KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo MT Biznes

Okładka książki Nowy Jednominutowy Menedżer - Audiobook
audiobook

24,90 zł 19,11 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,08 zł

Nowe wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku – zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie. Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana po raz pierwszy. W związku z dynamicznym rozwojem technologii, globalizacją rynków, usprawnieniem komunikacji, a także rosnącą presją na pracowników korporacji, od których oczekuje się coraz lepszych wyników przy coraz niższym nakładzie środków – zasobów, pieniędzy czy czasu pracy – w naszym świecie dokonała się prawdziwa rewolucja. Ken Blanchard i Spencer Johnson przedstawiają zatem Nowego Jednominutowego Menedżera, czyli te same cenne i ważne wnioski w ujęciu bliższym nowemu pokoleniu. Jest to zwięzła i przystępna opowieść, dzięki której czytelnik poznaje trzy praktyczne tajniki przewodzenia innym – a jednocześnie dowiaduje się, dlaczego one cały czas tak dobrze się sprawdzają. Tę klasyczną opowieść o młodym pracowniku, który szuka wzoru efektywnego menedżera, czyta się równie ciekawie jak trzydzieści lat temu, tym bardziej że dziś jej przesłanie wydaje się szczególnie aktualne i pomocne.
Okładka książki Potęga NIE

44,90 zł 28,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,58 zł

Zrób miejsce dla akceptacji, wykorzystując ogromną siłę słowa NIE. Ile razy mówiłeś „tak” w odpowiedzi na złe propozycje – przytłaczające prośby, toksyczne relacje, czasochłonne zobowiązania? Jak często pragnąłeś mieć siłę pozwalającą uwolnić się od nich? Z tego inspirującego, praktycznego poradnika dowiesz się, jak odzyskać władzę nad swoim życiem. Przekonasz się, że wypowiedziane w porę NIE może nie tylko zaoszczędzić ci czasu i kłopotów, ale nawet ocalić ci życie. Czerpiąc z własnych doświadczeń i historii przekazanych przez czytelników i słuchaczy, James Altucher i Claudia Azula Altucher przekonują, że masz prawo mówić NIE wszystkiemu, co może być dla ciebie niekorzystne: - standardom, które ci nie odpowiadają, - ludziom, którzy bezwzględnie wykorzystują twoją kreatywność i ekspresję, - przekonaniom, które są sprzeczne z twoją prawdziwą osobowością. Kiedy to zrobisz, poczujesz się wolny i będziesz mógł głośno powiedzieć TAK, otwierając się na nowe możliwości, bogactwo i miłość. James Altucher – odnoszący sukcesy przedsiębiorca, mistrz szachowy, przewodnik duchowy oraz pisarz. Napisał jedenaście książek, w tym bestseller Wybierz siebie. Jego blog The Altucher Confidential przyciągnął od momentu założenia w 2010 roku ponad 15 milionów czytelników. Claudia Azula Altucher – pisarka i nauczycielka jogi, medytacji i filozofii. Razem z mężem inspiruje ludzi pisaniem, wykładami, seminariami internetowymi oraz sesjami pytań i odpowiedzi na Twitterze. Zrób miejsce dla akceptacji, wykorzystując ogromną siłę słowa NIE. Ile razy mówiłeś „tak” w odpowiedzi na złe propozycje – przytłaczające prośby, toksyczne relacje, czasochłonne zobowiązania? Jak często pragnąłeś mieć siłę pozwalającą uwolnić się od nich? Z tego inspirującego, praktycznego poradnika dowiesz się, jak odzyskać władzę nad swoim życiem. Przekonasz się, że wypowiedziane w porę NIE może nie tylko zaoszczędzić ci czasu i kłopotów, ale nawet ocalić ci życie. Czerpiąc z własnych doświadczeń i historii przekazanych przez czytelników i słuchaczy, James Altucher i Claudia Azula Altucher przekonują, że masz prawo mówić NIE wszystkiemu, co może być dla ciebie niekorzystne: - standardom, które ci nie odpowiadają, - ludziom, którzy bezwzględnie wykorzystują twoją kreatywność i ekspresję, - przekonaniom, które są sprzeczne z twoją prawdziwą osobowością. Kiedy to zrobisz, poczujesz się wolny i będziesz mógł głośno powiedzieć TAK, otwierając się na nowe możliwości, bogactwo i miłość. James Altucher – odnoszący sukcesy przedsiębiorca, mistrz szachowy, przewodnik duchowy oraz pisarz. Napisał jedenaście książek, w tym bestseller Wybierz siebie. Jego blog The Altucher Confidential przyciągnął od momentu założenia w 2010 roku ponad 15 milionów czytelników. Claudia Azula Altucher – pisarka i nauczycielka jogi, medytacji i filozofii. Razem z mężem inspiruje ludzi pisaniem, wykładami, seminariami internetowymi oraz sesjami pytań i odpowiedzi na Twitterze.
Okładka książki Moja droga do inwestowania w wartość

54,90 zł 43,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,62 zł

Fascynująca i inspirująca historia człowieka, która odkryje przed tobą tajemnice skutecznego inwestowania w wartość. Kronika niesamowitej transformacji Guya, zuchwałego i egoistycznego młodego bankowca, który przeistacza się w odnoszącego sukcesy zarządzającego funduszem hedgingowym, a przy tym gra wedle własnych reguł. Rozwój ten był możliwy dzięki introspekcji, nawiązywaniu przyjaźni z najwybitniejszymi inwestorami na świecie oraz dzięki lunchowi spożytemu w towarzystwie Warrena Buffetta, za który Guyowi przyszło zapłacić 650 100. W jego opowieści nie brakuje ważnych, a często zaskakujących wskazówek dotyczących inwestowania, biznesu i podejmowania istotnych decyzji. Spier wyjaśnia między innymi, dlaczego tak ważne są wzory do naśladowania, w jaki sposób elitarna edukacja może człowiekowi zaszkodzić oraz jak można zarobić dzięki odcięciu się od krótkoterminowego zgiełku rynkowego. Najważniejsza lekcja płynąca z tej książki dotyczy jednak znajomości samego siebie jako narzędzia umożliwiającego oczyszczenie procesu myślowego i podejmowanie lepszych decyzji inwestycyjnych – decyzji, które nie będą motywowane rywalizacją, zawiścią, niepewnością lub lękiem. Guy Spier od siedemnastu lat prowadzi fundusz hedgingowy Aquamarine Fund, osiągający rewelacyjne zwroty, znacznie przekraczające wyniki szerokiego rynku. Jest pilnym uczniem Warrena Buffetta. Regularnie występuje w mediach w roli komentatora. Pojawiał się między innymi na antenie CNN, CNBC, Bloomberg Television oraz Fox Business News.
Okładka książki Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne

34,90 zł 22,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,21 zł

Wyjątkowa książka, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu. Autor kieruje ją do trzech grup czytelników: - menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile; - osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji – ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny; - pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej. Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym.
Okładka książki Myśl jak FREAK! Autorzy Freakonomii proponują ...

39,90 zł 31,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,70 zł

Myśl jak Freak” – najbardziej dotychczas rewolucyjne dzieło Stevena D. Levitta i Stephena J. Dubnera. Z typową dla siebie mieszanką interesujących historii i niekonwencjonalnych analiz, pokazują swój proces myślowy i uczą myśleć w sposób nieco bardziej efektywny, kreatywny i racjonalny, a więc myśleć jak Freak. Jak zawsze w ich przypadku, nie ma tematów tabu. Piszą o wszystkim – od świata biznesu po filantropię, sport i politykę. Celem jest przeprogramowanie Twojego mózgu. Kilka kroków na drodze ku myśleniu jak Freak: - naucz się mówić „NIE WIEM” - myśl jak DZIECKO - opanuj sztukę posługiwania się ZACHĘTAMI - naucz się PRZEKONYWAĆ LUDZI, którzy nie chcą być przekonani - poznaj zalety REZYGNOWANIA Levitt i Dubner postrzegają świat całkowicie odmiennie. Nigdy wcześniej ci obrazoburczy myśliciele nie ujawnili tak dużo ze swojego warsztatu, a ich książki nie były tak zabawne w lekturze. Dołącz do nich!
Okładka książki Twórcza odwaga

44,90 zł 28,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,58 zł

Wnikliwa i fascynująca opowieść o tym, jak uwolnić, pielęgnować i umacniać wrodzoną kreatywność drzemiącą w każdym z nas. Innowacja i kreatywność to obecnie powszechnie uznawane siły napędowe sukcesu w biznesie. Najwyżej cenione cechy współczesnych przywódców. Jednak większość z nas przejawia skłonność do rezygnacji z szaty kreatywności na rzecz „typów twórczych” – tych, którzy malują, rzeźbią, projektują lub piszą, by w ten sposób zarabiać na życie. Zapominamy, że jako dzieci wszyscy byliśmy kreatywni, lepiliśmy figurki z gliny i często używaliśmy kredek. Z czasem wielu z nas zniechęciło się do swoich twórczych przedsięwzięć, by ostatecznie skupić całą swoją energię na dążeniu do bardziej tradycyjnych celów. W książce „Twórcza odwaga” bracia Kelleyowie przypominają, że wszyscy mamy do zaoferowania jakieś pomysły i spostrzeżenia. Przekonują, że kreatywność to stan umysłu, sposób myślenia i proaktywne podejście do znajdowania nowych rozwiązań. Nie wszyscy możemy być artystami, ale każdy może być bardziej twórczym prawnikiem, lekarzem, menedżerem lub sprzedawcą. Opierając się na historiach zaczerpniętych z pracy w IDEO i d.school na Uniwersytecie Stanforda, bracia Kelleyowie pokazują, jak dotrzeć do źródła kreatywności i wyobraźni w trakcie rozwiązywania codziennych problemów. Co więcej, wskazują konkretne strategie służące uwalnianiu tej twórczej iskry. Jak wyjaśniają, kreatywność i zdolność do innowacji są niczym mięśnie – im bardziej z nich korzystamy, tym silniejsze się stają. Twórcza odwaga daje impuls do zmieniania świata i inspiruje do połączenia przełomowych pomysłów z działaniem doskonalącym nasze firmy, kariery oraz życie.
Okładka książki Mit przedsiębiorczości. Audiobook
audiobook

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

Pierwszy na świecie guru małych przedsiębiorców Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth. W tej książce dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami małych przedsiębiorców. Gerber pokazuje, w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza techniczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej firmy. Gerber przeprowadza nas przez wszystkie etapy cyklu życia firmy, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które dane jest ujrzeć tylko najlepszym. Pokazuje, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać firmę na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie. Ta książka pomoże ci rozwijać firmę w sposób produktywny i pewny.
Okładka książki Stolarz. Opowieść o najwspanialszych ... Audiobook
audiobook

24,90 zł 15,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,85 zł

Autor bestsellerów Jon Gordon powraca z jak dotąd najbardziej inspirującą książką, pełną ważnych życiowych lekcji oraz najwspanialszych strategii sukcesu. Michael budzi się w szpitalu z bandażem na głowie i z lękiem w sercu. Stres związany z tworzeniem wraz z żoną Sarah rozrastającej się firmy doprowadził go do chwilowej utraty przytomności podczas porannej przebieżki. Gdy Michael odkrywa, że człowiek, który ocalił mu życie jest stolarzem, składa mu wizytę, aby wkrótce przekonać się, że ma do czynienia z kimś więcej niż tylko ze zwykłym rzemieślnikiem – lecz z budowniczym ludzkiego życia, kariery i zespołów. W miarę jak stolarz dzieli się z nim swoją mądrością, Michael podejmuje próbę ocalenia swojej firmy w obliczu przeciwności, odrzucenia, lęku i porażki. Z biegiem czasu uczy się, że prawdziwego sukcesu nie da się osiągnąć z dnia na dzień, a także dowiaduje się o istnieniu ponadczasowych zasad, które pomagają wybijać się, wyróżniać oraz wpływać na życie ludzi i świat. Czerpiąc z doświadczenia pracy z niezliczonymi liderami, sprzedawcami, sportowcami profesjonalistami i amatorami, organizacjami typu non-profit i szkołami, Jon Gordon snuje zabawną i pouczająca historię, która zainspiruje cię do budowania lepszego życia, kariery i zespołu dzięki najlepszym na świcie strategiom sukcesu. Jeśli jesteś gotów stworzyć swoje arcydzieło, przeczytaj Stolarza i już dziś rozpocznij proces budowy. Jon Gordon jest autorem licznych bestsellerów, a jego mowy motywacyjne inspirują liczną publiczność na całym świecie. Wyznawane przez niego zasady zostały przetestowane przez niezliczone firmy wyróżnione w rankingu Fortune 500, szkoły, szpitale, drużyny sportowe i organizacje typu non-profit.
Okładka książki Wybierz siebie Audiobook
audiobook

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

Świat się zmienia. Rynki się załamują. Miejsca pracy znikają jedno po drugim. Branże przeżywają kryzys i zmieniają się na naszych oczach. Wszystkie nasze zabiegi, które miały nam zapewnić różne „zabezpieczenia”, wszystko, co miało nam dawać „bezpieczeństwo”, nagle straciło na znaczeniu – studia, zatrudnienie, emerytura. Nikt nam już nie proponuje pracy, nie inwestuje w nasze firmy, nie chce z nami podpisywać umowy, nie chce nas wybrać. Musisz zatem podjąć najważniejszą decyzję w swoim życiu: musisz wybrać siebie. Ta książka podpowie ci, jak to zrobić. Przytaczając dziesiątki analiz, wywiadów i przykładów – w tym między innymi chwytającą za serce i inspirującą historię inwestora i przedsiębiorcy, a zarazem autora tej książki Jamesa Altuchera – Wybierz siebie podpowiada, jak wytyczyć indywidualną drogę do wspaniałego nowego świata, który powstanie na gruzach starej rzeczywistości. James Altucher odniósł sukces jako przedsiębiorca, inwestor, pisarz i szachista. Założył i prowadził ponad dwadzieścia firm, z których kilka sprzedał z dużym zyskiem. W swojej karierze prowadził między innymi fundusze inwestycyjne typu venture i fundusze hedgingowe, był też aniołem biznesu. Obecnie zasiada w zarządach kilku firm. Jego teksty pojawiały się na łamach i antenach prestiżowych mediów, takich jak „Wall Street Journal”, ABC, „Financial Times”, Tech Crunch, „Forbes” czy CNBC. Od 2010 roku prowadzi bloga, który zyskał sobie już ponad 10 milionów czytelników. Wybierz siebie to jego jedenasta książka. Świat się zmienia. Rynki się załamują. Miejsca pracy znikają jedno po drugim. Branże przeżywają kryzys i zmieniają się na naszych oczach. Wszystkie nasze zabiegi, które miały nam zapewnić różne „zabezpieczenia”, wszystko, co miało nam dawać „bezpieczeństwo”, nagle straciło na znaczeniu – studia, zatrudnienie, emerytura. Nikt nam już nie proponuje pracy, nie inwestuje w nasze firmy, nie chce z nami podpisywać umowy, nie chce nas wybrać. Musisz zatem podjąć najważniejszą decyzję w swoim życiu: musisz wybrać siebie. Ta książka podpowie ci, jak to zrobić. Przytaczając dziesiątki analiz, wywiadów i przykładów – w tym między innymi chwytającą za serce i inspirującą historię inwestora i przedsiębiorcy, a zarazem autora tej książki Jamesa Altuchera – Wybierz siebie podpowiada, jak wytyczyć indywidualną drogę do wspaniałego nowego świata, który powstanie na gruzach starej rzeczywistości. James Altucher odniósł sukces jako przedsiębiorca, inwestor, pisarz i szachista. Założył i prowadził ponad dwadzieścia firm, z których kilka sprzedał z dużym zyskiem. W swojej karierze prowadził między innymi fundusze inwestycyjne typu venture i fundusze hedgingowe, był też aniołem biznesu. Obecnie zasiada w zarządach kilku firm. Jego teksty pojawiały się na łamach i antenach prestiżowych mediów, takich jak „Wall Street Journal”, ABC, „Financial Times”, Tech Crunch, „Forbes” czy CNBC. Od 2010 roku prowadzi bloga, który zyskał sobie już ponad 10 milionów czytelników. Wybierz siebie to jego jedenasta książka.
Okładka książki Przywództwo. Audiobook
audiobook

29,90 zł 15,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,55 zł

Urodzeni liderzy należą do rzadkości. Co zatem sprawia, że człowiek staje się przywódcą i źródłem inspiracji dla innych? Specjalista od zagadnień związanych z dążeniem do sukcesu, Brian Tracy, pomógł tysiącom ludzi stać się wyjątkowymi liderami, a teraz ujawnia w tej zwięzłej, ale bardzo treściwej książce, jak można: pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością, budzić w organizacji poczucie celu, myśleć strategicznie i mieć w głowie ogólny obraz sytuacji, przekształcać trudności w okazje do wykorzystania, podejmować właściwe ryzyko, jasno mówić o celach i strategiach oraz zdobywać poparcie dla nich, tworzyć zwycięskie zespoły, pomagać zwykłym ludziom w osiąganiu nadzwyczajnych wyników, pielęgnować wartościowe relacje i wykorzystywać prawo wzajemności, stać się naturalnym kandydatem na przywódcę, który poprowadzi organizację do zwycięstwa. Wybitne przywództwo jest umiejętnością, której można się nauczyć. Ta niezastąpiona, mała książeczka, wypełniona po brzegi opisami wypróbowanych metod, pomoże ci odblokować twój potencjał przywódcy.
Okładka książki Potęga osobistego uroku Audiobook
audiobook

34,90 zł 27,50 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

Niezależnie od posiadanych przez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i przekonywania ich – czyli od twojego uroku osobistego. Jeśli dziś uważasz się za osobę pozbawioną tej cechy, przeczytaj książkę Potęga osobistego uroku, a sam się przekonasz, do czego jesteś zdolny! Ta książka jest nadzieją dla wszystkich, którzy uważają, że brak im „tego czegoś” w kontaktach z innymi. W Potędze osobistego uroku przedstawiono sprawdzone, łatwe do opanowania techniki pomagające być bardziej czarującym w każdej sytuacji. Jeśli zastosujesz te wszystkie sekrety w swoim życiu, wkrótce otworzą się przed tobą drzwi, o których uchyleniu nawet nie śniłeś, a ty będziesz dostawał to, czego pragniesz – za każdym razem. Jaka jest najważniejsza cecha charakteru, której potrzebujemy, gdy chcemy sobie kogoś zjednać, czy to w życiu zawodowym, czy osobistym? To urok osobisty – umiejętność stworzenia specjalnej więzi z każdą osobą i sprawienia, że poczuje się ona w naszym towarzystwie jak ktoś naprawdę wyjątkowy. Być może myślisz, że z urokiem osobistym trzeba się „urodzić”, ale jest on czymś, czego można się nauczyć, nawet jeśli niektórzy zostali nim naturalnie obdarzeni. Brian Tracy i Ron Arden – autorytety w dziedzinie sukcesu osobistego i zawodowego – pomogli tysiącom ludzi osiągnąć rzeczy, o których ci nawet nie śmieli marzyć: bogactwo, karierę, udane związki i jeszcze więcej – wszystko to, co możemy zyskać dzięki urokowi osobistemu. W tym fantastycznym poradniku Tracy i Arden odkrywają przed nami tajemnice uroku osobistego i pokazują, co sami możemy zrobić, żeby stać się bardziej czarujący – w jednej chwili! Potęga osobistego uroku zmieni twoje życie, bo dzięki tej książce nauczysz się, jak: - przykuć uwagę i zdobyć zaufanie każdego już w ciągu kilku pierwszych sekund spotkania, - uzyskać wsparcie ludzi, którzy pomogą ci osiągnąć twój cel, - udoskonalić mowę ciała oraz techniki słuchania, które dadzą odczuć innym, że jesteś na nich skupiony, - układać lepsze i ciekawsze przemówienia i prezentacje, - radykalnie poprawić twoje zdolności negocjacyjne, - rozkręcić interes i dostać awans w pracy, - i wiele, wiele więcej! W Potędze osobistego uroku znajdziesz szczegółowe objaśnienia, jak najbardziej czarujący ludzie udoskonalili swoje umiejętności, od prowadzenia rozmów z klientami po wejście na głębsze poziomy empatii dla swoich przyjaciół i bliskich oraz zrozumienia ich. Znajdziesz tu konkretne metody, które należy zastosować, żeby oczarować i mężczyznę, i kobietę. BRIAN TRACY jest jednym z najlepszych trenerów sukcesu na świecie. Pracuje jako konsultant, trener i mówca dla ponad tysiąca firm. Ponad milion przedsiębiorców nauczyło się od niego sprzedaży, marketingu, negocjacji i perswazji. Jest autorem wielu bestsellerów na temat sukcesu osobistego i zawodowego, między innymi Focal Point, Eat That Frog! (Zjedz tę żabę!) oraz Goals. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii. RON ARDEN, były aktor i reżyser, jest dzisiaj czołowym trenerem profesjonalnych mówców. Jego klienci to między innymi wielkie korporacje; urzędy miejskie, stanowe oraz agencje rządowe; politycy; dyrektorzy; postacie medialne oraz wiele innych osób i instytucji. Mieszka w San Diego w Kalifornii.
Okładka książki Stolarz. Opowieść o najwspanialszych ...

29,90 zł 23,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,76 zł

Autor bestsellerów Jon Gordon powraca z jak dotąd najbardziej inspirującą książką, pełną ważnych życiowych lekcji oraz najwspanialszych strategii sukcesu. Michael budzi się w szpitalu z bandażem na głowie i z lękiem w sercu. Stres związany z tworzeniem wraz z żoną Sarah rozrastającej się firmy doprowadził go do chwilowej utraty przytomności podczas porannej przebieżki. Gdy Michael odkrywa, że człowiek, który ocalił mu życie jest stolarzem, składa mu wizytę, aby wkrótce przekonać się, że ma do czynienia z kimś więcej niż tylko ze zwykłym rzemieślnikiem – lecz z budowniczym ludzkiego życia, kariery i zespołów. W miarę jak stolarz dzieli się z nim swoją mądrością, Michael podejmuje próbę ocalenia swojej firmy w obliczu przeciwności, odrzucenia, lęku i porażki. Z biegiem czasu uczy się, że prawdziwego sukcesu nie da się osiągnąć z dnia na dzień, a także dowiaduje się o istnieniu ponadczasowych zasad, które pomagają wybijać się, wyróżniać oraz wpływać na życie ludzi i świat. Czerpiąc z doświadczenia pracy z niezliczonymi liderami, sprzedawcami, sportowcami profesjonalistami i amatorami, organizacjami typu non-profit i szkołami, Jon Gordon snuje zabawną i pouczająca historię, która zainspiruje cię do budowania lepszego życia, kariery i zespołu dzięki najlepszym na świcie strategiom sukcesu. Jeśli jesteś gotów stworzyć swoje arcydzieło, przeczytaj Stolarza i już dziś rozpocznij proces budowy.
Okładka książki Efekt wirusowy w biznesie (audiobook) - Audiobook
audiobook

39,90 zł 31,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,70 zł

Skąd się bierze popularność? Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz. Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych. - Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych? - Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? - I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność? W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube. Publikacja zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać. Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.
Okładka książki Przywództwo

29,90 zł 22,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,92 zł

Urodzeni liderzy należą do rzadkości. Co zatem sprawia, że człowiek staje się przywódcą i źródłem inspiracji dla innych? Specjalista od zagadnień związanych z dążeniem do sukcesu Brian Tracy pomógł tysiącom ludzi stać się wyjątkowymi liderami, a teraz ujawnia w tej zwięzłej, ale bardzo treściwej książce, jak można: • pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością; • budzić poczucie celu w organizacji; • myśleć strategicznie i mieć w głowie ogólny obraz sytuacji; • przekształcać trudności w okazje do wykorzystania; • podejmować właściwe ryzyko; • jasno mówić o celach i strategiach oraz zdobywać poparcie dla nich; • tworzyć zwycięskie zespoły; • pomagać zwykłym ludziom w osiąganiu nadzwyczajnych wyników; • pielęgnować wartościowe relacje i wykorzystywać prawo wzajemności; • stać się naturalnym kandydatem na przywódcę, który poprowadzi organizację do zwycięstwa. Wybitne przywództwo jest umiejętnością, której można się nauczyć. Ta niezastąpiona, mała książeczka, wypełniona po brzegi opisami wypróbowanych metod, pomoże ci odblokować twój potencjał przywódcy. Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi
Okładka książki Mała książeczka o inwestowaniu w akcje wzrostowe

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

Wśród współczesnych inwestorów działających na rynku akcji wzrostowych Louis Navellier cieszy się ogromnym szacunkiem. Przez ostatnie dwadzieścia siedem lat osiągnął on ogromne zyski i pomógł innym inwestorom pobić rynek w stosunku cztery do jednego. Teraz, za pomocą niniejszej publikacji, pokaże ci, jak sam możesz tego dokonać. Inwestowanie w akcje wzrostowe ma na celu uzyskanie zysków kapitałowych, a nie przychodu.
Okładka książki Złam kod milionerów

39,90 zł 28,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,07 zł

Dlaczego jedni ludzie ledwie wiążą koniec z końcem, a inni opływają w dostatki? Czy tym drugim pisane jest lepsze życie? A gdybyś mógł zdobyć fortunę, nie tracąc niczego, co jest ci drogie — twoich wartości, zdrowia, przekonań duchowych, wolności, przyjaciół ani rodziny? Stać cię na więcej niż myślisz — autorzy tej książki wiedzą to z pierwszej ręki. W tej książce Hansen i Allen łączą siły i odkrywają sekret światłego bogactwa. Omawiają cztery kody fortuny i pokazują, jak je złamać: * Kod przeznaczenia * Kod pryzmatu * Kod anioła * Kod gwiazdy W kolejnych rozdziałach znajdziesz historie ludzi, którzy odkryli, jak niezwykłe życie jest im pisane i zaczęli podążać śladami swego przeznaczenia. Ty zrobisz to samo, ale najpierw dowiesz się, jak zamienić w miliony to, co już posiadasz, nauczysz się tworzyć swoje światłe sprawozdania finansowe i przekonasz się, że zarabianie pieniędzy idzie w parze z dzieleniem się posiadanymi skarbami. Najpiękniejsze w tym wszystkim jest to, że dźwignia, która wyniesie cię wysoko w górę, jest w tobie — musisz tylko za nią pociągnąć, robiąc to, co w naturalny sposób wychodzi ci najlepiej. Twoja światła droga do bogactwa torowana ogniem żywej pasji rozpocznie się, gdy tylko uświadomisz sobie, co jest ci w życiu najdroższe (słowa książki pomogą ci odnaleźć tę pasję). Owszem, ta droga będzie wymagać od ciebie determinacji i ciężkiej pracy, lecz gdy już złamiesz kod milionerów, poczujesz, że po prostu „tak trzeba”. I życie już nigdy nie będzie takie jak dawniej. Czy jesteś gotów zostać światłym milionerem?
Okładka książki Globalni liderzy kolejna generacja

39,90 zł 34,23 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,17 zł

Oparta na wnioskach z wieloletnich badań sponsorowanych przez Accenture Institute for Strategic Change, książka Globalni liderzy – kolejna generacja systematycznie wskazuje wszystko, co globalni liderzy jutra będą musieli wiedzieć, robić i w co wierzyć – a zarazem mówi potencjalnym liderom, jak mają pogłębiać umiejętności i wartości, które będą im potrzebne, aby odnosić sukcesy na najwyższych poziomach zarządzania organizacją. Światowej sławy specjalista od coachingu dla kadr kierowniczych Marshall Goldsmith oraz współautorzy książki – Cathy L. Greenberg, Alastair Robertson i Maya Hu-Chan – odkrywają nowe „czynniki przywództwa” jutra: myślenie globalne, docenianie zróżnicowania, zmysł technologiczny, gotowość do partnerstwa i otwarcie na dzielenie się przywództwem. Książka wskazuje nowej generacji liderów potrzebne im idee, wyjaśniając takie zagadnienia jak: * Dlaczego „dzisiejsze” umiejętności przywódcze po prostu nie będą wystarczające Globalne wyzwania siłą napędową nowej rewolucji w przywództwie * Dzielenie się przywództwem, kształtowanie relacji partnerskich, zarządzanie sojuszami Kolejne kroki poza organizację „nakazowo-kontrolną” * Przywództwo w erze kapitału intelektualnego Zwycięskie idee, zwycięscy ludzie * Wykorzystanie zróżnicowania dla rzeczywistej przewagi nad konkurencją Nie ma innej możliwości — tę ogromną szansę po prostu trzeba wykorzystać * Mistrzostwo osobiste, osobista uczciwość Zanim poprowadzi się innych, trzeba poprowadzić siebie
Okładka książki Myśl śmiało i pokaż na co cię stać

57,05 zł 42,07 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,99 zł

Dwa spośród największych światowych umysłów biznesu ujawniają sekrety myślenia w wielkim formacie – śmiałego myślenia i działania – które prowadzi do niezrównanych sukcesów. Razem są żywym przykładem, jak śmiałe, WIELKOFORMATOWE myślenie i wyczucie, kiedy agresywnie forsować swoje zdanie – bez względu na to, co powiedzą krytycy czy oponenci – może pomóc w osiąganiu maksimum w życiu osobistym i zawodowym.
Okładka książki Wzbogać się na swój własny sposób

44,90 zł 32,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,62 zł

Nie ignoruj więcej złotych szans, o które codziennie się potykasz Obserwujesz bogatych tego świata i pytasz: ""Od czego oni zaczęli? Jak stali się wielcy?"". Odpowiedź: ""Twoje życie zewnętrzne jest lustrzanym odbiciem twoich myśli i przekonań"". Bogactwo najpierw kiełkuje w głowie, a dopiero potem staje się rzeczywistością. Większość firm, które dziś osiągają sukcesy, nie istniała jeszcze parę lat temu. Kilka lat temu nie było jeszcze większości produktów i usług, które dziś biją rekordy sprzedaży. Wielkie fortuny jutra zarobią firmy, których dziś jeszcze nie ma. Dlatego możesz rozpocząć swoją drogę do sukcesu w każdej chwili, nawet bez dużych pieniędzy na starcie. Dowiedz się jak: zrobić pierwszy biznes, mając mało pieniędzy; jakimi cechami charakteru i osobowości bogaci różnią się od biednych; co większość świeżo upieczonych przedsiębiorców robi nie tak; które ze ścieżek do bogactwa dają największe szanse na sukces; jak wypracować w sobie przekonania i nawyki pchające cię w górę.
Okładka książki Elementy perswazji

31,40 zł 20,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,31 zł

Według mistrzów opowiadania, jakimi są Richard Maxwell i Robert Dickman, opowiadanie bardzo przypomina bieganie. Każdy wie, jak to robić, lecz mało kto przebiegł milę w czasie krótszym niż cztery minuty. Co różni znakomitych biegaczy od całej reszty? Ci wielcy nie tylko wiedzą, jak odbić się w każdym kroku, ale również — jak w każdym kroku dopasować do siebie pracę wszystkich mięśni, aby nie zmarnować żadnego wysiłku i osiągnąć cel. Najlepsi na świecie biegacze znają bieganie na wylot. Najlepsi na świecie przywódcy znają na wylot opowiadanie. Maxwell i Dickman uczą czytelnika Elementów perswazji, jak należy opowiadać. Pokazują, że umiejętność opowiadania jest istotna w każdej branży i że każdy może wykorzystać jego siłę. Aby stworzyć — w każdej sytuacji — doskonałe opowiadanie, potrzeba: - pasji, aby słuchacze byli zainteresowani zakończeniem - bohatera, który jest siłą napędową akcji - antagonisty, który przeciwstawia się bohaterowi - chwili świadomości, w której bohater odkrywa sposób na pokonanie przeszkód - transformacji — osiągnięcia przez bohatera jego upragnionego celu Dzięki temu prostemu przepisowi nasze opowiadania pozwolą nam sprzedawać produkty, inspirować pracowników do rozwiązywania problemów i innowacji — oraz z pewnością przyniosą nam więcej pieniędzy. Maxwell i Dickman korzystają ze swych doświadczeń zawodowych (w branży rozrywki i w dziedzinie doradztwa dla przedsiębiorstw), aby przedstawić przepis na skuteczne powiadanie. Każde z nich musi obejmować pięć podstawowych elementów: PASJĘ, z jaką się je powiada, BOHATERA, który prowadzi nas przez akcję opowiadania i pozwala nam spoglądać na nie jego oczami, ANTAGONISTĘ lub przeszkodę, których pokonanie jest zadaniem bohatera, chwilę ŚWIADOMOŚCI, która pozwala bohaterowi odnieść zwycięstwo, oraz naturalny wynik — TRANSFORMACJĘ bohatera i świata. Zgódźmy się: przewodzenie jest o wiele zabawniejsze od podążania w czyjeś ślady. Nawet jeśli ktoś nie chce zostać dyrektorem generalnym ani zmieniać świata, z pewnością chce mieć wpływ na swoją własną pracę i swoje własne idee. A to właśnie uzyskujemy w ostatecznym rachunku dzięki umiejętności opowiadania. Richard Maxwell udostępnia klientom FirstVoice swoje umiejętności rozwijane w ciągu 25 lat kariery autora tekstów i producenta w branży filmowej i telewizyjnej. Był producentem takich filmów fabularnych jak /Wyzwanie/, /Wąż i tęcza/ oraz /W cieniu Chin/; ponadto jako redaktor scenariuszy współpracował ze wszystkimi głównymi wytwórniami Hollywood i wieloma producentami niezależnymi. Mieszka w Pacific Palisades w Kalifornii z żoną Christine. Robert Dickman zajmuje się coachingiem dla menedżerów z wyższych szczebli zarządzania, specjalizując się w strategiach narracyjnych w kontekście komunikacji w przedsiębiorstwie, projektowania produktu i kształtowania marki. Działalność swoją prowadzi w FirstVoice, agencji doradczej wyspecjalizowanej w wykonywanych na zlecenie firm szkoleniach w zakresie świadomości mediów. Robert był mnichem w japońskim klasztorze zen Ryutaku-ji w Mishimie, potem aktorem i specjalistą od coachingu, współpracującym z najwybitniejszymi aktorami w sprawach gry i komunikacji. Mieszka w Santa Monica w Kalifornii z żoną Aimee i córką Rylie. Elementy perswazji to dobrze, nawet błyskotliwie napisana książka, która przekonująco dokumentuje zasadniczą rolę opowiadań w naszym codziennym życiu zawodowym i osobistym. — Jim Kouzes, współautor bestsellerów The Leadership Challenge oraz A Leader’s Legacy Opowiadanie jest kluczem do każdej niemal komunikacji w działalności gospodarczej. Książka ta pokazuje, czego potrzeba, aby dobrze opowiadać. Kto chce, by jego opowiadanie miało szczęśliwe zakończenie, niech ją przeczyta! — Marshall Goldsmith, specjalista od coachingu i autor bestsellera What Got You Here Won’t Get You There
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,42 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

5. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,00 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj