KATEGORIE [rozwiń]

Stefan Lachiewicz (red.)

Okładka książki Okazje w zarządzaniu innowacjami w firmach...

85,00 zł 58,81 zł


Monografia w kompleksowy sposób prezentuje zintegrowane i dynamiczne podejście oparte na okazjach do rozwoju innowacyjności firm sektora MŚP. Obejmuje ono 10-etapowy proces eksploracji i eksploatacji okazji przebiegający w określonych warunkach kulturowych i organizacyjnych charakterystycznych dla firm reprezentujących przedsiębiorczy styl zarządzania. Wykorzystanie tego podejścia pozwala na wdrażanie innowacji o wyższym poziomie oryginalności, osiąganie większych korzyści z działalności innowacyjnej oraz redukuje bariery zarządzania innowacjami. Efekty te zweryfikowano pozytywnie na podstawie badań ilościowych na próbie 978 firm z 6 krajów europejskich oraz w ramach 10 pogłębionych studiów przypadku liderów innowacyjności z Czech i Polski. Aplikacyjność modelu została zapewniona przez sformułowanie określonych zaleceń dla firm planujących rozwijać podejście oparte na okazjach do zarządzania innowacjami. Zostały one sformułowane na tyle ogólnie, iż pozwalają na kreatywne stosowanie różnorodnych rozwiązań szczegółowych dostosowanych do zakresu działania i specyfiki konkretnych przedsiębiorstw w praktyce gospodarczej.
Okładka książki Osiągnięcia i perspektywy nauk o zarządzaniu

83,00 zł 67,60 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Niniejsza książka, autorstwa badaczy z czołowych polskich uczelni, stanowi przegląd fundamentalnych zagadnień współczesnego zarządzania. Impulsem do jej napisania była obchodzona w tym roku setna rocznica powstania nauk o zarządzaniu. Podstawowym celem książki jest zaprezentowanie osiągnięć polskich ośrodków naukowych zajmujących się tą problematyką oraz perspektyw rozwojowych i kierunków badań na przyszłość. Jest ona więc swego rodzaju raportem o obecnym stanie polskiej nauki o zarządzaniu, uwzględniającym w szczególności takie zagadnienia jak: - ewolucja kierunków badań, - podstawowe obiekty badawcze (przedsiębiorstwo, organizacja pracy), - specyficzne mody w teorii i praktyce zarządzania, - rozwój i perspektywy nurtu zarządzania strategicznego, - metody badań naukowych w obszarze zarządzania, - badania w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania zmianą, wiedzą i innowacjami, - osiągnięcia subdyscyplin o węższym zasięgu, takich jak zarządzanie zasobami, zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem, zarządzanie jakością, logistyką itd., - metody i techniki zarządzania oraz nadzór korporacyjny, - etyka w badaniach naukowych. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków menedżerskich i ekonomicznych oraz uczestników szkoleń i kursów z różnych dziedzin zarządzania. Można ją polecić również wykładowcom prowadzącym zajęcia z zakresu zarządzania, nauki o organizacji, zasobów ludzkich, metod zarządzania i podobnych przedmiotów, a także konsultantom i młodym badaczom, którzy poszukują inspiracji merytorycznych oraz warsztatowych.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj