KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo MT Biznes

Okładka książki Techniki menedżerskie. Skuteczne zarządzanie...

39,90 zł 31,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Opis wybranych metod i technik stosowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Autorzy prezentują je pod kątem skuteczności i efektywności oddziaływania. Koncentrują się na tych instrumentach, które mają korzystny wpływ na wyniki uzyskiwane przez firmę oraz podnoszą sprawność działania menedżera. Omawiają zasady i procedury organizowania przedsiębiorstwa, wykorzystywania: technik nakazowych; delegowania uprawnień; zarządzania przez cele i przez wyjątki; zarządzania strategicznego; sterowania czasem, zmianą,  konfliktami i stresem; zarządzania procesami informacyjnymi i komunikacją między ludźmi, reagowania w sytuacjach kryzysowych itp. Podają wiele przykładów, głównie z polskiej praktyki gospodarczej, ukazujących sposób zastosowania danej techniki w rzeczywistych warunkach firmy. Jan D. Antoszkiewicz – prof. zw. dr hab., dziekan Społecznej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania (Clark University). Współzałożyciel i członek Rady Programowej Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości. Prezes firmy Leo May Consulting. Doradca prezesów Wytwórni Papierów Wartościowych, Banku PKO S.A., T.P. S.A., Petrochemii, Huty Częstochowa oraz mniejszych firm i banków. Autor wielu ekspertyz, analiz, projektów restrukturyzacji przedsiębiorstw i kształcenia kadr oraz kilkudziesięciu książek z dziedziny zarządzania. Zbigniew Pawlak – doktor nauk ekonomicznych, pracownik SGH oraz Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania. Autor i współautor ponad 150 publikacji z zakresu organizacji i zarządzania. Od ponad dwudziestu lat zajmuje się doradztwem z zakresu zarządzania dla przedsiębiorstw. Prezes zarządu firmy konsultingowej Management Consulting Centre PARTNER. Doradzał zarządom wielu przedsiębiorstw i grup kapitałowych. Autor i współautor kilkuset opracowań: ekspertyz, opinii, projektów inwestycyjnych, strategii rozwojowych i wycen przedsiębiorstw. Coraz większa profesjonalizacja zarządzania wyraża się w dobrej znajomości metod i technik menedżerskich. Posiadanie tej kompetencji legitymizuje menedżera w środowisku, podnosi jego prestiż społeczny, dowartościowuje, ale przede wszystkim zwiększa skuteczność i efektywność kierowania zespołami ludzi oraz zarządzania jednostkami organizacyjnymi. Przedstawione w książce techniki wpisują się w nowe orientacje i koncepcje zarządzania, takie jak: zarządzanie zmianami, zarządzanie procesowe, zarządzanie wiedzą w organizacji. Przystępny, komunikatywny sposób prezentacji treści, a także praktyczne porady Autorów, jako uznanych konsultantów, mają dla Czytelników nieocenioną wartość   
Okładka książki Zrozumieć Michaela Portera

59,90 zł 47,30 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zrozumieć Michaela Portera to przejrzysty, zwięzły i usiany przykładami przewodnik po koncepcjach dotyczących konkurowania i strategii. Książka ta, napisana przez Joan Magrettę, wieloletnią redaktorkę publikacji Portera i jego współpracownicę, przeznaczona jest nie dla teoretyków, lecz przede wszystkim dla praktyków. Znajduje się w niej również wywiad z Porterem. Dowiedz się, co myśli on obecnie na temat pytań i problemów pojawiających się w każdej organizacji, od najbardziej powszechnych błędów w dziedzinie strategii po znajdowanie obszarów efektywnego rozwoju, radzenie sobie z zakłóceniami na rynku, tworzenie nowych modeli biznesowych i konkurowanie na skalę globalną. Koncepcje Portera nigdy nie były tak aktualne jak dziś. Poznaj ich najważniejsze elementy, a zrozumiesz, jak można zyskać i utrzymać przewagę konkurencyjną przez całe dziesięciolecia i dlaczego dobra strategia jest w czasach pełnych zawirowań i niepewności jeszcze ważniejsza. KWINTESENCJA NAJISTOTNIEJSZYCH IDEI BIZNESOWYCH NASZYCH CZASÓW Przełomowe idee Michaela Portera dotyczące konkurowania i strategii rozwijają się od prawie trzech dekad i są obecne w olbrzymiej liczbie publikacji. Każdy menedżer potrafi nazwać poszczególne obszary swojej pracy, takie jak tworzenie przewagi konkurencyjnej, łańcuch wartości czy pięć sił, lecz nikt, nawet sam Porter, nie zebrał tego w jedną całość. Czyni to ta przejrzysta i zwięzła książka. Została ona napisana w ścisłej współpracy z Porterem przez Joan Magrettę, redaktorkę „Harvard Business Review”, i zawiera streszczenie jego idei przedstawione w przyjazny dla czytelnika sposób. Ponadto oferuje ona bezcenną syntezę koncepcji Portera, wyjaśniając, jak są one ze sobą powiązane i, co najważniejsze, jak mogą być zastosowane w praktyce przez menedżerów. Współczesne koncepcje dotyczące konkurowania i strategii mają swoje źródło w pracach Portera. Są one powszechnie wykorzystywane przez menedżerów na całym świecie. Jednak, jak pisze Magretta, są one również często mylnie rozumiane i niewłaściwie stosowane. Bogate doświadczenie biznesowe Magretty pozwoliło jej zidentyfikować najczęściej występujące błędy, w tym głęboko zakorzeniony i niebezpieczny pogląd, że w konkurowaniu chodzi o to, by być najlepszym. Zrozum Portera, a będziesz wiedział, dlaczego konkurowanie, by być najlepszym, w nieunikniony sposób rozpoczyna drogę do upadku. Joan Magretta współpracuje z Michaelem Porterem od prawie dwóch dekad. Obecnie jest starszym partnerem w Institute for Strategy and Competitiveness w Harvard Business School. Wcześniej była partnerem w Bain & Co oraz redaktorem „Harvard Business Review”. Jest laureatką nagrody McKinseya oraz autorką książki What Management Is uznanej za nr 1 roku przez „The Economist”.
Okładka książki Nie zjadaj cukierka od razu!

24,90 zł 19,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Cierpliwość cenniejsza niż złoto… Arthur jest szoferem, który w pół godziny potrafi rozwiązać krzyżówkę w New York Timesie, przeprowadzić analizę stanu gospodarki Ameryki Łacińskiej i wykonać w pamięci obliczenia szybciej niż inni za pomocą kalkulatora. Jonathan jest równie inteligentny jak Arthur, równie pracowity, tyle tylko że jest milionerem. Z tej książki dowiesz się: - Dlaczego Jonathan siedzi na tylnej kanapie limuzyny, a Arthur z przodu? - Dlaczego ich życiowe osiągnięcia są tak różne? - Co wyjaśnia różnicę między sukcesem a porażką? Odpowiedź kryje się w przełomowym badaniu przeprowadzonym przez Uniwersytet Stanforda. W pokoju pozostawiono dzieci, każde z jednym cukierkiem, i poinformowano je, że albo mogą go zjeść, albo poczekać, a po piętnastu minutach dostaną drugiego jako nagrodę za cierpliwość. Niektóre z nich zjadły swojego cukierka od razu. Inne czekały. Prawdziwe znaczenie eksperymentu ujawniło się dziesięć lat później, kiedy badacze odkryli, że dzieci, które czekały na nagrodę, osiągały w życiu większe sukcesy niż dzieci, które natychmiast zjadły swojego cukierka. Joachim de Posada, światowej sławy ekspert motywacyjny, który współpracował z tysiącami menedżerów i zawodowych sportowców, nie zmarnował tej lekcji. „Teoria cukierka” jest zwieńczeniem trzydziestu lat poszukiwań odpowiedzi na pytanie, dlaczego jednym się udaje, a innym nie. Posada był przekonany, że kluczowa różnica między sukcesem a porażką nie polega jedynie na ciężkiej pracy lub większej inteligencji, ale na zdolności do odroczenia gratyfikacji. Osoby potrafiące oprzeć się „cukierkom” osiągają większy sukces, podczas gdy reszta z nas zjada swoją porcję od razu, tym samym zwiększając swój dług i niezadowolenie, niezależnie od zawodu i zarobków. Ale nie musi tak być. Za pomocą prostego opowiadania i przykładów wziętych z życia ta zdolna odmienić twoje życie książka pokazuje, w jak wielkim stopniu decyzje, które dziś podejmujesz, mogą zaowocować jutro – jeśli tylko nie zjesz swojego cukierka…od razu! „Cierpliwość - cecha zwycięzców nie tylko, jeśli chodzi o biznes. Na każdym etapie kariery zakładamy sobie cele, wyobrażamy przyszłość, w której już je osiągnęliśmy. Jednak podobno to droga cieszy znacznie bardziej, niż cel – jeśli tylko znajdziemy w sobie siłę, by nie jeść cukierka od razu, by nie wybierać skrótów, by żyć najlepiej, jak potrafimy – każdego dnia, w każdej chwili. Gorąco polecam tę niezwykłą książkę.” Andrzej Hałabis, wiceprezes „DIAMENT” – Doradcy Finansowi sp. z o.o.
Okładka książki Czasem wygrywasz a czasem się uczysz

44,90 zł 28,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Każda porażka może być początkiem zwycięstwa! Każde niepowodzenie – zawodowe czy osobiste – może stać się impulsem do rozwoju, jeśli tylko będziesz dysponować odpowiednimi narzędziami i nastawieniem, by przeistoczyć porażkę w źródło korzyści. Na podstawie blisko pięćdziesięciu lat doświadczeń przywódczych dr Maxwell kreśli mapę sukcesu. Prowadzi ona przez jedenaście punktów, które wpisują się w DNA ludzi zdolnych odnosić sukcesy w obliczu problemów, porażek i strat: Pokora – duch nauki Fakty – fundament nauki Odpowiedzialność – pierwszy krok nauki Doskonalenie się – zasadniczy cel nauki Nadzieja – motywacja do nauki Przyswajanie wiedzy – ścieżka nauki Przeciwności losu – katalizator nauki Problemy – okazja do nauki Złe doświadczenia – perspektywa sprzyjająca nauce Zmiana – cena nauki Dojrzałość – wartość nauki W chwilach słabości nauka przychodzi z trudem. Gdy coś idzie nie tak, potrzeba nie lada samodyscypliny i siły woli, by ujrzeć w porażce możliwości oraz wiedzę, jaką ona ze sobą niesie. Dzieje się tak, ponieważ samo doświadczenie porażki nie jest cenne – największą wartość osiągniesz wtedy, gdy poddasz je analizie i wyciągniesz wnioski. Gdy tylko poznałem Johna Maxwella, od razu wiedziałem, że wyznajemy te same wartości. Jemu zależy na ludziach, stara się im pomóc. Do skuteczniejszych form takiej pomocy zalicza się przekazywanie ludziom wiedzy o tym, jak można przezwyciężyć porażki i przeciwności losu. Opanowanie tej umiejętności spowodowało, że moje życie zupełnie się odmieniło. Dzięki lekturze książki Czasami się wygrywa… a czasami można się czegoś nauczyć ty również przyswoisz sobie tę cenną umiejętność. Gorąco polecam tę książkę. Ben Carson, M.D.,neurochirurg dziecięcy i autor bestsellerów America the Beautiful oraz Cudowne ręce
Okładka książki Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się...

49,90 zł 39,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Klasyczny przewodnik, który pokaże ci, jak wydobyć to, co najlepsze, z najgorszych ludzkich wcieleń – uaktualniony o jeszcze więcej nieznośnych zachowań! Książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść od niemal dwóch dekad pomaga ludziom radzić sobie ze złymi zachowaniami w pozytywny, profesjonalny sposób. Niestety, ponieważ świat stał się mniejszy, a czas się skurczył, wciąż pojawiają się nowe trudne postawy. Dlatego Kirschner i Brinkman uaktualnili swój globalny bestseller, aby pomóc ci wycisnąć pozytywne rezultaty z nawet najbardziej skomplikowanych interakcji, których prawdopodobnie doświadczasz. Naucz się wykonywać zadania i dobrze współżyć nawet z osobami, które mają zadziwiającą zdolność sabotowania, psucia i zakłócania twoich planów, potrzeb i pragnień. Naucz się, jak: używać wyrafinowanych technik słuchania, które otworzą ci drzwi do ludzkich umysłów, serc i najgłębszych potrzeb; stosować umiejętności przejmowania kontroli, które zmieniają konflikt we współpracę poprzez redukowanie różnic pomiędzy ludźmi; przekształcać destrukcyjne zachowania Czołgów, Snajperów, Wszystkowiedzących, Malkontentów, Męczenników, Wścibskich i innych trudnych rodzajów ludzkich. Czy masz do czynienia ze współpracownikiem, który próbuje zebrać poklask za twoją pracę, członkiem dalszej rodziny, który nie respektuje żadnych osobistych granic, czy klientem w sklepie spożywczym, który rozmawia głośno przez telefon, książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść zapewni ci narzędzia do wydobycia najlepszego z najgorszych ludzkich wcieleń. Dr Rick Kirschner i dr Rick Brinkman są lekarzami medycyny naturalnej, zawodowymi mówcami i trenerami. Dr Rick Kirchner i dr Rick Brinkman to znani na całym świecie zawodowi mówcy i autorzy książek. Swoją karierę rozpoczęli jako lekarze medycyny niekonwencjonalnej, zajmując się pracą nad mentalnymi i emocjonalnymi aspektami leczenia i zdrowia fizycznego. Są współautorami bestsellerowego programu dostępnego na kasetach audio i wideo How to Deal with Difficult People, a także sześciu innych programów treningowych. Ich książka, Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść, stała się międzynarodowym bestsellerem i została przetłumaczona na 20 języków. Napisali wspólnie również książki: Life by Design: Making Wise Choices in a Mixed Up World, Love Thy Customer i Dealing with Relatives. Obecnie jeżdżą po całym świecie, wygłaszając zabawne mowy przewodnie i prowadząc programy treningowe. Ich portfolio klientów obejmuje NASA, AT&T, Hewlett-Packard, Texaco, Inc. 500 Conference, Young Presidents Organization, U.S. Army i setki innych korporacji, agencji rządowych i stowarzyszeń zawodowych. Więcej informacji na temat mów przewodnich i seminariów znajdziesz na ich stronach internetowych.
Okładka książki Zyskaj na czasie

69,90 zł 60,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

JUŻ CZAS! Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki Koncepcji Szybkiego Wytwarzania W ciągu dziesięciu lat, jakie minęły od wydania książki Quick Response Manufacturing (QRM – Koncepcja Szybkiego Wytwarzania), przedstawione w niej innowacyjne zasady udowodniły swoją efektywność w wielu działających w różnych branżach małych i dużych przedsiębiorstwach. I choć zasady te nie zmieniły się, po dekadzie prowadzenia warsztatów dla menedżerów najwyższego szczebla Rajan Suri opracował przejrzystą i spójną metodę prezentowania strategii QRM przy wykorzystaniu następujących czterech kluczowych koncepcji: Potęga czasu – olbrzymi wpływ, jaki czas wywiera na całą organizację. Struktura organizacyjna – w jaki sposób zorganizować przedsiębiorstwo, by skrócić czas realizacji zleceń. Dynamika systemu – zrozumienie, w jaki sposób współzależności między zleceniami i zasobami wpływają na czas realizacji; dzięki temu można podejmować lepsze decyzje dotyczące mocy przerobowych, wielkości partii produkcyjnych i tym podobnych zagadnień. Kompleksowe wdrożenie – QRM nie dotyczy tylko działu produkcji. Metodykę tę wdraża się w całej organizacji, w tym w takich obszarach jak planowanie materiałowe, zaopatrzenie, zarządzanie łańcuchem dostaw, prace biurowe i rozwój nowych produktów. Przedstawiając przykłady wdrażania QRM, w książce Już czas: Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki Koncepcji Szybkiego Wytwarzania Rajan Suri pokazuje nie tylko, jak skrócić czas realizacji zleceń, lecz również jak podwyższyć jakość i obniżyć koszty operacyjne, zyskując dzięki temu większy udział w rynku. Ten praktyczny podręcznik wyjaśnia, w jaki sposób kraje rozwinięte, wykorzystując strategię QRM, mogą skutecznie konkurować z producentami z państw, w których koszty pracy są niskie. Ponadto znajdują się w nim użyteczne wskazówki pokazujące krok po kroku, jak wdrażać QRM, uwzględniające także takie obszary jak księgowość i zarządzanie kosztami. Do książki dołączona jest płyta CD, na której znajduje się pięć załączników zawierających szczegółowe porady dotyczące wdrażania QRM. Gdy będziesz już gotowy do implementacji tej metodyki, znajdziesz na niej wiele oszczędzających czas wskazówek, w tym proste metody obliczeniowe wspierające zaprojektowanie strategii QRM.
Okładka książki Pakiet Zmień myślenie a zmienisz swoje życie

109,90 zł 86,77 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Przygotuj się na przygodę, jaką będzie reszta Twojego życia!Zmień myślenie, a zmienisz swoje życieJak uwolnić swój pełny potencjał i osiągnąć sukcesCzy zdarza ci się czasem marzyć, co by było gdyby...Żeby wykreować przyszłość zgodnie ze swoimi oczekiwaniami, musisz tylko przeczytać tę książkę, postanowić, że zastosujesz jej zasady w życiu, rozpisać plan, po czym z zapałem wziąć się do działania i spełnić swoje marzenia.Potęga pewności siebieDoskonałe wyniki w każdej dziedzinie życia!Potęga pewności siebie wyjaśnia, jak można poprawić swoją ,,mentalną kondycję"", myśląc jak osoby, które osiągnęły szczyt w swoich dziedzinach. Będziesz powoli budować i utrzymywać coraz wyższe poziomy pewności siebie we wszystkim, co robisz. Pewność siebie pozwoli ci wyjść ze swojej strefy komfortu i podejmować ryzyko bez gwarancji sukcesu.Potęga osobistego urokuJak zjednywać sobie ludziTa książka jest nadzieją dla wszystkich, którzy uważają, że brak im ,,tego czegoś"" w kontaktach z innymi. Przedstawiono w niej sprawdzone, łatwe do opanowania techniki pomagające być bardziej czarującym w każdej sytuacji. Jeśli zastosujesz te wszystkie sekrety w swoim życiu, wkrótce otworzą się przed tobą drzwi, o których uchyleniu nawet nie śniłeś, a ty będziesz dostawał to, czego pragniesz - za każdym razem.
Okładka książki Pakiet 4-godzinny tydzień pracy

74,90 zł 59,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Pakiet książka i audiobook to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą mieć książkę ze sobą zawsze i wszędzie! Ponad sto stron nowych i nowatorskich treści! Zapomnij o starej koncepcji emerytury i całej reszcie planów odkładania życia na później – nie musisz czekać. Co więcej, jest wiele powodów, by nie czekać, szczególnie w tych nieprzewidywalnych czasach zawirowań gospodarczych. O czymkolwiek byś nie marzył – ucieczce od wyścigu szczurów, wspaniałych podróżach po świecie, miesięcznym pięciocyfrowym dochodzie bez żadnego zaangażowania lub tylko o pełniejszym życiu, w większym stopniu wolnym od pracy – ta książka jest dla ciebie przewodnikiem. Pokazuje ona, jak krok po kroku zaprojektować sobie luksusowy styl życia. Opowiada o tym: • jak Tim Ferriss przeszedł od dochodu 40 tysięcy dolarów rocznie przy pracy po 80 godzin tygodniowo do 40 tysięcy MIESIĘCZNIE przy pracy po 4 godziny tygodniowo • jak zlecić obsługę swojego życia zagranicznym wirtualnym asystentom za pięć dolarów na godzinę i robić to, co się chce • jak najbardziej rozchwytywani artyści podróżują po świecie, nie porzucając swojej pracy • jak w ciągu 48 godzin wyeliminować 50% swojej pracy, stosując reguły zapomnianego włoskiego ekonomisty • jak zamienić długotrwale budowaną karierę na krótkie epizody intensywnej pracy z częstymi „miniemeryturami” TO NOWE, ROZSZERZONE WYDANIE ZAWIERA: • ponad pięćdziesiąt praktycznych wskazówek i analiz przypadków podanych przez czytelników (również całe rodziny), którzy podwoili swoje dochody, poradzili sobie z powszechnymi problemami i na nowo odkryli siebie, obierając za punkt wyjścia książkę w jej pierwotnej wersji • autentyczne wzory, które można kopiować w celu eliminacji e-maili, negocjacji z szefami i klientami lub zdobycia prywatnego kucharza za mniej niż 8 dolarów za posiłek • wyjaśnienie, jak zasady projektowania stylu życia mogą się sprawdzić w nieprzewidywalnych czasach zawirowań gospodarczych • najnowsze narzędzia i triki oraz skróty rozwiązań technicznych pozwalających żyć jak dyplomata lub milioner, nie będąc ani jednym, ani drugim Czym się zajmujesz? Tim Ferriss ma problem z odpowiedzią na tak postawione pytanie. W zależności od tego, kiedy pytasz, ten kontrowersyjny wykładowca gościnny Uniwersytetu Princeton może odpowiedzieć: „Ścigam się na motocyklach w Europie”, „Jeżdżę na nartach w Andach”, „Nurkuję z akwalungiem w Panamie”, „Tańczę tango w Buenos Aires”. Tim ponad pięć lat poświęcił na zgłębianie sekretów Bogactwa w Zupełnie Nowy Sposób, szybko rosnącej subkultury, odrzucającej „plan życia odłożonego na później” (slave › save › retire, czyli niewolniczo pracuj › oszczędzaj › bądź emerytem) i zamiast tego zdobywającej nową walutę – czas i mobilność – w celu stworzenia luksusowego stylu życia tu i teraz. Bez względu na to, czy jesteś wciąż zajętym pracownikiem najemnym, czy przedsiębiorcą uwiązanym do swojej firmy, ta książka będzie dla ciebie kompasem wskazującym drogę do nowego, rewolucyjnego świata. Timothy Ferriss, określony przez magazyn „Fast Company” mianem jednego z „najbardziej innowacyjnych biznesmenów w roku 2007”, jest inwestorem typu „angel” i autorem oryginalnej wersji bestsellera numer jeden „New York Timesa”, „Wall Street Journal” i „Business Week”, czyli 4-godzinnego tygodnia pracy, opublikowanego już w trzydziestu pięciu krajach. Ponad sto razy wypowiadał się w mediach, takich jak „New York Times”, „Economist”, „Time”, „Forbes”, „Fortune”, CNN i CBS. Mówi w sześciu językach, z różnych miejsc na świecie prowadzi międzynarodową firmę za pośrednictwem bezprzewodowego internetu, a od roku 2003 jest popularnym wykładowcą na Uniwersytecie Princeton, gdzie promuje przedsiębiorczość jako narzędzie projektowania idealnego stylu życia i zmieniania świata.
Okładka książki Pakiet Psychologia sprzedaży

72,00 zł 57,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Pakiet książka i audiobook to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą mieć książkę ze sobą zawsze i wszędzie! Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze. W tej książce Tracy przedstawia praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe „działania do przećwiczenia”. Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody osiągnięcia sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z twoją sprzedażą. Ta książka to jeden z najlepszych programów treningowych dla profesjonalistów w sprzedaży, jakie kiedykolwiek były oferowane handlowcom. -Poznaj obawy i prawdziwe motywy swoich klientów. -Uwolnij się od myślenia i postaw, które obniżają twoją sprzedaż. -Twórz z klientami więzi sprzedające za ciebie. - Maluj słowem, strasz i perswaduj: opanuj metody na klientów różnego typu. - Zmień swoją prezentację handlową w arcydzieło sztuki perswazji. Psychologia sprzedaży: punkt zwrotny twojej kariery
Okładka książki Bądź Liderem

44,90 zł 34,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Uzupełnij swoją biblioteczkę biznesową o podstawową i klasyczną książkę Johna C. Maxwella Bądź liderem! - bestseller sprzedany już w ponad milionie egzemplarzy. Ponadczasowe zasady zastosowane w życiu twoim i twojej organizacji przyczynią się do pozytywnych zmian w zakresie osobistej rzetelności i samodyscypliny. W swoim wyjątkowym stylu doktor Maxwell odkrywa: Prawdziwą definicję przywództwa „Przywództwo to wywieranie wpływu. To właśnie to. Nic dodać, nic ująć… Ktoś, kto tylko myśli, że przewodzi, a nie znajduje nikogo, kto by za nim podążał jest jedynie spacerowiczem.” Cechy przywództwa „Przywództwo nie jest ekskluzywnym klubem dla tych, którzy „się z tym urodzili”. Cechy będące surowcem dla przywództwa można nabyć. Połącz je z pragnieniem i nic nie powstrzyma cię przed staniem się przywódcą.” Różnica między zarządzaniem i przywództwem „Zapewnienie, że praca zostanie wykonana przez innych to dokonanie menedżera. Inspirowanie innych do lepszej pracy to dokonanie przywódcy.” Nieważne, na którym szczeblu przywództwa się znajdujesz. Książka Bądź liderem! zainspiruje cię, jak zainspirować innych swoim zaangażowanym, wizjonerskim przywództwem.
Okładka książki Droga Toyoty do ciągłego doskonalenia

79,91 zł 63,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Oto podstawy niezbędne do stworzenia wizji ciągłego doskonalenia dopasowanego do twojego przedsiębiorstwa, a następnie przekształcenia owej wizji w mierzalną rzeczywistość. W czasie nagłośnionej akcji serwisowej Toyoty w latach 2009 i 2010 legendarna już reputacja producenta samochodów, słynącego od 60 lat z operacyjnej doskonałości, została wzięta pod lupę. Eksperci zastanawiali się na forum publicznym, czy jakość produktów Toyoty faktycznie tak drastycznie spadła, a zjadliwi krytycy prorokowali koniec firmy w jej obecnym kształcie. Wyniki rządowego dochodzenia w dużym stopniu zwolniły Toyotę z odpowiedzialności za wady i wypadki, a ta szybko stanęła na nogi. Tym niemniej faktem jest, że popełniono błędy, co pokazało, że Toyota musi się doskonalić. W swoim bestsellerze Droga Toyoty Jeffrey Liker przedstawił fundamentalne zasady, dzięki którym Toyota osiąga wyniki, jakich inne firmy na całym świecie mogą jej tylko pozazdrościć. W tej publikacji Liker wraz z byłym inżynierem produkcyjnym Toyoty Jamesem Franzem tłumaczą sposób myślenia, który leży u podstaw ciągłego doskonalenia. Wyjaśniają również, dlaczego konieczne jest zdyscyplinowanie w doskonaleniu procesów w każdej części organizacji. Liker i Franz prezentują najczęstsze błędy w sposobie myślenia, przez które osiągane rezultaty są bardzo ograniczone. Wyjawiają również, w jaki sposób Toyota osiąga swój dwuaspektowy cel, jakim jest doskonalenie wyników i rozwój ludzi, dzięki postępowaniu zgodnie z cyklem PDCA W. Edwardsa Deminga. Na podstawie szczegółowych studiów przypadku z różnych branż dowiesz się, jak: dowiedzieć się, dlaczego twoje procesy nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, zbudować trwałe i szczupłe procesy o dobrze zdefiniowanym celu, stworzyć system, który sam będzie wyciągać problemy na światło dzienne, nauczyć każdego lidera i członka zespołu na każdym poziomie organizacyjnym sztuki postępowania zgodnie z cyklem PDCA, aby udoskonalać procesy.
Okładka książki Pokochaj siebie - audiobook
audiobook

34,90 zł 19,53 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Nikt nie jest doskonały, wiemy to wszyscy. Jednak praca nad sobą, odkrywanie sfer psychiki obarczonych błędami, które poprzez świadome działanie możemy wyeliminować sprawi, że pokochasz siebie! Na czym to polega? - Pielęgnuj i poprawiaj swoją osobowość, - uwalniaj się z zakłamań i fałszów hamujących lub wręcz blokujących twój rozwój (poprzez analizowanie przyczyn leżących u źródeł takich zachowań), - stawaj się lepszym, pełniejszym. Ta niezwykła książka pomoże ci w tym. Dlaczego jest to takie ważne? Dopiero po rozwiązaniu swoich własnych problemów, po odnalezieniu siebie i osiągnięciu autentycznego poczucia zadowolenia z własnej osoby można służyć konstruktywną pomocą czy miłością bliźnim. Czyta: Michał Staszczak.
Okładka książki Gemba Kaizen zdroworozsądkowe podejście...

79,91 zł 63,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Niniejsze, drugie wydanie niezwykłej książki Gemba kaizen to długo oczekiwana, kompleksowo zaktualizowana wersja precyzyjnego opracowania, które omawia zasady japońskiej filozofii biznesu – filozofii ciągłego doskonalenia i innowacji w zakresie procesów, czyli kaizen, w obszarze o zasadniczym znaczeniu z punktu widzenia wyników firmy. Chodzi o obszar, w którym podejmowane są kluczowe działania, czyli o gemba. Umożliwia to sprawne wdrażanie efektywnych kosztowo, udoskonaleń w najważniejszych procesach biznesowych. Przytoczone przykłady pokazują, w jaki sposób można obniżać koszty, poprawiać jakość i podnosić poziom zadowolenia klienta. To kompleksowe opracowanie szczegółowo omawia kluczowe zagadnienia gemba kaizen, takie jak: Jakość, koszt i dostawa w obrębie gemba. Pięć kroków organizacji miejsca pracy. Rozpoznawanie i eliminacja muda, czyli działań niegenerujących wartości dodanej. Zarządzanie wizualne. Rola kierowników w środowisku pracy zorganizowanym zgodnie z zasadą lean. Rola i zakres odpowiedzialności menedżerów gemba, jeżeli chodzi o utrzymywanie wysokich wyników. Zarządzanie JIT i TFM. Rola dyrektora generalnego w przewodzeniu kulturze kaizen.
Okładka książki Wybij Się

29,90 zł 23,61 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Czy masz hobby, któremu mógłbyś oddawać się całymi dniami? Jakiegoś bzika, przez którego jesteś gotów siedzieć do późna w nocy? Nadeszły wspaniałe czasy, w których można się oddawać swojej pasji i żyć z robienia tego, co kochasz. W Wybij się! Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo Gary Vaynerchuk pokazuje, jak wykorzystywać potęgę Internetu do zamiany hobby w prawdziwy biznes. Przez wiele lat rozwijał rodzinny sklep z winami i uczynił z niego czołowy biznes w kraju. Jednak pewnego razu włączył kamerę i dzięki sekretnym chwytom, które zdradza w tej książce, zmienił swoje życie i zaczął wyrabiać sobie osobistą markę, która posiada ogromny potencjał do zarobienia pieniędzy. Pod koniec książki czytelnik potrafi panować nad mocą Internetu, dzięki której jego marzenia stają się rzeczywistością.
Okładka książki Pomiar uniwersalny

49,90 zł 39,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki społecznej, ochrony środowiska, a nawet z obrony narodowej. Jest wielce prawdopodobne, że jakaś część twojego życia lub obowiązków zawodowych ponosi ogromne straty z powodu nieprzeprowadzenia pomiaru przez ciebie, twoją firmę, a nawet twój rząd.
Okładka książki MONEY czyli jak pomnożyć swój kapitał MP3 - Audiobook
audiobook

29,90 zł 25,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Ta książka jest opowieścią o tym, jak postępować z pieniędzmi. Znajdziesz w niej omówienie metod, jakie przedstawiłem w Drodze do finansowej wolności, ale tym razem ukazane są one nie od strony teorii, lecz praktyki. Jest to opowieść o wyzwaniach, z jakimi się spotykamy, kiedy przechodzimy od teorii do praktyki. Znajdziesz tu niemal niewiarygodne rzeczy, wynikłe z tych działań. Money to mówiący ludzkim głosem pies, który uczy pewną dwunastoletnią dziewczynkę, jak obchodzić się z pieniędzmi...
Okładka książki Wielcy z wyboru

69,90 zł 55,19 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Nowe pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: ?Dlaczego pewne firmy święcą triumfy w czasach pełnych niepewności, a nawet chaosu, podczas gdy inne zwyczajnie nie dają sobie rady?? W oparciu o dziewięcioletnie badania, wsparte rygorystyczną analizą i poprzetykane fascynującymi historiami, Collins wraz ze współautorem, Mortenem Hansenem, przedstawiają pryncypia, dzięki którym można zbudować prawdziwie wielkie przedsiębiorstwo w niespokojnej, szybko zmieniającej się rzeczywistości, kiedy nie sposób przewidzieć przyszłości. Nowe badania Tym, co odróżnia książkę Wielcy z wyboru od poprzednich prac Collinsa, jest akcent położony nie tylko na wyniki badanych firm, ale również na niestabilny charakter otoczenia, w jakim owym firmom przyszło obecnie działać. Wspierani przez zespół składający się z ponad dwudziestu badaczy, Collins i Hansen poświęcają się studiom nad drogą, która zawiodła wiele firm ku wielkości. Owe przedsiębiorstwa odnotowały wyniki przynajmniej dziesięciokrotnie wyższe niż średnia w branży, a ponadto dokonały tego w czasach charakteryzujących się ogromnymi, a przy tym nieprzewidywalnymi zmianami, niepoddającymi się jakiejkolwiek kontroli. Zespół badawczy podjął się następnie skontrastowania owych firm, nazwanych ze względu na skalę wyników ?10X?, z pieczołowicie wyselekcjonowaną grupą porównawczą, składającą się z przedsiębiorstw, które nie zdołały osiągnąć wielkości w równie ekstremalnych warunkach. Nowe wnioski Wyniki badań doprowadziły do zaskakujących wniosków: Najlepsi przywódcy nie podejmowali większego ryzyka, nie byli większymi wizjonerami, ani też nie wykazywali się większą kreatywnością niż liderzy z grupy porównawczej; charakteryzowali się natomiast większym zdyscyplinowaniem, zawierzali doświadczeniu, a nie spekulacjom, a także byli bardziej paranoiczni. Innowacyjność sama w sobie wcale nie jest asem w rękawie, który zapewni wygraną w świecie pełnym chaosu i niepewności; znacznie istotniejsza jest umiejętność ?odważenia? odpowiedniej miarki innowacyjności, zmieszania kreatywności ze zdyscyplinowaniem. Przekonanie, że w szybko zmieniającym się świecie należy podejmować szybkie decyzje i szybkie działania, jest pomysłem samobójczym. Reakcja wielkich firm na drastyczne zmiany w otoczeniu była mniej radykalna niż firm z grupy porównawczej. Autorzy podważają powszechne przekonania, oferując w zamian zmuszające do refleksji, acz chwytliwe, a przede wszystkim niezmiernie praktyczne koncepcje. Należą do nich: firmy 10X; marsz 20-milowy; pociski, potem kule armatnie; unoszenie się nad linią śmierci; szeroka perspektywa, potem zbliżenie; oraz przepis KMiS. Wreszcie, w ostatnim rozdziale Collins i Hansen przedstawiają swoją najbardziej prowokacyjną i oryginalną analizę ? polega ona na zdefiniowaniu, skwantyfikowaniu i zbadaniu roli odgrywanej przez szczęście. Wielkie firmy nie miały więcej szczęścia niż ich odpowiedniczki z grupy porównawczej, ale odnotowały wyższą stopę zwrotu ze szczęścia. Niniejsza książka ma wszystkie cechy już klasycznych pozycji Collinsa ? idzie pod prąd, wspiera się na wiarygodnych danych i potrafi natchnąć optymizmem. Collins i Hansen udowadniają w przekonujący sposób, że nawet w świecie pełnym chaosu i niepewności bycie wielkim jest kwestią wyboru, a nie szczęścia.
Okładka książki Efekt wirusowy w biznesie

44,90 zł 35,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ? Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz. Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych. - Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych? - Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? - I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność? Jonah Berger, adiunkt na Wydziale Marketingu w Wharton School, przez kilka ostatnich lat szukał odpowiedzi na te pytania. Analizował przyczyny, dla których niektóre teksty publikowane na łamach dziennika „The New York Times” trafiają na listę artykułów najczęściej przesyłanych mailem, sprawdzał, dlaczego niektóre produkty stają się tematem rozmów, oraz to, w jaki sposób społeczny wpływ kształtuje nasze gusta. W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube. Książka Potencjał wirusowy zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce Potencjał wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać. Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.
Okładka książki Odważne rozmowy

59,90 zł 38,31 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

To jest jedna z klasycznych, czy też kanonicznych książek z dziedziny komunikacji, głoszących, że źródłem większości problemów w pracy i w życiu jest zła komunikacja, a z kolei dobra komunikacja może być pomocna w ich rozwiązywaniu. Ten nurt myślenia jest dzisiaj dość oczywisty, jednak 10 lat temu książki na ten temat stanowiły nowość, a najlepsze z nich zapoczątkowały modne i popularne programy szkoleniowe przede wszystkim w świecie biznesu, przykładem może być inna książka wydana przez MT Biznes, a mianowicie Kluczowe rozmowy (tytuł oryginału: Crucial conversations). Fakt, że duża międzynarodowa firma szkoleniowa, jaką jest House of Skills, opracowała i oferuje specjalny program szkoleniowy oparty na ideach zawartych w książce świadczy o jej wartości i aktualności. „Afirmujący życie podręcznik, który kieruje nas ku rozmowom, których najbardziej potrzebujemy”. – DOUG STONE, współautor Difficult Conversations „Mistrzyni nauczania pozytywnej zmiany poprzez moc komunikacji” (Peter Neill, dyrektor wykonawczy AT&T Wireless) Susan Scott chce, żebyś osiągnął sukces. Aby to się stało, tłumaczy, musisz zmienić codzienne rozmowy w taki sposób, aby poprawić wzajemne zrozumienie – i dostać to, czego chcesz. W niniejszym przewodniku, zawierającym podręcznik z ćwiczeniami oraz Siedem Zasad Odważnych Rozmów, Scott uczy, jak: • pokonywać bariery na drodze do dobrej komunikacji; • rozwijać i wzbogacać rozmowy ze współpracownikami, przyjaciółmi i rodziną; • zwiększać jasność i poprawiać zrozumienie w rozmowie; • radzić sobie z silnymi emocjami – po obydwu stronach stołu.
Okładka książki Zmień myślenie, a zmienisz swoje życie MP3 - Audiobook
audiobook

39,90 zł 31,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zmień myślenie, a zmienisz swoje życie - audiobook mp3. Jak uwolnić swój pełny potencjał i osiągnąć sukces. Jeżeli jesteś gotów na doskonałość i osiągnięcie wielkich rezultatów, ta książka będzie twoim przewodnikiem na drodze do sukcesu!Trzymasz w swoich rękach kod DNA swojej przyszłości i tylko do ciebie zależy, jaki nadasz mu kształt. Żeby wykreować ją zgodnie ze swoimi marzeniami, musisz tylko przeczytać tę książkę, postanowić, że zastosujesz jej zasady w życiu, rozpisać plan, po czym z zapałem wziąć się do działania i spełnić swoje marzenia.Przygotuj się na wielka przygodę, jaką będzie reszta twojego życia!Dowiedz się jak:- wyznaczać wielkie cele,- postanowić, że będziesz bogaty,- przejąć kontrolę nad swoim życiem,- myśleć jak geniusz,- uwolnić potencjał swojego umysłu,- doładować mocą swoje myślenie,- wykreować swoją przyszłość,- ciesz się życiem.Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował około 22 biznesami z różnych branży. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji.Prezentacje, przemowy i seminaria Briana są dostosowane i przygotowane dla wszystkich odbiorców. Opisuje się je jako ,,inspirujące, zabawne, informujące i motywujące"". Pracował z ponad 500 korporacjami, udzielił ponad 2 000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj