
Myślenie strategiczne na co dzień. Planuj mądrzej, osiągaj więcej
Planuj mądrzej, osiągaj więcej
zapowiedź
-
Autor: Seth Godin
- ISBN: 9788382316391
- EAN: 9788382316391
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
- Wydawca: MT Biznes
- Format: 14.1x21.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 336
- Rok wydania: 2025
- Wysyłamy w ciągu: po 17.10.2025
-
Brak ocen
-
49,84złCena detaliczna: 64,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,84 zł
x
Większość ludzi nie ma strategii. Ma listę zadań, presję czasu i nadzieję, że to wystarczy. Ale strategia to coś więcej niż plan. To sposób myślenia, który pozwala dostrzec sens, zanim zaczniemy działać. Ta książka otwiera oczy. To przewodnik po myśleniu, które zmienia życie i pomaga podejmować skuteczne decyzje Seth Godin, autor bestsellera To jest marketing, powraca z kolejnym inspirującym przewodnikiem – tym razem po świecie strategii. W swoim charakterystycznym stylu – łącząc jasność myślenia, trafne metafory i ważne pytania – zachęca do zmiany perspektywy: od działania reaktywnego do działania intencjonalnego. Myślenie strategiczne na co dzień to prawie 300 krótkich, przemyślanych esejów, które można czytać niezależnie – niczym zbiór drogowskazów pomagających w budowie świadomego życia i odpowiedzialnego przywództwa. Łączy inspirację z narzędziami, dane z intuicją, a refleksję z konkretnym działaniem. Dzięki tej książce nauczysz się: myśleć systemowo, aby widzieć więcej niż inni działać z wyprzedzeniem, nie gasząc pożarów budować trwały wpływ, nie tylko chwilowe efekty tworzyć wartość, która naprawdę ma znaczenie. Dla tych, którzy chcą działać skutecznie i świadomie. Dla tych, którzy szukają nie tylko gotowych odpowiedzi, ale i lepszych pytań. Seth Godin napisał dwadzieścia dwa międzynarodowe bestsellery, które zmieniły sposób myślenia na temat pracy i sztuki i zostały przetłumaczone na 39 języków. Wśród jego przełomowych książek są m.in.: Unleashing the Ideavirus, Marketing za przyzwoleniem, Fioletowa krowa, Plemiona 2.0, Dołek, Najmocniejsze ogniwo, The Practice oraz To jest marketing! Tworzy jeden z najpopularniejszych na świecie codziennych blogów i pięć razy wystąpił z prezentacjami na TED Talks. Jest twórcą programu altMBA, byłym wiceprezesem ds. marketingu bezpośredniego w Yahoo! i założycielem pionierskiego start-upu internetowego Yoyodyne.