E-komunikacja na rynku usług bankowych
Modele, narzędzia, zastosowanie
-
Autor: Tarabasz Anna
- ISBN: 9788375259070
- EAN: 9788375259070
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 252
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
27,71złCena detaliczna: 50,40 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,71 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia. Część empiryczna stanowi podsumowanie ponadrocznych badań, które objęły grupę prawie 1800 klientów z 11 największych banków w Polsce, a także syntezę działań tych instytucji w zakresie komunikacji elektronicznej. Lektura tej pracy będzie interesująca zarówno dla studentów, jak i praktyków życia gospodarczego, szczególnie z sektora usług bankowych.