KATEGORIE [rozwiń]

Andrzej Jakimowski

Okładka książki Kształtowanie wartości w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

68,00 zł 49,61 zł


Pojawienie się i upowszechnienie nieklasycznej własności prywatnej przedsiębiorstwa opartej na rozdzieleniu własności i zarządzania, a następnie zdominowanie przez ten typ własności współczesnych gospodarek zrodziło potrzebę poszukiwania nowych rozwiązań zarządczych, gwarantujących zarówno efektywną realizację celów właścicieli przedsiębiorstw, jak i stworzenie skutecznych mechanizmów zapewniających integrację tych celów z celami menedżerów. Odpowiedzią na takie zapotrzebowanie było powstanie i szybki rozwój koncepcji zarządzania wartością (value based management) integrującej strategię przedsiębiorstwa ze sferą zarządzania finansami. W monografii zaprezentowano znaczenie kategorii wartości przedsiębiorstwa oraz mechanizmów jej pomiaru i oceny jako determinantów procesu ewoluowania współczesnego zarządzania. Wśród omówionych zagadnień: • złożone uwarunkowania procesu zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach oddziaływania procesów globalizacji – ich prezentacja i ocena • znaczenie kategorii wartości z punktu widzenia mechanizmów zarządzania przedsiębiorstwem oraz powstania i ewoluowania koncepcji zarządzania wartością • istota oraz narzędzia pomiaru efektywności kreowania wartości przedsiębiorstwa • wykorzystanie narzędzi pomiaru efektywności kreowania wartości dla potrzeb analizy kształtowania wartości przedsiębiorstw sektora budowlanego w Polsce.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj