KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo MT Biznes

Okładka książki Pozytywny pies.Opowieść o sile pozytywności

29,90 zł 23,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Odkryj korzyści płynące z pozytywnego nastawienia! Jeśli jesteś zmartwiony, zapracowany, zagubiony lub masz kogoś takiego wśród rodziny lub znajomych, koniecznie przeczytaj tę książkę. Każdy z nas ma w sobie dwa psy. Jeden jest pozytywny, szczęśliwy, optymistyczny i pełen nadziei. Drugi zaś jest negatywny, zły, smutny, pesymistyczny i strachliwy. Te dwa psy często w nas walczą – i zgadnij, który z nich w końcu zwycięża? Ten, którego częściej karmisz. Tak zaczyna się historia o negatywnie nastawionym do świata kundlu, który wabi się Matt, oraz o dużym psie o imieniu Bubba, który uczy swojego kolegę, w jaki sposób każdego dnia karmić się pozytywnym nastawieniem… i w rezultacie Matt zmienia całe swoje życie i schronisko, które nazywa domem. Pozytywny pies to inspirująca, podnosząca na duchu opowieść przedstawiająca strategie i korzyści pozytywnego nastawienia oraz zasadnicze prawdy życia: pozytywne nastawienie sprawia, że nie tylko ty stajesz się lepszy. Lepsi stają się też wszyscy wokół. Jon Gordon przekazywał proste strategie przedstawione w tej książce wielu firmom z listy Fortune 500, zawodowym drużynom sportowym, sportowcom, władzom oświatowym i organizacjom typu non-profit. Dowodami skuteczności tych zasad są niezliczone historie opowiadane przez klientów Jona. Okazuje się, iż strategie te pozwoliły: -    zwiększyć zyski, -    zmotywować sprzedawców, -    poprawić skuteczność zespołów, -    wychować pozytywne dzieci, -    rozwinąć kariery i poprawić małżeństwa, -    a także doprowadzić do licznych sukcesów indywidualnych i zespołowych. Każdy, kto chce pokonać swoją negatywną stronę i stać się bardziej pozytywnym człowiekiem, powinien sięgnąć po tę książkę, która zapewnia inspirację i konkretny plan działania, pozwalający nakarmić siebie i swój zespół pozytywnymi emocjami. A gdy nakarmisz pozytywnego psa – tkwiącego w tobie i w innych – wygrywają na tym wszyscy! Każdy z nas ma problemy. Każdy z nas narzeka i pragnie, by było lepiej. Nieważne, czy jesteś biznesmenem, matką, czy studentem. A może właśnie na twojej drodze życiowej nastąpiły nagłe zmiany i nie masz pojęcia, jak się odnaleźć w nowej sytuacji? Ta prosta, a jednocześnie błyskotliwa opowieść potrafi wskazać drogę nawet w beznadziejnych chwilach. Gdy jesteśmy zestresowani, w naszych mózgach uaktywnia się ośrodek odpowiedzialny za stres i lęk, przez co zaczynamy koncentrować się na kwestii przetrwania. Włącza się nam poczucie terytorializmu i myślimy wyłącznie o naszym bezpieczeństwie. Zamiast zaprzyjaźniać się z innymi i zadbać o nawiązanie pozytywnych relacji, postrzegamy ich jako zagrożenie i wpadamy w tryb złego psa. – fragment książki O Autorze JON GORDON inspiruje ludzi na całym świecie swoimi bestsellerowymi książkami i prelekcjami. Opracowane przez niego zasady zostały sprawdzone w praktyce przez wielu trenerów i wiele zespołów NFL, NBA, drużyny szkolne, zespoły, firmy z listy Fortune 500, władze oświatowe, szpitale i organizacje typu non-profit. Jon Gordon jest autorem bestsellera z listy „Wall Street Journal” zatytułowanego Autobus energii, a także The No Complaining Rule, Obóz treningowy, The Shark and the Goldfish, Soup oraz The Seed. Jon zachęca do odwiedzenia jego strony internetowej www.JonGordon.com.  
Okładka książki Potęga osobistego uroku

39,90 zł 25,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Niezależnie od posiadanych przez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i przekonywania ich – czyli od twojego uroku osobistego. Jeśli dziś uważasz się za osobę pozbawioną tej cechy, przeczytaj książkę Potęga osobistego uroku, a sam się przekonasz, do czego jesteś zdolny! Ta książka jest nadzieją dla wszystkich, którzy uważają, że brak im „tego czegoś” w kontaktach z innymi. W Potędze osobistego uroku przedstawiono sprawdzone, łatwe do opanowania techniki pomagające być bardziej czarującym w każdej sytuacji. Jeśli zastosujesz te wszystkie sekrety w swoim życiu, wkrótce otworzą się przed tobą drzwi, o których uchyleniu nawet nie śniłeś, a ty będziesz dostawał to, czego pragniesz – za każdym razem. Jaka jest najważniejsza cecha charakteru, której potrzebujemy, gdy chcemy sobie kogoś zjednać, czy to w życiu zawodowym, czy osobistym? To urok osobisty – umiejętność stworzenia specjalnej więzi z każdą osobą i sprawienia, że poczuje się ona w naszym towarzystwie jak ktoś naprawdę wyjątkowy. Być może myślisz, że z urokiem osobistym trzeba się „urodzić”, ale jest on czymś, czego można się nauczyć, nawet jeśli niektórzy zostali nim naturalnie obdarzeni. Brian Tracy i Ron Arden – autorytety w dziedzinie sukcesu osobistego i zawodowego – pomogli tysiącom ludzi osiągnąć rzeczy, o których ci nawet nie śmieli marzyć: bogactwo, karierę, udane związki i jeszcze więcej – wszystko to, co możemy zyskać dzięki urokowi osobistemu. W tym fantastycznym poradniku Tracy i Arden odkrywają przed nami tajemnice uroku osobistego i pokazują, co sami możemy zrobić, żeby stać się bardziej czarujący – w jednej chwili! Potęga osobistego uroku zmieni twoje życie, bo dzięki tej książce nauczysz się, jak: - przykuć uwagę i zdobyć zaufanie każdego już w ciągu kilku pierwszych sekund spotkania, - uzyskać wsparcie ludzi, którzy pomogą ci osiągnąć twój cel, - udoskonalić mowę ciała oraz techniki słuchania, które dadzą odczuć innym, że jesteś na nich skupiony, - układać lepsze i ciekawsze przemówienia i prezentacje, - radykalnie poprawić twoje zdolności negocjacyjne, - rozkręcić interes i dostać awans w pracy, - i wiele, wiele więcej! W Potędze osobistego uroku znajdziesz szczegółowe objaśnienia, jak najbardziej czarujący ludzie udoskonalili swoje umiejętności, od prowadzenia rozmów z klientami po wejście na głębsze poziomy empatii dla swoich przyjaciół i bliskich oraz zrozumienia ich. Znajdziesz tu konkretne metody, które należy zastosować, żeby oczarować i mężczyznę, i kobietę. O Autorach BRIAN TRACY jest jednym z najlepszych trenerów sukcesu na świecie. Pracuje jako konsultant, trener i mówca dla ponad tysiąca firm. Ponad milion przedsiębiorców nauczyło się od niego sprzedaży, marketingu, negocjacji i perswazji. Jest autorem wielu bestsellerów na temat sukcesu osobistego i zawodowego, między innymi Focal Point, Eat That Frog! (Zjedz tę żabę!) oraz Goals. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii. RON ARDEN, były aktor i reżyser, jest dzisiaj czołowym trenerem profesjonalnych mówców. Jego klienci to między innymi wielkie korporacje; urzędy miejskie, stanowe oraz agencje rządowe; politycy; dyrektorzy; postacie medialne oraz wiele innych osób i instytucji. Mieszka w San Diego w Kalifornii. Opinie Ta niezwykła książka nauczy cię, jak odkryć „urok”, który jest schowany w twoim wnętrzu (...) oraz jak obrócić go w bogactwo. Robert G. Allen, autor bestsellera „New York Timesa” Multiple Streams of Income Tylko Tracy i Arden potrafią tak naładować mocą każde słowo. Udowodnili, że w sukcesie chodzi przede wszystkim o urok osobisty. Charles T. Jones, autor Life is Tremendous, prezes Executive Books W dzisiejszym świecie, w którym wszystko zdobywamy błyskawicznie, łatwo zapomnieć o najważniejszych filarach sukcesu. Jednym z nich jest Twoja reputacja. To, co ludzie o Tobie myślą, jest wynikiem Twojego uroku osobistego, który roztaczasz nie tylko wtedy, gdy przebywasz w ich towarzystwie, ale w każdej sytuacji w Twoim życiu. Czytaj i czerp korzyści ze wszystkich lekcji opisanych w tej książce, aby udoskonalić moc swojego uroku osobistego! Tom Hopkins, mistrz trenerów sprzedaży, autor How to Master the Art of Selling  
Okładka książki Dobra strategia. Zła strategia

69,90 zł 55,19 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Dobra strategia – zła strategia wykorzystuje fascynujące przykłady z pola biznesu, organizacji non-profit i wojskowości, ożywiając w ten sposób oryginalne i pragmatyczne idee. Autor przedstawia dobre i złe elementy strategii, począwszy od lokalnego targu, okręgu szkół publicznych LAUSD (Los Angeles Unified School District), filantropijnej organizacji Getty Trust, poprzez takie wielkie firmy jak Apple, General Motors, Wal-Mart, Nvidia, Silicon Graphics, Cisco Systems, PACCAR, Global, na wojnach w Iraku i w Afganistanie oraz kryzysie finansowym z lat 2007–2008 skończywszy. O AUTORZE RICHARD P. RUMELT to jedna z najbardziej wpływowych postaci zajmujących się strategią i zarządzaniem. „The Economist” przedstawił go jako jedną z dwudziestu pięciu żyjących osób o największym wkładzie w myśl zarządzania i praktykę korporacji. „McKinsey Quarterly” opisał go jako „stratega strategii” i „wielki umysł na polu strategii”. Całą swoją karierę poświęcił rozwijaniu wiedzy na temat strategii, inicjując systematyczne badania tego obszaru i dowodząc, iż najlepiej radzą sobie firmy koncentrujące się na swoich zasadniczych umiejętnościach, a ponadprzeciętna wydajność nie jest kwestią znalezienia się w odpowiedniej branży, ale wynika z indywidualnej perfekcji przedsiębiorstwa. Richarda Rumelta uważa się za jednego z prekursorów spojrzenia na strategię opartego na zasobach – perspektywy, która zrywa z liberalną tradycją „siły rynku” i tłumaczy wydajność przez pryzmat unikalnych i wyspecjalizowanych zasobów. Richard Rumelt uzyskał tytuł doktora w Harvard Business School, jest związany z UCLA Anderson School of Management i pracuje w roli konsultanta dla licznych organizacji o charakterze edukacyjnym i non-profit, niewielkich firm, np. Samuel Goldwyn Company, czy też takich gigantów jak Shell International.  
Okładka książki Jednominutowy Menedżer. Zestaw 6 książek audio CD - Audiobook
audiobook

79,90 zł 63,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Każdy może zostać Jednominutowym Menedżerem! Jednominutowy Menedżer odniósł nieprawdopodobny sukces, szturmem zajmując pierwsze miejsce na liście bestsellerów ""New York Timesa"" i wykraczając poza świat wielkiego biznesu. Zaufaj doświadczeniu Jednominutowego Menedżera i jego praktycznym technikom zarządzania. W zestawie znajdują się książki: ""Jednominutowy Menedżer i przywództwo"", ""Techniki Jednominutowego Menedżera w praktyce"", ""Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespoły"", ""Jednominutowy Menedżer spotyka małpę"", ""Jednominutowy Menedżer. Równowaga życia i pracy"", ""Wiesz, możesz - działaj!"".
Okładka książki Zjedz tę żabę książka + MP3 - Audiobook
audiobook

49,90 zł 39,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Pakiet książka i audiobook to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą mieć książkę ze sobą zawsze i wszędzie! Zjedz tę żabę to książka dla ludzi biznesu. Ta przekonująca metafora, „ogromna żaba” czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie zwlekał, jeśli nie zajmiesz się nim od razu.
Okładka książki Pakiet Cała naprzód! Tw

109,90 zł 87,65 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

A teraz... stwórz wielką firmę!. 7 sposobów maksymalizacji zysków na każdym rynku Znajdziesz w niej podstawową wiedzę o tym, jak osiągnąć sukces, pochodzącą od dwóch biznesowych guru i uznanych publicystów – Marka Thompsona i Briana Tracy.A teraz... stwórz wielką firmę!. 7 sposobów maksymalizacji zysków na każdym rynku Znajdziesz w niej podstawową wiedzę o tym, jak osiągnąć sukces, pochodzącą od dwóch biznesowych guru i uznanych publicystów – Marka Thompsona i Briana Tracy. Autorzy zapoznają czytelnika z prostymi i skutecznymi strategiami służącymi rozwojowi przedsiębiorstwa. Książka pełna jest przemyśleń zaczerpniętych z bezpośrednich – twarzą w twarz – wywiadów ze światowymi liderami biznesu. Przemiana. Jak sprawić, by reszta twojego życia była jeszcze lepsza Perspektywa zmian jest z jednej strony ekscytująca, z drugiej strony budzi pewne obawy. Ale to właśnie one stanowią klucz do sukcesu, bogactwa i prawdziwej satysfakcji w życiu osobistym i zawodowym. W Przemianie Brian Tracy pokazuje, jak dosłownie stworzyć siebie na nowo – odkreślić przeszłość grubą kreską i zacząć od nowa budować karierę i życie, o którym zawsze marzyłeś. Pełną parą! Inspiruj, motywuj i wydobywaj z ludzi to, co w nich najlepsze W swoim świetnym poradniku Brian Tracy, mistrz motywacji, podpowiada, jak rozbudzić gwiazdorski potencjał w każdym z członków zespołu roboczego. Odwołując się do wieloletnich badań i tysięcy godzin przepracowanych nad maksymalizacją wyników osobistych i organizacyjnych, formułuje proste i zwięzłe wskazówki dotyczące działań, które należy podejmować aby inspirować pracowników do wybitnych osiągnięć.  
Okładka książki Co będzie miarą twojego życia?

49,90 zł 39,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jeśli jesteś studentem zarządzania i nauk pokrewnych, ekonomistą, biznesmenem lub teoretykiem biznesu, ta książka pozwoli ci spojrzeć z innej strony na bezduszna wiedzę i teorie. Przeczytaj uważnie to, czy jeden z największych specjalistów w branży ma do powiedzenia i przekonaj się, że na życie też trzeba mieć strategię. Jeden z wiodących światowych teoretyków innowacyjności, autor bestsellera Przełomowe innowacje, proponuje niekonwencjonalną książkę o inspiracji i mądrości, które mogą stać się fundamentami spełnionego życia.Jeśli jesteś studentem zarządzania i nauk pokrewnych, ekonomistą, biznesmenem lub teoretykiem biznesu, ta książka pozwoli ci spojrzeć z innej strony na bezduszna wiedzę i teorie. Przeczytaj uważnie to, co jeden z największych specjalistów w branży ma do powiedzenia i przekonaj się, że na życie też trzeba mieć strategię. Jeden z wiodących światowych teoretyków innowacyjności, autor bestsellera Przełomowe innowacje, proponuje niekonwencjonalną książkę o inspiracji i mądrości, które mogą stać się fundamentami spełnionego życia. W 2010 r. światowej sławy ekspert zajmujący się innowacyjnością Clayton M. Christensen wygłosił inspirujące przemówienie dla studentów ostatniego roku Harvard Business School. Opierając się na prowadzonych analizach sytuacji przedsiębiorstw, zaoferował szereg wskazówek, które mogą pomóc w odnalezieniu znaczenia i szczęścia w życiu. Posłużył się przykładami z własnego doświadczenia, aby wyjaśnić, dlaczego ludzie sukcesu aż nazbyt często wpadają w pułapki prowadzące do nieszczęścia. Przemówienie zapadło słuchaczom w pamięć nie tylko dlatego, że było bardzo treściwe, lecz również dlatego, że Christensen wygłaszał je wkrótce po tym, jak życie zmusiło go do poważnej, osobistej refleksji – właśnie przezwyciężył takiego samego raka, jaki odebrał życie jego ojcu. Gdy zmagał się z chorobą, pytanie „Co będzie miarą twojego życia?” stawało się coraz bardziej naglące i dokuczliwe – w pewnym momencie zaczął dzielić się przemyśleniami z rodziną, przyjaciółmi i studentami. W tej przełomowej książce Christensen stawia szereg pytań: - Jak mogę się upewnić, że moja droga zawodowa przyniesie mi satysfakcję? - Skąd będę wiedzieć, że moje osobiste relacje staną się trwałymi źródłami szczęścia? - Jak mogę uniknąć nieuczciwego postępowania i nie dać się wtrącić do więzienia? Posługując się przykładami z najwspanialszych firm świata, autor przedstawia niezwykle trafne odpowiedzi na te trudne pytania. Co będzie miarą twojego życia? to pełna inspiracji i mądrości książka, która pomoże studentom, pnącym się po szczeblach kariery profesjonalistom i rodzicom w znalezieniu własnych ścieżek do życiowego spełnienia. Czytelniku! Ta książka nie oferuje łatwych odpowiedzi. Zamiast tego zachęca do zastanowienia się nad najważniejszymi pytaniami w życiu. Z tej książki nie dowiesz się, co masz myśleć. Zamierzeniem jej autora jest co innego: nauczyć cię, jak myśleć o swoim życiowym celu i życiu w ogóle, przedstawiając opracowane w Harvard Business School i innych instytucjach sprawdzone badania i teorie dotyczące sukcesu i porażki. Nie znajdziesz tu też sprawdzonego przepisu na szczęście. Zamiast tego jednak zdobędziesz narzędzia, które pomogą Ci osiągnąć w życiu spełnienie – te same, które wielu menedżerom pomogły prowadzić zmieniające świat firmy. Potraktuj tę książkę jako przewodnik po przyszłości. Podsumowane tu teorie i okoliczności pomogą ci zrozumieć krytyczne decyzje, które mogą doprowadzić cię do życiowego szczęścia i powodzenia – zamiast smutku i rozczarowania. Mamy nadzieję, że uda ci się efektywnie powiązać proponowane przez nas wnioski z osobistymi zamierzeniami – pamiętaj, że tylko ty jesteś w stanie rzetelnie odpowiedzieć na zawarte w tytule pytanie co będzie miarą twojego życia? Obiecujemy, że podróż będzie interesująca. – CLAY, JAMES I KAREN O AUTORACH CLAYTON M. CHRISTENSEN jest profesorem administracji biznesowej w Harvard Business School, autorem siedmiu książek i pięciokrotnym laureatem nagrody McKinsey Award za najlepszy artykuł Harvard Business Review, a także współzałożycielem czterech przedsiębiorstw, w tym zajmującej się innowacyjnością firmy doradczej Innosight. W 2011 r. w przeprowadzanym raz na dwa lata przez portal Thinkers50 konkursie uznano go za najbardziej wpływowego na świecie teoretyka biznesu. Pochodzący z Australii JAMES ALLWORTH jest absolwentem Harvard Business School, którą ukończył z wyróżnieniem, a także Australian National University. Pracował też w Booz & Company oraz Apple. KAREN DILLON do 2011 r. była redaktorką Harvard Business Review. Ukończyła Cornell University wchodzącą w skład Northwestern University's szkołę Medill School of Journalism. Również w 2011 r. organizacja Ashoka uznała ją za jedną z najbardziej wpływowych i inspirujących kobiet świata.  
Okładka książki Siła pozytywnego zarządzania. Zestaw 4 książek

149,90 zł 119,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia. Opowieść dla menedżerów Autor podejmuje tu najbardziej uniwersalny temat: brak poczucia szczęścia w pracy i prezentuje rewolucyjny model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy. Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem, menedżerem, czy pracownikiem, niniejsza książka zapewni ci natychmiastową ulgę – i nadzieję. Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia. Opowieść dla menedżerów Autor podejmuje tu najbardziej uniwersalny temat: brak poczucia szczęścia w pracy i prezentuje rewolucyjny model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy. Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem, menedżerem, czy pracownikiem, niniejsza książka zapewni ci natychmiastową ulgę – i nadzieję. Cztery obsesje wyjątkowego szefa. Opowieść o przywództwie Tym razem Lencioni skupia się na kluczowej roli przywódcy w budowaniu zdrowej organizacji – często pomijanym, a niezwykle istotnym elemencie życia biznesowego, będącym podstawą trwałego sukcesu. Bohater opowieści- fikcyjny dyrektor naczelny, napotyka wyzwanie tak wielkie, że może ono zachwiać wszystkim, co uważa on za ważne w byciu wyjątkowym przywódcą. Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie To wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Stworzył porywającą fabułę z pozornie prostym przesłaniem adresowanym do wszystkich, którzy dążą do tego, by stać się wyjątkowymi liderami zespołów. Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej. Praktyczny przewodnik dla liderów, menedżerów, moderatorów Cel tej książki jest prosty: dać menedżerom, liderom zespołów, konsultantom i praktykom zarządzania narzędzie pomagające wdrożyć koncepcje opisane w Pięciu dysfunkcjach pracy zespołowej. Książka jest napisana w taki sposób, by była łatwa w lekturze jako całość, lecz również by można byłow niej łatwo odnaleźć interesujące danego czytelnika zagadnienie.  
Okładka książki Pocałuj tę żabę

39,90 zł 31,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Żaby w naszym zyciu... Pocałuj tę żabę to książka dla wszystkich. Nawiązując tytułem do swojego międzynarodowego bestselleru Zjedz tę żabę, w którym Żaba personifikowała wszelkiego rodzaju skłonności do zwlekania, Brian Tracy wraz z córką Christiną Tracy-Stein, wziętą psychoterapeutką z Kalifornii, piszą o „Żabach naszego życia”. Tym razem chodzi jednak o inny rodzaj Żab, o te mianowicie, które tkwią w nas i które trzeba wyeliminować, jeśli chcemy, aby nasze życie miało sens, było udane i szczęśliwe. Punktem wyjścia jest znana bajka o Księciu zamienionym w Żabę przez złośliwą czarownicę i o Księżniczce, która całując Żabę, przywraca Księcia do jego pierwotnej postaci. Żaba uosabia tu wszelkie negatywne myśli, emocje i postawy, które utrudniają nam albo zupełnie uniemożliwiają osiągnięcie szczęścia, spokoju oraz sukcesów w pracy i w życiu prywatnym. Tak jak Księżniczka musiała wyzwolić w sobie dużo odwagi, aby zdobyć się na pocałowanie brzydkiej, oślizgłej Żaby, tak i my musimy zdobyć się na wysiłek zastosowania odpowiednich strategii, aby raz na zawsze wyzbyć się negatywnych myśli i emocji. Autorzy analizują przyczyny negatywnych cech, myśli, emocji i kontaktów, które są zmorą wielu ludzi i które utrudniają nam osiągnięcie tego, co każdy z nas mógłby osiągnąć. Poszczególne rozdziały pomagają w odkryciu przyczyn tych kłopotów i podają konkretne rozwiązania. Brian Tracy opiera się na doświadczeniu zdobytym w czasie swoich spotkań z milionami słuchaczy i odbytych seminariach, a jego córka – na tysiącach godzin zajęć terapeutycznych. Razem tworzą doskonały duet. Krok po kroku prowadzą Czytelnika przez obszary zakłóceń w relacjach z innymi ludźmi, proponując szereg prostych ćwiczeń, które można od razu wprowadzić w życie i które warto zastosować, aby raz na zawsze zostawić za sobą „Żaby naszego życia” i osiągnąć szczęście i równowagę duchową. Naturalny stan każdego zdrowego człowieka charakteryzuje się uczuciem szczęścia, spokoju, radości i pozytywnego napięcia, wynikającego z faktu, że się żyje. W tym naturalnym stanie budzisz się każdego dnia gotowy do działania. Myślisz pozytywnie zarówno o sobie, jak i o ludziach z twojego otoczenia. Cieszysz się ze swojej pracy i daje ci ona wiele satysfakcji; czujesz, że dzięki niej robisz w życiu coś pozytywnego. Warto – i to może być twoim zasadniczym celem – tak zorganizować życie, aby odczuwać ten stan jak najczęściej. - fragment książki O AUTORACH Brian Tracy jest jednym z najpopularniejszych amerykańskich prelegentów, od 30 lat prowadzi odczyty na całym świecie. W jego 5000 seminariów uczestniczyło ponad 5 milionów słuchaczy w 58 krajach. Ten charyzmatyczny mówca zajmuje się tematyką zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach, organizacji czasu, doskonalenia technik sprzedaży i planowania strategicznego. Brian Tracy jest też autorem ponad pięćdziesięciu książek. Jedną z najpopularniejszych jest „ZJEDZ TĘ ŻABĘ”, prawdziwe vademecum podnoszenia wydajności w pracy i osiągania z niej zadowolenia. Książka ta sprzedała się w 3 milionach egzemplarzy w 38 krajach. Christina Tracy-Stein ukończyła studia na University of Southern California i Antioch University; gdzie specjalizowała się w psychologii klinicznej. Jest członkiem specjalistycznych organizacji naukowych. Obecnie prowadzi prywatną praktykę w Santa Monica w Kalifornii. Przed rozpoczęciem prywatnej praktyki zajmowała się poradnictwem dla dorosłych i opracowywaniem programów grupowych. Spędziła ponad pięć tysięcy godzin jako psychoterapeuta i doradca osobisty.  Spis treści:   Wprowadzenie: Żaba i Księżniczka 1. Siedem prawd o tobie 2. Wyobraź sobie piękną Księżniczkę albo przystojnego Księcia 3. Spójrz swojej Żabie prosto w oczy 4. Oczyść sadzawkę z Żab 5. Osusz bagno 6. Zmień wodę w swojej sadzawce 7. Szukaj piękna w Żabach 8. Skacz śmiało! 9. Pocałuj swoje paskudne Żaby i pożegnaj się z nimi 10. Oczekuj od swojej Żaby tego, co najlepsze 11. Uwolnij się od bólu 12. Siedem kluczy do osiągnięcia pozytywnej osobowości Zakończenie: Działanie jest wszystkim
Okładka książki Droga Toyoty do Lean Leadership. Osiągniecie...

69,90 zł 55,19 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

TOYOTA. Nazwa tożsama z wielkością – światowej klasy samochody i myślenie zmieniające reguły gry w biznesie. Toyota ponosi ogromne nakłady inwestycyjne, aby uważnie wyselekcjonować, a następnie wykształcić przywódców, którzy wpiszą się w jej unikalną filozofię i kulturę.
Okładka książki Dobry szef, zły szef. Jak być najlepszym...

59,90 zł 47,30 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Czy jesteś dobrym szefem… czy złym szefem? Czy twoi pracownicy – gdyby mieli wybór – chcieliby jeszcze kiedykolwiek dla ciebie pracować? A co najważniejsze – czy masz pojęcie o tym, jak to jest dla ciebie pracować?
Okładka książki Dobro popłaca

59,90 zł 47,30 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu.Zaangażowanie na rzecz szczytnego celu bynajmniej nie gwarantuje sukcesu na rynku, niemniej w ciągu ostatnich 30 lat wiele firm pokazało, że można przyczyniać się do tworzenia lepszego świata i jednocześnie zwiększać zyski. Doświadczenie uczy również, że skuteczna realizacja marketingowych i korporacyjnych inicjatyw społecznych wymaga błyskotliwości, zaangażowania i finezji. Zarówno przedstawiciele gigantów z listy Fortune 500, jak i właściciele startupów muszą dążyć do wypracowania delikatnej równowagi między generowaniem zysków finansowych i wypracowywaniem korzyści społecznych. Wielu biznesmenów upatruje w tym aspekcie swojej działalności jednego ze źródeł największej satysfakcji. Skoro czytasz ten wstęp, to prawdopodobnie pracujesz w dziale, który zajmuje się utrzymywaniem relacji ze społecznością, komunikacją, sprawami publicznymi, PR-em, troską o środowisko, społeczną odpowiedzialnością biznesu bądź kształtowaniem postaw obywatelskich korporacji. Możliwe też, że jako menedżer ds. marketingu lub produktu ponosisz odpowiedzialność za pewne aspekty korporacyjnej działalności filantropijnej albo że kierujesz firmową fundacją. A być może pracujesz w agencji PR-owej czy marketingowej i klienci oczekują od ciebie porad dotyczących marketingowych i korporacyjnych inicjatyw społecznych. Być może założyłeś zupełnie nową firmę, a być może pełnisz funkcję dyrektora generalnego dużej i złożonej organizacji. Jeżeli zmagasz się z podobnymi wyzwaniami jak inni ludzie pełniący tego rodzaju funkcje, to prawdopodobnie szukasz możliwości, by sprostać wymaganiom i oczekiwaniom związanym z modnym hasłem społecznej odpowiedzialności biznesu. Być może musisz rozstrzygać, jakim inicjatywom i sprawom należy zapewnić wsparcie (a jakie należy odrzucić). Prawdopodobnie przyglądasz się potencjalnym partnerom i starasz się wypracować finansowe, organizacyjne i umowne założenia waszej współpracy. Niewykluczone, że borykasz się z koniecznością wypromowania danej inicjatywy na forum wewnętrznym, usiłujesz wyznaczyć przekonujące, ale przy tym realistyczne oczekiwania co do jej rezultatów lub zabiegasz o interdyscyplinarne wsparcie w celu uruchomienia konkretnych projektów. Możliwe również, że właśnie zaczynasz się zastanawiać, jak zostały wykorzystane wszystkie te środki i zasoby, które przeznaczono na realizację tego typu programów w poprzednim okresie. Jeśli faktycznie zmagasz się z tego typu problemami, to niniejsza książka powstała właśnie z myślą o tobie. Dziesiątki twoich kolegów po fachu z firm z całego świata, takich jak Allstate, Johnson & Johnson, Levi Strauss & Co., Marks & Spencer, Patagonia, PepsiCo, Starbucks, Subaru, TELUS czy TOMS, znalazło czas, aby opowiedzieć swoje historie i przedstawić własne sugestie co do tego, jak można łączyć działalność na rzecz sprawy z działalnością na rzecz firmy. Lata doświadczeń i miesiące badań utwierdziły nas w przekonaniu, że czyniąc dobro, faktycznie można sobie zapewnić powodzenie. Firmy, które w sposób zdyscyplinowany podchodzą do marketingowych i korporacyjnych inicjatyw, przyczyniają się do tworzenia nowego świata, jednocześnie poprawiając swoje wyniki finansowe. Niniejsza książka powstała głównie z myślą o przedstawicielach firm prowadzących działalność komercyjną, niemniej cenne wskazówki znajdą w niej również przedstawiciele organizacji non profit oraz instytucji sektora publicznego, którzy zabiegają o wsparcie partnerów w zakresie realizacji swojej misji. Książka ta bowiem zapewnia im wyjątkową możliwość zapoznania się z oczekiwaniami i potrzebami korporacji, w ten sposób ułatwiając im udzielenie odpowiedzi na pytanie, do jakich firm należy się zwrócić i w jaki sposób należy to zrobić. W ostatnim rozdziale, napisanym specjalnie z myślą o nich, pojawią się wskazówki, dzięki którym można zwiększyć swoje szansę na skuteczne budowanie międzysektorowych sojuszy. Zależałoby nam na tym, aby ta książka pomogła menedżerom i pracownikom korporacji lepiej przygotować się do dokonywania wyboru najbardziej odpowiednich spraw, najlepszych partnerów i najbardziej wartościowych inicjatyw. Chcielibyśmy pomóc im wzbudzać i wzmacniać wewnętrzny entuzjazm względem wybranych spraw i wspierać ich w tworzeniu programów, które mogłyby się później stać przedmiotem kolejnych analiz przypadków. Co chyba jednak najważniejsze, liczymy na to, że dzięki tej książce ostateczne sprawozdanie z realizacji inicjatywy będzie zawierać same dobre wieści -zarówno dla firmy, jak i dla sprawy.  Dobro popłaca! Spis treści: CZĘŚĆ l Wprowadzenie Rozdział 1 Dobre intencje to za mało, czyli dlaczego niektóre marketingowe i korporacyjne inicjatywy społeczne kończą się sukcesem, a inne fiaskiem Rozdział 2 Sześć typów inicjatyw społecznych, które pozwalają czerpać korzyści z czynienia dobra CZĘŚĆ II Inicjatywy o charakterze marketingowym: zwiększanie sprzedaży i angażowanie klientów Rozdział 3 Promocja sprawy Jak przekonać klientów, żeby się przyłączyli do ważnej sprawy? Rozdział 4 Marketing sprawy Dotacje uzależnione od sprzedaży produktu lub aktywności konsumentów Rozdział 5 Korporacyjny marketing społeczny Kampanie wspierające zmianę zachowań CZĘŚĆ III Inicjatywy o charakterze korporacyjnym: wyrażanie i pogłębianie wartości oraz założeń firmy Rozdział 6 Filantropia korporacyjna Bezpośrednie finansowanie sprawy społecznej Rozdział 7 Wolontariat: pracownicy dzielą się swoim czasem i talentami Rozdział 8 Społecznie odpowiedzialne praktyki biznesowe Zmiana podejścia do biznesu jako sposób na osiągnięcie celów społecznych Podziękowania CZĘŚĆ IV Atak i obrona Rozdział 9 Atak Wybór problemu społecznego Rozdział 10 Atak Wybór inicjatywy społecznej wspierającej sprawę Rozdziałll Atak Kształtowanie programu inicjatywy o charakterze społecznym Rozdział 12 Atak Ocena wysiłków Rozdział13 Najlepsze praktyki - podsumowanie Rozdział 14 Nie ma tego dobrego, co by na złe nie wyszło Jak sobie radzić z cynikami i krytykami? CZĘŚĆ V Tylko dla organizacji non profit i instytucji publicznych Rozdział 15 Podejście marketingowe do pozyskiwania od przedsiębiorstw środków finansowych oraz wsparcia dla inicjatyw społecznych Dziesięć zaleceń
Okładka książki Życie na linie. Jak unikać stresu i napięcia...

44,99 zł 35,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Nierównowaga jest stanem jak najbardziej naturalnym... Problem polega na tym, żeby właściwie ją wykorzystać. W Życiu na linie autor kilku książek z listy bestsellerów New York Timesa, Todd Duncan, rzuca wyzwanie naszemu status quo, wyruszając na poszukiwanie takiego sposobu życia i pracy, który byłby dla nas jeszcze lepszy i ciekawszy.Nierównowaga jest stanem jak najbardziej naturalnym... Problem polega na tym, żeby właściwie ją wykorzystać. W Życiu na linie autor kilku książek z listy bestsellerów New York Timesa, Todd Duncan, rzuca wyzwanie naszemu status quo, wyruszając na poszukiwanie takiego sposobu życia i pracy, który byłby dla nas jeszcze lepszy i ciekawszy. Przedstawia nam sylwetki kilku osób, które starają się za wszelką cenę odnaleźć w życiu „równowagę”. Poznacie między innymi historie przedsiębiorcy, barmanki i finansisty. Dowiecie się o ich problemach, sposobach radzenia sobie z przeciwnościami losu oraz o pouczających lekcjach, jakich udzieliło im życie. Jak to jest, że pewne osoby w środku dnia pracy chodzą ponurkować sobie z rurką, inne zaś kilka razy w tygodniu urządzają sobie trzygodzinne przejażdżki na rowerze? I czy ktoś może mi wyjaśnić, po co ten menager pewnej dużej firmy w każdy poniedziałek wozi kajak na dachu swojego Jeepa? W jaki sposób udaje im się – albo raczej, w jaki sposób mnie samemu mogłoby się udać – z powodzeniem podążać drogą kariery zawodowej i jednocześnie nie rezygnować z największych przyjemności w życiu prywatnym? Czy osoby, o których mowa, przedkładają po prostu ryzyko nad pewność stałego zatrudnienia, starając się osiągnąć tę magiczną równowagę między pracą zawodową a życiem prywatnym? A może chodzi tylko o szefów wielkich firm i dzieci bogatych rodziców? Ależ skąd. Todd Duncan, autor bestsellerów na liście New York Timesa, twierdzi, że osoby te w rzeczywistości odkryły coś znacznie ważniejszego; coś, co może zakwestionować sens dążenia do celu, który tak wielu z nas stara się za wszelką cenę osiągnąć, a który określamy mianem równowagi miedzy pracą zawodową a życiem prywatnym. Zamiast gorzknieć z zawiści czy też szydzić z takich osób i gubić się w domysłach na ich temat, Duncan proponuje czytelnikowi pogłębioną analizę historii kilku z nich – oraz podejmowanych przez nie decyzji – która pokazuje, w jaki sposób ludzie tacy jak ty i ja osiągnęli harmonię w pracy i w życiu. Lektura Życia na linie będzie dla ciebie rodzajem przewodnika, który pozwoli ci poznać dziesięć najczęściej występujących w życiu „punktów napięcia” i tym samym nauczyć się prawidłowo harmonizować ze sobą pracę zawodową i życie osobiste. Tak więc przygotuj się na krytyczną analizę twoich aktualnych przekonań na temat tego, co jest naprawdę ważne w życiu i dokąd w jego trakcie właściwie zmierzasz. Bądź gotów na odkrycie swoich własnych indywidualnych „punktów napięcia”, dzięki wykonywaniu szeregu inspirujących ćwiczeń, które pomogą ci oczyścić percepcję oraz przewartościować sądy na temat zarządzania czasem, zdobywania prestiżu i uznania, osiągania sukcesu, wzbogacania osobowości, zdrowia, związków i relacji międzyludzkich, samodyscypliny, czerpania radości i zadowolenia z pracy, pozostawiania po sobie trwałej i wartościowej spuścizny.
Okładka książki Kto zabił zmianę? Stań się skutecznym Agentem...

24,90 zł 19,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Stań się skutecznym Agentem Zmiany w twojej organizacji Każdego dnia organizacje na całym świecie podejmują decyzje o wprowadzeniu – bywa, że dużych i kosztownych – zmian, w celu poprawienia istniejącego status quo. Jednak 50 do 70 procent tych prób jest nieudanych. Niektóre zmiany giną nagle, ale wiele umiera w cierpieniu przedłużającej się agonii rujnującej zasoby organizacji oraz morale i energię jej członków. Kto zabija zmianę lub co przyczynia się do jej śmierci? W tym pasjonującym kryminale znajdziesz odpowiedź na to pytanie. Głównym bohaterem jest agent Mike McNally – detektyw o stylu działania inspektora Colombo – który prowadzi śledztwo w sprawie śmierci kolejnej zmiany. Agent McNally po kolei przesłuchuje trzynastu głównych podejrzanych, między innymi krótkowzroczną menadżerkę Wiktorię Wizję, stale opieszałego kierownika Piotra Prioryteta, dyrektorkę Klarę Komunikację, której zapalenie krtani uniemożliwia porozumiewanie się oraz kilka innych szemranych postaci. Podejrzani zapewne wydają ci się znajomi i niewątpliwie znajdziesz podobne osoby w swojej firmie. Metoda rozwiązania zagadki przez McNally’ego zainspiruje cię do stania się skutecznym Agentem Zmiany w twojej organizacji. W przewodniku na końcu książki znajdują się wskazania, jak krok po kroku wcielić w życie nauki płynące z tej historii. Kluczowe pytania pomogą ci ocenić jakość zmian wprowadzanych w twojej organizacji. Dowiesz się również jakie najlepsze działania możesz podjąć, by umożliwić dokonanie pożądanej zmiany i utrzymać jej rezultaty. OPINIE „Wyjątkowy sposób spojrzenia na problem zmiany. Tego teraz potrzeba światu – zmiany, która będzie skutecznie przeprowadzona”. – Spencer Johnson, autor książek Kto zabrał mój ser? i Peaks and Valleys „Zarządzanie zmianą nie jest łatwe. Wymaga zaangażowania, silnego przywództwa i gotowości do zmierzenia się z oporem. Pomocne w zarządzaniu zmianą są humor i plan działania. Kto uśmiercił Zmianę? zapewnia jedno i drugie”. – Betsy Myers, była dyrektor wykonawcza w Harvard’s Center for Public Leadership i dyrektor ds. operacyjnych kampanii wyborczej Baracka Obamy. „Inteligentny kryminał pełen trafnych spostrzeżeń. Książkę Kto uśmiercił Zmianę? czyta się szybko – można ją skończyć w czasie dwugodzinnego lotu – ale zawarta w niej mądrość zostaje z nami o wiele dłużej”. – John Assaraf współautor książki Odpowiedź : rozwiń dowolną działalność, osiągnij niezależność finansową, przeżyj niezwykłe życie, jeden z ekspertów występujących w filmie The Secret  
Okładka książki Skończ z okresową oceną pracowników

39,90 zł 31,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zbyt wielu szefów uważa, iż jedynym sposobem kierowania ludźmi jest zastraszanie ich. Nic dziwnego, że tak wielu pracowników boi się wyrażać swoje opinie. Ale wiecie co? Wcale tak nie musi być. Oto sposób, w jaki menedżerowie mogą w końcu nauczyć się innego podejścia - przestać zastraszać pracowników i zacząć koncentrować się na tym, co mogą oni zrobić dobrze, a nie na tym, co robią źle - i w rezultacie zapewnić firmie rezultaty, jakich potrzebuje. ZREZYGNUJ Z OKRESOWEJ OCENY SWOICH PRACOWNIKÓW! To główna teza stawiana przez Samuela Culberta w książce, która mierzy się z powszechnymi osądami i pokazuje prawdziwe oblicze okresowej oceny pracowników - jako okrutnej, bezsensownej i podstępnej praktyki, która wiele mówi o bezmyślnych działaniach kierownictwa będących prawdziwą plagą współczesnych organizacji. Według profesora Culberta okresowa ocena pracowników nie tylko jest znienawidzona przez wszystkich, którzy muszą ją przeprowadzać lub też jej podlegają. Jej szkodliwy wpływ nie ogranicza się tylko do psucia morale i ducha pracy zespołowej oraz hamowania rozwoju osobistego pracowników. Odzwierciedla ona coś znacznie poważniejszego: pokazuje sposób, w jaki często zachęcamy - a nawet zmuszamy - naszych kierowników do kontrolowania pracowników poprzez zastraszanie, zamiast zachęcać ich do zrozumienia mechanizmów motywowania pracowników do jak najlepszej pracy. Pytanie brzmi: co w zamian? W jaki sposób przekazywać pracownikom oceny, które będą trafne, a nie fałszywe, jak to jest obecnie? Czerpiąc ze swojego bogatego doświadczenia w zakresie wspomagania małych i dużych firm, Culbert proponuje alternatywę w postaci omówienia pracy pracowników. To pomoże wszystkim kierownikom w zbudowaniu relacji z pracownikami opartej na zaufaniu, co stanowi jedyną skuteczną drogę ku osiągnięciu wspaniałych rezultatów. Pokazując, w jaki sposób wykorzystać nasze doświadczenia na temat natury człowieka, Culbert postuluje rewolucyjny nowy sposób myślenia o zarządzaniu ludźmi, który może przynieść ogromne korzyści dla pracowników, ich szefów i właścicieli firm.  
Okładka książki Strateg. Bądź takim liderem jakiego potrzebuje...

49,90 zł 39,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Bądź takim liderem, jakiego potrzebuje twoja firma Książka Strateg, oparta na kursie strategii, prowadzonym przez Panią Profesor w Harvard Business School i okrzykniętym mianem „legendarnego”, oferuje zupełnie nową perspektywę spojrzenia na najistotniejszą rolę przywódcy. „Czy jesteś strategiem? To pierwsze pytanie, jakie Cynthia Montgomery zadaje pochodzącym ze wszystkich zakątków świata właścicielom firm i zarządzającym najwyższego szczebla, uczestniczącym w jej cieszącym się ogromnym uznaniem kursie dla kadry kierowniczej. Nie jest to pytanie, którego się spodziewają lub nad którym głębiej zastanawialiby się w pierwszym dniu szkolenia. Jednak, gdy kurs dobiega już końca, nie potrafią sobie wyobrazić, jak mogliby prowadzić swoje firmy do sukcesu, nie będąc strategami i nie pełniąc tej roli w swoim codziennym życiu. Przez kolejne tygodnie i miesiące Montgomery poddaje próbie tych cieszących się już pewnymi osiągnięciami menedżerów. Wykorzystując dyskusje przypadków, rozmowy po godzinach i własne dylematy strategiczne uczestników, wyjaśnia, czym jest strategia, dlaczego jest ważna i co to znaczy być przywódcą. Równocześnie przygotowuje ich na zmierzenie się z najistotniejszym pytaniem, jakie stawia sobie każdy lider w biznesie: Czy ta firma jest naprawdę ważna? Pokazuje w ten sposób, że strategia nie jest jedynie narzędziem do prześcigania konkurencji, ale jest najpotężniejszym orężem do kształtowania samej firmy, jakie posiada przywódca. Książka Strateg dotyczy wszystkich przywódców w biznesie – nieważne, czy prowadzą globalne przedsiębiorstwa, czy małe firmy. Montgomery dzieli się swoimi bezcennymi spostrzeżeniami i przemyśleniami ze wszystkimi tymi uprzywilejowanymi członkami kadry kierowniczej. Wydobywając istotę doświadczeń, spostrzeżeń i przemyśleń zebranych w sali wykładowej, Montgomery pomaga przywódcom w rozwijaniu ich umiejętności i wrażliwości potrzebnej, by sami stali się strategami. To trudna rola, ale wydaje się, że nie ma chyba ról, które byłyby ważniejsze dla lidera. O AUTORCE Cynthia A. Montgomery nosi tytuł Timken Professor of Business Administration i do niedawna była szefem Strategy Unit w Harvard Business School, gdzie naucza od dwudziestu lat. Przez sześć ostatnich lat prowadziła zajęcia poświęcone strategii na cieszącym się ogromnym uznaniem kursie dla kadry zarządzającej dla właścicieli zarządzających swoimi firmami, w którym uczestniczyli przywódcy biznesowi ze średnich form z całego świata. Została wyróżniona przez Greenhill Award, przyznaną za wyjątkowy wkład w główny kurs strategii w programie MBA w Harvard Business School. Jest jednym z najlepiej sprzedających się autorów Harvard Business Review, a jej prace były publikowane w Financial Times, American Economic Review, Rand Journal of Economics, Strategic Management Journal, Management Science i innych czasopismach. Była członkiem rad dyrektorów w dwóch firmach z listy Fortune 500 oraz wielu funduszach powierniczych zarządzanych przez BlackRock, Inc. OPINIE Cynthia Montgomery stymuluje cię, byś jako lider w swojej firmie, był w niej właścicielem, twórcą i zarządcą jej strategii. Z ogromną przyjemnością przeczytałem tę książkę i gorąco ja polecam. Dr Tom Clarke, Prezes ds. Nowych Przedsięwzięć w Nike, Inc. Wielu z nas nigdy nie będzie miało szansy studiowania w Harvard Business School, a jeszcze mniej z nas będzie miało szczęście wysłuchać wykładów Pani Montgomery. Niemniej jednak cały efekt jej stylu nauczania jest wyraźnie i jasno uwidoczniony w książce Strateg. Ostrzegam jednak, Gdy przeczytasz tę książkę, również staniesz się ewangelistą strategii. Missy Park, założyciel i dyrektor generalny Title Nine Książka Strateg obala mit supermenedżera, zdolnego do pokonania wszelkich sił konkurencji. W zamian daje jasny zestaw wskazówek, jak stworzyć zdolną odnieść sukces i adekwatną strategię dla organizacji i ludzi, którzy są jej przywódcami. Craigie Zildjian, dyrektor generalny Avedis Zildjian Company Pełna mądrości, inteligencji i – co rzadkie na tym polu – moralnej determinacji. Książka Strateg jest dla przywódcy w biznesie wezwaniem do spełnienia jego najważniejszej powinności głównego stratega przedsiębiorstwa. Montgomery w dobitny sposób pokazuje, jak strategia może nadać znaczenie temu, co robią firmy i życiu tych, którzy wykuwają ich korporacyjną przyszłość. Walter Kiechel III, autor książki The Leaders of Strategy W tej pełnej świeżości książce Montgomery budzi w każdym z nas Stratega. Gdziekolwiek w świecie byś był, kimkolwiek – studentem, nauczycielem, praktykiem strategii, ta książka będzie dla ciebie radosnym towarzyszem w odkrywaniu na nowo siebie i otaczającego cię świata. Ashok Vasudevan, współzałożyciel i dyrektor generalny Tasty Bite Podejście Montgomery do demistyfikacji strategii jest naprawdę rewolucyjne. Ta książka sprawi, że ruszysz się z miejsca i podejmiesz działania, które przyniosą trwały i pozytywny skutek dla twojej firmy. Jeśli jesteś gotowy na podróż, która zmieni twoje życie, zacznij lekturę. Peter Henderson, Prezes Indigo Telecom  
Okładka książki Obóz treningowy. Co najlepsi robią lepiej niż...

34,90 zł 27,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Czy masz już dość porażek i nieosiągniętych celów? Czy pragniesz wreszcie zdobyć szczyt? Wybierz się na "Obóz Treningowy" wraz ze swoja drużyną (z pracy, kościoła, szkoły, rodziny) i odkryj, co to znaczy być najlepszym. Nie musisz nigdzie jechać, wystarczy, że przeczytasz tą inspirującą książkę, napisaną w duchu bestselleru "Autobus Energii". Jon Gordon w swej karierze współpracował z najlepszymi drużynami sportowymi, międzynarodowymi organizacjami oraz ludźmi sukcesu związanymi z różnymi dziedzinami życia. Zaobserwował, że ci ludzie - najlepsi z najlepszych - mają pewne cechy wspólne, których brak innym. Robią proste rzeczy trochę inaczej, niż cała reszta. Są to niewielkie różnice, które dają wielkie rezultaty. W czasie lektury "Obozu Treningowego" poznasz formułę, którą Gordon stworzył na podstawie swoich obserwacji. Jest ona prosta, skuteczna i łatwa do zapamiętania. Jest to jednak proces, który wymaga cierpliwości, inicjatywy, skupienia oraz dużo pozytywnej energii. Wpadnij na obóz treningowy Jona Gordona i odkryj w sobie pokłady energii, by stać się najlepszym, bez względu na dziedzinę życia, którą chcesz udoskonalić.  
Okładka książki Standout. Innowacyjny test do oceny silnych stron

54,90 zł 43,35 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Innowacyjny test do oceny silnych stron W tej książce znajduje się klucz do odblokowania twoich możliwości osiągania najlepszych wyników. STANDOUT, rewolucyjnie nowa książka i internetowe narzędzie zaoferowane przez Marcusa Buckinghama, jest wynikiem szeroko zakrojonych badań, testów statystycznych i analizy obejmującej światową czołówkę osób osiągających wybitne rezultaty. Współautor bestselleru Wykorzystaj swoje silne strony uznawany lider nurtu promującego silne strony, w książce STANDOUT pokazuje, jak odkryć dwie najważniejsze Role Silnych Stron oraz przedstawia błyskotliwe, a zarazem praktyczne pomysły do wykorzystania przez specjalistów i menedżerów z wszelkiego rodzaju organizacji, którzy chcą poznać swoje przewagi i zostać zwycięzcami w swojej pracy. STANDOUT to coś więcej niż następna książka w nurcie promocji silnych stron. To jedyne w swoim rodzaju zaproszenie do odkrycia i aktywowania własnej wyjątkowej przewagi konkurencyjnej w codziennej pracy. STANDOUT jest źródłem najwyższej klasy wiedzy z zakresu biznesu i przywództwa, przekazywanej przez jeden z najbardziej uznawanych na świecie autorytetów w dziedzinie silnych stron. Książka oferuje również niezwykle użyteczny i innowacyjny test internetowy, będący efektem dziesięcioletnich badań naukowych wspieranych rygorystyczną analizą statystyczną i wyszukanymi narzędziami psychometrycznymi.  
Okładka książki Trzy ważne pytania do rozgorączkowanej rodziny

39,90 zł 31,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

O tym, jak przywrócić zdrowie najważniejszej organizacji w twoim życiu   Theresa Cousins nigdy jeszcze nie była tak wściekła na swojego męża. Jak na ironię uwaga, która wywołała jej złość, nie była skierowana do niej i z pewnością nie miała na celu krytyki. W istocie wypowiedział ją bez złości czy emocji. Gdyby nasi klienci zarządzali swoimi firmami tak, jak zarządzamy naszą rodziną, musieliby zamknąć interes. W tej niezwykłej, przełomowej książce, konsultant biznesowy i bestsellerowy autor, Patrick Lencioni, koncentruje swoją uwagę wokół najważniejszej organizacji w naszym życiu, jaką jest rodzina. Jako mąż i ojciec czterech chłopców Lencioni jest świadomy przepaści pomiędzy czasem i energią, jakie jego klienci inwestują w zarządzanie swoimi firmami, a zachowawczym sposobem, w jaki większość osób wiedzie swoje życie osobiste. Doświadczywszy wielu stresów związanych z życiem w rozgorączkowanej rodzinie, autor wraz z żoną z zaskakującym powodzeniem zaczął wykorzystywać w swoim domu część narzędzi stosowanych w pracy z firmami figurującymi w rankingu Fortune 500. Podobnie jak w przypadku innych swoich książek, w Trzech ważnych pytaniach do rozgorączkowanej rodziny Lencioni stworzył fabułę, w której umieścił zarysowane z humorem i realizmem postaci i wątki, dzięki którym czytelnicy z niecierpliwością przewracają kolejne stronnice, dowiadując się, jak uzdrowić swoje życie. Wszyscy, którzy sięgną po tę pozycję, będą zaskoczeni, jak niewiele trzeba, by codzienną rodzinną udrękę zamienić w satysfakcjonujące życie. O AUTORZE Patrick Lencioni jest autorem ośmiu bestsellerowych pozycji, w tym między innymi wydanych w Polsce Pięciu dysfunkcji pracy zespołowej i Efektywnego spotkania biznesowego. Jest również mężem oraz ojcem czterech chłopców. Jako prezes i założyciel The Table Group Lencioni doradza kadrze kierowniczej szeregu organizacji, począwszy od wiodących firm z listy 500 magazynu „Fortune”, poprzez firmy dopiero rozpoczynające działalność, na organizacjach non-profit i kościołach skończywszy. Poza pisaniem książek Patrick publikuje również w „Harvard Business Review”, „The Wall Street Journal”, „Fortune”, „Business Week” oraz „USA Today”. OPINIE To przewodnik dla rozgorączkowanych rodzin, które chcą zmniejszyć stres, napięcie i życiową presję, czyniąc z życia rodzinnego radosną przygodę. Frances Hesselbeim, założycielka i prezes Leader to Leader Institute (dawniej Peter F. Drucker Foundation for Nonprofit Management), była prezes Girl Scouts of the U.S.A. To wspaniała książka. Lencioni, podobnie jak w przypadku książek biznesowych, łączy świetną fabułę z rzadką mądrością i praktyczną radą. Dostarcza prostych narzędzi, które pomogą każdej rodzinie zredukować stres i zwiększyć poziom życiowej witalności. Tim Tassopoulos, były pierwszy wiceprezes ds. operacyjnych Chick-fil-A, Inc. Wprowadzając do życia rodzinnego takie pojęcia jak strategia i wartości organizacyjne, Lencioni zrewolucjonizował sposób, w jaki postrzegamy siebie jako liderów w domu. Niniejsza książka powinna przejść do klasyki. Jim Levine, autor Working Fathers: New Strategies for Balancing Work and Family Nareszcie ktoś napisał książkę poświęconą rodzinie, która nie zanudza akademickim żargonem i nie sprawia, że czuję się złym rodzicem. Natychmiast ją pokochałam i wdrożyłam w życie zawarte w niej wskazówki. Patty Dewitt, nauczycielka, żona, mama trojga dzieci To pasjonująca opowieść, która miała na mnie niezwykły wpływ. Patrickowi udało się nadać trudnemu zadaniu, jakim jest zarządzanie rodziną, właściwą rangę. Elisa Morgan, dyrektor generalny MOPS International, wydawca magazynu „FullFill”  
Okładka książki Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia MP3 - Audiobook
audiobook

29,90 zł 23,61 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W tej szóstej i najbardziej oczekiwanej opowieści autor bestsellerów z listy ?New York Timesa?, Patrick Lencioni, podejmuje najbardziej uniwersalny temat: brak poczucia szczęścia w pracy i prezentuje rewolucyjny, a jednak niezwykle prosty model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy. Lencioni przedstawia niezwykle interesującą opowieść o Brianie Baileyu, przedwcześnie emerytowanym menedżerze, który poszukuje sensu w swojej karierze i życiu. Poprzez serię zaskakujących wydarzeń z gabinetu uznanej firmy trafia na stok narciarski Lake Tahoe, a stamtąd pod okienko obsługi zmotoryzowanych we włoskiej restauracji. Dzięki tym doświadczeniom Brian odkrywa trzy uniwersalne przyczyny nieszczęścia i frustracji w pracy i narzędzia pozwalające je pokonać. Próbując przekonać bankiera inwestycyjnego o znaczeniu satysfakcji w pracy i motywując kierowcę w pizzerii do lepszego traktowania klientów, Brian musi stawić czoła różnym aspektom własnej osobowości oraz osobowości innych ludzi, które sprawiają, że brak poczucia szczęścia w pracy jest zjawiskiem tak powszechnym w wielu organizacjach.Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem, który chce zapewnić firmie kulturową przewagę konkurencyjną, menedżerem próbującym zaangażować i zmotywować swoich pracowników, czy też pracownikiem poszukującym spełnienia w pracy, niniejsza książka zapewni natychmiastową ulgę ? i nadzieję. OPINIE Książka, którą czyta się z wypiekami na twarzy i która ujawnia tajemnicę satysfakcji z pracy. Nieważne, czy zarządzasz sześcioma, czy sześćdziesięcioma ludźmi ? ta książka to lektura obowiązkowa. Trevor Fetter, prezes i dyrektor naczelny w Tenet Healthcare Corporation W morzu podobnych do siebie książek na temat angażowania i inspirowania pracowników Lencioni rzuca nam prawdziwe koło ratunkowe. Jego książka jest wspaniałym dziełem, które polecam liderom i wszystkim, którzy próbują wprowadzić do swojej pracy poczucie osobistej satysfakcji. Kevin D. Wilde, wiceprezes, dyrektor działu szkoleń w General Mills, Inc.  Lencioni uczy wszystkich przywódców tego świata techniki, która zapewnia niezwykłą lojalność i wyniki. Ta prosta książka może zmienić naprawdę wszystko. Robert W. Savage, dyrektor wykonawczy w Taco Bell Corporation Uwielbiam tę mądrą i wnikliwą książkę! Przypomina ona kierownikowi, każdemu kierownikowi na każdym poziomie, dlaczego w ogóle zostali kierownikami. Greg Cross, wiceprezes Hilton Hotels Corporation

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj