Innowacje. Następny krok twarda
Wykorzystanie teorii innowacji w przewidywaniu zmian na rynku
- ISBN: 978-83-60652-92-3
- EAN: 9788360652923
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Studio Emka
- Format: 15.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 380
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
35,95złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,95 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Wykorzystanie teorii innowacji w przewidywaniu zmian na rynku
„Innowacje. Następny krok” opiera się na sprawdzonych teoriach nakreślonych we wcześniejszych pracach Christensena. Autorzy uzasadniają dlaczego przy użyciu tych teorii nawet w oparciu o niepewne informacje, można przewidzieć, jak potoczą się losy danej branży i dzięki tej prognozie podjąć mądrzejsze decyzje. Posługując się dogłębnymi studiami branż – komunikacji lotniczej, szkolnictwa, elektroniki półprzewodnikowej i telekomunikacji. Książka szkicuje analityczny model i dostarcza praktyczne diagnozy oraz metody, które pozwolą osobom podejmującym decyzje:
Wskazać prowadzące do zmian branży firmy albo modele działalności na długo przed tym, jak rynki i eksperci zauważą, że coś się święci
Przewidzieć, kto zwycięży, a kto przegra w bezpośrednich starciach konkurencji
Ocenić, czy konkretne decyzje firmy zwiększą, czy zmniejszą jej szanse na sukces
Ze swoim unikalnym spojrzeniem na zmiany rynku Innowacje. Następny krok pomoże każdemu, kto ma swój udział w sukcesach firmy, dostrzec przyszłość wyraźniej i zastosować wizjonerską teorię innowacji we własnej pracy.
„Innowacje. Następny krok” opiera się na sprawdzonych teoriach nakreślonych we wcześniejszych pracach Christensena. Autorzy uzasadniają dlaczego przy użyciu tych teorii nawet w oparciu o niepewne informacje, można przewidzieć, jak potoczą się losy danej branży i dzięki tej prognozie podjąć mądrzejsze decyzje. Posługując się dogłębnymi studiami branż – komunikacji lotniczej, szkolnictwa, elektroniki półprzewodnikowej i telekomunikacji. Książka szkicuje analityczny model i dostarcza praktyczne diagnozy oraz metody, które pozwolą osobom podejmującym decyzje:
Wskazać prowadzące do zmian branży firmy albo modele działalności na długo przed tym, jak rynki i eksperci zauważą, że coś się święci
Przewidzieć, kto zwycięży, a kto przegra w bezpośrednich starciach konkurencji
Ocenić, czy konkretne decyzje firmy zwiększą, czy zmniejszą jej szanse na sukces
Ze swoim unikalnym spojrzeniem na zmiany rynku Innowacje. Następny krok pomoże każdemu, kto ma swój udział w sukcesach firmy, dostrzec przyszłość wyraźniej i zastosować wizjonerską teorię innowacji we własnej pracy.