Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!
* Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem
* Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach
* Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji.
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.
* 10,5 przykazania sprzedaży
* 12,5 wartości dobrego sprzedawcy
* Olśniewanie klienta
* Dobra prezentacja
* Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia
* Głoszenie nowiny
* Nawiązywanie kontaktów
* Prorocy i zyski
* W górę, dochodzie!
Przekuwaj kontakty w relacje, a relacje w polecenia — i sprzedawaj ludziom to, o czym marzą!
Jeffrey Gitomer – światowy autorytet w sprawach sprzedaży i budowania lojalności klientów. Organizuje publiczne i zamknięte seminaria, prowadzi roczne konferencje sprzedaży oraz szkolenia z zakresu sprzedaży, zaufania, lojalności klientów i rozwoju osobistego. Pisuje felietony czytane przez ponad 4 milionów czytelników i wydaje popularne czasopismo internetowe. W 2008 roku trafił do Speaker Hall of Fame prowadzonej przez National Speaker Association.
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!
Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem
Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach
Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji.
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.
10,5 przykazania sprzedaży
12,5 wartości dobrego sprzedawcy
Olśniewanie klienta
Dobra prezentacja
Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia
Głoszenie nowiny
Nawiązywanie kontaktów
Prorocy i zyski
W górę, dochodzie!
Przekuwaj kontakty w relacje, a relacje w polecenia — i sprzedawaj ludziom to, o czym marzą!
O autorze
Jeffrey Gitomer - jest amerykańskim pisarzem, mówcą i trenerem biznesu. Jego książki regularnie uzyskują status bestsellerów New York Timesa i Amazona. Zajmuje się technikami sprzedaży, zyskiwania lojalności klientów i rozwojem osobistym. Niekiedy budzi kontrowersje: w listopadzie 2003 roku został pierwszym pasażerem z zakazem lotów liniami US Airways z uwagi na ciągłe skargi i konfrontacje z pracownikami. Mieszka w Charlotte w Karolinie Północnej.
Czy masz poczucie, że to, co osiągasz, stoi w rażącej sprzeczności z wkładanym wysiłkiem? Albo że masz potencjał, którego z jakichś względów nie umiesz w pełni wykorzystać? Zdarza Ci się, że odwlekasz w nieskończoność wykonanie ważnych czynności, wciąż znajdując nowe uzasadnienia dla niepodejmowania działań? A może uważasz, że przydałyby Ci się lepsze pieniądze? Czy też gorąco pragniesz zacząć osiągać swoje cele i robić to naprawdę skutecznie? A czy czujesz gotowość, aby wprowadzić kilka niewielkich zmian w swoim sposobie działania? Ta książka podpowie Ci, jak osiągnąć większą produktywność, i pomoże zbadać przyczyny Twojej prokrastynacji. Opisano tu krok po kroku cały proces, który prowadzi do sukcesu, co pozwoli Ci zrozumieć znaczenie decydujących o nim czynników, takich jak wiara, pragnienie, determinacja, cele, produktywność, wytrwałość, osiągnięcia i spełnienie, oraz przyjąć odpowiednie nastawienie. Poznasz plany działania służącego wyeliminowaniu z życia destruktywnych elementów, w tym prokrastynacji i niechęci. Przekonasz się, jak szybko wprowadzenie niewielkich zmian zaowocuje zwiększeniem dochodów. To rzecz napisana w sposób angażujący, łatwa i przyjemna w odbiorze - zobaczysz, jak miło jest przejść od "do zrobienia" do "zrobione"! Dzięki tej książce: zrozumiesz związek między nastawieniem i poziomem koncentracji a uzyskiwanymi rezultatami odkryjesz sekrety osiągnięć, zwycięstw i dokonań nauczysz się uzyskiwać znacząco lepsze wyniki dzięki kilku niewielkim, prostym zmianom dowiesz się, jak budować strategie i łatwo wprowadzać je w życie poczujesz spełnienie i zwiększysz swoje dochody Produktywność minus prokrastynacja prowadzi do zysków! O autorze Jeffrey Gitomer - jest amerykańskim pisarzem, mówcą i trenerem biznesu. Jego książki regularnie uzyskują status bestsellerów New York Timesa i Amazona. Zajmuje się technikami sprzedaży, zyskiwania lojalności klientów i rozwojem osobistym. Niekiedy budzi kontrowersje: w listopadzie 2003 roku został pierwszym pasażerem z zakazem lotów liniami US Airways z uwagi na ciągłe skargi i konfrontacje z pracownikami. Mieszka w Charlotte w Karolinie Północnej.
Każdy sprzedawca wie (a jeśli nie wie, to szybko się przekona), jak trudnym i delikatnym momentem jest zamykanie sprzedaży. Każda transakcja zależy od specyficznych uwarunkowań, każdy klient zachowuje się nieco inaczej i wymaga indywidualnego podejścia. Konsekwencją niedostrzegania tych subtelności będzie fiasko transakcji. Bez uświadomienia sobie przyczyn niepowodzenia i zdobycia określonych umiejętności trudno o zwiększenie sprzedaży.
Trzymasz w ręku niewielki, ale niezwykle użyteczny poradnik dotyczący zamykania sprzedaży. Co prawda, nie ma łatwego i szybkiego sposobu finalizowania transakcji, niemniej istnieje kilka skutecznych technik, dzięki którym nauczysz się utrzymywać delikatną równowagę między swoimi słowami i działaniami a myślami i wrażeniami potencjalnego klienta. Dzięki wytycznym zawartym w tej książce udoskonalisz umiejętność badania potrzeb klienta i budowania właściwej relacji, zwiększysz też produktywność, a w efekcie satysfakcję klienta. Szybko się przekonasz, że pracowitość, dokładność i determinacja przekładają się na wyniki sprzedaży!
Dzięki tej książce:
poznasz przyczyny niepowodzenia sprzedaży
nauczysz się budowania relacji z klientem
poznasz pytania naprowadzające i finalizujące
nauczysz się stosować techniki zamykania sprzedaży
poznasz strategie i taktyki finalizowania transakcji
Veni. Vidi. Vici. Dobiłem targu.
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!
Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem
Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach
Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji.
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.
10,5 przykazania sprzedaży
12,5 wartości dobrego sprzedawcy
Olśniewanie klienta
Dobra prezentacja
Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia
Głoszenie nowiny
Nawiązywanie kontaktów
Prorocy i zyski
W górę, dochodzie!
Przekuwaj kontakty w relacje, a relacje w polecenia — i sprzedawaj ludziom to, o czym marzą!
6,5 Atutów, które pozwolą zbudować sieć BOGATYCH kontaktów
Nawiązywanie kontaktów zależy całkowicie od przyjaznej postawy, umiejętności zaangażowania i chęci prezentowania wartości.
Jeśli połączysz te trzy cechy, będzie to znaczyło, że poznałeś tajemnicę mocy znajomości, które wiodą do BOGATYCH kontaktów.
W tej Czarnej Książeczce chodzi o budowanie sieci kontaktów po to, aby twoja czarna książeczka stała się narzędziem sukcesu, a nie tylko bazą danych z numerami telefonów.
Czarna Książeczka uczy:
- jak się wspinać po drabinie sukcesu bez czołgania się po plecach innych (lub deptania ich)
- jak zdobyć szacunek wpływowego mentora bez błagania go o to
- jak budować silniejsze więzi z klientami, szefami, współpracownikami, handlowcami, przyjaciółmi i rodziną
- jaką siłę ma przebywanie w jednym pomieszczeniu z wpływowymi ludźmi
- jak nawiązywać i jak nie nawiązywać kontaktów z wpływowymi ludźmi
- jak mówić odpowiednie rzeczy, odpowiednim ludziom, w odpowiednich warunkach, żeby zrobić odpowiednie wrażenie
- jak wzmocnić siłę kontaktów na tyle, aby ludzie w twoim otoczeniu czerpali z nich korzyści – a przede wszystkim, w jaki sposób samemu z nich korzystać.
Ale warunek jest jeden: to oni pierwsi muszą czerpać korzyści ze znajomości z tobą.
W zielonej książeczce "Osiągaj zamierzone cele" Jeffrey Gitomer uczy jak mówić, pisać, przedstawiać siebie, przekonywać, wywierać wpływ na innych i zjednywać sobie ludzi.
Wszyscy, którzy przeczytają tę książkę, nabiorą umiejętności przekonywania innych do siebie, wiary w siebie, zrozumieją zasady, na jakich opiera się podążanie własną drogą w życiu. Dowiedzą się, jak skutecznie dążyć do odniesienia zwycięstwa na światową skalę. Ta książka pomoże Ci zdobyć wiedzę o tym, jak rozmawiać z ludźmi i prezentować im siebie oraz skutecznie przekonywać innych, a nie manipulować nimi. Nauczy cię sztuki zjednywania sobie ludzi. Podpowie, jak okraszać humorem proces ich przekonywania. Pokaże, w jaki sposób nadawać twym opowieściom zwartość i atrakcyjność. Zaznajomi cię ze sposobami operowania w mowie i piśmie dojrzałym stylem oraz walorami brzmieniowymi języka, jakim się posługujemy. Pomoże ci w osiąganiu kolejnych życiowych sukcesów, o których zawsze marzyłeś. Czytając tę książkę strona po stronie zapoznasz się z metodami wprowadzania w czyn moich idei i strategii ? zrozumiesz je ,przyjmiesz za swoje odnosząc z tego wiele korzyści, udoskonalisz umiejętność stosowania ich w życiu, co ci umożliwi kroczenie własną drogą, inni zaś nabiorą do ciebie szacunku i uznania.
Mistrzowskie wykorzystanie potencjału.
Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych!
Nawiązuj nowe kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów!
Zobacz, co się dzieje, gdy atrakcyjność spotyka się z wartością!
Pozwól, by pozytywne informacje na Twój temat przenosiły się z komputera na komputer!
Otwórz się na rosnącą ilość pieniędzy na Twoim koncie!
W sieci nieskończonych możliwości.
Media biznesowo-społecznościowe to najlepszy, najtańszy i najbardziej bezpośredni sposób komunikowania się z klientami, jaki został wynaleziony w ciągu ostatniego stulecia. Jeśli wykorzystasz do maksimum potencjał, jaki kryje się w Facebooku, LinkedIn, Twitterze i YouTube, nie bacząc na zawirowania ekonomii, będziesz w stanie pchnąć swój biznes na wyższy poziom i prześcignąć konkurencję.
Nadszedł czas, by przyspieszyć!
To idealny moment, by skapitalizować Twoje szanse i możliwości!
Najwyższa pora, byś wreszcie zmiażdżył konkurencję i stał się liderem w branży!
Poznaj szczegółowo wszystkie aspekty kreowania i rozbudowy kompleksowej obecności firmy w mediach społecznościowych oraz czynniki, które decydują o atrakcyjności społecznej i biznesowej. Media tego typu pomogą Ci wykreować markę, sprzedawać Twoje produkty i usługi po mistrzowsku, zdominować rynek, wzmocnić reputację, zdobyć zaufanie i lojalność oraz zapełnić konto w banku. Nie zaczynaj od jutra. Zacznij działać już DZIŚ!
Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów Rozmowy z klientami i prezentacja towarów Zarządzanie kontaktami z klientami Przygotowywanie przekonujących ofertSprzedaż -- podstawa działalności większości istniejących dziś firm -- nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów. W przeważającej większości przypadków w odpowiedzi usłyszą jedynie krótkie ""nie, dziękuję"". Na proces skutecznej sprzedaży składa się wiele czynników. Każdy z nich należy uwzględnić przygotowując się do spotkania z klientem i późniejszej współpracy z nim. Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces. Książka ""Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży"" to poradnik przeznaczony dla wszystkich pracowników działów sprzedaży. Jej autor Jeffrey Gitomer, uznany autorytet w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta, opisuje najlepsze praktyki prowadzące do zwiększenia poziomu sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania istniejących. Czytając tę książkę, poznasz sekrety prowadzenia rozmów z klientami, prezentowania towarów i składania ofert. Dowiesz się, jak rozwiewać wątpliwości klientów, przekonywać ich do zakupu produktów i utrzymywać kontakty z tymi, którzy już się zdecydowali na dokonanie transakcji. Zasady pracy handlowca Kształtowanie umiejętności zadawania pytań Sztuka autoprezentacji Przedstawianie oferty Negocjowanie z klientem Obsługa klienta po procesie sprzedaży Nawiązywanie nowych kontaktówJeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży, przeczytaj tę książkę.
Zaufanie jest podstawą wszystkich związków. Ta książka pomoże ci: Mówić prawdę. To najważniejszy element zaufania i wszystkich związków. Robić to, co obiecujesz. To test wiarygodności i niezawodności. Szybko się komunikuj. To utwierdza w przekonaniu, że jesteś odpowiedzialny i że ci na kimś zależy. Dostarczać wartości wykraczające poza twój produkt lub usługę. Twoja pomoc innym w osiągnięciu sukcesu, unaocznia, jaki masz charakter. Być na czas. Oznacza to, że szanujesz czas drugiej osoby. Być przyjaznym. Uśmiech jest bramą do otwartej komunikacji. Być szczerym. Wynika to z wiary w to, co robisz, miłości i szacunku dla innych. Składać szczere podziękowania. Bądź wdzięczny za możliwość służenia innym. Być konsekwentnym. Uważam, że to najtrudniejszy element, ponieważ jest kombinacją wszystkich pozostałych. Ufać. Godnym zaufania stajesz się wówczas, kiedy sam potrafisz zaufać.
Pozytywne nastawienie określane jest jako sposób, w który poświęcasz się temu, jak myślisz. Definicja negatywnego nastawienia jest dokładnie taka sama. Książka ta poświęcona jest twojemu sposobowi myślenia. Jest twoim osobistym poradnikiem Nastawienia na TAK! we wszystkich aspektach twojego życia osobistego i zawodowego.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?