JUŻ CZAS! Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki Koncepcji Szybkiego Wytwarzania W ciągu dziesięciu lat, jakie minęły od wydania książki Quick Response Manufacturing (QRM – Koncepcja Szybkiego Wytwarzania), przedstawione w niej innowacyjne zasady udowodniły swoją efektywność w wielu działających w różnych branżach małych i dużych przedsiębiorstwach. I choć zasady te nie zmieniły się, po dekadzie prowadzenia warsztatów dla menedżerów najwyższego szczebla Rajan Suri opracował przejrzystą i spójną metodę prezentowania strategii QRM przy wykorzystaniu następujących czterech kluczowych koncepcji: Potęga czasu – olbrzymi wpływ, jaki czas wywiera na całą organizację. Struktura organizacyjna – w jaki sposób zorganizować przedsiębiorstwo, by skrócić czas realizacji zleceń. Dynamika systemu – zrozumienie, w jaki sposób współzależności między zleceniami i zasobami wpływają na czas realizacji; dzięki temu można podejmować lepsze decyzje dotyczące mocy przerobowych, wielkości partii produkcyjnych i tym podobnych zagadnień. Kompleksowe wdrożenie – QRM nie dotyczy tylko działu produkcji. Metodykę tę wdraża się w całej organizacji, w tym w takich obszarach jak planowanie materiałowe, zaopatrzenie, zarządzanie łańcuchem dostaw, prace biurowe i rozwój nowych produktów. Przedstawiając przykłady wdrażania QRM, w książce Już czas: Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki Koncepcji Szybkiego Wytwarzania Rajan Suri pokazuje nie tylko, jak skrócić czas realizacji zleceń, lecz również jak podwyższyć jakość i obniżyć koszty operacyjne, zyskując dzięki temu większy udział w rynku. Ten praktyczny podręcznik wyjaśnia, w jaki sposób kraje rozwinięte, wykorzystując strategię QRM, mogą skutecznie konkurować z producentami z państw, w których koszty pracy są niskie. Ponadto znajdują się w nim użyteczne wskazówki pokazujące krok po kroku, jak wdrażać QRM, uwzględniające także takie obszary jak księgowość i zarządzanie kosztami. Do książki dołączona jest płyta CD, na której znajduje się pięć załączników zawierających szczegółowe porady dotyczące wdrażania QRM. Gdy będziesz już gotowy do implementacji tej metodyki, znajdziesz na niej wiele oszczędzających czas wskazówek, w tym proste metody obliczeniowe wspierające zaprojektowanie strategii QRM.
Przygotuj się na przygodę, jaką będzie reszta Twojego życia!Zmień myślenie, a zmienisz swoje życieJak uwolnić swój pełny potencjał i osiągnąć sukcesCzy zdarza ci się czasem marzyć, co by było gdyby...Żeby wykreować przyszłość zgodnie ze swoimi oczekiwaniami, musisz tylko przeczytać tę książkę, postanowić, że zastosujesz jej zasady w życiu, rozpisać plan, po czym z zapałem wziąć się do działania i spełnić swoje marzenia.Potęga pewności siebieDoskonałe wyniki w każdej dziedzinie życia!Potęga pewności siebie wyjaśnia, jak można poprawić swoją ,,mentalną kondycję"", myśląc jak osoby, które osiągnęły szczyt w swoich dziedzinach. Będziesz powoli budować i utrzymywać coraz wyższe poziomy pewności siebie we wszystkim, co robisz. Pewność siebie pozwoli ci wyjść ze swojej strefy komfortu i podejmować ryzyko bez gwarancji sukcesu.Potęga osobistego urokuJak zjednywać sobie ludziTa książka jest nadzieją dla wszystkich, którzy uważają, że brak im ,,tego czegoś"" w kontaktach z innymi. Przedstawiono w niej sprawdzone, łatwe do opanowania techniki pomagające być bardziej czarującym w każdej sytuacji. Jeśli zastosujesz te wszystkie sekrety w swoim życiu, wkrótce otworzą się przed tobą drzwi, o których uchyleniu nawet nie śniłeś, a ty będziesz dostawał to, czego pragniesz - za każdym razem.
Pakiet książka i audiobook to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą mieć książkę ze sobą zawsze i wszędzie!
Ponad sto stron nowych i nowatorskich treści!
Zapomnij o starej koncepcji emerytury i całej reszcie planów odkładania życia na później – nie musisz czekać. Co więcej, jest wiele powodów, by nie czekać, szczególnie w tych nieprzewidywalnych czasach zawirowań gospodarczych. O czymkolwiek byś nie marzył – ucieczce od wyścigu szczurów, wspaniałych podróżach po świecie, miesięcznym pięciocyfrowym dochodzie bez żadnego zaangażowania lub tylko o pełniejszym życiu, w większym stopniu wolnym od pracy – ta książka jest dla ciebie przewodnikiem.
Pokazuje ona, jak krok po kroku zaprojektować sobie luksusowy styl życia. Opowiada o tym:
• jak Tim Ferriss przeszedł od dochodu 40 tysięcy dolarów rocznie przy pracy po 80 godzin tygodniowo do 40 tysięcy MIESIĘCZNIE przy pracy po 4 godziny tygodniowo
• jak zlecić obsługę swojego życia zagranicznym wirtualnym asystentom za pięć dolarów na godzinę i robić to, co się chce
• jak najbardziej rozchwytywani artyści podróżują po świecie, nie porzucając swojej pracy
• jak w ciągu 48 godzin wyeliminować 50% swojej pracy, stosując reguły zapomnianego włoskiego ekonomisty
• jak zamienić długotrwale budowaną karierę na krótkie epizody intensywnej pracy z częstymi „miniemeryturami”
TO NOWE, ROZSZERZONE WYDANIE ZAWIERA:
• ponad pięćdziesiąt praktycznych wskazówek i analiz przypadków podanych przez czytelników (również całe rodziny), którzy podwoili swoje dochody, poradzili sobie z powszechnymi problemami i na nowo odkryli siebie, obierając za punkt wyjścia książkę w jej pierwotnej wersji
• autentyczne wzory, które można kopiować w celu eliminacji e-maili, negocjacji z szefami i klientami lub zdobycia prywatnego kucharza za mniej niż 8 dolarów za posiłek
• wyjaśnienie, jak zasady projektowania stylu życia mogą się sprawdzić w nieprzewidywalnych czasach zawirowań gospodarczych
• najnowsze narzędzia i triki oraz skróty rozwiązań technicznych pozwalających żyć jak dyplomata lub milioner, nie będąc ani jednym, ani drugim
Czym się zajmujesz? Tim Ferriss ma problem z odpowiedzią na tak postawione pytanie. W zależności od tego, kiedy pytasz, ten kontrowersyjny wykładowca gościnny Uniwersytetu Princeton może odpowiedzieć: „Ścigam się na motocyklach w Europie”, „Jeżdżę na nartach w Andach”, „Nurkuję z akwalungiem w Panamie”, „Tańczę tango w Buenos Aires”.
Tim ponad pięć lat poświęcił na zgłębianie sekretów Bogactwa w Zupełnie Nowy Sposób, szybko rosnącej subkultury, odrzucającej „plan życia odłożonego na później” (slave › save › retire, czyli niewolniczo pracuj › oszczędzaj › bądź emerytem) i zamiast tego zdobywającej nową walutę – czas i mobilność – w celu stworzenia luksusowego stylu życia tu i teraz.
Bez względu na to, czy jesteś wciąż zajętym pracownikiem najemnym, czy przedsiębiorcą uwiązanym do swojej firmy, ta książka będzie dla ciebie kompasem wskazującym drogę do nowego, rewolucyjnego świata.
Timothy Ferriss, określony przez magazyn „Fast Company” mianem jednego z „najbardziej innowacyjnych biznesmenów w roku 2007”, jest inwestorem typu „angel” i autorem oryginalnej wersji bestsellera numer jeden „New York Timesa”, „Wall Street Journal” i „Business Week”, czyli 4-godzinnego tygodnia pracy, opublikowanego już w trzydziestu pięciu krajach.
Ponad sto razy wypowiadał się w mediach, takich jak „New York Times”, „Economist”, „Time”, „Forbes”, „Fortune”, CNN i CBS. Mówi w sześciu językach, z różnych miejsc na świecie prowadzi międzynarodową firmę za pośrednictwem bezprzewodowego internetu, a od roku 2003 jest popularnym wykładowcą na Uniwersytecie Princeton, gdzie promuje przedsiębiorczość jako narzędzie projektowania idealnego stylu życia i zmieniania świata.
Pakiet książka i audiobook to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą mieć książkę ze sobą zawsze i wszędzie!
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie.
Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży.
Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa
każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.
W tej książce Tracy przedstawia praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe „działania do przećwiczenia”. Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody osiągnięcia sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z twoją sprzedażą.
Ta książka to jeden z najlepszych programów treningowych dla profesjonalistów w sprzedaży, jakie kiedykolwiek były oferowane handlowcom.
-Poznaj obawy i prawdziwe motywy swoich klientów.
-Uwolnij się od myślenia i postaw, które obniżają twoją sprzedaż.
-Twórz z klientami więzi sprzedające za ciebie.
- Maluj słowem, strasz i perswaduj: opanuj metody na klientów różnego typu.
- Zmień swoją prezentację handlową w arcydzieło sztuki perswazji.
Psychologia sprzedaży: punkt zwrotny twojej kariery
Uzupełnij swoją biblioteczkę biznesową o podstawową i klasyczną książkę Johna C. Maxwella Bądź liderem! - bestseller sprzedany już w ponad milionie egzemplarzy. Ponadczasowe zasady zastosowane w życiu twoim i twojej organizacji przyczynią się do pozytywnych zmian w zakresie osobistej rzetelności i samodyscypliny. W swoim wyjątkowym stylu doktor Maxwell odkrywa: Prawdziwą definicję przywództwa „Przywództwo to wywieranie wpływu. To właśnie to. Nic dodać, nic ująć… Ktoś, kto tylko myśli, że przewodzi, a nie znajduje nikogo, kto by za nim podążał jest jedynie spacerowiczem.” Cechy przywództwa „Przywództwo nie jest ekskluzywnym klubem dla tych, którzy „się z tym urodzili”. Cechy będące surowcem dla przywództwa można nabyć. Połącz je z pragnieniem i nic nie powstrzyma cię przed staniem się przywódcą.” Różnica między zarządzaniem i przywództwem „Zapewnienie, że praca zostanie wykonana przez innych to dokonanie menedżera. Inspirowanie innych do lepszej pracy to dokonanie przywódcy.” Nieważne, na którym szczeblu przywództwa się znajdujesz. Książka Bądź liderem! zainspiruje cię, jak zainspirować innych swoim zaangażowanym, wizjonerskim przywództwem.
Oto podstawy niezbędne do stworzenia wizji ciągłego doskonalenia dopasowanego do twojego przedsiębiorstwa, a następnie przekształcenia owej wizji w mierzalną rzeczywistość.
W czasie nagłośnionej akcji serwisowej Toyoty w latach 2009 i 2010 legendarna już reputacja producenta samochodów, słynącego od 60 lat z operacyjnej doskonałości, została wzięta pod lupę. Eksperci zastanawiali się na forum publicznym, czy jakość produktów Toyoty faktycznie tak drastycznie spadła, a zjadliwi krytycy prorokowali koniec firmy w jej obecnym kształcie. Wyniki rządowego dochodzenia w dużym stopniu zwolniły Toyotę z odpowiedzialności za wady i wypadki, a ta szybko stanęła na nogi. Tym niemniej faktem jest, że popełniono błędy, co pokazało, że Toyota musi się doskonalić.
W swoim bestsellerze Droga Toyoty Jeffrey Liker przedstawił fundamentalne zasady, dzięki którym Toyota osiąga wyniki, jakich inne firmy na całym świecie mogą jej tylko pozazdrościć. W tej publikacji Liker wraz z byłym inżynierem produkcyjnym Toyoty Jamesem Franzem tłumaczą sposób myślenia, który leży u podstaw ciągłego doskonalenia. Wyjaśniają również, dlaczego konieczne jest zdyscyplinowanie w doskonaleniu procesów w każdej części organizacji.
Liker i Franz prezentują najczęstsze błędy w sposobie myślenia, przez które osiągane rezultaty są bardzo ograniczone. Wyjawiają również, w jaki sposób Toyota osiąga swój dwuaspektowy cel, jakim jest doskonalenie wyników i rozwój ludzi, dzięki postępowaniu zgodnie z cyklem PDCA W. Edwardsa Deminga.
Na podstawie szczegółowych studiów przypadku z różnych branż dowiesz się, jak:
dowiedzieć się, dlaczego twoje procesy nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, zbudować trwałe i szczupłe procesy o dobrze zdefiniowanym celu, stworzyć system, który sam będzie wyciągać problemy na światło dzienne, nauczyć każdego lidera i członka zespołu na każdym poziomie organizacyjnym sztuki postępowania zgodnie z cyklem PDCA, aby udoskonalać procesy.
Nikt nie jest doskonały, wiemy to wszyscy. Jednak praca nad sobą, odkrywanie sfer psychiki obarczonych błędami, które poprzez świadome działanie możemy wyeliminować sprawi, że pokochasz siebie!
Na czym to polega?
- Pielęgnuj i poprawiaj swoją osobowość,
- uwalniaj się z zakłamań i fałszów hamujących lub wręcz blokujących twój rozwój (poprzez analizowanie przyczyn leżących u źródeł takich zachowań),
- stawaj się lepszym, pełniejszym.
Ta niezwykła książka pomoże ci w tym.
Dlaczego jest to takie ważne?
Dopiero po rozwiązaniu swoich własnych problemów, po odnalezieniu siebie i osiągnięciu autentycznego poczucia zadowolenia z własnej osoby można służyć konstruktywną pomocą
czy miłością bliźnim.
Czyta: Michał Staszczak.
Niniejsze, drugie wydanie niezwykłej książki Gemba kaizen to długo oczekiwana, kompleksowo zaktualizowana wersja precyzyjnego opracowania, które omawia zasady japońskiej filozofii biznesu – filozofii ciągłego doskonalenia i innowacji w zakresie procesów, czyli kaizen, w obszarze o zasadniczym znaczeniu z punktu widzenia wyników firmy. Chodzi o obszar, w którym podejmowane są kluczowe działania, czyli o gemba. Umożliwia to sprawne wdrażanie efektywnych kosztowo, udoskonaleń w najważniejszych procesach biznesowych.
Przytoczone przykłady pokazują, w jaki sposób można obniżać koszty, poprawiać jakość i podnosić poziom zadowolenia klienta.
To kompleksowe opracowanie szczegółowo omawia kluczowe zagadnienia gemba kaizen, takie jak:
Jakość, koszt i dostawa w obrębie gemba. Pięć kroków organizacji miejsca pracy. Rozpoznawanie i eliminacja muda, czyli działań niegenerujących wartości dodanej. Zarządzanie wizualne. Rola kierowników w środowisku pracy zorganizowanym zgodnie z zasadą lean. Rola i zakres odpowiedzialności menedżerów gemba, jeżeli chodzi o utrzymywanie wysokich wyników. Zarządzanie JIT i TFM. Rola dyrektora generalnego w przewodzeniu kulturze kaizen.
Czy masz hobby, któremu mógłbyś oddawać się całymi dniami?
Jakiegoś bzika, przez którego jesteś gotów siedzieć do późna w nocy? Nadeszły wspaniałe czasy, w których można się oddawać swojej pasji i żyć z robienia tego, co kochasz.
W Wybij się! Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo Gary Vaynerchuk pokazuje, jak wykorzystywać potęgę Internetu do zamiany hobby w prawdziwy biznes. Przez wiele lat rozwijał rodzinny sklep z winami i uczynił z niego czołowy biznes w kraju. Jednak pewnego razu włączył kamerę i dzięki sekretnym chwytom, które zdradza w tej książce, zmienił swoje życie i zaczął wyrabiać sobie osobistą markę, która posiada ogromny potencjał do zarobienia pieniędzy. Pod koniec książki czytelnik potrafi panować nad mocą Internetu, dzięki której jego marzenia stają się rzeczywistością.
Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki społecznej, ochrony środowiska, a nawet z obrony narodowej. Jest wielce prawdopodobne, że jakaś część twojego życia lub obowiązków zawodowych ponosi ogromne straty z powodu nieprzeprowadzenia pomiaru przez ciebie, twoją firmę, a nawet twój rząd.
Ta książka jest opowieścią o tym, jak postępować z pieniędzmi. Znajdziesz w niej omówienie metod, jakie przedstawiłem w Drodze do finansowej wolności, ale tym razem ukazane są one nie od strony teorii, lecz praktyki. Jest to opowieść o wyzwaniach, z jakimi się spotykamy, kiedy przechodzimy od teorii do praktyki. Znajdziesz tu niemal niewiarygodne rzeczy, wynikłe z tych działań. Money to mówiący ludzkim głosem pies, który uczy pewną dwunastoletnią dziewczynkę, jak obchodzić się z pieniędzmi...
Nowe pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: ?Dlaczego pewne firmy święcą triumfy w czasach pełnych niepewności, a nawet chaosu, podczas gdy inne zwyczajnie nie dają sobie rady?? W oparciu o dziewięcioletnie badania, wsparte rygorystyczną analizą i poprzetykane fascynującymi historiami, Collins wraz ze współautorem, Mortenem Hansenem, przedstawiają pryncypia, dzięki którym można zbudować prawdziwie wielkie przedsiębiorstwo w niespokojnej, szybko zmieniającej się rzeczywistości, kiedy nie sposób przewidzieć przyszłości.
Nowe badania Tym, co odróżnia książkę Wielcy z wyboru od poprzednich prac Collinsa, jest akcent położony nie tylko na wyniki badanych firm, ale również na niestabilny charakter otoczenia, w jakim owym firmom przyszło obecnie działać.
Wspierani przez zespół składający się z ponad dwudziestu badaczy, Collins i Hansen poświęcają się studiom nad drogą, która zawiodła wiele firm ku wielkości. Owe przedsiębiorstwa odnotowały wyniki przynajmniej dziesięciokrotnie wyższe niż średnia w branży, a ponadto dokonały tego w czasach charakteryzujących się ogromnymi, a przy tym nieprzewidywalnymi zmianami, niepoddającymi się jakiejkolwiek kontroli. Zespół badawczy podjął się następnie skontrastowania owych firm, nazwanych ze względu na skalę wyników ?10X?, z pieczołowicie wyselekcjonowaną grupą porównawczą, składającą się z przedsiębiorstw, które nie zdołały osiągnąć wielkości w równie ekstremalnych warunkach.
Nowe wnioski Wyniki badań doprowadziły do zaskakujących wniosków:
Najlepsi przywódcy nie podejmowali większego ryzyka, nie byli większymi wizjonerami, ani też nie wykazywali się większą kreatywnością niż liderzy z grupy porównawczej; charakteryzowali się natomiast większym zdyscyplinowaniem, zawierzali doświadczeniu, a nie spekulacjom, a także byli bardziej paranoiczni. Innowacyjność sama w sobie wcale nie jest asem w rękawie, który zapewni wygraną w świecie pełnym chaosu i niepewności; znacznie istotniejsza jest umiejętność ?odważenia? odpowiedniej miarki innowacyjności, zmieszania kreatywności ze zdyscyplinowaniem. Przekonanie, że w szybko zmieniającym się świecie należy podejmować szybkie decyzje i szybkie działania, jest pomysłem samobójczym. Reakcja wielkich firm na drastyczne zmiany w otoczeniu była mniej radykalna niż firm z grupy porównawczej. Autorzy podważają powszechne przekonania, oferując w zamian zmuszające do refleksji, acz chwytliwe, a przede wszystkim niezmiernie praktyczne koncepcje. Należą do nich: firmy 10X; marsz 20-milowy; pociski, potem kule armatnie; unoszenie się nad linią śmierci; szeroka perspektywa, potem zbliżenie; oraz przepis KMiS.
Wreszcie, w ostatnim rozdziale Collins i Hansen przedstawiają swoją najbardziej prowokacyjną i oryginalną analizę ? polega ona na zdefiniowaniu, skwantyfikowaniu i zbadaniu roli odgrywanej przez szczęście. Wielkie firmy nie miały więcej szczęścia niż ich odpowiedniczki z grupy porównawczej, ale odnotowały wyższą stopę zwrotu ze szczęścia.
Niniejsza książka ma wszystkie cechy już klasycznych pozycji Collinsa ? idzie pod prąd, wspiera się na wiarygodnych danych i potrafi natchnąć optymizmem. Collins i Hansen udowadniają w przekonujący sposób, że nawet w świecie pełnym chaosu i niepewności bycie wielkim jest kwestią wyboru, a nie szczęścia.
SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ? Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz. Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych. - Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych? - Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? - I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność? Jonah Berger, adiunkt na Wydziale Marketingu w Wharton School, przez kilka ostatnich lat szukał odpowiedzi na te pytania. Analizował przyczyny, dla których niektóre teksty publikowane na łamach dziennika „The New York Times” trafiają na listę artykułów najczęściej przesyłanych mailem, sprawdzał, dlaczego niektóre produkty stają się tematem rozmów, oraz to, w jaki sposób społeczny wpływ kształtuje nasze gusta. W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube. Książka Potencjał wirusowy zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce Potencjał wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać. Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.
To jest jedna z klasycznych, czy też kanonicznych książek z dziedziny komunikacji, głoszących, że źródłem większości problemów w pracy i w życiu jest zła komunikacja, a z kolei dobra komunikacja może być pomocna w ich rozwiązywaniu.
Ten nurt myślenia jest dzisiaj dość oczywisty, jednak 10 lat temu książki na ten temat stanowiły nowość, a najlepsze z nich zapoczątkowały modne i popularne programy szkoleniowe przede wszystkim w świecie biznesu, przykładem może być inna książka wydana przez MT Biznes, a mianowicie Kluczowe rozmowy (tytuł oryginału: Crucial conversations).
Fakt, że duża międzynarodowa firma szkoleniowa, jaką jest House of Skills, opracowała i oferuje specjalny program szkoleniowy oparty na ideach zawartych w książce świadczy o jej wartości i aktualności.
„Afirmujący życie podręcznik, który kieruje nas ku rozmowom, których najbardziej potrzebujemy”.
– DOUG STONE, współautor Difficult Conversations
„Mistrzyni nauczania pozytywnej zmiany poprzez moc komunikacji” (Peter Neill, dyrektor wykonawczy AT&T Wireless)
Susan Scott chce, żebyś osiągnął sukces. Aby to się stało, tłumaczy, musisz zmienić codzienne rozmowy w taki sposób, aby poprawić wzajemne zrozumienie – i dostać to, czego chcesz. W niniejszym przewodniku, zawierającym podręcznik z ćwiczeniami oraz Siedem Zasad Odważnych Rozmów, Scott uczy, jak:
• pokonywać bariery na drodze do dobrej komunikacji;
• rozwijać i wzbogacać rozmowy ze współpracownikami, przyjaciółmi i rodziną;
• zwiększać jasność i poprawiać zrozumienie w rozmowie;
• radzić sobie z silnymi emocjami – po obydwu stronach stołu.
Zmień myślenie, a zmienisz swoje życie - audiobook mp3. Jak uwolnić swój pełny potencjał i osiągnąć sukces. Jeżeli jesteś gotów na doskonałość i osiągnięcie wielkich rezultatów, ta książka będzie twoim przewodnikiem na drodze do sukcesu!Trzymasz w swoich rękach kod DNA swojej przyszłości i tylko do ciebie zależy, jaki nadasz mu kształt. Żeby wykreować ją zgodnie ze swoimi marzeniami, musisz tylko przeczytać tę książkę, postanowić, że zastosujesz jej zasady w życiu, rozpisać plan, po czym z zapałem wziąć się do działania i spełnić swoje marzenia.Przygotuj się na wielka przygodę, jaką będzie reszta twojego życia!Dowiedz się jak:- wyznaczać wielkie cele,- postanowić, że będziesz bogaty,- przejąć kontrolę nad swoim życiem,- myśleć jak geniusz,- uwolnić potencjał swojego umysłu,- doładować mocą swoje myślenie,- wykreować swoją przyszłość,- ciesz się życiem.Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował około 22 biznesami z różnych branży. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji.Prezentacje, przemowy i seminaria Briana są dostosowane i przygotowane dla wszystkich odbiorców. Opisuje się je jako ,,inspirujące, zabawne, informujące i motywujące"". Pracował z ponad 500 korporacjami, udzielił ponad 2 000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
JAKI JEST TWÓJ PROFIL PRZEDSIĘBIORCY?
Czy dysponujesz cechami niezbędnymi do zbudowania wspaniałej firmy?
Trzej znani przedsiębiorcy i liderzy – obecnie inwestorzy kapitałowi i doradcy kadry kierowniczej – dzielą się w tej książce swoimi doświadczeniami i wnioskami z wieloletniej obserwacji różnych przedsiębiorców. Okazuje się, iż osoby, które z sukcesem osiągają swoje cele mają ze sobą wiele wspólnego. Powszechne cechy? Serce, inteligencja, odwaga i szczęście.
Po przeprowadzeniu wywiadów i przeanalizowaniu setek przedsiębiorców z całego świata, autorzy doszli do wniosku, iż wszyscy – od młodych założycieli swoich firm po doświadczonych prezesów – łączą w sobie w jakimś stopniu wszystkie te cztery atrybuty. W każdym z nas któryś z tych elementów przeważa – jeden zawsze jest dominujący i ma największy wpływ na podejmowane przez nas decyzje. Zrozumienie, który jest to element pozwoli ci zyskać większą samoświadomość i zwiększy szanse na sukces w próbie otworzenia i rozwoju własnej firmy.
A więc, czy kierujesz się przede wszystkim:
- sercem, tak jak uznana mistrzyni kuchni Alice Waters lub Howard Schultz, prezes sieci Starbucks?
- inteligencją, tak jak Jeff Bezos z Amazon lub legendarny inwestor Warren Buffett?
- odwagą, tak jak Nelson Mandela lub twórca VirginGroup, Richard Branson?
- a może najistotniejsze w twoim przypadku jest szczęście, które sprzyjało takim ludziom, jak Tony Hsieh, prezesowi firmy Zappos (oraz zaskakująco wielu innym przedsiębiorcom odnoszącym sukcesy)?
Niniejsza książka zawiera także pierwszy test atrybutów przedsiębiorczości, EntrepreneurialAptitude Test (E.A.T.), który pozwoli ci zbadać swój profil.
Chociaż nie ma jednego słusznego przepisu na osiągnięcie sukcesu w biznesie, ta książka pomoże zrozumieć, które cechy należy „podkręcić”, a które nieco „wygasić”, aby móc w pełni wykorzystać swój potencjał. Dowiesz się także, które cechy są najbardziej i najmniej przydatne (a czasem nawet szkodliwe) na różnych etapach rozwoju firmy. Nauczysz się nie tylko tego, w jaki sposób szybciej zbudować lepszą firmę, ale też jak przenieść swój naturalny styl przywódczy na wyższy poziom.
Oszczędzanie w praktyce...
Ta książka jest opowieścią o tym, jak postępować z pieniędzmi. Znajdziesz w niej omówienie metod, jakie przedstawiłem w Drodze do finansowej wolności, ale tym razem ukazane są one nie od strony teorii, lecz praktyki. Jest to opowieść o wyzwaniach, z jakimi się spotykamy, kiedy przechodzimy od teorii do praktyki. Znajdziesz tu niemal niewiarygodne rzeczy, wynikłe z tych działań. Money to mówiący ludzkim głosem pies, który uczy pewną dwunastoletnią dziewczynkę, jak obchodzić się z pieniędzmi…
Bodo Schäfer, znany ekspert od zagadnień finansowych, opracował metodę postępowania, dzięki której każdy z nas może stać się człowiekiem zamożnym. Jego maksyma brzmi: Prawdziwy dobrobyt to prawo nam przyrodzone.
Z książki dowiesz się:
Co właściwie oznaczają dla ciebie pieniądze. Jak określić najważniejsze cele, uświadomić sobie, dlaczego konieczne jest wybranie tylko kilku z naszego „wielkiego katalogu życzeń”. Dlaczego wyższe dochody nie mogą być jedynym czynnikiem przy rozwiązywaniu naszych problemów finansowych. Co robić, aby nie dać się odwieść od poczynionych postanowień. Co zrobić, aby ulubione hobby przybrało charakter pracy zawodowej i w ten sposób wpłynęło w znaczącym stopniu na wzrost uzyskiwanego przez nas dochodu. Na czym polega różnica między tym, co ważne, a tym, co pilne. Co robić, aby nie dać się odwieść od poczynionych wcześniej słusznych postanowień – zarówno w dobrych, jak i w złych momentach. Jak zarobić dużo pieniędzy – w nieskomplikowany sposób. Cztery najważniejsze zasady likwidowania długów. Sensowne oszczędzanie w banku może sprawiać satysfakcję. Lektura tej opowieści odnowi twoją wiarę we własny potencjał. Przeżycia jej bohaterów zainspirują cię i zmobilizują do właściwego działania, ze świeżą energią i satysfakcją zaczniesz korzystać ze swojej wolności, siły i z własnych możliwości.
Jak zdobyć zaufanie i je utrzymać?
W tej książce, opracowanej na podstawie popularnego programu szkoleniowego Trust Works!, autor światowych bestsellerów i guru zarządzania, Ken Blanchard, wykorzystując swoją ogromną wiedzę i wnikliwość, zwraca swoją uwagę na jedną z najbardziej złożonych kwestii, która ma wpływ na wszystkie obszary życia – zaufanie.
W książce Zaufanie – to naprawdę działa!Ken Blanchard wykorzystuję prostą opowieść o zwierzętach: psie, kocie i mądrej papudze, do pokazania, w jaki sposób można lepiej porozumiewać się z innymi. Proponuje model budowy zaufania ABCD i pokazuje, w jaki sposób za jego pomocą można rozwiązać takie problemy, jak:
- niskie morale,
- brak komunikacji,
- brak odpowiedniej reakcji na problemy,
- dysfunkcyjne przywództwo.
W dzisiejszym, mocno spolaryzowanym społeczeństwie budowa i utrzymanie zaufania stały się niezwykle istotne. W książce Zaufanie – to naprawdę działa! prostym językiem opisane zostały umiejętności niezbędne do tego, by konflikt zamienić w pokój i współpracę, co w rezultacie pomoże nam wszystkim pracować wydajnie w harmonii z innymi.
Trzymasz w swoich rękach kod DNA swojej przyszłości i tylko do ciebie zależy, jaki nadasz mu kształt. Żeby wykreować ją zgodnie ze swoimi marzeniami, musisz tylko przeczytać tę książkę, postanowić, że zastosujesz jej zasady w życiu, rozpisać plan, po czym z zapałem wziąć się do działania i spełnić swoje marzenia.
Przygotuj się na wielka przygodę, jaką będzie reszta twojego życia!
Dowiedz się jak:
- wyznaczać wielkie cele,
- postanowić, że będziesz bogaty,
- przejąć kontrolę nad swoim życiem,
- myśleć jak geniusz,
- uwolnić potencjał swojego umysłu,
- doładować mocą swoje myślenie,
- wykreować swoją przyszłość,
- ciesz się życiem.
Jeżeli jesteś gotów na doskonałość i osiągnięcie wielkich rezultatów, ta książka będzie twoim przewodnikiem na drodze do sukcesu!
„Z każdej strony tej książki bije prawda, mądrość i moc. Brian Tracy jest wybitnym autorytetem w kwestii radykalnej poprawy jakości życia. Pozwól mu być twoim przewodnikiem. Sam nauczyłem się od niego tak wiele, że nie wiem jak mu dziękować!”
- Robert G. Allen, autor bestsellera z listy #1 New York Times
“Ta książka jest metodą transformacji twojego myślenia o sobie i swoim potencjale, umożliwiając ci osiągnięcie większego sukcesu w każdej sferze twojego życia”.
- Lee Iacocca, Prezes Lee Iacocca & Associates
“Brian Tracy ponownie napisał wspaniała książkę, która uczy każdego, jak sięgnąć po swoje wewnętrzne zasoby i nie tylko wyznaczyć sobie realne cele, ale też rozwinąć plan ich osiągnięcia. Ta książka to potencjalny bestseller, który stanie się inspiracją dla wielu osób. Trzeba ją przeczytać”.
- Sally Pipes, Dyrektor Pacific Research Institute
“Brian Tracy jak zwykle trafił w sedno ze swoją nową książką Zmień swoje myślenie, a zmienisz swoje życie. Trzeba ją przeczytać!”
- Mac Anderson, założyciel Successories, Inc.
„Nowa książka Briana, Zmień swoje myślenie, a zmienisz swoje życie pokaże ci, jak przyciągnąć ludzi i środki, których potrzebujesz, żeby osiągnąć każdy cel, który sobie wyznaczysz”.
- Tony Jeary, Mr. PresentationTM, autor książki Life is a Series of Presentations
“To genialna książka przepełniona mądrością i wiedzą. Sprawi, że błyskawicznie zamienisz swoje zamiary w czyny. Wyposaży cię w niezbędne informacje i wglądy, żeby osiągnąć sukces i odnaleźć sens w życiu”.
- Nido R. Qubein, założyciel National Speakers Association Foundation, Prezes Great Harvest Bread Company
Książka ukazała się na rynku amerykańskim nakładem wydawnictwa Jossey-Bass w marcu 2012 roku. To nie jest powieść biznesowa, ale - jak to określa sam autor - poradnik, choć równie dobrze można tę książkę określić jako esej z teorii organizacji i zarządzania. Jak można oczekiwać od Lencioniego, książka jest bardzo dobrze napisana, do połknięcia w jeden wieczór bądź weekend. Przewaga dotyczy miękkich aspektów zarządzania. Teza książki jest prosta: oczywiście strategia, finanse, marketing etc. są ważne, jednak nawet najlepsze poszczególne techniki zarządzania zapewnią w najlepszym razie ograniczony sukces, jeśli nie są stosowane w zdrowej organizacji. Zdrowa organizacja to taka, w której wszystkie wymienione elementy uzupełnione o kulturę organizacyjną współgrają ze sobą. Oczywiste? Tak oczywiste, że zdecydowana większość firm nawet o tym nie myśli, a ich szefowie i menedżerowie skupiają uwagę na skomplikowanych metodach zarządzania, tworząc złożone modele i przeprowadzając efektowne (i najczęściej mało przydatne) symulacje komputerowe. Ważne: Lencioni nie twierdzi, że ilościowe techniki zarządzania nie są potrzebne czy przydatne, zwraca jednak uwagę, że tylko w zdrowej organizacji ich możliwości są w pełni wykorzystywane. W Przewadze znajdziemy wiele ciekawych ministudiów przypadku.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?