KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo MT Biznes

Okładka książki Zasada OZ

49,90 zł 39,72 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,65 zł

Żadna firma nie może pozwolić sobie na brak odpowiedzialności! „Zasada Oz opisuje to, co wszyscy podejrzewaliśmy – że to nie tylko Ameryka przeżywa kryzys, ale kryzys przeżywa także amerykański charakter. Dobra wiadomość jest taka, że Connors, Smith i Hickman opisują także „żółtą brukowaną drogę” którą wszyscy musimy podążyć, aby odzyskać te cechy, które są wymagane do osiągnięcia sukcesu.” – STEPHEN R. COVEY, autor książki 7 nawyków skutecznego działania oraz Zasady skutecznego przywództwa „W książce Zasada Oz idee, które pojąć może każdy pracownik – odpowiedzialność, zaangażowanie pracowników, kontynuowanie wysiłków i wydajna realizacja. Zastosowanie wszystkich tych idei może przełożyć się bezpośrednio na zyski firmy. Polecam tę książkę każdemu, na każdym poziomie organizacji, kto szuka tego następnego kroku na drodze ku budowie doskonałych zespołów i osiągnięciu rezultatów.” – DAVID SCHLOTTERBECK, prezes i dyrektor naczelny ALARIS Medical Systems ROGER CONNORS oraz TOM SMITH są współzałożycielami firmy Partners In Leadership, Inc., znanej na całym świecie z prowadzenia szkoleń na temat odpowiedzialności. Mając ponad siedmiuset klientów w pięćdziesięciu sześciu krajach, każdego roku szkolą dziesiątki tysięcy osób, przekazując im wiedzę na temat sprawdzonych koncepcji odpowiedzialności zawartych w Zasadzie Oz. CRAIG HICKMAN jest współautorem międzynarodowych bestsellerów: Creating Excellence oraz Mind of a Manager, Soul of a Leader i wielu innych książek biznesowych.
Okładka książki Traf w sedno. Jak mówić, aby przekonać

59,90 zł 32,41 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,32 zł

SPRAWNA, PEWNA I SKUTECZNA KOMUNIKACJA Czy zdarzyło ci się żałować: „dlaczego wtedy tego nie powiedziałem?”, „dlaczego nie zareagowałem w taki sposób?”. Czy zastanawiasz się, co by się stało, gdybyś w pewnych sytuacjach powiedział coś innego bądź w inny sposób? Być może sfinalizowałbyś transakcję, dostał awans lub kupił samochód? W przełomowych chwilach naszego życia słowa liczą się często w równym stopniu jak czyny. Powiedzieć stosowną rzecz, adekwatnym tonem, w odpowiednim momencie – często to właśnie od tego zależy sukces. Takie chwile zdarzają się zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Bill McGowan, wybitny ekspert ds. mediów, w książce Traf w sedno wyjaśnia strategie przekazywania skutecznych komunikatów. Przedstawia w tym celu siedem zasad, a wśród nich: Zasadę Scorcese: Wykorzystaj element wizualny, by przykuć uwagę odbiorców. Zostań reżyserem filmu, który będzie się rozgrywać w wyobraźni twojego słuchacza. Zasada niesiedzenia na ogonie: Unikaj werbalnych stłuczek i zawodowych katastrof, utrzymując bezpieczną odległość konwersacyjną od rozmówcy. W razie wątpliwości przestań mówić i zacznij słuchać. Zasada sosu do makaronu: Walcz z nudą, maksymalnie skracając swoje przesłanie. Zadbaj o to, aby przekaz był z jednej strony możliwie krótki, z drugiej zaś maksymalnie treściwy. Dzięki książce Traf w sedno dowiesz się, jak unikać komunikacyjnych pułapek. Siedem zasad przekonywania to bardzo skuteczne rady, które łatwo sobie przyswoić, łatwo wdrożyć i łatwo biegle opanować. Dzięki nim zaczniesz się posługiwać właściwym językiem – zarówno na poziomie werbalnym, jak i niewerbalnym – to natomiast spowoduje, że będziesz bardziej pewny siebie, bardziej zdecydowany i skuteczniejszy. Będziesz potrafił wzbudzić zainteresowanie odbiorcy i trafić do niego z przesłaniem, które na długo pozostanie w jego pamięci.
Okładka książki Nadzwyczajna usługa.Jak przekuć zaangażowanie...

49,90 zł 39,72 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,65 zł

Książka ukazała się w USA w lutym 2012 r. nakładem Harvard Business Review Press.Książka w chwili ukazania się spotkała się z dużym zainteresowaniem, o czym świadczy m.in. duża liczba recenzji i omówień.Połączenie umiejętności obu autorek (jedna to profesor w Harvard Business School, druga to konsultant biznesowy) zaowocowało książką dobrze łączącą dużą ilość wiedzy z przystępnym jej podaniem.Nie ma nic nowego w podkreślaniu wielkiego znaczenia jakości usług we współczesnym biznesie. Natomiast zawsze ciekawe i użyteczne jest zapoznanie się z kompetentnie i przystępnie przedstawionym całościowym podejściem do zagadnienia projektowania systemów dobrej obsługi klienta.Jak zwykle w amerykańskich książkach biznesowych, silną stroną książki jest duża liczba przykładów z różnych branż.Autorki przekonująco dokumentują, że obsługa klienta nie może stanowić dodatku do ""normalnej"" działalności firmy, zwłaszcza w sektorze usług; obsługa klienta stanowi istotę działania firmy usługowej.Każdy rozdział kończy się podsumowaniami w formie pigułek zasad i reguł do zastosowania w praktyce.W sumie jest to solidna, ciekawa i bardzo dobrze napisana, a przy tym użyteczna książka dla profesjonalistów zajmujących się obsługą klientów.
Okładka książki Lojalnośc 3.0 czyli jak zrewolucjonizować...

59,90 zł 47,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,58 zł

Książka ukazała się w USA w czerwcu 2013 r. nakładem wydawnictwa McGraw-Hill. Choć w tej chwili znajduje się na 73 484. miejscu w rankingu Amazon.com najlepiej sprzedających się książek, także w Amazon.com znajduje się informacja, że książka trafiła na listy bestsellerów WSJ oraz NYT. Autor definiuje lojalność 3.0 jako sumę motywacji, wykorzystania ogromnej ilości danych o klientach (big data) oraz grywalizacji. Motywacja jako taka nie stanowi nowości. Nowością są natomiast przedstawione w książce metody analizy ogromnych ilości danych o klientach. Podobnie nowością jest wykorzystanie technik motywacyjnych stosowanych od lat w grach komputerowych, co przyjęło się określać mianem grywalizacji. I oczywiście nowością jest połączenie tych trzech elementów w konkretne techniki motywacyjne. Pierwsza część książki jest poświęcona opisowi tych technik. Mimo że zwłaszcza techniki analityczne z dziedziny big data nie należą do łatwych zagadnień dla laika spoza branży IT, autorowi udaje się dokonać przeglądu tych technik w sposób przystępny. To samo dotyczy wykorzystania motywacji stosowanych w grach komputerowych w grywalizacji. Druga część książki zawiera kilkanaście studiów przypadku z różnych branż. Okazuje się, że metody przedstawione w książce stosują m.in. takie znakomite firmy jak SAP, Adobe, Kraft czy Ford. Z kolei trzecia część książki to rodzaj poradnika, jak wprowadzać techniki opisane w książce w życie. Oczywistą wartością książki jest to, że koncepcję grywalizacji – zarówno na
Okładka książki Kultura Kaizen. Budowanie i utrzymanie kultury...

64,90 zł 51,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,57 zł

Stwórz i utrzymaj kulturę kaizen w swojej organizacji. Wykorzystując ponad 50 lat zbiorczych doświadczeń specjalistów pomyślnie stosujących kaizen w trakcie transformacji organizacji z wielu branż, niniejsza książka wyjaśnia, jak szybko, ale trwale udoskonalić pracę i polepszyć wyniki. Jest szczegółowym przewodnikiem, dzięki któremu czytelnik dowie się, jak przeprowadzić usystematyzowane wdrażanie kaizen poprzez organizowanie warsztatów kaizen. Rzeczywiste przykłady ukazują, jak kultura kaizen sprawdza się w takich firmach jak Toyota, Zappos czy Wiremold. Ten praktyczny poradnik, pełen cennych spostrzeżeń liderów z Kaizen Institute, tłumaczy: dlaczego kultura kaizen jest konieczna, jakie jest prawdziwe znaczenie kaizen, skąd wywodzą się warsztaty kaizen, jak kaizen sprawdza się jako strategia w praktyce, jak utrzymać kulturę kaizen, jak rozpoznać organizacyjną gotowość do transformacji, jak pokonać kulturowe przeszkody, a ponadto zawiera studia przypadków omawiające faktyczne wdrażanie kaizen w organizacjach różnej wielkości i z różnych branż. Przedmowa Johna Toussainta, dyrektora zarządzającego Thedacare. Jon Miller może pochwalić się 20-letnim doświadczeniem z zakresu kaizen. Jest dyrektorem zarządzającym Kaizen Institute Consulting Group. Był współzałożycielem i dyrektorem zarządzającym Gemba Research zanim firma połączyła się z Kaizen Institute. Jest autorem wielu artykułów. Był tłumaczem i wydawcą Taiichi Ohno’s Workplace Management. Swój wkład wniósł również do wielu innych książek wydawnictwa McGraw-Hill, chociażby Gemba Kaizen czy Kaizen in Logistics and Supply Chains. Mike Wroblewski ma ponad 25-letnie doświadczenie w obszarze inżynierii przemysłowej, zarządzania produkcją i kaizen. Jest dyrektorem Kaizen Institute USA. Jest często zapraszany jako główny prelegent na konferencje, gdzie dzieli się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami z zakresu kaizen. Jaime Villafuerte ma 20-letnie doświadczenie na polu strategicznego i taktycznego wdrażania ciągłego doskonalenia. Jest dyrektorem ds. Lean Six Sigma w Jabil Inc., firmie zatrudniającej ponad 165 000 pracowników w 33 krajach. Przewodzi tam transformacji Lean Six Sigma. Jest autorem The Lean 6 Sigma Deployment Memory Jogger.
Okładka książki Twórcza wiara w siebie.Jak uwolnić w każym ...

49,90 zł 39,72 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,65 zł

Książka ukazała się w USA w połowie października 2013 r. nakładem wydawnictwa Crown Business.Autorami są bracia, Tom i David Kelley, kierujący znaną firmą designerską IDEO.MT Biznes wydał kilka lat temu książkę Toma Kelleya zatytułowaną Sztuka innowacji.Dla osób zainteresowanych projektowaniem przemysłowym oraz innowacjami to jest s u p e r ciekawa książka.Autorzy twierdzą, że kreatywność nie jest rzadkim i wyjątkowym darem Bożym, że ma ją w sobie w jakimś stopniu każdy z nas, natomiast problem polega na tym, że zarówno proces edukacyjny, jak i praktyka biznesowa zamiast wyzwalać - zabijają w nas kreatywność. Celem książki jest przedstawienie metod i technik mających pomóc w uwolnieniu kreatywności.Trudno o bardziej kompetentnych autorów. Autorami książki są twórcy i liderzy słynnej firmy designerskiej IDEO, która zaprojektowała m.in. pierwszą myszkę do komputerów osobistych Apple''a.Książka ma trzy wątki:Pierwszy to bardzo przystępnie opisana ""teoria kreatywności"" połączona z ogromnym doświadczeniem autorów (IDEO powstała w 1991 r. w Kalifornii, a dzisiaj jest firmą międzynarodową).Drugi to liczne, często fascynujące przykłady kreatywnego rozwiązywania problemów. Kapitalny jest przykład wykorzystania w organizacji szpitalnej izby przyjęć jednego z dużych szpitali londyńskich organizacji pracy mechaników obsługujących samochody marki Ferrari w wyścigach Formuły 1. Przykłady dotyczą nie tylko projektowania nowych wyrobów, ale także tworzenia aplikacji software''owych czy funkcjonowania usług finansowych.Trzeci wątek to poradnik, jak w praktycznie dowolnej organizacji stosować metody i techniki uwalniające w pracownikach ich potencjał kreatywności.Książka daje czytelnikowi ""pozytywnego kopa"", zachęca do eksperymentowania, do zerwania z rutyną, jest jak przysłowiowy powiew świeżego powietrza.
Okładka książki O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce

44,90 zł 35,74 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,68 zł

Książki i artykuły Druckera przez kilkadziesiąt lat wywierały wpływ na przywódców instytucji państwowych, biznesowych i non profit, a jego podstawowe koncepcje pomagały w kierowaniu najlepszymi organizacjami na całym świecie. Jednak na kartach tej książki nawet najzagorzalsi miłośnicy Druckera znajdą coś nowego. Zbiór O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce. Niepublikowane wykłady Druckera w wyborze i opracowaniu Ricka Wartzmana zawiera trzydzieści trzy wykłady wygłaszane zarówno dla specjalistów z różnych dziedzin, jak i studentów. Pokazują one wybitnego myśliciela w akcji, jak pogłębia, cyzeluje i poddaje próbom swoje koncepcje. Wśród znakomitych mów wygłaszanych od II wojny światowej i początków telewizji po epokę internetu i wyrośnięcie Chin na potęgę gospodarczą znalazły się między innymi: • Problemy z utrzymaniem ciągłości i pełnego zatrudnienia (1957) • Zarządzanie wielką organizacją (1967) • Wpływ strukturalnych zmian społeczno-gospodarczych świata na amerykański biznes (1977) • Organizacja oparta na wiedzy (1987) • Pracownik wiedzy i społeczeństwo wiedzy (1994) • Globalizacja (2001) Czasami skromny, czasami władczy i stanowczy, Drucker zawsze potrafił przykuwać uwagę słuchaczy. Ta książka tak samo działa na czytelników. O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce. Niepublikowane wykłady Druckera w wyborze i opracowaniu Ricka Wartzmana to nowy i ważny dodatek do dzieł człowieka, który położył fundamenty pod zarządzanie w znanym nam dzisiaj kształcie.
Okładka książki Dobro popłaca! Inicjatywy marketingowe ...

49,90 zł 39,31 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,24 zł

Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu. Książka zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegającym o wsparcie korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania obustronnie korzystnej relacji partnerskiej. Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczących skutecznej realizacji przedsięwzięć marketingowych i korporacyjnych. W szczególności podpowiada ona, jak: przekonać konsumentów do udziału w kampanii promującej ważną sprawę społeczną, wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez powiązanie ich z dotacjami, organizować pracowników i zachęcać ich do poświęcania czasu i umiejętności promowanej sprawie, zmienić podejście do biznesu, aby osiągnąć społecznie pożądany rezultat, radzić sobie z cynikami i krytykami, którzy na pewno się pojawią. Dzięki książce Dobro popłaca! możesz jednocześnie promować ważną sprawę społeczną i zwiększać zyski. Wszyscy na tym korzystają! Philip Kotler to jeden z wiodących światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, a jego teksty od ponad czterdziestu lat kształtują światowe oblicze tej dyscypliny. Piastuje katedrę marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management przy Northwestern University. David Hessekiel jest prezesem Cause Marketing Forum. Dyrektorzy z całego świata odwiedzają stronę internetową w poszukiwaniu wiadomości, wyników badań oraz analiz przypadków, a także w celu zapoznania się z programami i publikacjami CMF. Hessekiel udziela się jako bloger na stronach Forbes, MediaPost oraz Huffington Post i jest często cytowanym analitykiem branży. Regularnie wypowiada się na temat marketingu sprawy oraz korporacyjnej odpowiedzialności społecznej, zarówno na forum firm, jak i organizacji pozarządowych. Nancy R. Lee jest prezesem Social Marketing Services, Inc., współpracuje też z University of Washington. Udzielała wsparcia konsultingowego ponad stu organizacjom non profit, uczestniczyła też w tworzeniu ponad pięćdziesięciu kampanii marketingu społecznego realizowanych przez agencje należące do sektora publicznego. To jej dziewiąta książka napisana wspólnie z Philipem Kotlerem.
Okładka książki Zwycięstwo nosisz w sobie. Wykorzystaj siłę...

59,90 zł 47,20 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,12 zł

Bez względu na to, czy zarządzasz firmą z listy Fortune 500, czy jesteś prezesem własnego gospodarstwa domowego, EFEKTYWNE NEGOCJOWANIE JEST KLUCZEM DO MĄDREGO PRZEWODZENIA I DOBREGO ŻYCIA. PRZEWODZENIE I ŻYCIE to nieustanne negocjacje. Pomyśl, co się dzieje w ciągu typowego tygodnia. Czy możesz wpłynąć na klienta, by zaakceptował twoją propozycję? Czy potrafisz przekonać kolegę, by udostępnił ci zasoby niezbędne do zakończenia projektu? W jaki sposób poprosisz sąsiada, by zamienił się dniami dowożenia dzieci do szkoły, byś w końcu mógł iść poćwiczyć? Zgodnie z ogólnie przyjętym przekonaniem osiągnięty wynik „wygrana-wygrana” jest oznaką sukcesu. Jednak aż do chwili obecnej w zasadach dojścia do tego wyniku brakowało jednego niezwykle istotnego elementu. Okazuje się, że większość ważnych negocjacji, tych, które mają wpływ na twoje przywództwo i jakość twojego życia, prowadzisz sam ze sobą. Co to oznacza? Negocjujesz ze sobą, gdy chcesz zostać w biurze, ale jednocześnie pragniesz spełnić obietnicę daną rodzinie i przyjść punktualnie na kolację; gdy z jednej strony chcesz zaryzykować i przyjąć nową ofertę pracy, z drugiej zaś martwisz się, co będzie ze spłatą hipoteki; gdy jedna część ciebie pragnie jeszcze dać związkowi szansę, a druga wie, że to już naprawdę koniec. Gdy wahasz się, co zrobić, negocjowanie z samym sobą jest niezwykle istotną umiejętnością. Powinieneś powiedzieć „tak” czy powiedzieć „nie”, a może odwlec podjęcie decyzji? Zaofiarować gałązkę oliwną czy starać się narzucić własną wolę? Mówić otwarcie czy zachować myśli dla siebie? Gdy wiesz, jak wygrać wewnętrzne przeciąganie liny, możesz „dotrzeć do tak” w trwały i wprowadzający zmianę sposób. Uczciwie, z humorem i prezentując nowy punkt widzenia, książka Zwycięstwo nosisz w sobie daje ci przejrzystą „mapę drogową” prowadzącą cię do poznania i uporządkowania twojego wewnętrznego świata. Bez względu na to, czy walczysz z trudnym klientem, czy kłócisz się ze współmałżonkiem, dzięki zrozumieniu tego, co ekspert w dziedzinie przywództwa i negocjacji, Erica Ariel Fox, nazywa „wewnętrznymi negocjatorami”, przekształcisz porażki w zwycięstwa. Przy użyciu narzędzi umożliwiających trwałą zmianę zachowań znajdziesz drogę do realizacji swoich marzeń. ERICA ARIEL FOX naucza negocjacji na Wydziale Prawa Uniwersytetu Harvarda. Jest współzałożycielką globalnej firmy zajmującej się przywództwem i zmianą Mobius Executive Leadership i starszym doradcą w McKinsey Leadership Development (MLD). Jako rozchwytywany ekspert i mówca pomaga mającym problemy zespołom, inspiruje słuchaczy oraz wspiera firmy chcące przeprowadzić trwałe zmiany. Prowadzi również warsztaty przywództwa dla organizacji sektora publicznego oraz kursy dla kadry zarządzającej. Otrzymała licencjat na Uniwersytecie Princeton i stopień naukowy na Wydziale Prawa Uniwersytetu Harvarda. Mieszka z mężem i pasierbem niedaleko Bostonu i pod Amsterdamem.
Okładka książki Kształtowanie liderów. Audiobook
audiobook

39,90 zł 31,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,70 zł

Dlaczego niektórzy ludzie osiągają wielkie sukcesy osobiste, ale nigdy nie udaje im się odnieść sukcesu w budowaniu firmy czy kształtowaniu swojej organizacji? John C. Maxwell zna odpowiedź na to pytanie. „W ciągu dwudziestu pięciu lat pracy przywódczej – mówi Maxwell – nauczyłem się przede wszystkim tego, że miarą sukcesu lidera jest klasa ludzi z jego najbliższego otoczenia”. Wizja, energia, determinacja i siła przekonań to za mało. Jeśli jako lider chcesz doprowadzić do urzeczywistnienia swoich marzeń, musisz nauczyć się kształtować liderów wokół siebie. Bez względu na to, czy stoisz na czele organizacji non profit, małej firmy czy firmy z listy Fortune 500, książka Kształtowanie liderów pomoże ci wspierać innych w pełnym wykorzystaniu własnego potencjału oraz wprowadzić organizację na zupełnie nowy poziom działalności. John C. Maxwell przemawia każdego roku do setek tysięcy ludzi. Jest autorem ponad czterdziestu książek, w tym bestsellerowej pozycji Prawa przywództwa.
Okładka książki Marketing szeptany

49,90 zł 39,31 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,24 zł

Ludzie twoją reklamą Twórz porywające historie, o których warto mówić Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany — sztuka reklamy bez reklamy. Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię: * znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe,dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę, * kalkulować rzeczywiste koszty i zwrot z inwestycji w reklamę, * operować tym, czym ludzie i media karmią się najchętniej: tabu, komizmem, skandalem, * tworzyć kultowe marki, które zapiszą się w historii. Autor tej książki, Mark Hughes, zna sekrety marketingu szeptanego z pierwszej ręki. Za sprawą jego pomysłowości i intuicji medialnej serwis internetowy Half.com zdobył 8 milionów użytkowników w trzy lata, i to przy minimalnych nakładach na płatną reklamę. Magazyn „Time” nazwał to „jednym z największych podbojów opinii publicznej” w historii. Firmy, które powierzyły swój marketing Hughesowi, doskonale na tym wyszły – stały się magnesami medialnymi i z małych zmieniły się w duże. Po prostu przeczytaj, co radzi Hughes i zrób to. Książka (...) jest znakomitym wprowadzeniem do tematyki szeroko rozumianego buzzmarketingu. Mark Hughes należy do tych praktyków, którzy traktują marketing szeptany (buzzmarketing) nie jako zestaw narzędzi, ale jako sposób myślenia, który ma natchnąć całą marketingową komunikację. Autor prowokuje do myślenia i inspiruje, dlatego książka ta powinna stać się lekturą obowiązkową nie tylko dla osób zarządzających marką i planujących strategie komunikacyjne, ale także dla działów kreatywnych w agencjach reklamowych. - Piotr Gotkowski prezes Streetcom, www.biznes.streetcom.pl O AUTORZE Mark Hughes jest dyrektorem zarządzającym firmy konsultingowej Buzzmarketing i gospodarzem programu radiowego The Buzz Factor. Uczy przedsiębiorców i zarządzających, jak kreować szum medialny wokół ich marek. Hughes zarządzał marketingiem takich firm, jak Half.com (spółka zależna od eBay), PepsiCo i PepBoys. Więcej o nim i o tej książce znajdziesz na stronie www.buzzmarketing.com. OPINIE Dwa w jednym: znakomita rozrywka i gruntowna wiedza. — Steve Forbes, redaktor naczelny magazynu „Forbes” Trudno o lepszą i bardziej uczącą książkę, która w dodatku dostarczałaby tak świetnej rozrywki. — Warren Philips, były redaktor zarządzający „Wall Street Journal”, były dyrektor zarządzający Dow Jones Marketing szeptany działa. To nie jest dodatek do wiedzy, którą masz. To fundamentalna lektura obowiązkowa! — Brian Sweete, były dyrektor operacyjny eBay, dyrektor marketingu PepsiCo
Okładka książki ZASADA OZ UZYSKIWANIE REZULTATOW POPRZEZ..-MT BIZNES

59,90 zł 36,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,62 zł

ZASADA OZ UZYSKIWANIE REZULTATOW POPRZEZ..-MT BIZNES
Okładka książki Negocjowanie audibook - Audiobook
audiobook

24,90 zł 19,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,59 zł

Negocjacje stanowią ważny element prawie wszystkich naszych relacji – osobistych i zawodowych. Krótko mówiąc, osoby, które nie potrafią dobrze negocjować, ryzykują, że staną się ofiarami dobrych negocjatorów. W swojej karierze Brian Tracy, ekspert w zakresie sukcesu, negocjował umowy warte miliony dolarów. Teraz także ty, dzięki temu zwięzłemu poradnikowi, możesz zostać znakomitym negocjatorem oraz nauczyć się, jak: - wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji, - użyć siły emocji do osiągnięcia porozumienia, - wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi, - przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły, - klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań, - kiedy i w jaki sposób przerwać negocjacje - oraz jak opanować wiele innych technik negocjacji. Pełna typowej dla Briana Tracy mądrości, ta mała książeczka daje ci do ręki umiejętności zawodowego negocjatora. Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Okładka książki Motywowanie audiobook
audiobook

24,90 zł 19,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,59 zł

Jednym z twoich najważniejszych obowiązków jako menedżera jest motywowanie pracowników do jak najlepszej pracy. Menedżerowie, którzy stwarzają satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy, ograniczają fluktuację kadr, jednocześnie zwiększając wydajność oraz jakość. W tej książce Brian Tracy, ekspert w zakresie sukcesu, korzystając ze swojego wieloletniego doświadczenia, przedstawia 21 łatwych do opanowania i skutecznych metod zwiększenia efektywności zarówno pojedynczych osób, jak i zespołów. Wyjawia, jak: - wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań, - stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju, - zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu, - ograniczać obawę przed porażką i zwiększać pragnienie podejmowania się zadań, - usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego, - zapewniać opinię zwrotną niezbędną do osiągnięcia sukcesu. I dużo więcej! Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Okładka książki Energia! Żyj pełnią życia audiobook
audiobook

44,90 zł 35,74 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,68 zł

Żyj pełnią życia! OD TEJ CHWILI. Pewnej wyjątkowo ciemnej i parnej karaibskiej nocy Brendon Burchard stał okrwawiony na pokiereszowanej masce swojego rozbitego samochodu. Właśnie wtedy zrozumiał, że, jak każdy z nas, jest zwykłym śmiertelnikiem, i że pod koniec życia każdy człowiek będzie poszukiwał odpowiedzi na kilka podstawowych pytań: „Czy żyłem naprawdę? Czy kochałem i dawałem siebie innym? Czy dokonałem w życiu czegoś ważnego i istotnego?” Od tamtej pamiętnej nocy Brendon zaczął żyć pełnią naenergetyzowanego życia, jednocześnie pomagając milionom ludzi na całym świecie w tym, by dokonując transformacji swojego dotychczasowego życia, zaczęli oni czerpać z niego większą radość, satysfakcję i spełnienie. Energia emocjonalna świata zaczyna dramatycznie spadać. Coraz bardziej zestresowani, zagubieni i zdezorientowani ludzie pragną od życia czegoś więcej. Pomimo faktu, że większość z nas dysponuje tym, co „konieczne” do tego, żeby być szczęśliwym, rzadko kiedy jesteśmy w pełni zadowoleni z życia i usatysfakcjonowani, i mamy dręczące poczucie, że zasługujemy na coś znacznie więcej. Jak temu zaradzić? W tej energetyzującej książce Burchard uświadamia nam, że jedynym sposobem znaczącej poprawy jakości twojego życia jest nauczenie się tego, w jaki sposób aktywować każdy z 10 podstawowych popędów, które charakteryzują każdą jednostkę ludzką: - pragnienie większej kontroli, - kompetencji, - kongruentności, - troski, - łączności, - zmiany, - wyzwań, - kreatywnego wyrazu, - współudziału - i świadomości. Owe popędy wpływają na kształt wszystkiego, o czym myślisz, co czujesz i co robisz w życiu, dlatego zrozumienie ich istoty i panowanie nad nimi ma kluczowe znaczenie do osiągnięcia sukcesu i szczęścia. Strategiczne aktywowanie owych popędów w życiu codziennym to najszybsza droga ku temu, by żyć pełnią naenergetyzowanego życia. Opanowanie naszych ludzkich popędów i sterowanie nimi nie jest łatwe; gdyby tak było, na całym świecie pośród ludzi nie panowałby tak wielki niepokój i nerwowość. Dlatego właśnie Brendon opracował koncepcję tego, co nazywa on prawdziwymi „aktywatorami” ludzkiego doświadczenia – serię prostych, lecz niezwykle skutecznych działań, które mogą doprowadzić do radykalnego zwiększenia twojego poziomu energii, a tym samym dać ci poczucie satysfakcji i spełnienia we wszystkich dziedzinach życia. Dzięki temu osiągniemy w końcu cel, do którego wszyscy dążymy: będziemy mogli żyć pełnią życia! BRENDON BURCHARD jest założycielem High Performance Academy, autorem książki The Millionaire Messenger, która była numerem 1 na listach bestsellerów „New York Timesa” i „USA Today”, a także książki Life’s Golden Ticket. Należy do grona najbardziej znanych trenerów motywacyjnych i rozwoju osobistego na świecie. Jego słynne sesje szkoleniowe oraz kursy wideo inspirują miliony ludzi do odnajdywania w sobie nowego ładunku energetycznego, dokonywania pozytywnych zmian w życiu oraz dzielenia się z innymi swoimi doświadczeniami. Odwiedź stronę internetową Brendona Burcharda, na której uzyskasz wolny dostęp do wielu z opracowanych przez niego materiałów treningowych.
Okładka książki Dobry szef. Zły szef Audiobook
audiobook

44,90 zł 23,35 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,35 zł

Jeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym dobrym? W jaki sposób możesz nieustannie szlifować swoje umiejętności i dopingować ludzi, aby dawali z siebie wszystko i byli dumni z faktu, że dla ciebie pracują? Czy zdajesz sobie sprawę, jak twoje słowa i czyny (i twoje miny) wpływają na podwładnych? Co oni tak naprawdę o tobie myślą? Czy jesteś świadom tego, jak cię widzą, czy też żyjesz w świecie złudzeń? Gdyby twoi pracownicy mieli wybór, czy nadal by u ciebie pracowali? Sutton, przeplatając przykłady z życia ze stosownymi naukowymi badaniami behawioralnymi, przedstawia staranny i miejscami zaskakujący raport na temat tego, co robią najlepsi szefowie. „Dobry szef, zły szef” to ostateczny plan działania dla każdego, kto kiedykolwiek został wyniesiony na stanowisko władzy oraz droga wybawienia dla tych, których szefowie nie rozumieją problemu. Robert Sutton jest profesorem teorii i techniki zarządzania na Uniwersytecie Stanforda oraz profesorem honorowym w dziedzinie zachowań organizacyjnych w Podyplomowej Szkole Biznesu Stanforda. Sutton prowadzi badania nad liderami i szefami, innowacyjnością, zajmuje się zarządzaniem opartym na dowodach naukowych oraz szczegółowymi zagadnieniami życia organizacyjnego. Napisał wiele książek, między innymi a „The No Asshole Rule”. Profesor Sutton spotkał się z wieloma wyróżnieniami i otrzymał liczne nagrody. W 2002 roku został wybrany przez magazyn Business 2.0 na wiodącego „guru zarządzania”, a w 2005 roku nagrodzono go za najlepszy artykuł opublikowany w Academy of Management Review. „Hard Facts, Dangerous Half-Truths, and Total Nonsense” została uznana za najlepszą książkę biznesową 2006 roku przez magazyn Toronto Globe and Mail, a „The No Asshole Rule” zdobyła Quill Award za najlepszą książkę biznesową 2007 roku. W 2007 roku Sutton wszedł do grona dziesięciu „największych gwiazd szkół handlowych” według BusinessWeek, które to grono zrzesza „profesorów wywierających wpływ na współczesny biznes wykraczając w swoim myśleniu daleko poza akademicką naukę”. Profesor Sutton wygłasza wykłady i prowadzi warsztaty dla dyrektorów i menedżerów z dziesiątków branż i z ponad 25 różnych krajów. Szczególnie bliska jest mu uczelnia Hasso Plattner Institute of Design, powszechnie nazywana „szkołą myślenia projektowego na Stanfordzie”. Sutton jest współtwórcą jej wielokierunkowego programu edukacyjnego, który pozwala stosować w praktyce i rozpowszechniać „myślenie projektowe”.
Okładka książki Marketing szybka droga do sukcesu

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘ Książki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka jest podzielona na cztery główne części: Świadomość – diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla jego poprawy Sprawność biznesowa – narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły Rozwój kariery – działania, które należy podjąć już teraz, aby nie dać się nikomu wyprzedzić Przybornik dyrektora – wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nim W książkach z serii Szybka droga do sukcesu znajdziesz: • Pierwszą dziesiątkę „Szybkiej drogi” – czyli podsumowanie najważniejszych informacji • Szybkie wskazówki i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania • Studia przypadków • Praktyczny przewodnik rozwoju kariery – zawierający zarys celów do zrealizowania w ciągu pierwszych 10 tygodni na nowym stanowisku • Głos eksperta – opinie najlepszych ekspertów od omawianych zagadnień to interaktywna strona internetowa, stanowiąca doskonałe uzupełnienie książek z tej serii. Zaloguj się już dziś, żeby od razu znaleźć się na szybkiej drodze do sukcesu! Chris Ritchie zajmuje się marketingiem od prawie dwudziestu pięciu lat. W tym czasie zdobywał doświadczenia związane z pełnieniem wielu różnych funkcji sprzedażowych i marketingowych, zajmował się niemal wszystkimi aspektami marketingu. Chociaż znaczną część swoich doświadczeń zgromadził w branży technologicznej, pracował również w wielu innych sektorach – zajmował się marketingiem sportowym, pracował w sektorze publicznym, a także w branżach usług finansowych i profesjonalnych (w tym szkoleń i konsultingu w dziedzinie zarządzania) oraz w branży spożywczej i w sektorze produkcyjnym. Chris ma za sobą wiele lat korporacyjnego życia, a obecnie pełni funkcję dyrektora dwóch firm marketingowych koncentrujących się na generowaniu przychodu dla swoich klientów i wzmacnianiu relacji w ich imieniu. Sine Qua Non International specjalizuje się w marketingu doświadczeń, w szczególności zaś w działalności sponsorskiej i sportowej, natomiast Collumbell Communications oferuje usługi marketingowe firmom z sektora technologicznego. Obie firmy dysponują kompetencjami w obszarze opracowywania i realizacji przedsięwzięć z zakresu marketingu, PR, a także różnego rodzaju wydarzeń i imprez. Do grona ich klientów zaliczają się SanDisk, Hitachi, Accenture, Imation, Avaya, Nokia, Ducati, Dorna, Attenda, SmartTrust, AOMi oraz Sun Microsystems. Chris uzyskał (z wyróżnieniem) tytuł BSc na University College of Wales w Aberystwyth w 1984 roku, a następnie tytuł MBA na University of Warwick w 1995 roku.
Okładka książki Sprzedaż. Szybka droga do sukcesu

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

Jak szybko osiągnąć oczekiwane wyniki sprzedaży? Głównym czynnikiem wyróżniającym twoją firmę oraz jej produkty i usługi jest zachowanie sprzedawców podczas interakcji z klientami. Potrzebne są wyjątkowe umiejętności biznesowe, doskonała zdolność komunikacji oraz umiejętność nawiązywania dobrych stosunków. Nie możesz się ograniczać do zrozumienia potrzeb klienta – powinieneś dogłębnie zrozumieć jego sytuację i zaproponować mu rozwiązanie skrojone na miarę. Z książki Sprzedaż. Szybka droga do sukcesu dowiesz się, jakie umiejętności powinieneś doskonalić, aby osiągać znakomite wyniki w sprzedaży i przyspieszyć rozwój własnej kariery. Zawiera ona: • Sprzedaż w pigułce – zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, umożliwiający szybkie zapoznanie się z tematem • Dziesięć najważniejszych narzędzi i technik służących rozwijaniu własnego stylu sprzedaży • Porady dotyczące kierowania zespołem – dzięki którym określisz własny styl przywództwa i stworzysz dobry zespół • Proste listy kontrolne ułatwiające wskazanie mocnych i słabych stron oraz możliwości twoich i twojego zespołu • Wskazówki dotyczące przyspieszenia rozwoju twojej kariery – bez względu na to, czy dopiero debiutujesz na nowym stanowisku, czy starasz się wejść na szczyt Jeśli nie chcesz zostać z tyłu, już dziś wkrocz na ścieżkę szybkiego rozwoju. Dodatkowe zasoby znajdziesz na stronie internetowej serii, pod adresem . WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ, BY PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘ Książki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka jest podzielona na cztery główne części: • Świadomość – diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla jego poprawy • Sprawność biznesowa – narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły • Rozwój kariery – działania, które należy podjąć już teraz, aby nie dać się nikomu wyprzedzić • Przybornik dyrektora – wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nim W książkach z serii Szybka droga do sukcesu znajdziesz: Pierwszą dziesiątkę „Szybkiej drogi”, czyli podsumowanie najważniejszych informacji Szybkie wskazówki i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania Studia przypadków Praktyczny przewodnik rozwoju kariery – zawierający zarys celów do zrealizowania w ciągu pierwszych 10 tygodni na nowym stanowisku Głos eksperta – opinie najlepszych ekspertów od omawianych zagadnień to interaktywna strona internetowa, stanowiąca doskonałe uzupełnienie książek z tej serii. Zaloguj się już dziś, żeby od razu znaleźć się na szybkiej drodze do sukcesu! John Mactear to starszy konsultant ds. zarządzania w firmie Mercuri International – jednej z najlepszych firm na świecie świadczących usługi doradcze z zakresu sprzedaży. W przedsiębiorstwie tym zajmuje się aktywną sprzedażą, a także przygotowywaniem warsztatów szkoleniowych z zakresu zarządzania sprzedażą dla firm działających w różnych branżach na całym świecie. Ma 25 lat doświadczenia w sprzedaży na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw lokalnych oraz międzynarodowych korporacji. Pracował w Europie, Ameryce Północnej i na Bliskim Wschodzie. Ponieważ przez ponad 10 lat żył i pracował w Stanach Zjednoczonych, może się pochwalić znajomością najlepszych technik sprzedaży opracowanych po obu stronach Atlantyku. Pracował jako sprzedawca, kierował międzynarodowymi zespołami sprzedażowymi i pomagał dystrybutorom klientów. Realizował również międzynarodowe przedsięwzięcia polegające na przebudowywaniu firm oraz spędził ponad 5 lat na stanowisku dyrektora ds. marketingu. Tytuł magistra uzyskał na Southampton University w roku 1981.
Okładka książki Delegowanie & kontrolowanie Audiobook
audiobook

24,90 zł 19,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,59 zł

Menedżerowie są oceniani na podstawie wyników – a osiągane przez ciebie wyniki zależą od umiejętności delegowania i kontrolowania. Będziesz zaskoczony, jak efektywny stanie się zarządzany przez ciebie zespół, gdy opanujesz niezbędne umiejętności nauczane przez Briana Tracy. Ten nieodzowny przewodnik wyjawia 21 sprawdzonych w praktyce sposobów zwiększenia wydajności, m.in. wskazuje, jak: - określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania, - dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku, - użyć zarządzania przez cele do delegowania zadań w dłuższym okresie zaufanym członkom zespołu, - uczynić z delegowania narzędzie do uczenia się i budowania zaufania w zespole, - zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu, - zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym. Gdy delegowanie i kontrolowanie zostanie zastosowane skutecznie, twoi pracownicy staną się bardziej wydajni. Obserwuj, jak dzięki gwałtownie rosnącym wynikom osiągasz coraz większy sukces, jednocześnie rozwijając umiejętności swoich pracowników. Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Okładka książki Bądź liderem! audiobook
audiobook

39,90 zł 31,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,70 zł

Uzupełnij swoją biblioteczkę biznesową o podstawową i klasyczną książkę Johna C. Maxwella Bądź liderem! - bestseller sprzedany już w ponad milionie egzemplarzy. Ponadczasowe zasady zastosowane w życiu twoim i twojej organizacji przyczynią się do pozytywnych zmian w zakresie osobistej rzetelności i samodyscypliny. W swoim wyjątkowym stylu doktor Maxwell odkrywa: Prawdziwą definicję przywództwa „Przywództwo to wywieranie wpływu. To właśnie to. Nic dodać, nic ująć… Ktoś, kto tylko myśli, że przewodzi, a nie znajduje nikogo, kto by za nim podążał jest jedynie spacerowiczem.” Cechy przywództwa „Przywództwo nie jest ekskluzywnym klubem dla tych, którzy „się z tym urodzili”. Cechy będące surowcem dla przywództwa można nabyć. Połącz je z pragnieniem i nic nie powstrzyma cię przed staniem się przywódcą.” Różnica między zarządzaniem i przywództwem „Zapewnienie, że praca zostanie wykonana przez innych to dokonanie menedżera. Inspirowanie innych do lepszej pracy to dokonanie przywódcy.” Nieważne, na którym szczeblu przywództwa się znajdujesz. Książka Bądź liderem! zainspiruje cię, jak zainspirować innych swoim zaangażowanym, wizjonerskim przywództwem. John C. Maxwell jest uznanym w świecie ekspertem w dziedzinie przywództwa, wykładowcą i autorem, który sprzedał już ponad dwanaście milionów swoich książek. Jego organizacje przeszkoliły już ponad milion przywódców na całym świecie. Doktor Maxwell jest założycielem firm Injoy Stewardship Services oraz EQUIP.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,42 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

7. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,00 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj