KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Myślenie strategiczne na co dzień. Planuj mądrzej, osiągaj więcej

Myślenie strategiczne na co dzień. Planuj mądrzej, osiągaj więcej

Planuj mądrzej, osiągaj więcej

zapowiedź
  • Autor: Seth Godin
  • ISBN: 9788382316391
  • EAN: 9788382316391
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Wydawca: MT Biznes
  • Format: 14.1x21.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 336
  • Rok wydania: 2025
  • Wysyłamy w ciągu: po 17.10.2025
  • Brak ocen
  • 49,84
     zł
    Cena detaliczna:  64,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,84
x
x
Większość ludzi nie ma strategii. Ma listę zadań, presję czasu i nadzieję, że to wystarczy. Ale strategia to coś więcej niż plan. To sposób myślenia, który pozwala dostrzec sens, zanim zaczniemy działać. Ta książka otwiera oczy. To przewodnik po myśleniu, które zmienia życie i pomaga podejmować skuteczne decyzje Seth Godin, autor bestsellera To jest marketing, powraca z kolejnym inspirującym przewodnikiem – tym razem po świecie strategii. W swoim charakterystycznym stylu – łącząc jasność myślenia, trafne metafory i ważne pytania – zachęca do zmiany perspektywy: od działania reaktywnego do działania intencjonalnego. Myślenie strategiczne na co dzień to prawie 300 krótkich, przemyślanych esejów, które można czytać niezależnie – niczym zbiór drogowskazów pomagających w budowie świadomego życia i odpowiedzialnego przywództwa. Łączy inspirację z narzędziami, dane z intuicją, a refleksję z konkretnym działaniem. Dzięki tej książce nauczysz się: myśleć systemowo, aby widzieć więcej niż inni działać z wyprzedzeniem, nie gasząc pożarów budować trwały wpływ, nie tylko chwilowe efekty tworzyć wartość, która naprawdę ma znaczenie. Dla tych, którzy chcą działać skutecznie i świadomie. Dla tych, którzy szukają nie tylko gotowych odpowiedzi, ale i lepszych pytań. Seth Godin napisał dwadzieścia dwa międzynarodowe bestsellery, które zmieniły sposób myślenia na temat pracy i sztuki i zostały przetłumaczone na 39 języków. Wśród jego przełomowych książek są m.in.: Unleashing the Ideavirus, Marketing za przyzwoleniem, Fioletowa krowa, Plemiona 2.0, Dołek, Najmocniejsze ogniwo, The Practice oraz To jest marketing! Tworzy jeden z najpopularniejszych na świecie codziennych blogów i pięć razy wystąpił z prezentacjami na TED Talks. Jest twórcą programu altMBA, byłym wiceprezesem ds. marketingu bezpośredniego w Yahoo! i założycielem pionierskiego start-upu internetowego Yoyodyne.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj