Nadzwyczajna usługa.Jak przekuć zaangażowanie...
Jak przekuć zaangażowanie klienta w sukces twojej firmy
-
Autor: Frei Frances Morriss Anne
- ISBN: 9788377467381
- EAN: 9788377467381
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
- Wydawca: MT Biznes
- Format: 16.0x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 240
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
39,80złCena detaliczna: 49,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,80 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka ukazała się w USA w lutym 2012 r. nakładem Harvard Business Review Press.Książka w chwili ukazania się spotkała się z dużym zainteresowaniem, o czym świadczy m.in. duża liczba recenzji i omówień.Połączenie umiejętności obu autorek (jedna to profesor w Harvard Business School, druga to konsultant biznesowy) zaowocowało książką dobrze łączącą dużą ilość wiedzy z przystępnym jej podaniem.Nie ma nic nowego w podkreślaniu wielkiego znaczenia jakości usług we współczesnym biznesie. Natomiast zawsze ciekawe i użyteczne jest zapoznanie się z kompetentnie i przystępnie przedstawionym całościowym podejściem do zagadnienia projektowania systemów dobrej obsługi klienta.Jak zwykle w amerykańskich książkach biznesowych, silną stroną książki jest duża liczba przykładów z różnych branż.Autorki przekonująco dokumentują, że obsługa klienta nie może stanowić dodatku do ""normalnej"" działalności firmy, zwłaszcza w sektorze usług; obsługa klienta stanowi istotę działania firmy usługowej.Każdy rozdział kończy się podsumowaniami w formie pigułek zasad i reguł do zastosowania w praktyce.W sumie jest to solidna, ciekawa i bardzo dobrze napisana, a przy tym użyteczna książka dla profesjonalistów zajmujących się obsługą klientów.