KATEGORIE [rozwiń]

Olejniczak Katarzyna

Okładka książki S.O.S. dla stawów

39,90 zł 29,32 zł


Ból stawów dotyka niemal każdego. Czasem mija szybko, ale zdarza się również, że jest sygnałem poważnych schorzeń. Kiedy należy się niepokoić? Jakie choroby może zwiastować? Jak można sobie pomóc? Badania naukowe wskazują bardzo korzystny wpływ diety na przebieg leczenia. Autorki podpowiadają, o jakie składniki należy wzbogacić swoją dietę w poszczególnych schorzeniach reumatoidalnych m.in. takich jak RZS, fibromalgia, łuszczyca stawowa. Omawiają rolę suplementacji, a także psychiki w leczeniu tych chorób. Rozprawiają się z mitami na temat żywienia, podają gotowe jadłospisy oraz liczne przepisy, dzięki którym można bezpiecznie i sprawnie wprowadzić ich zalecenia do codziennego menu.
Okładka książki Wszyscy jesteśmy sprzedawcami!

24,00 zł 17,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Ludzkie oblicze sprzedaży Sprzedaż nie jest zwykłą pracą etatową. Jeśli ją tak potraktujesz, ona zrobi to samo i po kilku godzinach odstawi Cię w kąt. A tego byś nie chciał, prawda? Wszystko zmieni się, gdy wyobrazisz sobie sprzedaż jako sieć relacji międzyludzkich, czyli jako możliwość nawiązania kontaktu między Tobą i Twoim klientem. Bo sprzedaż to całe Twoje życie. To sposób, w jaki wpływasz na swoje otoczenie, bliskich, dzieci czy szefa, którego po raz kolejny chcesz przekonać, że zasługujesz na podwyżkę. I oczywiście na wszystkich Twoich klientów. Zastanawiasz się, czy ta książka jest dla Ciebie? Jeśli coś jest dla wszystkich, to w zasadzie dla kogo konkretnie? -- myślisz sobie. Podręcznik ten powstał z myślą o sprzedawcach, choć nie tych, dla których ""klient"" równa się ""przelew"". To książka, która udowadnia, że klient to człowiek! Nawet jeżeli nie zajmujesz się handlem, ale Twoja praca polega na kontaktach z ludźmi, znajdziesz tu bezcenne wskazówki, dotyczące komunikacji. Gdy klient jest celem działania, sprzedaż będzie jego efektem! Dbaj o jakość relacji pomiędzy partnerami w biznesie. Szczerze interesuj się wszystkim, co dotyczy Twojego klienta i jego firmy. Szanuj prośby i potrzeby klienta, zawsze uważnie go słuchaj. Zadawaj mu takie pytania, które doprowadzą Cię do celu. Pamiętaj, że stres ma swój początek w Twoich myślach. Wyznaczaj sobie realne cele
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka