KATEGORIE [rozwiń]

Relacje międzyludzkie

O tym jak ważne są relacje między ludźmi chyba wszyscy doskonale wiedzą, uczucia i emocje panujące między nami są bardzo ważne w codziennych relacjach. Stosunki międzyludzkie, relacje, partnerstwo, małżeństwo, relacje w rodzeństwie i rodzinie, asertywność to bardzo ważne aspekty naszego życia. Jak zjednać sobie ludzi, zdobyć przyjaciół, jak zintegrować życie, jak poukładać trudne relacje z toksyczną matką, ojcem, siostrą, bratem, córką, synem? na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w naszych poradnikach, które proponujemy w tym dziale. Najciekawsze bestsellery autorów takich jak: Kevin Hogan, Mateusz Grzesiak, John C. Maxwell i wiele innych - zapraszamy. 

37,92 zł
65,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,51 zł

24,03 zł
34,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,03 zł

27,89 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,89 zł
Okładka książki Zen prezentacji pomysły i projekty

59,00 zł 38,23 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,23 zł

Bez perswazji nie zmienisz świata. Bez projektu niczego nie wyperswadujesz. Bez tej książki nie zaprojektujesz. Guy Kawasaki, współzałożyciel Alltop.com i były "ewangelista marki" w Apple Garr po raz kolejny oczarował czytelników niezwykłymi doznaniami wzrokowymi. Ta książka natchnie miliony, pozwalając im jeszcze lepiej przedstawiać swoje racje. Nancy Duarte, dyrektor generalna Duarte Design i autorka bestsellerowej pozycji slide:ology: The Art and Science of Creating Great Presentations Wyższy poziom preZENtacji Jeśli znasz i cenisz poprzednią książkę Reynoldsa, czyli Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady, albo jesteś oddanym jej fanem, bez wątpienia docenisz również ten niezwykle praktyczny, a jednocześnie pobudzający kreatywność podręcznik. Tamta książka uczyła myślenia poza schematami, łamania zasad, sztuki przekazywania własnych przemyśleń za pomocą efektownie przygotowanych slajdów. W swojej nowej publikacji autor skupia się przede wszystkim na aspektach projektowania graficznej części prezentacji. Ta wyjątkowa książka nauczy Cię, jak połączyć metody przekazywania informacji z prostotą i mądrością filozofii zen. Dowiedz się, jak za pomocą grafiki wywrzeć odpowiednie wrażenie i stworzyć sugestywny slajd. Sprawdź, w jaki sposób przy użyciu elementów tekstowych i obrazów kierować uwagę słuchaczy na wybrane przez Ciebie tematy. Poznaj tajniki urozmaicania prezentacji poprzez staranną animację slajdów i umieszczanie w nich filmów wideo. Wzbogać swoją świadomość w dziedzinie tworzenia komunikatywnej grafiki. Zasady doboru czcionki i kroju pisma. Łączenie obrazów z tekstem w celu wzmocnienia przekazu. Komunikowanie się za pomocą kolorów. Sztuka wizualizacji — użycie zdjęć i filmów. Sposoby wykorzystania i kontrolowania przestrzeni. Przykłady błyskotliwych prezentacji. Znajdź niewyczerpane źródło inspiracji.
Okładka książki Prezenter bez tajemnic

39,90 zł 29,40 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,40 zł

Siła słowa w nurcie ZEN Naucz się nawiązywać szczery i trwały kontakt ze swoją publicznością. Poznaj tajniki przemawiania z pasją i wykorzystywania swoich zalet. Dowiedz się, jak zastosować w praktyce proste zasady psychologii. Stosuj zasady ZEN w swoich wystąpieniach i przekonaj się, jak bardzo są skuteczne. Sztuka prowadzenia prezentacji, które robią na odbiorcach wrażenie, przyciągają ich niepodzielną uwagę i sprawiają, że na długo zostają one w ich pamięci, to umiejętność, którą dziś posiada niewielu mówców. Jak można zaczarować publiczność, bez względu na to, czy przemawiasz do trzech osób, czy do grupy trzytysięcznej? To proste - obnaż się i pokaż swoje prawdziwe JA! Oczywiście nie dosłownie - na to ludzie mogą nie być jeszcze gotowi. Prezentowanie "nago" polega na nawiązywaniu relacji i angażowaniu publiczności, wzbudzeniu ich emocji autentyczną szczerością i dostarczanie jasnego przekazu. Takie podejście sprawia, że Twoje wystąpienie jest świeże, porywające i wzbudza pełne zaufanie. Książka przeznaczona jest dla Ciebie, jeśli chcesz poprawić swoje umiejętności w dziedzinie wystąpień publicznych i ulepszyć swoje prezentacje w celu zwiększenia zainteresowania publiczności. Dowiesz się, jak wykorzystać w swoich prezentacjach technologię. Nauczysz się również przemawiać bez używania slajdów. Poznasz tajniki pracy nad swoim przemówieniem od etapu przygotowań aż po uwieńczone sukcesem i burzą oklasków zakończenie. Twoim sprzymierzeńcem na tej niezwykłej drodze będzie japońska filozofia ZEN. Naucz się przygotowywać wciągającą, poruszającą i przykuwającą uwagę prezentację. Poznaj sekrety występowania przed każdą publicznością i sposoby nawiązywania stałego kontaktu. Sprawdź, jak pasja oraz bliskość angażują publiczność, jak wykorzystywać moc uśmiechu. Dowiedz się, jak odpowiednio modulować głos, jak budować napięcie i wzbudzać emocje. Stosuj sztukę wchodzenia z przytupem oraz kończenia wystąpienia z hukiem. Pamiętaj, że kluczem do Twojego sukcesu jest wytrwałość i samodoskonalenie.
Okładka książki Toksyczni mężczyźni

37,90 zł 21,69 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,69 zł

Toksyczne związki mogą się przytrafić każdej kobiecie bez względu na wiek, wykształcenie, stan posiadania czy pozycję społeczną. W tej książce bestsellerowa autorka, ekspert w zakresie mowy ciała i komunikacji, dr Lillian Glass pokazuje, jak rozpoznać, skutecznie sobie poradzić i wyleczyć się z mężczyzny, który cię unieszczęśliwia. Wyodrębnia i szczegółowo opisuje jedenaście toksycznych typów, oferując zarazem proste, lecz rewelacyjne metody radzenia sobie z nimi. Jej doskonałe strategie, oparte na solidnych podstawach psychologicznych, pomogą ci się wyrwać z pułapki nieudanego, destrukcyjnego związku i otworzyć się na odkrycie wspaniałego, nietoksycznego partnera, który będzie cię wspierał i kochał tak, jak na to zasługujesz. Celem tej książki nie jest pognębienie mężczyzn, dr Glass chce ci dać siłę, abyś nigdy więcej nie stała się ofiarą cierpiącą w milczeniu: masz wybór. Bądź realistką, ale miej zasady! Żaden mężczyzna nie jest doskonały. Lecz nawet jeśli ma wady, nie musi to oznaczać, że jest toksyczny. Pamiętaj, że to, co dla jednej kobiety jest nie do zniesienia, inna może z łatwością tolerować. Chodzi o to, by mieć otwarty umysł i nie zamykać się na możliwości, które niesie życie. Fragment Ksiażki Toksyczni Mężczyźni Jaki mężczyzna jest toksyczny? Definicja toksycznego mężczyzny Trzy kryteria opisują toksycznego mężczyznę. Jest nim taki, który: Wywołuje u ciebie negatywne emocje. Źle się zachowuje w stosunku do ciebie i nie traktuje cię z szacunkiem. Sprawia, że masz o sobie kiepskie mniemanie, co wpływa na twoje zachowanie i poczucie własnej wartości. Jeśli przychodzi ci na mysi mężczyzna, który spełnia przynajmniej jeden z tych warunków, jest on dla ciebie toksyczny. Toksyczny może być nie tylko członek rodziny, mąż, chłopak, kochanek, lecz także jakikolwiek mężczyzna, z którym masz kontakt w życiu osobistym, towarzyskim lub zawodowym. Może to być nawet ktoś, kto świadczy dla ciebie jakieś usługi, na przykład lekarz, dentysta, adwokat czy księgowy, albo ktoś, z kim prowadzisz interesy. Mężczyzna toksyczny dla ciebie może nie być taki dla innej kobiety. (Omówimy to szerzej w rozdziale 3.). Test: „Negatywne emocje" Jeśli mężczyzna sprawia, że czujesz się źle, musisz wiedzieć, jakie dokładnie negatywne emocje w tobie wywołuje. Możesz je odczuwać, gdy fizycznie jesteś blisko niego albo nawet kiedy tylko o nim myślisz. Zdefiniowanie negatywnych uczuć, które on w tobie wzbudza, pozwoli ci lepiej zrozumieć, jakiego rodzaju krzywdę ci wyrządza. Pomyśl o konkretnym toksycznym mężczyźnie w swoim życiu. Odpowiedz „Tak" lub „Nie" na poniższe pytania: Czy on sprawia, że czuję na niego złość? Czy jest mi smutno, gdy o nim myślę? Czy czuję wobec niego pogardę? Czy brzydzę się nim lub jest on dla mnie odrażający? Czy przeważnie czuję się przy nim zażenowana? Czy sprawia, że czuję się winna? Czy sprawia, że się wstydzę? Czy mam wrażenie, że on próbuje wzbudzić we mnie zazdrość? Czy przy nim czuję, że jestem beznadziejna? Czy przy nim odczuwam strach lub się go boję? Pytania, na które odpowiedziałaś twierdząco, pokazują, jakie negatywne emocje odczuwasz w stosunku do danego toksycznego mężczyzny. Nie wystarczy wiedzieć, że on sprawia, iż źle się czujesz. Musisz nazwać konkretne uczucia określające to, jak się czujesz, żebyś mogła lepiej zrozumieć jego zachowanie. Test: „Jak on się w stosunku do ciebie zachowuje" Kiedy już wiesz, jakie negatywne emocje budzi w tobie ów mężczyzna, równie ważne jest, byś się dowiedziała, dlaczego tak się czujesz. Co on takiego robi, co wywołuje u ciebie takie emocje? Kolejne pytania pomogą ci wskazać konkretne zachowania, które sprawiają, że żywisz w stosunku do niego negatywne uczucia. Zachowania sadystyczne Czy mówi przykre lub okrutne rzeczy, a potem dodaje: „Tylko żartuję"? Czy śmieje się z ciebie, gdy spotka cię coś złego lub gdy jesteś zdenerwowana? Czy robi sarkastyczne uwagi? Czy masz wrażenie, że sprawia mu przyjemność mówienie rzeczy, które cię zawstydzają lub denerwują? Czy żartuje twoim kosztem? Czy masz wrażenie, że sprawia mu radość umniejszanie ciebie lub poniżanie innych? Zachowania manipulacyjne Czy przekręca fakty, żeby wykazać, że coś się stało z twojej winy? Czy przestaje okazywać ci uczucia lub odmawia seksu, jeśli nie robisz tego, co on sobie życzy, albo za karę? Czy ma problemy finansowe i często prosi cię o pieniądze? Czy upiera się, że zrobiłaś lub powiedziałaś coś, w sytuacji, gdy tego nie zrobiłaś, i daje do zrozumienia, że coś jest nie tak z twoją pamięcią? Czy skrycie próbuje sabotować twoje działania? Czy często sam sobie przeczy w tym samym zdaniu? Czy wywołuje problemy i wszczyna bójki? Czy dolewa oliwy do ognia i pogarsza sytuację? Czy masz wrażenie, że manipuluje tobą i innymi stosownie do swoich zamysłów i planów? Toksyczni mężczyźni Spis treści Podziękowania Wstęp CZĘŚĆ I. Wszystko, co musisz wiedzieć o toksycznych mężczyznach Rozdział l. Jaki mężczyzna jest toksyczny? Rozdział 2. Charakterystyki głównych typów toksycznych mężczyzn Rozdział 3. Alergia na niektóre typy mężczyzn CZĘŚĆ II. Dlaczego ty? Rozdział 4. Toksyczni mężczyźni mogą się pojawić w życiu każdej kobiety Rozdział 5. Jak wdrukowane wzorce wpływają na twój sposób podejmowania decyzji Rozdział 6. Dziesięć powodów, dla których przyciągasz toksycznych mężczyzn Rozdział 7. Jak toksyczny mężczyzna zastawia sidła na swoje ofiary CZĘŚĆ III. Jak rozpoznać toksycznego mężczyznę Rozdział 8. Zaufaj intuicji Rozdział 9. Toksyczne sygnały mowy ciała Rozdział 10. Słuchaj, CO i JAK on mówi Rozdział 11. Uwaga na różnice kulturowe Rozdział 12. Zabójczo toksyczne pary Rozdział 13. Jak w sieci rozpoznać toksycznego mężczyznę CZĘŚĆ IV. Jak sobie radzić z toksycznym mężczyzną Rozdział 14. Skuteczne techniki postępowania z określonymi typami toksycznych mężczyzn Rozdział 15. Zostać czy odejść? CZĘŚĆ V. Jak się wyleczyć z toksycznego mężczyzny Rozdział 16. Jak poradzić sobie z bólem i złością Rozdział 17. Wybacz, a potem żyj długo i szczęśliwie Rozdział 18. Świat jest pełen nietoksycznych mężczyzn Podsumowanie
Okładka książki Jak wygrać każde negocjacje. Nie podnosząc głosu..

44,90 zł 35,37 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,37 zł

Wygrywaj negocjacje pewnie i z gracją Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Robert Mayer sprawnie i z gracją wprowadzi cię na drogę dobrych negocjacji. Odkryje przed tobą potężne narzędzia negocjatora, korzystając z: najnowszej wiedzy w dziedzinach: psychologii, lingwistyki, adwokatury sądowej, sprzedaży i komunikacji, własnego doświadczenia w potyczkach z ponad dwustoma mistrzami negocjacji na całym świecie, historii spraw klientów, których reprezentował tysiące w trakcie swojej wieloletniej kariery prawniczej. Rober Mayer podpowie ci, jakie taktyki sprawdzają się, a jakie nie. Z tej książki dowiesz się, co robić, gdy czujesz, że uderzasz głową w mur, gdy twoje propozycje są odrzucane raz za razem i gdy spotykasz się z wrogością i gniewem. Znajdziesz tu wskazówki i opisane kolejne kroki w 35 powszechnych sytuacjach negocjacyjnych, od kupowania samochodu do wynajmowania apartamentu, ściągania należności, zawierania umowy franczyzy i wychodzenia z długów. Poznasz wymówki dłużników i zagrywki sprzedawców. Dowiesz się, jak uzyskać duże zniżki tam, gdzie ceny oficjalnie nie są do negocjacji. Spójrz na rzeczywistość oczami oponenta: sprzedawcy, dłużnika, wierzyciela, pracodawcy, kontrahenta czy agenta ubezpieczeniowego. Przekonuj go, mówiąc jego wewnętrznym głosem. Graj twardo, budując więź sympatii. Nie ulegaj, nawet gdy czujesz się bezsilny i spotykasz się z wrogością. Oto filozofia Roberta Mayera, prawnika prawników, który reprezentował Mohammeda Ali, rząd Wenezueli i tysiące innych dużych i małych, sławnych i niesławnych klientów. Do zagadnień omawianych w tej książce należą: zakotwiczanie: podawanie informacji, które oponent wykorzysta jak swoje własne, gra pozorów: sterowanie pierwszym wrażeniem i zaspokajanie ego oponenta, psychologia obniżek, niskich rat i promocji, perswazyjne słuchanie: pytania nakierowujące i kontrolowanie rozmowy, taktyczne zalety i wady kanałów komunikacji: telefon, pismo, spotkanie, dobijanie targu: jak wygrać z kupiecką mentalnością, rozstrzyganie sporów przez mediację i negocjowanie ugody w sądzie. O AUTORZE Larry King nazywa Roberta Mayera 'prawnikiem prawników'. Mayer udzielił w radiu i telewizji ponad 130 wywiadów. Prowadzi warsztaty i seminaria z negocjacji na Uniwersytecie Kalifornijskim w Los Angeles, Uniwersytecie Południowej Kalifornii oraz na Uniwersytetach Tulane i Pepperdine. Oprócz studentów, uczestnikami jego warsztatów są przedstawiciele najwyższych władz, korporacji i stowarzyszeń zawodowych. Mieszka w Los Angeles. OPINIE 'Żadna książka nie pokazuje ludzkiej strony negocjacji tak jak ta. Jest tu mowa nie tylko o negocjowaniu. Robert Mayer odkrywa przed tobą sekret perswazji i zdobywania tego, po co sięgasz, bez stosowania manipulacji czy przymusu. Warren Bennis, światowej sławy profesor organizacji i zarządzania Uniwersytetu Południowej Kalifornii, autor książki Leaders and An Invented Life Żadnych magicznych zaklęć ani pustosłowia. Robert Mayer pisze wprost i zrozumiałym językiem. Książka łatwo zapada w pamięć. Jest pełna życiowych zasad perswazji i negocjacji. David Crosby, wokalista i autor tekstów piosenek zespołu Crosby, Stills & Nash Robert Mayer, światowej klasy negocjator, uczy, jak zdobywać to, czego chcesz. Nolan Bushnell, ojciec branży gier wideo, założyciel firmy Atari, Inc.
Okładka książki Lekcja stylu. J. Kwaśniewska - pakiet 3 książek

109,90 zł 60,21 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,15 zł

Seria książek Lekcja stylu autorstwa Jolanty Kwaśniewskiej to obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy pragną dowiedzieć się, czym jest pojęcie ponadczasowej elegancji i stylu. Z serii dowiemy się o tradycyjnych grzechach ubraniowych, strategiach zakupu, a także przekonamy się, które marki światowe warto znać. Lektura ta z pewnością sprawi, że dobry gust i wyczucie stylu będą nam towarzyszyć każdego dnia.
Okładka książki Pojedynek na słowa

39,90 zł 26,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,25 zł

W pojedynku na słowa nie wystarczy mieć rację. Kto nie umie obronić się przed demagogią - przegra! Dlaczego niektórych rozmówców nigdy nie udaje się przyprzeć do muru? Co zrobić, kiedy w publicznej dyskusji znajdziesz się w sytuacji bez wyjścia? Dlaczego spory wygrywają nie zawsze ci, którzy mają bardziej przekonujące argumenty? Na czym polega gra tocząca się w telewizyjnych debatach? Erystyka, czyli sztuka słownego wygrywania sporów, może być niebezpieczną bronią. Jak wielką rolę odgrywa w naszym życiu, wiedzą menedżerowie, politycy, dziennikarze, PR-owcy, specjaliści od marketingu i wszyscy ci, których praca wiąże się ze słownymi potyczkami. Jednak znajomość tej sztuki walki na słowa potrzebna jest każdemu, bo przecież wszyscy powinniśmy umieć się bronić przed manipulacją. Książka Marka Kochana to podręcznik samoobrony. Korzystając między innymi z zapisów medialnych debat i rozmów, autor omawia najczęściej stosowane techniki erystyczne oraz uczy, jak się przed nimi bronić.
Okładka książki Zasady wywierania wpływu na ludzi.

34,90 zł 21,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,16 zł

Szkoła Cialdiniego   Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i… włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i… subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi. Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku! Dr Robert Cialdini jest obecnie najczęściej cytowanym żyjącym psychologiem społecznym, specjalizującym się w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji. Amerykański "Harvard Business Review" w uznaniu wielkiego znaczenia przełomowych prac dr. Cialdiniego umieścił je na liście "Breakthrough Ideas for Today’s Business Agenda". Psychologia na Twoich usługach Chcesz nakłonić kogoś do trwałej zmiany poglądów? Chcesz zbudować silne relacje zawodowe i osobiste? Chcesz wpłynąć na czyjeś postępowanie i podejmowane decyzje? Chcesz przekonać ludzi, że Twoja oferta jest wyjątkowa i niepowtarzalna? Chcesz dowiedzieć się, jak być lubianym, cenionym i podziwianym? Chcesz nauczyć się negocjować, by osiągać więcej, niż początkowo zakładałeś? Chcesz wiedzieć, jak już nigdy nie dać się nabić w butelkę? Robert Cialdini jest prawdziwym geniuszem. W tym stwierdzeniu nie ma ani odrobiny przesady. Każdy, kto kiedykolwiek zetknął się z praktycznym zastosowaniem psychologii Cialdiniego, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, w jak dużym stopniu możemy oddziaływać na innych ludzi każdego dnia. Wystarczy, że poznasz zaledwie kilka prostych zasad i nauczysz się maksymalnie wykorzystywać drzemiący w nich potencjał, a będziesz w stanie w sposób całkowicie etyczny kształtować otaczającą Cię rzeczywistość. Oferujemy Ci broń o niepokojąco dużym polu rażenia. Po raz pierwszy na polskim rynku - psychologia wpływu w wersji audio. Bezcenne zasady zilustrowane żywymi przykładami przemówią do Twojej wyobraźni znacznie szybciej i trwalej. Wszystkie lekcje znajdziesz również w książce, która od teraz ma szansę stać się Twoim najcenniejszym przyjacielem i doradcą. Uwaga! Wszystkie zawarte tu zasady zostały wielokrotnie przetestowane w codziennych, życiowych sytuacjach.   Fragment książki Zasady wywierania wpływu na ludzi   Reguła wzajemności Pomówmy o pierwszej zasadzie wywierania wpływu. Jest nią reguła wzajemności. Reguła mówiąca o tym, że ludzie chcą odwdzięczać się w taki sposób, w jaki są traktowani. Wszyscy wychowywaliśmy się w społecznościach, w których od dzieciństwa wpaja się nam zasadę wzajemności. W każdym społeczeństwie uczy się dzieci, że nie można tylko brać, nie dając niczego od siebie. Nie można brać, niczego w zamian nie dając od siebie. Mamy bardzo nieprzyjemne określenia dla tych, którzy tylko biorą. Nazywamy ich naciągaczami, wyzyskiwaczami, niewdzięcznikami czy nawet niepoważnymi dzieciakami, prawda? I nikt z nas nie chce zyskać sobie takiego miana. Nie chcemy, żeby otaczający nas ludzie tak nas widzieli. Skłonni jesteśmy zadać sobie wiele trudu, by oddać innym to, co wcześniej od nich otrzymaliśmy. Chciałbym opowiedzieć o pewnych badaniach przeprowadzonych kilka lat temu na Uniwersytecie Brighama Younga, które świetnie obrazują znaczenie reguły wzajemności. Pewien Profesor wysłał kartki z życzeniami świątecznymi do grupy absolutnie nieznanych sobie osób... Zasady wywierania wpływu na ludzi CD Spis Treści:   Wprowadzenie (5) Reguła wzajemności (31) Niedostępność (47) Autorytet (61) Konsekwencja (71) Konsensus (79) Lubienie (85)
Okładka książki Potęga mowy ciała. Jak odnieść zawodowy ...

42,90 zł 29,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,52 zł

Komunikacja bez granic Jak badać ruchy, gesty i mimikę, by odszyfrować myśli i uczucia innych? Jak wykorzystać mowę ciała w sztuce manipulacji? Jak nauczyć naszą podświadomość wysyłania potężniejszych komunikatów niewerbalnych? Czy wiesz, że 93% Twojej komunikacji ma charakter niewerbalny? To, jak porusza się Twoje ciało, jaki masz wyraz twarzy, jak szybko mówisz, a nawet to, gdzie stoisz lub siedzisz, jak mocno się perfumujesz, jaką nosisz biżuterię, czy masz długie, czy krótkie włosy - wszystko mówi o Tobie więcej niż marne 7% komunikatu słownego, który wydobywa się w tym czasie z Twoich ust. Dzięki tej książce nauczysz się umiejętnie wykorzystywać swoją naturalną zdolność do rozumienia mowy ciała i stosowania sztuki manipulacji poprzez kontrolowanie podświadomych myśli i wrażeń, jakie inni ludzie mają na Twój temat. Przyswajając sobie kilka podstawowych sztuczek i zasad, zaczniesz korzystać z umiejętności, jakie posiada Twój mózg, by w pełni panować nad swoją mową ciała i przekazywać tylko te informacje, które chcesz zdradzić, pozostałe zachowując dla siebie. Jak nauczyć się wywierać korzystne pierwsze wrażenie? Jak wysyłać światu informacje wzmacniające Twój autorytet? Jak odróżnić szczerość od oszustwa? Jak efektywnie rozmawiać z klientami i prowadzić skuteczne negocjacje? Jakie sygnały wysyłać, by uwodzić bez słów? Poznaj również autorską "metodę porozumienia Reiman", która pozwoli Ci w szybki i łatwy sposób połączyć wszystkie istotne sygnały, pozwalające nawiązać porozumienie z każdym i w każdej sytuacji.
Okładka książki Władza bez tyranii

34,90 zł 24,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,01 zł

Żądza władzy jest gwałtowniejsza od innych namiętności. Tacyt Skąd pochodzi władza? Czy jest to dar zesłany przez Boga, uśmiech losu, czy może trzeba mieć wewnętrzne predyspozycje do utrzymania rządu dusz? I czym ona jest w swej istocie? Potęgą, narkotykiem, siłą? Integralną częścią świata przyrody? Afrodyzjakiem? Kluczem otwierającym wszystkie drzwi? A może zaufaniem i nadzieją pokładanymi w Tobie przez innych ludzi? "Kto ma pilota, ten ma władzę" — zapewne znasz to powiedzenie z własnego domu. A co, gdybyś to Ty mógł zawsze naciskać odpowiednie przyciski? Gdybyś miał wewnętrznego pilota, który pomagałby Ci wywierać wpływ na otoczenie? Chcemy przekonać Cię, że tak właśnie jest, i nauczyć, jak najlepiej korzystać z władzy, którą masz w sobie. Zacznij czytać i zauważać, jak wiele wiesz, jak wiele potrafisz i jak wiele jeszcze możesz zrobić. Odkryj w sobie tę moc, która jest czymś więcej niż tylko skłanianiem innych, aby robili to, co Ci się podoba…
Okładka książki Władza Dlaczego jedni ją mają a inni nie

42,90 zł 31,61 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,61 zł

Autor tej książki — profesor Jeffrey Pfeffer ze Stanford Business School — od lat prowadzi wykłady na temat "dróg do władzy". Doradza także korporacjom oraz przekazuje studentom MBA swoją wiedzę na temat niuansów władzy w organizacjach. W tym czasie miał okazję przyjrzeć się karierom wielu osób, także tych, które odniosły sukcesy wbrew wszelkich przewidywaniom. Wnioski zebrał wreszcie w książce Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie. Zdobycie władzy i jej utrzymanie może być trudnym zadaniem. Podczas realizacji tego ambitnego celu musisz wykazać się wnikliwością, myśleniem strategicznym, odpornością, czujnością i gotowością do podjęcia walki, gdy zajdzie taka konieczność. Przede wszystkim pozbądź się złudzeń — nie ma większego związku między kompetencjami a Twoim miejscem w hierarchii. Wiele zmiennych liczy się bardziej niż kompetencje — choćby zdolności do prowadzenia projektów i pewność siebie. Zwróć także uwagę na to, w jakim dziale pracujesz. Najlepsze są te komórki, które wypuszczają w świat obecnych ludzi sukcesu. Prawdziwa sztuka polega na tym, by wyczuć, który dział nabiera znaczenia. Ten przełomowy poradnik zawiera inspirujące przykłady, a także zaskakujące rady i odkrycia, oparte na wynikach badań. Autor podzieli się również z Tobą strategiami i taktykami odróżniającymi zwycięzców od przegranych.
Okładka książki Zafascynuj ich 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzanie zachwytu

39,00 zł 26,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł

Złote zasady fascynującego komunikatu. Starożytni Persowie wierzyli, że fascynacja może powodować śmiertelne schorzenia. W Konstantynopolu mieszkańcy wypisywali na ścianach domów fragmenty Koranu, aby ochronić swoje rodziny przed "złym okiem" fascynacji. Freud określił ją jako formę hipnozy. Nawet współczesny Webster’s Dictionary zawiera złowieszczą definicję, porównującą fascynację do czarów. Jednak umiejętność fascynowania to nie czary ani hipnoza. Jest to narzędzie, które powinieneś opanować, by przejąć pełną kontrolę nad swoim życiem i swoją karierą. Chęć imponowania innym jest naturalną potrzebą, wypływającą z ludzkiej natury, w praktyce wymaga jednak nieco wiedzy. Kluczem do opanowania sztuki fascynacji jest aktywowanie siedmiu jej wyzwalaczy.
Okładka książki Zarządzanie w płaskim świecie

49,00 zł 36,11 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,11 zł

W dawnych czasach panowała opinia, że świat jest płaski, w co każdy bezdyskusyjnie wierzył. Jednak później znaleźli się ludzie, którzy postanowili temu zaprzeczyć. Mimo ich skutecznej perswazji dziś okazało się, że... świat naprawdę jest płaski. Wpływają na to dwa podstawowe czynniki: rozwój ekonomiczny oraz zmiana struktury korporacji. Nowoczesna organizacja stała się kompleksową siecią wspólnych przedsięwzięć, korzystającą z zasobów na całym świecie. Płaski świat charakteryzuje się olbrzymią łatwością komunikacji wspomaganej przez technologię i sporym rozrzutem geograficznym współpracujących ze sobą członków zespołu czy firm. Skoro Twoi koledzy pracują nie tylko w innym biurze, ale wręcz na innej półkuli, musisz - jako menedżer - postawić na zupełnie nowe umiejętności i zachowania. Książka Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji pokazuje, jak kierować zespołem w zmodernizowany, a jednocześnie skuteczny sposób. Podręcznik podaje dziesięć strategii sprawnego zarządzania. Kluczami są tu między innymi: dobra komunikacja, poszanowanie odrębności i różnic kulturowych, rozpoznawanie podobieństw, sensowne ustalanie granic, zaufanie i odpowiednia motywacja. Liczne anegdoty, konkretne przykłady czy wywiady z najlepszymi praktykami zarządzania z pewnością pozwolą Ci szybko zdobyć wiedzę o tym, jak najlepiej kierować zespołem i współpracować z nim, nawet jeśli nie spotykasz się zbyt często ze współpracownikami.
Okładka książki Ukryta hipnoza. Tajne techniki perswazyjne

39,90 zł 27,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

Tajne techniki perswazyjne Poznaj skuteczność ukrytych technik wywierania wpływu i stosuj: hipnotyczne wzorce językowe ukryte strategie sprzedaży sugestywny język ciała   Kiedy zacząłem przeglądać tę książkę, ciarki przeszły mi po plecach. Obawiam się, że albo zdobędę do niej wszelkie prawa, albo sam wykupię wszystkie egzemplarze. To najlepsza książka, jaką czytałem na temat sprzedaży, perswazji i motywacji — Ty wiesz o tym najlepiej. Zdumiewające. Znowu trafiłeś w dziesiątkę. dr Joe Vitale Wykorzystaj moc nieświadomego umysłu Wyobraź sobie, że ludzie z uśmiechem na ustach kupują Twoje pomysły albo produkty. Zwizualizuj sobie sytuację, w której nowo poznana osoba obdarza Cię pełnym zaufaniem. Pomyśl, jak wiele mógłbyś osiągnąć, gdybyś był w stanie wywoływać zmiany w zachowaniu i myśleniu innych ludzi. To nie magia, ale umiejętne wykorzystanie bardzo prostych zabiegów psychologicznych, które w Twoich rękach staną się niezwykle silną bronią, pozwalającą na osiąganie zamierzonych celów. Tym właśnie jest ukryta hipnoza — nie ma ona nic wspólnego z usypianiem ludzi i wprowadzaniem ich w trans. Działa na jawie, w bezpośrednich, codziennych kontaktach, a jej praktyczne zastosowanie w sprzedaży, procesie nawiązywania kontaktów, marketingu, a także terapii zmieniło już życie wielu ludzi. Niniejsza książka nauczy Cię efektywnego używania hipnotycznych wzorców językowych i wyjaśni dokładnie, co jest motorem ludzkiego zachowania oraz myślenia i co zrobić, aby je zmienić. Dostarczy Ci gotowych recept, które będziesz mógł zastosować w codziennych sytuacjach, i stanie się bezcennym źródłem pomysłów na przyszłość. Jeśli więc szukasz narzędzia, które pozwoli Ci rozwinąć skrzydła, umożliwi zarobienie większych pieniędzy, zmieni bieg Twojej kariery albo Twojego życia osobistego — sięgnij po ukrytą hipnozę i poczuj słodki smak wygranej. Poznaj zasady podświadomej komunikacji niewerbalnej. Stosuj dziesięć praw podświadomej komunikacji. Przekonaj się, w jaki sposób klienci podejmują decyzje i jak się o tym zawczasu dowiedzieć. Zapoznaj się z dziesięcioma nowoczesnymi strategiami perswazji. Zostań mistrzem w identyfikowaniu i zaspokajaniu potrzeb klientów.   Fragment Książki „Ukryta Hipnoza” Stosowanie ukrytej hipnozy u dzieci Parę lat temu pracowałem w szkole i poproszono mnie, żebym wpłynął na zachowanie nastolatków, którzy byli w grupie „ryzyka". Było jasne, że tak naprawdę młodzież należąca do tej grupy sprawiała prawdziwe kłopoty. Władze szkoły zapłaciły mi, abym wyrwał te dzieci ze szponów narkotykowego nałogu i wyprostował ich zachowania. Zasugerowałem, aby godzinne zajęcia, które z nimi odbyłem, otrzymały nazwę „Liderzy na krawędzi". Oto zapis, którego dokonano na taśmie wideo. Wszyscy nauczyciele na moją prośbę wyszli z sali. K.H.: Powinniście dać nauczycielom trochę luzu. Czy możecie sobie wyobrazić, jak to jest, kiedy trzeba spędzić cały dzień z nastolatkami takimi jak wy? Ja pewnie poszedłbym do domu, kopnął kota, zastrzelił psa i włożył głowę w kupę śniegu. Myślę, że powinniśmy pozwolić im odejść, niech spadnie im ciśnienie, żeby przypadkiem nie wybuchli. To zabawne, ale to właśnie wy macie wprowadzić Amerykę w następne stulecie. Nie chodzi mi o to, że macie wprowadzać Amerykę w następne stulecie, jeśli nie macie na to ochoty. Chodzi mi o to, że historia pokazuje, iż to zbuntowane i odważne nastolatki okazują się tymi, którzy się bogacą i zmieniają świat. [Czy zaczęliśmy już układać wzajemne stosunki? Najwyraźniej. Młodzi są trochę zbici z tropu i słuchają mnie. Kiedy nauczyciele tutaj byli, sześćdziesięciu uczniów zachowywało się hałaśliwie, a teraz siedzą cicho. Jeszcze „nie kupili" tego, co mówię, ale są otwarci]. K.H.: Czy słyszeliście kiedyś o yahoo.com? Faceci, którzy stworzyli yahoo.com, przez parę lat chodzili do college'u, po czym powiedzieli sobie: „Pieprzyć to!". Teraz są właścicielami przedsiębiorstwa wartego miliony. Byli buntownikami..."Ukryta hipnoza. Tajne techniki perswazyjne" Spis Treści:   Moduł 1. Ukryta hipnoza (5) Moduł 2. Osiąganie kompromisów (53) Moduł 3. Ukryta hipnoza: posługiwanie się historią (73) Moduł 4. Perswazja XXI wieku. Szczytowe osiągnięcie ukrytej hipnozy (87) Moduł 5. Istota ukrytej hipnozy. 16 potrzeb Twojego klienta (117) Moduł 6. Kolejny filar ukrytej hipnozy. Drugorzędne potrzeby klienta (143) Moduł 7. Podświadoma komunikacja niewerbalna - sukces bez słów: mistrzowskie opanowanie mowy ciała (183) Moduł 8. Psychologia hipnozy. Dziesięć podświadomych praw podświadomej komunikacji (223) Moduł 9. W jaki sposób klienci podejmują decyzję i jak się o tym zawczasu dowiedzieć (249) Moduł 10. Odsłanianie podświadomego umysłu. Metaprogramy: oprogramowanie zainstalowane w umyśle klienta (267) Moduł 11. Psychobiologia ukrytej hipnozy. Łatwo zrozumiałe punkty dostępowe do umysłu klienta, wykorzystujące jego DNA (287) Moduł 12. Jedenaście skutecznych strategii perswazji... na miarę XXI wieku (305)
Okładka książki Werbalna prowokacja

34,90 zł 24,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,01 zł

Komunikuję się, więc jestem... w retorycznym raju Nudne wywody o niczym? Zakazane! Gładkie i poprawne politycznie przemówienia? Wzbronione! Blablanie godzinami do zasypiających słuchaczy? Niedozwolone! Jako inteligentna i całkowicie zdrowa na umyśle jednostka masz niezbywalne prawo do wyrażania swoich myśli w sposób błyskotliwy i olśniewający. Twoim obywatelskim obowiązkiem jest prowokowanie słowem i używanie pokrętnej argumentacji w celu zdobycia przewagi nad twoimi rozmówcami! Odrzuć myślenie stereotypowe -- to prosta droga skierowania Twojego umysłu... na manowce. Doceń wartość humoru w reagowaniu na cudze wypowiedzi. Poznaj zasady tworzenia inspirujących i porywających przemówień. Odkryj tajniki nowej, skutecznej techniki zadawania pytań. Dowiedz się, na czym polegają grzechy główne fatalnych wystąpień i dlaczego ich popełnianie grozi ogniem piekielnym.
Okładka książki Współbrzmienie. Znajdź wspólny język...

69,00 zł 47,47 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,47 zł

Twórz prezentacje, które jeszcze długo będą rozbrzmiewać w sercach Twojej publiczności. Na początku było słowo. Kiedy odkryto jego perswazyjną moc, słowo zawładnęło masową wyobraźnią. Nieco później za sprawą prezentacji multimedialnych zostało ono wyparte przez obraz. Wyobraź sobie jednak, że Twoim głównym narzędziem prezentacji nie jest komputer, ale Ty sam i Twój werbalny przekaz. Żadna inna forma komunikacji nie dorównuje potędze starannie dobranych i wypowiedzianych słów. Dorobek przedstawionych w tej książce wybitnych postaci jest tego najlepszym świadectwem. Dowiedz się, jak porwać publiczność ? zawsze i wszędzie, nawet bez technicznych wspomagaczy. Najwięksi mówcy potrafią wprowadzić publiczność w prawdziwy trans, oczarować ją i zdobyć jej niepodzielną uwagę. Jak to robią? Siła skutecznej prezentacji tkwi w doskonale poprowadzonej opowieści. Szybko przekonasz się, jak efektywna jest komunikacja biznesowa oparta na tej formie przekazu. Oryginalna i fascynująca książka Nancy Duarte pokaże Ci, jak przekształcić dowolną prezentację w porywającą przygodę. Odkryjesz, jak zrozumieć publiczność, opracować przekonującą treść i przeciągnąć wszystkich na swoją stronę. Prezentacja jest potężnym narzędziem perswazji, a koncepcje wyrażane w formie opowieści dodatkowo wzmacniają jej moc. Teraz będziesz mógł osiągnąć taką biegłość w dziedzinie prezentacji, jakiej pozazdrościłby Ci sam Arystoteles.
Okładka książki Wszyscy jesteśmy sprzedawcami!

24,00 zł 16,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,51 zł

Ludzkie oblicze sprzedaży Sprzedaż nie jest zwykłą pracą etatową. Jeśli ją tak potraktujesz, ona zrobi to samo i po kilku godzinach odstawi Cię w kąt. A tego byś nie chciał, prawda? Wszystko zmieni się, gdy wyobrazisz sobie sprzedaż jako sieć relacji międzyludzkich, czyli jako możliwość nawiązania kontaktu między Tobą i Twoim klientem. Bo sprzedaż to całe Twoje życie. To sposób, w jaki wpływasz na swoje otoczenie, bliskich, dzieci czy szefa, którego po raz kolejny chcesz przekonać, że zasługujesz na podwyżkę. I oczywiście na wszystkich Twoich klientów. Zastanawiasz się, czy ta książka jest dla Ciebie? Jeśli coś jest dla wszystkich, to w zasadzie dla kogo konkretnie? -- myślisz sobie. Podręcznik ten powstał z myślą o sprzedawcach, choć nie tych, dla których ""klient"" równa się ""przelew"". To książka, która udowadnia, że klient to człowiek! Nawet jeżeli nie zajmujesz się handlem, ale Twoja praca polega na kontaktach z ludźmi, znajdziesz tu bezcenne wskazówki, dotyczące komunikacji. Gdy klient jest celem działania, sprzedaż będzie jego efektem! Dbaj o jakość relacji pomiędzy partnerami w biznesie. Szczerze interesuj się wszystkim, co dotyczy Twojego klienta i jego firmy. Szanuj prośby i potrzeby klienta, zawsze uważnie go słuchaj. Zadawaj mu takie pytania, które doprowadzą Cię do celu. Pamiętaj, że stres ma swój początek w Twoich myślach. Wyznaczaj sobie realne cele
Okładka książki Wszystko można narysować!

49,90 zł 36,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,76 zł

Kontynuacja bestsellera Narysuj swoje myśli Czarno na białym z dodatkiem koloru Weź udział w czterodniowym kursie wizualnego rozwiązywania problemów Odkryj nowy sposób myślenia Wpadaj na nowe pomysły, znajduj nieoczekiwane rozwiązania i znacznie skuteczniej dziel się wnioskami Poznaj narzędzia, reguły i zasady niezbędne, by w końcu stworzyć ten prosty rysunek Książka bogato ilustrowana Zaczarowany ołówek na biurku Czy pamiętasz jeszcze, w natłoku bardzo ważnych spraw i niezwykle skomplikowanych projektów, że najskuteczniejsze są najprostsze rozwiązania? Wyobraź sobie, że musisz wskazać drogę z punktu A do punktu B komuś, kto nie zna Twojego języka. Co zrobisz? Właśnie! Proste rysunki to świetne narzędzie do dzielenia złożonych spraw na mniejsze elementy. Szkice znacząco ułatwiają przekazywanie pomysłów ludziom wywodzącym się z różnych kultur i dysponującym różną wiedzą. Trzymasz w ręku kontynuację bestsellera Narysuj swoje myśli. Książka utrzymana jest w konwencji warsztatów — przerabiając kolejne ćwiczenia, nauczysz się wykorzystywać myślenie wizualne do rozwiązywania złożonych problemów za pomocą przystępnych rysunków. Przekonaj się, że naprawdę możesz zobaczyć świat na nowo. Zapomnij o PowerPoincie. Dan Roam pokaże Ci, w jaki sposób przekształcić papier i tablicę w niezbędne narzędzia biznesowe. Pamiętaj, że możesz rysować po całej tej książce! Bierz się do dzieła! Oto podstawy. 1. Prosty rysunek jest najskuteczniejszym sposobem na wygenerowanie nowego pomysłu. 2. Prosty rysunek jest najszybszym sposobem na rozwinięcie i sprawdzenie pomysłu. 3. Prosty rysunek jest najskuteczniejszym sposobem na przedstawienie tego pomysłu innym ludziom.
Okładka książki Wychodząc od NIE Negocjacje dla twardzieli takich jak ty

47,00 zł 34,63 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,63 zł

I "NIE" jest odpowiedzią! NIE pozwalaj, by emocje wzięły górę i popchnęły Cię do podjęcia błędnej decyzji! NIE poddawaj się terrorowi kompromisów! NIE martw się odrzuceniem! Kiedy rozmowa toczy się nie po Twojej myśli, kiedy czujesz, że próbuje się Tobą manipulować, gdy widzisz, że negocjacje utknęły w martwym punkcie -- wprowadź do akcji swoje bezkompromisowe ja. Powiedz NIE, a zobaczysz, jak ta oszczędna manifestacja Twojego stanowiska wpłynie na pozytywny obrót spraw. Zakończ erę stresu, paniki i chaosu. Weź sprawy w swoje ręce, przejmij pełną kontrolę nad własnym życiem osobistym i zawodowym. Przestań traktować negocjacje jako przykry obowiązek i zmień je w wyzwanie, które sprawi Ci przyjemność i dzięki któremu wiele się nauczysz. Proponowany przez autora system "NIE" to zestaw jasnych zasad i praktyk. Dzięki niemu uzbroisz się w nowy sposób myślenia -- on wskaże Ci najlepszą drogę do osiągania wyznaczonych celów i pozbawi wszystkich wątpliwości odnośnie tego, kto tu dyktuje warunki.
Okładka książki Wyznania mówcy Spraw by ludzie Cię słuchali

34,90 zł 23,93 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,93 zł

Sztuka bycia gwiazdą wystąpień publicznych Jak hipnotyzować słuchaczy i porywać tłumy Jak być rozluźnionym, zabawnym i kompetentnym mówcą Jak stosować podręczne sztuczki zawodowców Scott Berkun prezentuje przystępny i praktyczny poradnik, pozwalający rozłożyć sztukę przemawiania na czynniki pierwsze i dogłębnie ją zrozumieć. Szerokie doświadczenie autora ułatwia zrozumienie lęku przed występowaniem publicznym, gdyż większość tego, czego się obawiamy, istnieje wyłącznie w naszym umyśle Michael Lopp, autor książki Managing Humans Cyceron powiedział, że należy sprawić, aby słuchacze byli uważni, otwarci oraz ufni. Jak to osiągnąć? Po pierwsze należy unikać pretensjonalnych nawiązań do martwych ludzi. Po drugie należy przeczytać przydatny i zabawny poradnik przemawiania, napisany przez Scotta Berkuna Jay Heinrichs, autor książki Thank You for Arguing Spóźniasz się na własną prelekcję, laptop zaczyna podejrzanie dymić, na sali jest dziesięć osób, spośród których połowa przysypia, a reszta śmieje się szyderczo, stres paraliżuje Ci struny głosowe, a na dodatek gdzieś w okolicy podstępnie czai się szef, czekając na Twoją wpadkę. A jednak mimo to przeprowadzasz znakomitą i profesjonalną prezentację, a zebrani skandują Twoje imię, prosząc o więcej. Przesada? Może tylko odrobinę. Autor tego hipnotycznego poradnika doskonale zna się na rzeczy — w trakcie swojej kariery wygłosił setki wykładów i przeżył większość nieprzyjemnych, tragicznych czy krępujących sytuacji, które na ogół przerażają przyszłych i niedoszłych mówców. Praktyczne lekcje i zaskakujące wyznania pozwolą Ci popatrzeć z zupełnie innej perspektywy na sztukę przemówień publicznych, perswazji, skutecznej komunikacji, uczenia się oraz nauczania. Chcesz się uczyć? Ucz się od mistrza. Dowiedz się, jak nie zanudzić słuchaczy na śmierć. Odkryj, co robić, kiedy sprawy idą nie po Twojej myśli. Sprawdź, jak nauczyć innych czegokolwiek. Poznaj sztukę odpowiadania na niewygodne pytania. Naucz się pokonywać lęk i paraliżujący strach. Oceń, czego możesz nauczyć się, śledząc występy komików.   Fragment Książki „Wyznania mówcy”   Co zrobić przed występem Mówca ma tę przewagę nad słuchaczami, że wie, co powinno zdarzyć się za chwilę. Komicy (swoją drogą najlepsi spośród wszystkich mówców) opierają na tym swoje zaskakujące puenty. Aby osiągnąć podobny efekt, ja sam, podobnie jak George Carlin czy Chris Rock, przygotowuję się do każdego wystąpienia. Jest to jedyny sposób, aby połączyć poszczególne elementy w całość czy powiedzieć coś, tak aby w jak najbardziej naturalny sposób przejść do następnego elementu. Ćwicząc, zwykle staję przy biurku i wyobrażam sobie, że stoję przed publicznością i wygłaszam swój tekst dokładnie tak, jak chciałbym, aby wyglądało to na żywo. Jeżeli w czasie wystąpienia planuję coś zrobić, wcześniej to ćwiczę. Nie staram się jednak osiągnąć doskonałości, w tym co robię, ani nie uczę się tekstu na pamięć. Nie mam bowiem zamiaru przypominać robota czy też człowieka odtwarzającego wyuczony tekst w całkowicie nienaturalny sposób. Ludzie są wyczuleni na takie rzeczy i dostrzegają je z daleka. Na ogół wystarcza mi zapoznanie się z tekstem na tyle, aby czuć się pewnie podczas jego przedstawiania. Od poczucia perfekcji dużo ważniejsza jest bowiem wiara we własne siły. Może cię to zdziwi, ale ludzie najbardziej obawiający się porażki są jednocześnie ludźmi najrzadziej ćwiczącymi swoje wystąpienia. Kiedy uczę innych występowania publicznego i mój uczeń przesyła mi swoją prezentację, zawsze zaczynam od sakramentalnego pytania: „Przećwiczyłeś to?". Wtedy mój podopieczny przyznaje, że nie zrobił tego i nawet nie przypuszczał, iż to takie ważne, chociaż jest rzeczą oczywistą, że np. piosenkarze rockowi czy aktorzy szekspirowscy wielokrotnie ćwiczą swój materiał..."Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Cię słuchali" Spis Treści:   Słowo wstępne (9) Rozdział 1. Nie widzę, że jesteś nagi (11) Rozdział 2. Atak motyli (21) Rozdział 3. 30 000 dolarów za godzinę (35) Rozdział 4. Ciężkie warunki (49) Rozdział 5. Nie gryź mikrofonu (65) Nietypowe zdjęcia (79) Rozdział 6. Jak nie zanudzić słuchaczy na śmierć (89) Rozdział 7. Czego nauczyło mnie moje 15 minut sławy (105) Rozdział 8. Co mówią ludzie? (121) Rozdział 9. Sprzęgło Twoim przyjacielem (135) Rozdział 10. Wyznania (147) Dodatek A: Porady zakulisowe (153) Podręczne sztuczki zawodowców (155) Jak przedstawić argument (163) Co robić, jeżeli wystąpienie jest do niczego (171) Co robić, kiedy sprawy idą nie po Twojej myśli (179) Gorzej być nie może (195) Przydatne źródła (207) Jak pomóc autorowi: prośba (215) Podziękowania (217) Autorzy zdjęć (221) O autorze (225)
Okładka książki Sztuka wojny biurowej

29,00 zł 15,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,08 zł

Czy masz sprawdzoną metodę na wyścig biurowych szczurów? Wierzysz, że wrodzony wdzięk uchroni Cię przed podstępną grą wewnątrz firmy? Może stosujesz brutalniejsze metody obrony? A gdyby tak przejść do ataku, wdrażając diablo skuteczne reguły sztuki wojny... biurowej? Cyniczny świat biurowych wojen Jakieś 100 tysięcy lat temu nasi protoplaści tańczyli wokół świeżo upolowanej zwierzyny, ciesząc się z kolejnego zawodowego sukcesu o prawdziwie mamucich rozmiarach. Od tego momentu minął szmat czasu, a ludzkość ewoluowała. W rezultacie zrezygnowaliśmy ze zdrowego trybu życia na łonie natury, przesiadając się do wywołujących bóle zatok, klimatyzowanych pomieszczeń biurowych. Porzuciliśmy również dotychczasowy sposób porozumiewania się, polegający na warczeniu, pomrukiwaniu i waleniu pięściami, wybierając metody bardziej neutralne, takie jak podawanie ręki i wymienianie się nieszczerymi uprzejmościami. Jednak nasze życie od zawsze koncentrowało się i koncentruje na nieustannej walce o byt - tyle tylko, że dziś Twoja mała wojna toczy się każdego dnia w przestrzeni biurowej. Aby przetrwać i nie pozwolić się pożreć, musisz stale zdobywać i rozwijać nowe, cenne umiejętności. Tych najskuteczniejszych nie uczą w szkołach, na kursach ani w poradnikach. Może dlatego, że są one nieco barbarzyńskie, czasem bezkompromisowe... Ale skoro działają, czy nie warto ich poznać? Bezbłędne taktyki sztuki wojny biurowej Jak stale zachowywać czujność i nie dać się nikomu podejść? Jak przestrzegać zasad oraz ustanawiać własne prawa i reguły? Jak używać perswazji i skutecznych zasłon dymnych? Jak rozpracować wrogów, przyjaciół, szefów i podwładnych? Jak wykorzystać do swoich potrzeb nieformalną komunikację?
Bestsellery
Okładka książki Gra życia

39,90 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł
Okładka książki Integralność

29,51 zł
52,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,21 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,48 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,51 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,52 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,52 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,88 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,89 zł
Okładka książki Jak czytać ludzi

13,78 zł
19,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,99 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj