KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne ..

Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne ..

  • Autor: Frania Monika
  • ISBN: 978-83-226-2194-3
  • EAN: 9788322621943
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
  • Format: 248x174 mm
  • Liczba stron: 196
  • Rok wydania: 2013
  • Wysyłamy w ciągu: 48h
  • Brak ocen
  • 18,69
     zł
    Cena detaliczna:  23,10 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,54
x
x

Cywilizacja medialna, zmediatyzowany świat, zapośredniczona rzeczywistość to tylko kilka określeń współczesnego środowiska życia człowieka. Nie wydaje się przesadą stwierdzenie, że media są dziś wszechobecne. Ich rozwój nigdy dotąd nie przebiegał tak szybko, a instrumentarium nie było tak szerokie. Dla potencjalnego odbiorcy media są źródłem zarówno szans, jak i zagrożeń. Edukacja medialna, rozumiana jako edukacja o mediach, do mediów i przez media stanowi odpowiedź na wyzwania czasu. Prezentowana książka jest próbą przybliżenia czytelnikowi istoty oraz stanu edukacji medialnej w Polsce, zwłaszcza w kontekście edukacji szkolnej. Porusza również problem reklamy jako komunikatu perswazyjnego. Zasadniczą cześć pracy stanowi analiza wyników badań dotyczących wpływu warsztatów z edukacji medialnej na odbiór reklam telewizyjnych u młodzieży licealnej. Autorka dąży również do przedstawienia opinii środowiska szkolnego na Śląsku na temat edukowania medialnego. Publikacja skierowana jest przede wszystkim do pracowników naukowych zainteresowanych problemem mediów w kontekście edukacji, ale również do czynnych nauczycieli, pedagogów, studentów.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj