WIELU LUDZI UWAŻA, ŻE ETYKA OGRANICZYŁABY ICH MOŻLIWOŚCI DZIAŁANIA, SZANSĘ NA SUKCES W BIZNESIE.
A jak to dziś jest z tą etyką w biznesie? Wspaniale? Nie, myślę że większość ludzi ma serdecznie dość nieuczciwości i podejrzanych transakcji.
Maxwell stawia tezę nie ma czegoś takiego jak etyka biznesu – jest po prostu etyka. Próbujemy trzymać się jednego zbioru zasad etycznych w życiu zawodowym, innego w życiu duchowym, a jeszcze innego w życiu osobistym i rodzinnym. Dlatego mamy problemy. Etyka to etyka. Jeśli chcesz postępować etycznie, to musisz trzymać się zawsze jednego standardu.
Prowadzenie etycznego życia nie zawsze jest łatwe, ale wcale nie musi być skomplikowane.
Ta zajmująca książka świetnie pokazuje, jak postępowanie wedle moralnych zasad przyczynia się do wygranej wszystkich stron i wywiera korzystny wpływ na pracowników, klientów, inwestorów, a nawet na własny stan umysłu.
Joe Girard uznany został dwunastokrotnie za najwybitniejszego sprzedawcę na świecie. Zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Teraz swoimi niezwykłymi zdolnościami dzieli się z Czytelnikami.
Ponad 10 milionów sprzedanych egzemplarzy na całym świecie.
W książce znajdujemy cenne wskazówki, inspirujące studia przypadków, jak wyrobić w sobie styl i technikę świetnego sprzedawcy.
Książka Bettgera jest wielkim bestsellerem, a dla milionów jego czytelników to swoisty katechizm handlowca. Carnegie nazwał ją najbardziej użyteczną i inspirującą książką o sprzedaży jaką kiedykolwiek napisano.
Dziś trafia do Państwa rąk w wersji audio.
Zarządzanie ryzykiem nadużyć i korupcji
Globalizacja stwarza możliwość dostępu do tańszych źródeł surowców i nowych chłonnych rynków, ale niesie także dużo większe niż w przeszłości ryzyko nadużyć i korupcji dla firm. W rezultacie skuteczniejszego egzekwowania przepisów prawa na całym świecie, stałej uwagi mediów oraz zmian w postawach konsumentów, nadużycia i korupcja mogą obecnie kosztować firmy miliardy dolarów i zniszczyć ich reputację lub poważnie jej zaszkodzić.
Toby Bishop i Frank Hydoski są orędownikami idei aktywnej walki z nadużyciami i korupcją. Przekonują, że mogą one narazić firmy na ogromne straty. Przedstawiają zestaw argumentów za przyjęciem strategii zarządzania ryzykiem nadużyć i korupcji, dzięki której zmniejsza się podatność firm na straty, a jednocześnie zwiększa zdolność do powrotu do równowagi, w wypadku, gdy jednak przypadki nadużyć lub korupcji je dotkną. Wskazują pułapki, których można uniknąć.
Książka Odporność korporacji. Zarządzanie ryzykiem nadużyć i korupcji przeznaczona jest przede wszystkim dla członków rad nadzorczych, zarządów, komitetów audytu, wyższej kadry zarządzającej, ich doradców i najbliższych współpracowników oraz osób odpowiedzialnych za zarządzanie ryzykiem nadużyć i korupcji.
Autorzy przeprowadzili wiele wywiadów z przedstawicielami kadry zarządzającej firm międzynarodowych – ich wypowiedzi prezentują różne spojrzenia na zmiany, jakie dokonują się w obszarze nadużyć i korupcji oraz na techniki stosowane przez firmy w zwalczaniu tych zagrożeń.
„Bosch” to kolejna powieść napisana w ostatnich latach, która uzmysławia, jak wielki wpływ wywarł na współczesną literaturę sensacyjną „Kod Leonarda da Vinci”. Rzecz jest osnuta wokół interpretacji obrazów tytułowego malarza Hieronima Boscha van Aakena. Autorzy sprawnie wplątują w powieściową intrygę prawdziwe zdarzenia bulwersujące czytelników gazet, jak np. afera z klasztorem betanek w Kazimierzu Dolnym. Elementów układanki jest tu zresztą wiele, bo i malarstwo Boscha, i tajne stowarzyszenie przykościelne, i hitlerowcy ukrywający skarby w dolnośląskiej kopalni, i spisek, i matactwa watykańskich funkcjonariuszy itd., itd. Są uczucia, seks, mistycyzm, zdrada. Autorzy z talentem panują nad całym tym materiałem i układają z niego intrygę przyciągającą uwagę czytelnika.
Leszek Bugajski
czyli 99 dni z życia korporacji
Akcja „Romansu biurkowego...” toczy się w ciągu jednego roku w oddziale istniejącego w wirtualnej rzeczywistości banku, do złudzenia przypominającego biuro z historyjek Scotta Adamsa o Dilbercie, w którym pracę znalazł dorosły już Mikołajek z opowieści Sempé i Goscinnego.
Teksty publikowane były przez pięć lat w intranecie Banku Zachodniego WBK. Kiedy wiosną 2009 roku kryzys spowodował, że przestały się ukazywać, jedna z pracownic banku wysłała autorowi e-mail: :No, niestety, tego się właśnie obawiałam, że po kawie, herbacie, wodzie z dystrybutora, dofinansowanym kursie języka angielskiego itd... obetną także Pana felietony. Wielka szkoda L. (...) bo dla mnie jest to większa strata niż kawa, herbata, itd.”
Szczyty i doliny to opowieść o młodym człowieku, któremu życie się nie układa, dopóki nie pozna pewnego starego człowieka. To spotkanie raz na zawsze odmieni jego życie.
Dzięki obcowaniu z mądrym starcem dokonuje zaskakujących odkryć.
W końcu zaczyna rozumieć, w jaki sposób wykorzystać praktyczne narzędzia starego człowieka w tłustych i chudych latach. Staje się przez to spokojniejszy i zaczyna odnosić sukcesy.
Teraz i ty, czytelniku, możesz odbyć podobną podróż po tej przypowieści, a z tego, co odkryjesz, zrobić dobry użytek.
By fotel nowego szefa nie stał się fotelem katapultowym.Niemalże stało się normą, że co dwa, trzy lata na stanowiskach kierowniczych w firmach dokonują się zmiany. Jednak dla nowego szefa przyszłe pole działania może okazać się polem minowym! Wygórowane oczekiwania, lojalność pracowników w stosunku do jego poprzednika oraz atmosfera rywalizacji w zespole mogą znacznie utrudnić mu przejęcie obowiązków. W tej sytuacji książka Fischera może okazać się niezastąpiona, ponieważ można dowiedzieć się z niej jakie należy zastosować strategie, by z powodzeniem rozpocząć piastowanie nowego stanowiska, jak szybko dokonać analizy stanu wyjściowego przedsiębiorstwa oraz jak stworzyć pozytywną atmosferę zmian.Udziela odpowiedzi na pytania, które nasuwają się każdemu, kto obejmuje kierownicze stanowisko, w rodzaju: Jak poradzić sobie z tyloma oczekiwaniami? Jak należy się zachować w stosunku do rozczarowanych i pokonanych konkurentów? Jaką rolę odgrywa mój poprzednik? Jak określę odpowiednie tematy? Kiedy będę mógł wprowadzić pierwsze zmiany? Jak przełamię niechęć współpracowników? Jakie powinny być moje kontakty z kolegami z pracy? Gdzie szukać osób kluczowych?
Chrystus nigdy nie chciał ustanowić jakiejkolwiek hierarchii wśród swoich uczniów. Byli oni absolutnie równi między sobą, żaden nie miał zwać się mistrzem, wszyscy natomiast mieli być sobie braćmi.
Apostołowie Jezusa, krocząc śladami swojego Mistrza, głosili wszędzie jego Ewangelię, powoływali się nie na argument siły, lecz zwracali się do serc i sumień słuchaczy i pozostawiali im prawo wyboru.
Jakże bardzo odeszli od jego nauk chrześcijanie w wiekach późniejszych, zapominając z czasem o przykładzie swego Mistrza. Nastała epoka, w której cesarstwo zostało zdominowane przez Kościół, a w wyniku tej dominacji zapanował fanatyzm religijny, popłynęły potoki krwi, codziennością stały się tortury i zapłonęły stosy.
To właśnie o tych aktach okrutnej nietolerancji tamtych czasów, dokonywanych na zamówienie katolickiego kleru lub też za jego przyzwoleniem, w wielu krajach, w których przyszło mu sprawować rządy, chcieliśmy napisać w tej książce.
Skupiliśmy się przede wszystkim na przedstawieniu faktów, w niczym nie przesadzając, ale też nie próbując łagodzić ich wymowy.
Zdarzenia, opowiedziane tak, jak rzeczywiście było, przemówią same...
Ze wstępu
Prawdziwe zmobilizowanie to pochodzące z wewnątrz pragnienie dążenia naprzód i osiągania natychmiastowego zwycięstwa.
Osoby zmobilizowane są nadzwyczaj czujne. Codziennie przychodzą do pracy z zamiarem osiągnięcia czegoś ważnego i rezygnują z drugorzędnych czynności, aby szybciej i mądrzej iść naprzód. Prawdziwa mobilizacja to odwrotność samozadowolenia, lecz nie wiąże się ze stresem ani niepokojem, które powodują zabieganie, a nie podnoszą efektywności. Człowiek naprawdę zmobilizowany śmiało kroczy w przyszłość i uważnie analizuje niebezpieczeństwa oraz szanse, które niesie zmiana.
John Kotter, guru przywództwa i zarządzania zmianą, autor bestsellerowych książek pokazuje, na czym polega sensowny pośpiech, dlaczego stanowi tak ważny kapitał i jak go tworzyć oraz podtrzymywać w twojej firmie.
W Jednominutowym przedsiębiorcy autorzy opowiadają inspirującą historię człowieka, który podejmuje wyzwanie i zakłada własną firmę. W tej inspirującej i bardzo ciekawej opowieści stykamy się z różnorodnymi problemami, jakim stawiają czoło początkujący przedsiębiorcy – od szukania nowych źródeł dochodu po zdobywanie zaangażowanych pracowników oraz lojalnych klientów. Co więcej, poznajemy tajemnice, jak zostać przedsiębiorcą, jak budować i zestawiać elementy firmy, jak zapewnić płynność finansową. Ponadto w książce znalazły się nieocenione rady takich przedsiębiorców i specjalistów jak Shelton Bowles, Peter Drucker, Michael Gerber i Charlie Jones.
Fragment książki
Kiedy robi się coś ważnego, zawsze się coś przeoczy. W przypadku przedsiębiorczości pochłania nas wizja, a zapominamy o pieniądzach. Czasami zajmujemy się klientami, a zapominamy o pracownikach. Pochłania nas życie, a zapominamy o śmierci. Czy to nie dziwne, że tak bardzo potrafimy zamknąć się na to, co najważniejsze? Dlatego z uwielbieniem podchodzę do tej książeczki. Zawiera ona bowiem wspaniałą opowieść o tym, co w przedsiębiorczości najważniejsze.
Po latach badań przedsiębiorczości jednego mogę być pewien: sukcesy łatwiej omawiać niż osiągać. W Stanach Zjednoczonych co roku blisko milion osób zakłada działalność gospodarczą. Niestety, co najmniej 40 procent firm upada przed upływem dwunastu miesięcy, 80 procent zamyka działalność w ciągu pięciu lat, a 96 procent nie przetrwa dziesięciolecia.
Do najpoważniejszych przyczyn upadku przedsiębiorstw należy fakt, że zakładają je technicy, a więc ludzie, którzy opanowali jakąś umiejętność i to, co robią, sprawia im przyjemność. Elektrycy, pisarze, fotograficy albo programiści popełniają fatalny błąd, bo dalej robią to, co lubią, a ignorują inne ważne aspekty działalności.
Tego błędu pomoże ci uniknąć Jednominutowy przedsiębiorca. Blanchard i Huston w sposób zarówno pouczający jak i fascynujący koncentrują się na trzech zasadniczych sprawach, którymi musisz się zająć, żeby odnosić sukcesy jako przedsiębiorca.
Pierwsza z nich to finanse. Wielu przedsiębiorców wypada z rynku, bo nie umieją panować nad pieniędzmi. Mają wyższe wydatki niż przychody, nie ściągają należności i nie rozumieją, że o ich sukcesie decydują pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Druga zasadnicza sprawa to fakt, że sukces zależy od pracowników. Zachęcanie ich do przejmowania odpowiedzialności odciąża przedsiębiorcę, który nie musi robić wszystkiego samodzielnie. Jeśli twoi ludzie czują się zmotywowani, stają się kimś w rodzaju współwłaścicieli i chętniej otaczają klientów szczególną troską.
I w ten sposób dochodzimy do trzeciego ważnego elementu składającego się według Blancharda i Hut-sona na sukces przedsiębiorcy: otaczanie troską klientów. Pod względem technicznym możesz być mistrzem świata, ale jeśli nie troszczysz się o klientów, daleko nie zajdziesz.
Jednominutowy przedsiębiorca pomaga zrozumieć, że wprawdzie sukcesy łatwiej omawiać niż osiągać, ale skupienie się na kilku ważnych rzeczach znacznie podnosi prawdopodobieństwo powodzenia, a przy okazji daje wiele radości.
Michael Gerber, przedsiębiorca, a także autor The E-Myth, The E-Myth Reuisited i Awakening the Entrepreneur Within
Ten, kto posiada dziecko, jest bogaty. To zdanie napiszcie dużymi literami nad drzwiami pokoju dziecinnego, także na segregatorze, gdzie trzymacie wszystkie rachunki bankowe. Myślcie o tym stwierdzeniu nawet wtedy, gdy środki masowego przekazu będą was bombardować zdaniem: „Nie stać Was na posiadanie dzieci”. Śledząc losy ludzkości dowiecie się, że już od zarania dziejów pieniądz i dobra materialne nie były dla ludzi najważniejszą zdobyczą. Dobre samopoczucie, sens życia, bogate życie wewnętrzne możemy na pewno osiągnąć jak będziemy posiadać potomstwo. I nieważne jest to, czy rodzice są małżeństwem, czy żyją bez ślubu, czy też mieszkają osobno.
Jak rozpoznać stany zniechęcenia wartościowych pracowników i w porę zapobiegać ich rezygnacjom z pracy.
Dzięki innowacyjnej koncepcji „bodźców wypychających” pracowników z firmy i „przyciągających” do niej, Leigh Branham zmienia nasze spojrzenie na kwestie utrzymywania najcenniejszych pracowników w organizacji. Okazuje się, że bardzo wiele osób odchodzi, ponieważ w nieuświadomiony sposób są wypychani przez własną macierzystą firmę, a nie dlatego, że przyciągają je lepsze warunki, które oferuje konkurencja. Są wypychani na tyle konsekwentnie i skutecznie, że gdy już pojawi się w ciekawa oferta na rynku, pracownikowi nie pozostaje nic innego, jak tylko złożyć wypowiedzenie. Każdemu z siedmiu przedstawionych przez autora powodów odchodzenia pracowników można zapobiegać skutecznie, i bez ponoszenia wielkich kosztów. Dzięki takim działaniom, jak właściwy dobór, wsparcie w miejscu pracy i dowartościowanie, firma jest w stanie zatrzymać wszystkich wartościowych pracowników. Poza przedstawieniem istoty problemu, autor opisuje również 54 techniki motywacji i angażowania pracowników, co w konsekwencji prowadzi do przekonania ich do pozostania w firmie. To nieoceniona pomoc w zmniejszaniu rotacji kadr.
Każdy z nas zna te historie: o dzieciaku z college'u, który dorobił się milionów na jednym genialnym pomyśle, o ludziach, którzy zbili fortunę na handlu nieruchomościami, czy o tamtym facecie po trzydziestce, który któregoś dnia pomachał swojemu szefowi na pożegnanie, a teraz żyje z inwestycji. Jednak kwestia, jak oni to zrobili - zasady, jakimi się pokierowali lub jakie zlekceważyli, posunięcia, jakie zastosowali, a o jakie się potknęli -pozostawało tajemnicą. Aż do dziś, ponieważ po przeczytaniu tej książki wszystko stanie się jasne. Moje gratulacje. Właśnie wspiąłeś się na pierwszy stopień schodów prowadzących do miejsca, w jakim zawsze chciałeś się znaleźć. Wiesz, o jakiej wspinaczce mówię. Zaczynasz na samym dole, w mroku i samotności, ubrany w znoszone dżinsy i T-shirt. Lecz gdy w końcu osiągasz ostatni, najwyższy stopień, masz na sobie najlepsze ciuchy od topowych projektantów mody, u twego boku kroczy atrakcyjna towarzyszka (towarzysz), orkiestra wygrywa na twoją cześć powitalne fanfary, strzelają korki od szampana, w powietrzu wirują sypiące się z góry studolarowe banknoty, a scenę triumfu dopełniają wybuchające fajerwerki.
To nie film. To rzeczywistość. A kupując tę książkę, zrobiłeś jedną z najmądrzejszych, rzeczywistych rzeczy, jakie jeszcze kiedykolwiek przyjdzie ci zrobić.
Teraz prawdopodobnie nie odnosisz takiego wrażenia. Pewnie raczej obawiasz się, że to jeszcze jedna książka w stylu „jak zdobyć majątek w jak najkrótszym czasie i przy jak najmniejszym wysiłku", podobna do tuzinów innych, jakie do tej pory kupiłeś, przeczytałeś i odłożyłeś na półkę. Rozumiem twój sceptycyzm. A jednak wiem, że gdy będziesz czytać jej kolejne strony, w którymś momencie dostrzeżesz światełko nadziei.
Chciałbym zobaczyć twoją twarz, gdy w końcu „załapiesz" - gdy zrozumiesz tę jedną, prostą rzecz, którą robiłeś całkowicie nie tak, jak należy, blokując drogę bogactwu. Chciałbym być muchą na ścianie twojego pokoju, gdy głośno westchniesz i powiesz: „O kurcze". Bo właśnie wtedy odkryjesz, że wewnątrz już jesteś bogaty, że już wszystko masz, a jedyne, co musisz zrobić, to pozwolić temu ujrzeć światło dzienne.
Chciałbym być niewidzialny i towarzyszyć ci w domu przy wieczornym posiłku lub w biurze podczas przerwy i słuchać, jak zaczynasz opowiadać swoim przyjaciołom i współpracownikom o siedmiu sekretach, jakie przez cały czas znałeś, ale o których w jakiś sposób „zapomniałeś", wciągnięty w wir codziennych spraw i obowiązków, zaabsorbowany wiązaniem końca z końcem. Chciałbym móc widzieć, jak zaczynasz wspinać się na schody ku swojemu przyszłemu bogactwu.
A teraz krótko przedstawię to, co cię czeka podczas lektury kolejnych rozdziałów książki. Zaczynamy? Podzieliłem ją na trzy proste części.
Część pierwsza to „Gotów". Jej treść szybko nakieruje cię na obszar zajmowany przez Klub Bogaczy.
Część druga to „Cel". Zawarty w niej materiał jest niczym mapa wyprawy po majątek. Gdy już wkroczysz na swoją ścieżkę ku bogactwu, będziesz jasno widzieć wszystko, co chcesz zdobyć.
Część trzecia to „Pal". Właśnie wtedy pociągasz za spust, oddajesz strzał i trafiasz w cel!
Przybliżę teraz zawartość każdej z części.
Część pierwsza
Już na samym początku rozdziału pierwszego dowiesz się o sobie czegoś, co odpowiada za twój permanentny stan niedostatku. A zaraz potem, jak się tego pozbyć. Nie ma co zwlekać.
Ale jest jeszcze coś. Odkryjesz, jak łatwo jest zostać Bogaczem. Będziesz pluć sobie w brodę, gdy wreszcie zobaczysz, że przez cały czas miałeś w sobie (podobnie jak wszyscy) zalążek Bogacza i że już dawno temu mogłeś się nim stać. Ale to nic, bo -jak powiedziała słynna pisarka George Eliot: „Nigdy nie jest za późno, by być tym, kim mogłeś się stać".
Dlatego wyraźnie ci pokażę, co się stało z tym ziarnem potencjału bogactwa - dlaczego nigdy nie wzeszło, dając początek roślinie, która wybija się ponad powierzchnię ziemi, sięgając ku światłu wszelkiego dostatku. Pokażę ci też, jak możesz szybko i łatwo użyźnić to ziarno, odblokowując jego potencjał.
Nie martw się, że będziesz musiał nauczyć się wielu nowych rzeczy. Przekonasz się, że w podręczniku Bogacza nie chodzi o uczenie się, a raczej o proces odwrotny - o oduczanie się. Twoim zadaniem będzie oduczyć się wszystkich tych rzeczy, które uwięziły cię w egzystencji od pierwszego do pierwszego.
Poczekaj, aż wykonasz Test Bogacza - test o żyrafie w lodówce. Twoje odpowiedzi wskażą, jak szybko jesteś w stanie przenieść się z rzeczywistości, w której jeździsz ośmioletnim samochodem, spłacasz dwie hipoteki i ciągniesz na trzy etaty, by wkroczyć do świata luksusu, gdzie prowadzisz najnowszy model sportowego auta, mieszkasz w fantastycznym domu i w ogóle nie musisz pracować!
Gdy skończysz czytać pierwszy rozdział, będziesz już wiedzieć, jak dokończyć takie oto kluczowe twierdzenie: „Bogacze nie pracują dla pieniędzy, lecz dla............!".
Dowiesz się też, w jaki sposób ja sam stałem się Bogaczem. Powierzę ci sekrety, którymi jeszcze z nikim się nie dzieliłem - ani z setkami tysięcy słuchaczy, którzy tłoczą się na moich seminariach, ani z setkami tysięcy czytelników, którzy przeczytali moje poprzednie książki. Będą to rzeczy, które zachowałem tylko dla ciebie.
Jeśli pierwszy rozdział otwiera twój umysł na majątek, który czeka na ciebie tuż za rogiem, to rozdział drugi porusza twoje serce i duszę.
Nie ma na świecie ani jednego Bogacza, który nie kierowałby się duchowymi prawami bogactwa. A gdy posługuję się pojęciem „duchowe prawa", nie sądź, że mam na myśli jakieś wydumane czary mary, którymi nie warto sobie zawracać głowy. Tu chodzi o prawdziwą moc. Łamanie duchowych praw bogactwa jest jednoznaczne z klepaniem biedy. Wierz w te prawa, ufaj im, podążaj za nimi, a twoja nagroda będzie wielka.
Fragment wstępu – Najpierw przeczytaj mnie! Dlaczego Tamten Gość jest bogaty a ja nie Spis Treści
Podziękowania Najpierw przeczytaj mnie!
Część PIERWSZA
GOTÓW
Rozdział 1 Sekret nr 1
Wywróć do góry nogami wszystko,
co dotąd sądziłeś na temat bogacenia się
Rozdział 2 Sekret nr 2
Kieruj się duchowymi prawami bogactwa
Część DRUGA CEL
Rozdział 3 Sekret nr 3
Jeden cel czyni cię bogatym, więcej niż jeden sprawia, że wciąż jesteś spłukany
Rozdział 4 Sekret nr 4
By być bogatym jutro, musisz żyć bogato już dziś
Rozdział 5 Sekret nr 5
Bogacze nie bogacą się samodzielnie
Część TRZECIA
PAL
Rozdział 6 Sekret nr 6
Rzecz najważniejsza to aktywa
Rozdział 7 Nadal sekret nr 6
Zaciągaj długi
Rozdział 8 Nadal sekret nr 6
Trzy transakcje i jesteś u celu
Rozdział 9 Nadal sekret nr 6
Już dziś zainwestuj w akcje
Rozdział 10 Nadal sekret nr 6
Załóż własny biznes
Rozdział 11 Sekret nr 7
Działaj
Rozdział 12 Bonus - sekret nr 8
Już jesteś bogaty!
Pomoce dodatkowe, które ułatwią ci podróż szlakiem Bogacza
„Błąd PowerPointa” to wiele praktycznych pomysłów i metod, za pomocą których spotęgujesz oddziaływanie twoich przemówień. Obecnie w 95 procentach wszystkich prezentacji używa się projektorów multimedialnych i PowerPointa. Jednakże to, co niektórzy uznają za przejaw profesjonalizmu, często całkowicie psuje efekt. Twoje przemówienie powinno być czymś zupełnie szczególnym, a PowerPoint wcale go nie ubarwi, lecz wywoła znudzenie. Czy mógłbyś sobie wyobrazić jak Martin Luther King, Willy Brandt albo jakiś inny sławny mówca posługuje się podczas przemówienia tego rodzaju środkami technicznymi?
Matthias Pöhm wyjaśnia, jak i jakich dziesięciu grzechów głównych PowerPointa i gotowych folii powinieneś unikać. Na przykład pokazuje, jak zaprezentować dane liczbowe i wykresy tak, żeby wywołać trzy razy większy efekt. Daje także cenne wskazówki, jak i jakimi środkami drętwy temat zamienisz w pasjonującą historię.
Sześcian wzrostu w konkurencji opartej na skali
Książka Andreja Vizjaka oraz Aleksandra Kwiatkowskiego, doświadczonych konsultantów ds. strategii, pracujących na wysokich stanowiskach kierowniczych, oferuje czytelnikom bezcenne informacje i wnioski dotyczące metod, dzięki którym odnoszące sukcesy firmy rozwijają się i zarządzają własną skalą. Książka została wzbogacona o analizy istniejących strategii, praktyczne przykłady rozwiązań biznesowych, a także wspierające te strategie wyniki badań. Sześcian wzrostu to najnowsze narzędzie, które przekłada znaczenie wysokopoziomowych strategii na konkretne działania transformacyjne dla firm o różnych rozmiarach i funkcjonujących w różnych sektorach rynku. Książka pokazuje, że z zgodnie z cyklami rynkowymi, podczas których występują połączenia firm lub akwizycje, oraz globalizacją, każda nawet największa firma może na nowym rynku stać się firmą konkurującą z podmiotami od siebie większymi. To samo może spotkać firmy małe. Książka przedstawia najważniejsze wyznaczniki będące dźwigniami zapewniającymi powodzenie w biznesie, kładąc specjalny nacisk na skalę działalności oraz unikalną strategię, które zdaniem autorów są kluczowym atutem w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie.
10 powodów, dla których warto kupić tę książkę!1.Mówi o ważnych sprawach, takich jak wolność finansowa i zabezpieczenie przyszłości w prosty, przystępny sposób.2.Inspiruje do stawiania sobie śmiałych wyzwań i celów życiowych.3.Jest praktyczna - mówi nie tylko o idei, ale pokazuje kroki, jak budować wolność finansową.4.Opiera budowanie wolności finansowej na zrozumiałym dla wszystkich lokalu mieszkalnym.5.Odtajemnicza inwestowanie w nieruchomości.6.Pozwoli lepiej panować nad codziennymi wydatkami.7.Jest napisana przez polskich autorów i osadzona w polskich realiach.8.Odwołuje się do sprawdzonych na świecie rozwiązań.9.Podkreśla rolę kobiet w zabezpieczaniu przyszłości rodziny.10. Zaprasza do wspólnej nauki i działania.
Kreatywność jest umiejętnością, której każdy może się nauczyć, ćwiczyć ją i wykorzystywać.
Bez kreatywności są tylko powtórzenia i rutyna. Są to rzeczy bardzo wartościowe i stanowią znaczącą część naszego zachowania – ale to kreatywność potrzebna jest do umożliwienia zmian, rozwoju i wytyczania nowych kierunków.
W swojej książce Edward de Bono – czołowy autorytet w dziedzinie myślenia kreatywnego – przedstawia 62 ćwiczenia i gry wykorzystujące przypadkowe słowa do pobudzenia kreatywności i nieschematycznego myślenia.
Celem „Umysłu kreatywnego” jest stworzenie okazji do ćwiczenia kreatywności jako umiejętności umysłu i rozwinięcie przyzwyczajeń, które umożliwiają kreatywność.
Prosta, praktyczna i zabawna książka dla każdego, kto chce mieć wspaniałe pomysły.
Masz prawo być bogaty
„11 przykazanie” to podnosząca na duchu kompilacja fragmentów z najznakomitszych motywacyjnych dzieł na temat dążenia do dobrobytu, jakie kiedykolwiek napisano. Ich autorami są genialni założyciele amerykańskiego ruchu ideologicznego Nowej Myśli, których nie ograniczała jeszcze poprawność polityczna, dzięki czemu ich przekaz był tak bezpośredni, nieskrępowany i potężny jak ich przekonania. Nigdy jeszcze teksty tych guru sukcesu nie znalazły się wspólnie w jednej książce. Tutaj mamy przed sobą najciekawsze fragmenty filozofii życiowej najbardziej fascynujących spośród tych pisarzy, tak dobrane i zaaranżowane, aby nawzajem się wzmacniały i uwypuklały. Wszystkie ich sprawdzone sposoby i strategie przyciągania bogactwa opierają się na jednej, podstawowej idei: Kluczem do sukcesu są nasze myśli – zmienić nasze życiowe doświadczenia możemy tylko zastępując stare, ograniczające nas podejście przez nowe, postępowe.
Rusz się stąd gdzie jesteś i idź tam, gdzie chcesz być!
Przygotuj się na zmianę uwieńczoną sukcesem z Jackiem Canfieldem, autorem bestsellerowych książek, wielokrotnym triumfatorem rankingu „New York Times’a”.
Jack Canfield, współtwórca niezwykłej serii Balsam dla duszy, przedstawia zasady, które zgłębiał i zgodnie z którymi żył przez ponad 30 lat, zebrane i uprzystępnione w tej oto książce.
Studiując owe „Zasady...” dowiesz się, jak zwiększyć swoją pewność siebie, radzić sobie z codziennymi wyzwaniami, żyć nie tylko aby żyć, ale czynić to z pasją i entuzjazmem, a także, jak realizować swoje ambitne plany. Będąc czymś znacznie więcej niż zaledwie zbiorem dobrych pomysłów, książka prezentuje 64 ponadczasowe reguły, którymi na przestrzeni wieków kierowali się mężczyźni i kobiety sukcesu.
Są wśród nich guru zarządzania – wielcy, nieraz dziś już legendarni menedżerowie znanych i cenionych firm, światowej sławy sportowcy, wybitni politycy, ale również ludzie wydawałoby się całkiem przeciętni, jednak potężni duchem.
Te reguły, praktykowane każdego dnia, dokonają w twoim życiu takich przekształceń, o których Ci się nie śniło!
„Zasady Canfielda są proste, ale wyniki, jakie dzięki nim osiągniesz, będą niezwykłe!”
Anthony Robbins, autor Obudź w sobie olbrzyma
„Zasady...” to książka, która pomoże Ci stać się mistrzem życia. Osobiście dużo nauczyłem się od Jacka Canfielda i ufam, że i ty wiele się od niego nauczysz.
dr John Gray, autor książki
„Mężczyźni są z Marsa a kobiety z Wenus”
JACK CANFIELD, amerykański trener sukcesu, współtwórca serii książek Balsam dla duszy. Jest uznanym na świecie mówcą i częstym gościem popularnych programów radiowych i telewizyjnych. Mieszka w Santa Barbara w Kalifornii.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?