KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

34,40 zł
54,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,40 zł

70,57 zł
99,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,87 zł

52,88 zł
69,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,88 zł

45,33 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,93 zł

45,33 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

65,93 zł
119,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,93 zł

70,35 zł
93,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 73,39 zł
Okładka książki Wartości w zarządzaniu ochotniczymi strażami pożarnymi

45,15 zł 31,28 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,28 zł

W niniejszej monografii autorka omawia atrybuty i działania wyróżniające ochotnicze straże pożarne na tle sektora organizacji pozarządowych w Polsce. Szczegółowo bada wartości tworzące ramy funkcjonowania OSP, a także wykorzystanie owych wartości w zarządzaniu. Przedstawia istotny wkład ochotniczych straży pożarnych w lokalne społeczności i odpowiada na pytanie, dlaczego stanowią one tak ważny element społeczeństwa obywatelskiego. Dzięki zastosowanej metodologii - konstruktywistycznej teorii ugruntowanej - odsłania się tu wielowymiarowy i nieszablonowy obraz współczesnej ochotniczej straży pożarnej jako organizacji nie tylko niosącej pomoc innym, lecz także odgrywającej role edukatora, animatora kultury, społecznika i aktywnego obywatela."Interesujące zamierzenie badawcze oraz oryginalna tematyka i przedmiot badań sprawiają, iż pozycja ta przyczynia się do rozwoju dyscypliny. Na rynku mało jest publikacji opartych na tak szerokich i kompleksowych badaniach realizowanych metodą jakościową. To książka, która może zainteresować liderów instytucji pozarządowych, pracowników służb, jak również badaczy problematyki rozwoju lokalnego oraz studentów".Z recenzji dra hab. Jacka Pasiecznego, prof. UWSylwia Wrona - doktor nauk o zarządzaniu i jakości, asystent w Zakładzie Zarządzania Organizacjami Pozarządowymi Instytutu Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jej zainteresowania badawcze dotyczą zarządzania lokalnymi organizacjami pozarządowymi, rozwoju społeczeństwa obywatelskiego, a także metodologii badań jakościowych.
Okładka książki Przedsiębiorczość strategiczna

46,20 zł 33,52 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,66 zł

Przedsiębiorczość strategiczna jest ideą, która odwołuje się do procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego. Można ją uznać za koncepcję rozwoju przedsiębiorstw, która łączy identyfikację i wykorzystywanie okazji z kształtowaniem przewagi konkurencyjnej. Monografia koncentruje się na przedsiębiorczości strategicznej w kontekście małych i średnich przedsiębiorstw."Podjęta w monografii tematyka przedsiębiorczości strategicznej (PS) jako koncepcji rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) to interesujący, aktualny i ważny problem badawczy. PS stanowi unikatowe połączenie procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego z budową przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora MŚP. Potwierdza to przeprowadzony przez Autora rzetelny, wyczerpujący, a przy tym bardzo czytelny systematyczny przegląd literatury (oparty na bazach Scopus i Web of Science, z wykorzystaniem oprogramowania MAXQDA)".Z recenzji dr hab. Anny Adamik, prof. PŁ"Książkę oceniam bardzo wysoko. Jest to publikacja, która wypełnia lukę na polskim rynku wydawniczym. Może zainteresować badaczy problematyki przedsiębiorczości i zarządzania, nauczycieli akademickich i studentów, jak również autorów publikacji naukowych. Będzie cennym uzupełnieniem obecnej na rynku oferty z tego zakresu".Z recenzji dr. hab. Jacka Pasiecznego, prof. UWJacek Gancarczyk - doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu, adiunkt w Instytucie Przedsiębiorczości na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Jego działalność badawcza i publikacyjna koncentruje się na przedsiębiorczości, małych i średnich przedsiębiorstwach oraz klastrach przemysłowych. Posiada doświadczenie w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych (EU, USA, Japonia), zarówno jako partner, jak i koordynator. Jest członkiem European Council for Small Business and Entrepreneurship (ECSB).
Okładka książki Modelowanie i symulacja wieloagentowa w badaniach zachowań konsumentów

75,00 zł 58,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,21 zł

Celem monografii jest zapoznanie Czytelnika z podstawami metodologicznymi analizy zachowań konsumenckich z wykorzystaniem modelowania i symulacji wieloagentowej, a także przedstawienie wyników badań symulacyjnych przeprowadzonych przez Autorkę. W pięciu rozdziałach omówione zostały m.in.: uwarunkowania zachowań konsumentów na współczesnym rynku oraz kluczowe czynniki wpływające na te zachowania, metody modelowania zachowań konsumentów oraz przesłanki zastosowania modelowania i symulacji wieloagentowej w ich badaniu. Przedstawiono także konsumpcję i proces zakupowy w świetle behawioralnej teorii podejmowania decyzji oraz ekonomii behawioralnej. Monografia jest skierowana do ekonomistów, jak również teoretyków i praktyków zainteresowanych badaniami zachowań konsumentów przy użyciu modelowania i symulacji wieloagentowej. Może także stanowić źródło wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, doktorantów, a także przedsiębiorców i specjalistów z zakresu marketingu.
Okładka książki Neuronauka konsumencka

75,00 zł 58,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,21 zł

Neuronauka konsumencka zajmuje się teorią podejmowania decyzji przez człowieka, wynikającą z nieuświadomionych i na ogół niewyjaśnionych mechanizmów zachodzących w jego mózgu. W monografii przedstawiono, w zrozumiały sposób, neurobiologiczne metody, techniki i narzędzia (m.in.: EEG, GSR, eye tracking), wykorzystywane w ekonomii behawioralnej w obszarze neuronauki konsumenckiej. Autorka przekazuje wiedzę teoretyczną i praktyczną oraz opisuje własne doświadczenia i spostrzeżenia na temat prowadzenia badań zachowań konsumentów z użyciem tych metod. Zaletą publikacji jest duża liczba zdjęć i grafik będących opracowaniami własnymi Autorki. Książka skierowana jest do wszystkich, którzy interesują się badaniami zachowań konsumentów: studentów, doktorantów, naukowców, menedżerów i praktyków marketingu.
Okładka książki Chcę WWWięcej. Jak zarabiać online na swojej wiedzy?

99,00 zł 65,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,29 zł

Jak zarabiać online na swojej wiedzy? Ta książka pomoże Ci zaistnieć w sieci! Chcę WWWięcej! „Chcę WWWięcej” to książka, która sprawi, że: - dowiesz się, jak pokonać obawy przed rozpoczęciem biznesu online; - poznasz pomysły 59 kobiet na prowadzenie firmy w internecie; - odkryjesz, w jaki sposób możesz zarabiać na swojej wiedzy. W tej książce znajdziesz: - 356 stron – wartościowej wiedzy, - 59 rozdziałów podzielonych na 3 moduły, - historie i wiedzę od 59 ekspertek. Przed Tobą książka, jakiej dotąd nie było. To społecznościowe kompendium wiedzy napisane przez 59 kobiet. Nie znajdziesz tu gładkich historii i prostych ścieżek prowadzących do sukcesu - otrzymasz coś więcej! Opowieści dziewczyn, które dorastały na takich samych podwórkach jak Twoje i przechodzły przez te same płoty krytyki oraz niepewności. Dziś są ekspertkami i odsłaniają przez Tobą karty wiedzy i motywacji, byś mogła wygrać swoje marzenia. Jeżeli udało się to autorkom, może udać się i Tobie.
Okładka książki 7 nawyków skutecznego działania. 52 karty z wyzwaniem i inspiracją na każdy tydzień roku

89,00 zł 52,47 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,73 zł

Na podstawie międzynarodowego bestsellera (ponad 30 mln sprzedanych egzemplarzy)52 karty z wyzwaniem i inspiracją na każdy tydzień roku.ZESTAW KART MOTYWACYJNYCH NA 30. ROCZNICĘ PIERWSZEGO WYDANIA 7 NAWYKÓW SKUTECZNEGO DZIAŁANIA.Książka 7 nawyków skutecznego działania Stephena R. Coveya przedstawiająca zasady prowadzenia bardziej satysfakcjonującego życia, które doskonale zniosły próbę czasu, jest po raz pierwszy dostępna w formie zestawu kart ułatwiających rozwój osobisty. Każdy nawyk podzielono na ułatwiające jego wprowadzanie tygodniowe części, które zachęcą zarówno osoby początkujące, jak i dobrze już znające moc siedmiu nawyków, do skupienia się na swoich związkach, wierze w siebie i swoim szczęściu. Pięknie zaprojektowane graficznie karty co tydzień dostarczają wyzwań i skłaniających do przemyśleń pytań, dzięki którym wprowadzisz zmiany do swojego życia osobistego i zawodowego.[] mój ojciec naprawdę żył zgodnie z tym, co głosił - był człowiekiem wiernym tym zasadom. Jeśli będziesz realizować ten prosty proces, obiecuję, że zauważysz pozytywne zmiany w relacjach z innymi oraz osiągniesz znacznie wyższy poziom zadowolenia z życia. - Sean Covey
Okładka książki Zastosowania metod uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji do wykrywania nieprawidłowości finansowych w przedsiębiorstwach

59,00 zł 46,40 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,58 zł

Przestępczość gospodarcza stanowi istotny problem zarówno dla gospodarki polskiej, jak i światowej. W 2018 roku straty dla budżetu i sektora prywatnego w Polsce związane z tego rodzaju przestępstwami wyniosły ok. 5 miliardów złotych. Dlatego bardzo ważne jest stworzenie metody, która – na podstawie sprawozdania finansowego – pozwoli ustalić, czy przedsiębiorstwo może być zagrożone oszustwem finansowym. Monografia stanowi próbę wyjścia naprzeciw tym oczekiwaniom. Jej celem jest przedstawienie algorytmów uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji stosowanych do identyfikacji zmanipulowanych sprawozdań finansowych, a także stworzenie modelu ostrzegającego przed takimi działaniami. W części opisowej omówiono największe skandale finansowe minionego stulecia oraz wyniki wcześniejszych badań, czyli istniejące modele wykrywania oszustw oraz machinacji w wyniku finansowym. W części empirycznej autorka przedstawiła wyniki badań własnych oraz modele przygotowane dla rynku amerykańskiego i polskiego, które można zastosować do wykrywania takiego zagrożenia. Zwraca także uwagę na to, jakie elementy sprawozdania finansowego wskazują na potencjalne manipulacje finansowe, dzięki czemu mogą być potraktowane jako wyraźne sygnały ostrzegawcze. Opisane w monografii narzędzia będą pomocne w praktyce gospodarczej do identyfikowania podmiotów popełniających różnego rodzaju oszustwa. Modele wykrywania oszustw stanowią istotne uzupełnienie analizy finansowej, podobnie jak modele prognozowania upadłości są użytecznym narzędziem ostrzegawczym dla przedsiębiorców, inwestorów, księgowych, biegłych rewidentów oraz organów nadzoru finansowego.
Okładka książki #Szefowe

99,00 zł 65,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,29 zł

Niezależnie od tego czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z biznesem, czy jesteś już doświadczonym przedsiębiorcą książka #SZEFOWE dostarczy Ci wiedzy i motywacji do osiągania coraz większych celów. #SZEFOWE to publikacja, która jest niczym przewodnik po świecie biznesowych wyzwań i sukcesów, skierowany do ambitnych i przedsiębiorczych osób. Zawiera inspirujące historie, praktyczne porady oraz autentyczne doświadczenia kobiet, które odważyły się podążać za swoimi marzeniami. Każdy rozdział to osobna opowieść, ukazująca różnorodność ścieżek prowadzących do sukcesu i podkreślająca, że każda decyzja i działanie ma znaczenie w kształtowaniu przyszłości. #SZEFOWE to potwierdzenie tego, że Twoje życie nie jest kwestią przypadku, a wynikową podejmowanych przez Ciebie decyzji i idących za nimi działań. Jeśli chcesz sięgać w życiu po więcej #SZEFOWE to zdecydowanie książka dla Ciebie! 22 autorki przedstawiają realne przykłady, jak wytrwałość, determinacja i pasja mogą prowadzić do spełnienia zawodowego i osobistego. Książka ta nie tylko motywuje do działania, ale także dostarcza praktycznej wiedzy i narzędzi niezbędnych do osiągnięcia sukcesu. Niezależnie od tego, czy jesteś na początku drogi zawodowej, czy szukasz sposobu na rozwój swojego biznesu, #SZEFOWE dostarczy Ci niezbędnej inspiracji i wiedzy. Co istotne, książka ta nie ogranicza się do stereotypowych definicji sukcesu. Pokazuje, że realizacja marzeń związanych zarówno z biznesem, jak i życiem prywatnym może przybierać różne formy i że każda droga do spełnienia jest unikatowa. Podkreśla także znaczenie odwagi, samodzielności myślenia i umiejętności stawiania czoła wyzwaniom. #SZEFOWE to znacznie więcej niż książka – to składająca się z tekstu, wskazująca różne ścieżki i zawierająca TIPy mapa dla każdego, kto pragnie kształtować swoją przyszłość.
Okładka książki Analiza finansowa przedsiębiorstwa. Ocena sprawozdań finansowych, analiza wskaźnikowa (wyd. III)

89,00 zł 59,98 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,24 zł

Powszechnie wykorzystywane w analizie finansowej narzędzia badawcze zostały wzbogacone o wielowymiarową analizę dyskryminacyjną, analizę logitową oraz modele drzew decyzyjnych. Autorzy uwzględnili w niej aktualne zarówno krajowe, jak i europejskie akty prawne związane ze sprawozdawczością finansową przedsiębiorstw; połączyli zagadnienia teoretyczne z praktycznymi przykładami umożliwiającymi lepsze zrozumienie i zastosowanie metod badawczych w realnej gospodarce. Przedstawione zagadnienia pozwalają również na ocenę efektywności oraz ryzyka w obszarze podejmowania decyzji inwestycyjnych, które decydują o dalszym rozwoju przedsiębiorstw. "Zawartość (książki) stanowi rozwiniętą i uaktualnioną wersję treści programowych w zakresie analizy finansowej przedsiębiorstwa. Główny nacisk położono w niej na analizę dokumentów sprawozdawczości finansowej zgodnych z Ustawą o rachunkowości oraz Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej. Zaletą monografii jest to, że uwzględnia ona zmiany w sprawozdawczości finansowej obowiązujące od 1 stycznia 2016 roku. Umożliwia jednak przeprowadzenie analizy porównawczej z latami wcześniejszymi. Monografia została napisana w bardzo przystępnej formie. Każdy rozdział składa się z: hasłowych informacji o najważniejszych tezach (o teoretycznym i praktycznym znaczeniu dla analityka), treści rozdziału, przykładów, pytań sprawdzających, testów prawda/fałsz oraz zadań do samodzielnego rozwiązania." Z recenzji dr. hab. Stanisława Miecznikowskiego, prof. nadzw. UG Monografia jest efektem pracy zespołu Katedry Analizy Ekonomicznej i Finansów Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, który od wielu lat zajmuje się problematyką związaną z oceną funkcjonowania przedsiębiorstw w dynamicznie zmieniających się warunkach otoczenia.
Okładka książki Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych...

49,90 zł 29,03 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,03 zł

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Znaj(dź) swojego klienta Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych? I tu wkracza growth hacking. Jego głównym celem jest osiągnięcie szybkiego wzrostu firmy poprzez zwiększenie liczby klientów, przychodów lub rozpoznawalności marki. W przeciwieństwie do tradycyjnych strategii marketingowych opiera się na kreatywnym zastosowaniu technologii, korzystaniu z danych i eksperymentów, aby pozyskiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów. Jak to działa w praktyce i jak możesz wdrożyć growth hacking w swojej działalności zawodowej? Tego się dowiesz z tej książki. Sukces w growth hackingu opiera się na ścisłym przestrzeganiu procesu wzrostu, który to proces składa się z następujących etapów: Określenie celów wzrostu. Identyfikacja kluczowych wskaźników (KPI). Generowanie pomysłów na eksperymenty Priorytetyzacja i planowanie eksperymentów. Przeprowadzenie eksperymentów. Analiza wyników i optymalizacja.
Okładka książki ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz...

79,00 zł 49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,66 zł

Witaj na rynku wielkich możliwości - z tą książką nauczysz się z nich świadomie korzystaćCzy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów - zarówno za granicą, jak i w Polsce. Inwestorów przekonują między innymi niskie koszty, transparentność, wyniki i coraz większy wybór funduszy, w których można ulokować środki.Teoretycznie inwestowanie w ETF-y to nic trudnego. Wystarczy wejść na konto maklerskie, wpisać nazwę wybranego ETF-u, kliknąć "kupuj" i już - portfel inwestycyjny wzbogaca się o udziały w nawet kilku tysiącach spółek z całego świata. W praktyce, o ile chce się dysponować posiadanymi przez siebie środkami świadomie, do inwestowania w exchange traded funds należy się odpowiednio przygotować. To pierwszy przewodnik, który kompleksowo objaśnia tajniki funduszy ETF, napisany specjalnie dla polskich inwestorów przez autora z krajowego podwórka.W książce między innymi:Co to są ETF-y i czym się charakteryzująGdzie w Internecie szukać informacji o ETF-achJak analizować ETF-y, by wybrać optymalny rodzaj funduszuJak wybrać najlepszy ETF na kilkanaście najpopularniejszych rynkówCo różni ETF-y polskie, europejskie i amerykańskieJakie są najpopularniejsze faktory ETF, w tym High Dividend Yield i MomentumJak rozliczać podatki z zysków uzyskanych dzięki ETF-omAnaliza 9 przykładowych portfeli stworzonych z ETF-ów dla różnych inwestorów
Okładka książki Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe...

67,00 zł 39,24 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,44 zł

To oczywiste, że przed rozpoczęciem wdrożenia oprogramowania należy określić wymagania biznesowe. Jednak sam proces określania wymagań już taki oczywisty nie jest, a błędy popełnione na tym etapie bywają kosztowne i trudne do naprawienia w późniejszych stadiach rozwoju oprogramowania. Aby tego uniknąć i doprowadzić do wdrożenia projektu przynoszącego maksymalne zyski, konieczne jest potraktowanie etapu określania wymagań jako procesu, który składa się z konkretnych czynności. Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem. Ta jedna książka zwięźle przedstawia więcej przydatnych informacji niż dziesięć książek razem wziętych! Mike Cohn, autor książki User Stories Applied i współzałożyciel Scrum Alliance
Okładka książki Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po...

67,00 zł 39,24 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,44 zł

Bitcoin i inne kryptowaluty to rewolucja w dziejach pieniądza i polityki monetarnej. Mimo to niewiele osób w pełni rozumie prawdziwą naturę bitcoina i jego potencjał. To prawda: świat kryptowalut jest skomplikowany. Możesz go jednak zrozumieć i nauczyć się po nim poruszać, w czym pomoże Ci ta książka - interesujący przewodnik, który przystępnie wyjaśnia technologiczne podstawy rynku kryptowalut i związanej z nim ekonomii cyfrowej. Dowiesz się stąd, jak funkcjonuje bitcoin, a także w jaki sposób specyfika nowoczesnych koncepcji cyfrowej własności stopniowo zmienia świat finansów. Poznasz również tajniki inwestowania i handlu kryptowalutami. Ważną częścią książki jest rozdział poświęcony zagrożeniom w świecie krypto, w tym metodom działania hakerów i oszustów. Wszystko to, wraz z informacjami o najnowszych trendach i przyszłości kryptowalut, przygotuje Cię na zmianę - na nową cyfrową ekonomię! Pozwól Benowi poprowadzić Cię przez historię wzlotów i upadków kryptowalut! CryptoWendyO, założycielka i gospodyni kanału The O Show Ben ma ogromne doświadczenie w dziedzinie kryptowalut. To naprawdę bycza książka! Aaron i Austin Arnoldowie, Altcoin Daily
Okładka książki Lider 2.0

34,99 zł 23,46 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,56 zł

Lider: przywódca, szef, autorytet. To osoba, która zarządza władzą udzieloną mu przez zespół i wykorzystuje ją do osiągnięcia celu zespołu. Bez lidera grupa nie jest w stanie funkcjonować. Bycie liderem to dar, umiejętność, z którą niektórzy się rodzą, a inni nie. Ale można się tego nauczyć.W tej książce Bernardo Stamateas przedstawia zasady i praktyczne narzędzia, które pomagają pokonać przeciwności losu i poprawić komunikację w zespole, zaangażowanie i wydajność.-Zarządzaj mocą, którą dają ci ludzie,-Odpowiednio wydawaj polecenia,-Skutecznie przekazuj innym wiedzę, ale i cały czas się ucz,-Zbuduj świetny zespół.Pomóż grupie uwolnić pełny potencjał i razem osiągnijcie nadzwyczajny sukces!
Okładka książki Grywalizacja w zarządzaniu ludźmi

64,00 zł 43,12 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,32 zł

Grywalizacja to zastosowanie elementów i mechanizmów znanych z gier w sytuacjach niezwiązanych z grami w celu wpływania na ludzkie zachowania. W obszarze HR wykorzystywana jest m.in. do budowania wizerunku pracodawcy, przyciągania kandydatów, wpływania na zaangażowanie pracowników i motywowania ich. Wywołuje pozytywne emocje i wprowadza element rozrywki. Niniejsza książka jest pierwszą na rynku publikacją kompleksowo opisującą wykorzystanie grywalizacji w działach HR. Skierowana jest do praktyków HR i osób zarządzających szukających przepisu na wprowadzenie grywalizacji do organizacji. Adresatami książki są także trenerzy, wykładowcy akademiccy i studenci zainteresowani problematyką grywalizacji. Dzięki wynikom uzyskanym w przeprowadzonym badaniu autorka udziela praktycznych wskazówek, w których łącząc perspektywę teoretyczną i praktyczną, oferuje Czytelnikowi szereg narzędzi umożliwiających sprawne wdrożenie grywalizacji w procesach związanych z zarządzaniem ludźmi.
Okładka książki Controlling strategiczny w zarządzaniu modelami..

66,00 zł 44,48 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,68 zł

W publikacji skoncentrowano się na synergii uzyskiwanej z łączenia heterogenicznych modeli biznesu oraz zaawansowanych koncepcjach z różnych obszarów nauk o zarządzaniu, ekonomii, rachunkowości i finansów. Jak wiele klasycznych koncepcji, także rozumienie controllingu i jego komponentów ulega ewolucji w ślad za kierunkami rozwoju badań naukowych oraz zmianami zachodzącymi w praktykach organizacyjnych. Monografia jest odpowiedzią na aktualne wyzwania w tym zakresie, łącząc nowy trend modeli biznesu z rozwojem sektora ICT. Szczególna uwaga czytelnika została skierowana na: • rozwój praktyk controllingu w uwarunkowaniach organizacji, które stosują heterogeniczne modele biznesu, • synergie kreowane w wyniku odpowiedniej kombinacji zasobów, procesów i elementów wartości dla klienta na poziomie organizacji oraz sposób odwzorowania synergii (lub destrukcji wartości) w systemie informacyjnym • nowatorskie rozważania obejmujące problematykę controllingu w sektorze ICT.
Okładka książki Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli..

49,90 zł 29,22 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,37 zł

Narysuj to! Będzie szybciej, sprawniej i skuteczniej Zanim powiesz "przecież ja nie umiem rysować", przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od stwierdzeń w rodzaju "ale ja nie umiem rysować...", są bardzo często autorami najbardziej wnikliwych rysunków. OK, wątpliwości, mamy nadzieję, rozwiane, teraz przejdźmy do definicji: sketchnoting polega na twórczym prezentowaniu myśli na kartce czy ekranie komputera z użyciem ilustracji, symboli, grafik, liczb i tekstów. Bazuje na myśleniu wizualnym - inaczej myśleniu obrazami. Bo każdy z nich, jak wiadomo, wart jest więcej niż tysiąc słów. I dlatego w sketchnotingu, tam gdzie to tylko możliwe, zamiast zdań posługujemy się ryciną, ikoną, symbolem, wykresem i innymi obrazkowymi "wspomagaczami myślenia". Dlaczego? Ponieważ to skuteczne! I przyjemne - zarówno dla przygotowującego prezentację, materiały szkoleniowe, sprawozdanie czy inne informacje, którymi będzie się dzielić z innymi, jak i dla samych odbiorców. Chcesz się tego nauczyć? Kartki, markery, ołówki i kredki w dłoń - zaczynamy!
Okładka książki Zjawiska kryzysowe w organizacji

53,00 zł 40,58 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,74 zł

Zmiany w otoczeniu, jakie nastąpiły w ostatnich latach, dowodzą, że istnieje potrzeba adaptacji organizacji do nieprzewidywalnych i gwałtownie zmieniających się warunków ich funkcjonowania. Niniejsza publikacja ukazuje zjawiska kryzysowe w organizacji z uwzględnieniem zróżnicowanych perspektyw badawczych, ze szczególnym uwzględnieniem psychologii, nauk socjologicznych oraz ekonomii i polityki. Przedstawia zarówno historię badań z tego zakresu, prezentuje przegląd definicji, typologii kryzysów i sytuacji kryzysowych, jak również identyfikuje ich przyczyny oraz czynniki, które mogą zwiększać odporność organizacji na sytuacje kryzysowe. Mocno wyeksponowano zagadnienie kompetencji, które muszą posiadać menedżerowie, by efektywnie zarządzać organizacją znajdującą się w kryzysie. Adresatami publikacji są studenci kierunków: zarządzanie, ekonomia, politologia, psychologia biznesu, socjologia, bezpieczeństwo wewnętrzne oraz słuchacze studiów podyplomowych i MBA, a także wszelkie osoby zajmujące się rozwiązywaniem praktycznych problemów zarządzania w sektorze biznesu oraz w sektorze publicznym.
Okładka książki Eukacja w zakresie przedsiębiorczości

79,91 zł 53,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,23 zł

W monografii, którą oddajemy do rąk Czytelników, autorka proponuje ugruntowane w nauce i etyce ramy kształcenia w zakresie przedsiębiorczości na poziomie uczelni. Monografia służy uporządkowaniu wiedzy na temat edukacji w zakresie przedsiębiorczości, krytycznemu spojrzeniu na dynamikę postępu w badaniach i wyznaczeniu kierunków jej rozwoju pod kątem przyszłych projektów naukowych. Jak sugeruje podtytuł monografii, zadaniem pracy jest synteza teorii, praktyki kształcenia i etyki. Do zilustrowania przedstawionych wątków teoretycznych w monografii omówiono przykład kształcenia w obszarze przedsiębiorczości na poziomie uniwersyteckim. Wykorzystano do tego stworzoną przez autorkę Akademię Przedsiębiorczości, będącą egzemplifikacją omawianych teorii i podejść w nauczaniu. Zadaniem monografii jest wsparcie nauczycieli akademickich, tak by mogli zaoferować solidne, poparte wynikami badań podstawy kształcenia przedsiębiorczości na poziomie uczelni.
Okładka książki Kto zabrał mój ser? Opowieści dla młodzieży

39,90 zł 26,15 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,27 zł

Spencer Johnson napisał opowieść "Kto zabrał mój Ser?", by pomóc ludziom wychodzić z trudnych sytuacji, w których mogą się znaleźć w każdym momencie życia. W nowej wersji "serowej opowieści" przeznaczonej dla młodzieży zachęca, by poważnie podchodząc do zmian, spojrzeć jednak na siebie z boku i śmiać się z własnych lęków. Ludzie na całym świecie często wyrażają żal, że nie zapoznali się z opowieścią o serze, gdy byli nastolatkami. Są przekonani, że gdyby przeczytali ją wówczas, uczyniłoby to ich życie łatwiejszym. Zapewne na co dzień napotykacie więcej zmian, niż ich zaznali przez całe życie wasi rodzice i dziadkowie. Czy nie jest wspaniale wiedzieć, jak stawić im czoło od zarania życia i zwyciężać w konfrontacji z nimi? Mamy nadzieję, że w każdej sytuacji dzięki tej opowieści znajdziecie to, co naprawdę ważne, czyli własny Nowy Ser. Sprawi Wam to zapewne wiele radości.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,22 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,27 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,93 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj