Jak zadbać o prawidłowy rozwój emocjonalny dziecka? Oczywiście nie ma idealnych ojców ani idealnych matek – wszyscy popełniamy błędy. Większość rodziców robi wszystko, by okazać swoim dzieciom miłość, troskę i zrozumienie. Jeśli chcesz: poznać podstawowe potrzeby emocjonalne swojego dziecka; nauczyć się, jak zaspokajać te potrzeby w zrównoważony sposób; zbudować bliską więź z dzieckiem; konstruktywnie radzić sobie z codziennymi trudnościami ten dział jest własnie dla Ciebie. Mnóstwo praktycznych poradników i porad dla rodziców i specjalistów. Znani psycholodzy przekonują, że kluczowe dla prawidłowego, zdrowego rozwoju dziecka jest zaspokojenie podstawowych potrzeb emocjonalnych, do których należą: bezpieczne przywiązanie i akceptacja, zdrowa autonomia i kompetencja oraz wartości duchowe. Prezentujemy rozważania teoretyczne i praktyczne nad współczesnymi problemami rozwoju twórczego dziecka.
Publikacja przeznaczona jest dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnościami sprzężonymi i innymi deficytami rozwojowymi. Może być stosowana w:- przedszkolach i szkołach specjalnych- klasach integracyjnych i oddziałach edukacyjno-terapeutycznych- podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych.Może być również wykorzystana jako materiał przygotowujący do edukacji wczesnoszkolnej, czyli w przedszkolach masowych. Karty pracy mogą posłużyć także rodzicom do pracy z dziećmi w domu. Zostały przygotowane z myślą zarówno o pracy z całym zespołem, jak i w trakcie zajęć indywidualnych.Materiał zawiera zadania dotyczące:- rozwijania umiejętności myślenia operacyjnego- utrwalania znajomości liczb w zakresie 100- utrwalania podstawowych działań arytmetycznych- poznawania i utrwalania ułamków- utrwalania podstawowych działań na ułamkach.Zadania zawarte na niemal 100 kartach pracy służą rozwojowi intuicji matematycznych i rozumowania operacyjnego, a więc podstaw uczenia się matematyki.
Kto tu rządzi? Dlaczego on? I czy to jest fair?Wbrew pozorom codziennie się nad tym zastanawiasz. Dyskutujesz o tym z kolegami, kłócisz się z rodzicami (to znaczy - ustalasz! ustalasz zasady), co jest sprawiedliwe i dobre dla Ciebie i dla nich. I świetnie! Tak właśnie powstaje sprawiedliwość społeczna. Każdy ma prawo głosu - tak działa demokracja. Moja i twoja - codzienna demokracja.Tak jak istotna jest demokracja w domu, tak samo w państwie.Ważne, żebyś wiedział (i rozumiał), co się w nim dzieje.Tylko wtedy będziesz mógł ocenić, czy Ci to służy, czy raczej uwiera. Bo tylko wtedy możesz coś zmienić.
Drugi tomik nowej serii napisany przez doświadczoną logopedkę i animatorkę! Olo miał dzisiaj świetny dzień wypełniony tym, co najbardziej lubi - sportem. Dzień Awy nie układał się aż tak dobrze - plama na skarpetce, plama na bluzce, plama na rysunku… To wszystko sprawiło, że Awa poczuła się smutna i rozzłoszczona. Na szczęście mama zna świetną historyjkę o kolorowych plamkach. Okazuje się, że niektóre plamy mogą wywołać wesoły uśmiech. Często nie jesteśmy świadomi, że rozwój językowy i motoryczny dziecka idą w parze. Wykorzystując rączki podczas lektury, maluch aktywizuje elementy kory mózgowej odpowiedzialne za ruch, a tym samym pobudza ośrodek ruchowy mowy. Wspólne czytanie i zadania wspierające rozwój gwarantują, że czas spędzony z książką Moniki Skikiewicz zaprocentuje, a sympatyczne obrazki podbiją serca maluchów.
Ponad 100 lat temu Maria Montessori stworzyła system edukacji, który rzucił zupełnie nowe światło na pedagogikę, akcentując pracę „dla dziecka” i odkrywając jego naturalny, kierowany wewnętrznymi siłami rozwój. W myśl tej metody dla prawidłowych postępów dziecka należy stworzyć mu przestrzeń pozwalającą na spontaniczność i twórczość oraz umożliwić wszechstronny rozwój psychofizyczny, kulturalny i społeczny. Koncepcja Marii Montessori przyczyniła się do zmiany tego, w jaki sposób pojmujemy dzieciństwo, jaką rolę w społeczeństwie przypisujemy dzieciom i jaką odpowiedzialność za ich kształtowanie – rodzicom. W Psychogeometrii Maria Montessori wyjaśnia, w jaki sposób umysł dziecka na kolejnych etapach rozwoju i nauki przyswaja wiedzę z zakresu geometrii – od poznawania figur, przez ujmowanie relacji między nimi, do wykonywania coraz bardziej złożonych operacji. Ta książka nie zawiera szkolnego kursu geometrii, ale zestaw ćwiczeń, „gimnastykę dla umysłu”, która przez umożliwienie dziecku odkrywania stwarza podstawy do zdobywania wiedzy. Odkrycie relacji to zdecydowanie najpewniejszy sposób, aby pobudzić ciekawość. Twierdzenie samo w sobie nie zainteresuje dziecka, które usłyszy je starannie wygłoszone, jednak go nie zrozumie i nie będzie w stanie docenić jego celów, co zmusi je do męczącego wysiłku poznania przedstawianego rozwiązania. Jeśli jednak samodzielnie odkryje relację, sformułuje twierdzenie i przyswoi słowa, aby je właściwie opisać, wtedy rozpali się ogień jego wyobraźni. Wystarczy jedno z takich odkryć, aby otworzyć dla umysłu wspaniałą, nieoczekiwaną ścieżkę. W taki sposób pobudza się zainteresowanie – a tam, gdzie mamy zainteresowanie, mamy też pewność niezliczonych sukcesów. Z tekstu
Alfabetoddechy to zabawne i pełne czułości wprowadzenie do mindfulness dla dzieci.
Dzięki zabawnym ćwiczeniom oddechowym zawartym w tej pięknie zilustrowanej książce dzieci z łatwością nauczą się… alfabetu, a także nawiążą więź z Naturą, opanują obserwowanie własnego ciała i samopoczucia, a także poczują w sercu wdzięczność i nauczą się posyłać innym ludziom życzliwość.
Alfabetoddechy to książka pełna ciepła i radości, prosto i z miłością wprowadzająca najmłodszych czytelników w domenę uważności i świadomego oddychania.
Dzięki kolorowym, baśniowym ilustracjom Holly Clifton-Brown lektura Alfabetoddechów jest wspaniałą przygodą dla małych i dużych marzycieli.
Przekładu i adaptacji do wydania polskiego dokonały dwie ekspertki, Agnieszka Jankowska-Figaj i Beata Kamińska-Suchanek, trenerki uważności z ogromnym doświadczeniem w pracy z dziećmi.
Zasadniczym celem tego opracowania jest ułatwienie dziecku opanowania prawidłowej techniki czytania polegającej na płynnym łączeniu liter w wyrazy, bez przechodzenia przez zbędny etap literowania/głoskowania.
W toku nauki dziecko poznaje wszystkie 44 znaki graficzne (litery, dwuznaki, trójznak) oznaczające 36 głosek. Początkowe ćwiczenia w czytaniu oparto na literach oznaczających głoski trwałe, ponieważ można wymawiać je dowolnie długo. Dzięki temu dziecko zyskuje czas niezbędny do płynnego połączenia liter/głosek w sylabę lub wyraz. W prezentowanym opracowaniu nie ma sylab ani wyrazów, w których litery, dwuznaki i trójznak oznaczałyby inną głoskę niż podstawowa. Taki dobór słów zastosowano po to, aby uniknąć niepotrzebnych trudności na tym etapie nauki czytania, którego najważniejszym celem jest opanowanie właściwej techniki.
Książka jest skromnie ilustrowana, żeby nadmiar rysunków nie odciągał uwagi dziecka od tekstu i nie zachęcał go do odgadywania treści wyrazów, zdań czy tekstów.
Na stronie internetowej znajdują się nagrania ćwiczeń wykonane przez dr Annę Walencik-Topiłko. Mają one kluczowe znaczenie. Zaprezentowana na nich wymowa stanowi dla dziecka wzór do naśladowania.
Witek, starszy brat Joli, będzie jej przewodnikiem po skomplikowanym świecie polskich głosek. Z takim przewodnikiem żadne logopedyczne wyzwanie nie będzie straszne! "Słowa po kawałku" to zbiór wierszyków logopedycznych przeznaczonych dla dzieci, które właśnie pracują nad wymową kolejnych głosek. Znajdziecie w nim mnóstwo ćwiczeń, do których na początku zachęci dwójka młodych bohaterów. Obok wierszyków umieszczone zostały wskazówki dla rodziców, żeby wiedzieli, na co szczególnie zwracać uwagę podczas ćwiczeń i zabaw logopedycznych z dzieckiem. Autorzy zbioru - Elżbieta i Witold Szwajkowscy - już nieraz w swoich publikacjach, takich jak Ptaszek śpiewa fiu-fiu-fiu, Idą mrówki po brzuszku czy Żabki grają w łapki, pokazywali, jak poprzez wspólną zabawę stymulować rozwój dziecka. Tym razem autorzy pokażą, jak wspierać pracę nad aparatem mowy poprzez wierszyki i ćwiczenia nad wymową konkretnych głosek i zbitek głoskowych.
Książka jest pierwszą na rynku wydawniczym pozycją z zakresu pedagogiki specjalnej osób w starszym wieku, czyli nowej i obecnie intensywnie kształtującej się nauki geragogiki specjalnej. Gromadząc szeroką i usystematyzowaną wiedzę, w interdyscyplinarny sposób łączy zagadnienia niepełnosprawności i starości, umiejscawiając je na gruncie pedagogiki specjalnej, dotychczas skupionej na dzieciach i młodzieży z ograniczoną sprawnością. Publikacja powstała w odpowiedzi na obecne demograficzne wyzwanie, którym jest konieczność zaspokajania potrzeb dotyczących samodzielnego funkcjonowania coraz liczniejszej populacji niepełnosprawnych osób w podeszłym wieku. Wskazuje na możliwości usprawniania obniżonego funkcjonowania, zanim niezbędne stanie się dostarczanie usług opiekuńczych. Pokazuje, jak szerokie jest spektrum zaburzeń w późnej dorosłości, jakie są ich powszechność, przyczyny i skutki, a także jakie metody można stosować w pracy z tą grupą wiekową pacjentów. W założeniu ma stanowić kompendium wiedzy na temat geragogiki specjalnej, koncentrującej się na kwestiach niepełnosprawności i rehabilitacji w starszym wieku. Książka składa się z 17 rozdziałów podzielonych na 4 części. Pierwszą część poświęcono geragogice specjalnej. Zaprezentowano ją jako pedagogię człowieka starego z niepełnosprawnościami oraz jako obszar nauki i działalności zawodowej pedagoga specjalnego. W drugiej części dokonano charakterystyki niepełnosprawności w okresie późnej dorosłości w ujęciach: demograficznym, psychologicznym, społecznym i prawnym oraz medycznym. Trzecią część poświęcono prezentacji działów szczegółowych geragogiki specjalnej: tyflogeragogiki (niepełnosprawność wzrokowa w starszym wieku), surdogeragogiki (niepełnosprawność słuchowa w starszym wieku), oligofrenogeragogiki (niepełnosprawność intelektualna w starszym wieku), gerontologopedii (zaburzenia mowy w starszym wieku). Wyodrębniono ponadto geragogikę terapeutyczną (chroniczne stany chorobowe), koncentrującą się na starszych osobach z niepełnosprawnością ruchową i psychiczną. Przybliżono również bardzo powszechne i silnie wpływające na jakość życia zagadnienia zaliczane do istotnych problemów geriatrycznych, jakimi są nietrzymanie moczu oraz takie stany niespecyficzne, jak: bezsenność, niedożywienie czy odczuwanie chronicznego bólu. Ostatni rozdział tej części poświęcono działaniom resocjalizacyjnym prowadzonym z osobami w okresie późnej dorosłości. W czwartej części opisano specyfikę działań interwencyjnych w obszarze niepełnosprawności senioralnej, tj. wsparcie usprawniające (rehabilitacyjne), opiekuńcze i instytucjonalne
Dwie części kart pracy Percepcja wzrokowa to ponad 100 zadań przygotowanych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym z:- niepełnosprawnością intelektualną- niepełnosprawnością sprzężoną- autyzmem- dysleksją- innymi deficytami rozwojowymi.Karty korekcyjno-kompensacyjne zawierają zadania, dzięki którym uczeń doskonali percepcję wzrokową poprzez ćwiczenie:- spostrzegawczości- dostrzegania logicznych związków- posługiwania się kolorami- posługiwania się liczbami- orientacji przestrzennej.Zadania polegają m.in. na:- przeliczaniu elementów- kolorowaniu według kodu- łączeniu zbiorów- dopasowywaniu elementów- dorysowywaniu brakujących części rysunków.Publikację można wykorzystać przede wszystkim na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, jako pomoc dydaktyczną w placówkach edukacyjnych, na każdym poziomie nauczania (w przedszkolach masowych i specjalnych, klasach integracyjnych, oddziałach edukacyjno-terapeutycznych), ale też podczas pracy w domu jako dodatkowy materiał dla rodziców.
Dwie części kart pracy Percepcja wzrokowa to ponad 100 zadań przygotowanych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym z:- niepełnosprawnością intelektualną- niepełnosprawnością sprzężoną- autyzmem- dysleksją- innymi deficytami rozwojowymi.Karty korekcyjno-kompensacyjne zawierają zadania, dzięki którym uczeń doskonali percepcję wzrokową poprzez ćwiczenie:- spostrzegawczości- dostrzegania logicznych związków- posługiwania się kolorami- posługiwania się liczbami- orientacji przestrzennej.Zadania polegają m.in. na:- przeliczaniu elementów- kolorowaniu według kodu- łączeniu zbiorów- dopasowywaniu elementów- dorysowywaniu brakujących części rysunków.Publikację można wykorzystać przede wszystkim na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, jako pomoc dydaktyczną w placówkach edukacyjnych, na każdym poziomie nauczania (w przedszkolach masowych i specjalnych, klasach integracyjnych, oddziałach edukacyjno-terapeutycznych), ale też podczas pracy w domu jako dodatkowy materiał dla rodziców.
Zadania polegające na kodowaniu i szyfrowaniu to doskonały pomysł na urozmaicenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych. Dzięki ponad 60 ćwiczeniom dla uczniów klas IV-VIII można w przyjemny sposób pracować nad usprawnieniem:- funkcji percepcyjno-motorycznych- percepcji wzrokowej- spostrzegawczości- koordynacji wzrokowo-ruchowej- funkcji językowych- zdolności koncentracji.Materiał można wykorzystać zarówno w czasie wolnym w domu, na zajęciach świetlicowych, jak i w gabinetach terapeutycznych. Ćwiczenia polegają na odkodowywaniu najpierw poszczególnych haseł, a później motywatorów (wzmocnień). Wykorzystane słownictwo pochodzi z bliskich uczniom kręgów tematycznych - szyfry odnoszą się zarówno do slangu młodzieżowego, jak i terminów utrwalanych podczas lekcji geografii czy tytułów szkolnych lektur.Po odkodowaniu słów występujących w danym zadaniu można także zachęcić uczniów do:- ułożenia wyrazów w kolejności alfabetycznej- ułożenia zdań z wybranymi wyrazami- stworzenia krzyżówki przy użyciu tych wyrazów- samodzielnego zakodowania wyrazów o podobnej tematyce- zaznaczenia samogłosek lub spółgłosek w powstałych wyrazach, a następnie ich policzenia- napisania krótkiego opowiadania z wykorzystaniem odkodowanych wyrazów.Wszechstronne zastosowanie publikacji na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych z pewnością ułatwi pracę nauczycielom i terapeutom pedagogicznym.
Smok nie potrafi pomagać. Czy Lilce uda się nauczyć go dostrzegania potrzeb innych?Jak nauczyć Smoka to seria ośmiu książeczek dla najmłodszych dzieci, w której Lila uczy swojego przyjaciela smoka niezwykle ważnych umiejętności, takich jak używanie magicznych słów, oferowanie pomocy, czekanie, słuchanie innych oraz dzielenie się tym, co ma.Dzięki zabawnym historyjkom i konkretnym sytuacjom z życia rodziny mali czytelnicy mogą z łatwością utożsamić się z uroczym bohaterem i razem z nim nauczyć się wartościowych zachowań, miłych słów i gestów.Inne książki z serii Jak nauczyć Smoka:Jak nauczyć smoka mówić DZIEŃ DOBRYJak nauczyć smoka mówić PROSZĘJak nauczyć smoka mówić DZIĘKUJĘJak nauczyć smoka mówić PRZEPRASZAMJak nauczyć smoka CZEKAĆJak nauczyć smoka SŁUCHAĆJak nauczyć smoka DZIELIĆ SIĘ
Smok nie potrafi czekać. Czy Lilce uda się nauczyć go cierpliwości?Jak nauczyć Smoka to seria ośmiu książeczek dla najmłodszych dzieci, w której Lila uczy swojego przyjaciela smoka niezwykle ważnych umiejętności, takich jak używanie magicznych słów, oferowanie pomocy, czekanie, słuchanie innych oraz dzielenie się tym, co ma.Dzięki zabawnym historyjkom i konkretnym sytuacjom z życia rodziny mali czytelnicy mogą z łatwością utożsamić się z uroczym bohaterem i razem z nim nauczyć się wartościowych zachowań, miłych słów i gestów.Inne książki z serii Jak nauczyć Smoka:Jak nauczyć smoka mówić DZIEŃ DOBRYJak nauczyć smoka mówić PROSZĘJak nauczyć smoka mówić DZIĘKUJĘJak nauczyć smoka mówić PRZEPRASZAMJak nauczyć smoka POMAGAĆJak nauczyć smoka SŁUCHAĆJak nauczyć smoka DZIELIĆ SIĘ
Silną stroną projektu jest opracowany przez Autora model ekonomiczny, pozwalający na pokrycie kosztów utrzymania systemu z opłat uiszczanych przez użytkowników. Główna koncepcja polega na naliczaniu opłat za niskie wyniki oraz za ponowne podejścia do egzaminów. Uzyskane w ten sposób środki są wydatkowane na koszty infrastrukturalne, a także na wynagrodzenia dla osób zaangażowanych w przygotowanie, recenzje i sprawdzanie egzaminów. Co więcej, część środków jest przeznaczana na nagrody dla najlepszych studentów, co stanowi dodatkowy bodziec do nauki dla użytkowników.
Autor przemyślał szczegółowo liczne niuanse związane z funkcjonowaniem platformy, zidentyfikował źródła potencjalnych problemów i zaproponował rozwiązania mające na celu im zapobiec. Od strony matematycznej model jest prawidłowy i przejrzyście wyjaśniony. Autor wykazuje się erudycją i znajomością psychologii, socjologii i historii, co pozwala mu na przeprowadzenie dogłębnej analizy problemów, z którymi borykają się dzisiejsze społeczeństwa; jednym z nich jest niechęć do zdobywania wiedzy i w ogóle do nauki jako takiej. Co ważne, Autor nie poprzestaje jednak na tej smutnej konstatacji, lecz proponuje kompleksowy projekt mogący przyczynić się do poprawy bieżącej sytuacji. dr Bartosz Langowski
"EduP2P" może okazać się krokiem w stronę opracowania systemu społecznego, w którym zarabianie pieniędzy jest ściśle związane ze zdobywaniem i propagowaniem wiedzy, czyli prawdy o otaczającym nas świecie, a mądrzy i życzliwi ludzie mają więcej do powiedzenia od niegodziwców dysponujących wielkim kapitałem. Naszkicowany system edukacji może być również sprawiedliwą, rozwijającą intelektualnie alternatywą dla dochodu bezwarunkowego. Może być ratunkiem dla naszej cywilizacji przed dystopiczną i bardzo realistyczną wizją przyszłości, opisaną w powieści science fiction "Limes inferior" Janusza A. Zajdla. (fragment "Podsumowania")
Jak sobie poradzić, JEŻEli jesteś inny? Doskonale wiedzą o tym JEŻE! Takie jak malutka Ada, która pewnego dnia zawitała w ogródku pewnego przedszkola Jej perypetie zostały przedstawione w formie ilustrowanej historyjki o tym, jak kochać siebie za to, jakim się jest. Opowieść z pewnością zainteresuje nauczycieli, pedagogów i rodziców, ale przede wszystkim dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, które:- przeżywają lęk związany z różnymi sytuacjami dnia codziennego,- chcą nauczyć się rozpoznawać swoje emocje i je nazywać,- pragną zdobyć umiejętność akceptacji siebie i innych,- potrzebują, by złagodzić ich smutek,- borykają się z poczuciem odmienności i osamotnienia.Książka może też stać się dobrą podpowiedzią, jak rozmawiać z dziećmi o ich lękach i trudnościach. Zadanie to ułatwia dołączony do każdej części barometr emocji - pracując z nim, mali czytelnicy szybko nauczą się, jak określać stany emocjonalne i jak sobie z nimi radzić.Mierząc się na co dzień ze zmorami, które zaburzają beztroski, dziecięcy świat, zainspirowałam się do stworzenia czegoś w rodzaju pomostu pomiędzy strachem, złością i smutkiem a rozmową z dorosłym i poczuciem bezpieczeństwa. Powstała w ten sposób opowieść bawi, a przede wszystkim uczy, mówi o tym, jak kochać siebie za to, jakim się jest. To historia, w której na kolorowych kartach przeplatają się barwne postacie, momenty niepewności, chwile radości i emocje spotykane przez nas w świecie realnym (fragment wstępu).
Pucio bardzo źle się czuje. Ma gorączkę, katar, kaszel i boli go głowa. Zupełnie nie ma ochoty na śniadanie ani nawet na zabawę! Wygląda na to, że musi odwiedzić doktor Anię... W gabinecie Pucio dostaje ważne zadanie: uspokoić smoka, który boi się badania. Wywiązuje się z tego znakomicie, a przy okazji sam zostaje zbadany. Teraz wystarczy tylko przyjmować lekarstwa i robić inhalacje. Po kilku dniach dzielny Pucio jest zdrów jak ryba! Celem książki jest pomoc w oswajaniu lęku dziecka przed wizytą u lekarza.
Recepty Starego Doktora. Wypisy z dzieł Janusza Korczaka to wybór cytatów inspirujących, łamiących utarte schematy i pobudzających do refleksji nad naturą dziecka i jego relacjami z dorosłymi. Mimo upływu lat myśl Korczaka nie traci na aktualności. Chcę nauczyć rozumieć i kochać cudowne, pełne życia i olśniewających niespodzianek – twórcze „nie wiem” współczesnej wiedzy w stosunku do dziecka. Wybrałam Recepty do tego tomu, przejęta mądrością Starego Doktora, wzruszona jego szczerością i zafascynowana logiką zaleceń dla rodziców i wychowawców oraz dla wszystkich, których troską jest pielęgnowanie więzi międzyludzkich - nie tylko tych z dziećmi. Jest bowiem teraz rzeczą ważniejszą niż jeszcze kilka czy kilkanaście lat temu, by przypominać ludziom na wszelkie sposoby, jak ważne są dobre, przyjazne relacje, oparte na pogodnym i polubownym łagodzeniu konfliktów, na akceptacji różnic i szacunku dla odmiennego sposobu życia, charakteru, upodobań. Nawet jeśli realia czasu się zmieniły, nie zmieniła się potrzeba doskonalenia samego siebie u tych wszystkich, którzy są choć w części odpowiedzialni za kształt życia drugiego człowieka. Agnieszka Zgrzywa
Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i trudnościami w komunikacjiNiniejsza publikacja powstała, aby pomóc w codziennej terapii dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i trudnościami w komunikacji. Materiał prezentowany na kartach pracy jest spójny i nie obejmuje zbędnych, zakłócających percepcję treści. W każdym dziale wprowadzono kilka najważniejszych słów i jedną cyfrę. Ponadto na każdej karcie znajdują się miniaturki obrazków niepozwalające zapomnieć o przerobionym już materiale. Wszystkie działy zakończone są sprawdzianami wiadomości, które pozwolą dorosłemu ocenić, czy przedstawione treści zostały przez dziecko wystarczająco dobrze zrozumiane i zapamiętane.
Elementarz małego ucznia to publikacja edukacyjna przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym, które dopiero zaczynają poznawać tajniki edukacji. Książka zawiera zadania i ćwiczenia o różnej tematyce i zróżnicowanym poziomie trudności, dopasowanym do wieku odbiorcy. Dzięki tej publikacji dziecko będzie ćwiczyć koncentrację, poznawać pierwsze litery i uczyć się podstawowych zagadnień, które przydadzą mu się w późniejszej edukacji szkolnej.
Elementarz małego odkrywcy jest przeznaczony dla dzieci, które rozpoczęły już przygotowanie edukacyjne i za chwilę pójdą do szkoły. Książka zawiera różnorodne zadania i ćwiczenia o poziomie trudności dopasowanym do wieku przedszkolaka, który za chwilę po raz pierwszyprzekroczy próg szkoły. Dzięki tej publikacji dziecko będzie poznawać litery, uczyć się podstawowych zagadnień i zdobywać te umiejętności, które wykorzysta podczas późniejszej nauki.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?