KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Okładka książki Zarządzanie w opiece zdrowotnej. Nowe wyzwania

89,00 zł 71,61 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka w przystępny sposób przedstawia złożoną rzeczywistość ochrony zdrowia. Podaje sposoby rozwiązywania problemów organizacyjnych ochrony zdrowia, opisuje istotne elementy składające się na organizację ochrony zdrowia oraz wskazuje różnorodne przykłady narzędzi zarządczych. W publikacji zaprezentowano m.in.: - system ochrony zdrowia oraz instytucje funkcjonujące w jego ramach; - charakterystykę podmiotów leczniczych i źródła ich finansowania, a także metody zakupu usług zdrowotnych; - rynkowe i nierynkowe uwarunkowania funkcjonowania systemu ochrony zdrowia; - przedsięwzięcia, plany i narzędzia zarządcze zastosowane w organizacjach ochrony zdrowia; - zmiany w zakresie liczby zakładów i świadczeń zachodzące w ostatnich latach w polskim systemie ochrony zdrowia, a także problemy dotyczące restrukturyzacji organizacji działających w tym sektorze; - wyzwania, przed którymi stoi system ochrony zdrowia w Polsce. Drugie, rozszerzone, wydanie książki wzbogacone zostało m.in. o wiele dodatkowych studiów przypadków, ukazujących codzienne problemy zarządcze i możliwości ich rozwiązania. Przykłady te zawierają odwołania do doświadczeń międzynarodowych i polskich publicznych i niepublicznych podmiotów leczniczych oraz organizacji zajmujących się świadczeniem usług zdrowotnych i obrotem lekami.
Okładka książki Granice wolności wypowiedzi przedstawicieli zawodów prawniczych

99,00 zł 76,97 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka stanowi kompleksowe opracowanie podejmujące zagadnienie wolności wypowiedzi przedstawicieli poszczególnych, czasami wysoce specyficznych, zawodów prawniczych. Autorzy publikacji przedstawiają rozważania m.in. na temat: - zakresu, w jakim można krytykować przedstawicieli poszczególnych zawodów prawniczych, granic swobody wypowiedzi w zależności od tego, czy korzysta się z niej w ramach toczącego się postępowania, czy też poza nim, - zakresu wolności słowa sędziego w kontekście sprawowania przez niego w sądzie funkcji administracyjnych i powstających w związku z tym relacji interpersonalnych ze współpracownikami. Rozważania uzupełnione są ciekawymi przykładami z orzecznictwa organów dyscyplinarnych korporacji prawniczych, Sądu Najwyższego, Trybunału Konstytucyjnego i Europejskiego Trybunału Praw Człowieka. Wśród autorów książki są uznani profesorowie, samodzielni pracownicy nauki oraz liczne grono młodszych, ale mających już niemały dorobek, pracowników naukowych. Są to w większości osoby, które wykonują (bądź też wykonywały) zawody prawnicze, co wprowadza do monografii niezwykle ważny element empirii.
Okładka książki Zawód infobroker

69,00 zł 57,77 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja będąca kompleksowym omówieniem infobrokeringu, czyli profesjonalnego, odpłatnego wyszukiwania i opracowywania informacji na zlecenie. Autorzy, specjaliści reprezentujący różne ośrodki akademickie i podmioty gospodarcze, szczegółowo opisują teoretyczne i praktyczne zagadnienia brokeringu informacji w Polsce, do których należą m.in.: - funkcje i specyfika zawodu brokera informacji, wymagane kompetencje, umiejętności i tryb kształcenia infobrokerów, rozpoczynanie działalności, - kodeksy etyczne funkcjonujące w środowiskach profesjonalistów informacji oraz przepisy prawne i ich interpretacja, - współpraca infobrokera z klientem, identyfikacja jego potrzeb i spełnianie oczekiwań, potencjalne źródła konfliktu oraz mediacje, - infobrokerstwo systemowe: przekazywanie treści, znaczenie wiedzy i zarządzania nią w organizacji, związek między poziomem kultury infobrokerskiej a merytoryczną decyzyjnością organizacji, kwantyfikowanie wiedzy, optymalizacja procesów informacyjnych i komunikacyjnych, - audyt zarządzania wiedzą, - różne aspekty informacji i ich znaczenie w działalności infobrokerskiej: jakość, architektura i zasady projektowania informacji, typy źródeł informacji, rodzaje i cechy opracowań infobrokerskich, - metody pracy infobrokera - strategie pozyskiwania informacji, zjawisko głębokiego Internetu i sposoby docierania do jego zasobów, bieżące monitorowanie informacji, darmowe narzędzia i podstawowe metody wykorzystywane do gromadzenia informacji z ogólnodostępnych źródeł internetowych. Książka będzie przydatna nie tylko praktykom i teoretykom infobrokeringu, ale również bibliotekarzom, menedżerom, studentom zarządzania informacją i kierunków pokrewnych oraz innym osobom związanym z działalnością informacyjną.
Okładka książki Planowanie i projektowanie szkoleń

49,00 zł 41,04 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Warunkiem rozwoju nowoczesnej firmy jest stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników. Szkolenie jest procesem złożonym i długotrwałym, wymagającym profesjonalnego przygotowania i dostosowania do potrzeb przedsiębiorstwa. Książka zawiera uniwersalny i kompletny zbiór informacji na temat tego przedsięwzięcia. W systematyczny sposób prezentuje kolejne etapy procesu szkolenia, do których należą: ? rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych firmy, ? planowanie i projektowanie programów szkoleniowo-rozwojowych, ? projektowanie i przeprowadzanie treningów i sesji szkoleniowych, ? ocena efektów programów szkoleniowo-rozwojowych. Książka może stanowić nieocenioną pomoc dla menedżerów i specjalistów ds. szkoleń, pracowników działów personalnych i trenerów. Zainteresuje również osoby prowadzące wszelkiego rodzaju szkolenia, np. nauczycieli i psychologów. Zastosowanie odpowiednich, szczegółowo omówionych w tej książce metod pozwoli im skrócić czas konieczny do przygotowania szkolenia i zwiększyć jego efektywność.
Okładka książki Kontrola zarządcza w oświacie

79,00 zł 63,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

PRAWO NIE MUSI BYĆ TRUDNE Publikacja Kontrola zarządcza w oświacie zawiera szerokie omówienie zagadnienia kontroli zarządczej ze szczególnym uwzględnieniem odpowiedzialności za jej wprowadzenie i realizację oraz kwestii zarządzania ryzykiem. W opracowaniu zostały przedstawione również najważniejsze zmiany w zakresie audytu i kontroli finansowej. Opracowanie pozwoli dyrektorom szkół, przedszkoli i pozostałych placówek oświatowych na praktyczne przeanalizowanie i dostosowanie opracowanych rozwiązań w taki sposób, aby - zgodnie z przeznaczeniem kontroli ? jednostka osiągała wyznaczone jej cele w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. Dyrektorze, dowiesz się m.in.: - w jaki sposób dyrektor szkoły powinien dokumentować realizację kontroli zarządczej, - czy nadzór pedagogiczny podlega kontroli zarządczej, - jakie zmiany należy wprowadzić w szkole w związku z wymogiem stosowania kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych, - czy organ prowadzący może powołać komisję do przeprowadzenia kontroli w placówce, - czy w regulaminie kontroli zarządczej przygotowanym przez kierownika jednostki organizacyjnej musi zostać przygotowana karta samooceny dla pracowników jednostki.
Okładka książki Trener bez maski

59,00 zł 45,35 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Trener bez maski jest książką kierowaną do liderów biznesu, trenerów, specjalistów HR, konsultantów, którzy na co dzień wykorzystują coaching. Autor zaprasza do odbycia wraz z nim sześciu podróży, w czasie których czytelnik będzie mógł odnaleźć odpowiedzi na nurtujące go pytania: ? Czym jest coaching? ? Jak znaleźć odpowiedniego trenera? ? Czym jest autocoaching? ? Jaką rolę może odgrywać coaching w budowaniu relacji z ludźmi? ? Jakie znaczenie ma coaching w życiu zawodowym i prywatnym? David Taylor nie napisał tej książki, by skłonić do myślenia, lecz by zainspirować do skutecznego działania. Sugeruje, by przestać myśleć „mogę to zrobić" i zacząć myśleć „zrobię to". Za pomocą konkretnych przykładów i przypowieści pokazuje, jak odrzucić to, co hamuje naszą aktywność, a także jak osiągać sukces oraz powtarzalne i trwałe korzyści finansowe.
Okładka książki Skuteczny kierownik projektu

59,00 zł 43,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Konsekwentnie realizuj wyjątkowe projekty, nie przekraczając terminów i budżetu! Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz zarządzać projektami, czy masz już za sobą kilka lat doświadczenia - jeśli chcesz osiągnąć prawdziwe mistrzostwo w swoich działaniach, ta książka Ci w tym pomoże. Richard Newton na podstawie wyjątkowo bogatego własnego doświadczenia omawia umiejętności, które odróżniają świetnego kierownika projektu od przeciętnego. Wychodząc z założenia, że projektami kierują nie procedury, lecz ludzie, unika opisywania powszechnie znanych formalnych metodyk, skupiając się tylko i wyłącznie na działaniach, których sprawne wykonanie jest prawdziwym kluczem do sukcesu. Wyjaśnia m.in.: - jak rozpocząć projekt, aby zwiększyć prawdopodobieństwo jego powodzenia, - jak umiejętnie komunikować się ze wszystkimi interesariuszami, - jak najlepiej zdefiniować zakres projektu, - jak zwiększyć możliwości zespołu projektowego, - w jakich okolicznościach nie zgadzać się na podjęcie projektu, - jak ograniczać ryzyko projektu i zarządzać zmianą. Książka zawiera przegląd narzędzi zarządzania projektami i sprawdzonych praktycznych rozwiązań, prezentuje też skuteczne style zarządzania i rolę czynnika ludzkiego w sukcesie projektów.
Okładka książki Budowanie zaangażowania pracowników

129,00 zł 99,15 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka zawiera zestaw 58 nowoczesnych narzędzi i sposobów podejścia do budowania zaangażowania pracowników. Zamieszczone w niej materiały w sposób kompleksowy przedstawiają proces budowania zaangażowania - począwszy od rozpoznania potrzeb danej organizacji, poprzez określenie strategii budowania zaangażowania i wdrażanie jej w życie, po stworzenie zaangażowanego przedsiębiorstwa, umiejącego rozwijać się i uczyć. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na kluczowe pytania: - Jakie elementy są potrzebne do budowania zaangażowania pracowników? - W jaki sposób specjaliści ds. HR i konsultanci mogą pomóc w osiągnięciu zaangażowania? - Kto powinien włączyć się w ten proces? Szczegółowe wytyczne zawarte w książce pozwalają na skuteczne zastosowanie zaproponowanych narzędzi we własnej organizacji. Narzędzia dotyczą następujących zagadnień: - badanie zaangażowania pracowników, - tworzenie deklaracji systemu wartości, określenie celów i oczekiwań, - kształtowanie zaangażowania zespołów, - wpływ przełożonego na zaangażowanie pracowników, - sposoby angażowania interesariuszy, - rekrutacja nastawiona na zaangażowanie, - nagradzanie i wyrażanie uznania w ramach budowania zaangażowania, - komunikacja nastawiona na zaangażowanie, - podejście do nauki i rozwoju służące zwiększaniu zaangażowania.
Okładka książki Rozwój i zmiana organizacji

159,00 zł 122,21 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Każda organizacja musi się zmieniać, aby nie pozostać w tyle za konkurencją. Przełamanie status quo jest często bardzo trudne, zarówno dla kadry zarządzającej, jak i specjalistów ds. HR. W książce zaprezentowano zestaw ponad stu narzędzi pozwalających na efektywne wprowadzanie zmian w organizacji i kierowanie jej rozwojem. Jest to komplet materiałów potrzebnych, aby opracować i wdrożyć projekt zmiany, a następnie odpowiednio nim zarządzać i ocenić efekty podjętych działań. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na pytania: - jak pokonać opór członków organizacji, - jak opracować plan wdrożenia zmiany organizacyjnej, odpowiedni dla danej organizacji, - co zrobić, by organizacja stała się bardziej innowacyjna, - jak wesprzeć członków organizacji w rozwoju osobistym. Przedstawione w książce narzędzia dotyczą następujących zagadnień: - rozwój organizacyjny, - zarządzanie zmianą, - proces zmian organizacyjnych, - uzasadnienie biznesowe planowanych zmian i innowacji, - tworzenie kultury innowacyjnej w organizacji, - psychologia zmiany, - ocena wprowadzenia zmian. Szczegółowe wytyczne i obszerne materiały zawarte w opracowaniu pozwalają na skuteczne zastosowanie zaproponowanych narzędzi.
Okładka książki Zarządzanie talentami i planowanie ścieżek karier

159,00 zł 116,79 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Niniejsza książka jest doskonałym źródłem nowoczesnych metod zarządzania talentami i planowania ścieżek karier wspomagających efektywne funkcjonowanie całej organizacji. 41 specjalistycznych narzędzi, które zostały tu przedstawione, umożliwia skuteczne: - zidentyfikowanie talentów, których organizacja potrzebuje lub którymi już dysponuje, - pozyskiwanie talentów z zewnątrz, - zaplanowanie rozwoju pracowników oraz ścieżek ich karier, tak by w pełni wykorzystać ich potencjał, - utrzymanie wartościowych pracowników i ochronienie ich przed zakusami konkurencji. W książce opisano również zalecane działania w razie odejścia kluczowych pracowników. Książka zawiera listy kontrolne, ćwiczenia i użyteczne wskazówki poparte najlepszymi biznesowymi praktykami. Autorzy w sposób kompleksowy opisali cały proces zarządzania wartościowymi dla firmy pracownikami, z myślą o przyszłości zarówno ich, jak i organizacji - od określenia potrzeb w tym zakresie po ocenę zastosowanych rozwiązań. Przedstawione w książce metody zostały sprawdzone w wielu organizacjach.
Okładka książki Zarządzanie wynagrodzeniami

99,00 zł 74,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka stanowi praktyczny przewodnik tworzenia i wdrażania innowacji w zakresie systemów wynagradzania. Dla każdego z głównych obszarów zarządzania wynagrodzeniami zaproponowano narzędzia w postaci kwestionariuszy i list kontrolnych. Przeprowadzone z ich wykorzystaniem ankiety pomagają w analizie systemów wynagradzania i kontekstu ich funkcjonowania, jak również pozwalają diagnozować problemy, planować programy rozwojowo-wdrożeniowe, szacować ryzyko i ocenić skuteczność wynagradzania. Narzędzia zostały tak skonstruowane, by zapewniać duży wybór instrumentów. Można je modyfikować i dostosowywać do konkretnej sytuacji i własnych potrzeb. Narzędzia obejmują takie zagadnienia, jak: - ocena wynagradzania, - strategia wynagrodzeń, - wynagrodzenia całkowite, - zarządzanie ryzykiem w zakresie wynagradzania, - wartościowanie stanowisk pracy, - analiza rynku, - zarządzanie płacą zasadniczą, - elementy wynagrodzenia uwarunkowane sytuacyjnie, - programy premiowe, - wynagradzanie kierownictwa, - wynagrodzenia w firmach międzynarodowych, - świadczenia pracownicze, - waloryzacja płac, - ewaluacja systemu wynagradzania. Instrumenty te mogą stosować zarówno wewnętrzni specjaliści do spraw ZZL, jak i zewnętrzni konsultanci zatrudnieni w celu stworzenia systemów wynagrodzeń lub ich oceny. Publikacja zawiera kwestionariusze i listy kontrolne dostępne w wersji elektronicznej na stronie www.zarzadzanie-wynagrodzeniami-zestaw.abc.com.pl po wpisaniu zamieszczonego w książce kodu aktywacyjnego. Materiały te można modyfikować i dostosowywać do indywidualnych potrzeb organizacji.
Okładka książki Zachowania konsumentów

39,00 zł 32,65 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W publikacji omówiono te aspekty zmian w zachowaniach konsumentów, które są bliskie idei zrównoważonego rozwoju i zrównoważonej konsumpcji. Ukazano nowe zjawiska w konsumpcji i zachowaniach współczesnych konsumentów. Szczegółowej analizie poddano takie zagadnienia jak: - przejawy unowocześniania konsumpcji gospodarstw domowych w Polsce i Unii Europejskiej w warunkach kryzysowych, - struktura wydatków konsumpcyjnych krajów UE pod kątem nowoczesności, - konsumpcjonizm a zjawisko dekonsumpcji w zachowaniach konsumentów, - proces unowocześniania konsumpcji na rynkach finansowych, - nowe trendy w zachowaniach młodych konsumentów na rynku, - zjawisko wspólnej konsumpcji jako alternatywny model spożycia, - postawy konsumentów związane z proekologiczną dekonsumpcją. Książka zawiera przegląd najnowszej światowej literatury w zakresie konsumpcji i zachowań konsumentów oraz wyniki badań prowadzonych przez autorów. Zawarte w niej pogłębione analizy zjawisk rynkowych i podejmowanych przez konsumentów decyzji w sferze konsumpcji będą bardzo przydatne dla menedżerów oraz pracowników działów sprzedaży i marketingu z branży zarówno handlowej, jak i usługowej i produkcyjnej, mogą bowiem stać się podstawą do budowania skutecznych strategii marketingowych dla ich firm. Publikacja jest również cennym źródłem informacji dla pracowników naukowych, doktorantów i studentów badających problemy współczesnej ekonomii. Autorzy są pracownikami Katedry Badań Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Do ich zainteresowań badawczych należą takie zagadnienia jak: zachowania konsumentów oraz oddziaływanie na nie czynników o zróżnicowanym charakterze, w tym ekonomicznych, politycznych i społeczno-kulturowych, specyfika zachowań na różnych rynkach branżowych, struktura i poziom konsumpcji oraz jej przemiany, poziom życia i jego uwarunkowania, ochrona interesów konsumentów na rynku.
Okładka książki Zawód konsultant

59,00 zł 43,35 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zawód konsultant to profesjonalny poradnik dla wszystkich osób prowadzących działalność w branży konsultingowej. Z książki tej czytelnik dowie się, jak pozyskiwać kapitał, przyciągać klientów, tworzyć plany marketingowe i rozwijać swoją firmę tak, aby osiągnąć sukces i wysokie dochody. W książce omówiono szczegółowo takie zagadnienia, jak: ? nawiązywanie i rozwijanie relacji z klientami, ? wykorzystywanie metod networkingu, ? działanie w warunkach kryzysu gospodarczego, ? poszukiwanie nisz rynkowych, obsługa nietypowych rynków i klientów, ? zatrudnianie wartościowych pracowników, pozyskiwanie wspólników i współpraca z podwykonawcami, ? kształtowanie ceny swoich usług, ? budowanie oferty i zdobywanie zleceń, ? efektywne promowanie firmy i własnej marki, ? korzystanie z nowoczesnych technologii, ? finansowanie własnej działalności, ? maksymalizowanie zysków ze swojej marki.
Okładka książki Profesjonalne zarządzanie kadrami w zakładach opieki zdrowotnej

59,00 zł 44,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W publikacji przedstawiono specyfikę profesjonalnego zarządzania kadrami w podmiotach leczniczych oraz ich rolę i funkcje w organizacji. Opisano w niej zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej między innymi takie kwestie jak: - rekrutacja i selekcja pracowników podmiotów leczniczych, z uwzględnieniem ich kompetencji zawodowych i osobistych, - formy zatrudniania w podmiotach leczniczych, - planowanie ścieżki rozwoju zawodowego oraz motywowanie do pracy, - system ocen pracowniczych, - wypalenie zawodowe jako czynnik zmieniający efektywność pracownika. Dodatkowo omówiono zagadnienia dotyczące roli kadr w procesie zarządzania podmiotem leczniczym, w tym m.in.: - identyfikowanie misji i celów podmiotów leczniczych, - wprowadzanie procesu budowania jakości podmiotów leczniczych, z uwzględnieniem roli kadry medycznej w procesie jej kształtowania, - źródła i mierniki satysfakcji pacjenta oraz motywacji personelu medycznego zarówno w aspekcie organizacyjnym, jak i psychologicznym.
Okładka książki Kult klienta

49,00 zł 41,04 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą przychodzi Shep Hyken. NIE BĄDŹ JEDNYM Z WIELU Spraw, aby klienci nie tylko byli lojalni, lecz także stali się entuzjastami Twojej firmy. To właśnie oni będą pokazywać innym, jak dobre są Twoje produkty i usługi. Staną się dzięki temu motorem napędowym firmy, co w efekcie pozwoli zastąpić kosztowne kampanie reklamowe. BĄDŹ KULTOWY NA RYNKU Oczywiście zdobycie pokaźnej liczby entuzjastycznie nastawionych klientów nie jest zadaniem na jedno popołudnie. Autor, posługując się wieloma przykładami, przedstawia, jak sprawić, by rzesza klientów została z Tobą na długo.
Okładka książki Dziecko uczestniczące w postępowaniu karnym

39,00 zł 28,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka w zwięzły sposób opisuje problematykę ochrony małoletniego pokrzywdzonego w postępowaniu karnym z perspektywy prawnej i psychologicznej. Ochrona małoletniego pokrzywdzonego przed wtórną wiktymizacją spoczywa na wszystkich mających z nim kontakt na każdym etapie postępowania karnego. W szczególności są to: sędziowie, prokuratorzy, biegli psycholodzy i psychiatrzy dziecięcy, kuratorzy oraz inni specjaliści wspierający dziecko i j ego rodzinę w sytuacji procesowej. Publikację uzupełniają teksty najważniejszego aktu prawnego dotyczącego ochrony dziecka - Konwencji o prawach dziecka z 1989 r. oraz Wytycznych Komitetu Ministrów Rady Europy w sprawie wymiaru sprawiedliwości przyjaznego dzieciom z 2010 r. Uzasadnienie do Wytycznych oraz inne przydatne akty prawne można pobrać z ogólnodostępnej strony www.ofiarom-przestepstw.lex.pl.
Okładka książki Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

59,00 zł 44,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania skutecznej strategii rozwoju, budowania marki placówki medycznej oraz profesjonalnej obsługi pacjentów. Opracowanie może być pomocne w rozwiązywaniu konkretnych problemów, np. związanych z lokalizacją placówki oraz potrzebami obsługiwanego segmentu pacjentów. Ponadto w publikacji zawarto rozważania na temat uwarunkowań zachowań pacjentów (m.in. zagadnienia z zakresu neuronauki), a także tworzenia oraz wdrażania wartości dla pacjenta.
Okładka książki Postępowanie w sprawach nieletnich Komentarz

129,00 zł 91,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka stanowi kompleksowy komentarz do ustawy o postępowaniu w sprawach nieletnich uwzględniający jej ostatnią dużą nowelizację, która zasadniczo zmieniła dotychczasowy dwoisty model procedowania w sprawach nieletnich przed sądem rodzinnym oraz w toku postępowania odwoławczego. Autorzy szczegółowo omawiają nowy kształt postępowania sądowego, które zostało niemal w pełnym zakresie oparte na procedurze cywilnej. Bardzo wnikliwie przedstawiono zarówno dotychczasowe, jak i nowe rozwiązania ustawy, dając zarazem praktyczne wskazówki w zakresie ich stosowania. W komentarzu wykorzystano ważne dla praktyki orzecznictwo Sądu Najwyższego oraz literaturę przedmiotu. Dodatkowo zamieszczono w nim teksty najważniejszych przepisów wykonawczych do ustawy. Opracowanie jest przeznaczone przede wszystkim dla praktyków – sędziów, prokuratorów, adwokatów, radców prawnych i aplikantów oraz policjantów, kuratorów sądowych i kierowników placówek wychowawczych zajmujących się nieletnimi. Może stanowić cenne źródło wiedzy dla studentów i doktorantów różnych kierunków studiów, zwłaszcza prawa, administracji, bezpieczeństwa wewnętrznego, resocjalizacji i pedagogiki.
Okładka książki Branding na smartfonie

59,00 zł 49,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy użytkownik smartfona znajduje się w ruchu i chce mieć dostęp do technologii mobilnej w dowolnym miejscu, by móc działać i wchodzić w relacje z innymi. To powoduje pojawienie się nowych wyzwań marketingowych. Jak w natłoku nowych narzędzi i możliwości znaleźć te, które pozwolą skutecznie zbudować silną markę? Jak wykorzystać zmieniające się zachowania zakupowe w taki sposób, by ją wyróżnić? Jak komunikować się z klientami, którzy odwracają się od tradycyjnych mediów? Odpowiedzi na te ważne pytania Czytelnik znajdzie w niniejszej publikacji. Szczegółowo omówiono w niej m.in.: ? funkcję, kapitał i wartość marki, ? komunikację marketingową marki i proces jej planowania, ? rewolucję komórkową i jej konsekwencje społeczne, ? cechy charakterystyczne pokolenia głównych użytkowników smartfonów (pokolenie Y), ? narzędzia komunikacji mobilnej, ? technologie umożliwiające komunikację krótkiego zasięgu (Bluetooth, NFC) i geolokalizację, ? zjawiska zachodzące na rynkach lepiej rozwiniętych od polskiego i prognozy kierunków zmian. Walorem publikacji są omawiane przez autora najnowsze wyniki badań i analiz prowadzonych na rynkach światowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds. marketingu, odpowiedzialnych za poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań w działaniach marketingowych, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami oraz ich wpływem na współczesnych konsumentów.
Okładka książki Dyrektor szkoły moderator facylitator coach

59,00 zł 44,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W książce Dyrektor szkoły - moderator, facylitator, coach szeroko omówiono zagadnienia kompetencji dyrektora szkoły jako przywódcy, wskazano jak je budować oraz w jaki sposób praktycznie z nich korzystać. Opracowanie zawiera dokładne opisy technik i metod pracy łączących sposób działania moderatora, facylitatora czy coacha w konkretnym kontekście zadań i odpowiedzialności dyrektora szkoły. W publikacji przedstawiono m.in.: - nadrzędność przywództwa nad zarządzaniem, - powiązanie kompetencji moderatora, facylitatora i coacha z zadaniami dyrektora szkoły, - konkretne techniki działania w każdej z wymienionych ról, - połączenie kompetencji społecznych z kompetencjami z zakresu zarządzania, - możliwości rozwojowe dla dyrektorów szkół i przedszkoli.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj