KATEGORIE [rozwiń]
Okładka książki Umowy w obrocie gospodarczym w.5

79,00 zł


Umowy w obrocie gospodarczym, wyd. 5 to podręcznik przybliżający zagadnienia dotyczące zawierania i wykonywania umów gospodarczych oraz odpowiedzialności za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie zobowiązania przez przedsiębiorcę. Umowy, na mocy których do spełnienia świadczenia zobowiązany jest przedsiębiorca, mają duże znaczenie w praktyce. Publikacja zawiera szczegółowe omówienie poszczególnych typów umów, w tym: - umowy o roboty budowlane, - umowy agencyjnej, - umowy przewozu rzeczy, - umowy komisu, - umowy spedycji, - umowy ubezpieczenia, - umowy składu, - gwarancji bankowej. W opracowaniu analizie poddano zarówno normy materialnego i kolizyjnego prawa umów, jak i normy regulujące jurysdykcję sądów polskich oraz uznawania i wykonywania orzeczeń sądów zagranicznych w Polsce. Piąte wydanie podręcznika zawiera dwa nowe rozdziały. Pierwszy poświęcony jest instytucji rachunku bankowego, w drugim omówiono zagadnienia związane z umową o rejestrację domeny internetowej, w tym reguły ustalane przez NASK, przyjmujące postać wzorca umów zwanego aktualnie Regulaminem nazw domeny .pl. Autorami podręcznika są pracownicy naukowi Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Okładka książki Geografia ekonomiczna

59,00 zł 42,45 zł


W podręczniku w sposób kompleksowy opisano zagadnienia geografii ekonomicznej w ujęciu łączącym wątki przyrodnicze, społeczne, kulturowe i ekonomiczne, postrzegane zarówno z perspektywy przestrzennej, jak i chronologicznej. Autorzy, pracownicy naukowi Katedry Geografii Ekonomicznej Szkoły Głównej Handlowej, w ciekawy sposób przybliżają następujące problemy: - przyrodnicze, społeczne, kapitałowe, instytucjonalne i rynkowe uwarunkowania rozwoju gospodarki, - rolę poszczególnych sektorów gospodarki, czynniki ich rozwoju i lokalizacji oraz typowe dla tych sektorów struktury przestrzenne, - typologię i pomiar poziomu rozwoju gospodarczego państw i regionów, jego dynamikę, uwarunkowania i zagrożenia, - systemowy charakter gospodarki, jej zakorzenienie w jednostkach osadniczych i przestrzennych, - lokalny, regionalny, krajowy i globalny wymiar gospodarki, jego specyfikę i konsekwencje. Książka jest pomyślana nie tylko jako podręcznik akademicki do przedmiotu "geografia ekonomiczna", lecz także jako lektura uzupełniająca dla studiujących zagadnienia związane z gospodarką przestrzenną, rozwojem regionalnym i lokalnym, inwestycjami i nieruchomościami, ochroną środowiska, demografią, kapitałem ludzkim i społecznym.
Okładka książki Zasady zarządzania

59,00 zł 42,45 zł


Podręcznik Zasady zarządzania przygotowany został przez grono naukowców i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, z jednym z najwybitniejszych współczesnych polskich uczonych z zakresu nauk o zarządzaniu, profesorem Andrzejem K. Koźmińskim na czele. Podejmowane w książce zagadnienia są równie silnie osadzone w praktyce, jak i w teorii. Gwarantuje to przyjęta w niej koncepcja metodyczna - każdy rozdział zbudowany jest według tej samej konwencji, która ułatwia nie tylko swobodne przyswojenie formułowanych treści merytorycznych, ale także ich odniesienie do implementacji rzeczywistej. Podręcznik odbiega więc od typowego wzorca takich opracowań spotykanego w literaturze polskiej i zagranicznej. Ambicją autorów jest "nie tylko zapoznanie czytelników ze sposobem myślenia leżącym u podstaw zarządzania, z siatką najważniejszych pojęć i z zestawem kluczowych koncepcji, reguł i teorii, którymi posługują się menedżerowie, ale przede wszystkim umożliwienie im zrozumienia, na czym polega zarządzanie, i rozbudzenie "apetytu" na głębsze poznanie bardziej szczegółowych zagadnień i subdyscyplin nauki zarządzania" [ze Wstępu]. Prof. dr hab. Bogdan Nogalski, Przewodniczący Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk, Uniwersytet Gdański
Okładka książki Rachunkowość zarządcza

99,00 zł 71,23 zł


Sposób i zakres wykorzystywania informacji finansowych przez zarządzających zależy od celów ich pozyskania. Niektóre systemy rachunkowości koncentrują się na dostarczaniu informacji dla celów kontroli, inne zaś służą raczej do wspomagania podejmowania decyzji dotyczących przyszłych działań. Biorąc pod uwagę, obie te perspektywy, autorzy szczegółowa omawiają w książce wszystkie podstawowe zagadnienia rachunkowości zarządczej, do których należą m.in.: - rola rachunkowości w procesie podejmowania decyzji i kontroli wykonania, - klasyfikacja kosztów, problemy związane z alokacją kosztów pośrednich, - różne systemy rachunku kosztów, - zagadnienia dotyczące podejmowania decyzji krótkoterminowych, - problemy związane z budżetowaniem, - ocena wyników menedżerów, - strategiczne narzędzia i współczesne koncepcje rachunkowości zarządczej.
Okładka książki Negocjacje i mediacje w sferze publicznej

69,00 zł 55,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Publikacja jest kompleksowym opracowaniem dotyczącym prawnych, społecznych, psychologicznych, kulturowych uwarunkowań prowadzenia negocjacji i mediacji w ramach działań podejmowanych przez organy władz publicznych, podczas toczących się postępowań cywilnych i karnych oraz już po wydaniu wyroku. Charakteryzuje ją przejrzysta struktura ułatwiająca poruszanie się w studiowanej tematyce, a nawiązania do dzieł literatury i zjawisk istotnych w kulturze pozwalają na łatwiejsze zapamiętanie treści. W drugim wydaniu autorka przedstawia aktualną analizę przepisów prawa w zakresie stosowania mediacji i negocjacji. Porusza też szeroki wachlarz zagadnień związanych z prowadzeniem rozmów oraz przydatnych w codziennej pracy mediatorów i negocjatorów. Omówione zostały m.in.: - formalne wymogi wykonywania tych zawodów, - predyspozycje, jakimi powinien cechować się kandydat do nich, - zagrożenia związane z pracą mediatora i negocjatora. Praktyczną wartością opracowania jest rozdział dotyczący techniki sporządzania dokumentów w procesach negocjacji i mediacji, a także praktyki formalizowania dokonanych ustaleń, oraz rozdział dotyczący autoprezentacji osób biorących udział w sesjach mediacyjnych lub negocjacyjnych.
Okładka książki Prawo mediów

Prawo mediów

praca zbiorowa

49,00 zł 39,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Prawo mediów to podręcznik akademicki, w którym zostały przedstawione najważniejsze zagadnienia prawa prasowego wraz z dorobkiem orzecznictwa sądów polskich, jak i Europejskiego Trybunału Praw Człowieka. Omówiono w nim aktualne problemy prawne związane m.in. z rozwojem Internetu, ograniczeniami dostępu dziennikarzy do informacji publicznej, ochroną danych osobowych w działalności dziennikarskiej, obowiązkiem ochrony dóbr osobistych czy prawem do krytyki prasowej. Schematy i przejrzyste tabele ułatwiają poruszanie się po tej skomplikowanej tematyce. Nowoczesna konstrukcja książki - stanowiąca połączenie teorii i przykładów z polskiego i europejskiego orzecznictwa sądowego - ułatwi zrozumienie wielu zagadnień, jak również pomoże rozwiązać problemy prawne z zakresu prawa mediów.
Okładka książki Postępowanie w sprawach nieletnich

49,00 zł 36,24 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W podręczniku przedstawiono: - zasady odpowiedzialności nieletnich za naruszanie przez nich obowiązującego prawa, także w ujęciu historycznym, - czynności Policji dokonywane przed wszczęciem postępowania w sprawach nieletnich, - przebieg postępowania w sprawach nieletnich. W trzecim wydaniu autorka szczegółowo omawia rozwiązania przyjęte przez ostatnią dużą nowelizację ustawy o postępowaniu w sprawach nieletnich z 2013 r., która w znaczącym stopniu zmieniła model postępowania w sprawach nieletnich, wprowadzając nowy kształt postępowania sądowego opartego niemal w pełnym zakresie na procedurze cywilnej. Bardzo wnikliwie przedstawia nowe przepisy ustawy oraz daje praktyczne wskazówki w zakresie ich stosowania. Ponadto istotną część trzeciego wydania podręcznika stanowi analiza prawna oraz ocena przepisów ustawy o postępowaniu w sprawach nieletnich w świetle standardów europejskich. Książka nie ma charakteru wyłącznie teoretycznego, uwzględnia bowiem problemy stosowania przepisów ustawy o postępowaniu w sprawach nieletnich w praktyce na tle orzecznictwa Sądu Najwyższego.
Okładka książki Kompendium metod i technik zarządzania

59,00 zł 38,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syntetyczne omówienie teoretycznych podstaw wybranej metody lub techniki zarządzania, wykaz literatury podstawowej i uzupełniającej, listę pytań i poleceń, a także ćwiczenia do wykonania. W rozdziale pierwszym wyjaśniono, czym są metody i techniki zarządzania, zaprezentowano ich ewolucję, definicje i klasyfikacje. Jest on wprowadzeniem do następnych 22 rozdziałów stanowiących trzon książki. Kolejno opisano w nich następujące metody i techniki zarządzania: audyt, benchmarking brainstorming, controlling w organizacjach gospodarczych, diagramy Ishikawy i Pareto, Just in Time, Lean Management, macierz BCG, macierz Hofera, macierz McKinseya, marketing mix, metodę cyklu życia produktu, outsoursing, PEST, pięć sił Portera, reengeneering, Six Sigma, startegiczną kartę wyników, SWOT, TBS, TQM oraz zarządzanie przez delegowanie.
Okładka książki Marketing dla studentów kierunków technicznych

59,00 zł 49,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.: - współczesne zagadnienia i konteksty marketingu, - elementy marketing-mix, - główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe. Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.
Okładka książki Analiza decyzji

79,00 zł 66,15 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Analiza decyzji jest książką wyjątkową ze względu na zakres przedstawianych zagadnień - omówiono w niej bowiem zarówno psychologiczne trudności związane z podejmowaniem decyzji kierowniczych, jak i metody analizy decyzyjnej, których celem jest przezwyciężenie tych trudności. Autorzy w sposób jasny i prosty, bez nadmiernego odwoływania się do notacji matematycznej, przedstawiają takie kwestie, jak: - technika oceny wielo atrybutowej (SMART) oraz techniki opcjonalne (m.in. proces hierarchii analitycznej, metoda równych zmian i technika MACBETH), - podejmowanie decyzji w warunkach niepewności, - drzewa decyzyjne i diagramy wpływu, - metody szacowania prawdopodobieństwa, - metoda delficka. rynki prognostyczne i debaty decyzyjne, - modelowanie problemów związanych z przydzielaniem zasobów, - planowanie scenariuszowe, - systemy eksperckie.
Okładka książki Współczesna polityka zdrowotna

59,00 zł 47,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W publikacji w sposób spójny i kompleksowy omówiono najważniejsze i najbardziej aktualne problemy polityki zdrowotnej na świecie, szczególnie w krajach wysoko rozwiniętych gospodarczo i społecznie. Zaprezentowano w niej takie zagadnienia jak: - koncepcja i modele polityki zdrowotnej oraz jej związek z nauką, - kontrola kosztów i racjonowanie wykorzystania dóbr w ochronie zdrowia, - korupcja w sektorze ochrony zdrowia. Celem opracowania jest nie tylko zaspokajanie potrzeb poznawczych, ale także dostarczanie narzędzi pomagających świadomie uczestniczyć w wyrażaniu opinii i zarządzaniu podmiotami leczniczymi. Autor położył szczególny nacisk na współpracę ze środowiskiem naukowym i ekspertami, od których wsparcia zależą w znacznym stopniu decyzje dotyczące polityki zdrowotnej.
Okładka książki Podstawy zarządzania operacyjnego

49,00 zł 36,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Nasilanie się konkurencji na rynku powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera umiejętność odpowiedzialnego zarządzania. Aby tak zarządzać, menedżer musi mieć wiedzę o współczesnych systemach wytwarzania oraz dobrze się orientować w związanych z tym zagadnieniach technicznych i socjopsychologicznych. Ponieważ każdy system wytwórczy ma charakter społeczno-techniczny, a o sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwa decydują przede wszystkim zatrudnieni w nim ludzie, ważny jest nie tylko techniczny aspekt zarządzania operacyjnego, lecz także kwestie kadrowe. Dlatego w książce w sposób kompleksowy zostały omówione następujące zagadnienia: * zasady organizacji działalności operacyjnej, * mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, * podejmowanie w ich obszarze decyzji strategicznych, * planowanie zadań i zasobów, * organizowanie procesów wytwórczych w czasie i przestrzeni, * logistyka procesów wytwarzania, * kształtowanie jakości w procesie wytwarzania, * informatyzacja i automatyzacja procesów przedsiębiorstwa, * organizacja pracy, * szkolenie, motywowanie i ocenianie pracowników. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków organizacji i zarządzania oraz dla osób zajmujących kierownicze stanowiska w przedsiębiorstwie - zwłaszcza dla menedżerów działających w sferze operacyjnej. „Zarówno w krajowych, jak i zagranicznych publikacjach na temat zarządzania operacyjnego najczęściej ukazuje się jedynie techniczną stronę procesów wykonawczych albo też aspekt ten dominuje w podjętych rozważaniach. Książka pod redakcją Zdzisława Jasińskiego ma odmienny charakter - jest ona przykładem wieloaspektowego spojrzenia na system wykonawczy. Przedstawiono w niej bowiem zarówno jego stronę techniczną, jak i aspekt społeczny". Prof. dr hab. Rafał Krupski
Okładka książki Zarządzanie projektami

59,00 zł 49,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat złożonych problemów związanych z zarządzaniem projektami. Jest zarówno podręcznikiem akademickim, jak i poradnikiem dla praktyków poruszających się w tym obszarze. Główne zagadnienia to: - projekt i jego charakterystyka, ocena jego skuteczności i efektywności oraz analiza jego otoczenia, - zarządzanie projektem - cykl projektowy, organizacja procesu, wdrażanie projektu, - podstawowe procesy - zarządzanie jakością, ryzykiem, zmianami oraz wiedzą, - monitorowanie projektu, - ZZL w prowadzeniu projektów - role i style zarządzania, - budowanie zespołu projektowego i rola menedżera projektu, - tradycyjne i nowoczesne narzędzia wspomagające procesy projektowe, - projekt jako narzędzie pozyskiwania funduszy unijnych: teoria i praktyka przygotowania projektu współfinansowanego ze środków strukturalnych UE.
Okładka książki Relacje międzyorganizacyjne w naukach o zarządzaniu

49,00 zł 36,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Problemy związane z naturą i istotą relacji międzyorganizacyjnych należą do tych, które jednoznacznie lokują się. w głównym nurcie dyskusji w naukach o zarządzaniu, ale też stanowią centralny punkt zainteresowania praktyki gospodarczej. Publikacja pod redakcją naukową Andrzeja K. Koźmińskiego i Dominiki Latusek-Jurczak wyróżnia się pozytywnie na tle dostępnych na rynku wydawniczym pozycji zajmujących się, zagadnieniem sieci i relacji międzyorganizacyjnych. Po pierwsze, omawiając zagadnienia krytyczne dla zrozumienia natury i istoty relacji międzyorganizacyjnych, Autorzy przedstawiają różne konteksty opisu tychże relacji. Po drugie, Autorzy podjęli próbę, osadzenia rozważań o charakterze teoretycznym w praktyce zarządzania, co pozytywnie wpływa na zrozumienie i przyswojenie omawianych zagadnień. Po trzecie, książka została napisana w niezwykle przejrzysty i logiczny sposób, zaś poszczególne rozdziały opracowania charakteryzują się w miarę jednolitą strukturą i formą prezentacji zawartych w nich treści. Publikacja może i powinna być przedmiotem zainteresowania studentów kierunków ekonomicznych, dla których będzie stanowiła bogate kompendium wiedzy, pozwalające im na pełniejsze zrozumienie natury kształtowania relacji międzyorganizacyjnych, ale także, i być może przede wszystkim, praktyków zarządzania, którzy w postaci niniejszego opracowania otrzymają zestaw zasad i wytycznych odnoszących się do optymalnych sposobów projektowania i doskonalenia współpracy w sieci. Prof. dr hab. Szymon Cyfert Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania
Okładka książki Socjologia prawa

49,00 zł 39,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Podręcznik przedstawia najważniejsze zagadnienia o charakterze teoretycznym z zakresu socjologii prawa. W książce omówiono m.in.: - dorobek naukowy prekursorów socjologii prawa i ich następców, - metody w badaniach socjologiczno-prawnych, - kwestię społecznego działania prawa i świadomości prawnej, - politykę prawa, jego tworzenie i stosowanie, - funkcje prawa, - pojęcie prestiżu prawa i zawodów prawniczych. W publikacji zaprezentowano wyniki badań empirycznych, w tym badań opinii publicznej, będące ilustracją dla opisywanych zagadnień. Dodatkowo na końcu każdego rozdziału zamieszczono szczegółowy i obszerny wykaz najważniejszej literatury przedmiotu.
Okładka książki Ekonomia menedżerska

89,00 zł 68,40 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Ekonomia menedżerska zajmuje się optymalnym rozdziałem ograniczonych zasobów w procesie kierowania firmą lub instytucją. Autorzy publikacji kładą nacisk na praktyczne przedstawienie tematu. Podają przykłady i opisują rzeczywiste sytuacje z różnych zakątków świata. Unikają wykresów i działań matematycznych, do teorii odwołują się tylko wtedy, gdy jest to niezbędne. Książka podzielona jest na trzy główne części: rynki konkurencyjne, siła rynkowa oraz rynki niedoskonałe. Czytelnik znajdzie tu wykaz najważniejszych pojęć, testy i pytania kontrolne z odpowiedziami, dzięki którym łatwiej będzie mu sprawdzić i utrwalić wiedzę.
Okładka książki Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw

49,00 zł 36,73 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umiejętności analitycznych i wiedzy z zakresu zarządzania. Efektem procesu formułowania strategii finansowej jest średnio- i długookresowy plan finansowy przedsiębiorstwa. Planowanie strategii finansowania umożliwia określenie potrzeb kapitałowych, źródeł pokrycia tych potrzeb i struktury kapitałowej w powiązaniu ze strukturą majątkową przedsiębiorstwa. Książka składa się z części teoretycznej, w której zaprezentowano wiedzę z zakresu finansów przedsiębiorstw związaną z formułowaniem strategii finansowania działalności, oraz praktycznej, zawierającej studia przypadków. Omówiono między innymi: - podstawowe elementy strategii finansowania: cele, zasady, metody i determinanty, - główne kryteria, które należy brać pod uwagę przy ustalaniu rodzaju strategii finansowania działalności, - charakterystyczne cechy najważniejszych rodzajów strategii finansowania: agresywnej, umiarkowanej i konserwatywnej, - trudności związane z planowaniem strategii finansowania działalności przedsiębiorstw, - sposób tworzenia strategii finansowania działalności na podstawie modeli wzrostu, - metody sporządzania sprawozdań finansowych pro forma.
Okładka książki Nauka o organizacji

59,00 zł 38,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Jego treść i struktura odpowiadają wymaganiom standardów kształcenia Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla przedmiotu ?nauka o organizacji". Podstawowe zagadnienia z tego obszaru zostały tu zaprezentowane z perspektywy dynamiki rozwoju organizacji oraz towarzyszącego im szeroko pojętego otoczenia. Lektura publikacji dostarczy wiedzy na temat: * ewolucji sposobów postrzegania organizacji. * typologii organizacji, ich cech i form, * istoty i cech otoczenia organizacji oraz znaczenia relacji z nim, * czynników i faz rozwoju organizacji, * zmian organizacyjnych wspierających elastyczność i innowacyjność, * procesów organizacyjnych - istoty, rodzajów, zarządzania procesowego, * form współpracy organizacyjnej. Omówienie każdego tematu uzupełniono bogatym wykazem literatury, listą zagadnień do dyskusji i przemyśleń oraz zadaniem do zrealizowania. Weryfikacje, i utrwalenie zdobytej wiedzy ułatwią zamieszczone na końcu książki pytania testowe. Publikacja jest przeznaczona zarówno dla studentów kierunków zarządzania, inżynierii zarządzania i administracji, jak i praktyków - menedżerów odpowiedzialnych za kreowanie rozwoju organizacji komercyjnych, publicznych i społecznych, a także przedstawicieli władz lokalnych, generujących swymi działaniami rozwój partnerstwa publiczno-prywatnego.
Okładka książki Zarządzanie w mediach

49,00 zł 36,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów. Autor podejmuje tak istotne zagadnienia jak: - zarządzanie zmianą w firmach medialnych, - analiza procesu podejmowania decyzji i ich rodzaje, - kształtowanie portfolio firm medialnych, - opracowanie planów finansowych i budżetów, decyzje dotyczące inwestycji, - marketing mediów i koncepcja zintegrowanej komunikacji marketingowej, - wizja przyszłości mediów i rozrywki oraz kierunków rozwoju poszczególnych ich rodzajów. W opracowaniu przedstawiono również specyfikę mediów i przemysłów medialnych w stosunku do innych obszarów praktyk biznesowych i rynkowych. Informacje te zostały wzbogacone licznymi przykładami zaczerpniętymi z praktyki firm globalnych i krajowych.
Okładka książki Rachunek efektywności inwestycji

89,00 zł 65,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka umożliwia zrozumienie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny efektywności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji oraz kryteriów decyzyjnych metod oceny opłacalności, a także metod analizy ryzyka inwestycji. Wskazuje zalety i wady metod oceny opłacalności oraz metod analizy ryzyka inwestycji. Trzecie wydanie zostało wzbogacone o charakterystykę, wyceny elastyczności zarówno decyzyjnej, jak i wynikającej z cech ocenianej inwestycji (elastyczności inwestycji), kompleksową prezentację metody skorygowanej NPV-ANPV, opis metodyki ekonomicznego (społecznego) rachunku efektywności inwestycji, zagadnienia związane i podejmowaniem decyzji finansowej dotyczącej inwestycji, a także o prezentację wielokryterialnego podejścia do oceny atrakcyjności inwestycji. W publikacji szczegółowo omówiono: * koncepcją prowadzenia współczesnego rachunku efektywności inwestycji, * identyfikacje., pomiar i wycenę korzyści oraz kosztów inwestycji, * konstrukcję algorytmów i formuł przepływów pieniężnych netto, * formułowanie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, * wykorzystywanie określonych metod oceny opłacalności i analizy ryzyka inwestycji, * zakres stosowalności poszczególnych metod rachunku efektywności inwestycji w polskiej i światowej praktyce gospodarczej, * adaptacje, metodyki do nowych uwarunkowań i wymagań. Książka jest przeznaczona dla potencjalnych inwestorów, menedżerów dokonujących oceny efektywności inwestycji (projektów), analityków finansowych i decydentów z różnych branż, a także wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj