Odzyskaj równowagę między życiem prywatnym a zawodowym Dla wielu ludzi praca jest źródłem tożsamości, czymś w rodzaju religii – zapewnia pensję, ale także poczucie wartości, wspólnoty i sens życia. Pytanie brzmi: jakim kosztem? Przekonaj się, w jaki sposób praca zdominowała nasze życie. Dowiedz się, dlaczego tak trudno jest nam odpuścić. Poznaj strategie budowania zdrowego stosunku do zawodowej części naszego życia. Odzyskaj swoje życie w świecie skoncentrowanym na zarabianiu pieniędzy. Historie słynnych szefów kuchni, bankierów z Wall Street, zapracowanych nauczycieli, wytrwałych aktywistów a nawet bibliotekarek pokazują, co tracimy, gdy praca staje się czymś więcej niż tylko pracą. Książka obala mity i skłania do refleksji nad pytaniami: - Jak oddzielić to, kim jesteśmy, od tego, co robimy? - Dlaczego utożsamiamy poczucie własnej wartości z ilością zarabianych pieniędzy? - Co to znaczy „wystarczająco dobra praca”? Aktualny i przekonujący głos za tym, by dostosowywać pracę do naszego życia zamiast wciskać nasze życie w przestrzeń wokół pracy. To sygnał alarmowy dla ludzi, którzy czują się przepracowani, i liderów, którzy stracili z oczu swoje człowieczeństwo. — Adam Grant, jeden z najważniejszych teoretyków zarządzania, autor bestsellerów Leniwy umysł i Buntownicy, gospodarz podcastu „WorkLife” Fascynująca i dogłębna analiza podaje w wątpliwość pogląd, że nasza praca powinna — lub że w ogóle mogłaby — być jedynym sensem naszego życia, źródłem poczucia własnej wartości lub wspólnoty. Zaczerpnięte z życia historie pozwalają dostrzec, że możemy ustawić pracę na właściwym jej miejscu, a rezultatem będzie nie tylko pełniejsze życie, ale i bardziej efektywna praca. — Oliver Burkeman, autor książki Cztery tysiące tygodni Simone Stolzoff proponuje korektę współczesnego trendu, by postrzegać pracę albo jako samo zło, albo ją nadmiernie gloryfikować. Pokazuje, że obie skrajności są złe a praca to po prostu jeden z wielu elementów, które składają się na coś, co można nazwać dobrym życiem. —Cal Newport, autor bestsellerów Cyfrowy minimalizm oraz Praca głęboka Simone Stolzoff jest dziennikarzem i konsultantem, który współpracuje z liderami, doradzając im, jak uczynić miejsce pracy bardziej skoncentrowanym na człowieku. Pracował jako główny projektant w globalnej firmie innowacyjnej IDEO, a jego teksty publikowano na łamach takich czasopism jak: „The New York Times”, „The Washington Post”, „The Wall Street Journal”, „The Atlantic”. Jest absolwentem uniwersytetów Stanforda i Pensylwanii.
Jak radzić sobie ze stresem w ważnych sytuacjach? Jak nie ulec presji i pokazać się z najlepszej strony? Jak z większą pewnością siebie podchodzić do życiowych wyzwań i rozwoju kariery? Poznaj techniki, które pomagają wybitnym sportowcom i bądź najlepszą wersją siebie w najtrudniejszych chwilach. Jeśli nie potrafisz w pełni wykorzystać swoich możliwości i nie wiesz, jak temu zaradzić, skorzystaj z rad psycholożki sportu, która od ponad dwudziestu lat pracuje z najlepszymi z najlepszych. Poznaj prawdziwą naturę pewności siebie oraz różnicę między dobrymi rutynami a szkodliwymi przesądami. Naucz się sztuki koncentracji na czekającym cię zadaniu. Dowiedz się, dlaczego charakter jest ważniejszy od talentu oraz jak dać z siebie wszystko w tych najważniejszych, ale i najbardziej stresujących chwilach – chwilach, które decydują o twoim sukcesie – bez względu na to, czy jesteś sportowcem, studentem, nauczycielem, liderem biznesu, menedżerem czy po prostu chcesz poprawić swoją wydajność. Podejście jest proste: dowiedz się, co ci przeszkadza, opracuj plan działania oraz strategie pozwalające pokonać te przeszkody w momencie, gdy się pojawią, i trzymaj się planu. Nie chodzi o to, co czujesz — liczy się to, co robisz! W książce znajdziesz: - proces opracowywania własnych planów wydajnościowych -przykłady ilustrujące metodę dr Sinclair - dowody na jej skuteczność bez względu na to, kim jesteś, co robisz i z jakimi przeszkodami się mierzysz - kwestionariusze i wskazówki pozwalające przygotować spersonalizowany plan wydajności, niezależnie od wyzwań, przed którymi stoisz. Za każdym razem, gdy wchodzisz w oko cyklonu, potrzebujesz światła, które cię z niego wyprowadzi. Książka Dany pokazuje inspirującą i innowacyjną drogę, która jest tym światłem. — Billie Jean King, ikona sportu, działaczka na rzecz równości płci Talent pozwala ci wejść do gry, ale rozproszony umysł cię z niej wyklucza. W tej książce nie ma frazesów, są za to przykłady konkretnych zachowań, które odróżniają najlepszych od całej reszty. — Daniel H. Pink, autor bestsellerów „New York Timesa” Żałować czy nie żałować? oraz Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację Dr Dana Sinclair z prawdziwą pasją podchodzi do nauczania i pomagania ludziom w tym, by stać się najlepszą wersją samych siebie: wartościowymi współpracownikami lub członkami zespołu, którzy biorą odpowiedzialność za swoje rezultaty. — Scott McCain, prezes McCain Foods Dr Dana Sinclair jest założycielką i współwłaścicielką firmy konsultingowej Human Performance International z siedzibą w Toronto. Od 2000 roku współpracuje ze sportowcami profesjonalnych lig hokeja, baseballu, koszykówki, futbolu i piłki nożnej, a także z instytucjami medycznymi i korporacjami. Jest dyplomowaną psycholożką z dwoma doktoratami uzyskanymi na Uniwersytecie Cambridge i Uniwersytecie Ottawy oraz członkiem Amerykańskiego Towarzystwa Psychologicznego. Obecnie pracuje na stanowisku adiunkta na Wydziale Medycznym Uniwersytetu Kolumbii Brytyjskiej.
Żyjemy w przekonaniu, że produktywność wynika z ciężkiej pracy, a droga do sukcesu jest wypełniona niekończącą się frustracją i trudem. A jeśli jest inny sposób? Dr Ali Abdaal – najpopularniejszy na świecie ekspert w dziedzinie produktywności – odkrył łatwiejszą i szczęśliwszą drogę do sukcesu. Opierając się na dziesięcioleciach badań psychologicznych, twierdzi, że sekretem produktywności i sukcesu nie jest harówka, lecz dobre samopoczucie. Jeśli potrafisz sprawić, że twoja praca będzie przyjemna, produktywność pojawi się sama. Sekretem produktywności jest radość, a nie dyscyplina Dowiesz się, jak nauka o produktywności zapewniającej dobre samopoczucie może odmienić twoje życie. Odkryjesz trzy czynniki, które stanowią podstawę przyjemnej produktywności, trzy blokady, które trzeba pokonać, aby wygrać z prokrastynacją, oraz trzy czynniki, które zapobiegają wypaleniu i pomagają osiągnąć trwałe spełnienie. Poznasz inspirujące historie założycieli firm, olimpijczyków i naukowców, laureatów Nagrody Nobla, ucieleśniających zasady dobrej produktywności. Przekonasz się także, że wystarczą proste praktyczne zmiany, by osiągnąć więcej i zacząć żyć lepiej już od dzisiaj. Dzięki tej książce: Zbudujesz własny system produktywności, który nie będzie męczący. Sprawisz, że każda praca (choćby nudna) będzie wydawała się bardziej energizująca i przyjemna. Zachowasz koncentrację w świecie ciągłych rozproszeń. Raz na zawsze poradzisz sobie z prokrastynacją, i to bez polegania wyłącznie na motywacji i dyscyplinie. Nauczysz się zmniejszać stres związany z pracą, zachowując produktywność. Upewnisz się, czego naprawdę chcesz od swojej pracy i życia. Zrozumiesz, co naprawdę jest dla ciebie ważne w dłuższej perspektywie. Wyznaczysz sobie znaczące cele, które pomogą ci czuć się dobrze i osiągać więcej. Naładujesz swoje akumulatory dzięki popartym naukowo strategiom. Odzyskasz równowagę, spełnienie i radość we wszystkim, co robisz. ...oraz dużo, dużo więcej. Ta książka uwolni cię od poczucia winy i wstydu wynikającego z przekonania, że nie robisz wystarczająco dużo, i pokaże ci, jak osiągnąć więcej, niż kiedykolwiek marzyłeś. — JAY SHETTY, autor książek Zacznij myśleć jak mnich i 8 zasad miłości Ali Abdaal to lekarz, przedsiębiorca, magik amator i najpopularniejszy na świecie ekspert w dziedzinie produktywności. Zainteresował się nauką o produktywności, gdy próbował połączyć wymogi kształcenia medycznego na Uniwersytecie Cambridge z rozwojem swojej firmy. Pracując jako lekarz w brytyjskiej Narodowej Służbie Zdrowia, zaczął dokumentować w Internecie swoją podróż w kierunku zdrowszego, szczęśliwszego i bardziej produktywnego życia. Jego oparte na dowodach filmy, podcasty i artykuły na temat ludzkiego umysłu przez lata dotarły do setek milionów ludzi na całym świecie. W 2021 roku zrobił sobie przerwę od praktyki lekarskiej, aby w pełni poświęcić się pracy popularyzującej naukę o rozkwicie człowieka i jego wysokiej wydajności. W tej książce ujawnia wszystko, czego nauczył się przez dekadę studiowania sekretów lepszego samopoczucia i osiągania więcej.
Holistyczny Model Zarządzania KAIZENTM Większość organizacji ma kłopoty z przełożeniem strategii na konkretne działania, co zagraża osiąganiu najwyższej klasy wyników ekonomicznych i finansowych, a w konsekwencji – trwałego wzrostu w perspektywie długoterminowej. Książka opisuje trzyletnią podróż firmy, która ewoluowała od słabych wyników do wysokiego poziomu wzrostu i rentowności dzięki zastosowaniu Holistycznego Modelu Zarządzania KAIZENTM. Narracja rozpoczyna się właśnie od poprawnego zdefiniowania i wdrożenia priorytetów strategicznych. Przedstawiona metodologia Strat to Action opiera się na japońskiej koncepcji Hoshin Kanri, która pozwala skutecznie usprawnić komunikację w organizacji, jednocześnie zapewniając wzmocnienie jej kluczowych elementów. Umożliwia też dopasowanie celów i zasobów we wszystkich obszarach działalności przedsiębiorstwa. Strat to Action przekuwa strategię w działanie, stawiając przed firmami ambitne cele i przygotowując je do sprostania wyzwaniom przyszłości poprzez metodyczne zarządzanie skoncentrowane na doskonaleniu procesów, zaangażowaniu liderów i budowaniu odpowiedzialności wszystkich zainteresowanych. Lektura tej książki pozwala czytelnikowi zrozumieć potencjał metodologii Hoshin w kontekście transformacji organizacyjnej i osiągania wzrostu rok po roku. Zaangażuj się w realizację przełomowych celów i mierz wyżej niż kiedykolwiek sięgała twoja wyobraźnia
Rola menedżerów w programie Six Sigma jest zdecydowanie niedoceniana. Tymczasem to właśnie oni są największym jego beneficjentem i powinni nadawać mu kierunek. Ale jaki? Wszystkiego dowiesz się z lektury tego poradnika. Jest on adresowany zarówno do menedżerów, których organizacja używa Six Sigma, jak i do tych, którzy pragną zrozumieć program i rozważają jego wdrożenie. Znajdziesz tu czytelny opis Six Sigma, wyjaśnienie, jak działa oraz gdzie i kiedy można tę metodę skutecznie wykorzystać, a także porady Autora, który szczerze i bez koloryzowania dzieli się swoim ponad 20-letnim doświadczeniem w tym zakresie. Książka jest podzielona na cztery części. Część pierwsza otwiera drzwi do świata Six Sigma, wyjaśniając jej pochodzenie, mechanizmy działania oraz przyczyny popularności i skuteczności. Część druga zawiera informacje o tym, co zrobić, aby już pierwsze działania i projekty mogły przynieść namacalne efekty. Część trzecia przedstawia czynniki, które składają się na rozwój Six Sigma w długim terminie oraz sprzyjają przekształceniu jej w specyficzną kulturę przedsiębiorstwa. Część czwarta skupia się na kluczowych wyzwaniach i trudnościach związanych z programem. Drogi Czytelniku, oferujemy ci kompendium wiedzy potrzebnej do skutecznego uruchomienia programu, a także wskazówki jak go pielęgnować i rozwijać. Mamy nadzieję, że po lekturze tej książki Six Sigma stanie się dla ciecie źródłem nie tylko realnych korzyści biznesowych, lecz także osobistej satysfakcji. Kamil Torczewski – prezes zarządu w Akademii Białego Kruka. Od 2001 roku związany zawodowo z programem Six Sigma i usprawnianiem procesów. Współtworzył pierwszą w Polsce organizację kształcącą liderów w programie Six Sigma, w której pracował jako trener, konsultant, a później członek i prezes zarządu. Trener Six Sigma akredytowany przez IASSC (The International Association for Six Sigma Certification). W trakcie ponad 20-letniej kariery wspierał wdrożenia programu Six Sigma w setkach organizacji – od międzynarodowych gigantów po polską sferę budżetową. Autor blisko 50 publikacji z obszaru Six Sigma, rozwiązywania problemów i rozwoju osobistego. Wykładowca licznych studiów podyplomowych i MBA. Obecnie działa zawodowo w obszarze wsparcia i rozwoju indywidualnego – certyfikowany psychoterapeuta Gestalt (European Association for Gestalt Therapy) oraz aktywny praktyk Gestalt w środowisku biznesowym (GPO – Gestalt Practitioner in Organization). Miłośnik zwierząt, książek, przyrody i bardzo długich pieszych wędrówek. Optymista.
Rewolucyjna książka, która nauczy cię, jak korzystać z niepowodzeń, napisana przez badaczkę bezpieczeństwa psychicznego i wielokrotnie nagradzaną profesor Harvard Business School, Amy Edmondson. Często jesteśmy rozdarci pomiędzy dwiema „kulturami porażek”. Mówi się nam, że albo powinniśmy ich za wszelką cenę unikać, albo zaakceptować je jako nieuniknione i szybko o nich zapominać. Żadne z tych podejść nie pomaga jednak odróżnić dobrej porażki od złej. Amy Edmondson, czerpiąc z wieloletnich badań, prezentuje nowy sposób myślenia o porażkach i praktykowania ich. Pokazuje, jak zminimalizować bezproduktywne niepowodzenia, znaleźć przemyślany sposób na radzenie sobie z porażkami i maksymalizować korzyści, jakie uzyskujemy z wszelkiego rodzaju wpadek. Pomaga zrozumieć, kiedy porażka jest naszym przyjacielem, i jak jej zapobiec, abyśmy mogli mądrze podejmować ryzyko i minimalizować szkody. Dzięki przytaczanym historiom z życia codziennego, obejmującym biznes, popkulturę i historię, Edmondson uczy nas, jak wstyd i obwinianie się przekuć w ciekawość, wrażliwość i okazję do rozwoju. Już nigdy nie spojrzysz na porażkę w ten sam sposób Żadna umiejętność w życiu nie jest ważniejsza niż uczenie się na błędach – i nikt na świecie nie wie o tym więcej niż Amy Edmondson. Opierając się na pasjonujących dowodach i olbrzymim doświadczeniu, oferuje bogactwo spostrzeżeń na temat tego, jak podejmować inteligentne ryzyko i podnosić się po niepowodzeniach. Gdyby wszyscy przyjęli idee zawarte w tej ważnej książce, bylibyśmy bezpieczniejsi, mądrzejsi i odnosili większe sukcesy. – Adam Grant, autor bestsellerów Leniwy umysł, Buntownicy i Hidden Potential, gospodarz podcastu TED „Re:Thinking” Szlachetna porażka jest niezbędna do innowacji i wzrostu. Ale jaka jest różnica między szlachetną porażką, niechlujnym błędem i godnym nagany sabotażem? Jak być pewnym, że stwarzasz sobie warunki do osiągnięcia sukcesu? Ta książka pomoże ci podjąć niezbędne ryzyko, aby odnieść sukces w karierze i życiu. – Kim Scott, autorka książek Szef wymagający i wyrozumiały oraz Toksyczne miejsce pracy Stworzenie środowiska pozwalającego w bezpieczny sposób rozwiązywać trudne problemy jest jedną z najważniejszych rzeczy, jakie możemy zrobić. Z wielką jasnością i wnikliwością Amy pokazuje nam, jak zrozumieć, że nasze emocje i osobiste potrzeby są częścią rozwiązania. Ta książka zainspiruje cię do wykonania najodważniejszej pracy. – Ed Catmull, autor bestsellera Kreatywność S.A. Amy C. Edmondson jest profesorem przywództwa i zarządzania w Harvard Business School, znana z prowadzonych przez dwadzieścia lat badań nad bezpieczeństwem psychologicznym. Jej wielokrotnie nagradzane prace ukazywały się m.in. w „The New York Times”, „The Wall Street Journal”, „Financial Times”, „Psychology Today”, „Fast Company” i „Harvard Business Review”. W 2021 r. została uznana przez Thinkers50 za najlepszą na świecie myślicielkę zarządzania. Wykład Edmondson na TED Talk pt. „Jak zamienić grupę nieznajomych w zespół” obejrzano ponad trzy miliony razy. Uzyskała tytuł doktora na Uniwersytecie Harvarda. Jest autorką książki Firma bez strachu. Mieszka w Cambridge w stanie Massachusetts.
Kiedy po zdaniu wszystkich egzaminów w sesji Hiacynta wraz z przyjaciółmi postanawia wyjechać nad morze, nie wie jak tragiczne w skutkach będą to wakacje. Dziewczyna wraca odmieniona, a jej życie rozpada się niczym domek z kart. Rok później Hiacynta wciąż nie może się otrząsnąć z traumatycznych wydarzeń. Rzuca studia, wraca do rodzinnego domu i zrywa wszelkie kontakty ze znajomymi. Zrozpaczeni rodzice wysyłają dziewczynę na Mazury, do przyjaciela, który prowadzi ośrodek dla młodzieży z trudną przeszłością. Tam Hiacynta poznaje Teodora, chłopaka z alkoholowej rodziny, którego głównym celem jest walka o najbliższych. Czy to spotkanie jest w stanie uleczyć dwie poranione dusze? Czy pozwoli im odkryć w sobie nadzieję? „Najskrytsze miejsca duszy” to historia o stracie i walce o lepsze jutro. To lekcja wybaczania samemu sobie. A jeśli Ty lub Twoi bliscy doświadczacie trudności związanych ze zdrowiem psychicznym, uzależnieniem lub po prostu macie potrzebę porozmawiać ze specjalistą, na końcu książki znajdziecie numery telefonów organizacji, do których możecie zwrócić się o pomoc. Karolina Klimkiewicz - doktor nauk społecznych, wykładowca akademicki na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW, psycholog, pedagog. W swojej twórczości opisuje zazwyczaj ludzkie dramaty, przeplatane szczęściem ulotnych chwil. Stara się opowiedzieć prawdę skrywaną w codziennym uśmiechu.
Demaskatorska książka ujawniająca kulisy działalności McKinsey & Company, najpotężniejszej firmy konsultingowej na świecie, doradzającej korporacjom i rządom. McKinsey & Company to najbardziej prestiżowa globalna firma konsultingowa, zarabiająca miliardy dolarów na maksymalizacji zysków i zwiększaniu efektywności dużych korporacji i rządów. Zapewnia, że jej misją jest uczynienie świata lepszym miejscem, a jej reputacja przyciąga najbardziej utalentowanych absolwentów uczelni z całego świata. Jak jednak naprawdę działa McKinsey & Company? Rady McKinseya sprowadzają się zazwyczaj do drastycznego cięcia kosztów. Współpracuje z agencjami rządowymi oraz konkurującymi ze sobą firmami, ale zaprzecza, że stanowi to konflikt interesów. Wymownym przykładem było doradzanie chińskiej firmie inżynieryjnej w budowie sztucznych wysp służących jako bazy dla chińskiej marynarki wojennej przy jednoczesnym inkasowaniu milionów dolarów od Pentagonu, którego głównym zadaniem jest przeciwdziałanie agresji Chin. Dzięki umowom o zachowaniu poufności McKinsey przez lata unikał nadzoru opinii publicznej mimo doradzania m.in. koncernom tytoniowym i producentom e-papierosów czy firmom ubezpieczeniowym, którym zalecał maksymalne utrudnianie dochodzenia roszczeń przez ofiary wypadków, wykorzystywał swoje kontakty w rządzie Stanów Zjednoczonych w celu osłabienia nadzoru państwa nad firmami finansowymi z Wall Street oraz przyczyniał się do korupcji w krajach rozwijających się takich jak Afryka Południowa. A to jedynie wybrane przykłady. Bogdanich i Forsythe, stosując zasadę #1 w dziennikarstwie śledczym: „Podążaj tropem pieniędzy”, przedstawili dewastujący obraz firmy, której działania często przyczyniały się do nierówności społecznych i ekonomicznych, sprzyjały korupcji i czyniły świat bardziej niebezpiecznym i niesprawiedliwym. Kopalnia informacji… Książka opisuje firmę goniącą za zyskami, głoszącą ewangelię redukcji zatrudnienia i offshoringu, kierowaną przez ludzi pozbawionych jakichkolwiek zasad moralnych. Klarowny i druzgocący obraz filozofii zarządzania, która w minionych 50 latach doprowadziła do upadku stabilnej amerykańskiej klasy średniej. —„The New York Times Book Review” Dwóch znakomitych dziennikarzy śledczych rozbija mur tajności wzniesiony przez jedną z najbardziej wpływowych firm na świecie. Książka przedstawia odkrywczy – i zatrważający – obraz potężnej organizacji, której działania zaprzeczają propagowanej przez nią idei. —Jane Mayer,autorka książek The Dark Side oraz Dark Money Bogdanich i Forsythe ukazują, jak McKinsey, zamiast optymalizować dobrobyt społeczny, optymalizuje korporacyjne zyski i pogłębia chciwość. W swojej działalności firma niezwykle skutecznie upowszechnia korporacyjne występki i przyczynia się do wzrostu nierówności ekonomicznych w Ameryce. Hipokryzja, chciwość, bezsensowne slajdy w PowerPoint, pomaganie i nakłanianie do przestępstw największych światowych trucicieli i firm farmaceutycznych. Lektura każdej strony gotowała we mnie krew.
Nadszedł czas, aby zrozumieć, jak funkcjonują organizacje! Żyjemy w świecie pełnym organizacji. Odgrywają one zasadniczą rolę we wszystkim, co robimy. Przychodzimy na świat w szpitalach, a w ostatnią drogę wyprawia nas dom pogrzebowy. Między tym pierwszym a ostatnim momentem kształcimy się, znajdujemy zatrudnienie i korzystamy z rozrywek za pośrednictwem organizacji, których… niekiedy mamy dość. Czy jednak rozumiemy ich istotę? Warto je dobrze poznać i zrozumieć, jak działają. Zestaw niezbędnych informacji o funkcjonowaniu specyficznych bytów społecznych, które zwykliśmy nazywać organizacjami Ta książka to synteza 50 lat doświadczeń jednego z najwybitniejszych teoretyków zarządzania. Henry Mintzberg od pół wieku obserwuje organizacje, doradza im, wchodzi z nimi w interakcje lub przed nimi ucieka. Teraz proponuje nam wprawnie napisaną aktualizację swojej książki Structure in Fives, klasyka z 1983 roku. Organizacja to zbiór uporządkowanych działań podejmowanych w celu realizacji pewnej wspólnej misji. To grupa ludzi, która działa w jakiś sformalizowany sposób, aby czegoś konkretnego dokonać. Struktura organizacji może być zdefiniowana jako schemat zależności, które umożliwiają tworzącym ją ludziom podejmowanie wspólnych działań. Nie ma gorszego podejścia do zarządzania niż przekonanie, że istnieje jeden idealny sposób na ukształtowanie organizacji – a przecież każda z nich jest inna! Każda należy do jednego z siedmiu gatunków: zindywidualizowana, zaprogramowana, profesjonalna, projektowa, oddziałowa, okręt z załogą i arena polityczna. I każda mierzy się z siedmioma siłami, pod których wpływem w cyklu swojego życia przeistacza się i tworzy różne hybrydy. Te siły to: konsolidacja, wydajność, biegłość, współpraca, nawarstwienie odrębności, zastrzyk kultury i klin konfliktu. Każdy z nas jako członek społeczeństwa powinien rozumieć istotę funkcjonowania organizacji. Ta książka to wspaniały przewodnik po tym świecie, a także wielobarwny i żywy opis stworzeń, które go zamieszkują. Henry Mintzberg jest pisarzem, badaczem i pedagogiem, który w swojej pracy koncentruje się na zarządzaniu organizacjami, doskonaleniu menedżerów, a ostatnio także przywracaniu równowagi społecznej. To dwudziesta pierwsza książka w jego dorobku. Za wcześniejsze autor został odznaczony ponad dwudziestoma honorowymi tytułami naukowymi. Pracuje w katedrze badań nad zarządzaniem im. Cleghorna, na Wydziale Zarządzania im. Desautelsa, na McGill University w Montrealu. W 1979 r. wydał The Structuring of Organizations: A Synthesis of the Research, a w 1983 r. jej skróconą wersję pt. Structures in Fives. Więc ej informacji znaleźć można na stronach: mintzberg.org oraz na rebalancingsociety.org.
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ
Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić się na tym, co naprawdę ważne. Pozwala zrozumieć podstawowe zachowania konsumentów i włączyć tę wiedzę do codziennej pracy. Znajdziesz tu treści związane z analizą prawdziwych potrzeb klientów (ang. Jobs to be Done – JTBD) oraz z identyfikacją brand assets, case studies i dużo więcej. Przekonaj się, jak zastosować w marketingu i reklamie wyniki słynnych prac Daniela Kahnemana oraz ekonomię behawioralną. To niewyczerpane źródło wiedzy dla wszystkich, których rolą jest rozszyfrowywanie zachowań konsumentów.
Bardzo praktyczna książka. Zawiera wiele treści niezwykle przydatnych dla nowoczesnego marketingowca w oprawie jasnych i przekonujących przykładów. To również wspaniała i przyjemna lektura dla każdego zainteresowanego tym, w jaki sposób ludzie dokonują wyborów. Mój egzemplarz jest cały upstrzony podkreśleniami i notatkami. Fascynująca i użyteczna, absolutna klasyka. — Sophie Devonshire, dyrektorka generalna, The Marketing Society
Jest wiele książek z dziedziny ekonomii behawioralnej. Ta pokazuje, jak wykorzystać naukę w celu zwiększenia sprzedaży. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto pracuje z markami. — Les Binet, szef grupy ds. efektywności w adam&eveDDB
Phil Barden jest dyrektorem zarządzającym w firmie DECODE Ltd., w której łączy swoje ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką (Unilever, Diageo i T-Mobile) z najnowocześniejszą wiedzą z zakresu psychologii poznawczej i społecznej, neurobiologii i ekonomii behawioralnej, aby wspierać biznes w osiąganiu większej efektywności marketingowej i maksymalizowaniu rozwoju marek.
SPIN®to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN® SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu wiodących firmach i znacznie poprawiły ich wyniki sprzedaży. W ciągu 12 latNeil Rackham wraz ze swoim zespołem przeanalizowałponad 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy osób w 23 krajach. Wyniki badań wykazały, że wiele metod opracowanych w celu sprzedaży tanich towarówpo prostu się nie sprawdza w przypadku transakcji o dużej wartości. Rackham przedstawiawięc swoją metodę SPIN®, w której kolejne literyodnoszą się do pytań: S – sytuacyjnychprzybliżających sytuację, w jakiej znajduje się klient (situational questions), P – problemowychna temat jego problemów i trudności(problem questions), I –implikacyjnych dotyczących konsekwencjiowych problemów (implication questions) N – naprowadzających klienta na niezbędność oferowanego rozwiązania w zaspokojeniu jego potrzeby (need-payoff questions). Absolutnie fascynująca książka. Pomysły w niej zawarte są nie tylko ciekawe, ale również skuteczne. Lektura obowiązkowa. ?„Sales and Marketing Management” Książka otwiera nowe możliwości i nikt, kto zawodowo zajmuje się sprzedażą, nie powinien jej pominąć. ?„Sales Technique” Niezbędna lektura dla wszystkich zajmujących się sprzedażą lub zarządzaniem działem sprzedaży. ?„Journal of Marketing Management” Neil Rackham jest psychologiem z ponad 25-letnim doświadczeniem w roli badacza i konsultantawspółpracującego z kilkoma wiodącymi na świecie firmami, w tym A.T. & T., Microsoftem i IBM. Prezes czołowej amerykańskiej firmy konsultingowej specjalizującej się wanalizie i poprawie efektywności sprzedaży. Jest także autorem książek uzupełniających tę tematykę: Major Account Sales Strategy oraz Managing Major Sales.
Wyłącz autopilota, rozpoznaj hamujące rozwój nawyki i naucz się skutecznie osiągać własne cele Obawiasz się przedstawiać publicznie swoje pomysły? Niechętnie mówisz o własnych osiągnięciach? Masz kłopot z uzyskaniem wsparcia od przełożonych i zdobyciem uznania współpracowników? Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedziałaś twierdząco, ta książkapomoże ci wrócić na właściwy tor. Jest motywująca i pełna praktycznych rad. Przedstawia dwanaście powszechnych nawyków, które utrudniają kobietom osiągnięcie sukcesu, i prezentuje skuteczne sposoby ich zwalczenia. A przy okazji wskaże drogę, która pozwoli ci zyskać większy wpływ na rzeczywistość i rozwinąć własną karierę. Poradnik dla nowego pokolenia liderek i wszystkich ludzi, którzy życzą im sukcesów „Sally i Marshall napisali praktyczny i wciągający poradnik dla kobiet, które chcą dołączyć do grona najważniejszych liderek świata biznesu, administracji rządowej i organizacji non profit”. ? Geoff Smart, założyciel oraz przewodniczący ghSMART, autor bestsellerów Who i Power Score „Obowiązkowa lektura dla kobiet pragnących rozwinąć karierę. Znajdziecie tu głęboką i przemyślaną analizę zawodowych wyzwań oraz praktyczne narzędzia pomagające sobie z nimi radzić”. ? Michelle R. Clayman, założycielka i Chief Investment Officer, New Amsterdam Partners, przewodnicząca rady doradczej The Clayman Institute for Gender Research na Uniwersytecie Stanforda „Zachowania, które w życiu społecznym uznaje się za kobiece zalety, są zarazem największymi przeszkodami w ich rozwoju zawodowym. Paradoks stanowi źródło wielu konfliktów, a także doświadczanego w pracy gniewu, niezadowolenia i frustracji. Na szczęście z pomocą przychodzą Sally i Marshall. Autorzy pokazują, kiedy i w jaki sposób kobiety mogą godzić sprzeczne oczekiwania i motywacje, nie tracąc przy tym swej tożsamości, profesjonalizmu i siły”. ? Margaret Heffernan, CEO i autorka książki Niezmierzalne „Trzy najważniejsze powody, dla których tak bardzo spodobała mi się ta książka? 1) Stanowi nieocenione źródło wsparcia dla kobiet, a także ich współpracowników, przełożonych i podwładnych oraz dla tej mniejszości mężczyzn, którzy zamiast się chełpić, nawykowo trzymają się na uboczu.2) Jest pełna nowych i naprawdę przydatnych informacji. Pomogła mnie, moim klientom i pomoże również tobie. 3) Naprawdę wciąga. Jako naukowiec i coach doceniam zawartą w koncepcji 12 nawyków wiedzę psychologiczną i biznesową. Zacznijcie nad sobą pracować już dzisiaj”. ? Carol Kauffman, Harvard Medical School, założycielka i dyrektor Institute of Coaching Sally Helgesen jest powszechnie uznaną i cenioną specjalistką pracującą z menedżerkami i liderkami. Od momentu publikacji w 1990 roku (wciąż wznawianej) książki The Female Advantageodwiedziła niemal cały świat z dotyczącymi kobiecej problematyki prelekcjami. Jako coach pracowała dla takich firm jak Microsoft, IBM, Johnson & Johnson, Prudential Financial, Pfizer, Textron, Hewlett Packard czy The World Bank. Prowadziła seminaria w Harvard Graduate School of Education and Smith College, a jej dokonania opisywano w czasopismach „Fortune”, „New York Times”, „Fast Company” i „Business Week”. Sally mieszka w Chatham, w stanie Nowy Jork. Jako autorka lub współautorka wydała łącznie osiem książek. Marshall Goldsmithjest najbardziej znanym coachem w Stanach Zjednoczonych . Należy do nielicznego grona konsultantów, którzy zostali zaproszeni do pracy z ponad sześćdziesięcioma dyrektorami generalnymi najważniejszych światowych korporacji. Pomógł we wdrożeniu programów rozwoju zarządzania, które wpłynęły na ponad milion osób na całym świecie. Zdobył doktorat na University of Califormia i pracuje na wydziałach zarządzania w Dartmouth College i University of Michigan. Stowarzyszenie American Management Association niedawno uznało go za jednego z pięćdziesięciu najważniejszych myślicieli i liderów biznesu ostatnich osiemdziesięciu lat.
„Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation – wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę – ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, „wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze". Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc tak wspaniałe filmy, jak trylogia „Toy Story”, „Potwory i spółka”, „Gdzie jest Nemo”, „Iniemamocni”, „Odlot” i „WALL-E”, które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana – i zyskowna. Przeczytaj i zainspiruj się jak zbudować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie.
„Lubię generałów, którzy mają szczęście!” Te słowa Napoleona najlepiej opisują zespół cech, które powinien przejawiać dowódca zwyciężający w bitwach. Postronni zwykle nie rozumieją technik i sztuczek, z których „szczęśliwiec” buduje swoją drogę ku zwycięstwu. Autor Sztuki wojny pisze: „Niechaj dostrzeże świat cały mą zwycięzcy Formę, nikomu zasię Formy poznać nie wolno, przez którą do zwycięstwa dotarłem”. W tej książce autorzy pokazują wszystkie aspekty zwycięstw i porażek tak, aby czytelnik mógł, niczym starożytny chiński Mistrz Wojowania, osiągnąć nadludzkie dostrojenie się do rytmu pola bitwy… i mieć szczęście za każdym razem. HISTORYCZNE BITWY i operacje wojskowe Dziesiątki przykładów, kontrprzykładów oraz ich analizy Jak zwycięzcy i przegrani rozumieli własny sukces i porażkę? Jak rozumiemy je my – wyposażeni we współczesne koncepcje i perspektywę czasu? W formułowaniu odpowiedzi wspomagają czytelnika dwaj specjaliści: Planista GROM-u, a przy tym ekspert ds. bezpieczeństwa oraz miłośnik historii wojskowości parający się filozofią konfliktu.
Pracujesz z ludźmi? Jesteś coachem, trenerem/ką, liderem/ką, doradcą/czynią, nauczycielem/ką, terapeutą/ką? Szukasz inspiracji i skutecznych sposobów pracy z innymi? Coaching grupowy to metoda, która pozwala wspierać w zmianie życiowej i zawodowej. Sięga po to, co najlepsze w coachingu, aby pracować jednocześnie z wieloma osobami. Sprawdza się w pracy z różnorodnymi odbiorcami i z różnymi tematami. Każdy może wykorzystać coaching grupowy do swoich celów: • Coach – jako sposób na pełniejszą realizację powołania i rozwój biznesu coachingowego. • Trener/ka – jako alternatywę dla szkoleń i warsztatów wdrożeniowych. • Lider/ka – jako narzędzie zwiększania efektywności pracowników. • Doradca/czyni – jako sposób na wymianę doświadczeń i dzielenie się dobrymi praktykami. • Nauczyciel/ka – jako narzędzie do budowania motywacji i poczucia sprawczości u uczniów. • Terapeuta/ka – jako pomysł na formułę grup wsparcia. W książce znajdziesz konkretne wskazówki, jak poprowadzić sesje coachingu grupowego. Dzielimy się w niej doświadczeniami i narzędziami, które stosujemy, pracując z naszymi klientami/kami. Podpowiadamy, na co zwracać uwagę i na co uważać. Książka jest instrukcją dla każdego, kto chciałby korzystać z coachingu grupowego w swojej codziennej pracy, aby wspierać innych w rozwoju.
Gorąco wierzę i jestem przekonany o tym, że celem życia człowieka, do którego każdy nieustannie dąży, jest miłość. To znaczy, że człowiek ma stać się w szczytowym momencie swojego jestestwa i rozwoju odbiciem Tego, który go szkicował i lepił, towarzysząc mu codziennie w jego drodze. Ma stać się pełną miłości, kochającą istotą, niepowtarzalną, unikatowym egzemplarzem. Człowiekiem spełnionym i pogodzonym ze sobą. Gotowym na przejście do rzeczywistości, którą trudno mu sobie wyobrazić. By odbyć tę niesamowitą drogę, pełną zaskakujących zwrotów akcji i przygód, czasem bólu, smutku, łez, niezbędna jest człowiekowi siła, którą ja nazywam motywacją. Motywacja jest więc niezbędna do tego, byś miał stać się kimś, kto na ziemi pozostawia ślad, który miał zostawić. Swój ślad. Byś wypełnił zadanie, które zostało Ci powierzone i dla którego tutaj jesteś.
Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska naturalnego, technologicznego czy społecznego. Przedstawiona w książce teoria efektywnej konkurencji i efektywnych dominacji ma temu służyć i stanowić swoistą „ekonomiczną teorię wszystkiego”. Profesor Adam Noga pracuje w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, w której w 2004 roku objął Katedrę Ekonomii.
IDEAFLOW: LICZBA POMYSŁÓW, KTÓRE TY LUB TWÓJ ZESPÓŁ JESTEŚCIE W STANIE WYGENEROWAĆ W OKREŚLONYM CZASIE. Wszyscy chcemy tryskać świetnymi pomysłami, ale niewielu z nas naprawdę rozumie, skąd one się biorą. Innowacyjność nie jest tym samym co warsztat, sprint czy hackathon. Jest wynikiem opanowania ideaflow, praktyki, która pozytywnie wpływa na wszystko, co robisz. Jak samodzielnie wpadać na świetne pomysły? Jak zespołowo kreować nowe idee? Jak szybko określić, które z nich są warte zainwestowania w nie środków? Ideaflow – ta prosta miara w największym stopniu decyduje o sukcesie. To określona mentalność, sposób podejścia do wszystkich problemów biznesowych, które pomnażają efekty podejmowanych wysiłków i uwalniają twój pełny potencjał. Pielęgnuj ideaflow i obserwuj, jak zmienia się twoja wydajność. W Ideaflow Jeremy Utley i Perry Klebahn z renomowanego Hasso Plattner Institute of Design na Uniwersytecie Stanforda (znanego również jako „d.school”) przedstawiają sprawdzoną strategię stałego generowania i komercjalizowania pomysłów. Opierając się na doświadczeniach płynących z prowadzenia wiodącej jednostki wspierającej powstawanie nowych przedsięwzięć i z doradzania najbardziej innowacyjnym organizacjom na świecie, takim jak Microsoft, Michelin, Keller Williams Realty i Hyatt, autorzy pokazują, jak: pokonać niebezpieczne pułapki myślenia znaleźć inspirację w nieoczekiwanych miejscach oszukać własny mózg, żeby stał się bardziej kreatywny projektować i wdrażać niedrogie eksperymenty stać się innowacyjnym uwolnić własny potencjał twórczy oraz potencjał innych osób. Ideaflow pomoże przezwyciężyć status quo, poradzić sobie z rozczarowaniem, zmniejszyć zagrożenia ze strony konkurencji i uwolnić kreatywny potencjał twojego zespołu. Nie musisz czekać na natchnienie. Zamiast tego możesz stać się mistrzem ideaflow. Sukces zespołów zależy od swobodnego przepływu pomysłów. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak wydobyć z innych – i z siebie – to, co najlepsze. – Scott Galloway, autor bestselerów Wielka czwórka oraz Post Corona. Biznes w czasach pandemii Utley i Klebahn stawiają sprawę jasno: każdy problem jest związany z brakiem pomysłów. Dlatego niezależnie od tego, jakie wyzwanie cię czeka, w tej książce znajdziesz na nie sposób! – Greg McKeown autor bestselerów Esencjalista. Mniej, ale lepiej oraz To proste. Bez wysiłku rób to, co ważne Ideaflow daje sprawdzone sposoby na porzucenia utartych ścieżek, podjęcie realnych działań i wykreowanie pomysłów, które rozwiążą czekające nas problemy. – Seth Godin, autor książki To jest marketing! Nigdy nie spotkałam nikogo, kto świadomie uważałby się za osobę ograniczoną lub zamkniętą na nowe pomysły. A jednak większość z nas nieświadomie hamuje własną kreatywność. Utley i Klebahn oferują praktyczne wskazówki, jak odblokować innowacyjność w sobie i innych. ? Kim Scott, autorka książek Szef wymagający i wyrozumiały i Toksyczne miejsce pracy Jeremy Utley jest dyrektorem ds. edukacji kadry kierowniczej w d.school i profesorem w School of Engineering na Uniwersytecie Stanforda. W d.school prowadzi cieszący się dużą popularnością program „Mistrzowie Kreatywności”. Perry Klebahn jest współzałożycielem d.school i pracuje na stanowiskach profesora i dyrektora ds. edukacji kadry kierowniczej. Pełnił funkcję dyrektora ds. operacyjnych w Patagonii i prezesa Timbuk2
To nie jest książka o prezentacji. To jest książka o prezentacji sprzedażowej. Przed Tobą spotkanie z klientami na targach, meetingach branżowych, webinarach. Okazji do prezentacji jest wiele. Czy jesteś na to gotowy? Szef powiedział wyraźnie: „Sprzedaj.” Masz więc konkretny cel, na który pracujesz - cel sprzedażowy. Musisz przygotować prezentację, podczas której nie tylko opowiesz o produkcie, firmie czy usłudze – oczekiwania są dużo większe... Szef mówi, że musisz wrócić z nowymi zamówieniami, a Ty się głowisz, jak tego dokonać już na pierwszej prezentacji. „Oczaruj swojego klienta!” - to hasło powinno przyświecać Ci za każdym razem, gdy prezentujesz swój produkt lub usługę. Niech Twój klient przeżyje katharsis niczym po dobrej sztuce teatralnej. Niech poczuje, że poprzez współpracę z Tobą odniesie sukces. Ta książka będzie więc o oczarowywaniu naszych klientów. Słowem i obrazem. Jak przeprowadzić publiczną prezentację produktu lub usługi, która porwie, zapali i wzbudzi pragnienie współpracy właśnie z Twoją firmą? W książce znajdziesz instrukcję jak to zrobić. Krok po kroku.
Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek. Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji – copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt. Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy też obrotem nieruchomościami – od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój styl życia i przyszłość twojej rodziny. Fakt 1: Świetny copywriting = wspaniałe życie, pieniądze i wolność! Fakt 2: Słaby copywriting = ciągła walka o przetrwanie i brak pieniędzy! Ubranie przekazu we właściwe słowa to umiejętność przynosząca zyski. A ty, jak każdy, możesz się tego nauczyć. Jeśli bez powodzenia próbowałeś tworzyć ogłoszenia, maile i oferty sprzedażowe, ta książka jest dla ciebie. Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż – bez względu na to, co sprzedajesz i komu – ta książka jest dla ciebie. Jeśli chcesz zarabiać znacznie więcej, mieć dużo wolnego czasu i cieszyć się większą wolnością, ta książka jest dla ciebie. Zacznij już dziś sprzedawać tyle, ile byś chciał! „Jedną z najwspanialszych umiejętności, których można się nauczyć, jest dobry copywriting. (...) Umożliwia on sprzedaż bez konieczności kontaktu osobistego i pomnaża efekty działania idealnego sprzedawcy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Powtarzam to prawie każdemu przedsiębiorcy: warto zainwestować w dobieranie właściwych słów, które sprzedadzą nasz produkt. Trzymasz w rękach elementarz i poradnik, który zapewni ci przewagę”. —Yanik Silver, twórca InstantSalesLetters.com oraz autor Evolved Enterprise „Jako jeden z najlepiej opłacanych copywriterów sięgnąłem po książkę, myśląc sobie, że będzie to dobra powtórka... Byłem w błędzie. Jim daje nam skrzynię pełną skarbów. Książka zawiera wszystkie fundamentalne zasady, które będą ci potrzebne, jak również praktyczne sugestie dotyczące działań, które należy podjąć, by już dziś cieszyć się dodatkowym zastrzykiem gotówki. Nie ma znaczenia, na jakim poziomie są twoje umiejętności. Żałuję, że Jim nie napisał tej książki dziesięć lat wcześniej. Absolutny majstersztyk!” —Dana Derricks, autor Dream 100 Book, Dream100Book.com Jim Edwards, współtwórca FunnelScripts.com?platformy copywritingowej w trzech prostych krokach generującej treści sprzedażowe, założyciel Guaranteed Response Marketing, LLC, jest ekspertem od internetu, przedsiębiorcą marketingowym, felietonistą, pisarzem, mówcą motywacyjnym oraz elitarnym mentorem i coachem. Czerpiąc ze swoich doświadczeń uczy, jak uzyskać osobistą i finansową wolność. Kiedyś musiał ogłosić bankructwo. Wiedząc, że jest tylko jedna droga powrotu, zaczął ponownie mozolnie piąć się w górę dzięki wybitnej znajomości internetu, prostej strategii marketingowej i ciężkiej pracy. W dwa lata odzyskał finansową stabilność i wolność. Tym, co motywuje go do pracy, jest świadomość, że pomaga innym wyswobodzić się z finansowego niewolnictwa w korporacyjnym świecie. Pisał o nim magazyn „Entrepreneur”, a w rankingu Amazona jego produkty plasują się na pierwszym miejscu bestsellerów w kategoriach edukacji, biznesu i ekonomii oraz specjalnych zainteresowań. Wśród jego najnowszych dokonań warto wymienić również: „The Jim Edwards Method”, „Author Wizards”, podcast „Sales Copywriting and Content Marketing Hacks”.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?