Pierwsza tak dogłębna i kompleksowa biografia Maxa Verstappena! 12 grudnia 2021 roku, Grand Prix Abu Zabi. Trwa finał szaleńczej rywalizacji Maxa Verstappena i Lewisa Hamiltona w tamtym sezonie. 24-letni Holender na ostatnim okrążeniu wyprzedza siedmiokrotnego mistrza świata. Dzięki temu manewrowi wygrywa wyścig i zdobywa swój pierwszy tytuł mistrza świata Formuły 1. A następnie powtarza ten wyczyn w dwóch kolejnych sezonach. Mimo tak młodego wieku Max Verstappen już odcisnął trwałe piętno na Formule 1. Mark Hughes, jeden z najbardziej cenionych dziennikarzy w środowisku F1, zajrzał na padok, porozmawiał z Verstappenem, jego ojcem Josem, Christianem Hornerem, Helmutem Marko czy Adrianem Neweyem, by opowiedzieć o tym, jak holenderski kierowca dostał się na sam szczyt. Dlaczego dla Maxa nie ma odcieni szarości i wszystko musi być zero-jedynkowe? Jakie wnioski ze swojej kariery wyciągnął ojciec Jos, by pomóc synowi osiągnąć sukces? A do tego: rywalizacja Helmuta Marko z Nikim Laudą o podpis Maxa, tajemnice kontraktu z Red Bullem, zarządzania zespołem i relacji z Danielem Ricciardo, Daniiłem Kwiatem czy Alexandrem Albonem. Zajrzyj za kulisy padoku i poznaj prawdziwą historię człowieka, który szturmem wdarł się do świata F1. I pozostał niepowstrzymany. *** To inspirująca i prawdziwa, aczkolwiek nieco przerażająca opowieść o kreowaniu sportowego czempiona, dla którego inne miejsca poza pierwszym po prostu nie istnieją. Mikołaj Sokół To przywilej dla czytelników, że za biografię Maxa Verstappena odpowiada najlepszy zagraniczny dziennikarz świata Formuły 1. Filip Kapica, CANAL+ Sport Z tej książki nowych rzeczy o Verstappenie dowiedzą się nawet jego najbardziej zagorzali kibice, którym wydaje się, że wiedzą o nim wszystko. Karol z CyrkF1 Ta lektura jest nie tylko doskonałym przybliżeniem kariery Holendra, ale przede wszystkim pozwala zrozumieć złożoność relacji w najbliższym otoczeniu Maxa oraz zależności w kręgu przyjaciół i członków rodziny. Bartosz Pokrzywinski, Viaplay, Parcfer.me Mark Hughes i jego książka to idealne dopełnienie dotychczasowej historii Verstappena w Formule 1. Dzięki niej nie tylko poznajemy Holendra jako kierowcę, ale też dowiadujemy się, jakim jest człowiekiem. Roksana Ćwik, SwiatWyscigów.pl BIOGRAM Mark Hughes Uznany dziennikarz i ekspert w dziedzinie Formuły 1. Jest redaktorem sekcji Grand Prix dla magazynu „Motor Sport”, korespondentem F1 dla „The Sunday Times” i redaktorem prestiżowego rocznika wyścigowego „Autocourse”. Pracuje również jako analityk techniczny dla telewizji Sky Sports. Napisał kilka książek związanych z F1, w tym nagradzane Speed Addicts i Crashed and Byrned (współautor), a także biografię Lewis Hamilton, The Full Story. Jego doświadczenie i wiedza na temat sportów motorowych znacząco przyczyniły się do sukcesów publikacji.
Ludzie twoją reklamą
Twórz porywające historie, o których warto mówić
Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany — sztuka reklamy bez reklamy.
Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię:
* znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe,dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę,
* kalkulować rzeczywiste koszty i zwrot z inwestycji w reklamę,
* operować tym, czym ludzie i media karmią się najchętniej: tabu, komizmem, skandalem,
* tworzyć kultowe marki, które zapiszą się w historii.
Autor tej książki, Mark Hughes, zna sekrety marketingu szeptanego z pierwszej ręki. Za sprawą jego pomysłowości i intuicji medialnej serwis internetowy Half.com zdobył 8 milionów użytkowników w trzy lata, i to przy minimalnych nakładach na płatną reklamę. Magazyn „Time” nazwał to „jednym z największych podbojów opinii publicznej” w historii. Firmy, które powierzyły swój marketing Hughesowi, doskonale na tym wyszły – stały się magnesami medialnymi i z małych zmieniły się w duże. Po prostu przeczytaj, co radzi Hughes i zrób to.
Książka (...) jest znakomitym wprowadzeniem do tematyki szeroko rozumianego buzzmarketingu. Mark Hughes należy do tych praktyków, którzy traktują marketing szeptany (buzzmarketing) nie jako zestaw narzędzi, ale jako sposób myślenia, który ma natchnąć całą marketingową komunikację. Autor prowokuje do myślenia i inspiruje, dlatego książka ta powinna stać się lekturą obowiązkową nie tylko dla osób zarządzających marką i planujących strategie komunikacyjne, ale także dla działów kreatywnych w agencjach reklamowych.
- Piotr Gotkowski prezes Streetcom, www.biznes.streetcom.pl
O AUTORZE
Mark Hughes jest dyrektorem zarządzającym firmy konsultingowej Buzzmarketing i gospodarzem programu radiowego The Buzz Factor. Uczy przedsiębiorców i zarządzających, jak kreować szum medialny wokół ich marek. Hughes zarządzał marketingiem takich firm, jak Half.com (spółka zależna od eBay), PepsiCo i PepBoys. Więcej o nim i o tej książce znajdziesz na stronie www.buzzmarketing.com.
OPINIE
Dwa w jednym: znakomita rozrywka i gruntowna wiedza.
— Steve Forbes, redaktor naczelny magazynu „Forbes”
Trudno o lepszą i bardziej uczącą książkę, która w dodatku dostarczałaby tak świetnej rozrywki.
— Warren Philips, były redaktor zarządzający „Wall Street Journal”, były dyrektor zarządzający Dow Jones
Marketing szeptany działa. To nie jest dodatek do wiedzy, którą masz. To fundamentalna lektura obowiązkowa!
— Brian Sweete, były dyrektor operacyjny eBay, dyrektor marketingu PepsiCo
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?