KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

54,44 zł
99,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,75 zł

35,55 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,55 zł

37,33 zł
51,45 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,44 zł

34,40 zł
54,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,40 zł

70,57 zł
99,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,87 zł

52,88 zł
69,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,88 zł

45,33 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,93 zł

45,33 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł
Okładka książki Upadłość i restrukturyzacja banku lub kredytobiorcy przy umowach o kredyt frankowy

249,00 zł 178,41 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 179,16 zł

Publikacja omawia skutki otwarcia postępowania restrukturyzacyjnego oraz ogłoszenia upadłości banku lub kredytobiorcy dla losów umowy o kredyt frankowy. Odnoszą się one m.in. do takich zagadnień jak: • kwestia dopuszczalności dochodzenia przez pokrzywdzonego kredytobiorcę wynagrodzenia za korzystanie z kapitału wpłaconego na podstawie umowy kredytu zawierającej niedozwolone postanowienia umowne, • ryzyko kursowe oraz wielopodmiotowość kredytu frankowego, • zawieszanie i podejmowanie postępowania zawieszonego na skutek wszczęcia przymusowej restrukturyzacji banku lub ogłoszenia jego upadłości, • przedawnienie roszczeń majątkowych związanych z kredytem konsumenckim denominowanym lub indeksowanym w walucie obcej w kontekście upadłości lub restrukturyzacji strony umowy kredytowej. Autorzy odwołują się do aktualnego orzecznictwa Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, Sądu Najwyższego oraz sądów powszechnych w sprawach upadłościowych, w których dochodzone są wierzytelności wynikające z umowy o kredyt frankowy. Książkę przygotowało grono wybitnych autorów – uznanych ekspertów posiadających znaczny dorobek naukowy, jak i ugruntowane doświadczenie praktyczne w dziedzinie prawa upadłościowego i restrukuryzacyjnego. Publikacja przeznaczona jest dla praktyków: sędziów, prokuratorów, adwokatów, radców prawnych, doradców podatkowych, a także konsumentów tzw. „kredytów frankowych”.
Okładka książki Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo

99,00 zł 57,96 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,26 zł

Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Ostatnie sztuki nakładu Sprawdzone sposoby, dzięki którym podwoisz i potroisz swoje dochody! Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju "świat nie jest sprawiedliwy" albo "tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate", nie musisz czytać tej książki. Jeśli jednak uważasz, że odpowiadasz za swoje życie, i chcesz osiągać ambitne cele, dzięki książce Nawyki warte miliony dowiesz się, jak to zrobić. Być może już wiesz, że nawyki kształtują życie i że zależy od nich ogromna większość naszych myśli, przekonań i działań. Tylko jak zapanować nad nawykami, aby upragniony sukces stał się rzeczywistością? Z tej publikacji dowiesz się, czym są "nawyki milionerów" - czyli ludzi, którzy zbudowali fortuny w ciągu jednego pokolenia. Poznasz skuteczne metody, jak myśleć efektywniej, podejmować lepsze decyzje i działać skuteczniej. Przeczytasz też o technikach zarządzania finansami, zdecydowanie ułatwiających osiąganie niektórych celów. Jednak Twoim najważniejszym zadaniem będzie praca nad własnym charakterem: masz się stać wspaniałym człowiekiem. Kimś, kto nadaje kierunek w swojej społeczności i stanowi wzór doskonałości. Aby to osiągnąć, musisz popracować nad własnymi nawykami: wybrać te potrzebne i konsekwentnie je utrwalać. Twój sukces przyjdzie - wystarczy, że świadomie wyuczysz się pożądanych zachowań! Dzięki tej książce: przejmiesz kontrolę nad swoim życiem i zaczniesz dokonywać lepszych wyborów zdobędziesz niezależność finansową zmobilizujesz się do działania i osiągniesz życiowe cele odświeżysz relacje z bliskimi staniesz się osobą pełną najlepszej energii Chcesz naprawdę coś zmienić - zmień swoje nawyki!
Okładka książki Model cyklu życia organizacji w zarządzaniu spółdzielnią socjalną

35,70 zł 23,65 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,65 zł

Monografia dotyczy niezwykle istotnej problematyki zwiększających się nierówności dochodowych we współczesnym świecie, zwłaszcza w kontekście wyzwań społeczno-gospodarczych. W czasach narastających nierówności i utrzymujących się obszarów ubóstwa spółdzielnie socjalne mogą efektywnie przeciwdziałać wykluczeniu społecznemu. Mimo poprawy sytuacji niektórych polskich rodzin wynikającej z programów transferów socjalnych, realizowanych w II połowie drugiej dekady XXI wieku, nie zaniknęły przesłanki funkcjonowania spółdzielni socjalnych. Kontekst społeczno-gospodarczy, w którym funkcjonują spółdzielnie socjalne, pokazuje, że wciąż istnieją grupy defaworyzowane, którym niezbędna jest pomoc. Autorzy umożliwiają Czytelnikom zgłębienie zarówno teoretycznych podstaw modelu cyklu życia organizacji w zarządzaniu spółdzielnią socjalną, jak i praktycznych obserwacji wynikających z badań empirycznych. Dzięki temu monografia stanowi kompendium wiedzy, co może być niezmiernie wartościowe zarówno dla praktyków zarządzania, jak i naukowców zainteresowanych tematyką spółdzielni socjalnych. Badania są istotne dla osób, które mogą powoływać spółdzielnie socjalne, gdyż dostarczają wiedzy i narzędzi potrzebnych do skutecznego zarządzania takimi organizacjami. Wiedza ta może być również cenna dla ustawodawców i innych interesariuszy, umożliwiając opracowanie lepszych strategii wsparcia oraz regulacji prawnych, które będą sprzyjały rozwojowi i stabilności spółdzielni socjalnych. Podejście Autorów wskazuje na to, że praca nie jest jedynie zimną analizą danych i teorii, ale zaangażowanym spojrzeniem na prawdziwe życie i jego wyzwania. Należy także z głębokim uznaniem docenić empatię, z jaką Autorzy monografii podchodzą do omawianego zagadnienia i uczestników prowadzonych badań. Wartość tej postawy jest nie do przecenienia, gdyż dodaje głębi i autentyczności samej pracy naukowej. Dr hab. Bartosz Jóźwik, prof. KULInstytut Ekonomii i FinansówKatolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Okładka książki Podatki i składki w działalności przedsiębiorców

80,00 zł 61,24 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,48 zł

Obciążenia podatkowe oraz parapodatkowe immanentnie wiążą się z prowadzeniem działalności gospodarczej. Przedsiębiorcy z jednej strony jako podatnicy są zobowiązani do rozliczenia zobowiązań na rzecz podmiotów publicznych (Skarbu Państwa, województwa, powiatu oraz gminy), z drugiej zaś jako płatnicy do obliczenia, pobrania i rozliczenia podatków i parapodatków w imieniu zatrudnionych pracowników. Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie podstawowych obciążeń podatkowych i składkowych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, w szczególności wyeksponowano kwestie obowiązków przedsiębiorców w zakresie ich rozliczeń i prowadzonej w związku z tym ewidencji. W nowym wydaniu uwzględniono zmiany prawne obowiązujące zasadniczo od 1 stycznia 2024 r.
Okładka książki Kreatywność S.A.

69,90 zł 54,98 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,57 zł

„Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation – wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę – ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, „wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze". Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc tak wspaniałe filmy, jak trylogia „Toy Story”, „Potwory i spółka”, „Gdzie jest Nemo”, „Iniemamocni”, „Odlot” i „WALL-E”, które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana – i zyskowna. Przeczytaj i zainspiruj się jak zbudować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie.
Okładka książki Nowoczesne zarządzanie. Podstawy zarządzania

90,00 zł 60,65 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,92 zł

Niniejszy podręcznik oferuje praktyczne podejście do zarządzania, które pozwala zrozumieć składowe tego procesu (planowanie i podejmowanie decyzji, organizowanie, przewodzenie, kontrolowanie) oraz wykorzystać je w codziennych wyzwaniach. Książka jest przeznaczona dla studentów, początkujących menedżerów oraz wszystkich, którzy rozpoczynają swoją drogę w świecie zarządzania organizacjami. To niezbędne narzędzie dla tych, którzy dążą do sukcesu i wybitności w roli lidera. Autorami poszczególnych rozdziałów są doświadczeni eksperci w dziedzinie zarządzania wieloletni nauczyciele akademiccy. W podręczniku wyodrębniono trzy części, w których odniesiono się do następujących zagadnień: 1. Wprowadzenie do zarządzania istota i geneza zarządzania, menedżer - kim jest, organizacja jako system, cykl życia organizacji 2. Zarządzanie jako proces problem decyzyjny, decyzje, planowanie, strategia, organizowanie, struktury organizacyjne, przywództwo, kontrola, procesy grupowe, motywowanie, komunikacja wewnętrzna, kultura organizacyjna 3. Współczesne wyzwania zarządzania etyka, mobbing, odpowiedzialny i zrównoważony biznes, wolontariat pracowniczy, komunikowanie międzykulturowe Ponadto do każdego rozdziału dołączono: - pytania kontrolne - pytania testowe
Okładka książki ZFŚS Zasady tworzenia i prowadzenia

84,00 zł 62,96 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,04 zł

Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych jest przeznaczony na: finansowanie działalności socjalnej organizowanej na rzecz osób uprawnionych do korzystania z funduszu, dofinansowanie zakładowych obiektów socjalnych oraz tworzenie zakładowych żłobków, klubów dziecięcych, przedszkoli oraz innych form wychowania przedszkolnego. Zasady tworzenia przez pracodawców tego funduszu i zasady gospodarowania jego środkami określa ustawa o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych. Fundusz tworzy się z corocznego odpisu podstawowego, naliczanego w stosunku do przeciętnej liczby zatrudnionych. Poradnik "ZFŚS. Zasady tworzenia i prowadzenia" jest pomocnym kompendium dla osób zajmujących się rozliczeniami kadrowo-płacowymi w podmiotach prowadzących działalność socjalną. Wyjaśniono w nim wiele szczegółowych oraz specyficznych dla różnych branż kwestii związanych z utworzeniem oraz funkcjonowaniem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Z opracowania można się m.in. dowiedzieć: którzy pracodawcy są zobowiązani do tworzenia zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, jak również pod jakimi warunkami mogą oni z niego zrezygnować, jak obliczyć odpis na zfśs, jak prawidłowo gospodarować środkami funduszu, na jakich zasadach świadczenia z zfśs są opodatkowane i oskładkowane. Najtrudniejsze zagadnienia zostały przedstawione na przykładach. Jest to obowiązkowa lektura dla osób zajmujących się rozliczeniami kadrowo-płacowymi w podmiotach prowadzących działalność socjalną, a także członków zakładowych komisji socjalnych. Zawarte w książce wyjaśnienia zainteresują również członków związków zawodowych.
Okładka książki Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu

57,00 zł 33,38 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,16 zł

W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie – nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre zawody postrzegane są jako „kobiece” a inne „męskie”, choć to przecież kobiety stworzyły pierwszy program komputerowy i napisały pierwszy algorytm? Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej. Najwyższy czas to zmienić!
Okładka książki Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach

59,00 zł 34,33 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł

Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniu Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ich firmie, a po drugie w możliwie najlepszej cenie Przy czym wyrażenie "najlepsza cena" dla zakupowca oznacza coś wręcz przeciwnego niż dla handlowca. W związku z tym sprzedawcy nieustannie uzbrajają się w nowe triki, przed którymi uczą się bronić zakupowcy i tak to się toczy. Autor tej książki wie, o czym pisze. Jako zakupowiec bowiem jest aktywny od wielu lat, zakupy to jego źródło utrzymania, ale też wielka pasja, którą zdecydował się podzielić z czytelnikami za pośrednictwem tego poradnika. Jeśli zatem chcesz przyswoić główne zasady rządzące zakupami i skorzystać zarówno z przystępnie zaprezentowanej wiedzy teoretycznej, jak i doświadczeń praktyków, nie czekaj czytaj! W książce: Podstawowe terminy i zasady związane z zakupami w biznesie Reguły rządzące negocjacjami Wskazówki, jak z sukcesem wybrać dostawców i poddać ich audytowi
Okładka książki Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo?

54,90 zł 31,93 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,14 zł

Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Skuteczniej niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo... Haczyk tkwi w słowie "bywa". Efekt pracy piszącej teksty AI i piszącego teksty copywritera bywa nie do odróżnienia. Owszem, ale nie wtedy, kiedy ten ostatni jest naprawdę dobry w swoim fachu. Użytkowym treściom wygenerowanym przez sztuczną inteligencję, w porównaniu z tworzonymi przez wytrawnych copywriterów, brakuje tego czegoś. Są poprawne, tyle że na dłuższą metę... nudne. Powtarzalne, niezaskakujące, niezachęcające, nie dają satysfakcji czytającemu. A przecież w copywritingu właśnie o to chodzi, by zainteresować, zachęcić i zadowolić klienta na tyle, aby pod wpływem kilku precyzyjnie dobranych zdań był na TAK! Jak go do tego skłonić, jeśli dysponuje się własną, jak najbardziej naturalną inteligencją? Właśnie tego dowiesz się z tej książki.
Okładka książki TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków

49,90 zł 29,03 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł

TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków Nie sposób choćby przejrzeć wszystkich książek, które poświęcono prowadzeniu firmy, jednak nawet najnowsze i najmądrzejsze paradygmaty zarządzania strategicznego podlegają prostemu testowi: czy to się sprawdza? Konsekwencje tego faktu są doniosłe: różnica między sukcesem a porażką w biznesie w dużej mierze zależy od umiejętności strategicznego planowania i ciągłego upewniania się, że wszystko, co się dzieje w przedsiębiorstwie, przyczynia się do osiągania celów biznesowych. Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę - miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego planu strategicznego i słabo uwzględniają najnowsze trendy gospodarcze. Dowiesz się w szczegółach, jak doprowadzić firmę do poziomu, na którym dzięki lepszemu planowaniu i skuteczniejszym działaniom marketingowym i sprzedażowym będzie osiągać znacznie wyższe zyski. Zapoznasz się z praktycznymi technikami pozwalającymi jej prosperować nawet na najtrudniejszych rynkach. Przede wszystkim zrozumiesz, jak zachować elastyczność, wyraziście przekazywać wizję, wartości i misję swojej firmy, dobrze sobie radzić ze zmianami i zatrudniać najlepszych ludzi. Najlepszym sposobem przewidywania przyszłości jest jej tworzenie! Peter Drucker TurboStrategia: spraw, by Twój biznes działał na najwyższych obrotach!
Okładka książki Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie

54,90 zł 32,14 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,31 zł

Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania -czegokolwiek i przez cały dzień - a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie zaplanował. Twoje działania zostały przewidziane i uprzedzone. Twoje nawyki - zaprogramowane i utrwalone. W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać. Poradnik, który trzymasz w dłoni, to: źródło praktycznej wiedzy o ludzkich nawykach - jak powstają i w jaki sposób się utrwalają; przejrzysta instrukcja tworzenia produktów, które będą miały moc kuszenia i do których ludzie będą powracać; zestaw wskazówek, dzięki którym korzystanie z twojego produktu stanie się nawykiem; źródło informacji na temat technik behawioralnych stosowanych przez serwisy takie jak Twitter, Instagram, Pinterest oraz wiele innych. Wiedza o kształtowaniu nawyków konsumenckich to naprawdę potężne narzędzie!
Okładka książki Jak zacząć inwestować?

69,90 zł 55,54 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,75 zł

Znajdź skuteczną strategię inwestycyjną dopasowaną do twojej osobowości Zastanawiasz się nad zainwestowaniem swoich pierwszych pieniędzy? Jesteś początkującym inwestorem? A może już od lat pomnażasz własne oszczędności? Wszystko jedno, na jakim etapie swojej finansowej podróży jesteś, o jej sukcesie lub porażce zdecydują twoje EMOCJE. A tych w inwestowaniu nie brakuje! Nasze uprzedzenia dotyczące pieniędzy, silne emocje związane ze stratami, sprzeczne komunikaty z rynku oraz brak jasnego celu i strategii? to wszystko utrudnia efektywne inwestowanie i sprawia, że większość inwestorów w długim terminie osiąga wyniki niższe od szerokiego rynku. Co więcej, sam proces inwestowania zamiast sprawiać radość, dla wielu inwestorów jest bardzo stresującym doświadczeniem. Chcesz wiedzieć, dlaczego tak się dzieje i co możesz z tym zrobić? Ta książka pomoże ci: - lepiej poznać siebie jako inwestora - pokonać uprzedzenia dotyczące inwestowania i pieniędzy - określić swój cel oraz motywujący i dostosowany do ciebie plan jego realizacji - stworzyć własną strategię inwestycyjną - wdrożyć odpowiednie nawyki finansowe - nauczyć się rozpoznawać i kontrolować emocje towarzyszące inwestowaniu - uodpornić się na komunikaty z rynku - wzmocnić swoją psychikę pod kątem inwestycji - nauczyć się rozpoznawać i kontrolować to, na co masz wpływ inwestując. Ten napisany prostym i zrozumiałym językiem poradnik oparto na badaniach najwybitniejszych psychologów i naukowców zajmujących się psychologią inwestowania i dostosowano do realiów polskiego inwestora, bazując na bogatych doświadczeniach autora i licznych przykładach. Michał Walendowiczrozprawia się z najpopularniejszymi wśród Polaków uprzedzeniami dotyczącymi pieniędzy i inwestowania, w tym m.in.: brakiem pieniędzy, wiedzy czy zaufania do instrumentów inwestycyjnych lub bardzo znanym stwierdzeniem „pieniądze szczęścia nie dają”. Michał Walendowicz – z wykształcenia ekonomista. Studiował metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne w SGH w Warszawie i na uniwersytecie w Osnabrück. Ukończył również studia podyplomowe z marketingu i zarządzania oraz MBA Innovation and Data Analysis SWPS & Woodbury School of Business . Od 2010 roku pracuje w instytucjach finansowych. Obecnie w NN Group International pełni funkcję lidera do spraw relacji z klientami. Autor książek Finansowa podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej i ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz lokalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora oraz założyciel bloga finansowapodroz.eu. Prywatnie od kilkunastu lat z sukcesem buduje wolność finansową swojej rodziny, inwestując na rynku akcji, nieruchomości, obligacji i metali szlachetnych.
Okładka książki Zakulisowe umowy, które zmieniły świat

49,99 zł 27,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,97 zł

Rzetelna. Polecamy czytelnikom, którzy są zainteresowani tym, jak naprawdę rozwija się świat biznesu. - "Library Journal"Sądzimy, że światową gospodarką kierują siły, które rozumiemy - określone prawa ekonomii oraz wybierani przez nas politycy. Tymczasem Jacques Peretti prowokacyjnie twierdzi, że większość otaczającego nas świata - od spożywanej żywności, przez kupowane produkty, po przyjmowane przez nas leki - kształtują tajne negocjacje i umowy biznesowe, o których nie mamy pojęcia.Autor wprowadza nas w środowisko potężnych graczy biznesowych i analizuje krok po kroku dziesięć przełomowych umów, które spowodowały transformację współczesnej gospodarki. Ujawnia m.in., jak korporacyjni liderzy stworzyli całą branżę dietetyczną, jak PayPal opanował rynek płatności online oraz jak szefowie firm farmaceutycznych uknuli skuteczny plan sprzedaży leków ludziom zdrowym.Peretti, nagradzany dziennikarz śledczy, na podstawie swojej rozległej wiedzy i wnikliwych badań wskazuje także intrygujące i fascynujące powiązania: np. jak poczynania Wall Street na rynku produktów spożywczych doprowadziły do wybuchu Arabskiej Wiosny lub co łączyło epidemię AIDS w San Francisco w latach 80. XX w. z załamaniem rynku kredytów hipotecznych subprime i kryzysem finansowym w 2008 roku.Zakulisowe umowy to pasjonująca i pouczająca lektura!
Okładka książki Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google

49,99 zł 27,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,97 zł

Bestseller "New York Timesa"Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie.Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję.Prawie każdy się myli.Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam sposób. - Jonah Berger, autor Efektu wirusowego w biznesie.Scott Galloway jest szczery i prowokujący. Jego książka wyzwala reakcję uciekaj albo walcz i zmusza do nieszablonowego myślenia. - Calvin McDonald, dyrektor naczelny Sephory.Wielka czwórka jest lekturą obowiązkową i ma niezwykłą siłę rażenia, jak sam Scott Galloway, który przenikliwie, zabawnie i kąśliwie kojarzy fakty. Tak jak podczas swoich legendarnych wykładów MBA Galloway nie owija tu w bawełnę, nie szczędząc zasłużonej krytyki tytanom biznesu i niszczycielskim korporacjom. - Adam Alter, autor Siły podświadomości.Profesor Scott Galloway z Uniwersytetu Nowojorskiego w bezpardonowy sposób ujawnia, jak Amazon, Apple, Facebook i Google budują swoje imperia. -"Publishers Weekly", Dziesięć najważniejszych biznesowych książek jesieni 2017.Jeżeli jest gdzieś znawca firm z zakresu nowych technologii bardziej bezpardonowy, bardziej opiniotwórczy i szybciej wypowiadający swoje poglądy niż Scott Galloway, to ja go jeszcze nie spotkałem. Albo jej". - Philip Elmer-De Witt, "Fortune"Scott Galloway jest wirtuozem przykuwania uwagi publiczności i robi to inteligentnie, rozważnie, czasem sarkastycznie, a często zabawnie. - Joanne Tombrakos, "Huffington Post"
Okładka książki Prowadź do zwycięstwa. Silne, skuteczne i wpływowe przywództwo niezależnie od środowiska

49,90 zł 31,55 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,55 zł

Nasz świat się zmienił - a zatem musi też zmienić się sposób przewodzenia. Na szczęście mamy Carlę Harris. W swojej przenikliwej książce wykorzystuje wiedzę zgromadzoną w trakcie niezwykłej kariery, aby objaśnić, w jaki sposób liderzy mogą działać bardziej celowo, skutecznie i transformacyjnie. DANIEL H. PINK autor bestsellerów "New York Times'a", "Żałować czy nie żałować"?, "Drive" oraz "Jak być dobrym sprzedawcą" Liczne zmiany, jakie zaszły w obszarze i kulturze pracy w ostatnich latach, wywołały cały katalog obaw i pytań ze strony zarówno liderów, jak i kandydatów na liderów. Czego potrzeba, aby skutecznie przewodzić w obecnej rzeczywistości? Czym w ogóle jest przywództwo? Uznawana za bezsprzeczny autorytet Carla A. Harris w swej niezwykle potrzebnej książce rozpatruje drogę kariery od statusu samodzielnego eksperta do pozycji lidera i liderki. Określa umiejętności niezbędne, by odnieść sukces w dzisiejszych realiach: odwaga podejmowania ryzyka, tworzenie i sprzedawanie wizji, korzystanie z takich aktywów jak relacje i partnerstwo. Meritum książki stanowią rozważania o ośmiu przymiotach, które należy celowo umacniać w sobie każdego dnia - autentyczność, budowanie zaufania, kreowanie nowych liderów, otwartość, różnorodność, innowacja, inkluzywność oraz głos, czyli prawo i konieczność wyrażania własnych opinii i poglądów. Dzięki tym atrybutom, świadomie doskonalonym i demonstrowanym, można zyskać, niezależnie od miejsca pracy, moc i skuteczność jako lider lub liderka. Autorka, analizując kluczowe cechy przywództwa w okresach transformacji, takie jak empatia i zdolność prowadzenia ludzi ku zmianom, zwraca też uwagę na te niedoskonałości i braki u liderów, które mogą im zaszkodzić lub wręcz zniszczyć ich skuteczność. "Prowadź do zwycięstwa" to tekst aktualny, inspirujący i wypełniony praktycznymi radami, które stanowią znak rozpoznawczy Carli Harris. Jej nowa książka powinna stać się punktem odniesienia dla każdej osoby, która chce w dzisiejszych czasach wpływać na innych, przewodzić im i dokonywać pozytywnych zmian. Carla A. Harris jest autorką książek "Expect to Win" oraz "Strategize to Win", byłą wiceprezeską i dyrektorką zarządzającą w Morgan Stanley; obecnie pełni w tej firmie funkcję starszej doradczyni klienta. Absolwentka Uniwersytetu Harvarda, doktor honoris causa wielu uczelni. W 2013 roku została mianowana przez prezydenta Baracka Obamę szefową National Women's Business Council. Była również prezeską prestiżowej amerykańskiej organizacji Executive Leadership Council oraz prezeską zarządu fundacji Morgan Stanley; obecnie także zasiada w zarządach wielu organizacji filantropijnych. Jest laureatką licznych nagród branżowych, czasopismo "Fortune" zaliczyło ją do grona "Pięćdziesięciu najwybitniejszych czarnoskórych przedstawicieli kadry zarządzającej w korporacyjnej Ameryce", czasopismo "Essence" uznało ją za jedną z "Pięćdziesięciu kobiet, które kształtują świat", a czasopismo "Ebony" za jedną z "Piętnastu najważniejszych kobiet w korporacjach". Regularnie pojawia się w telewizji, programach radiowych, przemawia do przedstawicieli korporacji, w college'ach i na uniwersytetach, podczas różnego rodzaju wydarzeń i konferencji. Jako utalentowana śpiewaczka gospel Carla Harris wydała cztery albumy i występowała przed pełną salą w Carnegie Hall oraz Apollo Theater. Mieszka w New Jersey.
Okładka książki Droga Wilka z Wall Street

44,90 zł 31,23 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,36 zł

W filmie "Wilk z Wall Street" Jordan Belfort, w którego na ekranie wcielił się Leonardo di Caprio, stosuje System Linii Prostej Dotyczący Sprzedaży i Perswazji , by zmienić grupę nieudaczników, zarabiających poniżej przeciętnej, w skutecznych sprzedawców, którzy potrafią sprzedać wszystko każdemu. Tym razem Jordan zaprasza czytelników za kulisy, pokazując krok po kroku, jak odkrył nadzwyczajne techniki zdobywania wielkiego majątku z korzyścią dla siebie, swoich klientów i zespołów sprzedaży. Wszystkie te techniki, strategie i wskazówki zostały przetestowane i udowodniono, że sprawdzają się w praktyce. „Umiejętności Jordana w szkoleniu i motywowaniu sprzedawców, niezależnie od ich miejsca na drabinie kompetencyjnej, nie mają sobie równych. Wśród personelu sprzedającego firmy Amcom zaszły natychmiast trwałe zmiany, a nasi pracownicy nigdy mocniej nie odczuwali sensu pracy zespołowej. Nie ma innego sytemu szkolenia sprzedażowego, który należałby do tej samej ligi.” Tony Grist, były szef firmy Amcom „Przesłanie Jordana Belforta nie tylko motywuje i inspiruje, ale stanowi także potężne narzędzie do osiągnięcia sukcesu. Poznanie jego strategii dochodzenia na szczyt powinno być obowiązkowe dla wszystkich!” Brad Thomsen, były szef brokerów w Century 21 Real Estate Center „Jordan jest jednym z najbardziej porywających i motywujących mówców na świecie. To, czego naucza o Systemie Linii Prostej, jest pierwsza klasa. Jeśli marzycie o tym, by dojść na szczyt jako sprzedawcy, nie możecie pominąć jego strategii!” Craig Scoogie, dyrektor naczelny i wykonawczy NEXTDC
Okładka książki Coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim...

80,00 zł 53,91 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,15 zł

Wielu naukowców i praktyków biznesu poszukuje odpowiedzi na pytanie: Czy dobre przedsiębiorstwo może stać się doskonałe? A jeśli może, jakie czynniki na to wpływają? Co może zrobić menedżer, by zwiększyć swoją efektywność we współpracy z zespołem? Jak zadbać o pracowników w świecie dynamicznych zmian gospodarczych i społecznych, funkcjonowania organizacji w dużej zmienności, niepewności, złożoności i niejednoznaczności, czyli w świecie VUCA? Autorka zachęca do przyjrzenia się coachingowemu modelowi zarządzania, który oparty jest na pięciu filarach: zaufaniu, budowaniu pozytywnych relacji w zespole, zaangażowaniu, odpowiedzialności i wspólnym postrzeganiu celów. W książce przedstawiono: • ideę coachingu, • sposoby integrowania coachingu z instrumentami zarządzania kapitałem ludzkim, • wymagania związane z wprowadzaniem coachingowego stylu zarządzania do organizacji, • ewolucję modeli zarządzania kapitałem ludzkim: od modelu klasycznego do modelu Management 3.0, • autorski, innowacyjny coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim wraz z ciekawym opisem przeprowadzonych badań wśród kadry kierowniczej i analizą uzyskanych wyników. Publikacja jest wynikiem kilkunastoletniej pracy autorki z kadrą menedżerską firm polskich oraz międzynarodowych. Jest też odpowiedzią na zgłaszane przez menedżerów wyzwania związane z zarządzaniem personelem, odnoszące się do budowania zaufania, atmosfery wzajemnego szacunku, współpracy, odpowiedzialności i zaangażowania.
Okładka książki Zarządzanie organizacją - współczesne...

78,00 zł 52,56 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,80 zł

W książce usystematyzowano kluczowe koncepcje, metody i techniki zarządzania organizacją z perspektywy współczesnych tendencji. Autorka zaprezentowała także własną systematykę podejść do koncepcji i metod zarządzania. Wśród odmówionych pojęć między innymi: • zarządzanie strategiczne; • kapitał ludzki, zarządzanie wiedzą; • lean management, outsourcing i insourcing; • zarządzanie oparte na procesach, reengineering biznesowy, zarządzanie innowacjami • zarządzanie zasobami i czasem, zarządzanie jakością; • strategie skierowane na klienta, otoczenie i przyszłość organizacji, koncepcja organizacji uczącej się i inteligentnej.
Okładka książki Art branding 2

109,00 zł 63,83 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,16 zł

Art branding 2 Światło na sztukę! Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka, która ledwo zipie. Zawsze jednak jest ona wyrazicielką ludzkich potrzeb. A ludzie, w przeciwieństwie do rekwizytów, scenografii i atrybutów czasów, w jakich żyją, pozostają niezmienni. I dlatego, nawet jeśli wyrażają jakieś teoretycznie nowe potrzeby, w rzeczywistości kryją się pod tym stare potrzeby pierwotne, podstawowe. Wyszedłszy od takich założeń, autor przygląda się współczesnej sztuce, a także jej przełożeniu na branding i marketing. Potrzeba artyfikacji produkcji masowej, presja bycia kreatywnym i wyrażania się poprzez rzeczy o oryginalnych, zaskakujących formach skutkują tym, że otrzymujemy wyjątkowe produkty, usługi i angażujące marki. Art branding, bazujący na mądrej, twórczej i efektywnej relacji sztuki i biznesu, stał się bardzo ciekawą formą komunikacji. I na tyle powszechną, by warto było zagłębić się w ten świat.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,22 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,27 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,93 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj