości pracą, umiejętnością, szeroką wiedzą, lecz wyrażała się również w poszanowaniu i pielęgnowaniu pewnego, charakterystycznego dla danego zawodu systemu wartości.
Czy dzisiaj mówienie o etosie zawodowym to anachronizm?
Autor
Książka jest przewodnikiem jak wdrażać koncepcję zarządzania przez odpowiedzialność.
Stawia trudne pytania, które wychodzą w przyszłość:
Jak spowodować, by ludzie pracujący w firmie czuli się za nią odpowiedzialni?
Czy jest możliwe, by ludzie czuli się odpowiedzialni za coś co nie jest ich własnością?
Jak motywować ludzi bez naruszenia ich godności oraz bez ?kija i marchewki??
Książka pokazuje głęboki długofalowy sens zarządzania przez odpowiedzialność. Określa, jak zbudować podwaliny długotrwałego rozwoju oraz fundamenty czegoś, co dziś nazywa się modnie CSR.
Towar dobrze podany to towar sprzedany!
Czym jest merchandising? Definicje są bardzo różne i skomplikowane, jednak najprościej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Trudno jednoznacznie określić, kiedy narodził się merchandising. Można jednak pokusić się o stwierdzenie, iż pojawił się w momencie powstania pierwszych sklepów samoobsługowych. Dlaczego wtedy? Bo od tej chwili klient może stanąć przed regałem, zastanowić się, czy woli mąkę A czy B, i wybrać jedną z nich. Dziś, gdy konkurencja między producentami jest ogromna, a klient wybredny i świadomy własnych potrzeb, odpowiedni sposób prezentacji towaru może okazać się czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firmy. Albo o jej porażce?
Ta książka w sposób kompleksowy wprowadzi Cię w świat merchandisingu. Lekturę zaczniesz od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie spojrzysz na swój towar oczami klienta - poznasz mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu, wnikniesz w serce, duszę i portfel konsumenta. Uzbrojony w tę wiedzę, nauczysz się w dyskretny sposób namawiać potencjalnego klienta do zakupu - już przy sklepowej półce! Wreszcie zrozumiesz, jak ?robią to? najlepsi. I najgorsi. Wszak najlepiej uczyć się od mistrzów oraz na cudzych błędach. Zatem zacznij działać! Sięgnij po tę książkę. Teraz albo nigdy. Póki jeszcze masz okazję, bo za chwilę już jej nie dostaniesz!
Droga do błyskotliwego zarządzania.
Zostałeś menedżerem? Gratulacje! A teraz do roboty! Czy jesteś w stanie tak pokierować swoimi ludźmi, by osiągali jak najlepsze wyniki, a Twój dział funkcjonował bez zarzutu? Czy Twoi podwładni są zmotywowani, a budżet dopięty? Co wiesz na temat zatrudniania, zwalniania i dyscyplinowania ludzi? Czy potrafisz właściwie komunikować się z przełożonymi? Czy jesteś gotowy na to, by stawić czoła nowym wyzwaniom?
Tysiące pytań, a w odpowiedzi tylko jedna książka, należąca już do klasyki zarządzania. Pomogła wielu świeżo upieczonym menedżerom, pokazując w jasny i zrozumiały sposób, jak odnaleźć się w tej nowej roli. Pełna cennych uwag, które obejmują szerokie spektrum zagadnień - od budowania pozytywnej atmosfery w zespole, przez ocenianie wyników podwładnych i zarządzanie czasem, po przywództwo i delegowanie obowiązków - pomoże Ci szybko osiągnąć wspaniałe rezultaty.
Wydanie szóste zostało wzbogacone o rozdziały na temat pozyskiwania zaangażowania podwładnych, pomagania im w jak najlepszym wykorzystywaniu swoich talentów, prowadzenia zebrań, radzenia sobie z problematycznymi członkami zespołu, szkolenia nowych członków zespołu i wypracowywania własnego stylu zarządzania.
Zanim zdobędziesz doświadczenie, posiądź niezbędną wiedzę!
Od pierwszego kontaktu do świetnego kontraktu
Jaki jest przepis na skuteczną komunikację w biznesie? Co sprawia, że przyciągamy czyjąś uwagę? W jaki sposób możemy ją utrzymać, aby doprowadzić do osiągnięcia pożądanego celu spotkania? Jak wypracować długotrwałe relacje z klientem? Odpowiedzi na te i podobne pytania znajdziesz na stronach tej książki. Razem z autorką prześledzisz podstawowe procesy zachodzące w umyśle Twoim oraz Twojego klienta podczas Waszego pierwszego spotkania. Dzięki temu z łatwością zrozumiesz mechanizmy skutecznej komunikacji oraz nauczysz się kierować rozmowę na właściwe tory. Poznasz etyczne techniki wywierania wpływu, które będziesz mógł stosować w biznesie.
Zacznij zatem od podstaw. Dowiedz się, jak pracuje ludzki umysł i w jaki sposób wpływa to na proces efektywnych negocjacji. Naucz się nawiązywać pierwszy kontakt z klientem i dowiedz się, co zrobić, aby go nie stracić. Poznaj silnie działające struktury lingwistyczne i zacznij je stosować w rozmowach z klientem. Naucz się panować nad emocjami. Odkryj podstawowe style negocjacyjne oraz komunikacyjne swojego rozmówcy. Upewnij się, jakie wartości są ważne dla klienta, ponieważ to one w dużej mierze stanowią o sukcesie prowadzonych negocjacji. Rozwiewaj zawczasu wszelkie wątpliwości. Wreszcie opanuj 5 kroków do porozumienia zgodnie z systemem AZURI i dołącz do grona najlepszych negocjatorów!
Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie.
Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów?
Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych.
Omawiają szczegółowo takie zagadnienia, jak:
? rodzaje mediów społecznościowych i źródła ich popularności,
? marketing i PR w mediach społecznościowych,
? reklama i promocja na Facebooku oraz w NK.pl,
? prowadzenie dobrego fanpage?a na Facebooku,
? konkursy, aplikacje i reklamy na Facebooku,
? sytuacje kryzysowe i sposoby wychodzenia z nich,
? metody promocji w społecznościach profesjonalistów,
? marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych,
? prowadzenie bloga firmowego i promowanie się na blogach,
? badanie skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych,
? zasady odpowiedzialności za komentarze na forum internetowym i na Facebooku,
? prawo autorskie a publikacje w internecie.
To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką, a zwłaszcza aktywnych użytkowników Facebooka, Twittera, blogosfery.
Poradnik wskazuje, jak konsekwentnie dążyć do celu i realizować swoje plany i marzenia, nie tracąc przy tym kontroli nad własnym życiem i karierą. Menedżer dowie się z lektury, jak samodzielnie ustalać swoje priorytety oraz świadomie kształtować relacje prywatne i zawodowe.
W książce Lider bez maski autor udziela odpowiedzi na ważne dla każdego lidera pytania:
• Czym jest sukces?
• Jak go odnieść?
• Czy każdy może pełnić funkcję lidera?
• Jak odkryć, kim jesteśmy naprawdę?
David Taylor udowadnia, że aby odnieść sukces, wystarczy spełnić kilka prostych warunków:
• zrozumieć, gdzie tak naprawdę jesteśmy,
• określić, gdzie chcemy być,
• zdefiniować, co i kiedy należy zrobić, aby dotrzeć w pożądane miejsce.
Kompleksowy zestaw 71 narzędzi coachingowych z materiałami online do wykorzystania w coachingu biznesowym oraz życiowym, w pracy z klientem indywidualnym i zespołowym. Zawiera wersje elektroniczne materiałów zarówno dla coacha, jak i dla klienta, umożliwiające szybki wydruk gotowych formularzy i arkuszy, a także - w razie potrzeby - ich dowolną edycję i modyfikację w celu dopasowania poszczególnych narzędzi do indywidualnych potrzeb konkretnych klientów. Są one dostępne na stronie www.coaching.abc.com.pl po wpisaniu zamieszczonego w segregatorze kodu aktywacyjnego.
Autorzy przedstawili własne narzędzia oraz dokonali przeglądu narzędzi wykorzystywanych w różnych podejściach i stylach coachingu, od koncepcji ericksonowskich po prowokatywne, związane z praktyką opartą na dowodach (evidence-based) i z podejściem intuicyjnym. Wszystkie zaprezentowane w zestawie narzędzia stosowane w coachingu zostały przedstawione jako bogaty poznawczo i emocjonalnie proces interakcji, a nie tylko proceduralnie opisana technika. Narzędzia mają różne źródła inspiracji - wywodzą się z praktyki terapeutycznej, biznesowej, edukacyjnej, z treningu sportowego, inżynierii, a nawet filozofii. Stworzone zostały na podstawie wiedzy psychologicznej, socjologicznej, zarządczej i osiągnięć metodologii badań, odwołują się też do rozwoju duchowości człowieka. Uporządkowano je według kryterium celu ich zastosowania, odnosząc się do najistotniejszych aspektów procesu coachingu. W zbiorze można znaleźć materiały:
• służące badaniu potrzeb,
• wspomagające całościowe kształtowanie formy pracy z klientem,
• pomagające w budowaniu relacji,
• wspierające tworzenie i obieranie celów,
• ułatwiające pracę z wartościami i motywacją klienta,
• rozwijające kreatywność,
• wzbudzające pogłębioną refleksję,
• pomagające w przełamaniu impasu,
• służące monitorowaniu i ewaluacji procesu.
Publikacja jest przeznaczona dla coachów jako źródło konkretnych narzędzi, wiedzy, inspiracji, a także wskazówek dotyczących możliwych innowacji lub udoskonaleń w pracy.
"To wyjątkowa pozycja na polskim rynku wydawniczym. Autorzy przekazują Czytelnikowi wypracowany przez lata praktyki zestaw narzędzi wspierających prowadzenie sesji coachingowych. Prezentowane narzędzia pochodzą z różnych nurtów coachingu. W praktyce realizowana jest tu zasada, iż punktem wyjścia powinna być konkretna osoba i jej potrzeby rozwojowe, a nie dogmatyczne traktowane podstawy teoretyczne szkoły, z której wywodzi się coach.
Najważniejsze narzędzie coacha stanowi jego osobowość - to prawda, której nie sposób zakwestionować. Ważna jest jednak także znajomość innych narzędzi - przedstawiona książka może stać się nieocenioną pomocą w tej dziedzinie"
dr Małgorzata Sidor-Rządkowska
Recenzowana monografia wypełnia lukę wiedzy w obszarze badania potrzeb psychospołecznych pracowników w polskiej literaturze z dziedziny zarządzania. (…) Szczególnym walorem publikacji jest rozbudowana warstwa metodyczna, która doprowadziła do opracowania modelu oraz oryginalnego narzędzia do diagnozowania barier zaspokajania potrzeb pracowników organizacji. Do konkretnych osiągnięć należą (…) rozważania oceniająco-postulatywne na temat przyczyn powstawania barier zaspokojenia potrzeb psychospołecznych pracowników w przyjętych do analizy obszarach oraz dojrzałe i krytyczne obserwacje i oceny dotyczące realiów zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach (…).
Z recenzji prof. dr hab. Marty Juchnowicz
Przedstawiłem polski Internet w momencie wejścia do niego różnych form aktywności politycznej, a wraz z nimi marketingu politycznego. Celem jest tu nie tylko uchwycenie stanu obecnego i jego genezy, ale również zastanowienie się nad możliwościami, jakie daje polityce Internet jako środek przekazu, a zarazem forma komunikacji międzyludzkiej.
Fragment Wprowadzenia
Aby przedsiębiorca mógł czerpać zyski z wartości swojej oferty, musi umieć przekonująco wykazywać i dokumentować jej przewagę nad najlepszymi nawet propozycjami alternatywnymi. Autorzy książki przedstawiają szczegółowy, metodyczny opis zarządzania wartością dla klienta oraz wdrażania go w praktyce. Przybliżają zagadnienie pojęcia wartości i przechodzą dalej aż do kwestii zysków z dostarczanej klientom wartości. Podają również liczne przykłady firm z różnych branż i krajów w celu przejrzystego zilustrowania przedstawionej koncepcji. Dzięki książce można dowiedzieć się, jak;
? formułować ofertę opartą na wartości,
? uzasadniać i dokumentować wartość swojej oferty,
? dostosowywać ofertę do klienta,
? opierać sprzedaż na wartości, a nie na cenie.
Publikacja pomoże dyrektorom, kierownikom działów marketingu i kierownikom działów sprzedaży czerpać korzyści z wartości oferowanej docelowym klientom przez własną propozycję rynkową,
James C. Anderson, Nirmalya Kumar i James A, Narus, naukowcy specjalizujący się w dziedzinie marketingu, rozwijali i doskonalili sposoby podejścia do sprzedaży przez wiele lat, doradzając klientom z różnych rynków oraz badając praktyki zarządzania.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?