Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu. Książka zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegającym o wsparcie korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania obustronnie korzystnej relacji partnerskiej. Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczących skutecznej realizacji przedsięwzięć marketingowych i korporacyjnych. W szczególności podpowiada ona, jak: przekonać konsumentów do udziału w kampanii promującej ważną sprawę społeczną, wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez powiązanie ich z dotacjami, organizować pracowników i zachęcać ich do poświęcania czasu i umiejętności promowanej sprawie, zmienić podejście do biznesu, aby osiągnąć społecznie pożądany rezultat, radzić sobie z cynikami i krytykami, którzy na pewno się pojawią. Dzięki książce Dobro popłaca! możesz jednocześnie promować ważną sprawę społeczną i zwiększać zyski. Wszyscy na tym korzystają! Philip Kotler to jeden z wiodących światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, a jego teksty od ponad czterdziestu lat kształtują światowe oblicze tej dyscypliny. Piastuje katedrę marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management przy Northwestern University. David Hessekiel jest prezesem Cause Marketing Forum. Dyrektorzy z całego świata odwiedzają stronę internetową w poszukiwaniu wiadomości, wyników badań oraz analiz przypadków, a także w celu zapoznania się z programami i publikacjami CMF. Hessekiel udziela się jako bloger na stronach Forbes, MediaPost oraz Huffington Post i jest często cytowanym analitykiem branży. Regularnie wypowiada się na temat marketingu sprawy oraz korporacyjnej odpowiedzialności społecznej, zarówno na forum firm, jak i organizacji pozarządowych. Nancy R. Lee jest prezesem Social Marketing Services, Inc., współpracuje też z University of Washington. Udzielała wsparcia konsultingowego ponad stu organizacjom non profit, uczestniczyła też w tworzeniu ponad pięćdziesięciu kampanii marketingu społecznego realizowanych przez agencje należące do sektora publicznego. To jej dziewiąta książka napisana wspólnie z Philipem Kotlerem.
Bez względu na to, czy zarządzasz firmą z listy Fortune 500, czy jesteś prezesem własnego gospodarstwa domowego, EFEKTYWNE NEGOCJOWANIE JEST KLUCZEM DO MĄDREGO PRZEWODZENIA I DOBREGO ŻYCIA. PRZEWODZENIE I ŻYCIE to nieustanne negocjacje. Pomyśl, co się dzieje w ciągu typowego tygodnia. Czy możesz wpłynąć na klienta, by zaakceptował twoją propozycję? Czy potrafisz przekonać kolegę, by udostępnił ci zasoby niezbędne do zakończenia projektu? W jaki sposób poprosisz sąsiada, by zamienił się dniami dowożenia dzieci do szkoły, byś w końcu mógł iść poćwiczyć? Zgodnie z ogólnie przyjętym przekonaniem osiągnięty wynik „wygrana-wygrana” jest oznaką sukcesu. Jednak aż do chwili obecnej w zasadach dojścia do tego wyniku brakowało jednego niezwykle istotnego elementu. Okazuje się, że większość ważnych negocjacji, tych, które mają wpływ na twoje przywództwo i jakość twojego życia, prowadzisz sam ze sobą. Co to oznacza? Negocjujesz ze sobą, gdy chcesz zostać w biurze, ale jednocześnie pragniesz spełnić obietnicę daną rodzinie i przyjść punktualnie na kolację; gdy z jednej strony chcesz zaryzykować i przyjąć nową ofertę pracy, z drugiej zaś martwisz się, co będzie ze spłatą hipoteki; gdy jedna część ciebie pragnie jeszcze dać związkowi szansę, a druga wie, że to już naprawdę koniec. Gdy wahasz się, co zrobić, negocjowanie z samym sobą jest niezwykle istotną umiejętnością. Powinieneś powiedzieć „tak” czy powiedzieć „nie”, a może odwlec podjęcie decyzji? Zaofiarować gałązkę oliwną czy starać się narzucić własną wolę? Mówić otwarcie czy zachować myśli dla siebie? Gdy wiesz, jak wygrać wewnętrzne przeciąganie liny, możesz „dotrzeć do tak” w trwały i wprowadzający zmianę sposób. Uczciwie, z humorem i prezentując nowy punkt widzenia, książka Zwycięstwo nosisz w sobie daje ci przejrzystą „mapę drogową” prowadzącą cię do poznania i uporządkowania twojego wewnętrznego świata. Bez względu na to, czy walczysz z trudnym klientem, czy kłócisz się ze współmałżonkiem, dzięki zrozumieniu tego, co ekspert w dziedzinie przywództwa i negocjacji, Erica Ariel Fox, nazywa „wewnętrznymi negocjatorami”, przekształcisz porażki w zwycięstwa. Przy użyciu narzędzi umożliwiających trwałą zmianę zachowań znajdziesz drogę do realizacji swoich marzeń. ERICA ARIEL FOX naucza negocjacji na Wydziale Prawa Uniwersytetu Harvarda. Jest współzałożycielką globalnej firmy zajmującej się przywództwem i zmianą Mobius Executive Leadership i starszym doradcą w McKinsey Leadership Development (MLD). Jako rozchwytywany ekspert i mówca pomaga mającym problemy zespołom, inspiruje słuchaczy oraz wspiera firmy chcące przeprowadzić trwałe zmiany. Prowadzi również warsztaty przywództwa dla organizacji sektora publicznego oraz kursy dla kadry zarządzającej. Otrzymała licencjat na Uniwersytecie Princeton i stopień naukowy na Wydziale Prawa Uniwersytetu Harvarda. Mieszka z mężem i pasierbem niedaleko Bostonu i pod Amsterdamem.
Dlaczego niektórzy ludzie osiągają wielkie sukcesy osobiste, ale nigdy nie udaje im się odnieść sukcesu w budowaniu firmy czy kształtowaniu swojej organizacji?
John C. Maxwell zna odpowiedź na to pytanie.
„W ciągu dwudziestu pięciu lat pracy przywódczej – mówi Maxwell – nauczyłem się przede wszystkim tego, że miarą sukcesu lidera jest klasa ludzi z jego najbliższego otoczenia”.
Wizja, energia, determinacja i siła przekonań to za mało. Jeśli jako lider chcesz doprowadzić do urzeczywistnienia swoich marzeń, musisz nauczyć się kształtować liderów wokół siebie.
Bez względu na to, czy stoisz na czele organizacji non profit, małej firmy czy firmy z listy Fortune 500, książka Kształtowanie liderów pomoże ci wspierać innych w pełnym wykorzystaniu własnego potencjału oraz wprowadzić organizację na zupełnie nowy poziom działalności.
John C. Maxwell przemawia każdego roku do setek tysięcy ludzi. Jest autorem ponad czterdziestu książek, w tym bestsellerowej pozycji Prawa przywództwa.
Ludzie twoją reklamą
Twórz porywające historie, o których warto mówić
Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany — sztuka reklamy bez reklamy.
Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię:
* znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe,dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę,
* kalkulować rzeczywiste koszty i zwrot z inwestycji w reklamę,
* operować tym, czym ludzie i media karmią się najchętniej: tabu, komizmem, skandalem,
* tworzyć kultowe marki, które zapiszą się w historii.
Autor tej książki, Mark Hughes, zna sekrety marketingu szeptanego z pierwszej ręki. Za sprawą jego pomysłowości i intuicji medialnej serwis internetowy Half.com zdobył 8 milionów użytkowników w trzy lata, i to przy minimalnych nakładach na płatną reklamę. Magazyn „Time” nazwał to „jednym z największych podbojów opinii publicznej” w historii. Firmy, które powierzyły swój marketing Hughesowi, doskonale na tym wyszły – stały się magnesami medialnymi i z małych zmieniły się w duże. Po prostu przeczytaj, co radzi Hughes i zrób to.
Książka (...) jest znakomitym wprowadzeniem do tematyki szeroko rozumianego buzzmarketingu. Mark Hughes należy do tych praktyków, którzy traktują marketing szeptany (buzzmarketing) nie jako zestaw narzędzi, ale jako sposób myślenia, który ma natchnąć całą marketingową komunikację. Autor prowokuje do myślenia i inspiruje, dlatego książka ta powinna stać się lekturą obowiązkową nie tylko dla osób zarządzających marką i planujących strategie komunikacyjne, ale także dla działów kreatywnych w agencjach reklamowych.
- Piotr Gotkowski prezes Streetcom, www.biznes.streetcom.pl
O AUTORZE
Mark Hughes jest dyrektorem zarządzającym firmy konsultingowej Buzzmarketing i gospodarzem programu radiowego The Buzz Factor. Uczy przedsiębiorców i zarządzających, jak kreować szum medialny wokół ich marek. Hughes zarządzał marketingiem takich firm, jak Half.com (spółka zależna od eBay), PepsiCo i PepBoys. Więcej o nim i o tej książce znajdziesz na stronie www.buzzmarketing.com.
OPINIE
Dwa w jednym: znakomita rozrywka i gruntowna wiedza.
— Steve Forbes, redaktor naczelny magazynu „Forbes”
Trudno o lepszą i bardziej uczącą książkę, która w dodatku dostarczałaby tak świetnej rozrywki.
— Warren Philips, były redaktor zarządzający „Wall Street Journal”, były dyrektor zarządzający Dow Jones
Marketing szeptany działa. To nie jest dodatek do wiedzy, którą masz. To fundamentalna lektura obowiązkowa!
— Brian Sweete, były dyrektor operacyjny eBay, dyrektor marketingu PepsiCo
Negocjacje stanowią ważny element prawie wszystkich naszych relacji – osobistych i zawodowych. Krótko mówiąc, osoby, które nie potrafią dobrze negocjować, ryzykują, że staną się ofiarami dobrych negocjatorów.
W swojej karierze Brian Tracy, ekspert w zakresie sukcesu, negocjował umowy warte miliony dolarów. Teraz także ty, dzięki temu zwięzłemu poradnikowi, możesz zostać znakomitym negocjatorem oraz nauczyć się, jak:
- wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji,
- użyć siły emocji do osiągnięcia porozumienia,
- wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi,
- przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły,
- klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań,
- kiedy i w jaki sposób przerwać negocjacje
- oraz jak opanować wiele innych technik negocjacji.
Pełna typowej dla Briana Tracy mądrości, ta mała książeczka daje ci do ręki umiejętności zawodowego negocjatora.
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji.
Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Jednym z twoich najważniejszych obowiązków jako menedżera jest motywowanie pracowników do jak najlepszej pracy. Menedżerowie, którzy stwarzają satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy, ograniczają fluktuację kadr, jednocześnie zwiększając wydajność oraz jakość. W tej książce Brian Tracy, ekspert w zakresie sukcesu, korzystając ze swojego wieloletniego doświadczenia, przedstawia 21 łatwych do opanowania i skutecznych metod zwiększenia efektywności zarówno pojedynczych osób, jak i zespołów. Wyjawia, jak: - wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań, - stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju, - zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu, - ograniczać obawę przed porażką i zwiększać pragnienie podejmowania się zadań, - usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego, - zapewniać opinię zwrotną niezbędną do osiągnięcia sukcesu. I dużo więcej! Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Żyj pełnią życia! OD TEJ CHWILI. Pewnej wyjątkowo ciemnej i parnej karaibskiej nocy Brendon Burchard stał okrwawiony na pokiereszowanej masce swojego rozbitego samochodu. Właśnie wtedy zrozumiał, że, jak każdy z nas, jest zwykłym śmiertelnikiem, i że pod koniec życia każdy człowiek będzie poszukiwał odpowiedzi na kilka podstawowych pytań: „Czy żyłem naprawdę? Czy kochałem i dawałem siebie innym? Czy dokonałem w życiu czegoś ważnego i istotnego?” Od tamtej pamiętnej nocy Brendon zaczął żyć pełnią naenergetyzowanego życia, jednocześnie pomagając milionom ludzi na całym świecie w tym, by dokonując transformacji swojego dotychczasowego życia, zaczęli oni czerpać z niego większą radość, satysfakcję i spełnienie. Energia emocjonalna świata zaczyna dramatycznie spadać. Coraz bardziej zestresowani, zagubieni i zdezorientowani ludzie pragną od życia czegoś więcej. Pomimo faktu, że większość z nas dysponuje tym, co „konieczne” do tego, żeby być szczęśliwym, rzadko kiedy jesteśmy w pełni zadowoleni z życia i usatysfakcjonowani, i mamy dręczące poczucie, że zasługujemy na coś znacznie więcej. Jak temu zaradzić? W tej energetyzującej książce Burchard uświadamia nam, że jedynym sposobem znaczącej poprawy jakości twojego życia jest nauczenie się tego, w jaki sposób aktywować każdy z 10 podstawowych popędów, które charakteryzują każdą jednostkę ludzką: - pragnienie większej kontroli, - kompetencji, - kongruentności, - troski, - łączności, - zmiany, - wyzwań, - kreatywnego wyrazu, - współudziału - i świadomości. Owe popędy wpływają na kształt wszystkiego, o czym myślisz, co czujesz i co robisz w życiu, dlatego zrozumienie ich istoty i panowanie nad nimi ma kluczowe znaczenie do osiągnięcia sukcesu i szczęścia. Strategiczne aktywowanie owych popędów w życiu codziennym to najszybsza droga ku temu, by żyć pełnią naenergetyzowanego życia. Opanowanie naszych ludzkich popędów i sterowanie nimi nie jest łatwe; gdyby tak było, na całym świecie pośród ludzi nie panowałby tak wielki niepokój i nerwowość. Dlatego właśnie Brendon opracował koncepcję tego, co nazywa on prawdziwymi „aktywatorami” ludzkiego doświadczenia – serię prostych, lecz niezwykle skutecznych działań, które mogą doprowadzić do radykalnego zwiększenia twojego poziomu energii, a tym samym dać ci poczucie satysfakcji i spełnienia we wszystkich dziedzinach życia. Dzięki temu osiągniemy w końcu cel, do którego wszyscy dążymy: będziemy mogli żyć pełnią życia! BRENDON BURCHARD jest założycielem High Performance Academy, autorem książki The Millionaire Messenger, która była numerem 1 na listach bestsellerów „New York Timesa” i „USA Today”, a także książki Life’s Golden Ticket. Należy do grona najbardziej znanych trenerów motywacyjnych i rozwoju osobistego na świecie. Jego słynne sesje szkoleniowe oraz kursy wideo inspirują miliony ludzi do odnajdywania w sobie nowego ładunku energetycznego, dokonywania pozytywnych zmian w życiu oraz dzielenia się z innymi swoimi doświadczeniami. Odwiedź stronę internetową Brendona Burcharda, na której uzyskasz wolny dostęp do wielu z opracowanych przez niego materiałów treningowych.
Jeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym dobrym? W jaki sposób możesz nieustannie szlifować swoje umiejętności i dopingować ludzi, aby dawali z siebie wszystko i byli dumni z faktu, że dla ciebie pracują? Czy zdajesz sobie sprawę, jak twoje słowa i czyny (i twoje miny) wpływają na podwładnych? Co oni tak naprawdę o tobie myślą? Czy jesteś świadom tego, jak cię widzą, czy też żyjesz w świecie złudzeń? Gdyby twoi pracownicy mieli wybór, czy nadal by u ciebie pracowali? Sutton, przeplatając przykłady z życia ze stosownymi naukowymi badaniami behawioralnymi, przedstawia staranny i miejscami zaskakujący raport na temat tego, co robią najlepsi szefowie. „Dobry szef, zły szef” to ostateczny plan działania dla każdego, kto kiedykolwiek został wyniesiony na stanowisko władzy oraz droga wybawienia dla tych, których szefowie nie rozumieją problemu. Robert Sutton jest profesorem teorii i techniki zarządzania na Uniwersytecie Stanforda oraz profesorem honorowym w dziedzinie zachowań organizacyjnych w Podyplomowej Szkole Biznesu Stanforda. Sutton prowadzi badania nad liderami i szefami, innowacyjnością, zajmuje się zarządzaniem opartym na dowodach naukowych oraz szczegółowymi zagadnieniami życia organizacyjnego. Napisał wiele książek, między innymi a „The No Asshole Rule”. Profesor Sutton spotkał się z wieloma wyróżnieniami i otrzymał liczne nagrody. W 2002 roku został wybrany przez magazyn Business 2.0 na wiodącego „guru zarządzania”, a w 2005 roku nagrodzono go za najlepszy artykuł opublikowany w Academy of Management Review. „Hard Facts, Dangerous Half-Truths, and Total Nonsense” została uznana za najlepszą książkę biznesową 2006 roku przez magazyn Toronto Globe and Mail, a „The No Asshole Rule” zdobyła Quill Award za najlepszą książkę biznesową 2007 roku. W 2007 roku Sutton wszedł do grona dziesięciu „największych gwiazd szkół handlowych” według BusinessWeek, które to grono zrzesza „profesorów wywierających wpływ na współczesny biznes wykraczając w swoim myśleniu daleko poza akademicką naukę”. Profesor Sutton wygłasza wykłady i prowadzi warsztaty dla dyrektorów i menedżerów z dziesiątków branż i z ponad 25 różnych krajów. Szczególnie bliska jest mu uczelnia Hasso Plattner Institute of Design, powszechnie nazywana „szkołą myślenia projektowego na Stanfordzie”. Sutton jest współtwórcą jej wielokierunkowego programu edukacyjnego, który pozwala stosować w praktyce i rozpowszechniać „myślenie projektowe”.
PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘ Książki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka jest podzielona na cztery główne części: Świadomość – diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla jego poprawy Sprawność biznesowa – narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły Rozwój kariery – działania, które należy podjąć już teraz, aby nie dać się nikomu wyprzedzić Przybornik dyrektora – wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nim W książkach z serii Szybka droga do sukcesu znajdziesz: • Pierwszą dziesiątkę „Szybkiej drogi” – czyli podsumowanie najważniejszych informacji • Szybkie wskazówki i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania • Studia przypadków • Praktyczny przewodnik rozwoju kariery – zawierający zarys celów do zrealizowania w ciągu pierwszych 10 tygodni na nowym stanowisku • Głos eksperta – opinie najlepszych ekspertów od omawianych zagadnień to interaktywna strona internetowa, stanowiąca doskonałe uzupełnienie książek z tej serii. Zaloguj się już dziś, żeby od razu znaleźć się na szybkiej drodze do sukcesu! Chris Ritchie zajmuje się marketingiem od prawie dwudziestu pięciu lat. W tym czasie zdobywał doświadczenia związane z pełnieniem wielu różnych funkcji sprzedażowych i marketingowych, zajmował się niemal wszystkimi aspektami marketingu. Chociaż znaczną część swoich doświadczeń zgromadził w branży technologicznej, pracował również w wielu innych sektorach – zajmował się marketingiem sportowym, pracował w sektorze publicznym, a także w branżach usług finansowych i profesjonalnych (w tym szkoleń i konsultingu w dziedzinie zarządzania) oraz w branży spożywczej i w sektorze produkcyjnym. Chris ma za sobą wiele lat korporacyjnego życia, a obecnie pełni funkcję dyrektora dwóch firm marketingowych koncentrujących się na generowaniu przychodu dla swoich klientów i wzmacnianiu relacji w ich imieniu. Sine Qua Non International specjalizuje się w marketingu doświadczeń, w szczególności zaś w działalności sponsorskiej i sportowej, natomiast Collumbell Communications oferuje usługi marketingowe firmom z sektora technologicznego. Obie firmy dysponują kompetencjami w obszarze opracowywania i realizacji przedsięwzięć z zakresu marketingu, PR, a także różnego rodzaju wydarzeń i imprez. Do grona ich klientów zaliczają się SanDisk, Hitachi, Accenture, Imation, Avaya, Nokia, Ducati, Dorna, Attenda, SmartTrust, AOMi oraz Sun Microsystems. Chris uzyskał (z wyróżnieniem) tytuł BSc na University College of Wales w Aberystwyth w 1984 roku, a następnie tytuł MBA na University of Warwick w 1995 roku.
Jak szybko osiągnąć oczekiwane wyniki sprzedaży? Głównym czynnikiem wyróżniającym twoją firmę oraz jej produkty i usługi jest zachowanie sprzedawców podczas interakcji z klientami. Potrzebne są wyjątkowe umiejętności biznesowe, doskonała zdolność komunikacji oraz umiejętność nawiązywania dobrych stosunków. Nie możesz się ograniczać do zrozumienia potrzeb klienta – powinieneś dogłębnie zrozumieć jego sytuację i zaproponować mu rozwiązanie skrojone na miarę. Z książki Sprzedaż. Szybka droga do sukcesu dowiesz się, jakie umiejętności powinieneś doskonalić, aby osiągać znakomite wyniki w sprzedaży i przyspieszyć rozwój własnej kariery. Zawiera ona: • Sprzedaż w pigułce – zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, umożliwiający szybkie zapoznanie się z tematem • Dziesięć najważniejszych narzędzi i technik służących rozwijaniu własnego stylu sprzedaży • Porady dotyczące kierowania zespołem – dzięki którym określisz własny styl przywództwa i stworzysz dobry zespół • Proste listy kontrolne ułatwiające wskazanie mocnych i słabych stron oraz możliwości twoich i twojego zespołu • Wskazówki dotyczące przyspieszenia rozwoju twojej kariery – bez względu na to, czy dopiero debiutujesz na nowym stanowisku, czy starasz się wejść na szczyt Jeśli nie chcesz zostać z tyłu, już dziś wkrocz na ścieżkę szybkiego rozwoju. Dodatkowe zasoby znajdziesz na stronie internetowej serii, pod adresem . WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ, BY PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘ Książki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka jest podzielona na cztery główne części: • Świadomość – diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla jego poprawy • Sprawność biznesowa – narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły • Rozwój kariery – działania, które należy podjąć już teraz, aby nie dać się nikomu wyprzedzić • Przybornik dyrektora – wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nim W książkach z serii Szybka droga do sukcesu znajdziesz: Pierwszą dziesiątkę „Szybkiej drogi”, czyli podsumowanie najważniejszych informacji Szybkie wskazówki i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania Studia przypadków Praktyczny przewodnik rozwoju kariery – zawierający zarys celów do zrealizowania w ciągu pierwszych 10 tygodni na nowym stanowisku Głos eksperta – opinie najlepszych ekspertów od omawianych zagadnień to interaktywna strona internetowa, stanowiąca doskonałe uzupełnienie książek z tej serii. Zaloguj się już dziś, żeby od razu znaleźć się na szybkiej drodze do sukcesu! John Mactear to starszy konsultant ds. zarządzania w firmie Mercuri International – jednej z najlepszych firm na świecie świadczących usługi doradcze z zakresu sprzedaży. W przedsiębiorstwie tym zajmuje się aktywną sprzedażą, a także przygotowywaniem warsztatów szkoleniowych z zakresu zarządzania sprzedażą dla firm działających w różnych branżach na całym świecie. Ma 25 lat doświadczenia w sprzedaży na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw lokalnych oraz międzynarodowych korporacji. Pracował w Europie, Ameryce Północnej i na Bliskim Wschodzie. Ponieważ przez ponad 10 lat żył i pracował w Stanach Zjednoczonych, może się pochwalić znajomością najlepszych technik sprzedaży opracowanych po obu stronach Atlantyku. Pracował jako sprzedawca, kierował międzynarodowymi zespołami sprzedażowymi i pomagał dystrybutorom klientów. Realizował również międzynarodowe przedsięwzięcia polegające na przebudowywaniu firm oraz spędził ponad 5 lat na stanowisku dyrektora ds. marketingu. Tytuł magistra uzyskał na Southampton University w roku 1981.
Menedżerowie są oceniani na podstawie wyników – a osiągane przez ciebie wyniki zależą od umiejętności delegowania i kontrolowania. Będziesz zaskoczony, jak efektywny stanie się zarządzany przez ciebie zespół, gdy opanujesz niezbędne umiejętności nauczane przez Briana Tracy.
Ten nieodzowny przewodnik wyjawia 21 sprawdzonych w praktyce sposobów zwiększenia wydajności, m.in. wskazuje, jak:
- określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania,
- dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku,
- użyć zarządzania przez cele do delegowania zadań w dłuższym okresie zaufanym członkom zespołu,
- uczynić z delegowania narzędzie do uczenia się i budowania zaufania w zespole,
- zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu,
- zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym.
Gdy delegowanie i kontrolowanie zostanie zastosowane skutecznie, twoi pracownicy staną się bardziej wydajni. Obserwuj, jak dzięki gwałtownie rosnącym wynikom osiągasz coraz większy sukces, jednocześnie rozwijając umiejętności swoich pracowników.
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji.
Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Uzupełnij swoją biblioteczkę biznesową o podstawową i klasyczną książkę Johna C. Maxwella Bądź liderem! - bestseller sprzedany już w ponad milionie egzemplarzy.
Ponadczasowe zasady zastosowane w życiu twoim i twojej organizacji przyczynią się do pozytywnych zmian w zakresie osobistej rzetelności i samodyscypliny. W swoim wyjątkowym stylu doktor Maxwell odkrywa:
Prawdziwą definicję przywództwa
„Przywództwo to wywieranie wpływu. To właśnie to. Nic dodać, nic ująć… Ktoś, kto tylko myśli, że przewodzi, a nie znajduje nikogo, kto by za nim podążał jest jedynie spacerowiczem.”
Cechy przywództwa
„Przywództwo nie jest ekskluzywnym klubem dla tych, którzy „się z tym urodzili”. Cechy będące surowcem dla przywództwa można nabyć. Połącz je z pragnieniem i nic nie powstrzyma cię przed staniem się przywódcą.”
Różnica między zarządzaniem i przywództwem
„Zapewnienie, że praca zostanie wykonana przez innych to dokonanie menedżera. Inspirowanie innych do lepszej pracy to dokonanie przywódcy.”
Nieważne, na którym szczeblu przywództwa się znajdujesz. Książka Bądź liderem! zainspiruje cię, jak zainspirować innych swoim zaangażowanym, wizjonerskim przywództwem.
John C. Maxwell jest uznanym w świecie ekspertem w dziedzinie przywództwa, wykładowcą i autorem, który sprzedał już ponad dwanaście milionów swoich książek. Jego organizacje przeszkoliły już ponad milion przywódców na całym świecie. Doktor Maxwell jest założycielem firm Injoy Stewardship Services oraz EQUIP.
Odkrywczy opis najnowszych trendów technologicznych i ich znaczącego wpływu na gospodarkę, naukę i społeczeństwoJaki kolor nadwozia powinieneś wybrać, kupując używany samochód, jeżeli chcesz zwiększyć prawdopodobieństwo nabycia samochodu w dobrym stanie? W jaki sposób władze mogą zlokalizować najbardziej niebezpieczne studzienki w Nowym Jorku, żeby zapobiec ich eksplozjom? Jak według Google''a będzie rozprzestrzeniała się epidemia wirusa grypy H1N1?Odpowiedzią na te i wiele innych pytań jest big data. Termin ""big data"" odnosi się do naszych nowo nabytych umiejętności przetwarzania ogromnych ilości informacji, ich błyskawicznej analizy i wyciągania odkrywczych wniosków. To nowe podejście może przekształcić niezliczone zjawiska - począwszy od cen biletów lotniczych po treść milionów książek - w dającą się przeszukiwać formę i wykorzystać rosnącą moc obliczeniową komputerów do odkrycia zależności, o których wcześniej nie mieliśmy pojęcia. Rewolucja ta, porównywalna z pojawieniem się internetu, a może nawet wynalezieniem druku, zmieni w najbliższych latach nasz sposób myślenia o biznesie, zdrowiu, polityce, edukacji i innowacjach. Niesie ze sobą również nowe zagrożenia, poczynając od końca prywatności takiej, jaką znamy, a kończąc na ewentualnym karaniu za jeszcze niedokonane czyny wyłącznie na podstawie przewidywań naszych przyszłych zachowań wynikających z analizy ogromnych zbiorów danych.W tej napisanej jasnym językiem, często zaskakującej książce dwaj czołowi eksperci wyjaśniają, czym jest big data, jak zmieni nasze życie i co możemy zrobić, by uchronić się przed związanym z tym zjawiskiem niebezpieczeństwem. Big data jest pierwszą tak obszerną pracą poświęconą temu problemowi.
Pojawiły się nowe narzędzia i siły gospodarcze, dzięki którym ludzie mogą tworzyć sztukę, zarabiać miliony dolarów i zmieniać świat bez niczyjej „pomocy”. Z ruin dawnego systemu wyłaniają się coraz to nowe możliwości, dzięki którym możemy sobie zapewnić sukces w sferze wewnętrznej (osobiste szczęście i zdrowie) oraz zewnętrznej (satysfakcjonująca praca i dostatnie życie).
Ta książka podpowie ci, jak to zrobić. Przytaczając dziesiątki analiz, wywiadów i przykładów – w tym między innymi chwytającą za serce i inspirującą historię inwestora i przedsiębiorcy, a zarazem autora tej książki Jamesa Altuchera – Wybierz siebie podpowiada, jak wytyczyć indywidualną drogę do wspaniałego nowego świata, który powstanie na gruzach starej rzeczywistości.
"Jeżeli chodzi o Jamesa i jego książkę, od razu widać, że on sporo w życiu przeszedł. Dążył do sukcesu własną drogą, nie wiedząc, dokąd go ona doprowadzi. Nie wiedział, co go czeka…"
Dick Costolo, dyrektor generalny firmy Twitter
"James Altucher jest przerażająco błyskotliwy."
Steven Dubner, autor książki Freakonomia
James Altucher odniósł sukces jako przedsiębiorca, inwestor, pisarz i szachista. Założył i prowadził ponad dwadzieścia firm, z których kilka sprzedał z dużym zyskiem. W swojej karierze prowadził między innymi fundusze inwestycyjne typu venture i fundusze hedgingowe, był też aniołem biznesu. Obecnie zasiada w zarządach kilku firm. Jego teksty pojawiały się na łamach i antenach prestiżowych mediów, takich jak „Wall Street Journal”, ABC, „Financial Times”, Tech Crunch, „Forbes” czy CNBC. Od 2010 roku prowadzi bloga, który zyskał sobie już ponad 10 milionów czytelników. Wybierz siebie to jego jedenasta książka.
Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem twoich własnych celów sprzedażowych i dochodowych. Trudne czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni klienci... wybór wymówek jest szeroki.Ale zastanów się nad następującym faktem: 20 procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent sprzedaży, bez względu na przeszkody. Uzyskują przewidywalne i doskonałe wyniki w zmiennym środowisku. Możesz do nich dołączyć, jeśli tylko opanujesz najlepsze techniki sprzedaży!Autorem książki jest uznany na całym świecie guru sprzedaży, którego osobista historia ""od pucybuta do milionera"" motywuje sprzedawców do porzucenia chaotycznych działań i skoncentrowania się na tym, co naprawdę działa.Nieograniczony sukces w sprzedaży to biblia handlowca profesjonalisty zawierająca najważniejsze i najprzydatniejsze informacje. Brian Tracy, we współpracy z własnym synem, kierownikiem sprzedaży, Michaelem, wyłożył tu fundamenty handlu w dzisiejszym skomplikowanym świecie, w którym najważniejsze są relacje międzyludzkie. Autorzy wskazują najlepsze praktyki zawodowców odnoszących największe sukcesy, między innymi:- siedem sposobów wykrycia (i uniknięcia) nierokującego powodzenia klienta,- ćwiczenia umysłowe, które pozwalają przekształcić odrzucenie w iskrę zainteresowania,- jak połączyć sprzedaż relacyjną, konsultacyjną i edukacyjną,- jakie jest najpotężniejsze pytanie, które można zadać klientowi,- praktyczne wskazówki pozwalające ulepszyć prezentację i potroić sprzedaż,- skuteczne narzędzie, które pozwala natychmiast zmienić obojętnych ludzi w klientów,- co mówić, gdy klient narzeka na cenę,- dlaczego ""pomyślę o tym"" oznacza w języku klienta ""żegnam"" - i jak unikać tych słów,- 7 kluczowych technik, które odpowiedzialne są za 90 procent udanych transakcji,- jak uzyskać powtórne zakupy w naszym ""społeczeństwie rekomendacji"",- prawdziwe powody, dla których klienci nie dokonują zakupu,- strategie, które pozwolą przejść od działań o niskiej skuteczności do działań o wysokiej skuteczności,- jak podwoić ilość czasu spędzanego twarzą w twarz z obiecującymi klientami i jak osiągać z tego korzyści,- i dużo, dużo więcej!Pytania samooceny, przykładowe dialogi, przykłady pokazujące najlepsze praktyki w działaniu, przydatne ćwiczenia oraz inspiracja, z której słynie Brian Tracy - to wszystko sprawi, że z łatwością opanujesz bezcenne idee i techniki.Wszyscy wielcy sprzedawcy zaczynali od samego dołu, nie dysponowali ani umiejętnościami, ani poczuciem bezpieczeństwa. Doszli na szczyt nie dlatego, że stosowali jakieś ""sztuczki"" czy ""sekretne metody"", ale dzięki opanowaniu sprawdzonych umiejętności, które zapewniają odpowiednią skuteczność i zarobki, o jakich zawsze marzyłeś. Naucz się podstaw i ciesz się swoją drogą na szczyt.BRIAN TRACY jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy International, specjalizującej się w szkoleniach i rozwoju jednostek i organizacji. Jest uznanym na całym świecie szkoleniowcem z zakresu sprzedaży - przeszkolił więcej osób w większej liczbie branż i krajów niż jakikolwiek inny trener. Jest też autorem 55 bestsellerów, które przetłumaczono na 38 języków. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.MICHAEL TRACY jest wiceprezesem Działu Sprzedaży i Rozwoju Biznesu w Analog Analytics, firmie działającej w branży SaaS (oprogramowanie jako usługa), która w maju 2012 roku została zakupiona przez spółkę akcyjną Barclays. Wcześniej założył internetową firmę marketingową i kierował grupami sprzedaży obwoźnej dla takich firm jak AT&T i Verizon. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.
Dlaczego niektórzy ludzie osiągają wielkie sukcesy osobiste, ale nigdy nie udaje im się odnieść sukcesu w budowaniu firmy czy kształtowaniu swojej organizacji?
John C. Maxwell zna odpowiedź na to pytanie.
„W ciągu dwudziestu pięciu lat pracy przywódczej – mówi Maxwell – nauczyłem się przede wszystkim tego, że miarą sukcesu lidera jest klasa ludzi z jego najbliższego otoczenia”.
Najważniejsze przesłanie tej książki jest takie, że w pojedynkę niczego nie da się zdziałać. Wizja, energia, determinacja i siła przekonań to za mało. Jeśli chcesz odnieść sukces jako lider, musisz nauczyć się kształtować liderów wokół siebie. Musisz tworzyć własny zespół. Musisz znaleźć sposób na to, żeby twoja wizja została dostrzeżona i wdrożona oraz żeby inni zaangażowali się w jej realizację. Lider potrafi nakreślić ogólny obraz sytuacji, ale potrzebuje innych liderów do tego, aby ten mentalny obraz przełożyć na rzeczywistość.
Tylko nieliczni liderzy otaczają się innymi liderami, ale to właśnie oni generują największą wartość dla swoich organizacji.
Bez względu na to, czy stoisz na czele organizacji non profit, małej firmy czy firmy z listy Fortune 500, książka Kształtowanie liderów pomoże ci wspierać innych w pełnym wykorzystaniu własnego potencjału oraz wprowadzić organizację na zupełnie nowy poziom działalności.
John C. Maxwell jest uznanym w świecie ekspertem w dziedzinie przywództwa, wykładowcą i autorem, który sprzedał już ponad dwanaście milionów egzemplarzy swoich książek. Jego organizacje przeszkoliły już ponad milion przywódców na całym świecie. Doktor Maxwell jest założycielem firm Injoy Stewardship Services oraz EQUIP.
Poznaj chemię i energię ziół.
• Naucz się rozróżniać, przyrządzać i podawać zioła
• Zrozum działanie leków opartych na ziołach
• Poznaj właściwości i zastosowania europejskich ziół
Zioła przywracają ciału harmonię i mobilizują jego leczące moce. Pomagają na więcej sposóbów i dolegliwości, niż sądzi większość ludzi. Nie bez powodu ziołolecznictwo jest najstarszą formą uzdrawiania, rozwijaną i stosowaną niezależnie od postępu medycyny konwencjonalnej. Ucząc się zielarstwa, lepiej poznasz swój organizm i to, jak przepływa przez niego energia w postaci reakcji biochemicznych. Poznasz rodzaje ziół i sposoby ich podawania. Być może zaczniesz je zbierać. I doświadczysz ich wspaniałego wpływu na zdrowie oraz samopoczucie.
Poradnik jest napisany zwięźle i przejrzyście, tak abyś mógł łatwo dotrzeć do wybranych problemów zdrowotnych bądź ziół. Znajdziesz w nim:
• zielnik,
• przepisy na mikstury lecznicze,
• nazwy i opisy ziół przydatnych na poszczególne dolegliwości, od chorób układu krążenia po bóle głowy, bezsenność i problemy hormonalne
• sposoby dawkowania, zalecenia i przeciwwskazania,
• zestawienia ze składem chemicznym ziół.
Nina Nissan jest doświadczoną zielarką. Prowadzi znaną w Londynie praktykę ziołoleczniczą. Od wielu lat uczy medycyny ziołowej w Wielkiej Brytanii, w Niemczech i na Karaibach. Posiada certyfikat brytyjskiego National Institute of Medical Herbalists.
Bycie właścicielem firmy to najpewniejszy sposób na osiągnięcie bogactwa. Legendarny guru biznesu, Brian Tracy, pisze i mówi o tym od wielu lat, a w tej książce ujawnia sekrety wykorzystania własnej firmy jako trampoliny do niezależności finansowej. Sprawdzone sposoby działania pomogą ci w szybszym rozwoju własnej firmy oraz osiągnięciu wysokiej rentowności.
Użyj dźwigni swojego talentu
Książkami, które stały się sprzedanymi w milionowych nakładach bestsellerami, Po pierwsze: Złam wszelkie zasady oraz Teraz odkryj swoje silne strony, Marcus Buckingham dał początek ruchowi wykorzystywania swoich silnych stron, który obecnie szeroką falą rozlewa się po świecie – od firm prywatnych po organizacje rządowe i edukacyjne. Teraz, gdy ruch jest już w pełni rozwinięty, Buckingham napisał nową książkę, w której pragnie odpowiedzieć na kluczowe pytanie: w jaki sposób można zastosować swoje silne strony, aby uzyskać możliwie jak największy sukces w pracy?
Z tej książki dowiesz się:
• Dlaczego twoje silne strony nie są jedynie tym „w czym jesteś dobry”, a słabe strony tylko tym „w czym jesteś zły”.
• Jak wykorzystać różne oznaki, by prawidłowo wskazać swoje silne strony.
• Co możesz zrobić każdego tygodnia, aby coraz więcej czasu poświęcać na zadania, które wykorzystują twoje silne strony, a coraz mniej na te zadania, które obniżają twoją skuteczność.
• Jak rozmawiać ze swoim szefem i współpracownikami o swoich silnych stronach, aby nie odnieśli wrażenia, że chwalisz się albo narzekasz.
• Jak przeprowadzić cotygodniowy, 15-minutowy rytuał, który pozwoli ci przez całą karierę wykorzystywać swoje silne strony.
Wykorzystaj swoje silne strony otworzy przed tobą i twoją firmą nowe i niezbadane jeszcze obszary. Dołącz się do ruchu silnych stron i rozwijaj się.
Weź udział w sześciokrokowym i sześciotygodniowym programie, który pozwoli ci odkryć pełny, ukryty wymiar swoich zalet.
Odwiedź witrynę SIMPLYSTRENGTHS.COM i dowiedz się, jaki tkwi w tobie potencjał.
Badania wykazują, że większość ludzi nie wykorzystuje pełni swoich możliwości – jedynie 17 procent pracowników jest przekonane, że w pełni realizuje swój potencjał. Książka Wykorzystaj swoje silne strony ma na celu zachęcenie wszystkich do wzięcia udziału w sześciokrokowym i sześciotygodniowym programie, który pozwoli im odkryć pełny, ukryty wymiar swoich zalet. Buckingham pokazuje, w jaki sposób przejąć kontrolę nad swoimi silnymi stronami i pod nosem szefa zmienić zakres swoich obowiązków.
Dzięki ćwiczeniom, które staną się regularną częścią twojego tygodnia w pracy, oraz sprawdzonym taktykom opracowanym przez ludzi, którzy zastosowali już tę wiedzę w praktyce, książka Wykorzystaj swoje silne strony da ci całkowicie odmienne podejście do całej twojej kariery zawodowej. Elementem programu jest test internetowy Strengths Engagement Track, który pozwala precyzyjnie zmierzyć poziom wykorzystania silnych stron ¬– tak swoich, jak i całego zespołu – w pracy. Możesz także pobrać dwa pierwsze odcinki filmów uzupełniających tę książkę z uznanej serii „Trombone Player Wanted ”.
O autorze
MARCUS BUCKINGHAM przez 17 lat pracował w Organizacji Gallupa, w której zajmował się badaniami nad najlepszymi liderami, kierownikami i przedsiębiorstwami. Wyniki tych badań stały się podstawą bestsellerów Po pierwsze: Złam wszelkie zasady oraz Teraz odkryj swoje silne strony, których Buckingham był współautorem. Jego sylwetkę przedstawiano w „New York Timesie” oraz w czasopismach „Fortune”, „Business Week” i „Fast Company”. Obecnie prowadzi własną firmę, która zajmuje się konsultingiem oraz prowadzeniem szkoleń – tradycyjnych i internetowych.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?