"Naklejkowo Junior 6+. Dodawanie" to najnowsza propozycja wydawnictwa Demart dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Dzieci samodzielnie tworzą przepiękne, kolorowe grafiki nawiązujące do świata piratek i piratów, wyklejając obrazki po numerach i wynikach dodawania. Materiał został opracowany zgodnie z zasadą stopniowania trudności: od najprostszych działań w obrębie 10, po trudniejsze, z przekroczeniem progu dzisiątkowego w zakresie 20. Dodatkowo na odwrocie każdej karty znajdują się zabawy i łamigłówki trenujące dodawanie. Każdą kartę do wyklejania można oderwać wzdłuż linii perforacji. Dzięki temu dziecku pracuje się wygodniej. Wyklejanie obrazków po wynikach dodawania to nie tylko świetna zabawa, ale też doskonała okazja do rozwoju motoryki małej, doskonalenia koordynacji wzrokowo-ruchowej i trenowania skupienia.
"Naklejkowo Junior 6+. Mnożenie" to najnowsza propozycja wydawnictwa Demart dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Dzieci samodzielnie tworzą przepiękne, kolorowe grafiki nawiązujące do tematyki podróżowania, wyklejając obrazki po numerach i wynikach mnożenia. Materiał został opracowany zgodnie z zasadą stopniowania trudności: od mnożenia przez 1 po mnożenie przez 10. Dodatkowo na odwrocie każdej karty znajdują się zabawy i łamigłówki trenujące mnożenie. Każdą kartę do wyklejania można oderwać wzdłuż linii perforacji. Dzięki temu dziecku pracuje się wygodniej. Wyklejanie obrazków po wynikach mnożenia to nie tylko świetna zabawa, ale też doskonała okazja do rozwoju motoryki małej, doskonalenia koordynacji wzrokowo-ruchowej i trenowania skupienia.
To autorska propozycja duetu: pedagożki i psycholożki zachęcająca do wspólnych rozmów i twórczych zabaw dorosłych z dziećmi w wieku przedszkolnym 5-6 lat na temat bogatego, różnorodnego i fascynującego świata przeżyć, uczuć i eMOCji. Książka jest zbudowana wokół 10 modułów: radości, smutku, złości, strachu, spokoju, zazdrości, wstydu, dumy, wstrętu i miłości. Angażujące aktywności i zadania mają na celu nauczyć starsze przedszkolaki nazywać emocje, rozpoznawać je u siebie i innych, wyrażać je w bezpieczny sposób i podejmować próby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Wybrane strony w kartach są opatrzone "poMOCnikiem", czyli wskazówkami dla opiekunów dzieci, na co warto zwracać szczególną uwagę czy o co należy zadbać w relacji z dzieckiem. Ćwiczenia rozwijają umiejętności społeczne, w tym empatię, i pokazują, że eMOCje mają MOC budowania pewności siebie! Dołączone do książki naklejki, elementy wycinankowe i taśma z buźkami uatrakcyjniają zabawę.
To autorska propozycja duetu: pedagożki i psycholożki zachęcająca do wspólnych rozmów i twórczych zabaw dorosłych z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym 7-8 lat na temat bogatego, różnorodnego i fascynującego świata przeżyć, uczuć i eMOCji. Książka jest zbudowana wokół 10 modułów: radości, smutku, złości, strachu, spokoju, zazdrości, wstydu, dumy, wstrętu i miłości. Angażujące aktywności i zadania mają na celu nauczyć dzieci nazywać emocje, rozpoznawać je u siebie i innych, wyrażać je w bezpieczny sposób i podejmować próby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Wybrane strony w kartach są opatrzone "poMOCnikiem", czyli wskazówkami dla opiekunów dzieci, na co warto zwracać szczególną uwagę czy o co należy zadbać w relacji z dzieckiem. Ćwiczenia rozwijają umiejętności społeczne, w tym empatię, i pokazują, że eMOCje mają MOC budowania pewności siebie! Dołączone do książki naklejki, elementy wycinankowe i taśma z buźkami uatrakcyjniają zabawę.
Książka zawiera różnorodne zadania, łamigłówki i aktywności przygotowane w duchu metody Marii Montessori. Zabawy koncentrują się wokół 4 modułów: "Ja", "Rodzina", "Grupa rówieśnicza" i "Świat (ludzie • przyroda • kosmos)" i realizują atrakcyjne treści z edukacji m.in. polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej i plastycznej. Zachęcają do samodzielnego poznania ciała człowieka, odkrywania fascynujących ciekawostek dotyczących świata roślin i zwierząt, Ziemi i kosmosu. Dołączone do książki naklejki, karty do wycinania i lupa sprawiają, że dziecko zgodnie z Montessoriańskią ideą staje się małym odkrywcą świata, a tym samym "budowniczym samego siebie".
To autorska propozycja duetu: pedagożki i psycholożki zachęcająca do wspólnych rozmów i twórczych zabaw dorosłych z dziećmi w wieku przedszkolnym 3-4 lata na temat bogatego, różnorodnego i fascynującego świata przeżyć, uczuć i eMOCji. Książka jest zbudowana wokół 10 modułów: radości, smutku, złości, strachu, spokoju, zazdrości, wstydu, dumy, wstrętu i miłości. Angażujące aktywności i zadania mają na celu nauczyć młodsze przedszkolaki nazywać emocje, rozpoznawać je u siebie i innych, wyrażać je w bezpieczny sposób i podejmować próby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Wybrane strony w kartach są opatrzone "poMOCnikiem", czyli wskazówkami dla opiekunów dzieci, na co warto zwracać szczególną uwagę czy o co należy zadbać w relacji z dzieckiem. Ćwiczenia rozwijają umiejętności społeczne, w tym empatię, i pokazują, że eMOCje mają MOC budowania pewności siebie! Dołączone do książki naklejki i proste elementy wycinankowe uatrakcyjniają zabawę.
"Czytanie ze zrozumieniem" to nowość w ramach serii "Idę do szkoły" opracowana przez nauczycielkę edukacji wczesnoszkolnej. Autorka powołuje się na różnorodne teksty kultury, takie jak obraz, baśń czy wiersz, dzięki czemu dziecko może ćwiczyć swoje kompetencje w zakresie rozumienia czytanego tekstu i interpretacji dzieł sztuki. "Czytanie ze zrozumieniem" odwołuje się także do tekstów użytkowych, takich, z którymi dziecko spotyka się w codziennym życiu, są to m.in. rozkład jazdy, SMS, tekst reklamowy, przepis kulinarny czy artykuł popularnonaukowy. Praca z tekstami odbywa się w formie atrakcyjnych quizów, zagadek, diagramów, szyfrowanek i innych łamigłówek. Ćwiczenie umiejętności obcowania z różnymi gatunkowo tekstami zachęca dzieci do czytania i zaznajamiania się z kulturą oraz wzmacnia ich samodzielność i poczucie sprawczości. Czytanie ze zrozumieniem w dzisiejszym pełnym chaosu informacyjnego świecie jest umiejętnością nie do przecenienia.
"Czytanie ze zrozumieniem" to nowość w ramach serii "Idę do szkoły" opracowana przez nauczycielkę edukacji wczesnoszkolnej. Autorka powołuje się na różnorodne teksty kultury, takie jak obraz, baśń czy wiersz, dzięki czemu dziecko może ćwiczyć swoje kompetencje w zakresie rozumienia czytanego tekstu i interpretacji dzieł sztuki. "Czytanie ze zrozumieniem" odwołuje się także do tekstów użytkowych, takich, z którymi dziecko spotyka się w codziennym życiu, są to m.in. przepis kulinarny, artykuł popularnonaukowy, instrukcja obsługi biletomatu czy etykieta na opakowaniu. Praca z tekstami odbywa się w formie atrakcyjnych quizów, zagadek, diagramów, szyfrowanek i innych łamigłówek. Ćwiczenie umiejętności obcowania z różnymi gatunkowo tekstami zachęca dzieci do czytania i zaznajamiania się z kulturą oraz wzmacnia ich samodzielność i poczucie sprawczości. Czytanie ze zrozumieniem i rozwijanie myślenia krytycznego w dzisiejszym pełnym chaosu informacyjnego świecie są umiejętnościami nie do przecenienia
"Czytanie ze zrozumieniem" to nowość w ramach serii "Idę do szkoły" opracowana przez nauczycielkę edukacji wczesnoszkolnej. Autorka powołuje się na różnorodne teksty kultury, takie jak baśń, biografia czy wiersz, dzięki czemu dziecko może ćwiczyć swoje kompetencje w zakresie rozumienia czytanego tekstu i interpretacji dzieł sztuki. "Czytanie ze zrozumieniem" odwołuje się także do tekstów użytkowych, takich, z którymi dziecko spotyka się w codziennym życiu, są to m.in. instrukcja nadania przesyłki w paczkomacie, tablica przylotów na lotnisku, artykuł popularnonaukowy czy SMS i e-mail pokazujące, na czym polega phishing. Ćwiczenie umiejętności obcowania z różnymi gatunkowo tekstami zachęca dzieci do czytania i obcowania z kulturą oraz wzmacnia ich samodzielność i poczucie sprawczości. Czytanie ze zrozumieniem w dzisiejszym pełnym chaosu informacyjnego świecie jest umiejętnością nie do przecenienia.
Kolejna odsłona popularnej serii "Idę do szkoły". Tym razem jest to publikacja zawierająca materiał związany z mnożeniem realizowany w klasach 1-3 szkoły podstawowej. Czytelny układ treści od mnożenia przez 0 do mnożenia przez 10, przez mnożenie liczb jednocyfrowych przez dwucyfrowe, aż do utrwalania związku mnożenia i dzielenia sprawia, że rodzic z dzieckiem w szybki sposób znajdą interesujące ich zagadnienie. Książka zawiera różnorodne typy zadań: kolumny (słupki), uzupełnianki, piramidy matematyczne, grafy, ślimaki, labirynty, kodowanki, działania tekstowe, obliczenia pieniężne, łamigłówki, quizy. Na końcu znajduje się wycinanka, która uatrakcyjnia pracę dziecka. Dodatkowo na skrzydełku okładki zamieszczono tabliczkę mnożenia, którą można oderwać i wielokrotnie wykorzystywać do trenowania działań.
Rozwijanie motoryki małej, czyli sprawności dłoni i palców, to jeden z filarów gwarantujących sukces w nauce pisania. Umiejętność prawidłowego trzymania nożyczek i posługiwania się nimi: cięcia papieru, układania wycinków i dopasowywania ich to kamień milowy usprawniania motoryki małej.
• „Wycinankowo” to zestaw 32 kart z atrakcyjnymi pracami plastyczno-technicznymi, do których dziecko potrzebuje jedynie nożyczek, kleju i niekiedy zwykłej kartki. Karty nie tylko rozbudzają kreatywność i wyobraźnię dzieci, ale przede wszystkim stymulują rozwój motoryki małej: koordynacji ręka–oko i ćwiczeń mięśni dłoni.
• Tworzenie zaproponowanych prac to tylko początek fantastycznej przygody – zrobione zwierzątko może być elementem większej makiety. Liczy się kreatywność i pomysłowość dzieci. Twórcze działania wyzwalają uczucia i emocje dzieci, a także pozwalają na samorealizację!
• Do tej znakomitej zabawy można zaangażować całą rodzinę – dzieci dzięki temu uczą się zgodnej współpracy i odpowiedzialności za powierzone zadania oraz budują poczucie ważności i siły sprawczej. • Do książki są dołączone lekkie, bezpieczne dla dzieci nożyczki.
Książka zawiera różnorodne zadania, łamigłówki i aktywności przygotowane w duchu metody Marii Montessori. Zabawy koncentrują się wokół 4 modułów: "Ja", "Rodzina", "Grupa rówieśnicza" "Świat (ludzie przyroda kosmos)" i realizują atrakcyjne treści z edukacji m.in. polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej i plastycznej. Zachęcają do samodzielnego poznania ciała człowieka, odkrywania fascynujących ciekawostek dotyczących świata roślin i zwierząt, Ziemi i kosmosu. Dołączone do książki naklejki, karty do wycinania i lupa sprawiają, że dziecko zgodnie z Montessoriańskią ideą staje się małym odkrywcą świata, a tym samym "budowniczym samego siebie".
Kolejna odsłona popularnej serii "Idę do szkoły". Tym razem są to karty pracy z matematyki - z zadaniami, ćwiczeniami i grami edukacyjnymi - przygotowane przez nauczycielkę matematyki dla uczniów klasy trzeciej. Materiał został uporządkowany zgodnie z zasadą stopniowania trudności i porusza między innymi zagadnienia takie jak: wskazywanie setek, dziesiątek, jedności, mnożenie i dzielenie w zakresie do 100, właściwości figur geometrycznych, obliczenia pieniężne, mierzenie długości. Polecenia są różnorodne i odwołują się do codzienności trzecioklasistów, a zadania z elementami do wycięcia urozmaicają naukę i pozytywnie wpływają na ćwiczenie skupienia przez ucznia.
Radzenie sobie z emocjami w relacjach z przyjaciółmi bywa trudne, zwłaszcza dla dzieci. Prawie każde dziecko doświadczyło zazdrości o najlepszego przyjaciela, złości podczas kłótni z kolegami lub smutku z powodu przeprowadzki przyjaciółki. Dzieciom zwykle bardzo zależy na przyjaciołach, jednak sposób, w jaki radzą sobie z uczuciami wobec kolegów i przyjaciół, może mieć ogromny wpływ na to, czy te relacje będą się rozwijały i umacniały, czy też osłabną i się rozpadną. W tej książce autorki, specjalistki w dziedzinie rodzicielstwa i rozwoju dziecka, odchodzą od powszechnych błędnych rad typu „nie przejmuj się” czy „po prostu się uspokój”, które jedynie wywołują w najmłodszych frustrację i poczucie zagubienia. W zamian wyjaśniają pożyteczne funkcje wszystkich emocji, także tych przykrych. Moje przyjaźnie. Uczucia w relacji to poradnik, który pomoże dzieciom zrozumieć własne uczucia w relacjach rówieśniczych, otwarcie o nich mówić i lepiej sobie z nimi radzić. Dzięki temu będą potrafiły: budować wartościowe przyjaźnie, być otwarte na potrzeby przyjaciół, skuteczniej porozumiewać się z rówieśnikami, rozwiązywać konflikty z przyjaciółmi. Książka jest skierowana do dzieci w wieku 6–9 lat, napisana prostym językiem i zabawna. Zawiera ilustrowane scenki, które pokazują dziecku powiązania między różnymi zdarzeniami a jego myślami i emocjami. Jej świetnym dopełnieniem jest poradnik Moje przyjaźnie. Nawiązywanie relacji
Zbiór piosenek Alicji Majewskiej to drugi tom z serii "Klasycy polskiej piosenki" wydawanej przez Polskie Wydawnictwo Muzyczne. Znalazło się tu 21 utworów opracowanych na fortepian, głos i gitarę (tzw. układ PVG) przez Włodzimierza Korcza - kompozytora, pianistę, aranżera i jednocześnie autora większości piosenek artystki, tworzącego z nią od wielu lat artystyczny duet.Wśród piosenek opublikowanych w tomie znajdziemy ponadczasowe przeboje, m.in. "Bywają takie dni", "Jeszcze się tam żagiel bieli", "Odkryjemy miłość nieznaną" czy "Być kobietą", jak również nieco mniej znane piosenki - "Szalona krewetka", "Panie Wasowski, panie Przybora". O bogactwie treści utworów Majewskiej stanowi m.in. różnorodność tekstów pochodzących od tak znakomitych autorów, jak Jacek Cygan, Wojciech Młynarski, Jeremi Przybora, Artur Andrus czy Konstanty Ildefons Gałczyński.Pozycja obowiązkowa dla wszystkich miłośników piosenek Alicji Majewskiej, którzy chcieliby sami zagrać ulubione przeboje w domowym zaciszu.
Zapraszam czytelnika do warsztatu filozofów języka. Razem przyjrzymy się jak badają oni funkcjonowanie języka i sposób, w jaki umożliwia nam mówienie o świecie. W szczególności skupimy się na jednym z kluczowych narzędzi tej pracy - intuicji. Czy filozofowie korzystają z niej w sposób uzasadniony? Jakie są jej ograniczenia? Czy można się bez niej obejść? Badając rolę intuicji w jednej z najważniejszych gałęzi filozofii języka - teorii odniesienia - pokażę, jak refleksja nad sposobem uprawiania filozofii, zwłaszcza nad rolą intuicji w badaniach filozoficznych i analizie języka, wpływa na nasze rozumienie poznania, także w codziennym życiu. Przedstawię zarówno ograniczenia odwoływania się do intuicji, jak i ich nieuniknioność. Ostatecznie, ukazując empiryczny charakter intuicji językowych i porównując ich rolę w filozofii języka do ich funkcji w naukach szczegółowych, postaram się przekonać czytelnika, że filozofia języka powinna być rozumiana metodologicznie, jako gałąź nauki. Krzysztof Sękowski - filozof, adiunkt na Wydziale Filozofii UW. Zajmuje się problemami z zakresu metafilozofii, metodologii filozofii, epistemologii modalności i filozofii języka, które łączy podstawowe pytanie o wpływ kultury na to, jakie są ustalenia filozofii i w jaki sposób się ją uprawia. Stypendysta Fundacji Kościuszkowskiej w Dartmouth College w 2024 roku, otrzymał także stypendium Ministra Nauki dla wybitnych młodych naukowców (2024) oraz programu START Fundacji na rzecz Nauki Polskiej (2023). Publikował np: w "The Philosophical Quarterly", "Synthese", "Inquiry, "Review of Philosophy and Psychology", "Episteme", a także w "Filozofii Nauki" oraz "Studia Philosophica Wratislaviensia". Poza filozofią i przede wszystkim: trzy razy tata, jeden raz mąż.
100 plansz do pokolorowania Oto bohaterowie Disneya w sercu natury! Znajdziesz ich wśród jesiennych liści, ośnieżonych gór i kolorowych łąk. Pełne uroku krajobrazy z ulubionymi postaciami zachwycają od pierwszej do ostatniej strony. Dobierz odpowiednie kolory, kierując się kodem numerycznym na każdej stronie, wypełnij pola i odkryj wyjątkowe obrazy. Na niektórych planszach zastosowano różne odcienie tego samego koloru, co pozwala na uzyskanie głębi i detali. Dlatego warto zaopatrzyć się w kredki o szerokiej palecie barw, aby w pełni wykorzystać potencjał ilustracji i nadać im niepowtarzalny charakter. Kolorowanki antystresowe to idealny sposób na relaks i ukojenie. Dają chwilę wytchnienia, pomagają oderwać się od codziennych zmartwień i wprowadzić do życia spokój. Doskonałe dla każdego, kto pragnie kreatywnej ucieczki od stresu!
W tradycyjnym modelu uniwersytetu, nakreślonym jeszcze przez Wilhelma von Humboldta, niemieckiego filozofa, na przełomie XVIII i XIX wieku, wykładowca był uczonym, który przedstawiał studentom wyniki swoich przemyśleń i eksperymentów. Współcześnie, gdy większość dydaktyków przekazuje słuchaczom wiedzę nabytą, niezwykle ważne stają się technika oraz forma jej przekazu. Istotne jest również zwrócenie uwagi na to, do kogo mówimy, jakie są oczekiwania i zdolności recepcyjne odbiorców, jaką rolę - w swojej biografii życiowej - przypisują edukacji. Równocześnie sama edukacja nie przebiega w wyizolowanych warunkach, jest czuła na zmienne i wyzwania cywilizacyjne oraz szczegółowe cele, które stawiają przed nią różni interesariusze z otoczenia uczelni. Nauczyciele akademiccy znajdą w tej książce odpowiedzi na wiele nurtujących ich pytań - od pozornie banalnych (Jak sobie poradzić ze ściąganiem na egzaminach? Jak zręcznie wpleść dowcip w treść wykładu?) do zasadniczych: Jak mówić, by studenci słuchali? Jak przygotować dobry wykład, ciekawe ćwiczenia i porywającą prezentację? Jak prowadzić zajęcia i przygotować materiały dydaktyczne w zgodzie z prawem autorskim? Jak oceniać pracę studentów? Jak odnosić się do studentów z niepełnosprawnościami? Jak podchodzić do studentów z innych kręgów kulturowych? Jak używać języka inkluzywnego i postępować etycznie? Jak umiejętnie implementować do swoich zajęć nowe, cyfrowe technologie? ,,Niezależnie od wybranej czy preferowanej roli, w którą wcielą się nauczyciele akademiccy, potrzeba doskonalenia i ciągłej pracy nad sobą jest oczywista i niezaprzeczalna. Przy czym doskonałość zawarta w tytule tej książki jest traktowana przez jej autorów nie jako cel i finał zawodowego rozwoju, ale raczej jako droga, która sama w sobie może być satysfakcjonująca i stymulująca. Aha, jeszcze jedno. To już nie wykładowca doskonały, czyli on, a wykładowcy doskonali. Wydaje nam się to bardziej adekwatne do naszych czasów, pojemne znaczeniowo i włączające". ze wstępu dr. hab. Andrzeja Rozmusa
GWIZDEK, START! CZAS NA TWOJĄ PIŁKARSKĄ PRZYGODĘ!Wyobraź sobie głośny doping kibiców, rozświetlone boisko, piłka toczy się po murawie. Nagle cały stadion wstrzymuje oddech. Za chwilę wydarzy się coś wielkiego - i to ty jesteś w centrum akcji! Strzelisz gola? A może obronisz decydującą bramkę?Nieważne, czy grasz już od dłuższego czasu, czy dopiero zaczynasz - ta książka to twój bilet do świata futbolu! Pełna zaskakujących ciekawostek, boiskowych sekretów i piłkarskich trików, dzięki którym poznasz piłkę od podszewki.Jak wygląda mecz oczami bramkarza?Czy sędziowie zawsze mają rację?Kim jest dwunasty zawodnik?Czym jest zakaz stadionowy?Ile strojów piłkarskich mają zawodnicy?Włóż korki i dołącz do gry!Piłka czeka właśnie na ciebie!
Dorwij złoczyńcę lub przechytrz detektywa! Odkryj, kto popełnił zbrodnię, lub przejdź na ciemną stronę mocy i zostań mistrzem przestępczego rzemiosła! Czas podjąć wyzwanie – w tej książce nie jesteś tylko obserwatorem. Stajesz się częścią gry. ·Dlaczego na kominku znajdują się ślady krwi? ·Co kryje się za wiadomościami zostawionymi przez seryjnego mordercę w miejscu zbrodni? ·Jak włamać się do ściśle strzeżonej skarbnicy, żeby nie zostać zauważonym? Zręczność umysłu, spostrzegawczość i znajomość szyfru to twoi najlepsi przyjaciele. Wykorzystaj zdolności dedukcji, kryminalistyczne oko do szczegółów i logiczne myślenie. Ponad 90 zagadek czeka na rozwiązanie! Gotowy na wyzwanie? Wybierz stronę, połącz tropy i rozgryź łamigłówki, korzystając z zawartych w książce narzędzi. Czas na rozwiązywanie tajemnic i twórcze łamanie zasad! Kryminalne zagadki tego autora rozwiązuje już ponad milion osób w samej Wielkiej Brytanii!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?