Niezbędne rady, jakich potrzebujesz, by dobrze się zorganizować i działać! Korzyści, jakie płyną z dobrego zarządzania czasem, są znaczne. Ludzie, którzy dobrze gospodarują własnym czasem: • doprowadzają do końca więcej spraw, • odczuwają mniejszy stres, • mają lepsze relacje z innymi, • lepiej postrzegają siebie i swoje życie. Ty także możesz to wszystko osiągnąć. Zależy to tylko od ciebie. Przeczytaj tę książkę od początku do końca lub skup się na konkretnych zagadnieniach, by uzyskać poprawę. Zmodyfikuj swój obecny system lub zaprojektuj coś zupełnie nowego. Każdy znajdzie tu coś, co pomoże mu odnieść sukces. Dowiesz się: • Na co naprawdę poświęcasz swój czas (i rozstaniesz się ze złudzeniami). • Jak zastosować 5 łatwych metod, by uwolnić się od nadmiaru rzeczy. • Jak w sposób natychmiastowy zbudować silną samodyscyplinę. • Dlaczego odkładanie spraw na później nie zawsze jest rzeczą złą. • Jak poradzić sobie z 10 największymi „złodziejami czasu”. Jeśli jesteś gotów osiągać w życiu lepsze rezultaty, to bierz książkę do ręki i zaczynajmy. Pamela Dodd jest psychologiem organizacyjnym, ma doświadczenie związane z zagadnieniami rozwoju przywództwa uzyskane w jednej z firm z listy Fortune 500. Była także redaktorem American Society for Training and Development, zajmując się organizacjami uczącymi się. Doug Sundheim jest coachem kadry zarządzającej, z doświadczeniem w rozwoju biznesu w branży reklamowej i konsultingowej. To przedsiębiorca z krwi i kości, założył 100-osobową firmę cateringową, mając 21 lat.
NIEZBĘDNE RADY, JAKICH POTRZEBUJESZ, BY DOBRZE SIĘ ZORGANIZOWAĆ I DZIAŁAĆ! Korzyści, jakie płyną z dobrego zarządzania czasem, są znaczne. Ludzie, którzy dobrze gospodarują własnym czasem: • doprowadzają do końca więcej spraw, • odczuwają mniejszy stres, • mają lepsze relacje z innymi, • lepiej postrzegają siebie i swoje życie. Wysłuchaj tę książkę od początku do końca lub skup się na konkretnych zagadnieniach, by uzyskać poprawę. Zmodyfikuj swój obecny system lub zaprojektuj coś zupełnie nowego. Każdy znajdzie tu coś, co pomoże mu odnieść sukces. Dowiesz się: • Na co naprawdę poświęcasz swój czas (i rozstaniesz się ze złudzeniami). • Jak zastosować 5 łatwych metod, by uwolnić się od nadmiaru rzeczy. • Jak w sposób natychmiastowy zbudować silną samodyscyplinę. • Dlaczego odkładanie spraw na później nie zawsze jest rzeczą złą • Jak poradzić sobie z 10 największymi „złodziejami czasu”. Jeśli jesteś gotów osiągać w życiu lepsze rezultaty, to bierz książkę do ręki i zaczynajmy Pamela Dodd jest psychologiem organizacyjnym, ma doświadczenie związane z zagadnieniami rozwoju przywództwa uzyskane w jednej z firm z listy Fortune 500. Była także redaktorem American Society for Training and Development, zajmując się organizacjami uczącymi się. Doug Sundheim jest coachem kadry zarządzającej, z doświadczeniem w rozwoju biznesu w branży reklamowej i konsultingowej. To przedsiębiorca z krwi i kości, założył 100-osobową firmę cateringową, mając 21 lat.
Jak zdobyć zaufanie i je utrzymać?
W tej książce, opracowanej na podstawie popularnego programu szkoleniowego Trust Works!, autor światowych bestsellerów i guru zarządzania, Ken Blanchard, wykorzystując swoją ogromną wiedzę i wnikliwość, zwraca swoją uwagę na jedną z najbardziej złożonych kwestii, która ma wpływ na wszystkie obszary życia – zaufanie.
W książce Zaufanie – to naprawdę działa! Ken Blanchard wykorzystuję prostą opowieść o zwierzętach: psie, kocie i mądrej papudze, do pokazania, w jaki sposób można lepiej porozumiewać się z innymi. Proponuje model budowy zaufania ABCD i pokazuje, w jaki sposób za jego pomocą można rozwiązać takie problemy, jak:
• niskie morale,
• brak komunikacji,
• brak odpowiedniej reakcji na problemy,
• a także dysfunkcyjne przywództwo.
W dzisiejszym, mocno spolaryzowanym społeczeństwie budowa i utrzymanie zaufania stały się niezwykle istotne. W książce Zaufanie – to naprawdę działa! prostym językiem opisane zostały umiejętności niezbędne do tego, by konflikt zamienić w pokój i współpracę, co w rezultacie pomoże nam wszystkim pracować wydajnie w harmonii z innymi.
Najniższy w Europie wskaźnik kapitału społecznego (mierzony poziomem zaufania ludzi do siebie nawzajem) to jedna z poważnych barier rozwoju społecznego i gospodarczego Polski i Polaków. Autorzy za pomocą prostej historii opisanej w części pierwszej tłumaczą istotę zaufania i wyjaśniają, jak się ono kształtuje jako funkcja czterech elementów – cech i umiejętności. Porady zawarte w drugiej części książki wskazują, jak świadomie pracować nad budowaniem zaufania i pogłębianiem jego poziomu. To podejście świetnie pokazuje, że zaufanie można rozwijać i kształtować, i że najlepiej zacząć tę pracę od samego siebie. Polecam wszystkim liderom i aspirującym do pełnienia roli lidera.
— Aleksander Drzewiecki, prezes zarządu House of Skills
Nigdy dotychczas koncepcja pracy zespołowej nie miała tak istotnego znaczenia dla funkcjonowania i sukcesu organizacji. Ken Blanchard, współautor bestsellerów Raving Fans, Jednominutowy Menedżer oraz Gung Ho!, wraz z Donaldem Carewem i Eunice Parisi-Carew opisuje cztery etapy rozwoju, jakie przechodzą wszystkie zespoły w drodze do osiągnięcia wysokiej wydajności – rozpoznanie, niezadowolenie, integrację i produkcję. Autorzy wyjaśniają, w jaki sposób powinien działać menedżer, by każda grupa stała się w pełni efektywna szybko i praktycznie bezstresowo.
Ten cenny dodatek do biblioteki Jednominutowego Menedżera® jest lekturą obowiązkową dla każdego, kto pracuje z grupami i chce zbudować wysokowydajny zespół.
Każdy nowy zespół na drodze do skuteczności pokonuje cztery fazy rozwoju:
• fazę orientacji
• fazę niezadowolenia
• fazę integracji
• fazę rezultatów
Ty jako dobry menedżer zespołu musisz wiedzieć, na czym polega każda z faz. Musisz rozumieć dynamikę grupy i prowadzić swoich ludzi, nie działając wbrew ich naturalnym ludzkim tendencjom.
Dobrze prowadzony zespół rozwiązuje trudniejsze problemy, podejmuje lepsze decyzje i, co najważniejsze, wykazuje większe zaangażowanie przekładające się na wyniki pracy. Zatem do dzieła!
O AUTORACH
Dr Ken Blanchard - współautor Jednominutowego Menedżera® oraz czterdziestu innych książek, m.in. Gung Ho! oraz Raving Fans, bestsellerów dziennika „New York Times” w dziedzinie biznesu. Jego książki sprzedały się w łącznej liczbie ponad 18 mln egzemplarzy, przetłumaczono je na ponad 25 języków. Dr Blanchard jest przywódcą duchowym The Ken Blanchard Companies, międzynarodowej firmy oferującej usługi w zakresie szkoleń menedżerskich i rozwoju organizacji, założonej wraz z żoną, dr Marjorie Blanchard, w 1979 roku.
Donald Carew oraz Eunice Parisi-Carew - autorytety w dziedzinie budowania zespołów oraz dynamiki grup. Oboje są współzałożycielami The Ken Blanchard Companies.
OPINIE
Niezbędny podręcznik dla każdego i dla wszystkich, którzy są liderami lub członkami grupy. Pełen bezcennych rad.
- Harvey Mackey, autor Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć oraz Dig Your Well Before You're Thirsty
Odkryłem, że te koncepcje pozwoliły moim przełożonym osiągnąć postęp, którego nie zapewniało podejście tradycyjne. Doskonałe narzędzie dla każdego, kto jest zainteresowany szkoleniem menedżerskim lub budowaniem zespołów.
- Michael Stacey, menedżer Działu Zasobów Ludzkich, Simplex Time Recorder Corporation
Ta książka sprawia, że koncepcje rozwoju grup i przywództwa stają się żywe. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto interesuje się budowaniem zespołów.
- dr Diane Flaherty, kierownik Działu Szkolenia i Rozwoju Kadr, Uniwersytet Massachusetts, Amherst
Nieśmiertelność i prosperity na wieki
Istnieją firmy wizjonerskie i pozostałe. Firmy wizjonerskie to te, które trwają przez całe stulecia i nieprzerwanie rosną w siłę, mimo że ich założyciele odeszli dawno temu. To machiny postępu, które żyją własnym życiem. Pytanie brzmi: jak skonstruować taką machinę?
To pytanie zainspirowało autorów tej książki do zbadania tysiąca ośmiuset lat łącznej historii osiemnastu wizjonerskich firm, wśród których są między innymi: Walt Disney, Hewlett-Packard, 3M, Ford, IBM, Philip Morris, Sony, Wal-Mart, Citicorp, Marriott, Johnson & Johnson, Motorola, Boeing i American Express. Autorzy sięgają wstecz do czasów, kiedy te potężne dziś korporacje były raczkującymi przedsiębiorstwami. Opisują ich drogę do wielkości. Docierają do tego, co odróżnia firmy wizjonerske od pozostałych. Opisują najważniejsze mechanizmy zarządzania wizjonerskimi organizacjami. To właśnie za sprawą tych mechanizmów przeciętne organizacje stają się nieśmiertelne:
* kultystyczna kultura - jak zmieniać pracowników w misjonarzy,
* wielkie, ryzykowne i śmiałe cele - czym rozpalać serca i umysły ludzi w firmie,
* geniusz „ORAZ” - jak godzić wiele sprzecznych priorytetów na drodze rozwoju,
* intraprzedsiębiorczość - jak nadać korporacji zwinność i elastyczność małej firmy,
* inkubowanie menedżerów — skąd brać dobrych ludzi w miejsce tych, którzy odchodzą.
Daleka przyszłość twojej firmy waży się już dziś. Kiedy przeczytasz tę książkę, dostrzeżesz, jak wiele jeszcze masz do zrobienia w twojej organizacji. Wejdź na ambitną drogę, jaką obrali inni konstruktorzy wizjonerskich firm. Nagroda jest warta wysiłku: nieśmiertelność i prosperity na wieki.
O AUTORACH
Jim Collins bada trwałe, nadzwyczajne firmy: jak się rozwijają, jak dochodzą do ponadprzeciętnych wyników i jak z dobrych stają się wielkie. Prowadząc seminaria na całym świecie, dzieli się swoimi wnioskami z zarządzającymi największych korporacji. Jest autorem znanego bestsellera Od dobrego do wielkiego (MT Biznes, Warszawa 2007). Jego artykuły regularnie ukazują się w „Fortune”, „The Economist”, „USA Today” i „Harvard Business Review”.
Jerry I. Porras jest emerytowanym profesorem w dziedzinie zachowań organizacyjnych i zarządzania zmianą. Był wicedziekanem w Graduate School of Business na Uniwersytecie Stanforda. Regularnie prowadził wykłady dla zarządzających. Specjalizuje się w badaniach nad tym, jak spójność działań firmy z jej rdzennymi celami i wartościami korzystnie wpływa na wyniki.
OPINIE
Książkę tę warto polecić studentom i menedżerom, bo inspiruje wyobraźnią organizacyjną, badaczom, bo pokazuje jak rozwijać warsztat naukowego badania przypadków (case research), uczonym, akademikom aby nie przywiązywali się zbytnio do sprawdzonych już teorii (zwłaszcza własnych). Słowem wszystkim, których pasjonują wizjonerskie organizacje, budowane i zarządzane tak aby przetrwać zarówno własne, kolejne sukcesy, jak i nieuniknione porażki…
— prof. dr hab. Leszek Żabiński, dziekan Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach
Wiele napisano o wyzwaniach, z jakimi zmierzyć się muszą młode firmy, jednak jeszcze trudniejsze bywa przetrwanie próby czasu i utrzymanie wcześniej zdobytej pozycji rynkowej.
Książka Wizjonerskie organizacje to efekt wieloletnich, rzetelnych analiz firm, których strategie dojrzewały jak wino. Autorzy uniknęli typowych dla menedżerskich bestsellerów uproszczeń - pokazali, że na długotrwały sukces firmy nie składają się wyłącznie działania charyzmatycznych przywódców, ale też wypracowywane przez lata wizja, kultura i sposoby podejmowania decyzji biznesowych.
— dr hab.. Krzysztof Klincewicz, Katedra Teorii Organizacji Wydziału Zarządzania
Uniwersytetu Warszawskiego
Po co budować przeciętną firmę, skoro można stworzyć coś dużo większego i trwalszego: wizjonerską organizację? Jim Collins i Jerry I. Porras pokazują, jak skonstruowano machiny postępu takie jak Sony, Citicorp czy 3M. Ta książka to fantastyczna podróż w świat uskrzydlonych firm, które wszyscy znamy i na których się wzorujemy.
— prof.. Andrzej Stanisław Barczak, Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Przystępnie podane wyniki badań naukowych pokazujące co odróżnia firmy od lat wybierane w rankingach „Najbardziej podziwianych firm na świecie” od pozostałych – jeżeli sądzisz że w twojej firmie można jeszcze coś poprawić, ta książka może podsunąć ci pomysł, czym należałoby się zająć.
— Marek Sypek, Managing Director Johnson & Johnson Consumer Poland
Autorzy nie obawiają się podważać często spotykanych stereotypów o organizacjach osiągających sukces. Słusznie zauważają, że to nie charyzmatyczne przywództwo i sztucznie sformułowane wizje, a ciągła zdolność do przezwyciężania samych siebie, zadawania właściwych pytań, eksperymentowania, a jednocześnie skoncentrowania się na głównym celu, są czynnikami stymulującymi sukces w długim terminie. Ta lektura motywuje czytelnika do zdefiniowania, co dla jego firmy jest krytycznym czynnikiem sukcesu.
— Andrzej Dąbrowski, prezes zarządu Philip Morris Polska
Jeśli szukasz fascynujących studiów przypadku pokazujących, jak mała firma staje się wielka, to mam dla ciebie dobrą wiadomość: nie zawiedziesz się.
— Brian Dumaine, „Fortune”
Wizjonerskie organizacje to niezwykły podręcznik biznesowy, poparty szeroko zakrojonymi badaniami. Znajdziesz w nim mnóstwo niekonwencjonalnych wniosków. (...) Polecam go wszystkim, a zwłaszcza tym, którzy konstruują i ulepszają duże firmy.
— Richard J. Tofel, „Wall Street Journal”
W dzisiejszych czasach wszyscy – świadomie bądź nieświadomie – zajmują się wywoływaniem emocjonalnego poruszenia wśród ludzi. Warunkiem sukcesu coraz częściej jest umiejętność opowiadania przekonujących historii mających moc skłaniania wspólników, udziałowców, klientów i pracowników do tego, by podejmowali działania zgodne z naszymi oczekiwaniami. Krótko mówiąc, jeśli potrafisz je opowiadać, możesz sprzedać wszystko. Z tej książki dowiesz się, jak to zrobić.
Historie od niepamiętnych czasów wywoływały zainteresowanie ludzi i skłaniały ich do działania. Dopiero niedawno stało się jednak jasne, że opowieści z przesłaniem – stworzone z myślą o przekazaniu konkretnego komunikatu – odgrywają niezwykle ważną rolę w przekonywaniu ludzi do poparcia wizji, marzenia lub sprawy.
Peter Guber, którego umiejętności w dziedzinie zarządzania i przedsiębiorczości przyczyniły się do jego sukcesu w wielu sferach aktywności zawodowej, od dawna wykorzystuje sztukę opowiadania historii z przesłaniem do motywowania ludzi, zdobywania ich przychylności, kształtowania postaw, wzbudzania entuzjazmu i nakłaniania do działań zgodnych z jego oczekiwaniami. Jego talent do snucia opowieści przekształcił się w trakcie trwającej wiele lat kariery zawodowej menedżera wysokiego szczebla w branży rozrywkowej w umiejętność opartą na zestawie prostych zasad, za pomocą których każdy może osiągnąć swoje cele.
W Zwycięskich opowieściach Guber pokazuje, jak wyjść poza bezduszne slajdy, fakty i liczby zawarte w prezentacjach tworzonych przy pomocy programu PowerPoint oraz tworzyć opowieści z przesłaniem, będące przekonującymi wezwaniami do działania. Oto niektóre z metod działania proponowanych przez Gubera:
Przede wszystkim – szybkie przykuwanie uwagi słuchaczy. Motywowanie ludzi za pomocą okazywania entuzjazmu. Budowanie opowieści na fundamencie zainteresowań słuchaczy. Zmienianie pasywnych słuchaczy w aktywnych uczestników opowieści. Używanie technik odwołujących się do emocji w celu wywołania dużego zaangażowania słuchaczy. Wiarygodności teorii o skuteczności historii z przesłaniem dodają liczne wypowiedzi gości Petera Gubera – mistrzów snucia zwycięskich opowieści, którzy dzielą się z autorem i z czytelnikami swoimi doświadczeniami. Do tego grona zaliczają się między innymi: założyciel serwisu YouTube Chad Hurley, trener NBA Pat Riley, projektantka mody Norma Kamali, promotor misji badawczej na Marsa Gentry Lee, dyrektor generalny firmy Under Armour Kevin Plank, były prezydent Republiki Południowej Afryki Nelson Mandela, światowej sławy iluzjonista David Copperfield, reżyser filmowy Steven Spielberg, powieściopisarka Nora Roberts, legenda rocka Gene Simmons oraz lekarz i pisarz Deepak Chopra.
Po zapoznaniu się z wypowiedziami tych niezwykłych ludzi będziesz wiedział, jak formułować i opowiadać naprawdę przekonujące historie, umożliwiające przekształcanie słuchaczy w pełnych pasji rzeczników realizacji twoich celów.
Negocjacje stanowią ważny element prawie wszystkich naszych relacji – osobistych i zawodowych. Krótko mówiąc, osoby, które nie potrafią dobrze negocjować, ryzykują, że staną się ofiarami dobrych negocjatorów. W swojej karierze Brian Tracy, ekspert w zakresie sukcesu, negocjował umowy warte miliony dolarów. Teraz także ty, dzięki temu zwięzłemu poradnikowi, możesz zostać znakomitym negocjatorem oraz nauczyć się, jak: - wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji, - użyć siły emocji do osiągnięcia porozumienia, - wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi, - przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły, - klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań, - kiedy i w jaki sposób przerwać negocjacje - oraz jak opanować wiele innych technik negocjacji. Pełna typowej dla Briana Tracy mądrości, ta mała książeczka daje ci do ręki umiejętności zawodowego negocjatora. Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Delegowanie & kontrolowanieMenedżerowie są oceniani na podstawie wyników - a osiągane przez ciebie wyniki zależą od umiejętności delegowania i kontrolowania. Będziesz zaskoczony, jak efektywny stanie się zarządzany przez ciebie zespół, gdy opanujesz niezbędne umiejętności nauczane przez Briana Tracy.Ten nieodzowny przewodnik wyjawia 21 sprawdzonych w praktyce sposobów zwiększenia wydajności, m.in. wskazuje, jak:- określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania,- dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku,- użyć zarządzania przez cele do delegowania zadań w dłuższym okresie zaufanym członkom zespołu,- uczynić z delegowania narzędzie do uczenia się i budowania zaufania w zespole,- zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu,- zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym.Gdy delegowanie i kontrolowanie zostanie zastosowane skutecznie, twoi pracownicy staną się bardziej wydajni. Obserwuj, jak dzięki gwałtownie rosnącym wynikom osiągasz coraz większy sukces, jednocześnie rozwijając umiejętności swoich pracowników.Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako ""inspirujące, zabawne, informujące i motywujące"". Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
MotywowanieJednym z twoich najważniejszych obowiązków jako menedżera jest motywowanie pracowników do jak najlepszej pracy. Menedżerowie, którzy stwarzają satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy, ograniczają fluktuację kadr, jednocześnie zwiększając wydajność oraz jakość.W tej książce Brian Tracy, ekspert w zakresie sukcesu, korzystając ze swojego wieloletniego doświadczenia, przedstawia 21 łatwych do opanowania i skutecznych metod zwiększenia efektywności zarówno pojedynczych osób, jak i zespołów. Wyjawia, jak:- wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań,- stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju,- zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu,- ograniczać obawę przed porażką i zwiększać pragnienie podejmowania się zadań,- usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego,- zapewniać opinię zwrotną niezbędną do osiągnięcia sukcesu.I dużo więcej!Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako ""inspirujące, zabawne, informujące i motywujące"". Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Chet Holmes został nazwany „najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesu”. Pomaga swoim klientom roznieść konkurencję, a równocześnie ożywić i spotęgować własne oczekiwania. Jego pierwsza i podstawowa rada zasadza się na jednym prostym pomyśle: skup się! Zamiast próbować osiągnąć mistrzostwo w czterech tysiącach strategii, skoncentruj się na garstce niezbędnych umiejętności, które silnie wpłyną na przekształcenie twojej firmy.
Zbyt wielu menedżerów chwyta się każdej nowej tendencji, lecz nie potrafi przy żadnej wytrwać. Zamiast tego, mówi Holmes, skup się na dwunastu istotnych dziedzinach doskonałości – po jednej naraz – i ćwicz się w nich nieustannie z żelazną dyscypliną.
Zarządzanie sprzedażą pokazuje, jak zharmonizować i odpowiednio wyszlifować wszelkie aspekty działalności biznesowej, poświęcając zaledwie godzinę tygodniowo każdej znaczącej dziedzinie, którą chcesz udoskonalić. Tak jak tenisista, który ćwiczy kilka godzin tygodniowo same bekhendy, aby osiągnąć mistrzostwo w grze, tak i ty możesz dzięki systematycznej pracy poprawić stan wszystkich kluczowych dziedzin funkcjonowania firmy. Holmes proponuje sprawdzone strategie:
· Zarządzania: naucz ludzi, jak pracować mądrzej, nie ciężej
· Marketingu: uzyskaj większy oddźwięk za sprawą strony internetowej, reklamy, targów i public relations
· Sprzedaży: doprowadź do doskonałości każdą akcję sprzedaży, pracując nad sprzedażą, nie tylko w sprzedaży
Zarządzanie sprzedażą wprowadzi ciebie i twoją firmę na ścieżkę sukcesu, i, co ważniejsze, pomoże ci na niej zostać!
O AUTORZE
CHET HOLMES jest uznanym trenerem korporacyjnym, strategicznym geniuszem, ekspertem od rozwoju biznesu oraz wykładowcą. Do jego prawie tysiąca klientów zaliczają się tak ważne firmy jak Pacific Bell, NBC, Citibank, Warner Bros., GNC, Wells Fargo, Estée Lauder, Merrill Lynch oraz W.R. Grace, a także różnorodne małe przedsiębiorstwa. Holmes zaprojektował również setki kampanii reklamowych oraz opracował systemy sprzedaży dla setek branż. Mieszka w Los Angeles w Kalifornii.
OPINIE
Chet Holmes jest jednym z najwspanialszych nauczycieli marketingu, sprzedaży oraz biznesowego sukcesu we współczesnym świecie. Ta niewiarygodna książka zwielokrotni wyniki w każdej dziedzinie twojej działalności biznesowej.
– Brian Tracy, autor Drogi do bogactwa
[Wszystkie opowieści składające się na] Zarządzanie sprzedażą tworzą spójną całość, która pomoże twojej firmie istotnie zwiększyć sprzedaż, jeśli tylko jesteś dość rozsądny, by zastosować się do zawartych w książce wskazówek.
- Michael Gerber, bestsellerowy autor książki E-Mit oraz Mit przedsiębiorczości (ze wstępu)
WYZNACZ SOBIE AMBITNE CELE, A NASTĘPNIE OSIĄGNIJ JESZCZE WIĘCEJ! Miliony ludzi na całym świecie poprawiły swoją sytuację życiową dzięki Magii myślenia na wielką skalę. Dr David J. Schwartz, powszechnie uznawany za jednego z czołowych ekspertów z zakresu motywacji, pomoże ci lepiej sprzedawać, skuteczniej zarządzać, zarabiać więcej pieniędzy i – co najważniejsze – zyskać więcej szczęścia i osiągnąć spokój ducha. Magia myślenia na wielką skalę zawiera użyteczne sposoby, nie zaś puste obietnice. Dr Schwartz prezentuje starannie przygotowany program uzyskania najlepszych rezultatów w pracy, życiu małżeńskim, rodzinnym i społecznym. Udowadnia, że nie musisz być intelektualistą lub posiadać wrodzonego talentu, by osiągnąć wielki sukces i satysfakcję – jednak powinieneś poznać i zrozumieć pewne sposoby myślenia i działania, które cię do nich doprowadzą. Ta książka odkryje przed tobą ich sekrety! • Uwierz, że możesz odnieść sukces, a tak się stanie • Wylecz się ze strachu przed porażką • Myśl i marz kreatywnie • Jesteś taki, jak o sobie myślisz • Wpadnij w nałóg działania • Uczyń swoją postawę twoim sprzymierzeńcem • Naucz się myśleć pozytywnie • Zamień porażkę w zwycięstwo • Wyznaczaj sobie cele, aby się rozwijać • Myśl jak lider Dr David J. Schwartz był profesorem na Georgia State University w Atlancie i prezesem Creative Educational Services, Inc., firmy konsultingowej specjalizującej się w rozwijaniu zdolności przywódczych.
Każda porażka może być początkiem zwycięstwa! Każde niepowodzenie - zawodowe czy osobiste - może stać się impulsem do rozwoju, jeśli tylko będziesz dysponować odpowiednimi narzędziami i nastawieniem, by przeistoczyć porażkę w źródło korzyści.
Odkryj korzyści płynące z pozytywnego nastawienia! Jeśli jesteś zmartwiony, zapracowany, zagubiony lub masz kogoś takiego wśród rodziny lub znajomych, koniecznie przeczytaj tę książkę ?
Każdy z nas ma w sobie dwa psy. Jeden jest pozytywny, szczęśliwy, optymistyczny i pełen nadziei. Drugi zaś jest negatywny, zły, smutny, pesymistyczny i strachliwy. Te dwa psy często w nas walczą – i zgadnij, który z nich w końcu zwycięża? Ten, którego częściej karmisz.
Tak zaczyna się historia o negatywnie nastawionym do świata kundlu, który wabi się Matt, oraz o dużym psie o imieniu Bubba, który uczy swojego kolegę, w jaki sposób każdego dnia karmić się pozytywnym nastawieniem… i w rezultacie Matt zmienia całe swoje życie i schronisko, które nazywa domem.
Pozytywny pies to inspirująca, podnosząca na duchu opowieść przedstawiająca strategie i korzyści pozytywnego nastawienia oraz zasadnicze prawdy życia: pozytywne nastawienie sprawia, że nie tylko ty stajesz się lepszy. Lepsi stają się też wszyscy wokół.
Jon Gordon przekazywał proste strategie przedstawione w tej książce wielu firmom z listy Fortune 500, zawodowym drużynom sportowym, sportowcom, władzom oświatowym i organizacjom typu non-profit. Dowodami skuteczności tych zasad są niezliczone historie opowiadane przez klientów Jona.
Okazuje się, iż strategie te pozwoliły:
- zwiększyć zyski,
- zmotywować sprzedawców,
- poprawić skuteczność zespołów,
- wychować pozytywne dzieci,
- rozwinąć kariery i poprawić małżeństwa,
- a także doprowadzić do licznych sukcesów indywidualnych i zespołowych.
Każdy, kto chce pokonać swoją negatywną stronę i stać się bardziej pozytywnym człowiekiem, powinien sięgnąć po tę książkę, która zapewnia inspirację i konkretny plan działania pozwalający nakarmić siebie i swój zespół pozytywnymi emocjami. A gdy nakarmisz pozytywnego psa – tkwiącego w tobie i w innych – wygrywają na tym wszyscy!
Opanuj 12 dyscyplin mocnego przywództwa i poprowadź swoją organizację do wielkościZapewne wszyscy słyszeliśmy kiedyś określenie urodzony przywódca. Eksperci w dziedzinie przywództwa Brian Tracy i doktor Peter Chee obalają mit, że każdy urodził albo nie urodził się przywódcą, że przywództwo jest talentem danym jednym, a nie danym innym i aby być przywódcą skutecznym, trzeba mieć go w genach.Autorzy przekonują, że wielcy przywódcy są ukształtowani, a nie urodzeni. Każdy posiada zdolność kształtowania siebie na taką osobę, która umożliwi innym sięganie do ich najwyższego potencjału i która będzie ich podnosiła na duchu. W książce 12 dyscyplin doskonałego przywództwa autorzy pokazują dokładnie, w jaki sposób to osiągnąć.Wszystko zaczyna się od dyscypliny. W tej nowatorskiej książce autorzy rozkładają wybitne przywództwo na dwanaście dyscyplin, między innymi takich jak:- Jasność... co do tego, kim jesteś, dokąd zmierzasz i jak tam dotrzeć- Kontrola... zbuduj i rozwiń swoje poczucie osobistej odpowiedzialności i samokontroli- Charakter... poświęć się gorliwemu budowaniu zaufania przez uczciwość i prawość- Kompetencje... zaangażuj się w nieustanne doskonalenie i uczenie się- Troska... ponieważ, gdy troszczysz się o ludzi, twoi ludzie troszczą się o budowanie wspaniałych relacji w pracy- Odwaga... wyjście ze strefy komfortu, by wprowadzać zmiany i podejmować trudne decyzje Po kolei, jedna po drugiej. Nie staraj się robić wszystkiego naraz. Wybierz jedną dyscyplinę i żyj według jej zasad dopóki nie stanie się nawykiem odzwierciedlającym doskonałe jej opanowanie.Przeczytaj ten praktyczny, inspirujący przewodnik, a z każdym dniem będziesz wykonywał coraz to nowy krok wiodący do celu, aż staniesz się wysoce skutecznym przywódcą.Brian Tracy jest założycielem firmy Brian Tracy International i autorem prawie 40 książek publikowanych w 38 językach oraz wielu bestsellerów takich jak Psychologia sprzedaży czy A teraz stwórz wielka firmę. Jest również autorem i narratorem ponad 50 słuchowisk i programów filmowych.Dr Peter Chee jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy ITD. World z ponad 26-letnim doświadczeniem w szkoleniu i rozwijaniu przywódców z ponad 80 krajów. Pełni funkcję Chief Mentor Coach i jest głównym trenerem w programach Jacka Canfielda i Johna Maxwella, twórcą modelu SCM (Situational Coaching Model), współautorem książek Coaching for Breakthrough Success (z Jackiem Canfieldem) czy Becoming an Effective Mentoring Leader (z doktorem Williamem Rothwellem).
Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu w Stanach Zjednoczonych, przy czym korzystanie z tej książki wymaga poświęcenia zaledwie ułamka czasu i kosztów potrzebnych do uzyskania dyplomu MBA. Nowe, zaktualizowane wydanie zawiera najbardziej aktualne informacje niezbędne do zrozumienia zawiłości współczesnego globalnego biznesu.
10-dniowy kurs MBA zawarty w tej książce jest syntezą materiału wykładanego podczas najpopularniejszych kursów biznesu na Uniwersytecie Harvarda, Uniwersytecie Stanforda, Uniwersytecie Pensylwanii, Uniwersytecie Chicago, Uniwersytecie Northwestern i Uniwersytecie Wirginii.
Obejmuje takie zagadnienia, jak przywództwo, etyka i praworządność w biznesie, planowanie finansowe, obrót nieruchomościami oraz wiele innych aktualnych tematów. Z tej bezcennej książki nauczysz się:
• czytać i interpretować sprawozdania finansowe;
• opracowywać i wdrażać skuteczne i przejrzyste plany marketingowe;
• rozumieć zasady i metody rachunkowości;
• zarządzać relacjami z szefem;
• opracowywać strategie;
• rozumieć koncepcję wartości bieżącej;
• wykorzystywać techniki ilościowe do oceniania projektów;
• wyceniać akcje, obligacje i opcje;
• interpretować język prawa gospodarczego;
• używać żargonu menedżerów
• i wielu innych rzeczy.
Na kartach tej niezwykłej książki znajdziesz informacje, doświadczenie i pewność siebie niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Możesz zdobyć to wszystko, studiując ją w tempie jednego łatwego rozdziału dziennie.
Steven Silbiger jest absolwentem studiów MBA i dyplomowanym księgowym. Zajmuje stanowisko dyrektora ds. marketingu w firmie Plymouth Direct. Posiada dar mówienia o skomplikowanych zagadnieniach finansowych i biznesowych w bardzo przystępny sposób. Jego książka MBA w dziesięć dni rozeszła się w ponad 400 tys. egzemplarzy i cieszy się uznaniem specjalistów. Silbiger, który ukończył Darden Graduate School of Business na Uniwersytecie Wirginii jako jeden z 10 najlepszych studentów, mieszka z rodziną w Filadelfii
Opis wybranych metod i technik stosowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Autorzy prezentują je pod kątem skuteczności i efektywności oddziaływania. Koncentrują się na tych instrumentach, które mają korzystny wpływ na wyniki uzyskiwane przez firmę oraz podnoszą sprawność działania menedżera. Omawiają zasady i procedury organizowania przedsiębiorstwa, wykorzystywania: technik nakazowych; delegowania uprawnień; zarządzania przez cele i przez wyjątki; zarządzania strategicznego; sterowania czasem, zmianą, konfliktami i stresem; zarządzania procesami informacyjnymi i komunikacją między ludźmi, reagowania w sytuacjach kryzysowych itp. Podają wiele przykładów, głównie z polskiej praktyki gospodarczej, ukazujących sposób zastosowania danej techniki w rzeczywistych warunkach firmy. Jan D. Antoszkiewicz – prof. zw. dr hab., dziekan Społecznej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania (Clark University). Współzałożyciel i członek Rady Programowej Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości. Prezes firmy Leo May Consulting. Doradca prezesów Wytwórni Papierów Wartościowych, Banku PKO S.A., T.P. S.A., Petrochemii, Huty Częstochowa oraz mniejszych firm i banków. Autor wielu ekspertyz, analiz, projektów restrukturyzacji przedsiębiorstw i kształcenia kadr oraz kilkudziesięciu książek z dziedziny zarządzania. Zbigniew Pawlak – doktor nauk ekonomicznych, pracownik SGH oraz Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania. Autor i współautor ponad 150 publikacji z zakresu organizacji i zarządzania. Od ponad dwudziestu lat zajmuje się doradztwem z zakresu zarządzania dla przedsiębiorstw. Prezes zarządu firmy konsultingowej Management Consulting Centre PARTNER. Doradzał zarządom wielu przedsiębiorstw i grup kapitałowych. Autor i współautor kilkuset opracowań: ekspertyz, opinii, projektów inwestycyjnych, strategii rozwojowych i wycen przedsiębiorstw. Coraz większa profesjonalizacja zarządzania wyraża się w dobrej znajomości metod i technik menedżerskich. Posiadanie tej kompetencji legitymizuje menedżera w środowisku, podnosi jego prestiż społeczny, dowartościowuje, ale przede wszystkim zwiększa skuteczność i efektywność kierowania zespołami ludzi oraz zarządzania jednostkami organizacyjnymi. Przedstawione w książce techniki wpisują się w nowe orientacje i koncepcje zarządzania, takie jak: zarządzanie zmianami, zarządzanie procesowe, zarządzanie wiedzą w organizacji. Przystępny, komunikatywny sposób prezentacji treści, a także praktyczne porady Autorów, jako uznanych konsultantów, mają dla Czytelników nieocenioną wartość
Zrozumieć Michaela Portera to przejrzysty, zwięzły i usiany przykładami przewodnik po koncepcjach dotyczących konkurowania i strategii. Książka ta, napisana przez Joan Magrettę, wieloletnią redaktorkę publikacji Portera i jego współpracownicę, przeznaczona jest nie dla teoretyków, lecz przede wszystkim dla praktyków. Znajduje się w niej również wywiad z Porterem. Dowiedz się, co myśli on obecnie na temat pytań i problemów pojawiających się w każdej organizacji, od najbardziej powszechnych błędów w dziedzinie strategii po znajdowanie obszarów efektywnego rozwoju, radzenie sobie z zakłóceniami na rynku, tworzenie nowych modeli biznesowych i konkurowanie na skalę globalną. Koncepcje Portera nigdy nie były tak aktualne jak dziś. Poznaj ich najważniejsze elementy, a zrozumiesz, jak można zyskać i utrzymać przewagę konkurencyjną przez całe dziesięciolecia i dlaczego dobra strategia jest w czasach pełnych zawirowań i niepewności jeszcze ważniejsza. KWINTESENCJA NAJISTOTNIEJSZYCH IDEI BIZNESOWYCH NASZYCH CZASÓW Przełomowe idee Michaela Portera dotyczące konkurowania i strategii rozwijają się od prawie trzech dekad i są obecne w olbrzymiej liczbie publikacji. Każdy menedżer potrafi nazwać poszczególne obszary swojej pracy, takie jak tworzenie przewagi konkurencyjnej, łańcuch wartości czy pięć sił, lecz nikt, nawet sam Porter, nie zebrał tego w jedną całość. Czyni to ta przejrzysta i zwięzła książka. Została ona napisana w ścisłej współpracy z Porterem przez Joan Magrettę, redaktorkę „Harvard Business Review”, i zawiera streszczenie jego idei przedstawione w przyjazny dla czytelnika sposób. Ponadto oferuje ona bezcenną syntezę koncepcji Portera, wyjaśniając, jak są one ze sobą powiązane i, co najważniejsze, jak mogą być zastosowane w praktyce przez menedżerów. Współczesne koncepcje dotyczące konkurowania i strategii mają swoje źródło w pracach Portera. Są one powszechnie wykorzystywane przez menedżerów na całym świecie. Jednak, jak pisze Magretta, są one również często mylnie rozumiane i niewłaściwie stosowane. Bogate doświadczenie biznesowe Magretty pozwoliło jej zidentyfikować najczęściej występujące błędy, w tym głęboko zakorzeniony i niebezpieczny pogląd, że w konkurowaniu chodzi o to, by być najlepszym. Zrozum Portera, a będziesz wiedział, dlaczego konkurowanie, by być najlepszym, w nieunikniony sposób rozpoczyna drogę do upadku. Joan Magretta współpracuje z Michaelem Porterem od prawie dwóch dekad. Obecnie jest starszym partnerem w Institute for Strategy and Competitiveness w Harvard Business School. Wcześniej była partnerem w Bain & Co oraz redaktorem „Harvard Business Review”. Jest laureatką nagrody McKinseya oraz autorką książki What Management Is uznanej za nr 1 roku przez „The Economist”.
Cierpliwość cenniejsza niż złoto… Arthur jest szoferem, który w pół godziny potrafi rozwiązać krzyżówkę w New York Timesie, przeprowadzić analizę stanu gospodarki Ameryki Łacińskiej i wykonać w pamięci obliczenia szybciej niż inni za pomocą kalkulatora. Jonathan jest równie inteligentny jak Arthur, równie pracowity, tyle tylko że jest milionerem. Z tej książki dowiesz się: - Dlaczego Jonathan siedzi na tylnej kanapie limuzyny, a Arthur z przodu? - Dlaczego ich życiowe osiągnięcia są tak różne? - Co wyjaśnia różnicę między sukcesem a porażką? Odpowiedź kryje się w przełomowym badaniu przeprowadzonym przez Uniwersytet Stanforda. W pokoju pozostawiono dzieci, każde z jednym cukierkiem, i poinformowano je, że albo mogą go zjeść, albo poczekać, a po piętnastu minutach dostaną drugiego jako nagrodę za cierpliwość. Niektóre z nich zjadły swojego cukierka od razu. Inne czekały. Prawdziwe znaczenie eksperymentu ujawniło się dziesięć lat później, kiedy badacze odkryli, że dzieci, które czekały na nagrodę, osiągały w życiu większe sukcesy niż dzieci, które natychmiast zjadły swojego cukierka. Joachim de Posada, światowej sławy ekspert motywacyjny, który współpracował z tysiącami menedżerów i zawodowych sportowców, nie zmarnował tej lekcji. „Teoria cukierka” jest zwieńczeniem trzydziestu lat poszukiwań odpowiedzi na pytanie, dlaczego jednym się udaje, a innym nie. Posada był przekonany, że kluczowa różnica między sukcesem a porażką nie polega jedynie na ciężkiej pracy lub większej inteligencji, ale na zdolności do odroczenia gratyfikacji. Osoby potrafiące oprzeć się „cukierkom” osiągają większy sukces, podczas gdy reszta z nas zjada swoją porcję od razu, tym samym zwiększając swój dług i niezadowolenie, niezależnie od zawodu i zarobków. Ale nie musi tak być. Za pomocą prostego opowiadania i przykładów wziętych z życia ta zdolna odmienić twoje życie książka pokazuje, w jak wielkim stopniu decyzje, które dziś podejmujesz, mogą zaowocować jutro – jeśli tylko nie zjesz swojego cukierka…od razu! „Cierpliwość - cecha zwycięzców nie tylko, jeśli chodzi o biznes. Na każdym etapie kariery zakładamy sobie cele, wyobrażamy przyszłość, w której już je osiągnęliśmy. Jednak podobno to droga cieszy znacznie bardziej, niż cel – jeśli tylko znajdziemy w sobie siłę, by nie jeść cukierka od razu, by nie wybierać skrótów, by żyć najlepiej, jak potrafimy – każdego dnia, w każdej chwili. Gorąco polecam tę niezwykłą książkę.” Andrzej Hałabis, wiceprezes „DIAMENT” – Doradcy Finansowi sp. z o.o.
Każda porażka może być początkiem zwycięstwa! Każde niepowodzenie – zawodowe czy osobiste – może stać się impulsem do rozwoju, jeśli tylko będziesz dysponować odpowiednimi narzędziami i nastawieniem, by przeistoczyć porażkę w źródło korzyści. Na podstawie blisko pięćdziesięciu lat doświadczeń przywódczych dr Maxwell kreśli mapę sukcesu. Prowadzi ona przez jedenaście punktów, które wpisują się w DNA ludzi zdolnych odnosić sukcesy w obliczu problemów, porażek i strat: Pokora – duch nauki Fakty – fundament nauki Odpowiedzialność – pierwszy krok nauki Doskonalenie się – zasadniczy cel nauki Nadzieja – motywacja do nauki Przyswajanie wiedzy – ścieżka nauki Przeciwności losu – katalizator nauki Problemy – okazja do nauki Złe doświadczenia – perspektywa sprzyjająca nauce Zmiana – cena nauki Dojrzałość – wartość nauki W chwilach słabości nauka przychodzi z trudem. Gdy coś idzie nie tak, potrzeba nie lada samodyscypliny i siły woli, by ujrzeć w porażce możliwości oraz wiedzę, jaką ona ze sobą niesie. Dzieje się tak, ponieważ samo doświadczenie porażki nie jest cenne – największą wartość osiągniesz wtedy, gdy poddasz je analizie i wyciągniesz wnioski. Gdy tylko poznałem Johna Maxwella, od razu wiedziałem, że wyznajemy te same wartości. Jemu zależy na ludziach, stara się im pomóc. Do skuteczniejszych form takiej pomocy zalicza się przekazywanie ludziom wiedzy o tym, jak można przezwyciężyć porażki i przeciwności losu. Opanowanie tej umiejętności spowodowało, że moje życie zupełnie się odmieniło. Dzięki lekturze książki Czasami się wygrywa… a czasami można się czegoś nauczyć ty również przyswoisz sobie tę cenną umiejętność. Gorąco polecam tę książkę. Ben Carson, M.D.,neurochirurg dziecięcy i autor bestsellerów America the Beautiful oraz Cudowne ręce
Klasyczny przewodnik, który pokaże ci, jak wydobyć to, co najlepsze, z najgorszych ludzkich wcieleń – uaktualniony o jeszcze więcej nieznośnych zachowań! Książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść od niemal dwóch dekad pomaga ludziom radzić sobie ze złymi zachowaniami w pozytywny, profesjonalny sposób. Niestety, ponieważ świat stał się mniejszy, a czas się skurczył, wciąż pojawiają się nowe trudne postawy. Dlatego Kirschner i Brinkman uaktualnili swój globalny bestseller, aby pomóc ci wycisnąć pozytywne rezultaty z nawet najbardziej skomplikowanych interakcji, których prawdopodobnie doświadczasz. Naucz się wykonywać zadania i dobrze współżyć nawet z osobami, które mają zadziwiającą zdolność sabotowania, psucia i zakłócania twoich planów, potrzeb i pragnień. Naucz się, jak: używać wyrafinowanych technik słuchania, które otworzą ci drzwi do ludzkich umysłów, serc i najgłębszych potrzeb; stosować umiejętności przejmowania kontroli, które zmieniają konflikt we współpracę poprzez redukowanie różnic pomiędzy ludźmi; przekształcać destrukcyjne zachowania Czołgów, Snajperów, Wszystkowiedzących, Malkontentów, Męczenników, Wścibskich i innych trudnych rodzajów ludzkich. Czy masz do czynienia ze współpracownikiem, który próbuje zebrać poklask za twoją pracę, członkiem dalszej rodziny, który nie respektuje żadnych osobistych granic, czy klientem w sklepie spożywczym, który rozmawia głośno przez telefon, książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść zapewni ci narzędzia do wydobycia najlepszego z najgorszych ludzkich wcieleń. Dr Rick Kirschner i dr Rick Brinkman są lekarzami medycyny naturalnej, zawodowymi mówcami i trenerami. Dr Rick Kirchner i dr Rick Brinkman to znani na całym świecie zawodowi mówcy i autorzy książek. Swoją karierę rozpoczęli jako lekarze medycyny niekonwencjonalnej, zajmując się pracą nad mentalnymi i emocjonalnymi aspektami leczenia i zdrowia fizycznego. Są współautorami bestsellerowego programu dostępnego na kasetach audio i wideo How to Deal with Difficult People, a także sześciu innych programów treningowych. Ich książka, Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść, stała się międzynarodowym bestsellerem i została przetłumaczona na 20 języków. Napisali wspólnie również książki: Life by Design: Making Wise Choices in a Mixed Up World, Love Thy Customer i Dealing with Relatives. Obecnie jeżdżą po całym świecie, wygłaszając zabawne mowy przewodnie i prowadząc programy treningowe. Ich portfolio klientów obejmuje NASA, AT&T, Hewlett-Packard, Texaco, Inc. 500 Conference, Young Presidents Organization, U.S. Army i setki innych korporacji, agencji rządowych i stowarzyszeń zawodowych. Więcej informacji na temat mów przewodnich i seminariów znajdziesz na ich stronach internetowych.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?