Jak szybko osiągnąć oczekiwane wyniki sprzedaży? Głównym czynnikiem wyróżniającym twoją firmę oraz jej produkty i usługi jest zachowanie sprzedawców podczas interakcji z klientami. Potrzebne są wyjątkowe umiejętności biznesowe, doskonała zdolność komunikacji oraz umiejętność nawiązywania dobrych stosunków. Nie możesz się ograniczać do zrozumienia potrzeb klienta – powinieneś dogłębnie zrozumieć jego sytuację i zaproponować mu rozwiązanie skrojone na miarę. Z książki Sprzedaż. Szybka droga do sukcesu dowiesz się, jakie umiejętności powinieneś doskonalić, aby osiągać znakomite wyniki w sprzedaży i przyspieszyć rozwój własnej kariery. Zawiera ona: • Sprzedaż w pigułce – zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, umożliwiający szybkie zapoznanie się z tematem • Dziesięć najważniejszych narzędzi i technik służących rozwijaniu własnego stylu sprzedaży • Porady dotyczące kierowania zespołem – dzięki którym określisz własny styl przywództwa i stworzysz dobry zespół • Proste listy kontrolne ułatwiające wskazanie mocnych i słabych stron oraz możliwości twoich i twojego zespołu • Wskazówki dotyczące przyspieszenia rozwoju twojej kariery – bez względu na to, czy dopiero debiutujesz na nowym stanowisku, czy starasz się wejść na szczyt Jeśli nie chcesz zostać z tyłu, już dziś wkrocz na ścieżkę szybkiego rozwoju. Dodatkowe zasoby znajdziesz na stronie internetowej serii, pod adresem . WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ, BY PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘ Książki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka jest podzielona na cztery główne części: • Świadomość – diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla jego poprawy • Sprawność biznesowa – narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły • Rozwój kariery – działania, które należy podjąć już teraz, aby nie dać się nikomu wyprzedzić • Przybornik dyrektora – wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nim W książkach z serii Szybka droga do sukcesu znajdziesz: Pierwszą dziesiątkę „Szybkiej drogi”, czyli podsumowanie najważniejszych informacji Szybkie wskazówki i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania Studia przypadków Praktyczny przewodnik rozwoju kariery – zawierający zarys celów do zrealizowania w ciągu pierwszych 10 tygodni na nowym stanowisku Głos eksperta – opinie najlepszych ekspertów od omawianych zagadnień to interaktywna strona internetowa, stanowiąca doskonałe uzupełnienie książek z tej serii. Zaloguj się już dziś, żeby od razu znaleźć się na szybkiej drodze do sukcesu! John Mactear to starszy konsultant ds. zarządzania w firmie Mercuri International – jednej z najlepszych firm na świecie świadczących usługi doradcze z zakresu sprzedaży. W przedsiębiorstwie tym zajmuje się aktywną sprzedażą, a także przygotowywaniem warsztatów szkoleniowych z zakresu zarządzania sprzedażą dla firm działających w różnych branżach na całym świecie. Ma 25 lat doświadczenia w sprzedaży na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw lokalnych oraz międzynarodowych korporacji. Pracował w Europie, Ameryce Północnej i na Bliskim Wschodzie. Ponieważ przez ponad 10 lat żył i pracował w Stanach Zjednoczonych, może się pochwalić znajomością najlepszych technik sprzedaży opracowanych po obu stronach Atlantyku. Pracował jako sprzedawca, kierował międzynarodowymi zespołami sprzedażowymi i pomagał dystrybutorom klientów. Realizował również międzynarodowe przedsięwzięcia polegające na przebudowywaniu firm oraz spędził ponad 5 lat na stanowisku dyrektora ds. marketingu. Tytuł magistra uzyskał na Southampton University w roku 1981.
Menedżerowie są oceniani na podstawie wyników – a osiągane przez ciebie wyniki zależą od umiejętności delegowania i kontrolowania. Będziesz zaskoczony, jak efektywny stanie się zarządzany przez ciebie zespół, gdy opanujesz niezbędne umiejętności nauczane przez Briana Tracy.
Ten nieodzowny przewodnik wyjawia 21 sprawdzonych w praktyce sposobów zwiększenia wydajności, m.in. wskazuje, jak:
- określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania,
- dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku,
- użyć zarządzania przez cele do delegowania zadań w dłuższym okresie zaufanym członkom zespołu,
- uczynić z delegowania narzędzie do uczenia się i budowania zaufania w zespole,
- zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu,
- zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym.
Gdy delegowanie i kontrolowanie zostanie zastosowane skutecznie, twoi pracownicy staną się bardziej wydajni. Obserwuj, jak dzięki gwałtownie rosnącym wynikom osiągasz coraz większy sukces, jednocześnie rozwijając umiejętności swoich pracowników.
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji.
Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Uzupełnij swoją biblioteczkę biznesową o podstawową i klasyczną książkę Johna C. Maxwella Bądź liderem! - bestseller sprzedany już w ponad milionie egzemplarzy.
Ponadczasowe zasady zastosowane w życiu twoim i twojej organizacji przyczynią się do pozytywnych zmian w zakresie osobistej rzetelności i samodyscypliny. W swoim wyjątkowym stylu doktor Maxwell odkrywa:
Prawdziwą definicję przywództwa
„Przywództwo to wywieranie wpływu. To właśnie to. Nic dodać, nic ująć… Ktoś, kto tylko myśli, że przewodzi, a nie znajduje nikogo, kto by za nim podążał jest jedynie spacerowiczem.”
Cechy przywództwa
„Przywództwo nie jest ekskluzywnym klubem dla tych, którzy „się z tym urodzili”. Cechy będące surowcem dla przywództwa można nabyć. Połącz je z pragnieniem i nic nie powstrzyma cię przed staniem się przywódcą.”
Różnica między zarządzaniem i przywództwem
„Zapewnienie, że praca zostanie wykonana przez innych to dokonanie menedżera. Inspirowanie innych do lepszej pracy to dokonanie przywódcy.”
Nieważne, na którym szczeblu przywództwa się znajdujesz. Książka Bądź liderem! zainspiruje cię, jak zainspirować innych swoim zaangażowanym, wizjonerskim przywództwem.
John C. Maxwell jest uznanym w świecie ekspertem w dziedzinie przywództwa, wykładowcą i autorem, który sprzedał już ponad dwanaście milionów swoich książek. Jego organizacje przeszkoliły już ponad milion przywódców na całym świecie. Doktor Maxwell jest założycielem firm Injoy Stewardship Services oraz EQUIP.
Odkrywczy opis najnowszych trendów technologicznych i ich znaczącego wpływu na gospodarkę, naukę i społeczeństwoJaki kolor nadwozia powinieneś wybrać, kupując używany samochód, jeżeli chcesz zwiększyć prawdopodobieństwo nabycia samochodu w dobrym stanie? W jaki sposób władze mogą zlokalizować najbardziej niebezpieczne studzienki w Nowym Jorku, żeby zapobiec ich eksplozjom? Jak według Google''a będzie rozprzestrzeniała się epidemia wirusa grypy H1N1?Odpowiedzią na te i wiele innych pytań jest big data. Termin ""big data"" odnosi się do naszych nowo nabytych umiejętności przetwarzania ogromnych ilości informacji, ich błyskawicznej analizy i wyciągania odkrywczych wniosków. To nowe podejście może przekształcić niezliczone zjawiska - począwszy od cen biletów lotniczych po treść milionów książek - w dającą się przeszukiwać formę i wykorzystać rosnącą moc obliczeniową komputerów do odkrycia zależności, o których wcześniej nie mieliśmy pojęcia. Rewolucja ta, porównywalna z pojawieniem się internetu, a może nawet wynalezieniem druku, zmieni w najbliższych latach nasz sposób myślenia o biznesie, zdrowiu, polityce, edukacji i innowacjach. Niesie ze sobą również nowe zagrożenia, poczynając od końca prywatności takiej, jaką znamy, a kończąc na ewentualnym karaniu za jeszcze niedokonane czyny wyłącznie na podstawie przewidywań naszych przyszłych zachowań wynikających z analizy ogromnych zbiorów danych.W tej napisanej jasnym językiem, często zaskakującej książce dwaj czołowi eksperci wyjaśniają, czym jest big data, jak zmieni nasze życie i co możemy zrobić, by uchronić się przed związanym z tym zjawiskiem niebezpieczeństwem. Big data jest pierwszą tak obszerną pracą poświęconą temu problemowi.
Pojawiły się nowe narzędzia i siły gospodarcze, dzięki którym ludzie mogą tworzyć sztukę, zarabiać miliony dolarów i zmieniać świat bez niczyjej „pomocy”. Z ruin dawnego systemu wyłaniają się coraz to nowe możliwości, dzięki którym możemy sobie zapewnić sukces w sferze wewnętrznej (osobiste szczęście i zdrowie) oraz zewnętrznej (satysfakcjonująca praca i dostatnie życie).
Ta książka podpowie ci, jak to zrobić. Przytaczając dziesiątki analiz, wywiadów i przykładów – w tym między innymi chwytającą za serce i inspirującą historię inwestora i przedsiębiorcy, a zarazem autora tej książki Jamesa Altuchera – Wybierz siebie podpowiada, jak wytyczyć indywidualną drogę do wspaniałego nowego świata, który powstanie na gruzach starej rzeczywistości.
"Jeżeli chodzi o Jamesa i jego książkę, od razu widać, że on sporo w życiu przeszedł. Dążył do sukcesu własną drogą, nie wiedząc, dokąd go ona doprowadzi. Nie wiedział, co go czeka…"
Dick Costolo, dyrektor generalny firmy Twitter
"James Altucher jest przerażająco błyskotliwy."
Steven Dubner, autor książki Freakonomia
James Altucher odniósł sukces jako przedsiębiorca, inwestor, pisarz i szachista. Założył i prowadził ponad dwadzieścia firm, z których kilka sprzedał z dużym zyskiem. W swojej karierze prowadził między innymi fundusze inwestycyjne typu venture i fundusze hedgingowe, był też aniołem biznesu. Obecnie zasiada w zarządach kilku firm. Jego teksty pojawiały się na łamach i antenach prestiżowych mediów, takich jak „Wall Street Journal”, ABC, „Financial Times”, Tech Crunch, „Forbes” czy CNBC. Od 2010 roku prowadzi bloga, który zyskał sobie już ponad 10 milionów czytelników. Wybierz siebie to jego jedenasta książka.
Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem twoich własnych celów sprzedażowych i dochodowych. Trudne czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni klienci... wybór wymówek jest szeroki.Ale zastanów się nad następującym faktem: 20 procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent sprzedaży, bez względu na przeszkody. Uzyskują przewidywalne i doskonałe wyniki w zmiennym środowisku. Możesz do nich dołączyć, jeśli tylko opanujesz najlepsze techniki sprzedaży!Autorem książki jest uznany na całym świecie guru sprzedaży, którego osobista historia ""od pucybuta do milionera"" motywuje sprzedawców do porzucenia chaotycznych działań i skoncentrowania się na tym, co naprawdę działa.Nieograniczony sukces w sprzedaży to biblia handlowca profesjonalisty zawierająca najważniejsze i najprzydatniejsze informacje. Brian Tracy, we współpracy z własnym synem, kierownikiem sprzedaży, Michaelem, wyłożył tu fundamenty handlu w dzisiejszym skomplikowanym świecie, w którym najważniejsze są relacje międzyludzkie. Autorzy wskazują najlepsze praktyki zawodowców odnoszących największe sukcesy, między innymi:- siedem sposobów wykrycia (i uniknięcia) nierokującego powodzenia klienta,- ćwiczenia umysłowe, które pozwalają przekształcić odrzucenie w iskrę zainteresowania,- jak połączyć sprzedaż relacyjną, konsultacyjną i edukacyjną,- jakie jest najpotężniejsze pytanie, które można zadać klientowi,- praktyczne wskazówki pozwalające ulepszyć prezentację i potroić sprzedaż,- skuteczne narzędzie, które pozwala natychmiast zmienić obojętnych ludzi w klientów,- co mówić, gdy klient narzeka na cenę,- dlaczego ""pomyślę o tym"" oznacza w języku klienta ""żegnam"" - i jak unikać tych słów,- 7 kluczowych technik, które odpowiedzialne są za 90 procent udanych transakcji,- jak uzyskać powtórne zakupy w naszym ""społeczeństwie rekomendacji"",- prawdziwe powody, dla których klienci nie dokonują zakupu,- strategie, które pozwolą przejść od działań o niskiej skuteczności do działań o wysokiej skuteczności,- jak podwoić ilość czasu spędzanego twarzą w twarz z obiecującymi klientami i jak osiągać z tego korzyści,- i dużo, dużo więcej!Pytania samooceny, przykładowe dialogi, przykłady pokazujące najlepsze praktyki w działaniu, przydatne ćwiczenia oraz inspiracja, z której słynie Brian Tracy - to wszystko sprawi, że z łatwością opanujesz bezcenne idee i techniki.Wszyscy wielcy sprzedawcy zaczynali od samego dołu, nie dysponowali ani umiejętnościami, ani poczuciem bezpieczeństwa. Doszli na szczyt nie dlatego, że stosowali jakieś ""sztuczki"" czy ""sekretne metody"", ale dzięki opanowaniu sprawdzonych umiejętności, które zapewniają odpowiednią skuteczność i zarobki, o jakich zawsze marzyłeś. Naucz się podstaw i ciesz się swoją drogą na szczyt.BRIAN TRACY jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy International, specjalizującej się w szkoleniach i rozwoju jednostek i organizacji. Jest uznanym na całym świecie szkoleniowcem z zakresu sprzedaży - przeszkolił więcej osób w większej liczbie branż i krajów niż jakikolwiek inny trener. Jest też autorem 55 bestsellerów, które przetłumaczono na 38 języków. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.MICHAEL TRACY jest wiceprezesem Działu Sprzedaży i Rozwoju Biznesu w Analog Analytics, firmie działającej w branży SaaS (oprogramowanie jako usługa), która w maju 2012 roku została zakupiona przez spółkę akcyjną Barclays. Wcześniej założył internetową firmę marketingową i kierował grupami sprzedaży obwoźnej dla takich firm jak AT&T i Verizon. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.
Dlaczego niektórzy ludzie osiągają wielkie sukcesy osobiste, ale nigdy nie udaje im się odnieść sukcesu w budowaniu firmy czy kształtowaniu swojej organizacji?
John C. Maxwell zna odpowiedź na to pytanie.
„W ciągu dwudziestu pięciu lat pracy przywódczej – mówi Maxwell – nauczyłem się przede wszystkim tego, że miarą sukcesu lidera jest klasa ludzi z jego najbliższego otoczenia”.
Najważniejsze przesłanie tej książki jest takie, że w pojedynkę niczego nie da się zdziałać. Wizja, energia, determinacja i siła przekonań to za mało. Jeśli chcesz odnieść sukces jako lider, musisz nauczyć się kształtować liderów wokół siebie. Musisz tworzyć własny zespół. Musisz znaleźć sposób na to, żeby twoja wizja została dostrzeżona i wdrożona oraz żeby inni zaangażowali się w jej realizację. Lider potrafi nakreślić ogólny obraz sytuacji, ale potrzebuje innych liderów do tego, aby ten mentalny obraz przełożyć na rzeczywistość.
Tylko nieliczni liderzy otaczają się innymi liderami, ale to właśnie oni generują największą wartość dla swoich organizacji.
Bez względu na to, czy stoisz na czele organizacji non profit, małej firmy czy firmy z listy Fortune 500, książka Kształtowanie liderów pomoże ci wspierać innych w pełnym wykorzystaniu własnego potencjału oraz wprowadzić organizację na zupełnie nowy poziom działalności.
John C. Maxwell jest uznanym w świecie ekspertem w dziedzinie przywództwa, wykładowcą i autorem, który sprzedał już ponad dwanaście milionów egzemplarzy swoich książek. Jego organizacje przeszkoliły już ponad milion przywódców na całym świecie. Doktor Maxwell jest założycielem firm Injoy Stewardship Services oraz EQUIP.
Poznaj chemię i energię ziół.
• Naucz się rozróżniać, przyrządzać i podawać zioła
• Zrozum działanie leków opartych na ziołach
• Poznaj właściwości i zastosowania europejskich ziół
Zioła przywracają ciału harmonię i mobilizują jego leczące moce. Pomagają na więcej sposóbów i dolegliwości, niż sądzi większość ludzi. Nie bez powodu ziołolecznictwo jest najstarszą formą uzdrawiania, rozwijaną i stosowaną niezależnie od postępu medycyny konwencjonalnej. Ucząc się zielarstwa, lepiej poznasz swój organizm i to, jak przepływa przez niego energia w postaci reakcji biochemicznych. Poznasz rodzaje ziół i sposoby ich podawania. Być może zaczniesz je zbierać. I doświadczysz ich wspaniałego wpływu na zdrowie oraz samopoczucie.
Poradnik jest napisany zwięźle i przejrzyście, tak abyś mógł łatwo dotrzeć do wybranych problemów zdrowotnych bądź ziół. Znajdziesz w nim:
• zielnik,
• przepisy na mikstury lecznicze,
• nazwy i opisy ziół przydatnych na poszczególne dolegliwości, od chorób układu krążenia po bóle głowy, bezsenność i problemy hormonalne
• sposoby dawkowania, zalecenia i przeciwwskazania,
• zestawienia ze składem chemicznym ziół.
Nina Nissan jest doświadczoną zielarką. Prowadzi znaną w Londynie praktykę ziołoleczniczą. Od wielu lat uczy medycyny ziołowej w Wielkiej Brytanii, w Niemczech i na Karaibach. Posiada certyfikat brytyjskiego National Institute of Medical Herbalists.
Bycie właścicielem firmy to najpewniejszy sposób na osiągnięcie bogactwa. Legendarny guru biznesu, Brian Tracy, pisze i mówi o tym od wielu lat, a w tej książce ujawnia sekrety wykorzystania własnej firmy jako trampoliny do niezależności finansowej. Sprawdzone sposoby działania pomogą ci w szybszym rozwoju własnej firmy oraz osiągnięciu wysokiej rentowności.
Użyj dźwigni swojego talentu
Książkami, które stały się sprzedanymi w milionowych nakładach bestsellerami, Po pierwsze: Złam wszelkie zasady oraz Teraz odkryj swoje silne strony, Marcus Buckingham dał początek ruchowi wykorzystywania swoich silnych stron, który obecnie szeroką falą rozlewa się po świecie – od firm prywatnych po organizacje rządowe i edukacyjne. Teraz, gdy ruch jest już w pełni rozwinięty, Buckingham napisał nową książkę, w której pragnie odpowiedzieć na kluczowe pytanie: w jaki sposób można zastosować swoje silne strony, aby uzyskać możliwie jak największy sukces w pracy?
Z tej książki dowiesz się:
• Dlaczego twoje silne strony nie są jedynie tym „w czym jesteś dobry”, a słabe strony tylko tym „w czym jesteś zły”.
• Jak wykorzystać różne oznaki, by prawidłowo wskazać swoje silne strony.
• Co możesz zrobić każdego tygodnia, aby coraz więcej czasu poświęcać na zadania, które wykorzystują twoje silne strony, a coraz mniej na te zadania, które obniżają twoją skuteczność.
• Jak rozmawiać ze swoim szefem i współpracownikami o swoich silnych stronach, aby nie odnieśli wrażenia, że chwalisz się albo narzekasz.
• Jak przeprowadzić cotygodniowy, 15-minutowy rytuał, który pozwoli ci przez całą karierę wykorzystywać swoje silne strony.
Wykorzystaj swoje silne strony otworzy przed tobą i twoją firmą nowe i niezbadane jeszcze obszary. Dołącz się do ruchu silnych stron i rozwijaj się.
Weź udział w sześciokrokowym i sześciotygodniowym programie, który pozwoli ci odkryć pełny, ukryty wymiar swoich zalet.
Odwiedź witrynę SIMPLYSTRENGTHS.COM i dowiedz się, jaki tkwi w tobie potencjał.
Badania wykazują, że większość ludzi nie wykorzystuje pełni swoich możliwości – jedynie 17 procent pracowników jest przekonane, że w pełni realizuje swój potencjał. Książka Wykorzystaj swoje silne strony ma na celu zachęcenie wszystkich do wzięcia udziału w sześciokrokowym i sześciotygodniowym programie, który pozwoli im odkryć pełny, ukryty wymiar swoich zalet. Buckingham pokazuje, w jaki sposób przejąć kontrolę nad swoimi silnymi stronami i pod nosem szefa zmienić zakres swoich obowiązków.
Dzięki ćwiczeniom, które staną się regularną częścią twojego tygodnia w pracy, oraz sprawdzonym taktykom opracowanym przez ludzi, którzy zastosowali już tę wiedzę w praktyce, książka Wykorzystaj swoje silne strony da ci całkowicie odmienne podejście do całej twojej kariery zawodowej. Elementem programu jest test internetowy Strengths Engagement Track, który pozwala precyzyjnie zmierzyć poziom wykorzystania silnych stron ¬– tak swoich, jak i całego zespołu – w pracy. Możesz także pobrać dwa pierwsze odcinki filmów uzupełniających tę książkę z uznanej serii „Trombone Player Wanted ”.
O autorze
MARCUS BUCKINGHAM przez 17 lat pracował w Organizacji Gallupa, w której zajmował się badaniami nad najlepszymi liderami, kierownikami i przedsiębiorstwami. Wyniki tych badań stały się podstawą bestsellerów Po pierwsze: Złam wszelkie zasady oraz Teraz odkryj swoje silne strony, których Buckingham był współautorem. Jego sylwetkę przedstawiano w „New York Timesie” oraz w czasopismach „Fortune”, „Business Week” i „Fast Company”. Obecnie prowadzi własną firmę, która zajmuje się konsultingiem oraz prowadzeniem szkoleń – tradycyjnych i internetowych.
Przełomowy sukces osiąga się dzięki samonapędzającym się zespołom!
Adrian Gostick oraz Chester Elton, bestsellerowi autorzy i znani konsultanci specjalizujący się w dziedzinie przywództwa, napisali przełomowy poradnik na temat tworzenia wysoce efektywnych zespołów.
Badania wskazują, że zaledwie 20 procent zespołów choćby zbliża się do pełnego wykorzystywania własnego potencjału.
W jaki sposób twój zespół może znaleźć się w tym gronie?
Na podstawie przełomowych danych zgromadzonych przez Best Companies Group podczas wywiadów z udziałem 350 tysięcy osób, a także na podstawie niezwykłych analiz wyjątkowych zespołów funkcjonujących w wiodących firmach, takich jak Zappos.com, Pepsi Beverages Company czy Madison Square Garden, autorzy zidentyfikowali kluczowe cechy charakterystyczne dla członków przełomowych zespołów. Wskazali również zestaw zasad obowiązujących w wybitnych zespołach – zasad kształtujących kulturę pozytywnej pracy zespołowej i umożliwiających osiąganie nadzwyczajnych rezultatów.
Pierwszy milion w ciągu siedmiu lat
Czy problemy finansowe spędzają ci sen z powiek? A może dzięki pieniądzom jesteś w stanie urzeczywistnić wszystkie swoje pragnienia?
Ta książka pokazuje drogę do dobrobytu, finansowego zabezpieczenia i finansowej wolności – drogę dostępną dla każdego. Bodo Schäfer odkrywa przed nami wypróbowane sekrety budowania bogactwa i przedstawia zdumiewająco proste i jednocześnie bardzo skuteczne techniki przynoszącego zyski obchodzenia się z pieniędzmi.
Z Audiobooka dowiesz się, jak:
w ciągu siedmiu lat zarobić pierwszy milion,
dzięki zastosowaniu 11 zaskakująco efektywnych metod niemalże natychmiast zwiększyć swoje dochody,
w zadziwiająco krótkim czasie zacząć żyć z procentów,
uzyskiwać co najmniej 12-procentowe odsetki,
szybko pozbyć się długów i jednocześnie budować swój majątek,
zaprząc do pracy lokaty pieniężne.
Wyobraź sobie, że nie musisz już martwić się o pieniądze. Masz odpowiednią rezerwę finansową, może nawet milion złotych. Żyjesz spokojnie, możesz sobie na wszystko pozwolić. Zajmujesz się tylko tym, co naprawdę sprawia ci przyjemność...
To nie są mrzonki.
To wszystko może się wkrótce urzeczywistnić – możesz stać się milionerem znacznie szybciej, niż kiedykolwiek mógłbyś przypuszczać. Twoja osobista zamożność – dzięki której staniesz się człowiekiem wolnym i niezależnym – jest w zasięgu ręki, nawet jeśli nie należysz jeszcze do osób dobrze zarabiających.Spis Treści:
Podziękowania
Przed mowa
Analiza: jak przedstawiają się twoje finanse?
PODSTAWY
1. Czego naprawdę chcesz?
2. Co oznacza pojęcie „odpowiedzialność"?
3. Czy dorobienie się miliona graniczy z cudem?
4. Dlaczego nie ma więcej bogatych ludzi?
5. Co naprawdę myślisz o pieniądzach?
JAK DOROBIĆ SIĘ PIERWSZEGO MILIONA? - PRAKTYCZNY PODRĘCZNIK
6. Długi
7. Jak zwiększysz swoje zarobki
8. Oszczędzać - płacić samemu sobie
9. Nlezwykłość zjawiska „procenty z procentów"
10. Akcje - sposób na pomnażanie pieniędzy
11. Fundusze - pozwól innym pomnażać twoje pieniądze
12. Finansowa osłona, finansowe zabezpieczenie, finansowa wolność
13. Mentor i sieć ekspertów
14. Pieniądze można siać
Spojrzenie w przyszłość: co dalej?
Opowieść o przywództwie
Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Stworzył porywającą fabułę z pozornie prostym przesłaniem adresowanym do wszystkich, którzy dążą do tego, by stać się wyjątkowymi liderami zespołów. Po pierwszych dwóch tygodniach obserwowania problemów występujących w firmie DecisionTech Kathryn Petersen, jej nowy dyrektor generalny, przeżyła wiele chwil zwątpienia, czy w ogóle powinna była przyjmować tę pracę. Wiedziała jednak, że niewiele przemawiało za odrzuceniem tej propozycji. Przede wszystkim przejście na emeryturę sprawiło, że stała się niecierpliwa i nic nie ekscytowało jej tak, jak trudne wyzwania. W chwili gdy zdecydowała się przyjąć tę pracę, nie zdawała sobie jednak sprawy z tego, jak źle funkcjonuje zespół zarządzających i jakie wyzwania rzucą jej jego członkowie - wyzwania większe niż te, które napotkała kiedykolwiek wcześniej. Kathryn Petersen staje wobec ostrego kryzysu przywództwa: ma pojednać zespół pogrążony w chaosie zagrażającym bytowi całej firmy. Czy odniesie sukces? Czy zostanie zwolniona? Czy firma upadnie? Pasjonujące opowiadanie Lencioniego nieustannie przypomina nam, że przywództwo wymaga tyleż odwagi, co przenikliwości. W trakcie opowiadania Lencioni odkrywa przed nami pięć dysfunkcji stanowiących samo sedno przyczyn częstych trudności, jakie przeżywane są w pracy zespołowej. Autor nakreśla nam model i etapy działań, dzięki którym będziemy mogli pokonać te przeszkody i budować spójne i skuteczne zespoły.
Jednominutowy Menedżer i przywództwo w jasny i prosty sposób uczy menedżerów sztuki Przywództwa Sytuacyjnego - prostego systemu, w którym nie uznaje się tradycyjnej postawy, polegającej na traktowaniu wszystkich podwładnych w ten sam sposób. Dowiesz się z niej, dlaczego indywidualne dostosowywanie stylów kierowania do poszczególnych pracowników jest tak ważne, dlaczego warto wiedzieć, kiedy należy udzielać wskazówek, wspierać, a kiedy krytykować, oraz jak wybrać styl przywództwa najlepszy dla danej osoby. Dowiesz się także, jak konsekwentne stosowanie jednominutowych technik poprawi jakość zarządzania i przyczyni się do wzrostu motywacji wśród pracowników twojej firmy.
Jednym z niełatwych wyzwań menedżera jest stosowanie zasad przywództwa sytuacyjnego. Warto zatem sięgnąć po pozycję, która w jasny i przejrzysty sposób prezentuje zalety takiego stylu motywowania. Jednominutowy Menedżer i przywództwo to książka prezentująca ciekawe przykłady i sposoby realizacji celów, jakie menedżer chce osiągnąć.
Agnieszka Pawlak, dyrektor serwisu www.qpracy.pl
Książę"" to nieśmiertelne lekcje, które do dziś kształtują myślenie liderów na całym świecie. Mądrość Machiavelliego wykracza dalece poza tak zwane ,,machiawelizmy"". Machiavelli był znakomitym psychologiem rozpracowującym przeciwników na wiele ruchów do przodu. Dostrzegał złożoność podejmowania strategicznych decyzji. Widział wielowymiarowość potęgi organizacji i państw. Widział wczesne sygnały oznaczające umacnianie i osłabianie się władzy swojej i przeciwników. A oprócz tego był piekielnie skuteczny. W ""Księciu"" Machiavelli utrwalił zasady przywództwa i filozofię, które wymykają się dzisiejszym ramom. Składając to dzieło w Państwa ręce, wierzymy, że współcześni liderzy zrobią dobry użytek z mądrości Makiawela.
Cierpliwość cenniejsza niż złoto…
Arthur jest szoferem, który w pół godziny potrafi rozwiązać krzyżówkę w New York Timesie, przeprowadzić analizę stanu gospodarki Ameryki Łacińskiej i wykonać w pamięci obliczenia szybciej niż inni za pomocą kalkulatora. Jonathan jest równie inteligentny jak Arthur, równie pracowity, tyle tylko że jest milionerem. Z tej książki dowiesz się:
- Dlaczego Jonathan siedzi na tylnej kanapie limuzyny, a Arthur z przodu?
- Dlaczego ich życiowe osiągnięcia są tak różne?
- Co wyjaśnia różnicę między sukcesem a porażką?
Odpowiedź kryje się w przełomowym badaniu przeprowadzonym przez Uniwersytet Stanforda. W pokoju pozostawiono dzieci, każde z jednym cukierkiem, i poinformowano je, że albo mogą go zjeść, albo poczekać, a po piętnastu minutach dostaną drugiego jako nagrodę za cierpliwość. Niektóre z nich zjadły swojego cukierka od razu. Inne czekały. Prawdziwe znaczenie eksperymentu ujawniło się dziesięć lat później, kiedy badacze odkryli, że dzieci, które czekały na nagrodę, osiągały w życiu większe sukcesy niż dzieci, które natychmiast zjadły swojego cukierka.
Joachim de Posada, światowej sławy ekspert motywacyjny, który współpracował z tysiącami menedżerów i zawodowych sportowców, nie zmarnował tej lekcji. „Teoria cukierka” jest zwieńczeniem trzydziestu lat poszukiwań odpowiedzi na pytanie, dlaczego jednym się udaje, a innym nie. Posada był przekonany, że kluczowa różnica między sukcesem a porażką nie polega jedynie na ciężkiej pracy lub większej inteligencji, ale na zdolności do odroczenia gratyfikacji. Osoby potrafiące oprzeć się „cukierkom” osiągają większy sukces, podczas gdy reszta z nas zjada swoją porcję od razu, tym samym zwiększając swój dług i niezadowolenie, niezależnie od zawodu i zarobków. Ale nie musi tak być.
Za pomocą prostego opowiadania i przykładów wziętych z życia ta zdolna odmienić twoje życie książka pokazuje, w jak wielkim stopniu decyzje, które dziś podejmujesz, mogą zaowocować jutro – jeśli tylko nie zjesz swojego cukierka…od razu!
„Cierpliwość - cecha zwycięzców nie tylko, jeśli chodzi o biznes. Na każdym etapie kariery zakładamy sobie cele, wyobrażamy przyszłość, w której już je osiągnęliśmy. Jednak podobno to droga cieszy znacznie bardziej, niż cel – jeśli tylko znajdziemy w sobie siłę, by nie jeść cukierka od razu, by nie wybierać skrótów, by żyć najlepiej, jak potrafimy – każdego dnia, w każdej chwili.
Gorąco polecam tę niezwykłą książkę.”
Andrzej Hałabis, wiceprezes „DIAMENT” – Doradcy Finansowi sp. z o.o.
Czyta: Robert Michalak
Niezbędne rady, jakich potrzebujesz, by dobrze się zorganizować i działać! Korzyści, jakie płyną z dobrego zarządzania czasem, są znaczne. Ludzie, którzy dobrze gospodarują własnym czasem: • doprowadzają do końca więcej spraw, • odczuwają mniejszy stres, • mają lepsze relacje z innymi, • lepiej postrzegają siebie i swoje życie. Ty także możesz to wszystko osiągnąć. Zależy to tylko od ciebie. Przeczytaj tę książkę od początku do końca lub skup się na konkretnych zagadnieniach, by uzyskać poprawę. Zmodyfikuj swój obecny system lub zaprojektuj coś zupełnie nowego. Każdy znajdzie tu coś, co pomoże mu odnieść sukces. Dowiesz się: • Na co naprawdę poświęcasz swój czas (i rozstaniesz się ze złudzeniami). • Jak zastosować 5 łatwych metod, by uwolnić się od nadmiaru rzeczy. • Jak w sposób natychmiastowy zbudować silną samodyscyplinę. • Dlaczego odkładanie spraw na później nie zawsze jest rzeczą złą. • Jak poradzić sobie z 10 największymi „złodziejami czasu”. Jeśli jesteś gotów osiągać w życiu lepsze rezultaty, to bierz książkę do ręki i zaczynajmy. Pamela Dodd jest psychologiem organizacyjnym, ma doświadczenie związane z zagadnieniami rozwoju przywództwa uzyskane w jednej z firm z listy Fortune 500. Była także redaktorem American Society for Training and Development, zajmując się organizacjami uczącymi się. Doug Sundheim jest coachem kadry zarządzającej, z doświadczeniem w rozwoju biznesu w branży reklamowej i konsultingowej. To przedsiębiorca z krwi i kości, założył 100-osobową firmę cateringową, mając 21 lat.
NIEZBĘDNE RADY, JAKICH POTRZEBUJESZ, BY DOBRZE SIĘ ZORGANIZOWAĆ I DZIAŁAĆ! Korzyści, jakie płyną z dobrego zarządzania czasem, są znaczne. Ludzie, którzy dobrze gospodarują własnym czasem: • doprowadzają do końca więcej spraw, • odczuwają mniejszy stres, • mają lepsze relacje z innymi, • lepiej postrzegają siebie i swoje życie. Wysłuchaj tę książkę od początku do końca lub skup się na konkretnych zagadnieniach, by uzyskać poprawę. Zmodyfikuj swój obecny system lub zaprojektuj coś zupełnie nowego. Każdy znajdzie tu coś, co pomoże mu odnieść sukces. Dowiesz się: • Na co naprawdę poświęcasz swój czas (i rozstaniesz się ze złudzeniami). • Jak zastosować 5 łatwych metod, by uwolnić się od nadmiaru rzeczy. • Jak w sposób natychmiastowy zbudować silną samodyscyplinę. • Dlaczego odkładanie spraw na później nie zawsze jest rzeczą złą • Jak poradzić sobie z 10 największymi „złodziejami czasu”. Jeśli jesteś gotów osiągać w życiu lepsze rezultaty, to bierz książkę do ręki i zaczynajmy Pamela Dodd jest psychologiem organizacyjnym, ma doświadczenie związane z zagadnieniami rozwoju przywództwa uzyskane w jednej z firm z listy Fortune 500. Była także redaktorem American Society for Training and Development, zajmując się organizacjami uczącymi się. Doug Sundheim jest coachem kadry zarządzającej, z doświadczeniem w rozwoju biznesu w branży reklamowej i konsultingowej. To przedsiębiorca z krwi i kości, założył 100-osobową firmę cateringową, mając 21 lat.
Jak zdobyć zaufanie i je utrzymać?
W tej książce, opracowanej na podstawie popularnego programu szkoleniowego Trust Works!, autor światowych bestsellerów i guru zarządzania, Ken Blanchard, wykorzystując swoją ogromną wiedzę i wnikliwość, zwraca swoją uwagę na jedną z najbardziej złożonych kwestii, która ma wpływ na wszystkie obszary życia – zaufanie.
W książce Zaufanie – to naprawdę działa! Ken Blanchard wykorzystuję prostą opowieść o zwierzętach: psie, kocie i mądrej papudze, do pokazania, w jaki sposób można lepiej porozumiewać się z innymi. Proponuje model budowy zaufania ABCD i pokazuje, w jaki sposób za jego pomocą można rozwiązać takie problemy, jak:
• niskie morale,
• brak komunikacji,
• brak odpowiedniej reakcji na problemy,
• a także dysfunkcyjne przywództwo.
W dzisiejszym, mocno spolaryzowanym społeczeństwie budowa i utrzymanie zaufania stały się niezwykle istotne. W książce Zaufanie – to naprawdę działa! prostym językiem opisane zostały umiejętności niezbędne do tego, by konflikt zamienić w pokój i współpracę, co w rezultacie pomoże nam wszystkim pracować wydajnie w harmonii z innymi.
Najniższy w Europie wskaźnik kapitału społecznego (mierzony poziomem zaufania ludzi do siebie nawzajem) to jedna z poważnych barier rozwoju społecznego i gospodarczego Polski i Polaków. Autorzy za pomocą prostej historii opisanej w części pierwszej tłumaczą istotę zaufania i wyjaśniają, jak się ono kształtuje jako funkcja czterech elementów – cech i umiejętności. Porady zawarte w drugiej części książki wskazują, jak świadomie pracować nad budowaniem zaufania i pogłębianiem jego poziomu. To podejście świetnie pokazuje, że zaufanie można rozwijać i kształtować, i że najlepiej zacząć tę pracę od samego siebie. Polecam wszystkim liderom i aspirującym do pełnienia roli lidera.
— Aleksander Drzewiecki, prezes zarządu House of Skills
Nigdy dotychczas koncepcja pracy zespołowej nie miała tak istotnego znaczenia dla funkcjonowania i sukcesu organizacji. Ken Blanchard, współautor bestsellerów Raving Fans, Jednominutowy Menedżer oraz Gung Ho!, wraz z Donaldem Carewem i Eunice Parisi-Carew opisuje cztery etapy rozwoju, jakie przechodzą wszystkie zespoły w drodze do osiągnięcia wysokiej wydajności – rozpoznanie, niezadowolenie, integrację i produkcję. Autorzy wyjaśniają, w jaki sposób powinien działać menedżer, by każda grupa stała się w pełni efektywna szybko i praktycznie bezstresowo.
Ten cenny dodatek do biblioteki Jednominutowego Menedżera® jest lekturą obowiązkową dla każdego, kto pracuje z grupami i chce zbudować wysokowydajny zespół.
Każdy nowy zespół na drodze do skuteczności pokonuje cztery fazy rozwoju:
• fazę orientacji
• fazę niezadowolenia
• fazę integracji
• fazę rezultatów
Ty jako dobry menedżer zespołu musisz wiedzieć, na czym polega każda z faz. Musisz rozumieć dynamikę grupy i prowadzić swoich ludzi, nie działając wbrew ich naturalnym ludzkim tendencjom.
Dobrze prowadzony zespół rozwiązuje trudniejsze problemy, podejmuje lepsze decyzje i, co najważniejsze, wykazuje większe zaangażowanie przekładające się na wyniki pracy. Zatem do dzieła!
O AUTORACH
Dr Ken Blanchard - współautor Jednominutowego Menedżera® oraz czterdziestu innych książek, m.in. Gung Ho! oraz Raving Fans, bestsellerów dziennika „New York Times” w dziedzinie biznesu. Jego książki sprzedały się w łącznej liczbie ponad 18 mln egzemplarzy, przetłumaczono je na ponad 25 języków. Dr Blanchard jest przywódcą duchowym The Ken Blanchard Companies, międzynarodowej firmy oferującej usługi w zakresie szkoleń menedżerskich i rozwoju organizacji, założonej wraz z żoną, dr Marjorie Blanchard, w 1979 roku.
Donald Carew oraz Eunice Parisi-Carew - autorytety w dziedzinie budowania zespołów oraz dynamiki grup. Oboje są współzałożycielami The Ken Blanchard Companies.
OPINIE
Niezbędny podręcznik dla każdego i dla wszystkich, którzy są liderami lub członkami grupy. Pełen bezcennych rad.
- Harvey Mackey, autor Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć oraz Dig Your Well Before You're Thirsty
Odkryłem, że te koncepcje pozwoliły moim przełożonym osiągnąć postęp, którego nie zapewniało podejście tradycyjne. Doskonałe narzędzie dla każdego, kto jest zainteresowany szkoleniem menedżerskim lub budowaniem zespołów.
- Michael Stacey, menedżer Działu Zasobów Ludzkich, Simplex Time Recorder Corporation
Ta książka sprawia, że koncepcje rozwoju grup i przywództwa stają się żywe. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto interesuje się budowaniem zespołów.
- dr Diane Flaherty, kierownik Działu Szkolenia i Rozwoju Kadr, Uniwersytet Massachusetts, Amherst
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?