Delegowanie & kontrolowanieMenedżerowie są oceniani na podstawie wyników - a osiągane przez ciebie wyniki zależą od umiejętności delegowania i kontrolowania. Będziesz zaskoczony, jak efektywny stanie się zarządzany przez ciebie zespół, gdy opanujesz niezbędne umiejętności nauczane przez Briana Tracy.Ten nieodzowny przewodnik wyjawia 21 sprawdzonych w praktyce sposobów zwiększenia wydajności, m.in. wskazuje, jak:- określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania,- dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku,- użyć zarządzania przez cele do delegowania zadań w dłuższym okresie zaufanym członkom zespołu,- uczynić z delegowania narzędzie do uczenia się i budowania zaufania w zespole,- zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu,- zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym.Gdy delegowanie i kontrolowanie zostanie zastosowane skutecznie, twoi pracownicy staną się bardziej wydajni. Obserwuj, jak dzięki gwałtownie rosnącym wynikom osiągasz coraz większy sukces, jednocześnie rozwijając umiejętności swoich pracowników.Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako ""inspirujące, zabawne, informujące i motywujące"". Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Chet Holmes został nazwany „najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesu”. Pomaga swoim klientom roznieść konkurencję, a równocześnie ożywić i spotęgować własne oczekiwania. Jego pierwsza i podstawowa rada zasadza się na jednym prostym pomyśle: skup się! Zamiast próbować osiągnąć mistrzostwo w czterech tysiącach strategii, skoncentruj się na garstce niezbędnych umiejętności, które silnie wpłyną na przekształcenie twojej firmy.
Zbyt wielu menedżerów chwyta się każdej nowej tendencji, lecz nie potrafi przy żadnej wytrwać. Zamiast tego, mówi Holmes, skup się na dwunastu istotnych dziedzinach doskonałości – po jednej naraz – i ćwicz się w nich nieustannie z żelazną dyscypliną.
Zarządzanie sprzedażą pokazuje, jak zharmonizować i odpowiednio wyszlifować wszelkie aspekty działalności biznesowej, poświęcając zaledwie godzinę tygodniowo każdej znaczącej dziedzinie, którą chcesz udoskonalić. Tak jak tenisista, który ćwiczy kilka godzin tygodniowo same bekhendy, aby osiągnąć mistrzostwo w grze, tak i ty możesz dzięki systematycznej pracy poprawić stan wszystkich kluczowych dziedzin funkcjonowania firmy. Holmes proponuje sprawdzone strategie:
· Zarządzania: naucz ludzi, jak pracować mądrzej, nie ciężej
· Marketingu: uzyskaj większy oddźwięk za sprawą strony internetowej, reklamy, targów i public relations
· Sprzedaży: doprowadź do doskonałości każdą akcję sprzedaży, pracując nad sprzedażą, nie tylko w sprzedaży
Zarządzanie sprzedażą wprowadzi ciebie i twoją firmę na ścieżkę sukcesu, i, co ważniejsze, pomoże ci na niej zostać!
O AUTORZE
CHET HOLMES jest uznanym trenerem korporacyjnym, strategicznym geniuszem, ekspertem od rozwoju biznesu oraz wykładowcą. Do jego prawie tysiąca klientów zaliczają się tak ważne firmy jak Pacific Bell, NBC, Citibank, Warner Bros., GNC, Wells Fargo, Estée Lauder, Merrill Lynch oraz W.R. Grace, a także różnorodne małe przedsiębiorstwa. Holmes zaprojektował również setki kampanii reklamowych oraz opracował systemy sprzedaży dla setek branż. Mieszka w Los Angeles w Kalifornii.
OPINIE
Chet Holmes jest jednym z najwspanialszych nauczycieli marketingu, sprzedaży oraz biznesowego sukcesu we współczesnym świecie. Ta niewiarygodna książka zwielokrotni wyniki w każdej dziedzinie twojej działalności biznesowej.
– Brian Tracy, autor Drogi do bogactwa
[Wszystkie opowieści składające się na] Zarządzanie sprzedażą tworzą spójną całość, która pomoże twojej firmie istotnie zwiększyć sprzedaż, jeśli tylko jesteś dość rozsądny, by zastosować się do zawartych w książce wskazówek.
- Michael Gerber, bestsellerowy autor książki E-Mit oraz Mit przedsiębiorczości (ze wstępu)
WYZNACZ SOBIE AMBITNE CELE, A NASTĘPNIE OSIĄGNIJ JESZCZE WIĘCEJ! Miliony ludzi na całym świecie poprawiły swoją sytuację życiową dzięki Magii myślenia na wielką skalę. Dr David J. Schwartz, powszechnie uznawany za jednego z czołowych ekspertów z zakresu motywacji, pomoże ci lepiej sprzedawać, skuteczniej zarządzać, zarabiać więcej pieniędzy i – co najważniejsze – zyskać więcej szczęścia i osiągnąć spokój ducha. Magia myślenia na wielką skalę zawiera użyteczne sposoby, nie zaś puste obietnice. Dr Schwartz prezentuje starannie przygotowany program uzyskania najlepszych rezultatów w pracy, życiu małżeńskim, rodzinnym i społecznym. Udowadnia, że nie musisz być intelektualistą lub posiadać wrodzonego talentu, by osiągnąć wielki sukces i satysfakcję – jednak powinieneś poznać i zrozumieć pewne sposoby myślenia i działania, które cię do nich doprowadzą. Ta książka odkryje przed tobą ich sekrety! • Uwierz, że możesz odnieść sukces, a tak się stanie • Wylecz się ze strachu przed porażką • Myśl i marz kreatywnie • Jesteś taki, jak o sobie myślisz • Wpadnij w nałóg działania • Uczyń swoją postawę twoim sprzymierzeńcem • Naucz się myśleć pozytywnie • Zamień porażkę w zwycięstwo • Wyznaczaj sobie cele, aby się rozwijać • Myśl jak lider Dr David J. Schwartz był profesorem na Georgia State University w Atlancie i prezesem Creative Educational Services, Inc., firmy konsultingowej specjalizującej się w rozwijaniu zdolności przywódczych.
Każda porażka może być początkiem zwycięstwa! Każde niepowodzenie - zawodowe czy osobiste - może stać się impulsem do rozwoju, jeśli tylko będziesz dysponować odpowiednimi narzędziami i nastawieniem, by przeistoczyć porażkę w źródło korzyści.
Odkryj korzyści płynące z pozytywnego nastawienia! Jeśli jesteś zmartwiony, zapracowany, zagubiony lub masz kogoś takiego wśród rodziny lub znajomych, koniecznie przeczytaj tę książkę ?
Każdy z nas ma w sobie dwa psy. Jeden jest pozytywny, szczęśliwy, optymistyczny i pełen nadziei. Drugi zaś jest negatywny, zły, smutny, pesymistyczny i strachliwy. Te dwa psy często w nas walczą – i zgadnij, który z nich w końcu zwycięża? Ten, którego częściej karmisz.
Tak zaczyna się historia o negatywnie nastawionym do świata kundlu, który wabi się Matt, oraz o dużym psie o imieniu Bubba, który uczy swojego kolegę, w jaki sposób każdego dnia karmić się pozytywnym nastawieniem… i w rezultacie Matt zmienia całe swoje życie i schronisko, które nazywa domem.
Pozytywny pies to inspirująca, podnosząca na duchu opowieść przedstawiająca strategie i korzyści pozytywnego nastawienia oraz zasadnicze prawdy życia: pozytywne nastawienie sprawia, że nie tylko ty stajesz się lepszy. Lepsi stają się też wszyscy wokół.
Jon Gordon przekazywał proste strategie przedstawione w tej książce wielu firmom z listy Fortune 500, zawodowym drużynom sportowym, sportowcom, władzom oświatowym i organizacjom typu non-profit. Dowodami skuteczności tych zasad są niezliczone historie opowiadane przez klientów Jona.
Okazuje się, iż strategie te pozwoliły:
- zwiększyć zyski,
- zmotywować sprzedawców,
- poprawić skuteczność zespołów,
- wychować pozytywne dzieci,
- rozwinąć kariery i poprawić małżeństwa,
- a także doprowadzić do licznych sukcesów indywidualnych i zespołowych.
Każdy, kto chce pokonać swoją negatywną stronę i stać się bardziej pozytywnym człowiekiem, powinien sięgnąć po tę książkę, która zapewnia inspirację i konkretny plan działania pozwalający nakarmić siebie i swój zespół pozytywnymi emocjami. A gdy nakarmisz pozytywnego psa – tkwiącego w tobie i w innych – wygrywają na tym wszyscy!
Opanuj 12 dyscyplin mocnego przywództwa i poprowadź swoją organizację do wielkościZapewne wszyscy słyszeliśmy kiedyś określenie urodzony przywódca. Eksperci w dziedzinie przywództwa Brian Tracy i doktor Peter Chee obalają mit, że każdy urodził albo nie urodził się przywódcą, że przywództwo jest talentem danym jednym, a nie danym innym i aby być przywódcą skutecznym, trzeba mieć go w genach.Autorzy przekonują, że wielcy przywódcy są ukształtowani, a nie urodzeni. Każdy posiada zdolność kształtowania siebie na taką osobę, która umożliwi innym sięganie do ich najwyższego potencjału i która będzie ich podnosiła na duchu. W książce 12 dyscyplin doskonałego przywództwa autorzy pokazują dokładnie, w jaki sposób to osiągnąć.Wszystko zaczyna się od dyscypliny. W tej nowatorskiej książce autorzy rozkładają wybitne przywództwo na dwanaście dyscyplin, między innymi takich jak:- Jasność... co do tego, kim jesteś, dokąd zmierzasz i jak tam dotrzeć- Kontrola... zbuduj i rozwiń swoje poczucie osobistej odpowiedzialności i samokontroli- Charakter... poświęć się gorliwemu budowaniu zaufania przez uczciwość i prawość- Kompetencje... zaangażuj się w nieustanne doskonalenie i uczenie się- Troska... ponieważ, gdy troszczysz się o ludzi, twoi ludzie troszczą się o budowanie wspaniałych relacji w pracy- Odwaga... wyjście ze strefy komfortu, by wprowadzać zmiany i podejmować trudne decyzje Po kolei, jedna po drugiej. Nie staraj się robić wszystkiego naraz. Wybierz jedną dyscyplinę i żyj według jej zasad dopóki nie stanie się nawykiem odzwierciedlającym doskonałe jej opanowanie.Przeczytaj ten praktyczny, inspirujący przewodnik, a z każdym dniem będziesz wykonywał coraz to nowy krok wiodący do celu, aż staniesz się wysoce skutecznym przywódcą.Brian Tracy jest założycielem firmy Brian Tracy International i autorem prawie 40 książek publikowanych w 38 językach oraz wielu bestsellerów takich jak Psychologia sprzedaży czy A teraz stwórz wielka firmę. Jest również autorem i narratorem ponad 50 słuchowisk i programów filmowych.Dr Peter Chee jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy ITD. World z ponad 26-letnim doświadczeniem w szkoleniu i rozwijaniu przywódców z ponad 80 krajów. Pełni funkcję Chief Mentor Coach i jest głównym trenerem w programach Jacka Canfielda i Johna Maxwella, twórcą modelu SCM (Situational Coaching Model), współautorem książek Coaching for Breakthrough Success (z Jackiem Canfieldem) czy Becoming an Effective Mentoring Leader (z doktorem Williamem Rothwellem).
Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu w Stanach Zjednoczonych, przy czym korzystanie z tej książki wymaga poświęcenia zaledwie ułamka czasu i kosztów potrzebnych do uzyskania dyplomu MBA. Nowe, zaktualizowane wydanie zawiera najbardziej aktualne informacje niezbędne do zrozumienia zawiłości współczesnego globalnego biznesu.
10-dniowy kurs MBA zawarty w tej książce jest syntezą materiału wykładanego podczas najpopularniejszych kursów biznesu na Uniwersytecie Harvarda, Uniwersytecie Stanforda, Uniwersytecie Pensylwanii, Uniwersytecie Chicago, Uniwersytecie Northwestern i Uniwersytecie Wirginii.
Obejmuje takie zagadnienia, jak przywództwo, etyka i praworządność w biznesie, planowanie finansowe, obrót nieruchomościami oraz wiele innych aktualnych tematów. Z tej bezcennej książki nauczysz się:
• czytać i interpretować sprawozdania finansowe;
• opracowywać i wdrażać skuteczne i przejrzyste plany marketingowe;
• rozumieć zasady i metody rachunkowości;
• zarządzać relacjami z szefem;
• opracowywać strategie;
• rozumieć koncepcję wartości bieżącej;
• wykorzystywać techniki ilościowe do oceniania projektów;
• wyceniać akcje, obligacje i opcje;
• interpretować język prawa gospodarczego;
• używać żargonu menedżerów
• i wielu innych rzeczy.
Na kartach tej niezwykłej książki znajdziesz informacje, doświadczenie i pewność siebie niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Możesz zdobyć to wszystko, studiując ją w tempie jednego łatwego rozdziału dziennie.
Steven Silbiger jest absolwentem studiów MBA i dyplomowanym księgowym. Zajmuje stanowisko dyrektora ds. marketingu w firmie Plymouth Direct. Posiada dar mówienia o skomplikowanych zagadnieniach finansowych i biznesowych w bardzo przystępny sposób. Jego książka MBA w dziesięć dni rozeszła się w ponad 400 tys. egzemplarzy i cieszy się uznaniem specjalistów. Silbiger, który ukończył Darden Graduate School of Business na Uniwersytecie Wirginii jako jeden z 10 najlepszych studentów, mieszka z rodziną w Filadelfii
Opis wybranych metod i technik stosowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Autorzy prezentują je pod kątem skuteczności i efektywności oddziaływania. Koncentrują się na tych instrumentach, które mają korzystny wpływ na wyniki uzyskiwane przez firmę oraz podnoszą sprawność działania menedżera. Omawiają zasady i procedury organizowania przedsiębiorstwa, wykorzystywania: technik nakazowych; delegowania uprawnień; zarządzania przez cele i przez wyjątki; zarządzania strategicznego; sterowania czasem, zmianą, konfliktami i stresem; zarządzania procesami informacyjnymi i komunikacją między ludźmi, reagowania w sytuacjach kryzysowych itp. Podają wiele przykładów, głównie z polskiej praktyki gospodarczej, ukazujących sposób zastosowania danej techniki w rzeczywistych warunkach firmy. Jan D. Antoszkiewicz – prof. zw. dr hab., dziekan Społecznej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania (Clark University). Współzałożyciel i członek Rady Programowej Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości. Prezes firmy Leo May Consulting. Doradca prezesów Wytwórni Papierów Wartościowych, Banku PKO S.A., T.P. S.A., Petrochemii, Huty Częstochowa oraz mniejszych firm i banków. Autor wielu ekspertyz, analiz, projektów restrukturyzacji przedsiębiorstw i kształcenia kadr oraz kilkudziesięciu książek z dziedziny zarządzania. Zbigniew Pawlak – doktor nauk ekonomicznych, pracownik SGH oraz Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania. Autor i współautor ponad 150 publikacji z zakresu organizacji i zarządzania. Od ponad dwudziestu lat zajmuje się doradztwem z zakresu zarządzania dla przedsiębiorstw. Prezes zarządu firmy konsultingowej Management Consulting Centre PARTNER. Doradzał zarządom wielu przedsiębiorstw i grup kapitałowych. Autor i współautor kilkuset opracowań: ekspertyz, opinii, projektów inwestycyjnych, strategii rozwojowych i wycen przedsiębiorstw. Coraz większa profesjonalizacja zarządzania wyraża się w dobrej znajomości metod i technik menedżerskich. Posiadanie tej kompetencji legitymizuje menedżera w środowisku, podnosi jego prestiż społeczny, dowartościowuje, ale przede wszystkim zwiększa skuteczność i efektywność kierowania zespołami ludzi oraz zarządzania jednostkami organizacyjnymi. Przedstawione w książce techniki wpisują się w nowe orientacje i koncepcje zarządzania, takie jak: zarządzanie zmianami, zarządzanie procesowe, zarządzanie wiedzą w organizacji. Przystępny, komunikatywny sposób prezentacji treści, a także praktyczne porady Autorów, jako uznanych konsultantów, mają dla Czytelników nieocenioną wartość
Zrozumieć Michaela Portera to przejrzysty, zwięzły i usiany przykładami przewodnik po koncepcjach dotyczących konkurowania i strategii. Książka ta, napisana przez Joan Magrettę, wieloletnią redaktorkę publikacji Portera i jego współpracownicę, przeznaczona jest nie dla teoretyków, lecz przede wszystkim dla praktyków. Znajduje się w niej również wywiad z Porterem. Dowiedz się, co myśli on obecnie na temat pytań i problemów pojawiających się w każdej organizacji, od najbardziej powszechnych błędów w dziedzinie strategii po znajdowanie obszarów efektywnego rozwoju, radzenie sobie z zakłóceniami na rynku, tworzenie nowych modeli biznesowych i konkurowanie na skalę globalną. Koncepcje Portera nigdy nie były tak aktualne jak dziś. Poznaj ich najważniejsze elementy, a zrozumiesz, jak można zyskać i utrzymać przewagę konkurencyjną przez całe dziesięciolecia i dlaczego dobra strategia jest w czasach pełnych zawirowań i niepewności jeszcze ważniejsza. KWINTESENCJA NAJISTOTNIEJSZYCH IDEI BIZNESOWYCH NASZYCH CZASÓW Przełomowe idee Michaela Portera dotyczące konkurowania i strategii rozwijają się od prawie trzech dekad i są obecne w olbrzymiej liczbie publikacji. Każdy menedżer potrafi nazwać poszczególne obszary swojej pracy, takie jak tworzenie przewagi konkurencyjnej, łańcuch wartości czy pięć sił, lecz nikt, nawet sam Porter, nie zebrał tego w jedną całość. Czyni to ta przejrzysta i zwięzła książka. Została ona napisana w ścisłej współpracy z Porterem przez Joan Magrettę, redaktorkę „Harvard Business Review”, i zawiera streszczenie jego idei przedstawione w przyjazny dla czytelnika sposób. Ponadto oferuje ona bezcenną syntezę koncepcji Portera, wyjaśniając, jak są one ze sobą powiązane i, co najważniejsze, jak mogą być zastosowane w praktyce przez menedżerów. Współczesne koncepcje dotyczące konkurowania i strategii mają swoje źródło w pracach Portera. Są one powszechnie wykorzystywane przez menedżerów na całym świecie. Jednak, jak pisze Magretta, są one również często mylnie rozumiane i niewłaściwie stosowane. Bogate doświadczenie biznesowe Magretty pozwoliło jej zidentyfikować najczęściej występujące błędy, w tym głęboko zakorzeniony i niebezpieczny pogląd, że w konkurowaniu chodzi o to, by być najlepszym. Zrozum Portera, a będziesz wiedział, dlaczego konkurowanie, by być najlepszym, w nieunikniony sposób rozpoczyna drogę do upadku. Joan Magretta współpracuje z Michaelem Porterem od prawie dwóch dekad. Obecnie jest starszym partnerem w Institute for Strategy and Competitiveness w Harvard Business School. Wcześniej była partnerem w Bain & Co oraz redaktorem „Harvard Business Review”. Jest laureatką nagrody McKinseya oraz autorką książki What Management Is uznanej za nr 1 roku przez „The Economist”.
Cierpliwość cenniejsza niż złoto… Arthur jest szoferem, który w pół godziny potrafi rozwiązać krzyżówkę w New York Timesie, przeprowadzić analizę stanu gospodarki Ameryki Łacińskiej i wykonać w pamięci obliczenia szybciej niż inni za pomocą kalkulatora. Jonathan jest równie inteligentny jak Arthur, równie pracowity, tyle tylko że jest milionerem. Z tej książki dowiesz się: - Dlaczego Jonathan siedzi na tylnej kanapie limuzyny, a Arthur z przodu? - Dlaczego ich życiowe osiągnięcia są tak różne? - Co wyjaśnia różnicę między sukcesem a porażką? Odpowiedź kryje się w przełomowym badaniu przeprowadzonym przez Uniwersytet Stanforda. W pokoju pozostawiono dzieci, każde z jednym cukierkiem, i poinformowano je, że albo mogą go zjeść, albo poczekać, a po piętnastu minutach dostaną drugiego jako nagrodę za cierpliwość. Niektóre z nich zjadły swojego cukierka od razu. Inne czekały. Prawdziwe znaczenie eksperymentu ujawniło się dziesięć lat później, kiedy badacze odkryli, że dzieci, które czekały na nagrodę, osiągały w życiu większe sukcesy niż dzieci, które natychmiast zjadły swojego cukierka. Joachim de Posada, światowej sławy ekspert motywacyjny, który współpracował z tysiącami menedżerów i zawodowych sportowców, nie zmarnował tej lekcji. „Teoria cukierka” jest zwieńczeniem trzydziestu lat poszukiwań odpowiedzi na pytanie, dlaczego jednym się udaje, a innym nie. Posada był przekonany, że kluczowa różnica między sukcesem a porażką nie polega jedynie na ciężkiej pracy lub większej inteligencji, ale na zdolności do odroczenia gratyfikacji. Osoby potrafiące oprzeć się „cukierkom” osiągają większy sukces, podczas gdy reszta z nas zjada swoją porcję od razu, tym samym zwiększając swój dług i niezadowolenie, niezależnie od zawodu i zarobków. Ale nie musi tak być. Za pomocą prostego opowiadania i przykładów wziętych z życia ta zdolna odmienić twoje życie książka pokazuje, w jak wielkim stopniu decyzje, które dziś podejmujesz, mogą zaowocować jutro – jeśli tylko nie zjesz swojego cukierka…od razu! „Cierpliwość - cecha zwycięzców nie tylko, jeśli chodzi o biznes. Na każdym etapie kariery zakładamy sobie cele, wyobrażamy przyszłość, w której już je osiągnęliśmy. Jednak podobno to droga cieszy znacznie bardziej, niż cel – jeśli tylko znajdziemy w sobie siłę, by nie jeść cukierka od razu, by nie wybierać skrótów, by żyć najlepiej, jak potrafimy – każdego dnia, w każdej chwili. Gorąco polecam tę niezwykłą książkę.” Andrzej Hałabis, wiceprezes „DIAMENT” – Doradcy Finansowi sp. z o.o.
Każda porażka może być początkiem zwycięstwa! Każde niepowodzenie – zawodowe czy osobiste – może stać się impulsem do rozwoju, jeśli tylko będziesz dysponować odpowiednimi narzędziami i nastawieniem, by przeistoczyć porażkę w źródło korzyści. Na podstawie blisko pięćdziesięciu lat doświadczeń przywódczych dr Maxwell kreśli mapę sukcesu. Prowadzi ona przez jedenaście punktów, które wpisują się w DNA ludzi zdolnych odnosić sukcesy w obliczu problemów, porażek i strat: Pokora – duch nauki Fakty – fundament nauki Odpowiedzialność – pierwszy krok nauki Doskonalenie się – zasadniczy cel nauki Nadzieja – motywacja do nauki Przyswajanie wiedzy – ścieżka nauki Przeciwności losu – katalizator nauki Problemy – okazja do nauki Złe doświadczenia – perspektywa sprzyjająca nauce Zmiana – cena nauki Dojrzałość – wartość nauki W chwilach słabości nauka przychodzi z trudem. Gdy coś idzie nie tak, potrzeba nie lada samodyscypliny i siły woli, by ujrzeć w porażce możliwości oraz wiedzę, jaką ona ze sobą niesie. Dzieje się tak, ponieważ samo doświadczenie porażki nie jest cenne – największą wartość osiągniesz wtedy, gdy poddasz je analizie i wyciągniesz wnioski. Gdy tylko poznałem Johna Maxwella, od razu wiedziałem, że wyznajemy te same wartości. Jemu zależy na ludziach, stara się im pomóc. Do skuteczniejszych form takiej pomocy zalicza się przekazywanie ludziom wiedzy o tym, jak można przezwyciężyć porażki i przeciwności losu. Opanowanie tej umiejętności spowodowało, że moje życie zupełnie się odmieniło. Dzięki lekturze książki Czasami się wygrywa… a czasami można się czegoś nauczyć ty również przyswoisz sobie tę cenną umiejętność. Gorąco polecam tę książkę. Ben Carson, M.D.,neurochirurg dziecięcy i autor bestsellerów America the Beautiful oraz Cudowne ręce
Klasyczny przewodnik, który pokaże ci, jak wydobyć to, co najlepsze, z najgorszych ludzkich wcieleń – uaktualniony o jeszcze więcej nieznośnych zachowań! Książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść od niemal dwóch dekad pomaga ludziom radzić sobie ze złymi zachowaniami w pozytywny, profesjonalny sposób. Niestety, ponieważ świat stał się mniejszy, a czas się skurczył, wciąż pojawiają się nowe trudne postawy. Dlatego Kirschner i Brinkman uaktualnili swój globalny bestseller, aby pomóc ci wycisnąć pozytywne rezultaty z nawet najbardziej skomplikowanych interakcji, których prawdopodobnie doświadczasz. Naucz się wykonywać zadania i dobrze współżyć nawet z osobami, które mają zadziwiającą zdolność sabotowania, psucia i zakłócania twoich planów, potrzeb i pragnień. Naucz się, jak: używać wyrafinowanych technik słuchania, które otworzą ci drzwi do ludzkich umysłów, serc i najgłębszych potrzeb; stosować umiejętności przejmowania kontroli, które zmieniają konflikt we współpracę poprzez redukowanie różnic pomiędzy ludźmi; przekształcać destrukcyjne zachowania Czołgów, Snajperów, Wszystkowiedzących, Malkontentów, Męczenników, Wścibskich i innych trudnych rodzajów ludzkich. Czy masz do czynienia ze współpracownikiem, który próbuje zebrać poklask za twoją pracę, członkiem dalszej rodziny, który nie respektuje żadnych osobistych granic, czy klientem w sklepie spożywczym, który rozmawia głośno przez telefon, książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść zapewni ci narzędzia do wydobycia najlepszego z najgorszych ludzkich wcieleń. Dr Rick Kirschner i dr Rick Brinkman są lekarzami medycyny naturalnej, zawodowymi mówcami i trenerami. Dr Rick Kirchner i dr Rick Brinkman to znani na całym świecie zawodowi mówcy i autorzy książek. Swoją karierę rozpoczęli jako lekarze medycyny niekonwencjonalnej, zajmując się pracą nad mentalnymi i emocjonalnymi aspektami leczenia i zdrowia fizycznego. Są współautorami bestsellerowego programu dostępnego na kasetach audio i wideo How to Deal with Difficult People, a także sześciu innych programów treningowych. Ich książka, Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść, stała się międzynarodowym bestsellerem i została przetłumaczona na 20 języków. Napisali wspólnie również książki: Life by Design: Making Wise Choices in a Mixed Up World, Love Thy Customer i Dealing with Relatives. Obecnie jeżdżą po całym świecie, wygłaszając zabawne mowy przewodnie i prowadząc programy treningowe. Ich portfolio klientów obejmuje NASA, AT&T, Hewlett-Packard, Texaco, Inc. 500 Conference, Young Presidents Organization, U.S. Army i setki innych korporacji, agencji rządowych i stowarzyszeń zawodowych. Więcej informacji na temat mów przewodnich i seminariów znajdziesz na ich stronach internetowych.
JUŻ CZAS! Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki Koncepcji Szybkiego Wytwarzania W ciągu dziesięciu lat, jakie minęły od wydania książki Quick Response Manufacturing (QRM – Koncepcja Szybkiego Wytwarzania), przedstawione w niej innowacyjne zasady udowodniły swoją efektywność w wielu działających w różnych branżach małych i dużych przedsiębiorstwach. I choć zasady te nie zmieniły się, po dekadzie prowadzenia warsztatów dla menedżerów najwyższego szczebla Rajan Suri opracował przejrzystą i spójną metodę prezentowania strategii QRM przy wykorzystaniu następujących czterech kluczowych koncepcji: Potęga czasu – olbrzymi wpływ, jaki czas wywiera na całą organizację. Struktura organizacyjna – w jaki sposób zorganizować przedsiębiorstwo, by skrócić czas realizacji zleceń. Dynamika systemu – zrozumienie, w jaki sposób współzależności między zleceniami i zasobami wpływają na czas realizacji; dzięki temu można podejmować lepsze decyzje dotyczące mocy przerobowych, wielkości partii produkcyjnych i tym podobnych zagadnień. Kompleksowe wdrożenie – QRM nie dotyczy tylko działu produkcji. Metodykę tę wdraża się w całej organizacji, w tym w takich obszarach jak planowanie materiałowe, zaopatrzenie, zarządzanie łańcuchem dostaw, prace biurowe i rozwój nowych produktów. Przedstawiając przykłady wdrażania QRM, w książce Już czas: Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki Koncepcji Szybkiego Wytwarzania Rajan Suri pokazuje nie tylko, jak skrócić czas realizacji zleceń, lecz również jak podwyższyć jakość i obniżyć koszty operacyjne, zyskując dzięki temu większy udział w rynku. Ten praktyczny podręcznik wyjaśnia, w jaki sposób kraje rozwinięte, wykorzystując strategię QRM, mogą skutecznie konkurować z producentami z państw, w których koszty pracy są niskie. Ponadto znajdują się w nim użyteczne wskazówki pokazujące krok po kroku, jak wdrażać QRM, uwzględniające także takie obszary jak księgowość i zarządzanie kosztami. Do książki dołączona jest płyta CD, na której znajduje się pięć załączników zawierających szczegółowe porady dotyczące wdrażania QRM. Gdy będziesz już gotowy do implementacji tej metodyki, znajdziesz na niej wiele oszczędzających czas wskazówek, w tym proste metody obliczeniowe wspierające zaprojektowanie strategii QRM.
Przygotuj się na przygodę, jaką będzie reszta Twojego życia!Zmień myślenie, a zmienisz swoje życieJak uwolnić swój pełny potencjał i osiągnąć sukcesCzy zdarza ci się czasem marzyć, co by było gdyby...Żeby wykreować przyszłość zgodnie ze swoimi oczekiwaniami, musisz tylko przeczytać tę książkę, postanowić, że zastosujesz jej zasady w życiu, rozpisać plan, po czym z zapałem wziąć się do działania i spełnić swoje marzenia.Potęga pewności siebieDoskonałe wyniki w każdej dziedzinie życia!Potęga pewności siebie wyjaśnia, jak można poprawić swoją ,,mentalną kondycję"", myśląc jak osoby, które osiągnęły szczyt w swoich dziedzinach. Będziesz powoli budować i utrzymywać coraz wyższe poziomy pewności siebie we wszystkim, co robisz. Pewność siebie pozwoli ci wyjść ze swojej strefy komfortu i podejmować ryzyko bez gwarancji sukcesu.Potęga osobistego urokuJak zjednywać sobie ludziTa książka jest nadzieją dla wszystkich, którzy uważają, że brak im ,,tego czegoś"" w kontaktach z innymi. Przedstawiono w niej sprawdzone, łatwe do opanowania techniki pomagające być bardziej czarującym w każdej sytuacji. Jeśli zastosujesz te wszystkie sekrety w swoim życiu, wkrótce otworzą się przed tobą drzwi, o których uchyleniu nawet nie śniłeś, a ty będziesz dostawał to, czego pragniesz - za każdym razem.
Pakiet książka i audiobook to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą mieć książkę ze sobą zawsze i wszędzie!
Ponad sto stron nowych i nowatorskich treści!
Zapomnij o starej koncepcji emerytury i całej reszcie planów odkładania życia na później – nie musisz czekać. Co więcej, jest wiele powodów, by nie czekać, szczególnie w tych nieprzewidywalnych czasach zawirowań gospodarczych. O czymkolwiek byś nie marzył – ucieczce od wyścigu szczurów, wspaniałych podróżach po świecie, miesięcznym pięciocyfrowym dochodzie bez żadnego zaangażowania lub tylko o pełniejszym życiu, w większym stopniu wolnym od pracy – ta książka jest dla ciebie przewodnikiem.
Pokazuje ona, jak krok po kroku zaprojektować sobie luksusowy styl życia. Opowiada o tym:
• jak Tim Ferriss przeszedł od dochodu 40 tysięcy dolarów rocznie przy pracy po 80 godzin tygodniowo do 40 tysięcy MIESIĘCZNIE przy pracy po 4 godziny tygodniowo
• jak zlecić obsługę swojego życia zagranicznym wirtualnym asystentom za pięć dolarów na godzinę i robić to, co się chce
• jak najbardziej rozchwytywani artyści podróżują po świecie, nie porzucając swojej pracy
• jak w ciągu 48 godzin wyeliminować 50% swojej pracy, stosując reguły zapomnianego włoskiego ekonomisty
• jak zamienić długotrwale budowaną karierę na krótkie epizody intensywnej pracy z częstymi „miniemeryturami”
TO NOWE, ROZSZERZONE WYDANIE ZAWIERA:
• ponad pięćdziesiąt praktycznych wskazówek i analiz przypadków podanych przez czytelników (również całe rodziny), którzy podwoili swoje dochody, poradzili sobie z powszechnymi problemami i na nowo odkryli siebie, obierając za punkt wyjścia książkę w jej pierwotnej wersji
• autentyczne wzory, które można kopiować w celu eliminacji e-maili, negocjacji z szefami i klientami lub zdobycia prywatnego kucharza za mniej niż 8 dolarów za posiłek
• wyjaśnienie, jak zasady projektowania stylu życia mogą się sprawdzić w nieprzewidywalnych czasach zawirowań gospodarczych
• najnowsze narzędzia i triki oraz skróty rozwiązań technicznych pozwalających żyć jak dyplomata lub milioner, nie będąc ani jednym, ani drugim
Czym się zajmujesz? Tim Ferriss ma problem z odpowiedzią na tak postawione pytanie. W zależności od tego, kiedy pytasz, ten kontrowersyjny wykładowca gościnny Uniwersytetu Princeton może odpowiedzieć: „Ścigam się na motocyklach w Europie”, „Jeżdżę na nartach w Andach”, „Nurkuję z akwalungiem w Panamie”, „Tańczę tango w Buenos Aires”.
Tim ponad pięć lat poświęcił na zgłębianie sekretów Bogactwa w Zupełnie Nowy Sposób, szybko rosnącej subkultury, odrzucającej „plan życia odłożonego na później” (slave › save › retire, czyli niewolniczo pracuj › oszczędzaj › bądź emerytem) i zamiast tego zdobywającej nową walutę – czas i mobilność – w celu stworzenia luksusowego stylu życia tu i teraz.
Bez względu na to, czy jesteś wciąż zajętym pracownikiem najemnym, czy przedsiębiorcą uwiązanym do swojej firmy, ta książka będzie dla ciebie kompasem wskazującym drogę do nowego, rewolucyjnego świata.
Timothy Ferriss, określony przez magazyn „Fast Company” mianem jednego z „najbardziej innowacyjnych biznesmenów w roku 2007”, jest inwestorem typu „angel” i autorem oryginalnej wersji bestsellera numer jeden „New York Timesa”, „Wall Street Journal” i „Business Week”, czyli 4-godzinnego tygodnia pracy, opublikowanego już w trzydziestu pięciu krajach.
Ponad sto razy wypowiadał się w mediach, takich jak „New York Times”, „Economist”, „Time”, „Forbes”, „Fortune”, CNN i CBS. Mówi w sześciu językach, z różnych miejsc na świecie prowadzi międzynarodową firmę za pośrednictwem bezprzewodowego internetu, a od roku 2003 jest popularnym wykładowcą na Uniwersytecie Princeton, gdzie promuje przedsiębiorczość jako narzędzie projektowania idealnego stylu życia i zmieniania świata.
Pakiet książka i audiobook to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą mieć książkę ze sobą zawsze i wszędzie!
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie.
Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży.
Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa
każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.
W tej książce Tracy przedstawia praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe „działania do przećwiczenia”. Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody osiągnięcia sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z twoją sprzedażą.
Ta książka to jeden z najlepszych programów treningowych dla profesjonalistów w sprzedaży, jakie kiedykolwiek były oferowane handlowcom.
-Poznaj obawy i prawdziwe motywy swoich klientów.
-Uwolnij się od myślenia i postaw, które obniżają twoją sprzedaż.
-Twórz z klientami więzi sprzedające za ciebie.
- Maluj słowem, strasz i perswaduj: opanuj metody na klientów różnego typu.
- Zmień swoją prezentację handlową w arcydzieło sztuki perswazji.
Psychologia sprzedaży: punkt zwrotny twojej kariery
Uzupełnij swoją biblioteczkę biznesową o podstawową i klasyczną książkę Johna C. Maxwella Bądź liderem! - bestseller sprzedany już w ponad milionie egzemplarzy. Ponadczasowe zasady zastosowane w życiu twoim i twojej organizacji przyczynią się do pozytywnych zmian w zakresie osobistej rzetelności i samodyscypliny. W swoim wyjątkowym stylu doktor Maxwell odkrywa: Prawdziwą definicję przywództwa „Przywództwo to wywieranie wpływu. To właśnie to. Nic dodać, nic ująć… Ktoś, kto tylko myśli, że przewodzi, a nie znajduje nikogo, kto by za nim podążał jest jedynie spacerowiczem.” Cechy przywództwa „Przywództwo nie jest ekskluzywnym klubem dla tych, którzy „się z tym urodzili”. Cechy będące surowcem dla przywództwa można nabyć. Połącz je z pragnieniem i nic nie powstrzyma cię przed staniem się przywódcą.” Różnica między zarządzaniem i przywództwem „Zapewnienie, że praca zostanie wykonana przez innych to dokonanie menedżera. Inspirowanie innych do lepszej pracy to dokonanie przywódcy.” Nieważne, na którym szczeblu przywództwa się znajdujesz. Książka Bądź liderem! zainspiruje cię, jak zainspirować innych swoim zaangażowanym, wizjonerskim przywództwem.
Oto podstawy niezbędne do stworzenia wizji ciągłego doskonalenia dopasowanego do twojego przedsiębiorstwa, a następnie przekształcenia owej wizji w mierzalną rzeczywistość.
W czasie nagłośnionej akcji serwisowej Toyoty w latach 2009 i 2010 legendarna już reputacja producenta samochodów, słynącego od 60 lat z operacyjnej doskonałości, została wzięta pod lupę. Eksperci zastanawiali się na forum publicznym, czy jakość produktów Toyoty faktycznie tak drastycznie spadła, a zjadliwi krytycy prorokowali koniec firmy w jej obecnym kształcie. Wyniki rządowego dochodzenia w dużym stopniu zwolniły Toyotę z odpowiedzialności za wady i wypadki, a ta szybko stanęła na nogi. Tym niemniej faktem jest, że popełniono błędy, co pokazało, że Toyota musi się doskonalić.
W swoim bestsellerze Droga Toyoty Jeffrey Liker przedstawił fundamentalne zasady, dzięki którym Toyota osiąga wyniki, jakich inne firmy na całym świecie mogą jej tylko pozazdrościć. W tej publikacji Liker wraz z byłym inżynierem produkcyjnym Toyoty Jamesem Franzem tłumaczą sposób myślenia, który leży u podstaw ciągłego doskonalenia. Wyjaśniają również, dlaczego konieczne jest zdyscyplinowanie w doskonaleniu procesów w każdej części organizacji.
Liker i Franz prezentują najczęstsze błędy w sposobie myślenia, przez które osiągane rezultaty są bardzo ograniczone. Wyjawiają również, w jaki sposób Toyota osiąga swój dwuaspektowy cel, jakim jest doskonalenie wyników i rozwój ludzi, dzięki postępowaniu zgodnie z cyklem PDCA W. Edwardsa Deminga.
Na podstawie szczegółowych studiów przypadku z różnych branż dowiesz się, jak:
dowiedzieć się, dlaczego twoje procesy nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, zbudować trwałe i szczupłe procesy o dobrze zdefiniowanym celu, stworzyć system, który sam będzie wyciągać problemy na światło dzienne, nauczyć każdego lidera i członka zespołu na każdym poziomie organizacyjnym sztuki postępowania zgodnie z cyklem PDCA, aby udoskonalać procesy.
Nikt nie jest doskonały, wiemy to wszyscy. Jednak praca nad sobą, odkrywanie sfer psychiki obarczonych błędami, które poprzez świadome działanie możemy wyeliminować sprawi, że pokochasz siebie!
Na czym to polega?
- Pielęgnuj i poprawiaj swoją osobowość,
- uwalniaj się z zakłamań i fałszów hamujących lub wręcz blokujących twój rozwój (poprzez analizowanie przyczyn leżących u źródeł takich zachowań),
- stawaj się lepszym, pełniejszym.
Ta niezwykła książka pomoże ci w tym.
Dlaczego jest to takie ważne?
Dopiero po rozwiązaniu swoich własnych problemów, po odnalezieniu siebie i osiągnięciu autentycznego poczucia zadowolenia z własnej osoby można służyć konstruktywną pomocą
czy miłością bliźnim.
Czyta: Michał Staszczak.
Niniejsze, drugie wydanie niezwykłej książki Gemba kaizen to długo oczekiwana, kompleksowo zaktualizowana wersja precyzyjnego opracowania, które omawia zasady japońskiej filozofii biznesu – filozofii ciągłego doskonalenia i innowacji w zakresie procesów, czyli kaizen, w obszarze o zasadniczym znaczeniu z punktu widzenia wyników firmy. Chodzi o obszar, w którym podejmowane są kluczowe działania, czyli o gemba. Umożliwia to sprawne wdrażanie efektywnych kosztowo, udoskonaleń w najważniejszych procesach biznesowych.
Przytoczone przykłady pokazują, w jaki sposób można obniżać koszty, poprawiać jakość i podnosić poziom zadowolenia klienta.
To kompleksowe opracowanie szczegółowo omawia kluczowe zagadnienia gemba kaizen, takie jak:
Jakość, koszt i dostawa w obrębie gemba. Pięć kroków organizacji miejsca pracy. Rozpoznawanie i eliminacja muda, czyli działań niegenerujących wartości dodanej. Zarządzanie wizualne. Rola kierowników w środowisku pracy zorganizowanym zgodnie z zasadą lean. Rola i zakres odpowiedzialności menedżerów gemba, jeżeli chodzi o utrzymywanie wysokich wyników. Zarządzanie JIT i TFM. Rola dyrektora generalnego w przewodzeniu kulturze kaizen.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?