KATEGORIE [rozwiń]

Gos Waldemar

Okładka książki Koszty działalności badawczo-rozwojowej i autorskiej w uczelniach publicznych

45,00 zł 36,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Celem monografii jest: • zaprezentowanie modeli finansowania uczelni publicznych w wybranych krajach europejskich • przedstawienie nowych zasad finansowania uczelni w Polsce • objaśnienie roli nakładów na działalność B+R w finansowaniu uczelni wyższych • wskazanie problemów i propozycji związanych z pomiarem nakładów i kosztów działalności badawczo-rozwojowej w uczelniach publicznych • przedstawienie istoty i zasad ustalania kosztów uzyskania przychodów z tytułu praw autorskich nauczycieli akademickich w świetle regulacji i interpretacji prawnych, w szczególności unormowań podatkowych • wskazanie możliwych rozwiązań udokumentowania oraz wartościowania działalności zatrudnionych na uczelniach nauczycieli akademickich, które dostosują wartość wypłacanych wynagrodzeń za dzieła powstałe w ramach pracy etatowej w sposób umożliwiający akceptację przyjętych rozwiązań przez instytucje skarbowe. Autorami monografii są pracownicy Uniwersytetu Łódzkiego, Uniwersytetu Szczecińskiego i Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Okładka książki Zarządzanie kosztami

99,00 zł 80,14 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zarządzanie kosztami. Teoria i dobre praktyki to książka, która w sposób syntetyczny omawia istotę i praktyczne wykorzystanie modeli rachunku kosztów. Zaletą opracowania jest wskazanie wielu przykładów i studiów przypadków. W książce znajdziesz m.in. takie zagadnienia jak: - przyczyny powstawania kosztów i metody racjonalnego zarządzania nimi; - zasady definiowania i klasyfikacji kosztów według kryteriów wykorzystywanych przy konstrukcji poszczególnych odmian rachunku kosztów; - sporządzanie raportów wewnętrznych; - wykorzystanie modeli rachunku kosztów w zarządzaniu przedsiębiorstwami z różnych branż; problemy operacyjnego zarządzania kosztami zmiennymi i stałymi, występującymi w rachunku kosztów częściowych; - zarządczą przydatność analizy progu rentowności i krótkookresowe rachunki decyzyjne; - problemy i etapy wdrażania budżetowania kosztów w celu podnoszenia efektywności zarządzania kosztami; - rolę rachunku kosztów w zarządzaniu zasobami, postrzeganymi jako źródło generowania kosztów; - specyficzne cechy strategicznego zarządzania kosztami w dłuższej perspektywie czasowej; - rachunki kosztów i korzyści, traktowane jako instrument zrównoważonego zarządzania kosztami.
Okładka książki Kierownik sprzedaży w opałach

28,31 zł 18,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Publikacja stanowi zbiór porad ekspertów, którzy występują tu w roli dwóch stworzonych, na potrzeby niniejszej publikacji, specjalistów z zakresu zarządzania sprzedażą - prof. Targeto i Jana Kołczera. Postać prof. Targeto przedstawia teoretyczną wiedzę na temat teorii sprzedaży, analiz prawnych i związanych z nimi aspektów prawnych. Dzięki tym wskazówkom Czytelnik pozna wiedzę niezbędną do zarządzania działem handlowym i podejmowania ważnych decyzji sprzedażowych. Z kolei postać Jana Kołczera obrazuje zakres zagadnień z zakresu stosowania innowacyjnych rozwiązań, motywowania i psychologii. Zawiera także porady związane z procesem osobistego rozwoju handlowca, umożliwiające zarówno wzrost posiadanej przez niego wiedzy, jak i jego kompetencji menadżerskich. Dzięki temu pracownik jest w stanie rozwiązywać konflikty, mobilizować handlowców i w skuteczny sposób delegować obowiązki. W publikacji Czytelnik znajdzie odpowiedzi na szereg pytań, w tym: • W jaki sposób sprawdza się praktyczne umiejętności sprzedażowe kandydata na handlowca? • Jak skutecznie delegować zadania? • Jak zmotywować key account managera? • Jakie są czynniki pozwalające opracować długoterminową strategię sprzedaży? • Jakie są prawne aspekty zarządzania i sprzedaży? Case studies zawarte w publikacji wskazują, w jaki sposób przezwyciężyć spadek sprzedaży i nie dać się wyprzedzić konkurencji poprzez wprowadzanie regulacji wewnątrz firmy. Zostały tu zawarte również porady z zakresu zarządzania w sytuacjach konfliktu pomiędzy działem sprzedaży a logistyką i skuteczne porady dotyczące sprawdzania jakości pracy handlowca. Zaprezentowana w książce informacje wzajemnie się uzupełniają, tworząc fachowe kompendium wiedzy napisane prostym, przystępnym językiem. Przedstawia ono szeroki zakres zagadnień teoretycznych, ale i ilustrujących je działań praktycznych.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj