W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Wyzwaniem dla każdego pracodawcy jest zatrudnienie odpowiednich osób. To ludzie są kapitałem przedsiębiorstwa decydującym o jego sukcesie.
? Jak wybrać najlepszego pracownika spośród innych kandydatów?
? Jak zachęcić ludzi do pozostania z pracodawcą na dłużej?
? Co zrobić, aby ci najlepsi motywowali do działania swoich współpracowników?
Na te i wiele innych kluczowych dla pracodawcy pytań znajdziesz odpowiedzi w tej książce.
Celem publikacji jest wskazanie, na co należy zwrócić uwagę, przygotowując pracowników do funkcjonowania w zróżnicowanym kulturowo środowisku, by zderzenie odmiennych poglądów, przekonań, systemów wartości, perspektyw postrzegania, schematów odczuwania, myślenia oraz wnioskowania nie prowadziło do istotnych zaburzeń w obrębie procesu komunikowania się, a w rezultacie - do spadku efektywności współdziałania osób wywodzących się z różnych środowisk narodowych i kulturowych.
Główne z omawianych zagadnień to:
- proces komunikowania się i jego modelowe ujęcia,
- efektywność procesu komunikowania się w organizacji,
- zarządzanie w warunkach zróżnicowania kulturowego organizacji,
- kulturowy wymiar komunikowania się - zależność kultury i komunikacji,
- szkolenia komunikacyjne - ich rola i zasady projektowania.
Książka prezentuje aktualne zagadnienia dotyczące funkcjonowania placówek ochrony zdrowia i ich zespołów pielęgniarskich w odniesieniu do współczesnych problemów organizacji ochrony zdrowia. Wielopłaszczyznowe ujęcie tematu bazujące na doświadczeniach zawodowych autorów pozwala na zapoznanie się z konkretnymi przykładami rozwiązań organizacyjnych, wynikami ich zastosowania w praktyce oraz oceną ich skuteczności.
Publikacja składa się z dwóch części, w których przedstawiono m.in.:
- kształtowanie bezpiecznego i zdrowego miejsca pracy kadry pielęgniarskiej w podmiotach leczniczych;
- różnice pomiędzy zatrudnieniem pracowniczym a niepracowniczym personelu pielęgniarskiego;
- specyfikę relacji pielęgniarka-pacjent oraz specyfikę działań zespołów lekarsko-pielęgniarskich;
- praktyczne aspekty pracy pielęgniarki w lecznictwie ambulatoryjnym w zakresie podstawowej i specjalistycznej opieki zdrowotnej;
- metody szacowania zapotrzebowania na opiekę pielęgniarską, doskonalenie i rozwój zawodowy pielęgniarek, organizowanie stanowisk pracy oraz organizowanie opieki nad pacjentem i dbanie o jej jakość w szpitalach;
- zagadnienia z zakresu pielęgniarstwa rehabilitacyjnego.
Działania w sektorze badawczo-rozwójowym mają za zadanie tworzenie unikatowych produktów, usług, procesów, w celu zapewnienia innowacyjności organizacji, sektora lub kraju. Książka stanowi źródło kompleksowej wiedzy z zakresu zarządzania takimi projektami. W publikacji poruszono m.in. zagadnienia dotyczące:
- charakterystyki projektów badawczo-rozwojowych, ich roli i znaczenia,
- formułowania koncepcji, realizacji projektów, procedury i ryzyka,
- modelowania projektów badawczo-rozwojowych - modeli podstawowych, złożonych, hybrydowych,
- modeli definiowania i realizacji projektów,
- realizatorów projektów i narzędzi wspomagania,
- kontroli zarządczej, audytu i ewaluacji projektów badawczo-rozwojowych.
Product placement to przedstawienie produktu, usługi, logo lub innych identyfikatorów firmy bądź marki w sposób dźwiękowy lub wizualny w różnych nośnikach rozrywki: filmach fabularnych, serialach i innych programach telewizyjnych, słuchowiskach radiowych, spektaklach teatralnych, powieściach, komiksach, tekstach piosenek, teledyskach, grach komputerowych itp. W ostatnich latach obserwuje się dynamiczny wzrost popularności tej formy promocji zarówno w kinie, jak i w innych środkach przekazu.
W książce szczegółowo omówiono:
? istotę i znaczenie product placement, cechy wspólne i rozbieżne z reklamą, sponsoringiem, public relations/publicity,
? przykłady stosowania product placement oraz korzyści i ograniczenia z nim związane,
? możliwości kreacji product placement,
? planowanie i organizację działań z zakresu product placement,
? problemy etyczne i prawne związane ze stosowaniem product placement,
? kierunki rozwoju product placement w przyszłości oraz modele oddziaływania product placement na konsumenta,
? wyniki badań skuteczności product placement.
W publikacji są także zawarte odpowiedzi na pytania, które najbardziej nurtują praktyków, m.in.: Czy marka w filmie powinna być koniecznie przedstawiona w sposób wizualno-dźwiękowy? Czy prominentna ekspozycja zawsze jest lepsza od ekspozycji subtelnej? Jak ważne jest powiązanie marki z treścią nośnika (np. filmu)? Z jakimi bohaterami (filmów, seriali, gier) najlepiej łączyć markę?
Cennym uzupełnieniem jest przegląd najnowszych badań prowadzonych w Polsce i za granicą, a także wyniki badań własnych autora dotyczących product placement różnych marek.
Czy jesteś wystarczająco bystry, żeby pracować w Google?
Zostajesz zmniejszony do rozmiarów pięciogroszówki i wrzucony do blendera. Ostrza pójdą w ruch za 60 sekund. Co robisz? – Jeśli chcesz pracować w Google albo w którejś z pozostałych liczących się korporacji, musisz mieć odpowiedź na to i wiele innych pytań.
Czy jesteś wystarczająco bystry, żeby pracować w Google? prowadzi czytelnika przez zaskakujące rozwiązania dziesiątków najbardziej wymagających pytań zadawanych podczas rozmów o pracę. Książka zwraca uwagę na istotność kreatywnego myślenia, wskazuje sposoby na prześcignięcie konkurencji, opowiada, w jaki sposób Twój profil na Facebooku staje się odzwierciedleniem Ciebie samego, a także dotyka wielu innych, równie istotnych spraw.
Jeśli chcesz odnieść sukces na dzisiejszym rynku pracy, ta książka jest dla Ciebie.
Spore działo do wykorzystania na następnej rozmowie o pracę
– „Kirkus”
Poundstone proponuje strategie, które pozwalają poradzić sobie z najbardziej stresującymi sytuacjami, odsłonić ukryte zamiary rekrutera, uratować skazaną na niepowodzenie rozmowę kwalifikacyjną.
Energiczny i fascynujący styl Poundstone’a czyni z tej książki prawdziwą gratkę dla szukających pracy.
– „Publishers Weekly”
Dzięki ogromnej liczbie łamigłówek książka zapewnia wyczerpujący wykaz wszelkich możliwych czynników, które koniecznie należy wziąć pod uwagę przy poszukiwaniu rozwiązań. Ich zrozumienie przyniesie
natychmiastową korzyść – nie będziesz giął się pod złowrogim spojrzeniem potencjalnego pracodawcy.
– „New Scientist”
Rozbrajające.
– „Denver Post”
Pomocny przewodnik.
– „Christian Science Monitor”
O autorze:
William Poundstone jest autorem 12 książek, z których kilka w 2005 roku trafiło do czołówki publikacji w kategorii literatura faktu. Pisał dla „New York Timesa”, „Harper’s, Harvard Business Review” i „Village Voice”. Mieszka w Los Angeles.
Książka Jakuba Niedbalskiego to imponujące studium empiryczne przeprowadzone zgodnie z zasadami metodologii teorii ugruntowanej. Autor dokonuje wszechstronnej, pogłębionej analizy miejsca, w którym z całą jaskrawością wychodzą na jaw reguły rządzące konstruowaniem ładu społecznego. Miejscem tym jest dom pomocy społecznej dla osób upośledzonych umysłowo. Oglądając to miejsce możemy, podążając za wskazaniami Autora, odnaleźć reguły, którymi na co dzień posługujemy się w naszym społecznym życiu ? jednak zwielokrotnione, przerysowane, a więc tym bardziej przemawiające do naszej ?ospałej wyobraźni?.
Autor książki symbolizuje postawę, zgodnie z którą o upośledzeniu umysłowym może wypowiadać się tylko ktoś, kto z upośledzonymi ?zjadł beczkę soli?. Mam nieodparte wrażenie, że większość specjalistów od ?niepełnosprawności intelektualnej? upośledzonego człowieka widziała tylko z daleka, a w dodatku na krótko. Książka Jakuba Niedbalskiego ma szansę stać się publikacją, która to zmieni.
Zarządzanie wynagrodzeniami polega na formułowaniu i wdrażaniu strategii i procesów, których celem jest należyte wynagradzanie pracowników za pomocą środków finansowych i niefinansowych. Wiąże się ono z projektowaniem, wdrażaniem i obsługą systemów wynagrodzeń uwzględniających potrzeby zarówno firmy, jak i jej grup interesów. Ogólnym zadaniem zarządzania wynagrodzeniami jest sprawiedliwe i spójne wynagradzanie pracowników zgodnie z tworzoną przez nich wartością, w sposób ułatwiający firmie realizację celów strategicznych.
Książka Michaela Armstronga to kompleksowy podręcznik dla każdego, kto zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii, polityki i procedur dotyczących wynagradzania pracowników lub chce zdobyć wiedzę w tym zakresie. Jego treść jest zgodna ze standardami zawodowymi w zakresie wynagradzania pracowników opracowanymi przez Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD). Stanowi on cenną pomoc dla wykładowców i studentów, a specjalistom ds. zasobów ludzkich i zarządzania wynagrodzeniami oferuje wiele porad i wskazówek.
W podręczniku przedstawiono zarówno ramy pojęciowe, jak i praktyczne aspekty zarządzania wynagrodzeniami. Czytelnik znajdzie tu wiele informacji o najważniejszych teoriach i najlepszych praktykach wynagradzania pracowników. Są one przedstawione w sposób przejrzysty i zrozumiały, uzupełnione listami kontrolnymi, diagramami i podsumowaniami.
Oto najważniejsze tematy omówione w książce:
* podstawowe założenia i ramy pojęciowe zarządzania wynagrodzeniami
* wartościowanie stanowisk pracy i zależności między nimi
* struktura płac i kategorii zaszeregowania
* płace uwarunkowane sytuacyjnie
* zarządzanie wynagrodzeniami wybranych grup pracowników
* świadczenia pracownicze i programy emerytalne
* procedury i przypadki dotyczące zarządzania wynagrodzeniami
Przedstawiono ponadto wyniki badań przeprowadzonych przez firmę e-reward oraz przykłady ponad 30 najlepszych praktyk w dziedzinie zarządzania wynagrodzeniami. Ważne zagadnienia, takie jak budowanie zaangażowania, programy premiowania czy wynagradzanie pracowników wiedzy zostały przedstawione w nowym świetle.
Prezentacja podstaw użytkowania programu Enterprise Miner firmy SAS oraz ogólna charakterystyka wybranych metod, zwracająca szczególną uwagę na wymóg odpowiedniego przygotowania danych oraz właściwą interpretację uzyskiwanych wyników. Metody Data Mining znajdują zastosowanie w prowadzeniu kampanii reklamowych, utrzymywaniu i zdobywaniu klientów, analizach i ocenach kredytobiorców bankowych i ocenach ryzyka kredytowego, promocji produktów i usług, prognozowaniu i planowaniu sprzedaży, przewidywaniu sukcesów kampanii reklamowych i sprzedaży produktów, badaniach rynku. Adresując tę publikację do studentów kierunków ekonomicznych, a także do analityków-praktyków autorzy ilustrują możliwości programu i metod przykładami analiz zbiorów danych z różnych dziedzin i źródeł.
Książka wprowadza w tajniki zarządzania talentami. Jej autorzy - doradcy wielu międzynarodowych korporacji, takich jak Xerox, Oracle, Ford - podpowiedzą ci, jak:
- rozpoznać, kiedy twoi ludzie dobrze pracują (a kiedy nie!),
- zmierzyć ich pracę, aby wprowadzać dalsze udoskonalenia i utrzymać jej satysfakcjonujący poziom,
- pomóc pracownikom rozwijać profesjonalne umiejętności,
- odkryć ich potencjał i maksymalnie go rozwinąć,
- przyciągnąć do firmy ludzi obdarzonych dużymi zdolnościami,
- zatrzymać najlepszych.
Talenty są wszędzie. Trzeba tylko wiedzieć, jak je znaleźć i jak nimi pokierować!
Ta publikacja pokazuje, jak rozwinąć w sobie talent do wydobywania z podwładnych tego, co w nich najlepsze.
Stuart McAdam, doświadczony dyrektor HR i coach, opisuje wszystkie aspekty coachingu kadry kierowniczej (executive coaching). Wyjaśnia, jakie mogą być realne efekty tego procesu i jak zadbać o to, aby był on wartościowy dla firmy i zatrudnionych w niej osób.
Dzięki książce dowiesz się m.in.:
- czym jest coaching kadry kierowniczej,
- jakie są różnice między coachingiem, doradztwem osobistym i konsultingiem,
- na czym polega rola coacha i czego należy od niego oczekiwać,
- jak dopasować coaching do potrzeb firmy i jej pracowników.
Autor przedstawia zagadnienie coachingu z trzech perspektyw: coacha, menedżera go zatrudniającego (sponsora) oraz klienta lub uczestnika.
Russell E. Palmer dzieli się w książce swoim doświadczeniem zdobytym podczas sprawowania funkcji lidera jednej z największych firm audytorskich na świecie, rektora Wharton School oraz właściciela firmy inwestycyjnej.
Autor udziela menedżerom cennych wskazówek dotyczących różnych aspektów przywództwa: sposobu kierowania pracownikami, radzenia sobie z kryzysem czy wprowadzania zmian kultury korporacyjnej. Opisane w publikacji zagadnienia zilustrowane są przykładami z praktyki różnych organizacji: biznesowych, non profit i akademickich.
Dzięki publikacji dowiesz się, jak:
? skutecznie wprowadzać strategiczne zmiany,
? sprawnie reagować w sytuacji kryzysu,
? osiągnąć sukces w sytuacji dużego zróżnicowania grup interesów,
? stworzyć organizację równoprawnych partnerów.
Paul Elkin w precyzyjny i klarowny sposób opisuje kluczowe koncepcje oraz umiejętności i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych planów biznesowych i strategii.
Z publikacji można dowiedzieć się m.in.:
• jak prawidłowo wyznaczać cele biznesowe,
• co to jest analiza strategiczna,
• jak przeprowadzać kompleksową analizę rynku,
• jak zastosować najważniejsze narzędzia i modele zarządzania oraz wskaźniki efektywności.
Przejrzysty układ treści poszczególnych rozdziałów, obejmujący: kluczowe koncepcje zarządzania, najlepsze praktyki, kluczowe pytania, kontrolną listę działań, kluczowe punkty szkoleniowe oraz zadania, ułatwia zarówno przyswojenie wiedzy, jak i korzystanie z poradnika jako źródła praktycznych wskazówek.
Publikacja jest przeznaczona dla menedżerów, którym niedawno powierzona została strategiczna rola w organizacji, przedsiębiorców zarządzających własną firmą, menedżerów ds. marketingu, finansów lub produkcji oraz studentów zarządzania i biznesu.
Książka zawiera teksty publikowane na łamach dwutygodnika "Biblioteka Analiz" w 2005 i 2006 roku. Wszystkie ukazały się w dziale "Jak wypromować bestseller". W miarę regularnie staraliśmy się przedstawiać Czytelnikom rozmaite sposoby promowania książek. Dziś można powiedzieć, że ilu wydawców - tyle sposobów. Choć istnieją niezmienne od lat zasady marketingu, opisane przykłady pokazują, że wydawnicze hity powstają częstokroć z pominięciem tych reguł - niekiedy wręcz świadomie.
Publikacja przygotowana dla koordynatorów ds. kontroli zarządczej, kierownictwa oraz osób odpowiedzialnych za kontrolę zarządczą i audyt w jednostkach samorządowych.
Nowa ustawa o finansach publicznych wprowadziła kontrolę zarządczą. Wiele osób ma problem jak włączyć i wykorzystać kontrolę zarządczą i audyt w projektowaniu ogólnego systemu zarządzania jednostką.
W publikacji przedstawiono organizację systemu kontroli zarządczej ? rolę poszczególnych elementów ją tworzących, a także wykorzystanie poszczególnych postulatów standardów kontroli zarządczej w budowaniu nowej koncepcji zarządzania na poziomie jednostek samorządowych.
O sukcesie działania kontroli zarządczej w dużej mierze decyduje wewnętrzna ocena jej skuteczności - wyrażona przez samych uczestników tego systemu. Samoocena jest ważna w tych jednostkach gdzie nie istnieje prawny obowiązek prowadzenia audytu wewnętrznego. Z tego też względu w książce przedstawiono procedurę samooceny łącznie w kompletem gotowych list ewaluacyjnych.
W publikacji, w sposób przejrzysty, opisano ewaluację kontroli zarządczej w wybranych obszarach działania jednostki samorządowej tj.: sprawozdawczość budżetowa, udzielanie i rozliczanie dotacji celowych, organizacja systemu rachunkowości. Autor, doboru przedmiotowych obszarów dokonał celowo ? z uwagi na pojawiające się w nich liczne dysfunkcje, które w konsekwencji generują poważne ryzyko związane z naruszeniem dyscypliny finansów publicznych.
Elementem składowym kontroli zarządczej jest niezależny i obiektywny audyt wewnętrzny, którego celem jest wspieranie kierownika jednostki w realizacji celów i zadań, poprzez systematyczną ocenę tego systemu oraz czynności doradcze. Z uwagi na wprowadzone przez ustawodawcę nowe rozwiązania w tym zakresie ? w książce opisano regulacje systemu audytu wewnętrznego ze szczególnym uwzględnieniem samorządu terytorialnego.
Wszystkie dokumenty, które znajdują się w książce są dostępne w wersji elektronicznej na www.ekspertbeck.pl
Honorarium autora, za napisanie tej publikacji, przekazano na rzecz Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"
Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Pracujesz jako sprzedawca w sklepie, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jesteś przedstawicielem handlowym i chciałbyś zwiększyć swoje kompetencje, a co za tym idzie, zarobki? We wszystkich powyższych kwestiach pomoże Ci ta książka.
Jej autor to niekwestionowany autorytet z dziedziny doradztwa biznesowego. Jego warsztaty i indywidualne konsultacje odmieniły życie tysięcy osób. Teraz dzieli się swoją szeroką wiedzą na temat technik sprzedaży. ?Zaklinacz firm?, jak o nim mówią zachwyceni klienci, podaje również szereg metod perswazji, które zapewniły także jemu życiowy i finansowy sukces.
W swojej publikacji wyjaśnia, jak świadomie budować rozmowę handlową z klientem. Podaje również gotowe scenariusze rozmów telefonicznych i bezpośrednich dzięki czemu niewiele rzeczy będzie mogło Cię zaskoczyć. Korzystając z jego doświadczenia dowiesz się, jak poradzić sobie z ?trudnym? klientem i w jaki sposób jego obiekcje możesz przekuć w swoje atuty.
Dzięki zawartym w książce poradom uświadomisz sobie, które z Twoich cech mogą być przydatne w pracy handlowca, a które mogą Ci ją utrudniać. Ta wiedza już na starcie pozwoli Ci oszacować, czy jest to ścieżka kariery, którą chciałbyś dalej podążyć. Niezależnie, jaką decyzję podejmiesz, porady Autora pozwolą znacząco zwiększyć Twoje umiejętności interpersonalne, które okażą się równie przydatne w pracy, jak i życiu prywatnym.
Czas odnieść sukces!
Książka dostarcza informacji, jak przygotować się na sprostania wyzwaniom przyszłości oraz pokazuje, jak doskonalić zarządzanie, czyli stawiać wieloaspektowe cele, realizować je oraz mierzyć i analizować wyniki, tak aby zagwarantować jej przetrwanie i rozwój, czyli realizację najważniejszego celu funkcjonowania każdej organizacji.
Aby w przyszłości osiągnąć sukces ekonomiczny przy zapewnieniu rozwoju społeczności lokalnych oraz poszanowaniu lub wzbogaceniu walorów środowiska powinno się ustalać cele w obszarach ekonomicznym, społecznym i środowiskowym oraz je konsekwentnie realizować. Analiza tendencji rozwojowych wskazuje, iż aktywna postawa w tych obszarach będzie nie tylko warunkiem sukcesu, ale będzie wymagana normami międzynarodowymi oraz przepisami prawa.
Organizacje, które w krótkim czasie skoncentrują się na wdrożeniu zasad koncepcji sustainability nie tylko spełniają wymagania, ale będą miały szanse na zbudowanie długookresowej przewagi konkurencyjnej.
Zebrania - Twoje małe biurowe piekiełko. Najpopularniejszy wysysacz energii, morderca cennego czasu i bezkonkurencyjny demotywator. A może jednak gdzieś tam, w odległej galaktyce istnieją zebrania, które mają sens oraz cel i przynoszą wymierne rezultaty? Ta książka udowadnia, że nie trzeba być kosmitą, by organizować efektywne zebrania, na które pracownicy będą ściągać z najodleglejszych zakątków firmy.
Niezależnie od tego, czy jesteś kierownikiem, właścicielem firmy, czy po prostu pracownikiem, który wierzy, że jeszcze można coś zmienić, zacznij produktywne zebranie i przestań marnować czas! Kiedy tylko wkroczysz na tę ścieżkę, nic nie powstrzyma Cię przed zrewolucjonizowaniem gnijącej kultury zebrań i wyznaczeniem nowych standardów. Przeczytaj ten manifest i uratuj dziesiątki istnień ludzkich oraz ich stanowiska pracy!
Dekalog współczesnego zarządzania to książka, która wyznacza nowe trendy w nauczaniu koncepcji i metod zarządzania. Autorzy celowo pomijają w niej powszechnie znane podejścia, które można byłoby już zaliczyć do historii nauk o zarządzaniu, akcentując jednocześnie nowoczesne aspekty problematyki.
Praca zawiera szczegółową charakterystykę różnorodnych metod i technik zarządzania, które zostały uporządkowane wokół dziesięciu wyodrębnionych nurtów badawczych. To cenny materiał źródłowy dla pracowników naukowo-dydaktycznych, doktorantów, studentów, przedstawicieli praktyki gospodarczej oraz administracji publicznej.
Książka ma formę przystępnego, praktycznego poradnika, w którym oprócz części opisowych przedstawiających poszczególne zagadnienia, zebrano szereg wziętych z życia pytań i odpowiedzi, na które odpowiadali specjaliści z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz prawa pracy.
W książce znajdziesz odpowiedź na każde pytanie związane z obowiązkami pracodawcy z zakresu bhp !
Książka zawiera informacje na temat:
• kierowania pracowników na badania lekarskie
• zapewnienia okularów korygujących wzrok,
• organizacji szkoleń bhp
• wymogów dotyczących stanowisk pracy
Dodatkowo w książce znajdą Państwo:
• wzory skierowania na badania lekarskie, terminarza badań lekarskich pracowników, karty szkolenia wstępnego z bhp
• listę kontrolną stanu przestrzegania przepisów dotyczących szkoleń bhp
• dostęp online do stale aktualizowanych informacji, umożliwiających śledzenie nowości związanych z bhp
Ponadto w publikacji oprócz praktycznych wskazówek, wzorów dokumentów, przykładów, zamieszczono tematyczne akty prawne.
Cechy książki
• Praktyczny komentarz do przepisów
• Rzeczowe odpowiedzi ekspertów z dziedziny bhp na pytania praktyków
• Gotowe wzory dokumentów
• Listy kontrolne
Książka powstała z myślą o osobach pracujących w działach kadr zajmujących się sprawami osobowymi pracowników i koordynacją działań związanych z bhp z ramienia pracodawcy.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?