KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo MT Biznes

Okładka książki Przywództwo

29,90 zł 23,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Urodzeni liderzy należą do rzadkości. Co zatem sprawia, że człowiek staje się przywódcą i źródłem inspiracji dla innych? Specjalista od zagadnień związanych z dążeniem do sukcesu Brian Tracy pomógł tysiącom ludzi stać się wyjątkowymi liderami, a teraz ujawnia w tej zwięzłej, ale bardzo treściwej książce, jak można: • pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością; • budzić poczucie celu w organizacji; • myśleć strategicznie i mieć w głowie ogólny obraz sytuacji; • przekształcać trudności w okazje do wykorzystania; • podejmować właściwe ryzyko; • jasno mówić o celach i strategiach oraz zdobywać poparcie dla nich; • tworzyć zwycięskie zespoły; • pomagać zwykłym ludziom w osiąganiu nadzwyczajnych wyników; • pielęgnować wartościowe relacje i wykorzystywać prawo wzajemności; • stać się naturalnym kandydatem na przywódcę, który poprowadzi organizację do zwycięstwa. Wybitne przywództwo jest umiejętnością, której można się nauczyć. Ta niezastąpiona, mała książeczka, wypełniona po brzegi opisami wypróbowanych metod, pomoże ci odblokować twój potencjał przywódcy. Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi
Okładka książki Mała książeczka o inwestowaniu w akcje wzrostowe

39,90 zł 31,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Wśród współczesnych inwestorów działających na rynku akcji wzrostowych Louis Navellier cieszy się ogromnym szacunkiem. Przez ostatnie dwadzieścia siedem lat osiągnął on ogromne zyski i pomógł innym inwestorom pobić rynek w stosunku cztery do jednego. Teraz, za pomocą niniejszej publikacji, pokaże ci, jak sam możesz tego dokonać. Inwestowanie w akcje wzrostowe ma na celu uzyskanie zysków kapitałowych, a nie przychodu.
Okładka książki Złam kod milionerów

39,90 zł 28,19 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Dlaczego jedni ludzie ledwie wiążą koniec z końcem, a inni opływają w dostatki? Czy tym drugim pisane jest lepsze życie? A gdybyś mógł zdobyć fortunę, nie tracąc niczego, co jest ci drogie — twoich wartości, zdrowia, przekonań duchowych, wolności, przyjaciół ani rodziny? Stać cię na więcej niż myślisz — autorzy tej książki wiedzą to z pierwszej ręki. W tej książce Hansen i Allen łączą siły i odkrywają sekret światłego bogactwa. Omawiają cztery kody fortuny i pokazują, jak je złamać: * Kod przeznaczenia * Kod pryzmatu * Kod anioła * Kod gwiazdy W kolejnych rozdziałach znajdziesz historie ludzi, którzy odkryli, jak niezwykłe życie jest im pisane i zaczęli podążać śladami swego przeznaczenia. Ty zrobisz to samo, ale najpierw dowiesz się, jak zamienić w miliony to, co już posiadasz, nauczysz się tworzyć swoje światłe sprawozdania finansowe i przekonasz się, że zarabianie pieniędzy idzie w parze z dzieleniem się posiadanymi skarbami. Najpiękniejsze w tym wszystkim jest to, że dźwignia, która wyniesie cię wysoko w górę, jest w tobie — musisz tylko za nią pociągnąć, robiąc to, co w naturalny sposób wychodzi ci najlepiej. Twoja światła droga do bogactwa torowana ogniem żywej pasji rozpocznie się, gdy tylko uświadomisz sobie, co jest ci w życiu najdroższe (słowa książki pomogą ci odnaleźć tę pasję). Owszem, ta droga będzie wymagać od ciebie determinacji i ciężkiej pracy, lecz gdy już złamiesz kod milionerów, poczujesz, że po prostu „tak trzeba”. I życie już nigdy nie będzie takie jak dawniej. Czy jesteś gotów zostać światłym milionerem?
Okładka książki Globalni liderzy kolejna generacja

39,90 zł 34,29 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Oparta na wnioskach z wieloletnich badań sponsorowanych przez Accenture Institute for Strategic Change, książka Globalni liderzy – kolejna generacja systematycznie wskazuje wszystko, co globalni liderzy jutra będą musieli wiedzieć, robić i w co wierzyć – a zarazem mówi potencjalnym liderom, jak mają pogłębiać umiejętności i wartości, które będą im potrzebne, aby odnosić sukcesy na najwyższych poziomach zarządzania organizacją. Światowej sławy specjalista od coachingu dla kadr kierowniczych Marshall Goldsmith oraz współautorzy książki – Cathy L. Greenberg, Alastair Robertson i Maya Hu-Chan – odkrywają nowe „czynniki przywództwa” jutra: myślenie globalne, docenianie zróżnicowania, zmysł technologiczny, gotowość do partnerstwa i otwarcie na dzielenie się przywództwem. Książka wskazuje nowej generacji liderów potrzebne im idee, wyjaśniając takie zagadnienia jak: * Dlaczego „dzisiejsze” umiejętności przywódcze po prostu nie będą wystarczające Globalne wyzwania siłą napędową nowej rewolucji w przywództwie * Dzielenie się przywództwem, kształtowanie relacji partnerskich, zarządzanie sojuszami Kolejne kroki poza organizację „nakazowo-kontrolną” * Przywództwo w erze kapitału intelektualnego Zwycięskie idee, zwycięscy ludzie * Wykorzystanie zróżnicowania dla rzeczywistej przewagi nad konkurencją Nie ma innej możliwości — tę ogromną szansę po prostu trzeba wykorzystać * Mistrzostwo osobiste, osobista uczciwość Zanim poprowadzi się innych, trzeba poprowadzić siebie
Okładka książki Myśl śmiało i pokaż na co cię stać

57,05 zł 42,17 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Dwa spośród największych światowych umysłów biznesu ujawniają sekrety myślenia w wielkim formacie – śmiałego myślenia i działania – które prowadzi do niezrównanych sukcesów. Razem są żywym przykładem, jak śmiałe, WIELKOFORMATOWE myślenie i wyczucie, kiedy agresywnie forsować swoje zdanie – bez względu na to, co powiedzą krytycy czy oponenci – może pomóc w osiąganiu maksimum w życiu osobistym i zawodowym.
Okładka książki Wzbogać się na swój własny sposób

44,90 zł 32,75 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Nie ignoruj więcej złotych szans, o które codziennie się potykasz Obserwujesz bogatych tego świata i pytasz: ""Od czego oni zaczęli? Jak stali się wielcy?"". Odpowiedź: ""Twoje życie zewnętrzne jest lustrzanym odbiciem twoich myśli i przekonań"". Bogactwo najpierw kiełkuje w głowie, a dopiero potem staje się rzeczywistością. Większość firm, które dziś osiągają sukcesy, nie istniała jeszcze parę lat temu. Kilka lat temu nie było jeszcze większości produktów i usług, które dziś biją rekordy sprzedaży. Wielkie fortuny jutra zarobią firmy, których dziś jeszcze nie ma. Dlatego możesz rozpocząć swoją drogę do sukcesu w każdej chwili, nawet bez dużych pieniędzy na starcie. Dowiedz się jak: zrobić pierwszy biznes, mając mało pieniędzy; jakimi cechami charakteru i osobowości bogaci różnią się od biednych; co większość świeżo upieczonych przedsiębiorców robi nie tak; które ze ścieżek do bogactwa dają największe szanse na sukces; jak wypracować w sobie przekonania i nawyki pchające cię w górę.
Okładka książki Elementy perswazji

31,40 zł 20,41 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Według mistrzów opowiadania, jakimi są Richard Maxwell i Robert Dickman, opowiadanie bardzo przypomina bieganie. Każdy wie, jak to robić, lecz mało kto przebiegł milę w czasie krótszym niż cztery minuty. Co różni znakomitych biegaczy od całej reszty? Ci wielcy nie tylko wiedzą, jak odbić się w każdym kroku, ale również — jak w każdym kroku dopasować do siebie pracę wszystkich mięśni, aby nie zmarnować żadnego wysiłku i osiągnąć cel. Najlepsi na świecie biegacze znają bieganie na wylot. Najlepsi na świecie przywódcy znają na wylot opowiadanie. Maxwell i Dickman uczą czytelnika Elementów perswazji, jak należy opowiadać. Pokazują, że umiejętność opowiadania jest istotna w każdej branży i że każdy może wykorzystać jego siłę. Aby stworzyć — w każdej sytuacji — doskonałe opowiadanie, potrzeba: - pasji, aby słuchacze byli zainteresowani zakończeniem - bohatera, który jest siłą napędową akcji - antagonisty, który przeciwstawia się bohaterowi - chwili świadomości, w której bohater odkrywa sposób na pokonanie przeszkód - transformacji — osiągnięcia przez bohatera jego upragnionego celu Dzięki temu prostemu przepisowi nasze opowiadania pozwolą nam sprzedawać produkty, inspirować pracowników do rozwiązywania problemów i innowacji — oraz z pewnością przyniosą nam więcej pieniędzy. Maxwell i Dickman korzystają ze swych doświadczeń zawodowych (w branży rozrywki i w dziedzinie doradztwa dla przedsiębiorstw), aby przedstawić przepis na skuteczne powiadanie. Każde z nich musi obejmować pięć podstawowych elementów: PASJĘ, z jaką się je powiada, BOHATERA, który prowadzi nas przez akcję opowiadania i pozwala nam spoglądać na nie jego oczami, ANTAGONISTĘ lub przeszkodę, których pokonanie jest zadaniem bohatera, chwilę ŚWIADOMOŚCI, która pozwala bohaterowi odnieść zwycięstwo, oraz naturalny wynik — TRANSFORMACJĘ bohatera i świata. Zgódźmy się: przewodzenie jest o wiele zabawniejsze od podążania w czyjeś ślady. Nawet jeśli ktoś nie chce zostać dyrektorem generalnym ani zmieniać świata, z pewnością chce mieć wpływ na swoją własną pracę i swoje własne idee. A to właśnie uzyskujemy w ostatecznym rachunku dzięki umiejętności opowiadania. Richard Maxwell udostępnia klientom FirstVoice swoje umiejętności rozwijane w ciągu 25 lat kariery autora tekstów i producenta w branży filmowej i telewizyjnej. Był producentem takich filmów fabularnych jak /Wyzwanie/, /Wąż i tęcza/ oraz /W cieniu Chin/; ponadto jako redaktor scenariuszy współpracował ze wszystkimi głównymi wytwórniami Hollywood i wieloma producentami niezależnymi. Mieszka w Pacific Palisades w Kalifornii z żoną Christine. Robert Dickman zajmuje się coachingiem dla menedżerów z wyższych szczebli zarządzania, specjalizując się w strategiach narracyjnych w kontekście komunikacji w przedsiębiorstwie, projektowania produktu i kształtowania marki. Działalność swoją prowadzi w FirstVoice, agencji doradczej wyspecjalizowanej w wykonywanych na zlecenie firm szkoleniach w zakresie świadomości mediów. Robert był mnichem w japońskim klasztorze zen Ryutaku-ji w Mishimie, potem aktorem i specjalistą od coachingu, współpracującym z najwybitniejszymi aktorami w sprawach gry i komunikacji. Mieszka w Santa Monica w Kalifornii z żoną Aimee i córką Rylie. Elementy perswazji to dobrze, nawet błyskotliwie napisana książka, która przekonująco dokumentuje zasadniczą rolę opowiadań w naszym codziennym życiu zawodowym i osobistym. — Jim Kouzes, współautor bestsellerów The Leadership Challenge oraz A Leader’s Legacy Opowiadanie jest kluczem do każdej niemal komunikacji w działalności gospodarczej. Książka ta pokazuje, czego potrzeba, aby dobrze opowiadać. Kto chce, by jego opowiadanie miało szczęśliwe zakończenie, niech ją przeczyta! — Marshall Goldsmith, specjalista od coachingu i autor bestsellera What Got You Here Won’t Get You There
Okładka książki Zasada OZ

49,90 zł 39,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Żadna firma nie może pozwolić sobie na brak odpowiedzialności! „Zasada Oz opisuje to, co wszyscy podejrzewaliśmy – że to nie tylko Ameryka przeżywa kryzys, ale kryzys przeżywa także amerykański charakter. Dobra wiadomość jest taka, że Connors, Smith i Hickman opisują także „żółtą brukowaną drogę” którą wszyscy musimy podążyć, aby odzyskać te cechy, które są wymagane do osiągnięcia sukcesu.” – STEPHEN R. COVEY, autor książki 7 nawyków skutecznego działania oraz Zasady skutecznego przywództwa „W książce Zasada Oz idee, które pojąć może każdy pracownik – odpowiedzialność, zaangażowanie pracowników, kontynuowanie wysiłków i wydajna realizacja. Zastosowanie wszystkich tych idei może przełożyć się bezpośrednio na zyski firmy. Polecam tę książkę każdemu, na każdym poziomie organizacji, kto szuka tego następnego kroku na drodze ku budowie doskonałych zespołów i osiągnięciu rezultatów.” – DAVID SCHLOTTERBECK, prezes i dyrektor naczelny ALARIS Medical Systems ROGER CONNORS oraz TOM SMITH są współzałożycielami firmy Partners In Leadership, Inc., znanej na całym świecie z prowadzenia szkoleń na temat odpowiedzialności. Mając ponad siedmiuset klientów w pięćdziesięciu sześciu krajach, każdego roku szkolą dziesiątki tysięcy osób, przekazując im wiedzę na temat sprawdzonych koncepcji odpowiedzialności zawartych w Zasadzie Oz. CRAIG HICKMAN jest współautorem międzynarodowych bestsellerów: Creating Excellence oraz Mind of a Manager, Soul of a Leader i wielu innych książek biznesowych.
Okładka książki Traf w sedno. Jak mówić, aby przekonać

59,90 zł 32,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

SPRAWNA, PEWNA I SKUTECZNA KOMUNIKACJA Czy zdarzyło ci się żałować: „dlaczego wtedy tego nie powiedziałem?”, „dlaczego nie zareagowałem w taki sposób?”. Czy zastanawiasz się, co by się stało, gdybyś w pewnych sytuacjach powiedział coś innego bądź w inny sposób? Być może sfinalizowałbyś transakcję, dostał awans lub kupił samochód? W przełomowych chwilach naszego życia słowa liczą się często w równym stopniu jak czyny. Powiedzieć stosowną rzecz, adekwatnym tonem, w odpowiednim momencie – często to właśnie od tego zależy sukces. Takie chwile zdarzają się zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Bill McGowan, wybitny ekspert ds. mediów, w książce Traf w sedno wyjaśnia strategie przekazywania skutecznych komunikatów. Przedstawia w tym celu siedem zasad, a wśród nich: Zasadę Scorcese: Wykorzystaj element wizualny, by przykuć uwagę odbiorców. Zostań reżyserem filmu, który będzie się rozgrywać w wyobraźni twojego słuchacza. Zasada niesiedzenia na ogonie: Unikaj werbalnych stłuczek i zawodowych katastrof, utrzymując bezpieczną odległość konwersacyjną od rozmówcy. W razie wątpliwości przestań mówić i zacznij słuchać. Zasada sosu do makaronu: Walcz z nudą, maksymalnie skracając swoje przesłanie. Zadbaj o to, aby przekaz był z jednej strony możliwie krótki, z drugiej zaś maksymalnie treściwy. Dzięki książce Traf w sedno dowiesz się, jak unikać komunikacyjnych pułapek. Siedem zasad przekonywania to bardzo skuteczne rady, które łatwo sobie przyswoić, łatwo wdrożyć i łatwo biegle opanować. Dzięki nim zaczniesz się posługiwać właściwym językiem – zarówno na poziomie werbalnym, jak i niewerbalnym – to natomiast spowoduje, że będziesz bardziej pewny siebie, bardziej zdecydowany i skuteczniejszy. Będziesz potrafił wzbudzić zainteresowanie odbiorcy i trafić do niego z przesłaniem, które na długo pozostanie w jego pamięci.
Okładka książki Nadzwyczajna usługa.Jak przekuć zaangażowanie...

49,90 zł 39,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka ukazała się w USA w lutym 2012 r. nakładem Harvard Business Review Press.Książka w chwili ukazania się spotkała się z dużym zainteresowaniem, o czym świadczy m.in. duża liczba recenzji i omówień.Połączenie umiejętności obu autorek (jedna to profesor w Harvard Business School, druga to konsultant biznesowy) zaowocowało książką dobrze łączącą dużą ilość wiedzy z przystępnym jej podaniem.Nie ma nic nowego w podkreślaniu wielkiego znaczenia jakości usług we współczesnym biznesie. Natomiast zawsze ciekawe i użyteczne jest zapoznanie się z kompetentnie i przystępnie przedstawionym całościowym podejściem do zagadnienia projektowania systemów dobrej obsługi klienta.Jak zwykle w amerykańskich książkach biznesowych, silną stroną książki jest duża liczba przykładów z różnych branż.Autorki przekonująco dokumentują, że obsługa klienta nie może stanowić dodatku do ""normalnej"" działalności firmy, zwłaszcza w sektorze usług; obsługa klienta stanowi istotę działania firmy usługowej.Każdy rozdział kończy się podsumowaniami w formie pigułek zasad i reguł do zastosowania w praktyce.W sumie jest to solidna, ciekawa i bardzo dobrze napisana, a przy tym użyteczna książka dla profesjonalistów zajmujących się obsługą klientów.
Okładka książki Lojalnośc 3.0 czyli jak zrewolucjonizować...

59,90 zł 47,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka ukazała się w USA w czerwcu 2013 r. nakładem wydawnictwa McGraw-Hill. Choć w tej chwili znajduje się na 73 484. miejscu w rankingu Amazon.com najlepiej sprzedających się książek, także w Amazon.com znajduje się informacja, że książka trafiła na listy bestsellerów WSJ oraz NYT. Autor definiuje lojalność 3.0 jako sumę motywacji, wykorzystania ogromnej ilości danych o klientach (big data) oraz grywalizacji. Motywacja jako taka nie stanowi nowości. Nowością są natomiast przedstawione w książce metody analizy ogromnych ilości danych o klientach. Podobnie nowością jest wykorzystanie technik motywacyjnych stosowanych od lat w grach komputerowych, co przyjęło się określać mianem grywalizacji. I oczywiście nowością jest połączenie tych trzech elementów w konkretne techniki motywacyjne. Pierwsza część książki jest poświęcona opisowi tych technik. Mimo że zwłaszcza techniki analityczne z dziedziny big data nie należą do łatwych zagadnień dla laika spoza branży IT, autorowi udaje się dokonać przeglądu tych technik w sposób przystępny. To samo dotyczy wykorzystania motywacji stosowanych w grach komputerowych w grywalizacji. Druga część książki zawiera kilkanaście studiów przypadku z różnych branż. Okazuje się, że metody przedstawione w książce stosują m.in. takie znakomite firmy jak SAP, Adobe, Kraft czy Ford. Z kolei trzecia część książki to rodzaj poradnika, jak wprowadzać techniki opisane w książce w życie. Oczywistą wartością książki jest to, że koncepcję grywalizacji – zarówno na
Okładka książki Kultura Kaizen. Budowanie i utrzymanie kultury...

64,90 zł 51,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Stwórz i utrzymaj kulturę kaizen w swojej organizacji. Wykorzystując ponad 50 lat zbiorczych doświadczeń specjalistów pomyślnie stosujących kaizen w trakcie transformacji organizacji z wielu branż, niniejsza książka wyjaśnia, jak szybko, ale trwale udoskonalić pracę i polepszyć wyniki. Jest szczegółowym przewodnikiem, dzięki któremu czytelnik dowie się, jak przeprowadzić usystematyzowane wdrażanie kaizen poprzez organizowanie warsztatów kaizen. Rzeczywiste przykłady ukazują, jak kultura kaizen sprawdza się w takich firmach jak Toyota, Zappos czy Wiremold. Ten praktyczny poradnik, pełen cennych spostrzeżeń liderów z Kaizen Institute, tłumaczy: dlaczego kultura kaizen jest konieczna, jakie jest prawdziwe znaczenie kaizen, skąd wywodzą się warsztaty kaizen, jak kaizen sprawdza się jako strategia w praktyce, jak utrzymać kulturę kaizen, jak rozpoznać organizacyjną gotowość do transformacji, jak pokonać kulturowe przeszkody, a ponadto zawiera studia przypadków omawiające faktyczne wdrażanie kaizen w organizacjach różnej wielkości i z różnych branż. Przedmowa Johna Toussainta, dyrektora zarządzającego Thedacare. Jon Miller może pochwalić się 20-letnim doświadczeniem z zakresu kaizen. Jest dyrektorem zarządzającym Kaizen Institute Consulting Group. Był współzałożycielem i dyrektorem zarządzającym Gemba Research zanim firma połączyła się z Kaizen Institute. Jest autorem wielu artykułów. Był tłumaczem i wydawcą Taiichi Ohno’s Workplace Management. Swój wkład wniósł również do wielu innych książek wydawnictwa McGraw-Hill, chociażby Gemba Kaizen czy Kaizen in Logistics and Supply Chains. Mike Wroblewski ma ponad 25-letnie doświadczenie w obszarze inżynierii przemysłowej, zarządzania produkcją i kaizen. Jest dyrektorem Kaizen Institute USA. Jest często zapraszany jako główny prelegent na konferencje, gdzie dzieli się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami z zakresu kaizen. Jaime Villafuerte ma 20-letnie doświadczenie na polu strategicznego i taktycznego wdrażania ciągłego doskonalenia. Jest dyrektorem ds. Lean Six Sigma w Jabil Inc., firmie zatrudniającej ponad 165 000 pracowników w 33 krajach. Przewodzi tam transformacji Lean Six Sigma. Jest autorem The Lean 6 Sigma Deployment Memory Jogger.
Okładka książki Twórcza wiara w siebie.Jak uwolnić w każym ...

49,90 zł 39,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka ukazała się w USA w połowie października 2013 r. nakładem wydawnictwa Crown Business.Autorami są bracia, Tom i David Kelley, kierujący znaną firmą designerską IDEO.MT Biznes wydał kilka lat temu książkę Toma Kelleya zatytułowaną Sztuka innowacji.Dla osób zainteresowanych projektowaniem przemysłowym oraz innowacjami to jest s u p e r ciekawa książka.Autorzy twierdzą, że kreatywność nie jest rzadkim i wyjątkowym darem Bożym, że ma ją w sobie w jakimś stopniu każdy z nas, natomiast problem polega na tym, że zarówno proces edukacyjny, jak i praktyka biznesowa zamiast wyzwalać - zabijają w nas kreatywność. Celem książki jest przedstawienie metod i technik mających pomóc w uwolnieniu kreatywności.Trudno o bardziej kompetentnych autorów. Autorami książki są twórcy i liderzy słynnej firmy designerskiej IDEO, która zaprojektowała m.in. pierwszą myszkę do komputerów osobistych Apple''a.Książka ma trzy wątki:Pierwszy to bardzo przystępnie opisana ""teoria kreatywności"" połączona z ogromnym doświadczeniem autorów (IDEO powstała w 1991 r. w Kalifornii, a dzisiaj jest firmą międzynarodową).Drugi to liczne, często fascynujące przykłady kreatywnego rozwiązywania problemów. Kapitalny jest przykład wykorzystania w organizacji szpitalnej izby przyjęć jednego z dużych szpitali londyńskich organizacji pracy mechaników obsługujących samochody marki Ferrari w wyścigach Formuły 1. Przykłady dotyczą nie tylko projektowania nowych wyrobów, ale także tworzenia aplikacji software''owych czy funkcjonowania usług finansowych.Trzeci wątek to poradnik, jak w praktycznie dowolnej organizacji stosować metody i techniki uwalniające w pracownikach ich potencjał kreatywności.Książka daje czytelnikowi ""pozytywnego kopa"", zachęca do eksperymentowania, do zerwania z rutyną, jest jak przysłowiowy powiew świeżego powietrza.
Okładka książki O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce

44,90 zł 35,81 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książki i artykuły Druckera przez kilkadziesiąt lat wywierały wpływ na przywódców instytucji państwowych, biznesowych i non profit, a jego podstawowe koncepcje pomagały w kierowaniu najlepszymi organizacjami na całym świecie. Jednak na kartach tej książki nawet najzagorzalsi miłośnicy Druckera znajdą coś nowego. Zbiór O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce. Niepublikowane wykłady Druckera w wyborze i opracowaniu Ricka Wartzmana zawiera trzydzieści trzy wykłady wygłaszane zarówno dla specjalistów z różnych dziedzin, jak i studentów. Pokazują one wybitnego myśliciela w akcji, jak pogłębia, cyzeluje i poddaje próbom swoje koncepcje. Wśród znakomitych mów wygłaszanych od II wojny światowej i początków telewizji po epokę internetu i wyrośnięcie Chin na potęgę gospodarczą znalazły się między innymi: • Problemy z utrzymaniem ciągłości i pełnego zatrudnienia (1957) • Zarządzanie wielką organizacją (1967) • Wpływ strukturalnych zmian społeczno-gospodarczych świata na amerykański biznes (1977) • Organizacja oparta na wiedzy (1987) • Pracownik wiedzy i społeczeństwo wiedzy (1994) • Globalizacja (2001) Czasami skromny, czasami władczy i stanowczy, Drucker zawsze potrafił przykuwać uwagę słuchaczy. Ta książka tak samo działa na czytelników. O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce. Niepublikowane wykłady Druckera w wyborze i opracowaniu Ricka Wartzmana to nowy i ważny dodatek do dzieł człowieka, który położył fundamenty pod zarządzanie w znanym nam dzisiaj kształcie.
Okładka książki Dobro popłaca! Inicjatywy marketingowe ...

49,90 zł 39,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu. Książka zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegającym o wsparcie korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania obustronnie korzystnej relacji partnerskiej. Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczących skutecznej realizacji przedsięwzięć marketingowych i korporacyjnych. W szczególności podpowiada ona, jak: przekonać konsumentów do udziału w kampanii promującej ważną sprawę społeczną, wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez powiązanie ich z dotacjami, organizować pracowników i zachęcać ich do poświęcania czasu i umiejętności promowanej sprawie, zmienić podejście do biznesu, aby osiągnąć społecznie pożądany rezultat, radzić sobie z cynikami i krytykami, którzy na pewno się pojawią. Dzięki książce Dobro popłaca! możesz jednocześnie promować ważną sprawę społeczną i zwiększać zyski. Wszyscy na tym korzystają! Philip Kotler to jeden z wiodących światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, a jego teksty od ponad czterdziestu lat kształtują światowe oblicze tej dyscypliny. Piastuje katedrę marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management przy Northwestern University. David Hessekiel jest prezesem Cause Marketing Forum. Dyrektorzy z całego świata odwiedzają stronę internetową w poszukiwaniu wiadomości, wyników badań oraz analiz przypadków, a także w celu zapoznania się z programami i publikacjami CMF. Hessekiel udziela się jako bloger na stronach Forbes, MediaPost oraz Huffington Post i jest często cytowanym analitykiem branży. Regularnie wypowiada się na temat marketingu sprawy oraz korporacyjnej odpowiedzialności społecznej, zarówno na forum firm, jak i organizacji pozarządowych. Nancy R. Lee jest prezesem Social Marketing Services, Inc., współpracuje też z University of Washington. Udzielała wsparcia konsultingowego ponad stu organizacjom non profit, uczestniczyła też w tworzeniu ponad pięćdziesięciu kampanii marketingu społecznego realizowanych przez agencje należące do sektora publicznego. To jej dziewiąta książka napisana wspólnie z Philipem Kotlerem.
Okładka książki Zwycięstwo nosisz w sobie. Wykorzystaj siłę...

59,90 zł 47,30 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Bez względu na to, czy zarządzasz firmą z listy Fortune 500, czy jesteś prezesem własnego gospodarstwa domowego, EFEKTYWNE NEGOCJOWANIE JEST KLUCZEM DO MĄDREGO PRZEWODZENIA I DOBREGO ŻYCIA. PRZEWODZENIE I ŻYCIE to nieustanne negocjacje. Pomyśl, co się dzieje w ciągu typowego tygodnia. Czy możesz wpłynąć na klienta, by zaakceptował twoją propozycję? Czy potrafisz przekonać kolegę, by udostępnił ci zasoby niezbędne do zakończenia projektu? W jaki sposób poprosisz sąsiada, by zamienił się dniami dowożenia dzieci do szkoły, byś w końcu mógł iść poćwiczyć? Zgodnie z ogólnie przyjętym przekonaniem osiągnięty wynik „wygrana-wygrana” jest oznaką sukcesu. Jednak aż do chwili obecnej w zasadach dojścia do tego wyniku brakowało jednego niezwykle istotnego elementu. Okazuje się, że większość ważnych negocjacji, tych, które mają wpływ na twoje przywództwo i jakość twojego życia, prowadzisz sam ze sobą. Co to oznacza? Negocjujesz ze sobą, gdy chcesz zostać w biurze, ale jednocześnie pragniesz spełnić obietnicę daną rodzinie i przyjść punktualnie na kolację; gdy z jednej strony chcesz zaryzykować i przyjąć nową ofertę pracy, z drugiej zaś martwisz się, co będzie ze spłatą hipoteki; gdy jedna część ciebie pragnie jeszcze dać związkowi szansę, a druga wie, że to już naprawdę koniec. Gdy wahasz się, co zrobić, negocjowanie z samym sobą jest niezwykle istotną umiejętnością. Powinieneś powiedzieć „tak” czy powiedzieć „nie”, a może odwlec podjęcie decyzji? Zaofiarować gałązkę oliwną czy starać się narzucić własną wolę? Mówić otwarcie czy zachować myśli dla siebie? Gdy wiesz, jak wygrać wewnętrzne przeciąganie liny, możesz „dotrzeć do tak” w trwały i wprowadzający zmianę sposób. Uczciwie, z humorem i prezentując nowy punkt widzenia, książka Zwycięstwo nosisz w sobie daje ci przejrzystą „mapę drogową” prowadzącą cię do poznania i uporządkowania twojego wewnętrznego świata. Bez względu na to, czy walczysz z trudnym klientem, czy kłócisz się ze współmałżonkiem, dzięki zrozumieniu tego, co ekspert w dziedzinie przywództwa i negocjacji, Erica Ariel Fox, nazywa „wewnętrznymi negocjatorami”, przekształcisz porażki w zwycięstwa. Przy użyciu narzędzi umożliwiających trwałą zmianę zachowań znajdziesz drogę do realizacji swoich marzeń. ERICA ARIEL FOX naucza negocjacji na Wydziale Prawa Uniwersytetu Harvarda. Jest współzałożycielką globalnej firmy zajmującej się przywództwem i zmianą Mobius Executive Leadership i starszym doradcą w McKinsey Leadership Development (MLD). Jako rozchwytywany ekspert i mówca pomaga mającym problemy zespołom, inspiruje słuchaczy oraz wspiera firmy chcące przeprowadzić trwałe zmiany. Prowadzi również warsztaty przywództwa dla organizacji sektora publicznego oraz kursy dla kadry zarządzającej. Otrzymała licencjat na Uniwersytecie Princeton i stopień naukowy na Wydziale Prawa Uniwersytetu Harvarda. Mieszka z mężem i pasierbem niedaleko Bostonu i pod Amsterdamem.
Okładka książki Kształtowanie liderów. Audiobook
audiobook

39,90 zł 31,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Dlaczego niektórzy ludzie osiągają wielkie sukcesy osobiste, ale nigdy nie udaje im się odnieść sukcesu w budowaniu firmy czy kształtowaniu swojej organizacji? John C. Maxwell zna odpowiedź na to pytanie. „W ciągu dwudziestu pięciu lat pracy przywódczej – mówi Maxwell – nauczyłem się przede wszystkim tego, że miarą sukcesu lidera jest klasa ludzi z jego najbliższego otoczenia”. Wizja, energia, determinacja i siła przekonań to za mało. Jeśli jako lider chcesz doprowadzić do urzeczywistnienia swoich marzeń, musisz nauczyć się kształtować liderów wokół siebie. Bez względu na to, czy stoisz na czele organizacji non profit, małej firmy czy firmy z listy Fortune 500, książka Kształtowanie liderów pomoże ci wspierać innych w pełnym wykorzystaniu własnego potencjału oraz wprowadzić organizację na zupełnie nowy poziom działalności. John C. Maxwell przemawia każdego roku do setek tysięcy ludzi. Jest autorem ponad czterdziestu książek, w tym bestsellerowej pozycji Prawa przywództwa.
Okładka książki Marketing szeptany

49,90 zł 39,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Ludzie twoją reklamą Twórz porywające historie, o których warto mówić Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany — sztuka reklamy bez reklamy. Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię: * znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe,dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę, * kalkulować rzeczywiste koszty i zwrot z inwestycji w reklamę, * operować tym, czym ludzie i media karmią się najchętniej: tabu, komizmem, skandalem, * tworzyć kultowe marki, które zapiszą się w historii. Autor tej książki, Mark Hughes, zna sekrety marketingu szeptanego z pierwszej ręki. Za sprawą jego pomysłowości i intuicji medialnej serwis internetowy Half.com zdobył 8 milionów użytkowników w trzy lata, i to przy minimalnych nakładach na płatną reklamę. Magazyn „Time” nazwał to „jednym z największych podbojów opinii publicznej” w historii. Firmy, które powierzyły swój marketing Hughesowi, doskonale na tym wyszły – stały się magnesami medialnymi i z małych zmieniły się w duże. Po prostu przeczytaj, co radzi Hughes i zrób to. Książka (...) jest znakomitym wprowadzeniem do tematyki szeroko rozumianego buzzmarketingu. Mark Hughes należy do tych praktyków, którzy traktują marketing szeptany (buzzmarketing) nie jako zestaw narzędzi, ale jako sposób myślenia, który ma natchnąć całą marketingową komunikację. Autor prowokuje do myślenia i inspiruje, dlatego książka ta powinna stać się lekturą obowiązkową nie tylko dla osób zarządzających marką i planujących strategie komunikacyjne, ale także dla działów kreatywnych w agencjach reklamowych. - Piotr Gotkowski prezes Streetcom, www.biznes.streetcom.pl O AUTORZE Mark Hughes jest dyrektorem zarządzającym firmy konsultingowej Buzzmarketing i gospodarzem programu radiowego The Buzz Factor. Uczy przedsiębiorców i zarządzających, jak kreować szum medialny wokół ich marek. Hughes zarządzał marketingiem takich firm, jak Half.com (spółka zależna od eBay), PepsiCo i PepBoys. Więcej o nim i o tej książce znajdziesz na stronie www.buzzmarketing.com. OPINIE Dwa w jednym: znakomita rozrywka i gruntowna wiedza. — Steve Forbes, redaktor naczelny magazynu „Forbes” Trudno o lepszą i bardziej uczącą książkę, która w dodatku dostarczałaby tak świetnej rozrywki. — Warren Philips, były redaktor zarządzający „Wall Street Journal”, były dyrektor zarządzający Dow Jones Marketing szeptany działa. To nie jest dodatek do wiedzy, którą masz. To fundamentalna lektura obowiązkowa! — Brian Sweete, były dyrektor operacyjny eBay, dyrektor marketingu PepsiCo
Okładka książki ZASADA OZ UZYSKIWANIE REZULTATOW POPRZEZ..-MT BIZNES

59,90 zł 36,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

ZASADA OZ UZYSKIWANIE REZULTATOW POPRZEZ..-MT BIZNES
Okładka książki Negocjowanie audibook - Audiobook
audiobook

24,90 zł 19,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Negocjacje stanowią ważny element prawie wszystkich naszych relacji – osobistych i zawodowych. Krótko mówiąc, osoby, które nie potrafią dobrze negocjować, ryzykują, że staną się ofiarami dobrych negocjatorów. W swojej karierze Brian Tracy, ekspert w zakresie sukcesu, negocjował umowy warte miliony dolarów. Teraz także ty, dzięki temu zwięzłemu poradnikowi, możesz zostać znakomitym negocjatorem oraz nauczyć się, jak: - wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji, - użyć siły emocji do osiągnięcia porozumienia, - wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi, - przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły, - klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań, - kiedy i w jaki sposób przerwać negocjacje - oraz jak opanować wiele innych technik negocjacji. Pełna typowej dla Briana Tracy mądrości, ta mała książeczka daje ci do ręki umiejętności zawodowego negocjatora. Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj