KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Kapitał kreatywny w przedsiębiorstwie w.3

Kapitał kreatywny w przedsiębiorstwie w.3

  • ISBN: 9788381025720
  • EAN: 9788381025720
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: CeDeWu
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 164
  • Rok wydania: 2022
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 35,94
     zł
    Cena detaliczna:  50,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,94
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Zainteresowanie kapitałem kreatywnym w teorii i praktyce wynika przede wszystkim z jego związków z rozwojem społeczno-gospodarczym. Za kapitał kreatywny przyjmuje się zasób właściwy ludziom, którzy współpracują i funkcjonują w każdych, w tym w nowych warunkach, wykorzystując swoją kreatywność. Cecha ta stanowi podstawę kapitału kreatywnego, zaś za efekt działań kreatywnych w ekonomii przyjmuje się innowacje. Publikacja dotyczy zagadnień związanych z kapitałem kreatywnym w przedsiębiorstwie i wpisuje się w nurt poszukiwań uniwersalnej metody pomiaru kapitału kreatywnego.
Poszukując możliwości pomiaru kapitału kreatywnego, wykorzystano teoretyczny model 4P"" obejmujący: osobę, proces, środowisko, produkt, który stanowił podstawę dla autorskiej modyfikacji i opracowania wskaźnika kapitału kreatywnego.
Walorem pracy jest powiązanie problematyki kapitału kreatywnego z sektorem kreatywnym, stanowiące dotychczas lukę badawczą głównie ze względu na identyfikację działań kreatywnych człowieka. Warto podkreślić potrzebę multidyscyplinarnych badań łączącą się w założeniu, że każda osoba jest potencjalnym przedstawicielem tego kapitału i źródłem kreatywności.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj