KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo CeDeWu

Okładka książki Biznesplan. Jak go budować i analizować w.6

45,00 zł 31,69 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,95 zł

Książka dla chcących założyć firmę lub planujących rozwój własnego przedsiębiorstwa. Autorzy poprzez praktyczne przykłady konkretnych przedsiębiorstw przedstawiają metody planowania biznesowego. Złożone problemy menedżerskie sprowadzono tu do odpowiedzi na podstawowe pytanie o opłacalność danego przedsięwzięcia.
Okładka książki Logistyka usług w.2

32,00 zł 24,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,13 zł

Dla menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie logistyczne w usługach, kadry naukowej i dydaktycznej uczelni oraz innych instytucji naukowych prowadzących badania lub zajęcia dydaktyczne z zakresu zarządzania usługami i zarządzania logistycznego, a także dla studentów kierunków związanych z zarządzaniem, logistyką i transportem. Bogaty materiał źródłowy, gruntowna wiedza teoretyczna oraz omówienie wybranych gałęzi usług: • transport drogowy rzeczy • komunikacja miejska • turystyka • gastronomia • organizacja imprez masowych.
Okładka książki Przemysł 4.0 w organizacjach.. Wyzwania i szanse..

75,00 zł 50,54 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,67 zł

Dla środowiska akademickiego (studentów i doktorantów kierunków ekonomicznych oraz technicznych, pracowników naukowych, nauczycieli akademickich) oraz przedsiębiorców i menedżerów.W książce omówiono bariery, szanse, wyzwania i plany sektora mikro- małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie digitalizacji oraz pionowej i poziomej integracji procesów bazującej na najnowszych rozwiązaniach technologii cyfrowych problemy, których priorytet dodatkowo podniosła pandemia COVID-19. Przedstawiono także wyniki rozległych badań empirycznych dotyczących całokształtu kontekstów organizacyjnych wdrażania i rozwijania rozwiązań Przemysłu 4.0 w MMŚP.Opracowanie jest monografią jubileuszową z okazji 25-lecia Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, a Autorami są Pracownicy Wydziału, którzy tworzą interdyscyplinarną grupę badawczą działającą na Wydziale w ramach jednego z Priorytetowych Obszarów Badawczych Politechniki Śląskiej: Automatyzacja procesów i Przemysł 4.0.
Okładka książki Kultura budowania relacji służbowych czyli etykieta biznesu w praktyce

49,00 zł 35,07 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,07 zł

Jedną z najważniejszych umiejętności pozwalających odnieść sukces w pracy zawodowej jest ta dotycząca budowania odpowiednich relacji zawodowych. To jak je będziemy budować, jaką świadomość o nich będziemy mieli i jak będziemy z nich korzystać może okazać się kluczowe dla kariery i z pewnością pomoże wyróżnić się na wymagającym rynku pracy. W książce Kultura budowania relacji służbowych - czyli etykieta biznesu w praktyce autorka zwraca uwagę na to, jak bardzo różnimy się i jak odmienne możemy mieć oczekiwania względem wzajemnych relacji oraz sposobu ich budowania, ale przede wszystkim pokazuje standardy i właściwe praktyki.Przekazana w publikacji wiedza może znaleźć zastosowanie na różnych etapach życia zawodowego i w różnym stopniu, gdyż nigdy nie wiadomo jak potoczy się nasza zawodowa przygoda, gdzie i z kim przyjdzie nam współpracować, a co za tym idzie - jak wiele z tej wiedzy może okazać się kluczowe.Książka to zaproszenie do świata etykiety oraz do głębszego poznania zagadnień dotyczących:skutecznego budowania własnego wizerunku oraz relacji służbowych,standardów zachowań w świecie biznesu,różnic kulturowych,norm, które zapewnią komfort i pewność siebie w najróżniejszych okolicznościach służbowych, począwszy od rozmowy rekrutacyjnej, po uczestnictwo w oficjalnych spotkaniach, na organizacji wydarzeń specjalnych kończąc.Fundamentem sukcesu w życiu i w biznesie są relacje międzyludzkie. Ta książka to niezbędnik dla każdego komu zależy, by były one takie, jak oczekują jego partnerzy i klienci.""Ryszard KajkowskiZałożyciel pierwszej prywatnej firmy produkcji oprogramowania w PolsceDobre maniery, świadomość różnic kulturowych są bezcenne w budowaniu profesjonalnego wizerunku i nawiązywaniu kontaktów. Te z kolei mają kluczowe znaczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym, opartym na kulturze współpracy, partnerstwa oraz wzajemnego szacunku.Serdecznie zachęcam do lektury książki Pani Dagmary Łuczki. Wiedza teoretyczna w połączeniu z praktycznymi warsztatami prowadzonymi przez autorkę wzmacnia pewność siebie i pozwala łatwiej dostosować się do określonych sytuacji.""Justyna GłowackaPełnomocnik Prezesa ds. ZZL | HR Proxy, Wood-Mizer Industries Sp. z o.o.
Okładka książki Inteligentny rozwój inteligentnych miast

69,00 zł 49,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,38 zł

Teoria i praktyka zarządzania miastami, tworzenie wielowymiarowej, inteligentnej infrastruktury miejskiej, koncepcja zrównoważonego rozwoju oraz poszczególne elementy Quintuple Helix w rozważaniach i badaniach poświęconych funkcjonowaniu inteligentnych miast, efektywne wykorzystanie zasobów, podniesienie jakości życia mieszkańców miast poprzez wzrost atrakcyjności przestrzeni książka przedstawia kluczowe wątki dla poruszanej tematyki.Autorzy wykorzystują studia literaturowe oraz badania własne dotyczące funkcjonowania inteligentnych miast w Polsce, w tym interdyscyplinarne badania przeprowadzone na reprezentatywnej próbie miast polskich w drugiej połowie 2019 r.
Okładka książki Analiza finansowa przedsiębiorstwa

69,00 zł 49,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,38 zł

Powszechnie wykorzystywane w analizie finansowej narzędzia badawcze w książce wzbogacono o wielowymiarową analizę dyskryminacyjną, analizę logitową oraz modele drzew decyzyjnych. Autorzy uwzględnili aktualne akty prawne (zarówno krajowe, jak i europejskie) związane ze sprawozdawczością finansową przedsiębiorstw; zagadnienia teoretyczne poparli praktycznymi przykładami umożliwiającymi lepsze zrozumienie i zastosowanie metod badawczych w realnej gospodarce. Przedstawione zagadnienia pozwalają na ocenę efektywności i ryzyka w obszarze podejmowania decyzji inwestycyjnych, wpływających na dalszy rozwój przedsiębiorstw.
Okładka książki Nakłady na ekoinnowacje a konkurencyjność..

58,00 zł 41,50 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,50 zł

W książce podjęto tematykę związku między ekoinnowacyjnością a konkurencyjnością na przykładzie krajów skandynawskich, których ekoinnowacyjna gospodarka stanowi wzór do naśladowania dla innych krajów, w tym także dla Polski. Wśród omówionych zagadnień m.in.: • ekoinnowacyjność i konkurencyjność gospodarki w ujęciu teoretycznym • ekoinnowacyjność gospodarek krajów skandynawskich, ich system polityczny i uwarunkowania ekonomiczno-społeczne • formy wspierania ekoinnowacyjności w krajach skandynawskich • międzynarodowe rankingi ekoinnowacyjności i konkurencyjności gospodarek – analiza • związki pomiędzy nakładami na ekoinnowacje a konkurencyjnością gospodarek skandynawskich • kraje skandynawskie a kraje Unii Europejskiej (w analizowanym obszarze).
Okładka książki Jak powstają emocje.

79,00 zł 56,53 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,53 zł

"Oddając tę książkę w twoje ręce, zapraszam cię do wzięcia udziału w tej przygodzie razem ze mną. Rozdziały 1-3 opisują nową naukę o emocjach: jak psychologia, neuronauka i dyscypliny pokrewne odchodzą od poszukiwań "znaków szczególnych"emocji, a zamiast tego pytają, jak emocje są konstruowane. Rozdziały 4-7 wyjaśniają jak dokładnie powstają emocje. Rozdziały 8-12 zgłębiają praktyczne, rzeczywiste implikacje tej nowej teorii emocji na nasze podejście do zdrowia, inteligencji emocjonalnej, wychowania dzieci, relacji osobistych, systemów prawa, a nawet samej natury ludzkiej. Na zakończenie rozdział 13 odkrywa, jak nauka o emocjach rozszyfrowuje stuletnią zagadkę dotyczącą sposobu, w jaki mózg tworzy umysł." Lisa Feldman Barrett Większość z nas idzie przez życie, nie zastanawiając się wiele na temat naszego wkładu w świat. Lisa Feldman Barrett pokazuje, że można inaczej – a to, co ma do powiedzenia na temat naszych spostrzeżeń i emocji, jest dość zaskakujące. Elle Przygotuj się na całkowicie zmieniającą sposób myślenia o funkcjonowaniu twojego mózgu podróż, w którą zabierze cię Lisa Feldman Barrett, profesor psychologii (…) Jej zafascynowanie tematem rozjaśnia każdy niesamowity fakt i teorię na temat pochodzenia naszych emocji (…) każdy rozdział jest pełen zdumiewających obserwacji (…) Metaforyczne selfie mózgu wykonane przez Barrett jest genialne. Booklist
Okładka książki Innowacje ekologiczne, zdolności dynamiczne..

60,00 zł 42,93 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,93 zł

Zmiany zachodzące w otoczeniu przedsiębiorstw, w tym intensyfikacja procesów produkcji i konsumpcji, implikują konieczność uwzględnienia wymiaru ekologicznego w prowadzonej przez organizacje działalności innowacyjnej. Nie ma wątpliwości, że minimalizacja negatywnego oddziaływania na środowisko dzięki tworzeniu i wdrażaniu innowacji ekologicznych jest podstawą budowania konkurencyjności w perspektywie długookresowej. Niniejsza książka wpisuje się w nurt badań nad ekoinnowacyjnością przedsiębiorstw w ujęciu strategicznym. Łącząc teorię innowacji z koncepcją zdolności dynamicznych, podjęto próbę opracowania i empirycznego sprawdzenia modelu zarządzania ekoinnowacjami we współczesnym kontekście rynkowym. W pierwszej kolejności przedstawiono wybrane zagadnienia teorii i metodologii ekoinnowacji. Następnie w oparciu o systematyzację zarówno polskiej, jak i zagranicznej literatury przedmiotu zbudowano koncepcyjny model zarządzania prowadzoną przez przedsiębiorstwa działalnością ekoinnowacyjną. Empiryczna weryfikacja modelu w innowacyjnych polskich organizacjach wykazała, że dzięki lepszemu zrozumieniu roli i znaczenia zdolności dynamicznych przedsiębiorcy mogą usprawnić zarządzanie ekoinnowacjami, szczególnie w kontekście elastycznego modyfikowania stosowanych procesów, istniejących struktur i realizowanych modeli biznesowych. „Monografia wzbogaca dotychczasowy dorobek z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw. Stanowi opracowanie nowatorskie, o istotnych walorach poznawczych i metodycznych. Wnosi nowe wątki i wskazuje na nowe kierunki badań w obszarze innowacji ekologicznych. Zaprezentowany model koncepcyjny może być wykorzystany w dalszych badaniach dotyczących wpływu ekoinnowacji na efektywność organizacji. Wysoko oceniam jakość badań empirycznych oraz sformułowanych na tej podstawie wniosków i rekomendacji dla praktyki gospodarczej". Z recenzji prof. dr hab. Krystyny Poznańskiej, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Okładka książki Sztuka usługiwania

50,00 zł 35,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,78 zł

Pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej. Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze - na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprze­dażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera. Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania „na żywo" oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej. - Co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego - cechy, postawy, umiejętności - Kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw - Skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej - Scenariusz profesjonalnej obsługi klienta - Typologie klientów i zasady ich obsługi - Jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach - Wskazówki dla menedżerów sali - Praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny - Opinie profesjonalistów branży restauracyjnej
Okładka książki Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

77,00 zł 58,10 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,10 zł

W książce omówiono wyzwania związane z przekazywaniem na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie. Trudność podjętej problematyki wynika z występowania na tym rynku różnych kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę), z ograniczoną możliwością zakupu oraz leków OTC (wydawanych bez recepty), suplementów diety i dermokosmetyków, nabywanych przez konsumentów podobnie jak inne produkty (np. żywność). Dodatkowo ze względu na specyficzne uwarunkowania prawne, występują na nim ograniczenia stosowania określonych form i narzędzi komunikacji marketingowej, w zależności od tego, jakiej kategorii produktu dotyczy przekaz. Na wspomniane kwestie nakładają się ponadto względy etyczne, które często powodują odmienną ocenę zachowań podmiotów uczestniczących w procesach komunikacji. Ze względu na powyższe odrębności rynku farmaceutycznego, analizie poddano następujące zagadnienia: • procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznych; • uwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym; • narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptę; • wyzwania dla komunikacji marketingowej w branży farmaceutycznej; • dobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych, bazujące na opisie studiów przypadków. Prowadzone rozważania podsumowano rekomendacjami w kierunku odpowiedzialnej komunikacji marketingowej przedsiębiorstw działających na omawianym rynku, wskazując na ważną rolę branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia, a co za tym idzie odpowiedzialność jej podmiotów za zdrowie społeczeństwa.
Okładka książki Strategiczne i operacyjne zarządzanie przeds. ...

55,00 zł 39,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,36 zł

Zrobić budżet to wskazać swoim pieniądzom, dokąd mają iść, zamiast się zastanawiać, gdzie się rozeszły. - John C. Maxwell Zarządzanie finansami przedsiębiorstw w aktualnych turbulentnych uwarunkowaniach gospodarczych dla wielu przedsiębiorstw jest zadaniem trudnym i wymagającym dużej wiedzy oraz wieloletniego doświadczenia. Działalność przedsiębiorstw górniczych, w szczególności tych, które wydobywają węgiel kamienny, jest dodatkowo utrudniona przez występowanie zagrożeń i uwarunkowań naturalnych związanych z geologiczno-górniczymi parametrami eksploatowanych złóż. Komplikują ją również unijne i wewnętrzne uwarunkowania polityczno-prawne oraz częsty brak wsparcia ze strony związków zawodowych, a także lokalnych i regionalnych społeczności czy organizacji ekologicznych. W powyższych okolicznościach prowadzenie opłacalnej ekonomicznie działalności gospodarczej jest prawdziwym wyzwaniem, dlatego też głównym celem niniejszej monografii jest przeprowadzenie praktycznego przeglądu i usystematyzowanie zagadnień z zakresu zarządzania finansami w przedsiębiorstwach górniczych z uwzględnieniem polskiego górnictwa węgla kamiennego. Niniejsza monografia może być wykorzystywana zarówno przez teoretyków, jak i praktyków zainteresowanych zagadnieniami finansowymi. Może też stanowić źródło wiedzy na potrzeby kształcenia z zakresu ekonomiki branżowej.
Okładka książki Motywowanie pracowników zróżnicowanych pokoleniowo

88,00 zł 57,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,90 zł

(...) Autorka podjęła aktualny i ważny problem dotyczący różnorodności pokoleniowej w aspekcie motywowania, budowania zaangażowania i lojalności pracowników. Problematyka ta jest przedmiotem badań naukowych, ale ma również bardzo ważne znaczenie w praktyce zarządzania. Należy zatem pochwalić Autorkę za podjęcie badań i chęć wzbogacenia dorobku naukowego w tym obszarze. (...) Materiał empiryczny, który jest bardzo bogaty, został przetworzony z wykorzystaniem narzędzi statystycznych i ekonometrycznych. Widoczny jest ogromny wkład pracy Autorki w przygotowanie tej monografii. Z recenzji prof. zw. dr hab. inż. Marii Wandy Kopertyńskiej, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu (...) dr Joanna Nieżurawska-Zając wykazała się umiejętnością identyfikacji oryginalnego problemu badawczego, zaproponowania postępowania naukowego w oparciu o przyjęte założenia badawcze, a po przeprowadzeniu badania - wyprowadzenia interesujących i uzasadnionych merytorycznie wniosków, syntetycznego odniesienia się do najistotniejszych kwestii z punktu widzenia przyjętych założeń wskazujących na osiągnięcie postawionych celów. (...) Monografi a jest więc dojrzałym i poważnym opracowaniem naukowym zawierającym oryginalny wkład badawczy Autorki w rozwój nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości (...). Z recenzji dr hab. Ewy Mazur-Wierzbickiej, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego
Okładka książki Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych.

60,00 zł 42,93 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,93 zł

W książce przedstawiono nowe podejście do działań miast w pobudzaniu rozwoju sektorów i zawodów kreatywnych. W szczególności przedstawione zostały schematy mechanizmów wspierania lokalnej gospodarki, tworząc modelowe ujęcia działań opartych na lokalnych zasobach twórczych. W książce omówiono w szczególności: • nowe podstawy poznawcze mogące mieć zastosowanie w miastach, dla których ważną kwestią jest rozwój potencjałów twórczych, • paradygmat kreatywnego miasta oraz działania zmierzające do postrzegania kreatywności, jako źródła rozwoju gospodarczego, • wpływ kreatywności i zawodów kreatywnych na rozwój miast oraz rynek pracy, • znaczenie mediów społecznościowych w promocji kreatywnych miast, • problematykę stymulowania rozwoju miast opartych na kreatywności. Publikacja prezentuje ponadto wyniki analiz przeprowadzonych w ramach autorskich badań zorientowanych na politykę prorozwojową, nastawioną na rozwój zawodów kreatywnych. Ostateczny efekt dokonanych prac analitycznych znalazł swój wyraz w ujęciu wskazującym, że istnieją miasta, które mają cechy miast kreatywnych, a dotychczas nie były traktowane jako kreatywne.
Okładka książki Kapitał klienta w środowisku wirtualnym

65,00 zł 54,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,08 zł

W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o: • nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już pasywnym uczestnikiem wymiany; • nowej relacji, która może być nawiązywana z „tłumem" bądź z bliżej nieznanymi i niewidocznymi podmiotami funkcjonującymi w sieci; • nowym środowisku, tworzonym przy wykorzystaniu technologii informatycznych, którego integralną częścią stają się społeczności: skupione wokół wspólnych idei i wartości, kreujące wartość poprzez połączenia, odchodzące od kontroli na rzecz współpracy, wykorzystujące unikatowe doświadczenia swoich członków, otwarte na talenty, a co najważniejsze - zaangażowane, a więc skłonne do uczestnictwa w społecznym podziale pracy. Z perspektywy przedsiębiorstwa oznacza to konieczność nie tylko zmiany sposobu postrzegania miejsca i roli klienta w procesie kreowania wartości, lecz również redefinicji sposobu kreowania relacji. Podjęte w opracowaniu rozważania wykazały, że strategie budowania kapitału klientów muszą być ukierunkowane na: uzyskanie dostępu do unikatowych, zewnętrznych zasobów wiedzy, zwiększenie zdolności adaptacyjnych, proaktywne działania, odpowiedzialność i otwartość, a także na zmianę logiki działania ukierunkowanej na jego efekty. Jest to równoznaczne z koniecznością rozwijania inteligencji cyfrowej obu stron relacji, która warunkuje wykorzystanie potencjału partnerów funkcjonujących w sieci oraz stałe zwiększanie udziału przestrzeni wirtualnej w budowaniu trwałych i rentownych relacji. Monografia, łącząc bogate źródła literaturowe z badaniami empirycznymi, odwołującymi się do postaw i zachowań klientów, społeczności oraz przedsiębiorstw, może być interesująca nie tylko dla naukowców, lecz również praktyków i studentów zainteresowanych problematyką kreowania kapitału klientów.
Okładka książki Państwa Europy Środkowej i Bałkanów wobec kryzysu migracyjnego

50,00 zł 37,72 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,72 zł

Kryzys migracyjny zapoczątkowany w 2015 roku poddał państwa i narody europejskie nieoczekiwanym wyzwaniom. Na próbę zostały wystawione: relacje między poszczególnymi państwami, ich zdolność do współdziałania przy rozwiązywaniu następstw kryzysu, zdolność do brania na siebie współodpowiedzialności w tym zakresie. Państwa Europy Środkowej i Bałkanów nie były jednak celem tej „wędrówki ludów" z Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej. Część z nich stała się jednak jednym z etapów na trasie do Europy Zachodniej, jawiącej się wędrującym jako oaza dobrobytu i spokoju. Nasilone procesy migracyjne niewątpliwie wpłynęły na politykę poszczególnych państw europejskich oraz na nastroje społeczne, stając się częstym źródłem napięć i poważnych konfliktów. Zwłaszcza, że w tym sporze, który nieco upraszczając, przebiegał między państwami Europy Zachodniej a państwami Europy Środkowej i Bałkanów (w sposób szczególny widoczny był on na forum unijnym między państwami starej i nowej Unii) okazało się, iż same narody środkowoeuropejskie również uczestniczą w tym procesie, korzystając z możliwości poszukiwania pracy i lepszych warunków do życia w państwach Europy Zachodniej, ale też przyjmując na swoje rynki pracy imigrantów ze Wschodu, głównie z Ukrainy, Białorusi i Mołdawii. W niniejszej publikacji Autorzy, reprezentujący różne ośrodki akademickie i eksperckie z kraju i zagranicy, specjalizujący się w problematyce bałkańskiej i środkowoeuropejskiej, proponują spojrzenie na tytułowe zagadnienie z czterech perspektyw: • historycznej - pozwalającej uchwycić wpływ procesów migracyjnych na kształtowanie polityki w poszczególnych państwach, • politologicznej - koncentrującej się na źródłach, przebiegu i konsekwencjach politycznych kryzysu migracyjnego, • geopolitycznej - wskazującej na region Bałkanów i Europy Środkowej jako ważny element europejskiej architektury bezpieczeństwa zbiorowego, • społeczno-kulturowej - pokazującej wpływ kryzysu migracyjnego i migracji wewnętrznych na przemiany cywilizacyjne w regionie
Okładka książki Motywowanie pracowników w organizacji w.2

55,00 zł 41,48 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,48 zł

W książce Motywowanie pracowników w organizacji"" przedstawiam najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację, pracowników. Omawiam najważniejsze obszary oddziaływujące na motywację m.in. komunikację interpersonalną, pracę zespołową, zarządzanie konfliktem oraz przywództwo.Książka stanowi próbę odpowiedzi na kilka podstawowych pytań:- co motywuje ludzi do działania,- jak otoczenie organizacji determinuje poziom motywacji,- jak zarządzać podstawowymi obszarami motywacji.Motywacja pracowników jest jednym z kluczy do sukcesu organizacji. Pracownik zadowolony, identyfikujący się z organizacją i lubiący swoją pracę to pracownik efektywny, zaangażowany, wydajny, lojalny wobec praco dawcy oraz skuteczny. Istota efektywności pracy człowieka polega na pozyskaniu jego wewnętrznej motywacji.Daj człowiekowi możliwość samorealizacji, a zdobędziesz jego serceżycząc dobrej lektury Waldemar Kozłowski
Okładka książki Marketing doświadczeń

70,00 zł 47,17 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,17 zł

Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski.Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów:o szybko zmieniających się wymaganiach,pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany,dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju.W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności.To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Bo nigdy jeszcze wiedza z psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu.W marketingu doświadczeń:oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów,traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości,stosuje nowatorskie metody zarządcze.Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę.Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
Okładka książki Administracyjnoprawne środki zapewnienia...

80,00 zł 57,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,25 zł

Zapewnienie bezpieczeństwa imprez masowych, a w szczególności sportowych imprez masowych - meczów piłki nożnej, to jedno z najważniejszych, a zarazem najtrudniejszych zagadnień związanych z organizacją takich imprez na całym świecie. Wyraz temu niejako daje Ustawa z 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych - akt konieczny i kluczowy dla poprawy stanu bezpieczeństwa na tego typu imprezach, a jednocześnie w istotnych aspektach niejasny, niespójny i rodzący wątpliwości natury konstytucyjnej. Bez wątpienia poprawa bezpieczeństwa na imprezach masowych, jaką od pewnego czasu obserwujemy w Polsce, to w pierwszej kolejności efekt stosowania przewidzianych w ustawie rozlicznych środków administracyjnoprawnych, co wpłynęło na wzrost jakości obiektów, na których się one odbywają, wymogów, jakie muszą spełniać organizatorzy, służby porządkowe i informacyjne, a także sami uczestnicy. „Administracyjnoprawne środki zapewnienia bezpieczeństwa imprez masowych na przykładzie meczów piłki nożnej" to pierwsza w Polsce monografia poświęcona w całości środkom administracyjnoprawnym zawartym w ustawie o bezpieczeństwie imprez masowych i celowości przyjętych rozwiązań w kontekście konieczności realizacji wartości, jaką jest zapewnienie bezpieczeństwa i porządku publicznego. W książce zostało równocześnie scharakteryzowane miejsce środków administracyjnoprawnych z ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych w systemie prawa. Podniesione zostały także kwestie stosowania w praktyce oraz konstytucyjności niektórych z nich, w szczególności zakazu klubowego i uprawnienia wojewody do tzw. zamykania stadionów.
Okładka książki Zarządzanie motywacją pracowników w.3

43,00 zł 29,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,39 zł

W drugim wydaniu Zarządzania motywacją pracowników"" przedstawione zostały najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania pracowników, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację pracowników.Zaprezentowane w książce narzędzia analizy motywacji stanowią próbę odpowiedzi na dwa podstawowe pytania:- Co motywuje ludzi do działania?- Dlaczego ludzie wybierają takie, a nie inne zachowania, np. wydajniej pracują, wykazują większe zaangażowanie, tworzą przyjazną atmosferę, poprawia się praca w zespołach itp.?Motywacja pracowników ma znaczne przełożenie na sprawność i efektywność organizacji. Istotnym wyzwaniem w organizacji jest nadążanie za wzrostem wymagań i oczekiwań pracowników z jednoczesnym zachowaniem efektywności ekonomicznej organizacji.Oprócz aspektów behawioralnych ważną kwestią jest przełożenie motywacji na wskaźniki ekonomiczne, takie jak: wydajność, produktywność, fluktuacja, poprawa jakości obsługi klienta itp.Książka jest przeznaczona dla kadry menedżerskiej, specjalistów HR, studentów nauk ekonomicznych i wszystkich chcących zrozumieć istotę motywacji.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,98 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

5. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

34,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,92 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,16 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,80 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj