Każdego dnia stajemy przed wyzwaniem, jakim jest nakłanianie innych, by robili to, co chcemy. Ale co sprawia, że ludzie zgadzają się spełniać nasze prośby? Ta książka, oparta na wynikach prowadzonych od 60 lat badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu.
MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI!
Jaki wyrób papierniczy może istotnie zwiększyć skuteczność twoich prób wpływania na innych?
Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć swą siłę przekonywania o 50%?
Dlaczego osoba przekonana o wyższości BMW miałaby kupić mercedesa?
Jednym z autorów tej książki jest najczęściej na świecie cytowany specjalista od wywierania wpływu na ludzi – Robert B. Cialdini. Tak! Zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Wszystkie one są oparte na naukowych podstawach i wszystkie pomogą ci rozwinąć umiejętność perswazji.
Niezależnie od tego, czy chcesz, by ktoś dał ci awans, zażył lekarstwo, przestał wnosić do domu błoto na butach czy zagłosował na ciebie, z książki Tak! Dowiesz się, w jaki sposób niewielkie zmiany w zachowaniu mogą mieć ogromny wpływ na twój sukces.
O AUTORACH
Dr Robert B. Cialdini piastuje katedrę psychologii i marketingu na Uniwersytecie Stanowym Arizony. Jest najczęściej na świecie cytowanym ekspertem w dziedzinie perswazji i wywierania wpływu oraz autorem przełomowej książki Wywieranie wpływu na ludzi: teoria i praktyka, która rozeszła się w ponad milionie egzemplarzy. Jego prace ukazują się w magazynach naukowych i biznesowych, przykuwając uwagę przedstawicieli prywatnych firm i organizacji rządowych. W 2003 roku został uhonorowany nagrodą im. Donalda T. Campbella za wybitny wkład w psychologię społeczną.
Dr Noah J. Goldstein wykłada na wydziale ekonomii Uniwersytetu Chicago. Wyniki jego badań oraz artykuły są publikowane w wielu renomowanych magazynach naukowych o tematyce psychologicznej i biznesowej. Dr Goldstein był stypendystą kilku amerykańskich instytucji rządowych, w tym Narodowej Fundacji Naukowej i Narodowego Instytutu Zdrowia. Doradza licznym organizacjom prywatnym i państwowym, w tym firmie Accenture, Służbie Leśnej Stanów Zjednoczonych i amerykańskiemu Urzędowi Statystycznemu.
Steve J. Martin jest dyrektorem firmy Influence At Work, oferującej usługi doradcze i szkoleniowe oparte na strategiach opisanych w tej książce. Ma wykształcenie z zakresu sprzedaży i marketingu, a jego liczne artykuły są publikowane w czasopismach biznesowych i prasie codziennej. Jest współautorem książki Sold!, występuje na konferencjach i prowadzi szkolenia na całym świecie. Regularnie wygłasza odczyty na temat perswazji i wywierania wpływu na wyższych uczelniach, w tym na Uniwersytecie Cranfield oraz w Londyńskiej Szkole Biznesu Sir Johna Cassa. Doradza licznym firmom i organizacjom rządowym.
OPINIE
Amerykanie są mistrzami w interesującym i przystępnym przedstawianiu nawet najbardziej zawiłych zagadnień naukowych. Robert Cialdini, polskiemu Czytelnikowi znany z bestselleru Wywieranie wpływu na ludzi, jest w tym względzie mistrzem wśród Amerykanów. Książka Tak! 50 sekretów nauki perswazji, którą napisał wraz z dwójką swoich współpracowników, jest wspaniałą lekturą dla tych wszystkich, którzy z racji swego zawodu czy roli społecznej powinni efektywnie, a zarazem etycznie wpływać na innych.
prof. dr hab. Dariusz Doliński, przewodniczący Komitetu Nauk Psychologicznych
Polskiej Akademii Nauk, Dziekan Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie; Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
Robert B. Cialdini – guru w dziedzinie wywierania wpływu – oraz Noah J. Goldstein i Steve J. Martin proponują nam bezcenną skrzynkę – wręcz skrzynię – z różnymi narzędziami wywierania wpływu na ludzi. Każde z tych narzędzi działa – potwierdzają to badania naukowe i praktyka społeczna. Możemy je wykorzystać w każdej niemal sytuacji: w rozmowie z klientem, z szefem, w kierowaniu zespołem, w opracowaniu strategii, która zapewni naszej firmie wzrost sprzedaży, a także na randce, w czasie wizyty u teściowej, a nawet w utarczkach z naszymi dziećmi.
A jeśli o coś prosisz, pamiętaj, by dodać do prośby krótkie słowo „bo”. Ono sprawi, że niezależnie od treści uzasadnienia prośba częściej będzie wysłuchana. Dlaczego słowo „bo” ma magiczną siłę? Wyjaśnienie tego oraz działania innych 49 technik perswazji znajdziesz w tej książce.
dr Dorota Krzemionka, psycholog, redaktor naukowy „Charakterów”
Jak być skutecznym w swoich działaniach? Jak osiągnąć lepsze wyniki? Wskazówki zawarte w tej książce pozwalają na przemyślenie dotychczasowych postaw, a podane w niej przykłady oraz wyniki badań zachęcają do zmiany metod działania. Polecam ją wszystkim, którzy chcą doskonalić swój warsztat oraz wzmacniać swoją siłę perswazji.
Piotr Wielgomas, Prezes BIGRAM S.A.
Ta książka zmieniła mój sposób postrzegania świata. To naprawdę świetna rzecz. Nie przegap!
Daniel Finkelstein, „The Times”
W świecie, w którym perswazja jest coraz ważniejszym elementem działalności rządów i organizacji, ta książka jest nieocenionym skarbem.
Matthew Taylor, dyrektor Royal Society of Arts
CO SIĘ DZIEJE W MÓZGU, KIEDY MYŚLIMY O PIENIĄDZACH?
Otóż całkiem dużo. Nie wszystko, co się dzieje, ma jednak korzystny wpływ na stan naszych finansów. W Twój mózg, twoje pieniądze Jason Zweig wyjaśnia, dlaczego mądrzy ludzie podejmują głupie decyzje finansowe? oraz co mogą zrobić, by tego typu błędów uniknąć. Zweig, doświadczony dziennikarz finansowy, sięga do najnowszych odkryć neuroekonomii, fascynującej nowej dyscypliny stanowiącej połączenie psychologii, neurobiologii i ekonomii, by lepiej zrozumieć istotę procesu podejmowania decyzji finansowych. Wyjaśnia, dlaczego tak często niepoprawnie oceniamy ryzyko i dlaczego jesteśmy zbyt pewni siebie, gdy chodzi o decyzje inwestycyjne. Rzuca zupełnie nowe światło na proces inwestowania i wyjaśnia, w jaki sposób można kontrolować przebieg walki między rozumem i emocjami.
Twój mózg, twoje pieniądze to książka równie zabawna, co odkrywcza. W trakcie swoich badań Zweig odwiedził wiodące laboratoria neurobiologiczne i poddał się licznym eksperymentom. Łączy anegdoty dotyczące tych doświadczeń z historiami opisującymi błędy inwestycyjne ? przedstawia między innymi zwierzenia ludzi sukcesu, którzy opowiadają o swoich głupich błędach. Na tej podstawie formułuje wnioski i przedstawia praktyczne porady dla inwestorów pragnących podejmować mądrzejsze decyzje.
Ta książka powinna zainteresować każdego, kto kiedykolwiek, myśląc o swojej decyzji finansowej, zaczął się zastanawiać: „Jak mogłem być taki głupi?”.
O AUTORZE
JASON ZWEIG jest doświadczonym dziennikarzem magazynu „Money”. Pisuje też dla „Time’a” i cnn.com. Jest redaktorem uaktualnionego wydania książki Benjamina Grahama Inteligentny Inwestor, klasycznej pozycji, którą Warren Buffet określa mianem „zdecydowanie najlepszej książki o inwestowaniu, jaka kiedykolwiek powstała”. Przed wejściem w skład zespołu redakcyjnego „Money” Jason Zweig zajmował się tematyką funduszy inwestycyjnych w „Forbesie”.
OPINIE
Jason Zweig jest jednym ze światowych ekspertów w dziedzinie inwestowania. Jak widać, był jednak w stanie napisać również doskonałą książkę na temat raczkującej jeszcze dziedziny, jaką jest neuroekonomia. Tę książkę warto kupić i przeczytać, by inwestować bardziej rozważnie, a w konsekwencji lepiej.
Bill Miller, prezes i dyrektor ds. inwestycyjnych, Legg Mason Capital Management
Tym razem Patrick Lencioni mierzy się z tematem kosztownych i przyprawiających o obłęd silosów, czyli barier, które tworzy polityka organizacyjna. Silosy wyniszczają przedsiębiorstwa, zabijają wydajność, wystawiają dobrych pracowników za drzwi i narażają na szwank realizację korporacyjnych celów. Walka o wewnętrzne wpływy w firmie, podobnie jak inne książki Lencioniego, to fikcyjna, ale niesamowicie realistyczna opowieść.
Jest to historia Jude’a Cousinsa, pełnego zapału młodego konsultanta do spraw zarządzania, który rozpoczyna własną działalność i poszukuje rozwiązania jednego z najpowszechniejszych i najbardziej frustrujących problemów, z jakim stykają się jego klienci. Drogą prób i błędów opracowuje prostą, a jednocześnie przełomową metodę, która pomoże klientom przekształcić zamęt i wewnętrzne konflikty w przejrzystość i współpracę.
TYDZIEŃ. Właśnie tyle czasu Jude miał na przygotowanie się do kolejnego seminarium, które tym razem miał poprowadzić w szpitalu dziecięcym. Obsesyjnie pragnął dowiedzieć się, czym jest silos, więc czytał wszystko na temat polityki organizacyjnej, co tylko wpadło mu w ręce.
Ale bez względu na to, ile by przeczytał, nie udałoby mu się znaleźć odpowiedzi w żadnej książce. Miał ją poznać w dużo bardziej zdumiewający sposób, niż kiedykolwiek mógłby sobie wyobrazić.
– fragment książki
Najnowsza opowieść Lencioniego jest zarówno praktyczna, jak i wciągająca. Walka o wewnętrzne wpływy w firmie to nieocenione źródło wiedzy dla każdego, kto przeżył korporacyjne wojny lub doświadczył na własnej skórze absurdalnej polityki instytucjonalnej.
O AUTORZE
PATRICK LENCIONI jest założycielem i prezesem The Table Group – firmy doradczej do spraw zarządzania specjalizującej się w rozwoju zespołów zarządzających oraz kulturze organizacyjnej. Lencioni, konsultant i prelegent, pracował z tysiącami menedżerów wysokiego szczebla zarówno w przedsiębiorstwach z listy Fortune 500, jak i w młodych firmach zajmujących się zaawansowanymi technologiami, a także z kierownikami wydziałów na uniwersytetach i w organizacjach non profit. Napisał pięć znanych w USA książek, w tym Pięć dysfunkcji pracy zespołowej, bestseller „New York Timesa”.
OPINIE
Przenikliwe i odkrywcze spojrzenie na to, jak w przedsiębiorstwach można zlokalizować wewnętrzne konflikty i im zaradzić. Styl pisania Patricka jest ciepły i przystępny, a prezentowane porady rozsądne.
- Michael A. George, dyrektor do spraw marketingu w Dell Inc.
Teoria Lencioniego na temat współdziałania jest prosta i skuteczna. Odnosi się do każdej instytucji i dużej, i małej.
- Gary C. Kelly, wiceprezes i dyrektor generalny Southwest Airlines Co.
Lencioni to mistrz budowania autentycznej i rzeczowej współpracy w ramach firmy. Stosujemy się do jego zasad, aby zmobilizować ludzi do tworzenia globalnej marki. Wielkie brawa od całego naszego zespołu.
- Brian Scudamore, założyciel i dyrektor generalny I-800-GOT-JUNK
Czy chcesz wzbogacić zdrową relację, odnowić nadwątloną lub uratować tę, która zmierza w złym kierunku?
Ci inni ludzie pragniemy miłości na całe życie, wsparcia oraz poza tym przyjaźni. Natomiast zdarza się, że potrzebujemy odrobiny pomocy.
Przesłanie Przytul mnie jest zwyczajne: zapomnij o uczeniu się sztuki prowadzenia sporów, analizowaniu własnego wczesnego dzieciństwa, wykonywaniu wielkich romantycznych gestów czy eksperymentowaniu z nowymi pozycjami seksualnymi. Zamiast tego weź się do emocjonalnego wzmacniania prywatnych relacji przez uświadomienie sobie, że ciebie i twojego partnera łączy emocjonalna więź i że jesteś od niego zależny/a w identyczny metodę, w jaki dziecko jest zależne od swego rodzica w dylematach karmienia, ukojenia i bezpieczeństwa.
Dzięki opisom przypadków z praktyki dr Johnson, pouczającym radom oraz praktycznym ćwiczeniom możesz nauczyć się, jak opiekować się własną relacją, chronić ją i rozwijać, zapewniając sobie miłość na całe życie.
Istnieje jeden obraz miłości, co do którego Hollywood ma rację. Jest to moment, w którym dwoje ludzi patrzy sobie głęboko w oczy, powoli się obejmuje i zaczyna tańczyć razem w idealnej synchronii. W tej samej chwili wiemy, że tych dwoje jest poważnych dla siebie nawzajem, że łączy ich więź. Te ekranowe chwile niemalże nieuchronnie sygnalizują, że para znajduje się na wczesnym, odurzającym etapie romansu. Rzadko ilustrują one bardziej dojrzałą fazę miłości. I tutaj Hollywood się myli. Ponieważ takie momenty intensywnego wyczulenia na siebie i zaangażowania są żywotne w ciągu całej relacji. W rzeczywistości są to charakterystyczne oznaki szczęśliwych, bezpiecznych par.
- fragment książki
DR SUE JOHNSON jest psycholożką kliniczną, twórczynią Terapii Skoncentrowanej na Emocjach , a ponadto znaną liderką w nowej nauce o relacjach. Autorka czterech książek i licznych artykułów; przeszkoliła tysiące terapeutów w Ameryce Północnej globalnie. Mieszka w Ottawie w Kanadzie.
Naucz się sprzedawać — i to dobrze — od najlepszych ludzi w branży
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.
Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Tracy zapewnia, że kiedy posiądziesz tę wiedzę i wprowadzisz ją w życie, „podwoisz, potroisz i poczworzysz swoją sprzedaż i zysk w kilka miesięcy albo w kilka tygodni”.
W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe „działania do przećwiczenia”. Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z twoją sprzedażą.
O AUTORZE
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów z technik sprzedaży. Osobiście przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Z jego treningów korzystają ludzie w prawie każdej branży i osiągają dzięki temu znakomite rezultaty. Tracy napisał 36 książek i wyprodukował ponad 300 programów treningowych audio oraz wideo. Prowadzi inspirujące szkolenia i seminaria w dziedzinach takich jak sprzedaż, zarządzanie, przywództwo i osobista produktywność. Jego najgłośniejsze bestsellery to: Focal Point, Goals!, Create Your Own Future oraz Million Dollar Habits.
OPINIE
Doskonały program, którego słuchanie pomoże ci stać się supersprzedawcą – i to bez względu na to, jakie produkty czy usługi oferujesz. Tak też stało się ze mną: sprzedaję nieruchomości warte dziesiątki milionów złotych. Program audio jest niesłychanie praktyczny i pozwoli ci zamienić twój samochów w "uniwersytet na kółkach". Wspaniałą wiadomością jest również to, że techniki i wskazówki Briana Tracy można już ugruntowywać na szkoleniach oferowanych przez Brian Tracy International Sp. z o.o. – firmę założoną przez Briana w
Polsce.
- Marek Stelmaszak przewodniczący rady nadzorczej Brian Tracy International Sp. z o.o. www.briantracy.pl
Spis treści
01. Wprowadzenie 02. Psychologiczna gra sprzedaży
03. Wyznacz i osiągnij wszystkie swoje cele w sprzedaży
04. Dlaczego ludzie kupują
05. Kreatywna sprzedaż
06. Umawiać więcej spotkań
07. Sita sugestii
08. Zamykanie sprzedaży
09.10 sposobów na sukces w sprzedaży
Jak uwolnić się z pułapki uprzedzeń?
Czym jest oszukiwanie samego siebie?
W jaki sposób zabija możliwość OSIĄGANIA?
Co można z tym ZROBIĆ?
Od czasu pierwszego amerykańskiego wydania w roku 2000 Przywództwo i oszukiwanie samego siebie jest fenomenem, o którym mówią ludzie wszyscy ludzie. Z roku na rok sprzedaż rośnie, a książka cieszy się niesłabnącą popularnością – została wydana w ponad dwudziestu językach.
Przez opowieść o człowieku stawiającym czoło wyzwaniom w życiu zawodowym i rodzinnym – którą każdy może odnieść do siebie – autorzy pokazują, jak sami czynimy siebie ślepymi na prawdziwe motywy oraz nieświadomie sabotujemy skuteczność własnych dążeń do sukcesu i szczęścia. Zawarta w niniejszym, poprawionym wydaniu historia jest jeszcze bardziej fascynująca. Autorzy, wykorzystując obszerną korespondencję, jaką poprzez lata otrzymywali od indywidualnych czytelników, wzbogacili książkę o nowy rozdział. Prezentują w nim, jak na kilka rozmaitych sposobów czytelnicy wykorzystywali Przywództwo i oszukiwanie samego siebie w doskonaleniu własnego życia , a ponadto miejsca pracy – w dziedzinach takich jak:
- budowa zespołów,
- rozwiązywanie konfliktów,
- rozwój osobisty.
Przeczytaj tę niezwykłą książkę i odkryj to, czego nauczyły się już miliony – jak nieustannie wykorzystywać nasze wrodzone zdolności do wyraźnej poprawy osiąganych przez nas wyników i naszych relacji.
The Arbinger Institute pomaga organizacjom, rodzinom, osobom i społecznościom na całym świecie w radzeniu sobie z niedużo znanym, ale bardzo zwyczajnym problemem samooszukiwania się. Instytut, obejmujący swoją działalnością cały świat, prowadzony jest przez spersonalizowanych założycieli: Jamesa Ferrella, Duane’a Boyce’a, Paula Smitha i Terry’ego Warnera. Jego siedziba znajduje się w Stanach Zjednoczonych, jednakże Arbinger działa w obu Amerykach, w Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie, w Indiach, Oceanii i Azji.
Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż to inspirująca i motywująca historia handlowca napisana przez znanego amerykańskiego szkoleniowca Briana Tracy oraz polskiego dziennikarza, coacha i trenera Roberta Kozaka. Ta książka z gatunku business fiction (którego wybitnymi reprezentantami są takie bestsellery jak Kto zabrał mój ser? Oraz Jednominutowy Menedżer) przeznaczona jest dla osób zarządzających sprzedażą, coachów, sprzedawców i osób zainteresowanych rozwojem osobistym.
Niniejsza książka jest pierwszą z serii opowieści biznesowych poświęconych różnym aspektom biznesu. Bohaterem historii jest Tom Spencer, który zostaje zatrudniony w dziale sprzedaży firmy FSNS. W pierwszych dniach pracy spotyka w firmie mentora Sama Portlanda, dzięki któremu rozwija się w roli sprzedawcy. Sam rozmawia z Tomem o jego wyzwaniach i udziela mu wskazówek dotyczących różnych aspektów sprzedaży, radzenia sobie z kryzysami i osobistym rozwojem.
Przeżywając z bohaterem jego porażki i sukcesy, wzloty i upadki, niejednokrotnie odnajdziesz w tych sytuacjach siebie. Pozwoli ci to dużo efektywniej zastosować w praktyce zawarte tutaj porady dotyczące sposobów osiągania wyjątkowych rezultatów w sprzedaży.
Aby szybko przypomnieć sobie najważniejsze wskazówki, wystarczy zajrzeć do zamieszczonego na końcu książki „Skryptu dla sprzedawców”. Książkę uzupełnia test osobowości, dzięki któremu będziesz mógł poznać swoje własne preferencje i temperament.
O AUTORACH
Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów amerykańskich w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 500 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego.
Robert Kozak jest Prezesem Zarządu oraz Partnerem w Brian Tracy International w Polsce. Większość życia zawodowego spędził w mediach jako dziennikarz i menedżer. Stworzył i prowadził oddział BBC w Polsce. Był szefem "Wiadomości" i "Teleexpressu w TVP. Wykłada i prowadzi zajęcia w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest certyfikowanym coachem, doradza wysokiej kadrze menedżerskiej w zakresie przywództwa, zarządzania zmianą i tworzenia strategii. Jest współautorem "Biblii Dziennikarstwa" Wydawnictwo ZNAK. Pełnił funkcję Executive Director w jednej ze światowych firm headhunterskich tzw. Wielkiej Piątki, gdzie poszukiwał członków zarządów na poziomie Europy Środkowej i Wschodniej. Zasiada w Radach Nadzorczych kilku firm i prowadzi projekty z zakresu interim management.
OPINIE
Polecamy tę książkę wszystkim tym, którzy stale dążą do rozwoju swoich kompetencji. Uczestnicy dotychczasowych spotkań w Akademii Przedsiębiorcy Kredyt Banku znają obu autorów i wiedzą, jak ich wiedza i doświadczenie pomagają w rozwoju biznesu. Sami też dobrze znamy jakość i efektywność programów rozwojowych oferowanych w Polsce przez Brian Tracy International.
Kredyt Bank S.A. – oficjalny partner książki
7 kroków do życia pełnego miłości
Marci Shimoff przedstawia swój rewolucyjny program 7 kroków, który pomaga rozwinąć i utrzymać miłość bezwarunkową w swoim wnętrzu, poparty najnowszymi odkryciami naukowców w dziedzinie biochemii miłości, w połączeniu ze starożytną, wieczystą mądrością kultur z całego świata.
Połączenie praktycznych narzędzi z najnowszymi metodami sprawia, że program ten dodaje ci sił, by wejść z otwartym sercem i miłością bezwarunkową w każdą sytuację w twoim życiu, jak na przykład związek z samym sobą, relacje z rodziną, przyjaciółmi i współpracownikami. Dowiesz się, jak przełamać blokady, które tamują przepływ miłości – niezależnie, czy wywołały je negatywne doświadczenia z przeszłości, ograniczające przekonania dotyczące miłości, osądzanie, czy wątpienie w siebie. Poznasz także spostrzeżenia 150 osób Oświeconych w Miłości, z którymi Marci przeprowadziła wywiady – są to światowej sławy naukowcy, liderzy duchowi, psychologowie i inni eksperci od miłości, jak również ludzie żyjący w stanie Bezwarunkowej Miłości na co dzień. Wielu z nich – włącznie z odznaczoną nagrodą Grammy piosenkarką, kobietą, która w sumie przytyła i schudła ponad czterysta kilogramów oraz mężczyzną, którego życie wypełnione miłością zrobiło z niego ikonę w jego kraju – dzieli się z nami swoją niezwykłą i poruszającą osobistą historią.
Sekret bezwarunkowej miłości zapoznaje nas z nowym paradygmatem, w którym miłość jest wewnętrznym stanem istnienia, do którego mamy stały dostęp, niezależnie od zewnętrznych okoliczności. Będąc w tym stanie, zamiast starać się uzyskać miłość z zewnątrz, sam wnosisz ją w każde doświadczenie, obdarzając nią innych ludzi.
Co by było, gdybyś mógł żyć w stanie miłości bezwarunkowej przez cały czas?
Gdybyś mógł kochać ludzi nie za to, że zaspokajają twoje potrzeby, lub kochają Ciebie, ale dzięki głębokiemu połączeniu ze stanem czystej miłości w twoim wnętrzu?
Co by było, gdybyś mógł wnieść najwyższą i najlepszą część siebie do relacji z twoją rodziną i przyjaciółmi, do pracy, do twojej społeczności, a nawet do procesu radzenia sobie z tymi rzeczami, które okazują się być największym wyzwaniem w twoim życiu?
To jest możliwe, jeśli tylko odkryjesz sekret bezwarunkowej miłości.
Niezależnie od tego, jak wyglądały twoje doświadczenia z miłością w przeszłości, już dzisiaj możesz zacząć kochać na wyższym poziomie. Sekret bezwarunkowej miłości jest najlepszym przewodnikiem, by to osiągnąć. Ta jedyna w swoim rodzaju książka pokaże ci, jak wzmocnić swoje wewnętrzne fundamenty miłości, aby stać się jej niezachwianym źródłem dla siebie i dla wszystkich otaczających cię ludzi.
Zasady klasyków psychologii przeniesione na grunt binzesu
Jedną z najpotężniejszych sił w dzisiejszym zakładzie usługowym jest ruch pozytywnej psychologii – pokonywanie postaw prowadzących do porażek na własne życzenie oraz rozwijanie naszych talentów i cech pozytywnych. Wiele z zasad tego nowego myślenia wywodzi się wprost z koncepcji zawartych w klasycznym bestsellerze Normana Vincenta Peale’a Moc pozytywnego myślenia, który przetłumaczono na czterdzieści dwa języki i sprzedano w ponad 22 milionach egzemplarzy.
Współcześnie, po latach intensywnych badań teoretycznych i terenowych, we współpracy z Peale Center i najważniejszymi korporacjami Stany Zjednoczone, Scott Ventrella zaadaptował znacząca większość tych myśli, tworząc uporządkowany program dla osób biznesu/działalności/przedsiębiorstwa/korporacji, pozwalający im osiągnąć wyższe poziomy rezultatów w życiu osobistym i zawodowym. Moc pozytywnego myślenia w przedsiębiorstwie dostarcza każdemu z nas praktycznych sposobów rozwinięcia i faktycznego wzmocnienia dziesięciu cech osoby myślącej pozytywnie. Nasze wyniki niechybnie osiągną nowe poziomy, kiedy dowiemy się, w jaki metodę pokonać negatywne bariery powiązane z naszymi postawami, tj. strach, brak pewności siebie i niska samoocena, a w zamian rozwijać cechy, które charakteryzują osobę myślącą pozytywnie: optymizm, entuzjazm, wiarę, prawość, odwagę, zapewnienie siebie, determinację, cierpliwość, spokój i skupienie.
Moc pozytywnego myślenia w zakładzie produkcyjnym zachęca nas do skoncentrowania się na obiektywnym, racjonalnym myśleniu. W rezultacie zwiększa się zdolność skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i trudnymi ludźmi, zarówno w środowisku korporacyjnym, jak i w życiu osobistym.
SCOTT VENTRELLA współpracuje z Peale Center, jest także dyrektorem Positive Dynamics, korporacji zajmującej się opracowaniem i wdrażaniem skryptów poprawy wyników pracy przez użytkowanie wrodzonego potencjału czynnika ludzkiego. Scott Ventrella jest wykładowcą w Graduate School of Business na Uniwersytecie Fordhama, wykładał też na uniwersytetach w Columbia, Darthmouth, Nowym Jorku , a ponadto na Uniwersytecie Connecticut.
Opowieść o przywództwie
Patrick Lencioni przedstawia jeszcze jedną opowieść o przywództwie, której właściwie każdy szczegół jest równie porywający i pouczający, jak wszystkie poprzednie.
Tym razem Lencioni koncentruje się na kluczowej roli przywódcy w budowaniu zdrowej organizacji – często pomijanym, a niezwykle istotnym elemencie życia biznesowego, będącym podstawą trwałego sukcesu.
Czytelnicy mogą poznać historię intrygi korporacyjnej, w której Rich O’Connor, fikcyjny dyrektor naczelny firmy konsultingowej z branży technologicznej, Telegraph Partners, napotyka wyzwanie tak wielkie, że może ono zachwiać jego firmą, karierą i wszystkim, co uważa za ważne w byciu wyjątkowym przywódcą.
Wszystko, co robił Rich O’Connor, wiązało się w jakiś sposób przynajmniej z jedną z dyscyplin zapisanych na „żółtej karcie”. Niektórzy kierownicy w fifi rmie droczyli się z nim, zarzucając mu obsesję na punkcie tej listy. Co ciekawe, tylko garstka osób wiedziała, co znajdowało się na tej kartce, więc była ona ciągle swego typu tajemnicą. Richowi to odpowiadało, ponieważ tak de facto ani jedna osoba poza nim nie musiał tego rozumieć. Z pewnością przenigdy nawet nie podejrzewał, że stanie się ona szkicem do planu zniszczenia fifi rmy przez jej pracownika.
- fragment książki
Patrick Lencioni jest założycielem i prezesem The Table Group, firmy doradztwa w zakresie kontrolowania, specjalizującej się w rozwoju zespołów zarządzających i zdrowiu organizacji. Jako konsultant i priorytetowy wykładowca pracował z tysiącami zarządzających najwyższych szczebli w różnorakich organizacjach, od tych z listy Fortune 500 i nowo powstających fi rm z branży wysokich technice, po wyższe uczelnie i organizacje charytatywne. Jest autorem pięciu wysoko cenionych w Ameryce książek, w tym bestsellera „New York Timesa” 5 dysfunkcji pracy zespołowej.
W życiu każdego z nas zachodzi wiele zmian, ale czy można równać je z kryzysem? Nie. O ile zmieniasz ich przeżywanie za pomocą pewnych środków, które leżą w zasięgu ręki.
Ale nie jest to książka tylko o zmianach. Mówi też o tym, jak działa życie. Opowiada o charakterze zmian – o ich przyczynach, o tym, jak sobie z nimi radzić i jak sprawić, aby były „na lepsze”. Znajdziesz w niej Dziewięć Zmian, Które Mogą Zmienić Wszystko.
Czy możliwe, że trafiła w twoje ręce w najodpowiedniejszym momencie?
Ten bestseller „New York Timesa” odwołuje się do serc wszystkich, którzy stracili grunt pod nogami z powodu poważnych zmian życiowych – a także do serc tych, którzy chcą im pomóc. W tym uderzająco przejrzystym i praktycznym tekście znajdziesz techniki pozwalające odzyskać zdrowie i wrócić do życia.
Zawiera on rozmowę o tym, jak radzić sobie ze zmianami, które już nadeszły i które dopiero przyjdą. Na wspaniałej interaktywnej stronie www masz możność uzyskania natychmiastowej pomocy od instruktorów a nawet od samego autora. Dzięki tej wybitnej książce i witrynie internetowej nie będziesz musiał stawać w obliczu życiowych zmian samotnie.
Autor Rozmów z Bogiem przedstawia nowe, frapujące spojrzenie na coś, co nigdy nie ulega zmianie – na zmianę.
Donald Walsch napisał serię książek Rozmowy z Bogiem. Sześć z nich trafiło na listę bestsellerów „New York Timesa”. Jego życie i praca przyczyniają się do duchowego odrodzenia na całym świecie, bowiem jego teksty przetłumaczono na 37 języków i przeczytały je miliony ludzi.
Po wydaniu pierwszej książki, która pozostawała na liście bestsellerów „Timesa” dwa i pół roku, podróżował po świecie i wszystkim niósł inspirujące oraz podnoszące na duchu przesłanie Rozmów z Bogiem.
Nie ulega wątpliwości, że praca pośrednika nieruchomości wymaga ogromnej wiedzy z wielu dziedzin ? prawa, finansów, administracji państwowej, gospodarowania nieruchomościami itp. Jednak wiedza merytoryczna to nie wszystko. Pośrednik chcący utrzymać się z wykonywania swojego zawodu potrzebuje klientów, którzy zapłacą za jego usługę. Oznacza to, że punktem wyjścia są dla niego relacje z klientami oraz innymi ludźmi, z którymi pośrednik stale współpracuje.
Chcąc osiągnąć cel w postaci zbudowania swojego rynku klientów, pośrednik
musi wykazać się umiejętnościami interpersonalnymi, pozwalającymi w odpowiedni sposób nawiązać kontakt z klientem, pozyskać jego zaufanie, rozpoznać jego potrzeby, zadbać o ich zaspokojenie i wynegocjować zadowalające obie strony warunki umowy pośrednictwa. Ponadto nikt inny, lecz właśnie pośrednik uczestniczy w negocjacjach odnośnie warunków zbycia, nabycia lub najmu nieruchomości, nie wspominając o konieczności umiejętnego wynegocjowania z klientem warunków świadczenia usługi. Paradoks polega na tym, że wiedza oraz umiejętności psychologiczne są pośrednikowi niezbędne do wykonywania zawodu z sukcesem i powodzeniem. Natomiast w procesie kształcenia pośredników zajęcia z dziedziny psychologii zajmują zaledwie około 3% całości programu.
Książka powstała w oparciu o więcej niż dziesięcioletnie doświadczenia autorki w bezpośredniej pracy z pośrednikami w całej Polsce, w najróżniejszych biurach nieruchomości ? i tych okazałych, bardzo zamożnych, i tych bardzo małych, czasem jednoosobowych. Współpraca z pośrednikami obejmowała rożne obszary ich działalności, lecz główną dziedziną badań były kontakty z klientami na rynku pierwotnym i wtórnym, a także na rynku nieruchomości komercyjnych.
Każdy z tych obszarów obrotu nieruchomościami jest na swój sposób specyficzny, a klienci prezentują odmienne potrzeby i rożne postawy wobec współpracy z pośrednikiem.
Psychologia sprzedaży nieruchomości wskazuje na to, że proces sprzedaży nieruchomości rozpoczyna się, zanim klient wybierze numer telefonu pośrednika i złoży zapytanie. Sprzedaż nieruchomości zaczyna się znacznie wcześniej w głowie pośrednika, co przejawia się w jego postawie wobec samego siebie, innych ludzi i wykonywanej pracy. O wynikach w sprzedaży nieruchomości decyduje wiele innych elementów, pozornie pozostających bez związku z samą sprzedażą, a jednak mających ogromny wpływ na jej przebieg. Jakie to są elementy, w jaki sposób można je kształtować, korygować i zmieniać, by uzyskać zadowalający skutek ? odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdą państwo w niniejszej książce.
Czyta: Agnieszka Greinert
Cztery zapomniane potrzeby, które dodają energii do osiągania wspaniałych wyników
Taka praca nie ma sensu! trzeba do tych nielicznych książek, które mają moc dogłębnego zmieniania naszego życia zawodowego i osobistego. Wymagania przewyższają nasze sposobności. Etyka „więcej, szybciej” stwarza tworzenie niewidzialnych, lecz uciążliwych kosztów, które szkodzą mojej kreatywności, koncentracji, energii i pasji. Codziennie nieomalże 75 % pracowników globalnie czuje się nie zupełnie zaangażowanych w pracę. Książka przedstawia przełomowe podejście do regeneracji życia w taki metodę, ażeby uzyskiwać większą satysfakcję i wydajność, zarówno w pracy, jak również poza nią. Zestawiając odkrycia wielu dziedzin wiedzy zajmujących się osiąganiem wysokich wyników, Tony Schwartz w przekonujący sposób argumentuje, że ignorujemy cztery kluczowe potrzeby, których zaspokajanie daje nam energię do osiągania wybitnych rezultatów: potrzebę równowagi (fizyczną), bezpieczeństwa (emocjonalną), samorealizacji (umysłową) i znaczenia (duchową). Najlepiej działamy nie wtedy, gdy przed długi okres pracujemy na wysokich obrotach, jak komputer, lecz gdy regularnie przechodzimy od zużywania do regenerowania energii związanej z każdą z tych czterech założeń. Organizacje przeszkadzają w osiąganiu optymalnych rezultatów, bo nieustająco wymagają coraz więcej. Tymczasem powinny raczej starać się zaspokajać cztery zasadnicze potrzeby ludzi, aby codziennie uwalniać i rozniecać w nich wszystko co najlepsze. W oparciu o szeroką współpracę z takimi instytucjami, jak Google, Ford, Sony, Ernst & Young, Shell, IBM, Los Angeles Police Department i Cleveland Clinic, Schwartz kreśli mapę ukazującą drogę do nowych sposobów pracy. Na poziomie ludzi prywatnych wytłumacza, w jaki metodę wyprodukować codzienne rytuały, które intensywny wysiłek równoważą regularną regeneracją, wyczerpanie emocjonalne niwelują ćwiczeniami zapewniającymi większą odporność, krótkotrwałe skupienie na najpilniejszych sprawach zamieniają w myślenie bardziej kreatywne i strategiczne, a krótkowzroczne zaangażowanie w czasowe wyniki zastępują przestrzeganiem wartości prowadzącym do wyższego wspaniała. Na poziomie organizacyjnym przedstawia nowe praktyki, kierunki działania i pokazy kulturowe, które z powodzeniem wykorzystują jego kontrahenci. Książka daje instytucjom, liderom i osobom indywidualnym praktyczne, sprawdzone strategie lepszego radzenia sobie z coraz większymi wymaganiami, z jakimi mamy do czynienia w tym coraz bardziej niełatwym świecie. O AUTORZE TONY SCHWARTZ jest założycielem i prezesem korporacji Energy Project, która pomaga instytucjom i osobom indywidualnym w wykorzystywaniu znaleźć naukowych do uzyskiwania poprawy zaangażowania, koncentracji, wydajności i wyników. Wraz z Jimem Loehrem napisał bestseller The Power of Full Engagement, a także inne książki, między innymi What Really Matters: Searching for Wisdom in America. Można skontaktować się z nim pod adresem tony@theenergyproject.com. OPINIE Tony Schwartz stał się Skarbem Narodowym, odkrywcą nowego źródła odnawialnej energii – energii istniejącej w nas! Ta książka to wspaniała kombinacja intelektualnych rozważań, intrygujących odkryć i praktycznych porad. ROBERT KEGAN, Harvard University School of Education, współautor Immunity to Change To wciągający, wnikliwy i przekonujący podręcznik osiągania optymalnych rezultatów i satysfakcjonującego życia. Tony Schwartz ponownie napisał biznesową lekturę obowiązkową. DANIEL GOLEMAN, autor Inteligencji emocjonalnej Tony Schwartz przez 20 lat badał fundamentalne kłopoty dotyczące osiągania znakomitych wyników. W tej książce tłumaczy, dlaczego cięższa praca nie przekłada się na lepszą pracę. Na bazie badań naukowych i własnych analiz przypadków praktycznych przedstawia metodę osiągania lepszych wyników, który powinien okazać się korzystny zarówno dla instytucji, jak również osób swoich. SUSAN LYNE, dyrektor generalna Gilt Groupe O unikalności książki decyduje kompleksowe podejście do kwestii wydobywania z osób tego, co najlepsze. Tony Schwartz przedstawia nowy paradygmat pracy, zarówno instytucji, jak również ludzi spersonalizowanych. TONY HSIEH, dyrektor Zappos.com U nas zintegrowanie fizycznego, emocjonalnego, umysłowego i duchowego życia realnie zadziałało. Dziękujemy Ci, Tony. ALAN MULLAY, prezes i dyrektor generalny Ford Motor Company Fundamenty wielkiego przywództwa to samoświadomość i przemyślane działanie, a książka ta zawiera koncepcje, które przyczyniają się do zmiany i jednego, i drugiego. Jej siła polega na tym, że mądrym i osiągającym wysokie wyniki ludziom potrafi pomóc wyedytować sposoby postępowania tak, żeby działali jeszcze skuteczniej, osiągali większe spełnienie i poprawiali relacje z ludźmi. EVAN WITTENBERG, szef działu rozwoju liderów w Google
Pakiet trzech audiobooków, których autorzy to światowej sławy eksperci i liderzy w dziedzinach: rozwoju osobistego, sprzedaży i relacji z klientami oraz komunikacji. Zainwestuj w siebie, a dzięki ich radom osiągniesz sukces i dobrobyt.
Droga do finansowej wolności - Bodo Schäfer.
Czy problemy finansowe spędzają ci sen z powiek? A może dzięki pieniądzom jesteś w stanie urzeczywistnić wszystkie swoje pragnienia? Ta książka pokazuje drogę do dobrobytu, finansowego zabezpieczenia i finansowej wolności – drogę dostępną dla każdego. Bodo Schäfer odkrywa przed nami wypróbowane sekrety budowania bogactwa i przedstawia zdumiewająco proste i jednocześnie bardzo skuteczne techniki przynoszącego zyski obchodzenia się z pieniędzmi. Twoja osobista zamożność – dzięki której staniesz się człowiekiem wolnym i niezależnym – jest w zasięgu ręki, nawet jeśli nie należysz jeszcze do osób dobrze zarabiających.
Sprzedaż przez zaufanie - Todd M. Duncan.
Czy masz poczucie, że twoja kariera rozwija się od jednej transakcji do kolejnej? Nazbyt długo trwałeś w przekonaniu, że praca i życie to dwie zupełnie różne sprawy. Dwadzieścia dwa lata w zawodzie sprzedawcy skłoniły Todda Duncana do wyciągnięcia skrajnie odmiennego wniosku: integracja poczucia własnej tożsamości ze swoimi celami zawodowymi pozwala osiągnąć niesamowite i trwałe efekty. Bez względu na to, w jakiej branży pracujesz i jakie zajmujesz stanowisko, przyjęcie praktycznych zasad zawartych w tej książce otworzy przed tobą drzwi do nowego spojrzenia na świat i do życia, o jakim nawet nie marzyłeś.
Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć - John. C. Maxwell.
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego inni ludzie szybko robią karierę, podczas gdy twoja utknęła w martwym punkcie? Dlaczego nikt nie zachwyca się twoimi wspaniałymi pomysłami? Być może komunikujesz się, ale nie potrafisz się porozumieć? Aby odnieść sukces, musisz nauczyć się porozumiewać z ludźmi. Chociaż może się wydawać, że niektórzy rodzą się z tą umiejętnością, prawda jest taka, że każdy może się jej nauczyć. Autor przedstawia pięć zasad i pięć praktycznych porad, które pozwolą ci na efektywne porozumiewanie się z indywidualnymi osobami, z grupą i z publicznością. Gdy je opanujesz, relacje z całym twoim otoczeniem osiągną zupełnie nową jakość.
Każdy może zostać Jednominutowym Menedżerem! Jednominutowy Menedżer odniósł nieprawdopodobny sukces, szturmem zajmując pierwsze miejsce na liście bestsellerów ""New York Timesa"" i wykraczając poza świat wielkiego biznesu. Zaufaj doświadczeniu Jednominutowego Menedżera i jego praktycznym technikom zarządzania. Wiesz, możesz - DZIAŁAJ! Dlaczego tak wiele rzeczy, których uczymy się z tak dużym wysiłkiem, jakoś po prostu się nie utrwala? Ponieważ całą energię wkładamy w nabywanie nowych umiejętności i kształtowanie lepszych nawyków, brakuje nam natomiast skutecznych strategii zapamiętywania wszystkich tych przydatnych informacji i stosowania ich w praktyce. W tej książce autorzy opowiadają historię o pisarzu, którego nurtują pewne pytania, i o przedsiębiorcy, który potrafi na nie odpowiedzieć. Całość stanowi prosty i uporządkowany opis metody, dzięki której zaczniesz się skuteczniej uczyć i wykorzystywać zdobytą wiedzę w celu wprowadzenia trwałych zmian. Jednominutowy Menedżer spotyka małpę Nie zajmuj się rozwiązywaniem cudzych problemów! - ta zasada cię wyzwoli. Dzięki tej książce dowiesz się, jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz lub musisz zrobić. Menedżer rozwiązujący problemy za swoich pracowników bardzo szybko staje się najmniej efektywnym członkiem zespołu. Dzięki czterem zasadom Onckena każdy menedżer nauczy się przekazywać odpowiedzialność za poszczególne zadania właściwym osobom i efektywnie wykorzystywać potencjał wszystkich pracowników organizacji. Techniki Jednominutowego Menedżera w praktyce Jednominutowy Menedżer opanował teoretyczne i praktyczne aspekty uzyskanej wiedzy - wyznacza jednominutowe cele, wygłasza jednominutowe pochwały oraz udziela jednominutowych reprymend. Teraz czas na kolejną odsłonę światowego bestsellera - praktyczny poradnik umożliwiający zamianę tych trzech tajemnic w umiejętności i natychmiastowe zastosowanie ich w codziennej pracy! Ta książka to kolejny etap prostego i wyjątkowo skutecznego programu mającego niebagatelny wpływ na kształt nowoczesnego biznesu. Skorzystaj z tej unikalnej wiedzy już dzisiaj! Poznaj praktyczne tajniki jednominutowego zarządzania organizacją.
Pakiet trzech audiobooków prezentujących innowacyjne podejścia do zarządzania i strategii działania firm. To przełomowe publikacje, dzięki którym twoja firma osiągnie jeszcze wyższy poziom swojego rozwoju.
Strategia błękitnego oceanu - W. Chan Kim, Renee Mauborgne.
Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za zyskownym wzrostem. Jednak wynikiem tego jest jedynie ?czerwony ocean? rywali walczących o kurczącą się pulę zysków. Autorzy opierając się na licznych badaniach działań strategicznych twierdzą, że firmy, które osiągną wiodącą pozycję, odniosą swój sukces nie dzięki zwycięstwu na konkurentami, lecz przez stworzenie ?błękitnych oceanów? bezspornej przestrzeni rynkowej ? doskonałego środowiska dla rozwoju. Takie posunięcia strategiczne, określane mianem ?innowacji wartości? ? prowadzą do wielkich skoków wartości zarówno dla firm, jak i ich klientów, pozostawiając rywali w tyle i uwalniając nowy popyt.
Dawaj innym szczęście - Tony Hsieh.
W tej książce dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, kierowanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu ? i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.
Marketing 3.0 - Philip Kotler, Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan.
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?