KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Studio Emka

Okładka książki Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie CD Mp3 - Audiobook
audiobook

29,00 zł 20,02 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Ponad 10 milionów sprzedanych egzemplarzy na całym świecie. W książce znajdujemy cenne wskazówki, inspirujące studia przypadków, jak wyrobić w sobie styl i technikę świetnego sprzedawcy. Książka Bettgera jest wielkim bestsellerem, a dla milionów jego czytelników to swoisty katechizm handlowca. Carnegie nazwał ją najbardziej użyteczną i inspirującą książką o sprzedaży jaką kiedykolwiek napisano. Dziś trafia do Państwa rąk w wersji audio.
Okładka książki Odporność korporacji

55,00 zł 31,60 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zarządzanie ryzykiem nadużyć i korupcji Globalizacja stwarza możliwość dostępu do tańszych źródeł surowców i nowych chłonnych rynków, ale niesie także dużo większe niż w przeszłości ryzyko nadużyć i korupcji dla firm. W rezultacie skuteczniejszego egzekwowania przepisów prawa na całym świecie, stałej uwagi mediów oraz zmian w postawach konsumentów, nadużycia i korupcja mogą obecnie kosztować firmy miliardy dolarów i zniszczyć ich reputację lub poważnie jej zaszkodzić. Toby Bishop i Frank Hydoski są orędownikami idei aktywnej walki z nadużyciami i korupcją. Przekonują, że mogą one narazić firmy na ogromne straty. Przedstawiają zestaw argumentów za przyjęciem strategii zarządzania ryzykiem nadużyć i korupcji, dzięki której zmniejsza się podatność firm na straty, a jednocześnie zwiększa zdolność do powrotu do równowagi, w wypadku, gdy jednak przypadki nadużyć lub korupcji je dotkną. Wskazują pułapki, których można uniknąć. Książka Odporność korporacji. Zarządzanie ryzykiem nadużyć i korupcji przeznaczona jest przede wszystkim dla członków rad nadzorczych, zarządów, komitetów audytu, wyższej kadry zarządzającej, ich doradców i najbliższych współpracowników oraz osób odpowiedzialnych za zarządzanie ryzykiem nadużyć i korupcji. Autorzy przeprowadzili wiele wywiadów z przedstawicielami kadry zarządzającej firm międzynarodowych – ich wypowiedzi prezentują różne spojrzenia na zmiany, jakie dokonują się w obszarze nadużyć i korupcji oraz na techniki stosowane przez firmy w zwalczaniu tych zagrożeń.
Okładka książki Bosch

27,00 zł 17,81 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

„Bosch” to kolejna powieść napisana w ostatnich latach, która uzmysławia, jak wielki wpływ wywarł na współczesną literaturę sensacyjną „Kod Leonarda da Vinci”. Rzecz jest osnuta wokół interpretacji obrazów tytułowego malarza Hieronima Boscha van Aakena. Autorzy sprawnie wplątują w powieściową intrygę prawdziwe zdarzenia bulwersujące czytelników gazet, jak np. afera z klasztorem betanek w Kazimierzu Dolnym. Elementów układanki jest tu zresztą wiele, bo i malarstwo Boscha, i tajne stowarzyszenie przykościelne, i hitlerowcy ukrywający skarby w dolnośląskiej kopalni, i spisek, i matactwa watykańskich funkcjonariuszy itd., itd. Są uczucia, seks, mistycyzm, zdrada. Autorzy z talentem panują nad całym tym materiałem i układają z niego intrygę przyciągającą uwagę czytelnika. Leszek Bugajski
Okładka książki Romans biurkowy, czyli 99 dni z życia korporacji

34,00 zł 21,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

czyli 99 dni z życia korporacji Akcja „Romansu biurkowego...” toczy się w ciągu jednego roku w oddziale istniejącego w wirtualnej rzeczywistości banku, do złudzenia przypominającego biuro z historyjek Scotta Adamsa o Dilbercie, w którym pracę znalazł dorosły już Mikołajek z opowieści Sempé i Goscinnego. Teksty publikowane były przez pięć lat w intranecie Banku Zachodniego WBK. Kiedy wiosną 2009 roku kryzys spowodował, że przestały się ukazywać, jedna z pracownic banku wysłała autorowi e-mail: :No, niestety, tego się właśnie obawiałam, że po kawie, herbacie, wodzie z dystrybutora, dofinansowanym kursie języka angielskiego itd... obetną także Pana felietony. Wielka szkoda L. (...) bo dla mnie jest to większa strata niż kawa, herbata, itd.”
Okładka książki Szczyty i doliny

34,90 zł 19,19 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Szczyty i doliny to opowieść o młodym człowieku, któremu życie się nie układa, dopóki nie pozna pewnego starego człowieka. To spotkanie raz na zawsze odmieni jego życie. Dzięki obcowaniu z mądrym starcem dokonuje zaskakujących odkryć. W końcu zaczyna rozumieć, w jaki sposób wykorzystać praktyczne narzędzia starego człowieka w tłustych i chudych latach. Staje się przez to spokojniejszy i zaczyna odnosić sukcesy. Teraz i ty, czytelniku, możesz odbyć podobną podróż po tej przypowieści, a z tego, co odkryjesz, zrobić dobry użytek.
Okładka książki Big Boss. Pierwsze sto dni na fotelu szefa

34,90 zł 23,02 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

By fotel nowego szefa nie stał się fotelem katapultowym.Niemalże stało się normą, że co dwa, trzy lata na stanowiskach kierowniczych w firmach dokonują się zmiany. Jednak dla nowego szefa przyszłe pole działania może okazać się polem minowym! Wygórowane oczekiwania, lojalność pracowników w stosunku do jego poprzednika oraz atmosfera rywalizacji w zespole mogą znacznie utrudnić mu przejęcie obowiązków. W tej sytuacji książka Fischera może okazać się niezastąpiona, ponieważ można dowiedzieć się z niej jakie należy zastosować strategie, by z powodzeniem rozpocząć piastowanie nowego stanowiska, jak szybko dokonać analizy stanu wyjściowego przedsiębiorstwa oraz jak stworzyć pozytywną atmosferę zmian.Udziela odpowiedzi na pytania, które nasuwają się każdemu, kto obejmuje kierownicze stanowisko, w rodzaju: Jak poradzić sobie z tyloma oczekiwaniami? Jak należy się zachować w stosunku do rozczarowanych i pokonanych konkurentów? Jaką rolę odgrywa mój poprzednik? Jak określę odpowiednie tematy? Kiedy będę mógł wprowadzić pierwsze zmiany? Jak przełamię niechęć współpracowników? Jakie powinny być moje kontakty z kolegami z pracy? Gdzie szukać osób kluczowych?
Okładka książki Inkwizycja

34,90 zł 22,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Chrystus nigdy nie chciał ustanowić jakiejkolwiek hierarchii wśród swoich uczniów. Byli oni absolutnie równi między sobą, żaden nie miał zwać się mistrzem, wszyscy natomiast mieli być sobie braćmi. Apostołowie Jezusa, krocząc śladami swojego Mistrza, głosili wszędzie jego Ewangelię, powoływali się nie na argument siły, lecz zwracali się do serc i sumień słuchaczy i pozostawiali im prawo wyboru. Jakże bardzo odeszli od jego nauk chrześcijanie w wiekach późniejszych, zapominając z czasem o przykładzie swego Mistrza. Nastała epoka, w której cesarstwo zostało zdominowane przez Kościół, a w wyniku tej dominacji zapanował fanatyzm religijny, popłynęły potoki krwi, codziennością stały się tortury i zapłonęły stosy. To właśnie o tych aktach okrutnej nietolerancji tamtych czasów, dokonywanych na zamówienie katolickiego kleru lub też za jego przyzwoleniem, w wielu krajach, w których przyszło mu sprawować rządy, chcieliśmy napisać w tej książce. Skupiliśmy się przede wszystkim na przedstawieniu faktów, w niczym nie przesadzając, ale też nie próbując łagodzić ich wymowy. Zdarzenia, opowiedziane tak, jak rzeczywiście było, przemówią same... Ze wstępu
Okładka książki Sens pośpiechu - John P. Kotter

39,00 zł 22,89 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Prawdziwe zmobilizowanie to pochodzące z wewnątrz pragnienie dążenia naprzód i osiągania natychmiastowego zwycięstwa. Osoby zmobilizowane są nadzwyczaj czujne. Codziennie przychodzą do pracy z zamiarem osiągnięcia czegoś ważnego i rezygnują z drugorzędnych czynności, aby szybciej i mądrzej iść naprzód. Prawdziwa mobilizacja to odwrotność samozadowolenia, lecz nie wiąże się ze stresem ani niepokojem, które powodują zabieganie, a nie podnoszą efektywności. Człowiek naprawdę zmobilizowany śmiało kroczy w przyszłość i uważnie analizuje niebezpieczeństwa oraz szanse, które niesie zmiana. John Kotter, guru przywództwa i zarządzania zmianą, autor bestsellerowych książek pokazuje, na czym polega sensowny pośpiech, dlaczego stanowi tak ważny kapitał i jak go tworzyć oraz podtrzymywać w twojej firmie.
Okładka książki Jednominutowy przedsiębiorca

34,90 zł 21,27 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W Jednominutowym przedsiębiorcy autorzy opowiadają inspirującą historię człowieka, który podejmuje wyzwanie i zakłada własną firmę. W tej inspirującej i bardzo ciekawej opowieści stykamy się z różnorodnymi problemami, jakim stawiają czoło początkujący przedsiębiorcy – od szukania nowych źródeł dochodu po zdobywanie zaangażowanych pracowników oraz lojalnych klientów. Co więcej, poznajemy tajemnice, jak zostać przedsiębiorcą, jak budować i zestawiać elementy firmy, jak zapewnić płynność finansową. Ponadto w książce znalazły się nieocenione rady takich przedsiębiorców i specjalistów jak Shelton Bowles, Peter Drucker, Michael Gerber i Charlie Jones. Fragment książki       Kiedy robi się coś ważnego, zawsze się coś przeoczy. W przypadku przedsiębiorczości pochłania nas wizja, a zapominamy o pieniądzach. Czasami zajmujemy się klientami, a zapominamy o pracownikach. Pochłania nas życie, a zapominamy o śmierci. Czy to nie dziwne, że tak bardzo potrafimy zamknąć się na to, co najważniejsze? Dlatego z uwielbieniem podchodzę do tej książeczki. Zawiera ona bowiem wspaniałą opowieść o tym, co w przedsiębiorczości najważniejsze. Po latach badań przedsiębiorczości jednego mogę być pewien: sukcesy łatwiej omawiać niż osiągać. W Stanach Zjednoczonych co roku blisko milion osób zakłada działalność gospodarczą. Niestety, co najmniej 40 procent firm upada przed upływem dwunastu miesięcy, 80 procent zamyka działalność w ciągu pięciu lat, a 96 procent nie przetrwa dziesięciolecia. Do najpoważniejszych przyczyn upadku przedsiębiorstw należy fakt, że zakładają je technicy, a więc ludzie, którzy opanowali jakąś umiejętność i to, co robią, sprawia im przyjemność. Elektrycy, pisarze, fotograficy albo programiści popełniają fatalny błąd, bo dalej robią to, co lubią, a ignorują inne ważne aspekty działalności. Tego błędu pomoże ci uniknąć Jednominutowy przedsiębiorca. Blanchard i Huston w sposób zarówno pouczający jak i fascynujący koncentrują się na trzech zasadniczych sprawach, którymi musisz się zająć, żeby odnosić sukcesy jako przedsiębiorca. Pierwsza z nich to finanse. Wielu przedsiębiorców wypada z rynku, bo nie umieją panować nad pieniędzmi. Mają wyższe wydatki niż przychody, nie ściągają należności i nie rozumieją, że o ich sukcesie decydują pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze. Druga zasadnicza sprawa to fakt, że sukces zależy od pracowników. Zachęcanie ich do przejmowania odpowiedzialności odciąża przedsiębiorcę, który nie musi robić wszystkiego samodzielnie. Jeśli twoi ludzie czują się zmotywowani, stają się kimś w rodzaju współwłaścicieli i chętniej otaczają klientów szczególną troską. I w ten sposób dochodzimy do trzeciego ważnego elementu składającego się według Blancharda i Hut-sona na sukces przedsiębiorcy: otaczanie troską klientów. Pod względem technicznym możesz być mistrzem świata, ale jeśli nie troszczysz się o klientów, daleko nie zajdziesz. Jednominutowy przedsiębiorca pomaga zrozumieć, że wprawdzie sukcesy łatwiej omawiać niż osiągać, ale skupienie się na kilku ważnych rzeczach znacznie podnosi prawdopodobieństwo powodzenia, a przy okazji daje wiele radości. Michael Gerber, przedsiębiorca, a także autor The E-Myth, The E-Myth Reuisited i Awakening the Entrepreneur Within
Okładka książki Dom i Ty. Szczęśliwsze i prostsze życie z dziećmi.

24,90 zł 14,60 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Ten, kto posiada dziecko, jest bogaty. To zdanie napiszcie dużymi literami nad drzwiami pokoju dziecinnego, także na segregatorze, gdzie trzymacie wszystkie rachunki bankowe. Myślcie o tym stwierdzeniu nawet wtedy, gdy środki masowego przekazu będą was bombardować zdaniem: „Nie stać Was na posiadanie dzieci”. Śledząc losy ludzkości dowiecie się, że już od zarania dziejów pieniądz i dobra materialne nie były dla ludzi najważniejszą zdobyczą. Dobre samopoczucie, sens życia, bogate życie wewnętrzne możemy na pewno osiągnąć jak będziemy posiadać potomstwo. I nieważne jest to, czy rodzice są małżeństwem, czy żyją bez ślubu, czy też mieszkają osobno.
Okładka książki 7 prawdziwych powodów odchodzenia z pracy

59,00 zł 34,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jak rozpoznać stany zniechęcenia wartościowych pracowników i w porę zapobiegać ich rezygnacjom z pracy. Dzięki innowacyjnej koncepcji „bodźców wypychających” pracowników z firmy i „przyciągających” do niej, Leigh Branham zmienia nasze spojrzenie na kwestie utrzymywania najcenniejszych pracowników w organizacji. Okazuje się, że bardzo wiele osób odchodzi, ponieważ w nieuświadomiony sposób są wypychani przez własną macierzystą firmę, a nie dlatego, że przyciągają je lepsze warunki, które oferuje konkurencja. Są wypychani na tyle konsekwentnie i skutecznie, że gdy już pojawi się w ciekawa oferta na rynku, pracownikowi nie pozostaje nic innego, jak tylko złożyć wypowiedzenie. Każdemu z siedmiu przedstawionych przez autora powodów odchodzenia pracowników można zapobiegać skutecznie, i bez ponoszenia wielkich kosztów. Dzięki takim działaniom, jak właściwy dobór, wsparcie w miejscu pracy i dowartościowanie, firma jest w stanie zatrzymać wszystkich wartościowych pracowników. Poza przedstawieniem istoty problemu, autor opisuje również 54 techniki motywacji i angażowania pracowników, co w konsekwencji prowadzi do przekonania ich do pozostania w firmie. To nieoceniona pomoc w zmniejszaniu rotacji kadr.
Okładka książki Dlaczego Tamten Gość jest bogaty a ja NIE?

39,00 zł 26,89 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Każdy z nas zna te historie: o dzieciaku z college'u, który dorobił się milionów na jednym genialnym pomyśle, o ludziach, którzy zbili fortunę na handlu nieruchomościami, czy o tamtym facecie po trzydziestce, który któregoś dnia pomachał swojemu szefowi na pożegnanie, a teraz żyje z inwestycji. Jednak kwestia, jak oni to zrobili - zasady, jakimi się pokierowali lub jakie zlekceważyli, posunięcia, jakie zastosowali, a o jakie się potknęli -pozostawało tajemnicą. Aż do dziś, ponieważ po przeczytaniu tej książki wszystko stanie się jasne. Moje gratulacje. Właśnie wspiąłeś się na pierwszy stopień schodów prowadzących do miejsca, w jakim zawsze chciałeś się znaleźć. Wiesz, o jakiej wspinaczce mówię. Zaczynasz na samym dole, w mroku i samotności, ubrany w znoszone dżinsy i T-shirt. Lecz gdy w końcu osiągasz ostatni, najwyższy stopień, masz na sobie najlepsze ciuchy od topowych projektantów mody, u twego boku kroczy atrakcyjna towarzyszka (towarzysz), orkiestra wygrywa na twoją cześć powitalne fanfary, strzelają korki od szampana, w powietrzu wirują sypiące się z góry studolarowe banknoty, a scenę triumfu dopełniają wybuchające fajerwerki. To nie film. To rzeczywistość. A kupując tę książkę, zrobiłeś jedną z najmądrzejszych, rzeczywistych rzeczy, jakie jeszcze kiedykolwiek przyjdzie ci zrobić. Teraz prawdopodobnie nie odnosisz takiego wrażenia. Pewnie raczej obawiasz się, że to jeszcze jedna książka w stylu „jak zdobyć majątek w jak najkrótszym czasie i przy jak najmniejszym wysiłku", podobna do tuzinów innych, jakie do tej pory kupiłeś, przeczytałeś i odłożyłeś na półkę. Rozumiem twój sceptycyzm. A jednak wiem, że gdy będziesz czytać jej kolejne strony, w którymś momencie dostrzeżesz światełko nadziei. Chciałbym zobaczyć twoją twarz, gdy w końcu „załapiesz" - gdy zrozumiesz tę jedną, prostą rzecz, którą robiłeś całkowicie nie tak, jak należy, blokując drogę bogactwu. Chciałbym być muchą na ścianie twojego pokoju, gdy głośno westchniesz i powiesz: „O kurcze". Bo właśnie wtedy odkryjesz, że wewnątrz już jesteś bogaty, że już wszystko masz, a jedyne, co musisz zrobić, to pozwolić temu ujrzeć światło dzienne. Chciałbym być niewidzialny i towarzyszyć ci w domu przy wieczornym posiłku lub w biurze podczas przerwy i słuchać, jak zaczynasz opowiadać swoim przyjaciołom i współpracownikom o siedmiu sekretach, jakie przez cały czas znałeś, ale o których w jakiś sposób „zapomniałeś", wciągnięty w wir codziennych spraw i obowiązków, zaabsorbowany wiązaniem końca z końcem. Chciałbym móc widzieć, jak zaczynasz wspinać się na schody ku swojemu przyszłemu bogactwu. A teraz krótko przedstawię to, co cię czeka podczas lektury kolejnych rozdziałów książki. Zaczynamy? Podzieliłem ją na trzy proste części. Część pierwsza to „Gotów". Jej treść szybko nakieruje cię na obszar zajmowany przez Klub Bogaczy. Część druga to „Cel". Zawarty w niej materiał jest niczym mapa wyprawy po majątek. Gdy już wkroczysz na swoją ścieżkę ku bogactwu, będziesz jasno widzieć wszystko, co chcesz zdobyć. Część trzecia to „Pal". Właśnie wtedy pociągasz za spust, oddajesz strzał i trafiasz w cel! Przybliżę teraz zawartość każdej z części. Część pierwsza Już na samym początku rozdziału pierwszego dowiesz się o sobie czegoś, co odpowiada za twój permanentny stan niedostatku. A zaraz potem, jak się tego pozbyć. Nie ma co zwlekać. Ale jest jeszcze coś. Odkryjesz, jak łatwo jest zostać Bogaczem. Będziesz pluć sobie w brodę, gdy wreszcie zobaczysz, że przez cały czas miałeś w sobie (podobnie jak wszyscy) zalążek Bogacza i że już dawno temu mogłeś się nim stać. Ale to nic, bo -jak powiedziała słynna pisarka George Eliot: „Nigdy nie jest za późno, by być tym, kim mogłeś się stać". Dlatego wyraźnie ci pokażę, co się stało z tym ziarnem potencjału bogactwa - dlaczego nigdy nie wzeszło, dając początek roślinie, która wybija się ponad powierzchnię ziemi, sięgając ku światłu wszelkiego dostatku. Pokażę ci też, jak możesz szybko i łatwo użyźnić to ziarno, odblokowując jego potencjał. Nie martw się, że będziesz musiał nauczyć się wielu nowych rzeczy. Przekonasz się, że w podręczniku Bogacza nie chodzi o uczenie się, a raczej o proces odwrotny - o oduczanie się. Twoim zadaniem będzie oduczyć się wszystkich tych rzeczy, które uwięziły cię w egzystencji od pierwszego do pierwszego. Poczekaj, aż wykonasz Test Bogacza - test o żyrafie w lodówce. Twoje odpowiedzi wskażą, jak szybko jesteś w stanie przenieść się z rzeczywistości, w której jeździsz ośmioletnim samochodem, spłacasz dwie hipoteki i ciągniesz na trzy etaty, by wkroczyć do świata luksusu, gdzie prowadzisz najnowszy model sportowego auta, mieszkasz w fantastycznym domu i w ogóle nie musisz pracować! Gdy skończysz czytać pierwszy rozdział, będziesz już wiedzieć, jak dokończyć takie oto kluczowe twierdzenie: „Bogacze nie pracują dla pieniędzy, lecz dla............!". Dowiesz się też, w jaki sposób ja sam stałem się Bogaczem. Powierzę ci sekrety, którymi jeszcze z nikim się nie dzieliłem - ani z setkami tysięcy słuchaczy, którzy tłoczą się na moich seminariach, ani z setkami tysięcy czytelników, którzy przeczytali moje poprzednie książki. Będą to rzeczy, które zachowałem tylko dla ciebie. Jeśli pierwszy rozdział otwiera twój umysł na majątek, który czeka na ciebie tuż za rogiem, to rozdział drugi porusza twoje serce i duszę. Nie ma na świecie ani jednego Bogacza, który nie kierowałby się duchowymi prawami bogactwa. A gdy posługuję się pojęciem „duchowe prawa", nie sądź, że mam na myśli jakieś wydumane czary mary, którymi nie warto sobie zawracać głowy. Tu chodzi o prawdziwą moc. Łamanie duchowych praw bogactwa jest jednoznaczne z klepaniem biedy. Wierz w te prawa, ufaj im, podążaj za nimi, a twoja nagroda będzie wielka. Fragment wstępu – Najpierw przeczytaj mnie! Dlaczego Tamten Gość jest bogaty a ja nie Spis Treści Podziękowania Najpierw przeczytaj mnie! Część PIERWSZA GOTÓW Rozdział 1 Sekret nr 1 Wywróć do góry nogami wszystko, co dotąd sądziłeś na temat bogacenia się Rozdział 2 Sekret nr 2 Kieruj się duchowymi prawami bogactwa Część DRUGA CEL Rozdział 3 Sekret nr 3 Jeden cel czyni cię bogatym, więcej niż jeden sprawia, że wciąż jesteś spłukany Rozdział 4 Sekret nr 4 By być bogatym jutro, musisz żyć bogato już dziś Rozdział 5 Sekret nr 5 Bogacze nie bogacą się samodzielnie Część TRZECIA PAL Rozdział 6 Sekret nr 6 Rzecz najważniejsza to aktywa Rozdział 7 Nadal sekret nr 6 Zaciągaj długi Rozdział 8 Nadal sekret nr 6 Trzy transakcje i jesteś u celu Rozdział 9 Nadal sekret nr 6 Już dziś zainwestuj w akcje Rozdział 10 Nadal sekret nr 6 Załóż własny biznes Rozdział 11 Sekret nr 7 Działaj Rozdział 12 Bonus - sekret nr 8 Już jesteś bogaty! Pomoce dodatkowe, które ułatwią ci podróż szlakiem Bogacza
Okładka książki Błąd Powerpointa

39,00 zł 28,06 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

„Błąd PowerPointa” to wiele praktycznych pomysłów i metod, za pomocą których spotęgujesz oddziaływanie twoich przemówień. Obecnie w 95 procentach wszystkich prezentacji używa się projektorów multimedialnych i PowerPointa. Jednakże to, co niektórzy uznają za przejaw profesjonalizmu, często całkowicie psuje efekt. Twoje przemówienie powinno być czymś zupełnie szczególnym, a PowerPoint wcale go nie ubarwi, lecz wywoła znudzenie. Czy mógłbyś sobie wyobrazić jak Martin Luther King, Willy Brandt albo jakiś inny sławny mówca posługuje się podczas przemówienia tego rodzaju środkami technicznymi? Matthias Pöhm wyjaśnia, jak i jakich dziesięciu grzechów głównych PowerPointa i gotowych folii powinieneś unikać. Na przykład pokazuje, jak zaprezentować dane liczbowe i wykresy tak, żeby wywołać trzy razy większy efekt. Daje także cenne wskazówki, jak i jakimi środkami drętwy temat zamienisz w pasjonującą historię.
Okładka książki Walka z rekinami biznesu

49,00 zł 28,75 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Sześcian wzrostu w konkurencji opartej na skali Książka Andreja Vizjaka oraz Aleksandra Kwiatkowskiego, doświadczonych konsultantów ds. strategii, pracujących na wysokich stanowiskach kierowniczych, oferuje czytelnikom bezcenne informacje i wnioski dotyczące metod, dzięki którym odnoszące sukcesy firmy rozwijają się i zarządzają własną skalą. Książka została wzbogacona o analizy istniejących strategii, praktyczne przykłady rozwiązań biznesowych, a także wspierające te strategie wyniki badań. Sześcian wzrostu to najnowsze narzędzie, które przekłada znaczenie wysokopoziomowych strategii na konkretne działania transformacyjne dla firm o różnych rozmiarach i funkcjonujących w różnych sektorach rynku. Książka pokazuje, że z zgodnie z cyklami rynkowymi, podczas których występują połączenia firm lub akwizycje, oraz globalizacją, każda nawet największa firma może na nowym rynku stać się firmą konkurującą z podmiotami od siebie większymi. To samo może spotkać firmy małe. Książka przedstawia najważniejsze wyznaczniki będące dźwigniami zapewniającymi powodzenie w biznesie, kładąc specjalny nacisk na skalę działalności oraz unikalną strategię, które zdaniem autorów są kluczowym atutem w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie.
Okładka książki Wolność finansowa dzięki inwest. w nieruchomości

34,00 zł 22,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

10 powodów, dla których warto kupić tę książkę!1.Mówi o ważnych sprawach, takich jak wolność finansowa i zabezpieczenie przyszłości w prosty, przystępny sposób.2.Inspiruje do stawiania sobie śmiałych wyzwań i celów życiowych.3.Jest praktyczna - mówi nie tylko o idei, ale pokazuje kroki, jak budować wolność finansową.4.Opiera budowanie wolności finansowej na zrozumiałym dla wszystkich lokalu mieszkalnym.5.Odtajemnicza inwestowanie w nieruchomości.6.Pozwoli lepiej panować nad codziennymi wydatkami.7.Jest napisana przez polskich autorów i osadzona w polskich realiach.8.Odwołuje się do sprawdzonych na świecie rozwiązań.9.Podkreśla rolę kobiet w zabezpieczaniu przyszłości rodziny.10. Zaprasza do wspólnej nauki i działania.
Okładka książki Umysł kreatywny

34,90 zł 19,46 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Kreatywność jest umiejętnością, której każdy może się nauczyć, ćwiczyć ją i wykorzystywać. Bez kreatywności są tylko powtórzenia i rutyna. Są to rzeczy bardzo wartościowe i stanowią znaczącą część naszego zachowania – ale to kreatywność potrzebna jest do umożliwienia zmian, rozwoju i wytyczania nowych kierunków. W swojej książce Edward de Bono – czołowy autorytet w dziedzinie myślenia kreatywnego – przedstawia 62 ćwiczenia i gry wykorzystujące przypadkowe słowa do pobudzenia kreatywności i nieschematycznego myślenia. Celem „Umysłu kreatywnego” jest stworzenie okazji do ćwiczenia kreatywności jako umiejętności umysłu i rozwinięcie przyzwyczajeń, które umożliwiają kreatywność. Prosta, praktyczna i zabawna książka dla każdego, kto chce mieć wspaniałe pomysły.
Okładka książki 11 przykazanie Masz prawo być bogaty

34,90 zł 23,09 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Masz prawo być bogaty „11 przykazanie” to podnosząca na duchu kompilacja fragmentów z najznakomitszych motywacyjnych dzieł na temat dążenia do dobrobytu, jakie kiedykolwiek napisano. Ich autorami są genialni założyciele amerykańskiego ruchu ideologicznego Nowej Myśli, których nie ograniczała jeszcze poprawność polityczna, dzięki czemu ich przekaz był tak bezpośredni, nieskrępowany i potężny jak ich przekonania. Nigdy jeszcze teksty tych guru sukcesu nie znalazły się wspólnie w jednej książce. Tutaj mamy przed sobą najciekawsze fragmenty filozofii życiowej najbardziej fascynujących spośród tych pisarzy, tak dobrane i zaaranżowane, aby nawzajem się wzmacniały i uwypuklały. Wszystkie ich sprawdzone sposoby i strategie przyciągania bogactwa opierają się na jednej, podstawowej idei: Kluczem do sukcesu są nasze myśli – zmienić nasze życiowe doświadczenia możemy tylko zastępując stare, ograniczające nas podejście przez nowe, postępowe.
Okładka książki Zasady Canfielda

44,90 zł 30,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Rusz się stąd gdzie jesteś i idź tam, gdzie chcesz być! Przygotuj się na zmianę uwieńczoną sukcesem z Jackiem Canfieldem, autorem bestsellerowych książek, wielokrotnym triumfatorem rankingu „New York Times’a”. Jack Canfield, współtwórca niezwykłej serii Balsam dla duszy, przedstawia zasady, które zgłębiał i zgodnie z którymi żył przez ponad 30 lat, zebrane i uprzystępnione w tej oto książce. Studiując owe „Zasady...” dowiesz się, jak zwiększyć swoją pewność siebie, radzić sobie z codziennymi wyzwaniami, żyć nie tylko aby żyć, ale czynić to z pasją i entuzjazmem, a także, jak realizować swoje ambitne plany. Będąc czymś znacznie więcej niż zaledwie zbiorem dobrych pomysłów, książka prezentuje 64 ponadczasowe reguły, którymi na przestrzeni wieków kierowali się mężczyźni i kobiety sukcesu. Są wśród nich guru zarządzania – wielcy, nieraz dziś już legendarni menedżerowie znanych i cenionych firm, światowej sławy sportowcy, wybitni politycy, ale również ludzie wydawałoby się całkiem przeciętni, jednak potężni duchem. Te reguły, praktykowane każdego dnia, dokonają w twoim życiu takich przekształceń, o których Ci się nie śniło! „Zasady Canfielda są proste, ale wyniki, jakie dzięki nim osiągniesz, będą niezwykłe!” Anthony Robbins, autor Obudź w sobie olbrzyma „Zasady...” to książka, która pomoże Ci stać się mistrzem życia. Osobiście dużo nauczyłem się od Jacka Canfielda i ufam, że i ty wiele się od niego nauczysz. dr John Gray, autor książki „Mężczyźni są z Marsa a kobiety z Wenus” JACK CANFIELD, amerykański trener sukcesu, współtwórca serii książek Balsam dla duszy. Jest uznanym na świecie mówcą i częstym gościem popularnych programów radiowych i telewizyjnych. Mieszka w Santa Barbara w Kalifornii.
Okładka książki Mieć piękny umysł

44,00 zł 24,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zastosuj siłę kreatywnego myślenia, by stać się bardziej atrakcyjnym, zmieniając obraz swojego umysłu! Wydajemy fortunę na ubrania, kosmetyki, diety i treningi, a nawet na operacje, by nasze ciała były atrakcyjniejsze. Jednak właściwie nie zastanawiamy się nad tą jedną rzeczą, która zwiększa atrakcyjność każdego z nas. Nic ona nie kosztuje, zabiera naprawdę mało czasu, a bez tego nawet najbardziej piękna fizycznie osoba będzie nieatrakcyjna: tą rzeczą jest piękny umysł. Niezależnie od tego, jak świetnie wyglądasz, jeśli masz nudny umysł, nie ma nadziei na to, że zaimponujesz ludziom w jakiejkolwiek sytuacji. Nie wymaga on wysokiego IQ, szerokiej wiedzy czy wspaniałej osobowości. Wszystko, czego trzeba, to kreatywność, wyobraźnia i empatia - a tych technik każdy może się nauczyć. W swej bestsellerowej książce Edward de Bono, słynący na świecie z tego, że potrafi zmieniać to, jak ludzie myślą, w sposób jasny, językiem praktyka uświadamia, jak zaimponować innym, stosując proste techniki konwersacji. Chcesz byś kimś, komu nie można się oprzeć? W takim razie posłuchaj rady de Bono - nie uwierzysz, jak bardzo może zmienić ona twoje życie. Pod jednym warunkiem - musisz spróbować! Na przyjęciu koktajlowym jest piękna kobieta. Ma nieskazitelną cerę, eleganckie ubranie i idealną figurę. Co dziwne, wydaje się być raczej samotna. Ludzie podchodzą do niej, ale szybko odchodzą.       Jest też ten niski, łysiejący i nierzucający się w oczy mężczyzna. Zawsze otaczają go ludzie prowadzący z nim ożywioną rozmowę.       O co chodzi?       Możesz dużo zrobić, aby twoje ciało było piękniejsze. Są ćwiczenia na siłowni, operacje plastyczne, liposukcje i wkładki.       Za pomocą kosmetyków, a nawet operacji plastycznych, możesz osiągnąć wiele, by twoja twarz była piękniejsza. Mężczyzna może zrobić sobie przeszczep włosów.       A co z twoim umysłem? Czy podejmujesz jakikolwiek wysiłek, aby mieć piękny umysł? Ogromna uroda fizyczna w połączeniu z nudnym umysłem jest nieciekawa. Możesz zwrócić na siebie uwagę, ale długo jej nie utrzymasz.       Na tym przyjęciu koktajlowym ta piękna kobieta miała nudny, nieciekawy umysł, a ten przeciętny mężczyzna -piękny. Dlatego to właśnie on cieszył się większym zainteresowaniem niż ta kobieta.       Co możesz zrobić, aby twój umysł był piękniejszy?       Rodzisz się z konkretnym kształtem twarzy i ciała. Jest określona ilość rzeczy, które możesz zrobić, by wyglądały lepiej. Natomiast bardzo dużo da się uczynić, aby twój umysł był zdecydowanie atrakcyjniejszy. I właśnie o tym jest ta książka. Mówi ona, co zrobić, by mieć piękniejszy umysł.       Jeśli masz wrodzone piękno fizyczne, tragedią byłoby je zmarnować nudnym umysłem. To tak, jakby kupić drogi samochód, a potem nie nalewać paliwa do baku.       Jeżeli nie masz wyjątkowej urody, jedną z rzeczy, którą możesz zrobić, aby być atrakcyjnym, to rozwinąć piękny umysł.       W miarę jak się starzejesz fizyczne, piękno ciała ma tendencję do zanikania. Natomiast piękno umysłu jest niezależne od wieku, a nawet może się powiększać wraz z wiedzą i doświadczeniem.       Wielu ludzi poświęca ogromną ilość czasu, wysiłku i pieniędzy, by stać się fizycznie piękniejszymi. Warto poświęcić trochę czasu i włożyć odrobinę wysiłku w to, aby umysł stał się piękniejszy.       Co to jest piękno? To coś, co może być podziwiane przez innych. Piękny umysł opisywany w tej książce to umysł, który inni mogą docenić. To nie umysł osoby siedzącej w kącie i rozwiązującej trudne zagadki. To umysł, który może być podziwiany przez innych - zazwyczaj w trakcie konwersacji.       Piękno twojego umysłu widać podczas prowadzonej przez ciebie rozmowy. To o tym jest książka Mieć piękny umysł. Fragment książki       1. Jak się zgadzać       Aby mieć piękny umysł, musisz szczerze szukać elementów porozumienia z osobą, z którą rozmawiasz. Dziwne, ale to właśnie jest najtrudniejsze.       Jest to tak trudne, ponieważ zgadzanie się musi być szczere, a nie tylko pochlebcze udawane. Jest to trudne, ponieważ motywacja, by w ten sposób postępować, jest sprzeczna z większością naturalnych ludzkich skłonności.       Możemy spojrzeć na dwa skrajne przypadki zgadzania i niezgadzania się z kimś:       Masz całkowitą rację...       Zgadzam się ze wszystkim, co mówisz...       Całkowicie się z tobą zgadzam...       Całkowita racja...       Zgadzam się w stu procentach...       Jeżeli zgadzasz się ze wszystkim za bardzo, nie ma dyskusji, rozmowy czy wymiany poglądów. Ta druga osoba może równie dobrze dawać wykład. Wprawdzie może to brzmieć bardzo miło, ale twój wkład właściwie jest mało znaczący.       Jest też druga skrajność:       Tak, ale...       Zupełnie się z tobą nie zgadzam... Mylisz się w tym wypadku... To nie jest tak...       Taka osoba ostentacyjnie nie zgadza się ze wszystkim, co mówią inni. Takiemu bardzo lubiącemu się kłócić człowiekowi przyjemność sprawia okazywanie wyższości poprzez nie-zgadzanie się. Zbyt często naukowcy lub osoby wybitnie wykształcone zachowują się w ten sposób, a to dlatego, że były do tego zachęcane. Taki rodzaj umysłu jest naprawdę denerwujący i niezbyt piękny.       Trzeba znaleźć się pomiędzy tymi dwoma skrajnościami. Nie musisz zgadzać się ze wszystkim. Nie powinieneś jednak ze wszystkim się zgadzać.       POTRZEBA, BY MIEĆ RACJĘ       Jest ona w dużej mierze połączona z ego. Dyskusja to walka pomiędzy ego różnych osób. Kiedy się zgadzasz, to tak, jakbyś ulegał punktowi widzenia drugiej osoby - czyli przegrywasz. Gdy się nie zgadzasz, wyrażasz swoje ego i sygnalizujesz, że to ty możesz być ważniejszy. To wszystko jest potęgowane poprzez nacisk kładziony na argumenty i dyskusje w szkole, ale i w społeczeństwie, czy to w rządzie, w sądzie czy w mediach. W rządzie często partia, która jest w opozycji, będzie starała się nie zgodzić z partią rządzącą niezależnie od okoliczności. Większość ludzi zaczyna widzieć w tym coś nierozsądnego.       Jeśli będziesz się upierał, by zawsze wygrywać dyskusje, pozostaniesz z tym, z czym zaczynałeś, poza pokazaniem swoich zdolności argumentowania. Kiedy przegrywasz dyskusję, możesz spokojnie zyskać nowy punkt widzenia. Mieć zawsze rację to nie jest najważniejsza rzecz na świecie. I w dodatku niezbyt piękna.       Dyskusja powinna być raczej szczerą próbą zgłębiania tematu niż walką pomiędzy rywalizującymi ego różnych osób. Mieć piękny umysłSpis treści WSTĘP: CO TO JEST PIĘKNY UMYSŁ? 11 1. JAK SIĘ ZGADZAĆ 15 Potrzeba, by mieć rację 16 Logiczna bańka 17 Specjalne okoliczności 18 Konkretne wartości 19 Konkretne doświadczenia 20 Daleko idące uogólnienia 20 Podsumowanie 23 2. JAK SIĘ NIE ZGADZAĆ 24 Bycie uprzejmym 25 Błędy w logice 26 Interpretacja 27 Selektywne postrzeganie 28 Emocje 29 Różne doświadczenia 30 Daleko idące uogólnienia 31 Szacowanie 32 Możliwe i pewne Różnić się albo nie zgadzać 34 Podsumowanie 35 3. JAK WYRAŻAĆ RÓŻNICE POGLĄDÓW 36 Dwa rodzaje różnic w poglądach 36 Źródła różnic 37 Wyraź różnice 42 Określ powody tych różnic 43 Zaakceptuj różnice 43 Podsumowanie 46 4. JAK BYĆ INTERESUJĄCYM 47 Informacje 48 Co by było, gdyby? 49 Możliwości i alternatywy 51 Domysły 52 Związki 53 Kreatywność i nowe pomysły 54 Bardzo przydatny nawyk 56 Ćwiczenia 57 Podsumowanie 58 5. JAK REAGOWAĆ 60 Wyjaśnienia 61 Poparcie 62 Przykłady i opowieści 64 Opierać się na czymś 66 Rozszerzać 67 Pójść dalej 68 Zmodyfikować 69 Podsumowanie 70 6. JAK SŁUCHAĆ 72 Zniecierpliwienie 72 Zyskiwanie wartości 73 Zwróć uwagę na 75 Powtarzanie 76 Pytania 77 Więcej szczegółów 78 Dwa nastawienia 79 Podsumowanie 81 7. PYTANIA 82 Pytania typu strzelam i pytania typu łowię 83 Źródło i wiarygodność 86 Więcej szczegółów 86 Wyjaśnienia 87 Alternatywy i możliwości 87 Modyfikacja 88 Pytania wielokrotnego wyboru 89 Wartości 90 Podstawy twojego myślenia 90 Podsumowanie 92 8. MYŚLENIE RÓWNOLEGŁE - SZEŚĆ KAPELUSZY Wspólne badanie 95 Sześć kapeluszy myślowych 95 Biały kapelusz 96 Czerwony kapelusz 97 Czarny kapelusz 99 Żółty kapelusz 100 Zielony kapelusz 102 Niebieski kapelusz 104 Zastosowanie kapeluszy 106 Korzyści 108 Podsumowanie 109 9. KONCEPCJA 111 Po co zawracać sobie głowę koncepcjami 112 Dostrzec koncepcj ę 113 Niejasność 115 Stopnie koncepcj i 117 Rodzaje koncepcji 118 Ćwiczenie 120 Całość 124 Porównywać ze sobą i przeciwstawiać sobie 122 Podsumowanie 124 10. MOŻLIWOŚCI 126 Lepiej 127 Postrzeganie 131 Inne zestawy wartości 133 Tworzenie różnych możliwości 135 Możliwe 137 Podsumowanie 139 11. EMOCJE l UCZUCIA 141 Selektywne postrzeganie 142 Wybór 143 Przymiotniki 145 Pierwsza reakcja 147 Zajmowanie stanowiska 149 Podsumowanie 151 12. WARTOŚCI 152 Okoliczności 153 Inne strony 156 Wartości osobiste 157 Wartości organizacji 158 Wartości j akości 15 8 Wartości innowacyjne 159 Wartości (wpływu) ekologii 160 Wartości percepcyjne 160 Wartości negatywne 161 Podsumowanie 163 13. DYGRESJE l SCHODZENIE Z UTARTYCH SZLAKÓW 164 Cel 165 Nudny 166 Konwencjonalny 167 Humor 170 Przyjemność 171 Podsumowanie 172 14. INFORMACJE l WIEDZA 174 Jak dużo? 174 Zasada zuluska 177 Strategia luster 177 Wkład wiedzy 179 Radzić sobie 180 Podsumowanie 182 15. OPINIA 184 Po co mieć opinię? 184 Prowokowanie opinii 186 Ćwiczenie 186 Punkt widzenia 187 Zmiana opinii 189 Nowe informacje 190 Mniej pełne 191 Zmiana wartości 192 Porównanie i różnica 192 Podsumowanie 194 16. PRZERYWANIE 195 Mój a kolej 196 Przerywanie przez ego 198 Przerywanie w celu spotęgowania 198 Przerywanie w celu podważenia 199 Natychmiast czy później 200 Wątpliwości 202 Podsumowanie 204 17. POSTAWA 205 Postawa walki 209 Walka na siły ego 210 Postawa ucznia 210 Postawa badacza 211 Postawa konstruktywna 211 Postawa zabawy 212 Postawa „Co za różnica?" 212 Podsumowanie 214 18. ROZPOCZYNANIE l TEMATY 215 Aktualne tematy 216 Istniej ące tematy 216 Co robisz? 217 Nieudane początki 218 Nowe wątki 219 Kierowanie 220 Gniew i emocje 222 Znudzony 222 Podsumowanie 223 WNIOSKI 225 Przyjemność 226 Umiejętności 227 KLUB KONWERSACYJNY 228 Liczby 229 Regularność 229 Organizator 230 Format 230 Porządek i tematy 231 Osiągnięcia 231 Wizyty w innych grupach 232 Zakres działalności 232 O Autorze 234
Okładka książki Simplify your Love

39,00 zł 25,81 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

We dwoje i prościej i szczęśliwiej żyć Żyjący samotnie, zakochane pary czy też złączeni więzami stałego partnerstwa — to nie ma znaczenia: Prawie wszyscy ludzie pragną bowiem żyć w trwałym i szczęśliwym związku. Ale narastające wymagania i problemy komplikują życie pary kochających się ludzi na wszystkich płaszczyznach codzienności, często przerastając ich siły. Czy jest to powód, że zapomina się o rzeczach najprostszych i najważniejszych, które są przecież podstawą szczęśliwego związku? simplify your love rozwiewa raz na zawsze te wątpliwości — opowiadając się jednoznacznie i gorąco za życiem w miłosnym związku partnerskim i odkrywając przed wami prostą, rozwiązującą pewien istotny problem prawdę: Każda para, bez względu na to, jak głęboko on i ona czują się wewnętrznie ze sobą związani, składa się z dwóch niezależnych indywidualności; ale jednocześnie każda para stanowi także związek dwojga ludzi, których zespala ze sobą wydeptywana wspólnie historia ich wzlotów i upadków — i to łączy ich często intensywniej, niż zdolni są zdać sobie z tego sprawę. Z tego niezwykle Wam przyjaznego, frapującego i interesującego poradnika dowiecie się: ? jak żyjąc jako singiel możecie się efektywnie przygotować do założenia udanego związku, ? dlaczego macie prawo w pełni się rozkoszować urokiem bycia zakochanym, ? jak dojdziecie jako para do ładu z wyzwaniami dnia powszedniego, ? jak poradzicie sobie z prześladującymi was kryzysami i problemami, ? jak wasz związek może wesprzeć indywidualny rozwój waszej osobowości. Odkryjecie, jak z pomocą trzosu wypróbowanych i zaskakujących porad możecie prościej i szczęśliwiej razem ze sobą żyć!

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj