KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo MT Biznes

Okładka książki Motywowanie audiobook
audiobook

24,90 zł 19,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jednym z twoich najważniejszych obowiązków jako menedżera jest motywowanie pracowników do jak najlepszej pracy. Menedżerowie, którzy stwarzają satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy, ograniczają fluktuację kadr, jednocześnie zwiększając wydajność oraz jakość. W tej książce Brian Tracy, ekspert w zakresie sukcesu, korzystając ze swojego wieloletniego doświadczenia, przedstawia 21 łatwych do opanowania i skutecznych metod zwiększenia efektywności zarówno pojedynczych osób, jak i zespołów. Wyjawia, jak: - wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań, - stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju, - zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu, - ograniczać obawę przed porażką i zwiększać pragnienie podejmowania się zadań, - usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego, - zapewniać opinię zwrotną niezbędną do osiągnięcia sukcesu. I dużo więcej! Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Okładka książki Energia! Żyj pełnią życia audiobook
audiobook

44,90 zł 35,81 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Żyj pełnią życia! OD TEJ CHWILI. Pewnej wyjątkowo ciemnej i parnej karaibskiej nocy Brendon Burchard stał okrwawiony na pokiereszowanej masce swojego rozbitego samochodu. Właśnie wtedy zrozumiał, że, jak każdy z nas, jest zwykłym śmiertelnikiem, i że pod koniec życia każdy człowiek będzie poszukiwał odpowiedzi na kilka podstawowych pytań: „Czy żyłem naprawdę? Czy kochałem i dawałem siebie innym? Czy dokonałem w życiu czegoś ważnego i istotnego?” Od tamtej pamiętnej nocy Brendon zaczął żyć pełnią naenergetyzowanego życia, jednocześnie pomagając milionom ludzi na całym świecie w tym, by dokonując transformacji swojego dotychczasowego życia, zaczęli oni czerpać z niego większą radość, satysfakcję i spełnienie. Energia emocjonalna świata zaczyna dramatycznie spadać. Coraz bardziej zestresowani, zagubieni i zdezorientowani ludzie pragną od życia czegoś więcej. Pomimo faktu, że większość z nas dysponuje tym, co „konieczne” do tego, żeby być szczęśliwym, rzadko kiedy jesteśmy w pełni zadowoleni z życia i usatysfakcjonowani, i mamy dręczące poczucie, że zasługujemy na coś znacznie więcej. Jak temu zaradzić? W tej energetyzującej książce Burchard uświadamia nam, że jedynym sposobem znaczącej poprawy jakości twojego życia jest nauczenie się tego, w jaki sposób aktywować każdy z 10 podstawowych popędów, które charakteryzują każdą jednostkę ludzką: - pragnienie większej kontroli, - kompetencji, - kongruentności, - troski, - łączności, - zmiany, - wyzwań, - kreatywnego wyrazu, - współudziału - i świadomości. Owe popędy wpływają na kształt wszystkiego, o czym myślisz, co czujesz i co robisz w życiu, dlatego zrozumienie ich istoty i panowanie nad nimi ma kluczowe znaczenie do osiągnięcia sukcesu i szczęścia. Strategiczne aktywowanie owych popędów w życiu codziennym to najszybsza droga ku temu, by żyć pełnią naenergetyzowanego życia. Opanowanie naszych ludzkich popędów i sterowanie nimi nie jest łatwe; gdyby tak było, na całym świecie pośród ludzi nie panowałby tak wielki niepokój i nerwowość. Dlatego właśnie Brendon opracował koncepcję tego, co nazywa on prawdziwymi „aktywatorami” ludzkiego doświadczenia – serię prostych, lecz niezwykle skutecznych działań, które mogą doprowadzić do radykalnego zwiększenia twojego poziomu energii, a tym samym dać ci poczucie satysfakcji i spełnienia we wszystkich dziedzinach życia. Dzięki temu osiągniemy w końcu cel, do którego wszyscy dążymy: będziemy mogli żyć pełnią życia! BRENDON BURCHARD jest założycielem High Performance Academy, autorem książki The Millionaire Messenger, która była numerem 1 na listach bestsellerów „New York Timesa” i „USA Today”, a także książki Life’s Golden Ticket. Należy do grona najbardziej znanych trenerów motywacyjnych i rozwoju osobistego na świecie. Jego słynne sesje szkoleniowe oraz kursy wideo inspirują miliony ludzi do odnajdywania w sobie nowego ładunku energetycznego, dokonywania pozytywnych zmian w życiu oraz dzielenia się z innymi swoimi doświadczeniami. Odwiedź stronę internetową Brendona Burcharda, na której uzyskasz wolny dostęp do wielu z opracowanych przez niego materiałów treningowych.
Okładka książki Dobry szef. Zły szef Audiobook
audiobook

44,90 zł 24,69 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym dobrym? W jaki sposób możesz nieustannie szlifować swoje umiejętności i dopingować ludzi, aby dawali z siebie wszystko i byli dumni z faktu, że dla ciebie pracują? Czy zdajesz sobie sprawę, jak twoje słowa i czyny (i twoje miny) wpływają na podwładnych? Co oni tak naprawdę o tobie myślą? Czy jesteś świadom tego, jak cię widzą, czy też żyjesz w świecie złudzeń? Gdyby twoi pracownicy mieli wybór, czy nadal by u ciebie pracowali? Sutton, przeplatając przykłady z życia ze stosownymi naukowymi badaniami behawioralnymi, przedstawia staranny i miejscami zaskakujący raport na temat tego, co robią najlepsi szefowie. „Dobry szef, zły szef” to ostateczny plan działania dla każdego, kto kiedykolwiek został wyniesiony na stanowisko władzy oraz droga wybawienia dla tych, których szefowie nie rozumieją problemu. Robert Sutton jest profesorem teorii i techniki zarządzania na Uniwersytecie Stanforda oraz profesorem honorowym w dziedzinie zachowań organizacyjnych w Podyplomowej Szkole Biznesu Stanforda. Sutton prowadzi badania nad liderami i szefami, innowacyjnością, zajmuje się zarządzaniem opartym na dowodach naukowych oraz szczegółowymi zagadnieniami życia organizacyjnego. Napisał wiele książek, między innymi a „The No Asshole Rule”. Profesor Sutton spotkał się z wieloma wyróżnieniami i otrzymał liczne nagrody. W 2002 roku został wybrany przez magazyn Business 2.0 na wiodącego „guru zarządzania”, a w 2005 roku nagrodzono go za najlepszy artykuł opublikowany w Academy of Management Review. „Hard Facts, Dangerous Half-Truths, and Total Nonsense” została uznana za najlepszą książkę biznesową 2006 roku przez magazyn Toronto Globe and Mail, a „The No Asshole Rule” zdobyła Quill Award za najlepszą książkę biznesową 2007 roku. W 2007 roku Sutton wszedł do grona dziesięciu „największych gwiazd szkół handlowych” według BusinessWeek, które to grono zrzesza „profesorów wywierających wpływ na współczesny biznes wykraczając w swoim myśleniu daleko poza akademicką naukę”. Profesor Sutton wygłasza wykłady i prowadzi warsztaty dla dyrektorów i menedżerów z dziesiątków branż i z ponad 25 różnych krajów. Szczególnie bliska jest mu uczelnia Hasso Plattner Institute of Design, powszechnie nazywana „szkołą myślenia projektowego na Stanfordzie”. Sutton jest współtwórcą jej wielokierunkowego programu edukacyjnego, który pozwala stosować w praktyce i rozpowszechniać „myślenie projektowe”.
Okładka książki Marketing szybka droga do sukcesu

39,90 zł 31,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘ Książki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka jest podzielona na cztery główne części: Świadomość – diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla jego poprawy Sprawność biznesowa – narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły Rozwój kariery – działania, które należy podjąć już teraz, aby nie dać się nikomu wyprzedzić Przybornik dyrektora – wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nim W książkach z serii Szybka droga do sukcesu znajdziesz: • Pierwszą dziesiątkę „Szybkiej drogi” – czyli podsumowanie najważniejszych informacji • Szybkie wskazówki i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania • Studia przypadków • Praktyczny przewodnik rozwoju kariery – zawierający zarys celów do zrealizowania w ciągu pierwszych 10 tygodni na nowym stanowisku • Głos eksperta – opinie najlepszych ekspertów od omawianych zagadnień to interaktywna strona internetowa, stanowiąca doskonałe uzupełnienie książek z tej serii. Zaloguj się już dziś, żeby od razu znaleźć się na szybkiej drodze do sukcesu! Chris Ritchie zajmuje się marketingiem od prawie dwudziestu pięciu lat. W tym czasie zdobywał doświadczenia związane z pełnieniem wielu różnych funkcji sprzedażowych i marketingowych, zajmował się niemal wszystkimi aspektami marketingu. Chociaż znaczną część swoich doświadczeń zgromadził w branży technologicznej, pracował również w wielu innych sektorach – zajmował się marketingiem sportowym, pracował w sektorze publicznym, a także w branżach usług finansowych i profesjonalnych (w tym szkoleń i konsultingu w dziedzinie zarządzania) oraz w branży spożywczej i w sektorze produkcyjnym. Chris ma za sobą wiele lat korporacyjnego życia, a obecnie pełni funkcję dyrektora dwóch firm marketingowych koncentrujących się na generowaniu przychodu dla swoich klientów i wzmacnianiu relacji w ich imieniu. Sine Qua Non International specjalizuje się w marketingu doświadczeń, w szczególności zaś w działalności sponsorskiej i sportowej, natomiast Collumbell Communications oferuje usługi marketingowe firmom z sektora technologicznego. Obie firmy dysponują kompetencjami w obszarze opracowywania i realizacji przedsięwzięć z zakresu marketingu, PR, a także różnego rodzaju wydarzeń i imprez. Do grona ich klientów zaliczają się SanDisk, Hitachi, Accenture, Imation, Avaya, Nokia, Ducati, Dorna, Attenda, SmartTrust, AOMi oraz Sun Microsystems. Chris uzyskał (z wyróżnieniem) tytuł BSc na University College of Wales w Aberystwyth w 1984 roku, a następnie tytuł MBA na University of Warwick w 1995 roku.
Okładka książki Sprzedaż. Szybka droga do sukcesu

39,90 zł 31,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jak szybko osiągnąć oczekiwane wyniki sprzedaży? Głównym czynnikiem wyróżniającym twoją firmę oraz jej produkty i usługi jest zachowanie sprzedawców podczas interakcji z klientami. Potrzebne są wyjątkowe umiejętności biznesowe, doskonała zdolność komunikacji oraz umiejętność nawiązywania dobrych stosunków. Nie możesz się ograniczać do zrozumienia potrzeb klienta – powinieneś dogłębnie zrozumieć jego sytuację i zaproponować mu rozwiązanie skrojone na miarę. Z książki Sprzedaż. Szybka droga do sukcesu dowiesz się, jakie umiejętności powinieneś doskonalić, aby osiągać znakomite wyniki w sprzedaży i przyspieszyć rozwój własnej kariery. Zawiera ona: • Sprzedaż w pigułce – zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, umożliwiający szybkie zapoznanie się z tematem • Dziesięć najważniejszych narzędzi i technik służących rozwijaniu własnego stylu sprzedaży • Porady dotyczące kierowania zespołem – dzięki którym określisz własny styl przywództwa i stworzysz dobry zespół • Proste listy kontrolne ułatwiające wskazanie mocnych i słabych stron oraz możliwości twoich i twojego zespołu • Wskazówki dotyczące przyspieszenia rozwoju twojej kariery – bez względu na to, czy dopiero debiutujesz na nowym stanowisku, czy starasz się wejść na szczyt Jeśli nie chcesz zostać z tyłu, już dziś wkrocz na ścieżkę szybkiego rozwoju. Dodatkowe zasoby znajdziesz na stronie internetowej serii, pod adresem . WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ, BY PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘ Książki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka jest podzielona na cztery główne części: • Świadomość – diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla jego poprawy • Sprawność biznesowa – narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły • Rozwój kariery – działania, które należy podjąć już teraz, aby nie dać się nikomu wyprzedzić • Przybornik dyrektora – wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nim W książkach z serii Szybka droga do sukcesu znajdziesz: Pierwszą dziesiątkę „Szybkiej drogi”, czyli podsumowanie najważniejszych informacji Szybkie wskazówki i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania Studia przypadków Praktyczny przewodnik rozwoju kariery – zawierający zarys celów do zrealizowania w ciągu pierwszych 10 tygodni na nowym stanowisku Głos eksperta – opinie najlepszych ekspertów od omawianych zagadnień to interaktywna strona internetowa, stanowiąca doskonałe uzupełnienie książek z tej serii. Zaloguj się już dziś, żeby od razu znaleźć się na szybkiej drodze do sukcesu! John Mactear to starszy konsultant ds. zarządzania w firmie Mercuri International – jednej z najlepszych firm na świecie świadczących usługi doradcze z zakresu sprzedaży. W przedsiębiorstwie tym zajmuje się aktywną sprzedażą, a także przygotowywaniem warsztatów szkoleniowych z zakresu zarządzania sprzedażą dla firm działających w różnych branżach na całym świecie. Ma 25 lat doświadczenia w sprzedaży na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw lokalnych oraz międzynarodowych korporacji. Pracował w Europie, Ameryce Północnej i na Bliskim Wschodzie. Ponieważ przez ponad 10 lat żył i pracował w Stanach Zjednoczonych, może się pochwalić znajomością najlepszych technik sprzedaży opracowanych po obu stronach Atlantyku. Pracował jako sprzedawca, kierował międzynarodowymi zespołami sprzedażowymi i pomagał dystrybutorom klientów. Realizował również międzynarodowe przedsięwzięcia polegające na przebudowywaniu firm oraz spędził ponad 5 lat na stanowisku dyrektora ds. marketingu. Tytuł magistra uzyskał na Southampton University w roku 1981.
Okładka książki Delegowanie & kontrolowanie Audiobook
audiobook

24,90 zł 19,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Menedżerowie są oceniani na podstawie wyników – a osiągane przez ciebie wyniki zależą od umiejętności delegowania i kontrolowania. Będziesz zaskoczony, jak efektywny stanie się zarządzany przez ciebie zespół, gdy opanujesz niezbędne umiejętności nauczane przez Briana Tracy. Ten nieodzowny przewodnik wyjawia 21 sprawdzonych w praktyce sposobów zwiększenia wydajności, m.in. wskazuje, jak: - określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania, - dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku, - użyć zarządzania przez cele do delegowania zadań w dłuższym okresie zaufanym członkom zespołu, - uczynić z delegowania narzędzie do uczenia się i budowania zaufania w zespole, - zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu, - zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym. Gdy delegowanie i kontrolowanie zostanie zastosowane skutecznie, twoi pracownicy staną się bardziej wydajni. Obserwuj, jak dzięki gwałtownie rosnącym wynikom osiągasz coraz większy sukces, jednocześnie rozwijając umiejętności swoich pracowników. Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Okładka książki Bądź liderem! audiobook
audiobook

39,90 zł 31,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Uzupełnij swoją biblioteczkę biznesową o podstawową i klasyczną książkę Johna C. Maxwella Bądź liderem! - bestseller sprzedany już w ponad milionie egzemplarzy. Ponadczasowe zasady zastosowane w życiu twoim i twojej organizacji przyczynią się do pozytywnych zmian w zakresie osobistej rzetelności i samodyscypliny. W swoim wyjątkowym stylu doktor Maxwell odkrywa: Prawdziwą definicję przywództwa „Przywództwo to wywieranie wpływu. To właśnie to. Nic dodać, nic ująć… Ktoś, kto tylko myśli, że przewodzi, a nie znajduje nikogo, kto by za nim podążał jest jedynie spacerowiczem.” Cechy przywództwa „Przywództwo nie jest ekskluzywnym klubem dla tych, którzy „się z tym urodzili”. Cechy będące surowcem dla przywództwa można nabyć. Połącz je z pragnieniem i nic nie powstrzyma cię przed staniem się przywódcą.” Różnica między zarządzaniem i przywództwem „Zapewnienie, że praca zostanie wykonana przez innych to dokonanie menedżera. Inspirowanie innych do lepszej pracy to dokonanie przywódcy.” Nieważne, na którym szczeblu przywództwa się znajdujesz. Książka Bądź liderem! zainspiruje cię, jak zainspirować innych swoim zaangażowanym, wizjonerskim przywództwem. John C. Maxwell jest uznanym w świecie ekspertem w dziedzinie przywództwa, wykładowcą i autorem, który sprzedał już ponad dwanaście milionów swoich książek. Jego organizacje przeszkoliły już ponad milion przywódców na całym świecie. Doktor Maxwell jest założycielem firm Injoy Stewardship Services oraz EQUIP.
Okładka książki Big Data.Rewolucja, która zmieni nasze myślenie

59,90 zł 47,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Odkrywczy opis najnowszych trendów technologicznych i ich znaczącego wpływu na gospodarkę, naukę i społeczeństwoJaki kolor nadwozia powinieneś wybrać, kupując używany samochód, jeżeli chcesz zwiększyć prawdopodobieństwo nabycia samochodu w dobrym stanie? W jaki sposób władze mogą zlokalizować najbardziej niebezpieczne studzienki w Nowym Jorku, żeby zapobiec ich eksplozjom? Jak według Google''a będzie rozprzestrzeniała się epidemia wirusa grypy H1N1?Odpowiedzią na te i wiele innych pytań jest big data. Termin ""big data"" odnosi się do naszych nowo nabytych umiejętności przetwarzania ogromnych ilości informacji, ich błyskawicznej analizy i wyciągania odkrywczych wniosków. To nowe podejście może przekształcić niezliczone zjawiska - począwszy od cen biletów lotniczych po treść milionów książek - w dającą się przeszukiwać formę i wykorzystać rosnącą moc obliczeniową komputerów do odkrycia zależności, o których wcześniej nie mieliśmy pojęcia. Rewolucja ta, porównywalna z pojawieniem się internetu, a może nawet wynalezieniem druku, zmieni w najbliższych latach nasz sposób myślenia o biznesie, zdrowiu, polityce, edukacji i innowacjach. Niesie ze sobą również nowe zagrożenia, poczynając od końca prywatności takiej, jaką znamy, a kończąc na ewentualnym karaniu za jeszcze niedokonane czyny wyłącznie na podstawie przewidywań naszych przyszłych zachowań wynikających z analizy ogromnych zbiorów danych.W tej napisanej jasnym językiem, często zaskakującej książce dwaj czołowi eksperci wyjaśniają, czym jest big data, jak zmieni nasze życie i co możemy zrobić, by uchronić się przed związanym z tym zjawiskiem niebezpieczeństwem. Big data jest pierwszą tak obszerną pracą poświęconą temu problemowi.
Okładka książki Wybierz siebie. Bądź szczęśliwy, zarabiaj miliony.

44,90 zł 35,81 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Pojawiły się nowe narzędzia i siły gospodarcze, dzięki którym ludzie mogą tworzyć sztukę, zarabiać miliony dolarów i zmieniać świat bez niczyjej „pomocy”. Z ruin dawnego systemu wyłaniają się coraz to nowe możliwości, dzięki którym możemy sobie zapewnić sukces w sferze wewnętrznej (osobiste szczęście i zdrowie) oraz zewnętrznej (satysfakcjonująca praca i dostatnie życie). Ta książka podpowie ci, jak to zrobić. Przytaczając dziesiątki analiz, wywiadów i przykładów – w tym między innymi chwytającą za serce i inspirującą historię inwestora i przedsiębiorcy, a zarazem autora tej książki Jamesa Altuchera – Wybierz siebie podpowiada, jak wytyczyć indywidualną drogę do wspaniałego nowego świata, który powstanie na gruzach starej rzeczywistości. "Jeżeli chodzi o Jamesa i jego książkę, od razu widać, że on sporo w życiu przeszedł. Dążył do sukcesu własną drogą, nie wiedząc, dokąd go ona doprowadzi. Nie wiedział, co go czeka…" Dick Costolo, dyrektor generalny firmy Twitter "James Altucher jest przerażająco błyskotliwy." Steven Dubner, autor książki Freakonomia James Altucher odniósł sukces jako przedsiębiorca, inwestor, pisarz i szachista. Założył i prowadził ponad dwadzieścia firm, z których kilka sprzedał z dużym zyskiem. W swojej karierze prowadził między innymi fundusze inwestycyjne typu venture i fundusze hedgingowe, był też aniołem biznesu. Obecnie zasiada w zarządach kilku firm. Jego teksty pojawiały się na łamach i antenach prestiżowych mediów, takich jak „Wall Street Journal”, ABC, „Financial Times”, Tech Crunch, „Forbes” czy CNBC. Od 2010 roku prowadzi bloga, który zyskał sobie już ponad 10 milionów czytelników. Wybierz siebie to jego jedenasta książka.
Okładka książki Nieograniczony sukces w sprzedaży

44,90 zł 34,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem twoich własnych celów sprzedażowych i dochodowych. Trudne czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni klienci... wybór wymówek jest szeroki.Ale zastanów się nad następującym faktem: 20 procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent sprzedaży, bez względu na przeszkody. Uzyskują przewidywalne i doskonałe wyniki w zmiennym środowisku. Możesz do nich dołączyć, jeśli tylko opanujesz najlepsze techniki sprzedaży!Autorem książki jest uznany na całym świecie guru sprzedaży, którego osobista historia ""od pucybuta do milionera"" motywuje sprzedawców do porzucenia chaotycznych działań i skoncentrowania się na tym, co naprawdę działa.Nieograniczony sukces w sprzedaży to biblia handlowca profesjonalisty zawierająca najważniejsze i najprzydatniejsze informacje. Brian Tracy, we współpracy z własnym synem, kierownikiem sprzedaży, Michaelem, wyłożył tu fundamenty handlu w dzisiejszym skomplikowanym świecie, w którym najważniejsze są relacje międzyludzkie. Autorzy wskazują najlepsze praktyki zawodowców odnoszących największe sukcesy, między innymi:- siedem sposobów wykrycia (i uniknięcia) nierokującego powodzenia klienta,- ćwiczenia umysłowe, które pozwalają przekształcić odrzucenie w iskrę zainteresowania,- jak połączyć sprzedaż relacyjną, konsultacyjną i edukacyjną,- jakie jest najpotężniejsze pytanie, które można zadać klientowi,- praktyczne wskazówki pozwalające ulepszyć prezentację i potroić sprzedaż,- skuteczne narzędzie, które pozwala natychmiast zmienić obojętnych ludzi w klientów,- co mówić, gdy klient narzeka na cenę,- dlaczego ""pomyślę o tym"" oznacza w języku klienta ""żegnam"" - i jak unikać tych słów,- 7 kluczowych technik, które odpowiedzialne są za 90 procent udanych transakcji,- jak uzyskać powtórne zakupy w naszym ""społeczeństwie rekomendacji"",- prawdziwe powody, dla których klienci nie dokonują zakupu,- strategie, które pozwolą przejść od działań o niskiej skuteczności do działań o wysokiej skuteczności,- jak podwoić ilość czasu spędzanego twarzą w twarz z obiecującymi klientami i jak osiągać z tego korzyści,- i dużo, dużo więcej!Pytania samooceny, przykładowe dialogi, przykłady pokazujące najlepsze praktyki w działaniu, przydatne ćwiczenia oraz inspiracja, z której słynie Brian Tracy - to wszystko sprawi, że z łatwością opanujesz bezcenne idee i techniki.Wszyscy wielcy sprzedawcy zaczynali od samego dołu, nie dysponowali ani umiejętnościami, ani poczuciem bezpieczeństwa. Doszli na szczyt nie dlatego, że stosowali jakieś ""sztuczki"" czy ""sekretne metody"", ale dzięki opanowaniu sprawdzonych umiejętności, które zapewniają odpowiednią skuteczność i zarobki, o jakich zawsze marzyłeś. Naucz się podstaw i ciesz się swoją drogą na szczyt.BRIAN TRACY jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy International, specjalizującej się w szkoleniach i rozwoju jednostek i organizacji. Jest uznanym na całym świecie szkoleniowcem z zakresu sprzedaży - przeszkolił więcej osób w większej liczbie branż i krajów niż jakikolwiek inny trener. Jest też autorem 55 bestsellerów, które przetłumaczono na 38 języków. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.MICHAEL TRACY jest wiceprezesem Działu Sprzedaży i Rozwoju Biznesu w Analog Analytics, firmie działającej w branży SaaS (oprogramowanie jako usługa), która w maju 2012 roku została zakupiona przez spółkę akcyjną Barclays. Wcześniej założył internetową firmę marketingową i kierował grupami sprzedaży obwoźnej dla takich firm jak AT&T i Verizon. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.
Okładka książki Kształtowanie liderów. Jak pomóc innym w pełni...

39,90 zł 31,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Dlaczego niektórzy ludzie osiągają wielkie sukcesy osobiste, ale nigdy nie udaje im się odnieść sukcesu w budowaniu firmy czy kształtowaniu swojej organizacji? John C. Maxwell zna odpowiedź na to pytanie. „W ciągu dwudziestu pięciu lat pracy przywódczej – mówi Maxwell – nauczyłem się przede wszystkim tego, że miarą sukcesu lidera jest klasa ludzi z jego najbliższego otoczenia”. Najważniejsze przesłanie tej książki jest takie, że w pojedynkę niczego nie da się zdziałać. Wizja, energia, determinacja i siła przekonań to za mało. Jeśli chcesz odnieść sukces jako lider, musisz nauczyć się kształtować liderów wokół siebie. Musisz tworzyć własny zespół. Musisz znaleźć sposób na to, żeby twoja wizja została dostrzeżona i wdrożona oraz żeby inni zaangażowali się w jej realizację. Lider potrafi nakreślić ogólny obraz sytuacji, ale potrzebuje innych liderów do tego, aby ten mentalny obraz przełożyć na rzeczywistość. Tylko nieliczni liderzy otaczają się innymi liderami, ale to właśnie oni generują największą wartość dla swoich organizacji. Bez względu na to, czy stoisz na czele organizacji non profit, małej firmy czy firmy z listy Fortune 500, książka Kształtowanie liderów pomoże ci wspierać innych w pełnym wykorzystaniu własnego potencjału oraz wprowadzić organizację na zupełnie nowy poziom działalności. John C. Maxwell jest uznanym w świecie ekspertem w dziedzinie przywództwa, wykładowcą i autorem, który sprzedał już ponad dwanaście milionów egzemplarzy swoich książek. Jego organizacje przeszkoliły już ponad milion przywódców na całym świecie. Doktor Maxwell jest założycielem firm Injoy Stewardship Services oraz EQUIP.
Okładka książki Medycyna ziołowa

29,90 zł 24,21 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Poznaj chemię i energię ziół. •    Naucz się rozróżniać, przyrządzać i podawać zioła •    Zrozum działanie leków opartych na ziołach •    Poznaj właściwości i zastosowania europejskich ziół Zioła przywracają ciału harmonię i mobilizują jego leczące moce. Pomagają na więcej sposóbów i dolegliwości, niż sądzi większość ludzi. Nie bez powodu ziołolecznictwo jest najstarszą formą uzdrawiania, rozwijaną i stosowaną niezależnie od postępu medycyny konwencjonalnej. Ucząc się zielarstwa, lepiej poznasz swój organizm i to, jak przepływa przez niego energia w postaci reakcji biochemicznych. Poznasz rodzaje ziół i sposoby ich podawania. Być może zaczniesz je zbierać. I doświadczysz ich wspaniałego wpływu na zdrowie oraz samopoczucie. Poradnik jest napisany zwięźle i przejrzyście, tak abyś mógł łatwo dotrzeć do wybranych problemów zdrowotnych bądź ziół. Znajdziesz w nim: •    zielnik, •    przepisy na mikstury lecznicze, •    nazwy i opisy ziół przydatnych na poszczególne dolegliwości, od chorób układu krążenia po bóle głowy, bezsenność i problemy hormonalne •    sposoby dawkowania, zalecenia i przeciwwskazania, •    zestawienia ze składem chemicznym ziół. Nina Nissan jest doświadczoną zielarką. Prowadzi znaną w Londynie praktykę ziołoleczniczą. Od wielu lat uczy medycyny ziołowej w Wielkiej Brytanii, w Niemczech i na Karaibach. Posiada certyfikat brytyjskiego National Institute of Medical Herbalists.
Okładka książki Droga do bogactwa w działaniu. Podróż trwa

44,90 zł 38,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Bycie właścicielem firmy to najpewniejszy sposób na osiągnięcie bogactwa. Legendarny guru biznesu, Brian Tracy, pisze i mówi o tym od wielu lat, a w tej książce ujawnia sekrety wykorzystania własnej firmy jako trampoliny do niezależności finansowej. Sprawdzone sposoby działania pomogą ci w szybszym rozwoju własnej firmy oraz osiągnięciu wysokiej rentowności.
Okładka książki Wykorzystaj swoje silne strony. Użyj dźwigni...

39,90 zł 24,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Użyj dźwigni swojego talentu Książkami, które stały się sprzedanymi w milionowych nakładach bestsellerami, Po pierwsze: Złam wszelkie zasady oraz Teraz odkryj swoje silne strony, Marcus Buckingham dał początek ruchowi wykorzystywania swoich silnych stron, który obecnie szeroką falą rozlewa się po świecie – od firm prywatnych po organizacje rządowe i edukacyjne. Teraz, gdy ruch jest już w pełni rozwinięty, Buckingham napisał nową książkę, w której pragnie odpowiedzieć na kluczowe pytanie: w jaki sposób można zastosować swoje silne strony, aby uzyskać możliwie jak największy sukces w pracy? Z tej książki dowiesz się: • Dlaczego twoje silne strony nie są jedynie tym „w czym jesteś dobry”, a słabe strony tylko tym „w czym jesteś zły”. • Jak wykorzystać różne oznaki, by prawidłowo wskazać swoje silne strony. • Co możesz zrobić każdego tygodnia, aby coraz więcej czasu poświęcać na zadania, które wykorzystują twoje silne strony, a coraz mniej na te zadania, które obniżają twoją skuteczność. • Jak rozmawiać ze swoim szefem i współpracownikami o swoich silnych stronach, aby nie odnieśli wrażenia, że chwalisz się albo narzekasz. • Jak przeprowadzić cotygodniowy, 15-minutowy rytuał, który pozwoli ci przez całą karierę wykorzystywać swoje silne strony. Wykorzystaj swoje silne strony otworzy przed tobą i twoją firmą nowe i niezbadane jeszcze obszary. Dołącz się do ruchu silnych stron i rozwijaj się. Weź udział w sześciokrokowym i sześciotygodniowym programie, który pozwoli ci odkryć pełny, ukryty wymiar swoich zalet. Odwiedź witrynę SIMPLYSTRENGTHS.COM i dowiedz się, jaki tkwi w tobie potencjał. Badania wykazują, że większość ludzi nie wykorzystuje pełni swoich możliwości – jedynie 17 procent pracowników jest przekonane, że w pełni realizuje swój potencjał. Książka Wykorzystaj swoje silne strony ma na celu zachęcenie wszystkich do wzięcia udziału w sześciokrokowym i sześciotygodniowym programie, który pozwoli im odkryć pełny, ukryty wymiar swoich zalet. Buckingham pokazuje, w jaki sposób przejąć kontrolę nad swoimi silnymi stronami i pod nosem szefa zmienić zakres swoich obowiązków. Dzięki ćwiczeniom, które staną się regularną częścią twojego tygodnia w pracy, oraz sprawdzonym taktykom opracowanym przez ludzi, którzy zastosowali już tę wiedzę w praktyce, książka Wykorzystaj swoje silne strony da ci całkowicie odmienne podejście do całej twojej kariery zawodowej. Elementem programu jest test internetowy Strengths Engagement Track, który pozwala precyzyjnie zmierzyć poziom wykorzystania silnych stron ¬– tak swoich, jak i całego zespołu – w pracy. Możesz także pobrać dwa pierwsze odcinki filmów uzupełniających tę książkę z uznanej serii „Trombone Player Wanted ”. O autorze MARCUS BUCKINGHAM przez 17 lat pracował w Organizacji Gallupa, w której zajmował się badaniami nad najlepszymi liderami, kierownikami i przedsiębiorstwami. Wyniki tych badań stały się podstawą bestsellerów Po pierwsze: Złam wszelkie zasady oraz Teraz odkryj swoje silne strony, których Buckingham był współautorem. Jego sylwetkę przedstawiano w „New York Timesie” oraz w czasopismach „Fortune”, „Business Week” i „Fast Company”. Obecnie prowadzi własną firmę, która zajmuje się konsultingiem oraz prowadzeniem szkoleń – tradycyjnych i internetowych.
Okładka książki Pomarańczowa rewolucja w biznesie MP3 - Audiobook
audiobook

39,90 zł 31,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Przełomowy sukces osiąga się dzięki samonapędzającym się zespołom! Adrian Gostick oraz Chester Elton, bestsellerowi autorzy i znani konsultanci specjalizujący się w dziedzinie przywództwa, napisali przełomowy poradnik na temat tworzenia wysoce efektywnych zespołów. Badania wskazują, że zaledwie 20 procent zespołów choćby zbliża się do pełnego wykorzystywania własnego potencjału. W jaki sposób twój zespół może znaleźć się w tym gronie? Na podstawie przełomowych danych zgromadzonych przez Best Companies Group podczas wywiadów z udziałem 350 tysięcy osób, a także na podstawie niezwykłych analiz wyjątkowych zespołów funkcjonujących w wiodących firmach, takich jak Zappos.com, Pepsi Beverages Company czy Madison Square Garden, autorzy zidentyfikowali kluczowe cechy charakterystyczne dla członków przełomowych zespołów. Wskazali również zestaw zasad obowiązujących w wybitnych zespołach – zasad kształtujących kulturę pozytywnej pracy zespołowej i umożliwiających osiąganie nadzwyczajnych rezultatów.
Okładka książki Droga do finansowej wolności. Pierwszy milion... - Audiobook
audiobook

29,90 zł 23,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Pierwszy milion w ciągu siedmiu lat Czy problemy finansowe spędzają ci sen z powiek? A może dzięki pieniądzom jesteś w stanie urzeczywistnić wszystkie swoje pragnienia? Ta książka pokazuje drogę do dobrobytu, finansowego zabezpieczenia i finansowej wolności – drogę dostępną dla każdego. Bodo Schäfer odkrywa przed nami wypróbowane sekrety budowania bogactwa i przedstawia zdumiewająco proste i jednocześnie bardzo skuteczne techniki przynoszącego zyski obchodzenia się z pieniędzmi. Z Audiobooka dowiesz się, jak: w ciągu siedmiu lat zarobić pierwszy milion, dzięki zastosowaniu 11 zaskakująco efektywnych metod niemalże natychmiast zwiększyć swoje dochody, w zadziwiająco krótkim czasie zacząć żyć z procentów, uzyskiwać co najmniej 12-procentowe odsetki, szybko pozbyć się długów i jednocześnie budować swój majątek, zaprząc do pracy lokaty pieniężne. Wyobraź sobie, że nie musisz już martwić się o pieniądze. Masz odpowiednią rezerwę finansową, może nawet milion złotych. Żyjesz spokojnie, możesz sobie na wszystko pozwolić. Zajmujesz się tylko tym, co naprawdę sprawia ci przyjemność... To nie są mrzonki. To wszystko może się wkrótce urzeczywistnić – możesz stać się milionerem znacznie szybciej, niż kiedykolwiek mógłbyś przypuszczać. Twoja osobista zamożność – dzięki której staniesz się człowiekiem wolnym i niezależnym – jest w zasięgu ręki, nawet jeśli nie należysz jeszcze do osób dobrze zarabiających.Spis Treści: Podziękowania Przed mowa Analiza: jak przedstawiają się twoje finanse? PODSTAWY 1. Czego naprawdę chcesz? 2. Co oznacza pojęcie „odpowiedzialność"? 3. Czy dorobienie się miliona graniczy z cudem? 4. Dlaczego nie ma więcej bogatych ludzi? 5. Co naprawdę myślisz o pieniądzach? JAK DOROBIĆ SIĘ PIERWSZEGO MILIONA? - PRAKTYCZNY PODRĘCZNIK 6. Długi 7. Jak zwiększysz swoje zarobki 8. Oszczędzać - płacić samemu sobie 9. Nlezwykłość zjawiska „procenty z procentów" 10. Akcje - sposób na pomnażanie pieniędzy 11. Fundusze - pozwól innym pomnażać twoje pieniądze 12. Finansowa osłona, finansowe zabezpieczenie, finansowa wolność 13. Mentor i sieć ekspertów 14. Pieniądze można siać Spojrzenie w przyszłość: co dalej?
Okładka książki Pięć dysfunkcji pracy zespołowej MP3 - Audiobook
audiobook

29,90 zł 23,61 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Opowieść o przywództwie Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Stworzył porywającą fabułę z pozornie prostym przesłaniem adresowanym do wszystkich, którzy dążą do tego, by stać się wyjątkowymi liderami zespołów. Po pierwszych dwóch tygodniach obserwowania problemów występujących w firmie DecisionTech Kathryn Petersen, jej nowy dyrektor generalny, przeżyła wiele chwil zwątpienia, czy w ogóle powinna była przyjmować tę pracę. Wiedziała jednak, że niewiele przemawiało za odrzuceniem tej propozycji. Przede wszystkim przejście na emeryturę sprawiło, że stała się niecierpliwa i nic nie ekscytowało jej tak, jak trudne wyzwania. W chwili gdy zdecydowała się przyjąć tę pracę, nie zdawała sobie jednak sprawy z tego, jak źle funkcjonuje zespół zarządzających i jakie wyzwania rzucą jej jego członkowie - wyzwania większe niż te, które napotkała kiedykolwiek wcześniej. Kathryn Petersen staje wobec ostrego kryzysu przywództwa: ma pojednać zespół pogrążony w chaosie zagrażającym bytowi całej firmy. Czy odniesie sukces? Czy zostanie zwolniona? Czy firma upadnie? Pasjonujące opowiadanie Lencioniego nieustannie przypomina nam, że przywództwo wymaga tyleż odwagi, co przenikliwości. W trakcie opowiadania Lencioni odkrywa przed nami pięć dysfunkcji stanowiących samo sedno przyczyn częstych trudności, jakie przeżywane są w pracy zespołowej. Autor nakreśla nam model i etapy działań, dzięki którym będziemy mogli pokonać te przeszkody i budować spójne i skuteczne zespoły.
Okładka książki Jednominutowy menedżer i przywództwo MP3 - Audiobook
audiobook

19,90 zł 15,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jednominutowy Menedżer i przywództwo w jasny i prosty sposób uczy menedżerów sztuki Przywództwa Sytuacyjnego - prostego systemu, w którym nie uznaje się tradycyjnej postawy, polegającej na traktowaniu wszystkich podwładnych w ten sam sposób. Dowiesz się z niej, dlaczego indywidualne dostosowywanie stylów kierowania do poszczególnych pracowników jest tak ważne, dlaczego warto wiedzieć, kiedy należy udzielać wskazówek, wspierać, a kiedy krytykować, oraz jak wybrać styl przywództwa najlepszy dla danej osoby. Dowiesz się także, jak konsekwentne stosowanie jednominutowych technik poprawi jakość zarządzania i przyczyni się do wzrostu motywacji wśród pracowników twojej firmy. Jednym z niełatwych wyzwań menedżera jest stosowanie zasad przywództwa sytuacyjnego. Warto zatem sięgnąć po pozycję, która w jasny i przejrzysty sposób prezentuje zalety takiego stylu motywowania. Jednominutowy Menedżer i przywództwo to książka prezentująca ciekawe przykłady i sposoby realizacji celów, jakie menedżer chce osiągnąć. Agnieszka Pawlak, dyrektor serwisu www.qpracy.pl
Okładka książki Książę- Niccolo Machiavelli

29,90 zł 23,61 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książę"" to nieśmiertelne lekcje, które do dziś kształtują myślenie liderów na całym świecie. Mądrość Machiavelliego wykracza dalece poza tak zwane ,,machiawelizmy"". Machiavelli był znakomitym psychologiem rozpracowującym przeciwników na wiele ruchów do przodu. Dostrzegał złożoność podejmowania strategicznych decyzji. Widział wielowymiarowość potęgi organizacji i państw. Widział wczesne sygnały oznaczające umacnianie i osłabianie się władzy swojej i przeciwników. A oprócz tego był piekielnie skuteczny. W ""Księciu"" Machiavelli utrwalił zasady przywództwa i filozofię, które wymykają się dzisiejszym ramom. Składając to dzieło w Państwa ręce, wierzymy, że współcześni liderzy zrobią dobry użytek z mądrości Makiawela.
Okładka książki Nie zjadaj cukierka od razu - Audiobook
audiobook

24,90 zł 19,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Cierpliwość cenniejsza niż złoto… Arthur jest szoferem, który w pół godziny potrafi rozwiązać krzyżówkę w New York Timesie, przeprowadzić analizę stanu gospodarki Ameryki Łacińskiej i wykonać w pamięci obliczenia szybciej niż inni za pomocą kalkulatora. Jonathan jest równie inteligentny jak Arthur, równie pracowity, tyle tylko że jest milionerem. Z tej książki dowiesz się: - Dlaczego Jonathan siedzi na tylnej kanapie limuzyny, a Arthur z przodu? - Dlaczego ich życiowe osiągnięcia są tak różne? - Co wyjaśnia różnicę między sukcesem a porażką? Odpowiedź kryje się w przełomowym badaniu przeprowadzonym przez Uniwersytet Stanforda. W pokoju pozostawiono dzieci, każde z jednym cukierkiem, i poinformowano je, że albo mogą go zjeść, albo poczekać, a po piętnastu minutach dostaną drugiego jako nagrodę za cierpliwość. Niektóre z nich zjadły swojego cukierka od razu. Inne czekały. Prawdziwe znaczenie eksperymentu ujawniło się dziesięć lat później, kiedy badacze odkryli, że dzieci, które czekały na nagrodę, osiągały w życiu większe sukcesy niż dzieci, które natychmiast zjadły swojego cukierka. Joachim de Posada, światowej sławy ekspert motywacyjny, który współpracował z tysiącami menedżerów i zawodowych sportowców, nie zmarnował tej lekcji. „Teoria cukierka” jest zwieńczeniem trzydziestu lat poszukiwań odpowiedzi na pytanie, dlaczego jednym się udaje, a innym nie. Posada był przekonany, że kluczowa różnica między sukcesem a porażką nie polega jedynie na ciężkiej pracy lub większej inteligencji, ale na zdolności do odroczenia gratyfikacji. Osoby potrafiące oprzeć się „cukierkom” osiągają większy sukces, podczas gdy reszta z nas zjada swoją porcję od razu, tym samym zwiększając swój dług i niezadowolenie, niezależnie od zawodu i zarobków. Ale nie musi tak być. Za pomocą prostego opowiadania i przykładów wziętych z życia ta zdolna odmienić twoje życie książka pokazuje, w jak wielkim stopniu decyzje, które dziś podejmujesz, mogą zaowocować jutro – jeśli tylko nie zjesz swojego cukierka…od razu! „Cierpliwość - cecha zwycięzców nie tylko, jeśli chodzi o biznes. Na każdym etapie kariery zakładamy sobie cele, wyobrażamy przyszłość, w której już je osiągnęliśmy. Jednak podobno to droga cieszy znacznie bardziej, niż cel – jeśli tylko znajdziemy w sobie siłę, by nie jeść cukierka od razu, by nie wybierać skrótów, by żyć najlepiej, jak potrafimy – każdego dnia, w każdej chwili. Gorąco polecam tę niezwykłą książkę.” Andrzej Hałabis, wiceprezes „DIAMENT” – Doradcy Finansowi sp. z o.o. Czyta: Robert Michalak

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj