KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo MT Biznes

Okładka książki Recepta na miłość
nowość

44,90 zł 34,10 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,10 zł

Masz wrażenie, że wasz związek utknął w miejscu? Codzienna rutyna, brak czasu, zbyt mało rozmów czy czułości – to problemy, które pojawiają się w większości relacji. Miłość nie znika nagle, ale cichnie w natłoku obowiązków, przemilczanych emocji i zaniedbanych gestów. A przecież każdy związek zasługuje na to, by był pełen bliskości, zrozumienia i radości. Dzięki tej książce: Nauczysz się drobnych gestów, które budują trwałą więź. Dowiesz się, jak lepiej rozumieć i wspierać partnera. Poznasz proste sposoby na odbudowanie intymności i bliskości. Zrozumiesz, jak wyrażać potrzeby, aby twoje prośby były wysłuchane. Nie musisz planować wielkich zmian ani szukać dodatkowego czasu – te działania można wpleść w codzienność: podczas rozmowy w samochodzie, przy kolacji czy nawet w trakcie zwykłych obowiązków. Nie ma tu nic skomplikowanego – wystarczą niewielkie dawki miłości, podawane regularnie miłosne mikronawyki, dzień po dniu. Myślisz, że nie da się dokonać zmian w związku w tydzień? Dr John i Julie Gottmanowie twierdzą, że owszem, da się i mają na to dowód w postaci czterdziestu lat przełomowych badań nad stabilnością małżeńską oraz przewidywaniem rozwodów. To bezpośrednia, szczera i praktyczna książka. Dlatego jej lektura daje tyle nadziei. Brené Brown, wykładowczyni zarządzania, autorka bestsellera Dary niedoskonałości Poradnik dla par, które chcą wzbogacić swoją miłość, jak i dla tych, które przeżywają kryzys i pragną naprawić związek. Łączy proste, szybkie i praktyczne wskazówki, pokazując, jak małe gesty i codzienne działania mogą wzmocnić relację i (od)budować bliskość. Idealny dla każdej pary. Marita Woźny, psycholog, psychoterapeuta, twórca marki Między Parami „Miłość to przede wszystkim praktyka”. Tę książkę przeczytaliśmy z Żoną i wdrożyliśmy wskazówki autorów: reagujemy na prośby o kontakt, budujemy bank emocji i robimy „przegląd stanu państwa”, w czasie którego sprawdzamy nawyki, na których warto budować związek (np. prośby wyrażamy wprost). Książka zasila mnie w praktyczne porady, jak być lepszym partnerem dla mojej Żony. Dominik Juszczyk, twórca społeczności intencjonalnie.pl, certyfikowany trener Gallupa Recepta na miłość wyróżnia się naukowym podejściem, przedstawia także propozycję konkretnych codziennych działań zamiast ogólnych porad. To zbiór praktycznych, prostych strategii, nie rewolucja. W tej książce można odnaleźć wskazówki, jak w zdrowy sposób radzić sobie z konfliktami, a ta umiejętność jest fundamentem każdej autentycznej, długotrwałej i wartościowej relacji. Pomoże każdemu z nas nie tylko przetrwać trudny czas w relacji, ale także zmieniać się w niej i rozwijać razem. Halina Piasecka, psycholożka, trenerka biznesowa, ekspertka w obszarze szczęścia w pracy John Gottman i Julie Schwartz Gottman - światowej sławy naukowcy i psychologowie kliniczni, którzy podczas całej swojej kariery badali i wspierali zdrowe, długotrwałe związki. Wspólnie opublikowali wiele książek, w tym Siedem zasad udanego małżeństwa, Osiem randek, czyli jak ze sobą rozmawiać, żeby stworzyć udany związek, 10 sposobów, które pomogą naprawić nasze małżeństwo i Fight Right: How Successful Couples Turn Conflict into Connection. Dr John Gottman jest emerytowanym profesorem psychologii na Uniwersytecie Waszyngtońskim, gdzie założył Love Lab i został uznany za jednego z dziesięciu najbardziej wpływowych terapeutów ostatniego ćwierćwiecza. Dr Julie Schwartz Gottman, współtwórczyni niezwykle popularnych warsztatów The Art and Science of Love, została uznana za psychologa roku stanu Waszyngton i w 2021 roku otrzymała nagrodę magazynu „Psychotherapy Networker” za całokształt dokonań.
Okładka książki Psychologia wpływu. 10 cech, które pomogą ci oddziaływać na ludzi
nowość

44,90 zł 34,55 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,10 zł

Dlaczego jedni ludzie potrafią zmieniać bieg wydarzeń, a inni pozostają niewidzialni w tłumie, choć mają równie dobre pomysły? A może zastanawiałeś się, dlaczego twoje idee, choć wartościowe, nie zyskują uwagi, jaką powinny. Nie chodzi o szczęście ani talent, ale o coś znacznie bardziej konkretnego – zestaw cech i umiejętności, które pozwalają działać skutecznie i osiągać założone cele. Brian Tracy, światowej sławy mówca i autor bestsellerów, uczy, jak stać się człowiekiem, który przyciąga uwagę i osiąga, to co zamierza. Ludzie skuteczni różnią się pochodzeniem czy osobowością, ale łączy ich dziesięć wspólnych cech, takich jak: doskonała komunikatywność, uczciwość, wytrwałość czy przygotowanie. Dzięki tej książce: Poznasz narzędzia, które pozwolą ci być zauważanym i słuchanym. Dowiesz się, jak budować relacje oparte na zaufaniu i współpracy. Odkryjesz, jak realizować swoje cele z większą pewnością siebie i skutecznością. Człowiek podejmuje działanie tylko wtedy, gdy wierzy, że zmiana przyniesie mu korzyści. Z tą książką to możliwe. Autor zachęca do refleksji i przygotowania przed działaniem, pokazując, jak drobne zmiany mogą wpłynąć na życie zawodowe i osobiste. Inspiruje, by zatrzymać się i wprowadzić pozytywne zmiany. Nie trzeba wychodzić ze strefy komfortu – wystarczy „dogłębnie przemyśleć to jeszcze raz…”. - Teresa Witkowska, Top Woman in Real Estate 2024, liderka zespołów sprzedażowych rynku nieruchomości Brian Tracy właściwie napisał książkę o idei H2H (Human To Human). Jasno z niej wynika, że dzielenie się własnym potencjałem wzmacnia rozwój drugiego człowieka. Wystarczy tylko określić właściwy cel i być mu wiernym, kierując się szczerością, uczciwością i pozostać w tym wytrwałym. - Marcin Banaszkiewicz, CEO my logo, Trener LinkedIn Wydawać by się mogło, że książka Psychologia wpływu to kolejna publikacja, która będzie miała na celu manipulacje innymi. Nic bardziej mylnego, książka ta w prostu i jasny sposób ukazuje wartości, jakimi powinniśmy się kierować w życiu prywatnym i biznesowym, aby Nasze życie było satysfakcjonujące. -Izabela Cierniak, CEO Greta Design BRIAN TRACY jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie, a także prezesem i dyrektorem zarządzającym Brian Tracy International, firmy specjalizującej się w szkoleniach i rozwoju ludzi oraz organizacji. Jego misją jest pomaganie w osiąganiu celów osobistych i biznesowych szybciej i łatwiej, niż można to sobie wyobrazić. Doradzał ponad tysiącowi firm, a jako szkoleniowiec i mówca publiczny przemawiał do ponad pięciu milionów uczestników ponad pięciu tysięcy seminariów w USA, Kanadzie i 70 innych krajach całego świata.
Okładka książki Wygrywaj argumentami. Sztuka dyskusji, przekonywania i wystąpień publicznych
nowość

64,90 zł 49,29 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,29 zł

Czy publiczne wystąpienia budzą w tobie lęk? Często kończysz spór z poczuciem bycia niezrozumianym? Brakuje ci czasem argumentów lub masz ich sporo, ale nie umiesz ich odpowiednio przedstawić? A może zależy ci na tym, by twoje argumenty były zawsze trafne, a twój przekaz skuteczny? Mehdi Hasan, mistrz retoryki i doświadczony dziennikarz, dzieli się konkretnymi poradami do zastosowania tu i teraz, które przydadzą ci się na co dzień, w mediach społecznościowych, jak i na scenie. Bez względu na to, czy zależy ci na sztuce prowadzenia rozmowy (retoryce) czy chcesz pokonać swojego rozmówcę w rozmowie (erystyka) przeczytaj tę książkę. Po przeczytaniu tej książki: Nauczysz się kontrolować rozmowę i reagować na zaczepki. Poznasz techniki, które pozwolą ci zachować zimną krew i skutecznie ripostować. Przedstawisz potężne argumenty, wykorzystasz liczby, przykłady i kontekst, by przekonać swoich odbiorców do twojego zdania. Przekształcisz burze i konflikty w rozmowę na argumenty – zamiast spierać się dla samego sporu, nauczysz się prowadzić merytoryczne dyskusje. Twoja pewność siebie w rozmowie wzrośnie niezależnie od tego, czy prowadzisz live’a, podcast, czy odpowiadasz na trudne pytanie w panelu dyskusyjnym. Mehdi Hasan to nie tylko ekspert od argumentacji – to praktyk, który w swojej karierze mierzył się z najtrudniejszymi rozmówcami: celebrytami, politykami i liderami opinii. Autor przekonuje, że merytoryczna i racjonalna debata jest siłą napędową do rozwiązywania problemów. W czasach, gdy każdy ma swoje zdanie i nikt nie chce słuchać naszego, „Wygrywaj argumentami” jest niezbędnym przewodnikiem dla każdego, kto chce realnie wpływać na świat. Zamknięci w cyfrowych bańkach łatwo rezygnujemy z wymiany argumentów dla większej liczby lajków. Jednak Hasan przypomina, że nie zmienimy świata, jeśli nie zmienimy swojego myślenia. Poradnik niezbędny w czasach spolaryzowanych społeczeństw. – Naomi Klein, autorka książek Doktryna szoku, No logo i To zmienia wszystko Mehdi Hasan to nagradzany brytyjsko-amerykański dziennikarz, gospodarz programu „The Mehdi Hasan Show” w MSNBC i kanale streamingowym Peacock w NBC. Były felietonista i podcaster w „The Intercept” oraz były prezenter stacji telewizyjnej Al Jazeera English. Jego artykuły ukazywały się m.in. w „New York Timesie” i „Washington Post”.
Okładka książki Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy
nowość

54,90 zł 41,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,70 zł

Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się. Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina? Iluzja wyboruomawia 16½ kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać klientów, utrzymywać ich lojalność i zwiększać sprzedaż. Badania psychologiczne dowodzą, że nawet drobne zmiany w sposobie pozycjonowania, promocji czy marketingu produktów mogą diametralnie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. I tak, dotyczy to także twoich zachowań! Przeczytaj tę książkę i dowiedz się: Jak wykorzystywać regułę peak end, siłę precyzji, mądrość dowcipu? Jak efekt Ikea wpływa na sprzedaż popularnych ciast? Jaką „zagrywkę” stosuje Netflix, że planujesz oglądać tylko jeden odcinek serialu, a 7 odcinków później orientujesz się, że pora iść spać? Richard Shotton, autor uznanego The Choice Factory, opiera się na badaniach akademickich, kampaniach reklamowych i własnych badaniach terenowych, aby stworzyć fascynujący i bardzo praktyczny przewodnik, który koncentruje się na punkcie, w którym marketing spotyka się z umysłem klienta. Dlaczego klienci podejmują takie, a nie inne decyzje zakupowe? Co sprawia, że niektóre produkty sprzedają się świetnie, a inne leżą na półkach? Iluzja wyboru Richarda Shottona to podróż przez meandry ludzkiej psychiki, która pomaga zrozumieć mechanizmy podejmowania decyzji. To, co urzekło mnie w tej książce, to połączenie wiedzy naukowej z praktycznymi przykładami. Shotton pokazuje, jak przełożyć wiedzę o błędach poznawczych na konkretne działania marketingowe i sprzedażowe. ̶ Anna Prończuk-Omiotek, Co-Founder SalesYY.com i WebAmigos.pl Ten skondensowany, praktyczny przewodnik, zawiera esencję psychologii i ekonomii behawioralnej gotową do zastosowania w marketingu, sprzedaży czy komunikacji. 16½ efektu psychologicznego o udowodnionym i sprawdzonym działaniu. Opisane na tyle prosto, aby nie tylko je poznać, ale i zrozumieć, jak z nimi działać. Chcesz wzmocnić swój przekaz, zwiększyć sprzedaż, wpłynąć na decyzje swoich klientów czy odbiorców? Świetny wybór! Czytaj, wdrażaj, stosuj! ̶ Krzysztof Buda, rozwojowy bibliotekarz, pasjonat i promotor czytelnictwa, autor oraz animator inicjatyw czytelniczych #Readfulness #Bookfulness #CzytelniaRozwojowa Dzięki tej książce będziesz lepiej wykonywać swoją pracę.
Okładka książki Buntownicze idee. Potęga odmiennego myślenia w życiu i biznesie
nowość

69,90 zł 53,78 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,09 zł

Odkryj buntownicze podejście, które może być największym atutem w rozwiązywaniu problemów i budowaniu nowej jakości w pracy i życiu. Nie wiesz, jak wykroczyć poza schemat i znaleźć nowe drogi wyjścia z impasu? Czujesz, że twój zespół utknął w rutynie? Chcesz unikać poważnych błędów wynikających z podążania utartymi ścieżkami? W świecie, gdzie często dominuje jedna narracja i myślenie schematami, Matthew Syed udowadnia, że prawdziwy przełom rodzi się z różnorodności. Ta książka jest dla tych, którzy chcą iść pod prąd i wierzą, że innowacyjne podejście może rozwiązać nawet najbardziej złożone problemy. Co zyskasz dzięki tej książce? Dowiesz się, jak wykorzystać myślenie „out of the box” w zespole, by wypracowywać lepsze rozwiązania. Nauczysz się, jak unikać błędów wynikających z myślenia w utarty sposób. Poznasz sposoby na tworzenie zespołów, które wspierają się nawzajem i korzystają ze swoich mocnych stron. Dowiesz się, jak wykorzystać siłę różnorodności poznawczej, czyli wypadkową różnych stylów myślenia, perspektyw i nawyków. „Buntownicze idee. Potęga odmiennego myślenia w życiu i biznesie” to przewodnik dla tych, którzy nie boją się kwestionować status quo. Rebel Ideas to manifest siły różnorodności w myśleniu. Matthew Syed przekonuje, że rozwiązywanie najtrudniejszych współczesnych wyzwań wymaga czegoś więcej niż tylko indywidualnego talentu - wymaga zbiorowej inteligencji z różnych perspektyw. Bardzo polecam szczególnie liderom w dużych organizacjach! Artur Kurasiński, przedsiębiorca, twórca, inwestor, obserwator, autor książek i tech-realista
Okładka książki Osiągnij UPTIME

59,90 zł 46,11 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,51 zł

Czujesz, że kalendarz przejął nad tobą kontrolę? „Osiągnij UPTIME” to klucz do odzyskania czasu i spokoju. Jeśli jesteś zmęczony gonitwą za terminami, przytłoczony zadaniami, a mimo to czujesz, że im więcej robisz, tym mniej osiągasz – czas na zmianę. „Osiągnij UPTIME. Jak zamienić chaos w kalendarzu na porządek i produktywność”, książka napisana przez Laurę Mae Martin, ekspertkę ds. produktywności w Google, daje ci narzędzia, które działają w prawdziwym życiu, a nie tylko na papierze. Jeśli choć jedno z tych zdań pasuje do ciebie, sięgnij po tę książkę. Mam wypełniony kalendarz, ale wieczorem nie widzę efektów. Moja lista zadań stale rośnie, a ja tracę nad nią kontrolę. Pracuję coraz więcej, a mam coraz mniej czasu i energii. Technologia, zamiast mnie wspierać, wprowadza jeszcze więcej chaosu. Moja organizacja pracy przypomina bieganie z pustymi taczkami, których nie mam czasu załadować Laura Mae Martin dzieli się narzędziami i strategiami dostosowanymi do codziennych wyzwań, które stosowała, pracując z tysiącami pracowników Google. Dzięki niej: Odzyskasz kontrolę nad swoim czasem. Nauczysz się ustalać priorytety bez wyrzutów sumienia. Zaczniesz pracować efektywniej, oszczędzając czas na odpoczynek. Stworzysz system, który działa w realnym życiu. Przestań robić więcej – zacznij robić to, co naprawdę się liczy.
Okładka książki Dlaczego zmiany w życiu są nieuniknione i jak przejść przez nie silniejszym
nowość

69,90 zł 53,78 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,09 zł

Czy czujesz, że życie przyspiesza, a ty tracisz nad nim kontrolę? Ta książka pokaże ci, dlaczego to normalne – i jak uczynić ze zmian swojego największego sprzymierzeńca. Bruce Feiler, autor bestsellerów, odsłania przed nami prawdę, którą wszyscy znamy, ale boimy się zaakceptować: życie nie jest liniowym pasmem sukcesów i stabilności. To nieustanny ruch, niespodziewane zmiany, kryzysy: takie jak: strata pracy, rozpad związku, utrata zdrowia. Dlaczego ta książka zmieni twoje podejście do życia? Feiler opiera się na setkach rozmów z ludźmi, którzy przeszli przez kryzysy, nazywając je trzęsieniami życia – nieoczekiwanymi momentami, które wywracają nasze plany do góry nogami. W swoich badaniach odkrywa wzorce i narzędzia, które pomagają nie tylko przetrwać, ale i rozwijać się w czasach niepewności. Dzięki jego inspirującym historiom dowiesz się, że: Zmiana jest normą, a nie wyjątkiem. Każdy z nas doświadcza „trzęsień życia” - co kilka lat. Możesz wykorzystać te momenty jako szansę na odkrycie swojego nowego „ja”. Czego się nauczysz? Jak zaakceptować emocje towarzyszące zmianom. Jak rytualizować zakończenia, by zrobić miejsce na nowe początki. Jak porzucić stare schematy i otworzyć się na kreatywność oraz rozwój. Jak odnaleźć sens i cel w niestabilnym świecie. Życie jest jak kalejdoskop, w którym chwile szczęścia przeplatają się z drobnymi wyzwaniami i poważnymi wstrząsami. Jedno jest pewne – zmiany są nieuniknione. Ta książka uczy, jak się na nie przygotować, zaakceptować trudne emocje i odnaleźć sens w chaosie, tworząc własną historię. To inspirująca opowieść o odwadze w obliczu życiowych burz. - Iza Maliszewska, autorka, @psyche_et_soma Powiedzenie, że jedyną pewną rzeczą w naszym życiu jest zmiana, nabiera w tej książce innego znaczenia. Dlaczego? Książka proponuje szersze spojrzenie na zmiany, pokazując historie ludzi, które jednoczą w przeżyciu i pomagają zmieniać perspektywę. Daje praktyczne narzędzia, by zrozumieć i zaakceptować zmianę, przetrwać ją i dzięki niej wzrastać. W dzisiejszych czasach ̶ bezcenne. - Justyna Kurek-Wdowiak, HR menedżerka, konsultanka kariery, trenerka To przejmująca pozycja o przełomowych momentach naszego życia. Bruce Feiler precyzyjnie tłumaczy, w jaki sposób kształtują nas punkty zwrotne, których doświadczamy, a także w jaki sposób sami możemy je kształtować. Mądrość tej książki wpłynie na to, jak będziecie opowiadali swoją własną historię. -Adam Grant, autor bestsellerów Buntownicy, Leniwy umysł i Ukryty potencjał Nasze drogi skręcają w zaułki labiryntu życia, raz łatwiej nam wyjść na prostą, innym razem odnalezienie drogi trwa dłużej. Ta książka inspiruje, zastanawia i wzbudza głębokie refleksje. Każda jej strona warta jest skupienia oka i duszy. -Anna Heimberger, prezeska Fundacji Kobiety e-biznesu, CEO Bateau Polska Bruce Feiler jest autorem siedmiu bestsellerów „New York Timesa”, w tymThe Secrets of Happy FamiliesorazThe Council of Dads. Jego trzy prelekcje w ramach TED Talks mają ponad cztery miliony wyświetleń. Prowadzi również kurs w ramach TED zatytułowanyJak ujarzmić wielkie zmiany w życiu.Urodził się w Savannah, w stanie Georgia, mieszka na Brooklynie z żoną Lindą Rottenberg oraz córkami bliźniaczkami.
Okładka książki Przedsiębiorczość społeczna i kapitał społeczny w XXI wieku

149,00 zł 118,83 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 118,83 zł

SPOŁECZEŃSTWO ? PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ Monografia jest poświęcona przedsiębiorczości społecznej i jej fundamentowi, którym jest kapitał społeczny. Obydwie kategorie stanowią istotne wyznaczniki rozwoju społeczno-gospodarczego, społecznego dobrostanu i przede wszystkim jakości życia. Obecnie tematyka ta nabiera coraz większego znaczenia w nurcie badań ekonomicznych i jest traktowana jako obszar badawczy ważny w świetle dążenia gospodarki do zrównoważonego rozwoju społeczno-gospodarczego, którego przejawem jest inkluzja społeczna, ekologiczna i cyfrowa. Autorka wnikliwe rozpatruje charakter i podłoże zmian przedsiębiorczości społecznej oraz związanego z nią kapitału społecznego. Wykorzystuje do tego nie tylko teoretyczną analizę, ale także nowatorskie badania empiryczne i uwzględnia uwarunkowania wynikające z czwartej rewolucji przemysłowej, postpandemii oraz wojny w Ukrainie. Na tym tle rozważa szereg problemów badawczych, m.in.: w jaki sposób czwarta rewolucja przemysłowa, postpandemia i wojna w Ukrainie wpłynęły na charakter zmian przedsiębiorczości społecznej i kapitału społecznego? czy nastąpiło odwrócenie priorytetów: ludzie dla gospodarki czy gospodarka dla ludzi? czy mamy do czynienia z postępującą erozją kapitału społecznego? czy wzrasta ryzyko rozluźnienia relacji społecznych? czy zanikające dobre relacje społeczne stanowią zagrożenie dla harmonijnego, trwałego rozwoju społeczno-gospodarczego i poprawy jakości życia? jakie są przewidywania dotyczące kierunków rozwoju przedsiębiorczości społecznej? jakie są perspektywy rozwoju kapitału społecznego w kontekście inkluzywnego rozwoju społeczno-gospodarczego? W poszukiwaniu odpowiedzi na te pytania autorka przeprowadziła własne badania ankietowe, dotyczące dwóch domen. Obszar przedsiębiorczości społecznej badała wśród studentów polskich oraz studentów ukraińskich ze względu na możliwość występowania różnic w ich opiniach.
Okładka książki Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna

69,90 zł 53,78 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,78 zł

Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowyMetamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego, przybierając postać interaktywnego i immersyjnego doświadczenia konsumenckiego.Philip Kotlersłynny propagator "czterech P marketingu", oraz jego współpracownicy - Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan tłumaczą, jak wykorzystać technologię, aby zaspokoić potrzeby klientów oraz mieć wpływ na zmieniającą się branżę. Tym samym przygotowują marketerów na nową erę metamarketingu. Pokazują sposoby pozwalające dostosować rozwijające się technologie i modele biznesowe do znaczących zmian w zachowaniach konsumenckich zachodzących w ostatniej dekadzie.Autorzy przedstawiają:elementy składowe metamarketingutechnologie i platformy, z których na co dzień korzystają pokolenia Z i Alfasposoby na wykorzystanie metaświatów i rzeczywistości rozszerzonejnajczęstsze przeszkody i pułapki napotykane przez marketerów próbujących swych sił w interaktywnym i immersyjnym środowiskutradycyjne i cyfrowe techniki marketingu pozwalające na pełne wykorzystanie niesłabnącej konsumenckiej potrzeby utrzymywania interakcji międzyludzkich.Marketing 6.0 wnikliwie rozwija tematykę zrównoważonego rozwoju i nowatorskich technologii, które współczesne firmy muszą poznać i zrozumieć, aby odnaleźć się w tej dynamicznej i ekscytującej erze handlu.To książka dla menedżerów, dyrektorów, członków zarządu i innych liderów biznesu, którzy chcą być kilka kroków przed resztą - szczególnie teraz, gdy krajobraz marketingowy zmienia się na ich oczach. To również lektura obowiązkowa dla nowej generacji marketerów, reklamodawców i twórców treści.Philip Kotler, ojciec nowoczesnego marketingu, ma wyjątkową umiejętność dostrzegania pojawiających się trendów marketingowych i przewidywania, jak zmienią one krajobraz biznesowy. Marketing 6.0 nie jest wyjątkiem. Kotler opisuje, jak upowszechnienie się rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej wpłynie na sposób, w jaki firmy wchodzą w interakcje z klientami, i wyjaśnia, dlaczego przyszłość marketingu leży w tworzeniu immersyjnych doświadczeń konsumenckich.- Alexander Chernev, profesor marketingu w Kellogg School of Management na Northwestern UniversityMarketing immersyjny ma na celu przeniesienie klienta do świata opowieści, aby ten uwierzył, że faktycznie się tam znajduje. W tym procesie bodźce rzeczywiste i iluzoryczne mieszają się, tworząc nowy rodzaj postrzeganej rzeczywistości. Niniejsza książka wprowadza nas w ten futurystyczny świat marketingu. Prawdziwie pouczająca i dająca do myślenia lektura.- Hermann Simon, założyciel i prezes Simon-KucherPhilip Kotler - profesor emeritus w Kellogg School of Management na Northwestern University, gdzie przez wiele lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według "Wall Street Journal" jest jednym z najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Autor bestsellerów przetłumaczonych na ponad dwadzieścia pięć języków.Hermawan Kartajaya - założyciel i prezes M Corp, wiodącej firmy świadczącej profesjonalne usługi marketingowe w Azji Południowo-Wschodniej.Iwan Setiawan - dyrektor generalny platformy Marketeers, wiodącego indonezyjskiego wydawcy mediów marketingowych. Jest konsultantem marketingowym z dwudziestoletnim doświadczeniem, współpracującym z ponad setką klientów z różnych branż.
Okładka książki Workjoy. Narzędzia, dzięki którym odnajdziesz radość z pracy

54,90 zł 42,26 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,26 zł

Przeciętna osoba spędza w pracy 35% całkowitego czasu czuwania, co oznacza nieco ponad 13 lat lub 90 000 godzin Z niepokojem czekasz na poniedziałek? Masz wrażenie, że twoja kariera utknęła w martwym punkcie? Masz dość swojego szefa? Oto najbardziej niepokojąca – ale i wspaniała – informacja: jedyną osobą, która może to wszystko naprawić, jesteś ty. Dowiedz się, co daje radość z pracy i co ją odbiera Beth Stallwood pomaga ludziom odnaleźć radość z pracy, a organizacjom – dbać o swoich pracowników. Stworzyła praktyczny zestaw narzędzi, za pomocą których zachęca wszystkich do przejęcia odpowiedzialności za własne życie zawodowe poprzez: ·uwolnienie się od pojęcia „równowagi między pracą a życiem prywatnym” (ang. work-life balance) i wyznaczenie jasnych granic ·przeformułowanie swoich relacji z firmą, szefem i grupą wsparcia ·porzucenie ograniczających przekonań i sformułowanie wielkich celów, które nie trafią do kosza. Ponad jedną trzecią życia poświęcasz pracy, więc nie ma na co czekać – to idealny moment, bywprowadzić do swojej pracy więcej radości. Jeśli chcesz bardziej cieszyć się swoją pracą, ta praktyczna książka autorstwa Beth Stallwood zawiera spostrzeżenia, ćwiczenia i strategie, których potrzebujesz, aby zmienić swoje doświadczenie zawodowe oraz zbudować pracę i karierę, które pokochasz. Carla Miller, autorka książki Closing the Influence Gap Niezwykle optymistyczna i podnosząca na duchu książka! Jest pełna praktycznych wskazówek, które pomogą nam przyjąć proaktywne podejście do tworzenia bardziej satysfakcjonującego życia w pracy i poza nią. Każdy znajdzie tu coś dla siebie niezależnie od wybranego zawodu i etapu kariery. To także cenne przypomnienie, że chociaż nie zawsze możemy kontrolować wyniki, to jednak zawsze możemy zadbać o to, by nasze doświadczenia zawodowe były bardziej radosne. dr Cath Bishop, brytyjska wioślarka, olimpijka, była dyplomatka, trenerka i konsultantka ds. przywództwa i kultury, autorka książki The Long Win Beth Stallwood - ekspertka z zakresu rozwoju pracowników, mająca imponujące doświadczenie w ułatwianiu ludziom rozwijania ich kariery i osiągania życiowych celów. Jako rozchwytywana mówczyni i facylitatorka rozmawia z tysiącami ludzi na temat rozwoju osobistego, przywództwa i tworzenia wspaniałych miejsc pracy. Zdobyła umiejętności coacha i mentorki w Oxford School of Coaching and Mentoring, a następnie przez 15 lat pracowała z obecnymi i przyszłymi liderami. W 2017 r. założyła własną firmę konsultingową Create WokJoy, która współpracuje z wiodącymi organizacjami z różnych branż, w tym: inwestycyjnej, sportowej, edukacyjnej, sektora publicznego, mediów i technologii, nad zmianą sposobu, w jaki angażują, rozwijają i prowadzą swoje zespoły. Jej misją jest pomaganie pracownikom w odczuwaniu większej radości z tego, co robią, a firmom – w rozwijaniu kultury organizacyjnej, która na to pozwala. Oba te działania prowadzą do stworzenia miejsca pracy, w którym wygrywają obie strony – pracownik i pracodawca. Jej podcast „WorkJoy Jam” jest dostępny na wszystkich głównych platformach podcastowych.
Okładka książki Myśl jak geek. Szukaj rozwiązań tam, gdzie nikt nie szuka

79,90 zł 61,48 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,48 zł

Wykorzystaj swoje supermoce i dokonuj wielkich rzeczy! Ta książka zmieni twój sposób myślenia o pracy, zespołach, projektach i kulturze, a także zapewni wiedzę i narzędzia potrzebne do wykorzystania dwóch supermocy: uczenia się i współpracy. Andrew McAfee pokazuje, jak geecy stworzyli nową kulturę opartą na czterech normach: ·nauce ·własności ·szybkości ·otwartości. Geek jest nieustannie ciekawy świata, nie boi się mierzyć z trudnymi problemami i sięgać po niekonwencjonalne rozwiązania. Nie poważa opinii ekspertów, nie lubi planowania i procesów, nie boi się błędów i nie ma obsesji na punkcie wygrywania. I to wyjaśnia wszystko?począwszy od tego, dlaczego dzieci uczące się w systemie Montessori wykazują się twórczym myśleniem, po sposoby, w jakie nowicjusze rewolucjonizują kolejne gałęzie przemysłu. Kiedy zastosujemy wszystkie cztery normy, powstaje kultura cechująca się luzem, szybkimi zmianami i egalitaryzmem, zmieniająca się, oparta na dowodach, niepokorna i autonomiczna. Dlaczego sposoby geeków tak dobrze się sprawdzają? Andrew McAfee udziela prostej odpowiedzi: ponieważ odwołują się do ludzkich supermocy, jakimi są intensywna współpraca oraz szybkie uczenie się. Bazując naewolucji kulturowej autor pokazuje, że kiedy spotykamy się w odpowiednich warunkach, szybko odkrywamy, jak wprowadzać innowacje, niezależnie od tego, czy budujemy statki kosmiczne, czy samokorygujące się organizacje. Natomiast w nieodpowiednich warunkach tworzymy biurokrację, skazując się na nieustanne opóźnienia, kulturę milczenia i inne dysfunkcje typowe dla ery przemysłowej. Andrew McAfee przedstawia nowy sposób patrzenia na świat i podsuwa skuteczne narzędzia umożliwiające wykorzystanie wielkich możliwości, które mamy dziś i które przyniesie jutro. Mądry, dowcipny i pouczający przewodnik, pokazujący, jak poruszać się w świecie pracy przyszłości… Nauka, własność, szybkość i otwartość: każde z tych prostych słów zawiera w sobie więcej, niż sobie wyobrażałeś, dopóki nie przeczytałeś tej książki. —Amy C. Edmondson, autorka książki Dobre porażki Wybitna synteza, która za pomocą ujednoliconej teorii (którą McAfee nazywa „sposobem geeków”) ostatecznie wyjaśnia powody, dla których podejście stosowane w start-upach technologicznych zawładnęło tak dużą częścią świata. —Reid Hoffman, współzałożyciel LinkedIn i autor książek The Startup of You, Rozmowa z chatem GPT o przyszłości ludzi i świata i współautor książki Mistrzowie skalowania biznesu McAfee to światowej klasy prowokator intelektualny. Nieustannie podważa moje założenia i wyostrza moje myślenie. To samo spotka ciebie, kiedy będziesz czytał tę książkę. To najbardziej przekonująca analiza, jaką widziałem; analiza która pokazuje, czego Dolina Krzemowa nauczyła się już o budowaniu bardziej efektywnych organizacji – i czego jeszcze musi się nauczyć. — Adam Grant, autor książek Leniwy umysł i Buntownicy Andrew McAfee jest samodzielnym pracownikiem naukowo-badawczym w MIT Sloan School of Management oraz współzałożycielem i jednym z dyrektorów MIT Initiative on the Digital Economy (inicjatywa MIT związana z cyfryzacją gospodarki). Za przedmiot swoich badań obrał wpływ postępu technologicznego na zmiany zachodzące we współczesnym świecie. Jest autorem książki Więcej za mniej oraz współautorem bestsellera „New York Timesa” Drugi wiek maszyny.
Okładka książki Czasy ostateczne

79,90 zł 63,08 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,08 zł

Przyczyny amerykańskich konfliktów społecznych i możliwe sposoby ich zakończenia W 2010 roku Peter Turchin stwierdził, że Ameryka wpadła w spiralę społecznej dezintegracji, co około 2020 roku doprowadzi do załamania porządku politycznego. Czas pokazał, że jego przewidywania potwierdzają się, a ta książka tłumaczy, dlaczego tak się dzieje. Turchin od ponad ćwierćwiecza wzbogaca badania historyczne podejściem stosowanym w innych dziedzinach nauki. Stworzył kliodynamikę, która bada historię za pomocą statystyki. Na jej podstawie wskazuje źródła spójności wspólnot politycznych i czynniki doprowadzające do ich rozpadu. Wnioski wykorzystuje do tego, aby wyjaśnić obecną sytuację w Stanach Zjednoczonych, które jego zdaniem są o krok od upadku, a winą za ten stan obarcza elity. Czynniki, które wpływają na niestabilność społeczeństwa, to: - nadprodukcja elit, które w swoich rękach koncentrują władzę i pieniądze – przegrani, którym nie udało się wejść w ich szeregi, zamieniają się w kontrelity, podważają normy społeczne, atakują system i próbują go zmienić siłowo; - pompa bogactwa, która pełną parą działa w Stanach Zjednoczonych od dwóch pokoleń – zabiera biednym i daje bogatym. Elity robią wszystko, aby nikt inny nie mógł czerpać korzyści z gospodarki. Wykorzystują biedniejszych, aby karmić siebie, przez co ubożeje reszta społeczeństwa i rośnie niezadowolenie. Znajdujemy się obecnie na zaawansowanym etapie cyklu nadprodukcji elit i wzrostu powszechnego zubożenia, co może doprowadzić do gwałtownego rozłamu politycznego. Taki scenariusz nie musi się sprawdzić, ale czasu na reakcję jest coraz mniej. Błyskotliwa książka. Zgrabna analiza Turchina odsłania kryjące się pod partyjnymi przepychankami interesy klasowe, które nie zmieniają się mimo upływu lat. Przedstawia także trafne spostrzeżenia dotyczące aktualnej sytuacji politycznej. To inspirujące omówienie przeszłych i obecnych antagonizmów oraz kryzysów, do których mogą doprowadzić. –„Publishers Weekly” Peter Turchin jest naukowcem zajmującym się ewolucją społeczną i kulturową, kierownikiem projektu w organizacji badawczej Complexity Science Hub w Wiedniu oraz pracownikiem naukowym na Uniwersytecie Oksfordzkim. Profesor emeritus Uniwersytetu Connecticut. Z wykształcenia jest biologiem teoretycznym, obecnie zajmuje się kliodynamiką, która wykorzystuje matematyczne modelowanie zjawisk historycznych i statystyczne testowanie teorii historycznych. Bada zjawiska niestabilności politycznej. Jego główny wysiłek badawczy skupia się na koordynowaniu CrisisDB, ogromnej historycznej bazy danych o społeczeństwach pogrążających się w kryzysach i z nich wychodzących. Jest autorem książek takich jak Wojna i pokój, i wojna, Ultrasociety i Ages of Discord.
Okładka książki Brian Tracy Biblioteka Sukcesu - Pakiet A

169,00 zł 130,03 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 130,03 zł

Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracym! Brian Tracy, światowej sławy ekspert w temacie zarządzania i przywództwa, poświęcił lata, by odkryć, co wyróżnia wybitnych menedżerów – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Dzięki Bibliotece Sukcesu dowiesz się, jak: Strategia biznesowa - zadawać pięć kluczowych pytań niezbędnych do tworzenia planu strategicznego - wyciągać ważne wnioski przy wykorzystaniu matrycy produkt–rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych - zmienić pozycję firmy, bazując na nowych produktach, usługach i nowej technologii - mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych. Przywództwo - pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością - budzić w zespole poczucie celu - podejmować właściwe ryzyko - jasno mówić o celach i strategiach oraz zdobywać poparcie dla nich. Motywowanie - wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań - stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju - zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu - ograniczać obawę przed porażką i usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego. Delegowanie & kontrolowanie - określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania - dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku - przekazać szybką informację zwrotną i uzyskać zaangażowanie członków zespołu - zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym. Spotkania biznesowe - zapanować nad dyskusją oraz doprowadzić do wyciągania wniosków - uniknąć niebezpieczeństwa grupowego myślenia - uzyskać konsensus, określać zakres odpowiedzialności i ustalać terminy - zmaksymalizować zwrot z zainwestowanego czasu. Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie, a także prezesem i dyrektorem zarządzającym Brian Tracy International, firmy specjalizującej się w szkoleniach i rozwoju ludzi oraz organizacji. Jego misją jest pomaganie w osiąganiu osobistych i biznesowych celów szybciej i łatwiej, niż można to sobie wyobrazić. Doradzał ponad tysiącowi firm, a jako szkoleniowiec i mówca publiczny przemawiał do ponad pięciu milionów uczestników ponad pięciu tysięcy seminariów w USA, Kanadzie i 55 innych krajach.
Okładka książki Brian Tracy Biblioteka Sukcesu - Pakiet B

169,00 zł 130,03 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 130,03 zł

Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracym! Brian Tracy, światowej sławy ekspert w temacie zarządzania i przywództwa, poświęcił lata, by odkryć, co wyróżnia wybitnych menedżerów – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Dzięki Bibliotece Sukcesu dowiesz się, jak: Zarządzanie sprzedażą - opracować plan działań sprzedażowych - obudzić w zespole poczucie wspólnego celu i stworzyć skuteczny team profesjonalnych sprzedawców - właściwie motywować ludzi do osiągania ponadprzeciętnych wyników oraz podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski - przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze. Negocjowanie - używać sześciu najważniejszych stylów negocjacji - wykorzystać czas do osiągnięcia przewagi - przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły - klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań. Marketing - wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje - wyróżnić się na tle konkurencji - odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących - wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert i w pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji. Zarządzanie czasem - radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, e-mailami i telefonami - przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze - pokonać skłonność do zwlekania - planować i określać zadania, które mogą być delegowane. Sukces osobisty - wyznaczać jasne cele - wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy, oraz wzmacniać pewność siebie - ćwiczyć się w sztuce odwagi, bo ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka - nawykowo prowadzić działania networkingowe. Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie, a także prezesem i dyrektorem zarządzającym Brian Tracy International, firmy specjalizującej się w szkoleniach i rozwoju ludzi oraz organizacji. Jego misją jest pomaganie w osiąganiu osobistych i biznesowych celów szybciej i łatwiej, niż można to sobie wyobrazić. Doradzał ponad tysiącowi firm, a jako szkoleniowiec i mówca publiczny przemawiał do ponad pięciu milionów uczestników ponad pięciu tysięcy seminariów w USA, Kanadzie i 55 innych krajach.
Okładka książki Ukryty potencjał

64,90 zł 49,94 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,24 zł

Autor bestsellerów Leniwy umysł i Buntownicy opowiada o tym, co możemy zrobić, aby wspiąć się na nieosiągalne dotąd wyżyny i pomóc w tym innym. Nasz świat ma obsesję na punkcie talentu. W szkołach chwalimy utalentowanych uczniów, w sporcie zachwycamy się naturalnymi zdolnościami, w muzyce szukamy cudownych dzieci. Podziwiamy ludzi, którzy mają wrodzoną przewagę nad innymi, i zapominamy zastanowić się nad tym, jaką kto pokonał drogę, aby coś osiągnąć. Tymczasem wszyscy możemy doskonalić się w sztuce doskonalenia się. Bazując na przełomowych wynikach badań, zaskakujących spostrzeżeniach i żywych opowieściach, Adam Grant przedstawia nowy schemat podsycania aspiracji i przekraczania oczekiwań. Prowadzi nas z sali lekcyjnej do sali posiedzeń zarządu, z placu zabaw na stadion olimpijskich, z wnętrza Ziemi w Kosmos. Udowadnia, że miarą postępu nie jest ciężka praca, lecz trwałość wniosków, a o rozwoju świadczy nie skala geniuszu człowieka, tylko charakter, który udało mu się zbudować. Grant pokazuje, jak doskonalić charakter i budować struktury motywacyjne sprzyjające uwalnianiu potencjału. Podpowiada, w jaki sposób projektować systemy, które zapewnią większe szanse ludziom dotychczas niedocenianym i lekceważonym. Wielokrotnie opisywano już nawyki supergwiazd, którym udało się dokonać nadzwyczajnych rzeczy. Ta książka dowodzi, że takie osiągnięcia są w zasięgu każdego człowieka – a prawdziwą miarą potencjału nie jest wysokość szczytu, który udało mu się zdobyć, lecz droga, którą musiał przejść. Ta błyskotliwa książka obala wszystkie nasze dotychczasowe założenia dotyczące doskonalenia się i sukcesu. Żałuję, że nie mogę cofnąć się w czasie, żeby ją sprezentować młodszej wersji samej siebie. Na pewno pomogłoby mi to kroczyć ścieżką postępu z większą radością. – Serena Williams, 23-krotna mistrzyni indywidualnego Wielkiego Szlema Tę książkę powinni przeczytać rodzice, liderzy, trenerzy i członkowie każdej rady pedagogicznej. Adam Grant wyjaśnia, jak bardzo myliliśmy się w kwestii doskonalenia potencjału. — Mark Cuban, inwestor w programie telewizyjnym Shark Tank, właściciel Dallas Mavericks, współzałożyciel Cost Plus Drugs [tylne skrzydełko] Adam Grant jest psychologiem organizacji na Wharton, gdzie przez siedem lat z rzędu plasował się na czele rankingu najlepszych wykładowców. Jego książki sprzedały się w milionach egzemplarzy, a wystąpienia TED mają ponad 30 milionów wyświetleń. Jest gospodarzem podcastu „Re:Thinking”. Jego pionierskie badania nad motywacją i sensem pozwalają ludziom realizować aspiracje i przekraczać oczekiwania, jakie formułują wobec nich inni. W 2021 roku artykuł o biernym usychaniu zaskarbił sobie uwagę największej liczby czytelników „New York Timesa”. Grant jest zaliczany do najbardziej wpływowych teoretyków zarządzania, znalazł się na liście 40 Under 40 magazynu „Fortune”. Amerykańskie Towarzystwo Psychologiczne (APA) oraz National Science Foundation uhonorowały go nagrodami za wybitne osiągniecia naukowe. Ukończył studia licencjackie na Harvardzie, a stopień doktora uzyskał na Uniwersytecie Michigan. W młodości startował w amerykańskich igrzyskach olimpijskich dla młodzieży w skokach do wody. Mieszka w Filadelfii z żoną i trojgiem dzieci.
Okładka książki Przemiana. Jak sprawić, by reszta twojego życia była jeszcze lepsza wyd. 2

44,90 zł 34,55 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,55 zł

W naszym stale zmieniającym się świecie sukces i prawdziwe szczęście znajdą tylko ci, którzy nie tylko potrafią się zmienić, ale opanują tę umiejętność do perfekcji i staną się mistrzami zmian. Perspektywa zmian jest ekscytująca, ale budzi też pewne obawy. Jednak to właśnie owe zmiany stanowią klucz do sukcesu, bogactwa i prawdziwej satysfakcji w życiu osobistym i zawodowym. Brian Tracy pokazuje, jak dosłownie stworzyć siebie na nowo – oddzielić przeszłość grubą kreską i zacząć od nowa budować karierę i życie, o których zawsze marzyłeś. Ta książka podpowie ci, jak: • zrozumieć, co jest dla ciebie naprawdę ważne • przejąć kontrolę nad swoją karierą – raz na zawsze • znaleźć wymarzoną pracę • zmienić nieoczekiwane, pozornie negatywne zdarzenia w możliwości rozwoju • podnieść swoje zdolności zarobkowe • nabrać pewności siebie i podejmować ryzyko oraz stanowcze kroki, które mogą przynieść prawdziwe korzyści. Brian Tracy – cieszący się międzynarodowym uznaniem ekspert psychologii sukcesu pomógł tysiącom ludzi w stworzeniu nowego ja – tak jak sam ciągle tworzył siebie na nowo, dzięki czemu doszedł do imponujących rezultatów w swoim życiu i swojej karierze. Przedstawiona tu siedmiostopniowa metoda Tracy’ego pozwoli ci przede wszystkim zbudować pewność siebie potrzebną, by spojrzeć śmiało w przyszłość, podejmować ryzyko i stworzyć dla siebie inspirujące nowe życie. Dysponujesz jedyną w swoim rodzaju mieszanką talentu, wiedzy, umiejętności, doświadczenia i ambicji. Kiedy odkryjesz swoje wyjątkowe zdolności, droga do nowego życia stanie przed tobą otworem. Poznaj sprawdzony siedmiostopniowy proces, który możesz wykorzystać w każdym wieku i na każdym etapie, aby świadomie wykreować pozytywne zmiany w twoim życiu. Siedem kluczowych kroków do pozytywnych zmian: • ponowna ocena - kiedy i w jaki sposób możesz spojrzeć z dystansu na wszystko, co ma wpływ na twoje życie • ponowne przemyślenie - nauka zadawania właściwych pytań dotyczących danej sytuacji • reorganizacja - usprawnienie każdego aspektu życia zawodowego i osobistego, by osiągnąć maksymalną efektywność • restrukturyzacja - gospodarowanie swoim czasem, energią, pieniędzmi i innymi zasobami, tak by przeznaczyć je na realizację priorytetów • przeprojektowanie - uproszczenie wszystkich procesów i delegowanie zadań • tworzenie siebie na nowo – znalezienie odpowiedzi na pytanie, co zrobiłbyś inaczej, gdybyś mógł (lub musiał) zacząć życie i karierę od zera • odzyskiwanie kontroli - tylko ty masz kontrolę nad swoim życiem i przeznaczeniem. Ta kontrola nie jest ciężarem, przeciwnie – to największy dar, który pomoże ci odmienić życie Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie, a także prezesem i dyrektorem zarządzającym Brian Tracy International, firmy specjalizującej się w szkoleniach i rozwoju ludzi oraz organizacji. Jego misją jest pomaganie w osiąganiu osobistych i biznesowych celów szybciej i łatwiej, niż można to sobie wyobrazić. Doradzał ponad tysiącowi firm, a jako szkoleniowiec i mówca publiczny przemawiał do ponad pięciu milionów uczestników ponad pięciu tysięcy seminariów w USA, Kanadzie i 55 innych krajach.
Okładka książki NIEPERFEKCJONIŚCI. Strategiczne podejście na niepewne czasy

59,90 zł 46,11 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,11 zł

Jak rozwiązywać strategiczne problemy, zarządzać niepewnością i przygotować organizację na zmianę Problemy stają się coraz bardziej złożone, wieloaspektowe i trudne, a otoczenie – coraz bardziej nieprzewidywalne, czego dowiodła pandemia koronawirusa i zakłócenia w dostawach towarów w wyniku konfliktów w różnych częściach świata. Aby sprostać tym przeciwnościom, organizacje powinny być zwinne i nieperfekcyjne, tolerować niejednoznaczność, brać pod uwagę przeciwieństwa, nieustannie eksperymentować i podejmować ryzyko. Nieperfekcjonizm to strategia w działaniu. Rob McLean i Charles Conn omawiają sześć stosowanych przez światowych liderów wzajemnie wzmacniających się sposobów myślenia o rozwiązywaniu problemów. Są to: nieograniczona ciekawość wobec każdego elementu problemu postrzeganie świata okiem ważki, czyli z różnych perspektyw dążenie do zachowania zdarzeniowego i ciągłe eksperymentowanie wykorzystanie inteligencji zbiorowej i uznanie, że nie powinno się przeceniać swoich umiejętności stosowanie metody „pokaż i powiedz” ze świadomością, że storytelling wywołuje działanie uwolnienie się od perfekcjonizmu i duża tolerancja wobec wieloznaczności. Umiejętności skutecznego rozwiązywania problemów można się nauczyć! Poznaj możliwości, jakie stwarza liderom akceptacja nieperfekcyjności, wieloznaczności i eksperymentowania. Naucz się, jak rozwiązywać nawet najtrudniejsze i enigmatyczne problemy dzięki podejmowaniu ryzyka i zaakceptowaniu wszechobecnej niepewności. To lektura obowiązkowa dla menedżerów, członków zarządów, przedsiębiorców, założycieli firm oraz liderów organizacji non profit i sektora publicznego, którzy poszukują praktycznych strategii, by sprawniej poruszać się w coraz bardziej wymagającym świecie. Wciągający zbiór często nowatorskich i znakomitych rad dla liderów biznesu, bazujący na wieloletnim doświadczeniu autorów i zawierający wiele zapadających w pamięć przykładów decyzji oraz ich konsekwencji. Nieperfekcjonizm jest wpływową koncepcją. — prof. Daniel Kahneman,laureat Nagrody Nobla Książka McLeana i Conna jest jak powiew świeżego powietrza wśród książek o strategiach biznesowych. Autorzy trafnie uznają umiejętność rozwiązywania problemów za najważniejsze narzędzie w rękach stratega i omawiają sześć różnych sposobów myślenia o trudnych sytuacjach w warunkach niepewności. Jeśli twoja firma zmaga się ze „strategiami” przygotowania budżetu na trzy lata, zapoznaj się z tą książką jak najszybciej. Dzięki niej poznasz skuteczne sposoby radzenia sobie z niepewnością i złożonością. — prof. Richard Rumelt,autor książek Dobra strategia, zła strategia oraz Sedno strategii W szybko zmieniającym się świecie zwinne sposoby strategicznego myślenia są ważniejsze niż tradycyjne planowanie, które szybko staje się przestarzałe. W moim odczuciu autorom udało się uchwycić istotę ryzyka i podejmowania decyzji. — Eric Schmidt,były CEO, Google Robert McLean –kawaler Orderu Australii, emerytowany dyrektor McKinsey & Company, członek zarządu fundacji The Nature Conservancy w Australii i Azji, dyrektor the Paul Ramsay Foundation, największej australijskiej organizacji dobroczynnej. Były dziekan Australian Graduate School of Management i stypendysta programu Fulbrighta w Graduate School of Business na Uniwersytecie Columbia w Nowym Jorku. Charles Conn – inwestor, działacz na rzecz ochrony środowiska, przedsiębiorca. Współzałożyciel firmy Monograph Capital, inwestującej w przedsięwzięcia z zakresu nauk przyrodniczych. Były dyrektor generalny the Rhodes Trust na Uniwersytecie Oksfordzkim. Zasiada lub zasiadał w zarządach wielu firm i organizacji non-profit, takich jak Patagonia, the Mandela Rhodes Foundation w Afryce Południowej oraz The Nature Conservancy European Council. Były założyciel i dyrektor generalny Ticketmaster-Citysearch, były partner w McKinsey & Company. Absolwent Uniwersytetu Harvarda, Uniwersytetu Oksfordzkiego i Uniwersytetu Bostońskiego.
Okładka książki Nieograniczony sukces w sprzedaży. Jak sprzedawać więcej, niż kiedykolwiek mógłbyś sądzić, że to możliwe, w 12 prostych krokach

44,90 zł 34,55 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,55 zł

Wskazówki, narzędzia i techniki niezbędne do tego, aby przenieść wyniki sprzedaży na wyższy poziom i odnieść sukces Trudne czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni klienci… Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem celów sprzedażowych i dochodowych. Pamiętaj: 20 procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent sprzedaży, bez względu na przeszkody. Uzyskują przewidywalne i doskonałe wyniki w zmiennym środowisku. Możesz dołączyć do tego grona, jeśli tylko opanujesz najlepsze techniki sprzedaży! Porzuć zatem chaotyczne działania i skoncentruj się na tym, co naprawdę działa. Skorzystaj z najlepszych praktyk zawartych w tej biblii handlowca profesjonalisty. Znajdziesz tu m.in.: siedem sposobów wykrycia (i uniknięcia) nierokującego klienta ćwiczenia umysłowe, które pozwalają przekształcić odrzucenie w iskrę zainteresowania sposób na to, jak połączyć sprzedaż relacyjną, konsultacyjną i edukacyjną najpotężniejsze pytanie, które można zadać klientowi praktyczne wskazówki pozwalające ulepszyć prezentację i potroić sprzedaż skuteczne narzędzie, które pozwala natychmiast zmienić obojętnych ludzi w klientów podpowiedzi, co mówić, gdy klient narzeka na cenę wyjaśnienie, dlaczego „pomyślę o tym” oznacza w języku klienta „żegnam” – i jak unikać tych słów 7 kluczowych technik, które odpowiadają za 90 % procent udanych transakcji rady, jak uzyskać powtórne zakupy w „społeczeństwie rekomendacji” prawdziwe powody, dla których klienci nie kupują strategie, które pozwolą zwiększyć skuteczność działań podpowiedzi, jak podwoić ilość czasu spędzanego twarzą w twarz z obiecującymi klientami i osiągać z tego korzyści …i dużo, dużo więcej! Opanuj umiejętności, które zapewniają odpowiednią skuteczność i zarobki, o jakich zawsze marzyłeś. Naucz się podstaw i ciesz się swoją drogą na szczyt. BRIAN TRACY jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy International, specjalizującej się w szkoleniach i rozwoju jednostek i organizacji. Jest uznanym na całym świecie szkoleniowcem z zakresu sprzedaży – przeszkolił więcej osób w większej liczbie branż i krajów niż jakikolwiek inny trener. Jest też autorem 55 bestsellerów, które przetłumaczono na 38 języków. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii. Michael Tracy jest przedsiębiorcą, trenerem i mówcą, jednym z najlepszych specjalistów w dziedzinie sprzedaży. Prowadził działalność w obszarach: marketingu, nowych technologii i szkoleń zawodowych. Przez ponad 13 lat uczył strategii i technik maksymalizacji potencjału ludzkiego – jako kierownik sprzedaży i trener, następnie jako właściciel firmy i dyrektor wykonawczy, obecnie jako założyciel Sales Journey?firmy rozwijającej edukację. Rekrutował, szkolił, zarządzał i motywował sprzedawców, którzy osiągnęli wielomilionowe wyniki. Zdobył doświadczenie w następujących obszarach: rozwój biznesu, sprzedaż, zarządzanie sprzedażą, profesjonalne prezentacje biznesowe, rozwój produktu, strategie negocjacji, przedsiębiorczość, marketing, utrzymanie klientów, coaching, szkolenia i przywództwo.
Okładka książki Sprzedaż doradcza. Przestań sprzedawać, zacznij rozwiązywać problemy swoich klientów

64,90 zł 49,94 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,94 zł

Wiem coś, czego nie wiesz, i chcę się tym z tobą podzielić Według Forrester Consulting 68 % kupujących B2B woli samodzielnie zdobywać informacje w internecie niż kontaktować się ze sprzedawcami. To dlatego, że – jak twierdzi ponad połowa z nich – przedstawiciele handlowi dostarczają zazwyczaj bezużytecznych materiałów i skupiają się bardziej na formie niż treści. Czy w związku z tym jesteśmy skazani na porażkę jeszcze przed spotkaniem z klientem? Nigdy w życiu! Anthony Iannarino przedstawia szczegółowy plan działania pozwalający odnieść sukces w sprzedaży. Uczy handlowców i każdego, kto sprzedaje usługi oraz produkty swojej firmy, jak edukować klienta, by być tylko krok przed nim, i jak podchodzić do każdej transakcji, tak by budować swój autorytet, nie umniejszając autorytetowi klienta. Ten jeden krok wystarczy, by klient potraktował nas jak partnera biznesowego i uznał za eksperta. Najważniejsze to zadawać dobre pytania. Iannarino wskazuje konkretne zasady i narzędzia, które pozwolą sprzedawcy stać się autorytetem w oczach klienta i pokazać mu rozwiązania, których on sam nie widzi. Obok strategii, taktyk i scenariuszów rozmów znajdziesz tu także zwroty niezbędne w kontakcie z klientami, w tym takie, które nie obniżą autorytetu klienta, a wskażą jego słabe strony. Nauczysz się, jak przeprowadzić klientów ze słabej pozycji, w której znaleźli się z powodu złych decyzji, nieodpowiedniego zrozumienia rynku lub po prostu pecha, do pozycji, w którejpoczują się silni. Pamiętaj, aby: ·postawić się na miejscu potencjalnego partnera strategicznego ·zachęcać do zmiany i zapewniać kontekst ·wyróżniać się w rozmowie sprzedażowej ·pomagać kupującemu na każdym etapie zaspokajania jego potrzeb. To książka dla wszystkich profesjonalistów zajmujących się sprzedażą produktów i usług klientom firmowym – rozsądna, skuteczna i oparta na zasadach, które będą miały natychmiastowy wpływ na wyniki. To także obowiązkowa lektura dla kadry kierowniczej, menedżerów i specjalistów operacyjnych, chcących doskonalić swoje umiejętności związane ze sprzedażą. Anthony Iannarino zdradza, jak zdobyć zdecydowaną przewagę konkurencyjną na dzisiejszym zatłoczonym rynku. Jego metodologia „One-Up” całkowicie zmienia zasady gry. — JEB BLOUNT, dyrektor generalny Sales Gravy i autor książki Sales EQ Anthony Iannarino jest drugim najlepszym na świecie pisarzem zajmującym się sprzedażą. To jego najlepsza praca! — JEFFREY GITOMER, autor Biblii handlowca i Czerwonej książeczki sprzedawcy „Wiem coś, czego nie wiesz”to świetna strategia. Ta książka prezentuje metody i taktyki prawdziwie doradczego podejścia. Musisz ją przeczytać! — CHRIS CHAMPAGNE, dyrektor generalny Champagne Consulting Group Inc. ANTHONY IANNARINO?od kilku dekad zajmuje się sprzedażą. Kierował zespołami w wysoce skomercjalizowanej branży zatrudniania pracowników. Zauważył, że najsilniejszą cechą wyróżniającą sprzedawcę jest jego zdolność do budowania wartości dla potencjalnego klienta w trakcie rozmowy. Spędza większość czasu na pisaniu, przemawianiu, prowadzeniu warsztatów i pomaganiu organizacjom sprzedażowym w transformacji ich tradycyjnego podejścia w podejście nowoczesne, oparte na budowaniu wartości, które doceniają kupujący i które prowadzi do wzrostu przychodów. Jest autorem książki Jedyny podręcznik sprzedaży, jakiego potrzebujesz. Codziennie publikuje wpisy na blogu thesalesblog.com.
Okładka książki Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia

49,90 zł 38,40 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,40 zł

POZNAJ PROSTY PRZEPIS NA TO, JAK UZYSKAĆ SATYSFAKCJĘ Z PRACY Brak satysfakcji z wykonywanej pracy wpływa nie tylko na los jednostek, ale także na los całych ?rm. Niezadowolenie pracowników przekłada się bezpośrednio nawydajność, rotację kadry oraz morale, co w końcu musi odbić się na kondycji ?nansowej przedsiębiorstwa. Remedium jest na wyciągnięcie ręki, ale mało kto po nie sięga. W tej książce Patrick Lencioni, autor bestsellerów z listy „New York Timesa”, prezentuje rewolucyjny, a przy tym bardzo prosty model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy. Lencioni przedstawia niezwykle interesującą opowieść o Brianie Baileyu, przedwcześnie emerytowanym menedżerze, który poszukuje sensu w swojej karierze i w swoim życiu. Poprzez serię zaskakujących wydarzeń odkrywa trzy uniwersalne przyczyny nieszczęścia i frustracji w pracy oraz narzędzia pozwalające je pokonać. Brian musi stawić czoła różnym aspektom własnej osobowości oraz osobowości innych ludzi, które sprawiają, że brak poczucia szczęścia w pracy jest zjawiskiem tak powszechnym w wielu organizacjach. Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem, który chce zapewnić firmie przewagę konkurencyjną, menedżerem próbującym zaangażować i zmotywować swoich pracowników czy też pracownikiem poszukującym spełnienia w pracy, ta książka przyniesie ci natychmiastową ulgę – i nadzieję. Książka, którą czyta się z wypiekami na twarzy i która ujawnia tajemnicę satysfakcji z pracy. Nieważne, czy zarządzasz sześcioma, czy sześćdziesięcioma ludźmi – ta książka to lektura obowiązkowa. Trevor Fetter, wykładowca w Harvard Business School, były prezes Tenet Healthcare Corporation W morzu podobnych do siebie książek na temat angażowania i inspirowania pracowników Lencioni rzuca nam prawdziwe koło ratunkowe. Jego książka jest wspaniałym dziełem, polecam ją liderom i wszystkim, którzy próbują wprowadzić do swojej pracy poczucie osobistej satysfakcji. Kevin D. Wilde, wykładowca w Carlson School of Management na Uniwersytecie Minnesoty, byływiceprezes i dyrektor działu szkoleń w General Mills, Inc. Nie daj się zwieść prostocie przekazywanego tu komunikatu. Lencioni przedstawia praktyczne rozwiązania, które pozwolą uzyskać lepsze wyniki finansowe poprzez skoncentrowanie uwagi na ludziach. Znalazłem tu wiele nowych pomysłów na samodoskonalenie, które chciałbym jak najszybciej wypróbować! Jeff Lamb, były wiceprezes ds. rozwoju pracowników i przywództwa w Southwest Airlines, COO Vari PATRICK M. LENCIONI jest założycielem The Table Group, firmy konsultingowej specjalizującej się w rozwoju zespołów kierowniczych i promowaniu zdrowia organizacyjnego. Jako konsultant i uznany mówca współpracował z tysiącami menedżerów wyższego szczebla, zarówno w przedsiębiorstwach z listy Fortune 500 i rozpoczynających działalność firmach wysokich technologii, jak i uniwersytetach i firmach typu non profit. Lencioni jest autorem sześciu książek, w tym także bestsellera z listy „New York Timesa” – Pięć dysfunkcji pracy zespołowej.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,98 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

6. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

37,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,23 zł
Okładka książki Bóg mówi

28,04 zł
52,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Okładka książki Anatomia duszy

27,88 zł
45,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,48 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,70 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj