Motywowanie pracowników sektora bankowego w świetle przynależności pokoleniowej
- ISBN: 9788381021050
- EAN: 9788381021050
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: CeDeWu
- Format: 237x169 mm
- Język: polski
- Liczba stron: 260
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
54,60złCena detaliczna: 76,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,60 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Publikacja omawia istotną w obecnych czasach kwestię zróżnicowania pokoleniowego w zespołach pracowniczych, ze szczególnym uwzględnieniem sektora bankowego, wraz z implikacjami tych różnic na motywację pracowników.
Na tym tle Autorka w szeroki sposób analizuje wartość motywatorów dostępnych w systemach motywacyjnych największych banków działających w Polsce, porównując je z oczekiwaniami i preferencjami pracowników generacji X, Y i Z.
Co istotne, szczególna uwaga skupiona jest na znaczeniu roli przełożonego w motywowaniu pracowników badaniu poddano znaczenie, jakie dla podwładnych ma postawa szefa, jego zachowania wobec podwładnych oraz stosowany styl kierowania.
Książka przeznaczona jest dla:
menadżerów chcących zrozumieć różnice w motywowaniu podwładnych reprezentujących różne generacje;
przełożonych, którzy chcą wzmacniać swój autorytet w zespole oraz skutecznie motywować podwładnych, dostosowując styl kierowania do ich potrzeb;
pracowników chcących lepiej funkcjonować w zespołach multipokoleniowych;
wszystkich, których interesuje kwestia motywacji i motywowania pracowników w kontekście motywacji zewnętrznej i automotywacji;
zainteresowanych analizą sektora bankowego w kontekście przydatności funkcjonujących w nim rozwiązań motywacyjnych i niezbędnych z punktu widzenia pracowników zmian.
Na tym tle Autorka w szeroki sposób analizuje wartość motywatorów dostępnych w systemach motywacyjnych największych banków działających w Polsce, porównując je z oczekiwaniami i preferencjami pracowników generacji X, Y i Z.
Co istotne, szczególna uwaga skupiona jest na znaczeniu roli przełożonego w motywowaniu pracowników badaniu poddano znaczenie, jakie dla podwładnych ma postawa szefa, jego zachowania wobec podwładnych oraz stosowany styl kierowania.
Książka przeznaczona jest dla:
menadżerów chcących zrozumieć różnice w motywowaniu podwładnych reprezentujących różne generacje;
przełożonych, którzy chcą wzmacniać swój autorytet w zespole oraz skutecznie motywować podwładnych, dostosowując styl kierowania do ich potrzeb;
pracowników chcących lepiej funkcjonować w zespołach multipokoleniowych;
wszystkich, których interesuje kwestia motywacji i motywowania pracowników w kontekście motywacji zewnętrznej i automotywacji;
zainteresowanych analizą sektora bankowego w kontekście przydatności funkcjonujących w nim rozwiązań motywacyjnych i niezbędnych z punktu widzenia pracowników zmian.