KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

45,36 zł
65,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,61 zł

45,36 zł
65,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł

47,67 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,66 zł

42,36 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,14 zł

55,07 zł
69,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,67 zł

55,07 zł
69,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,67 zł

47,20 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,01 zł

31,44 zł
39,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł

32,63 zł
59,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,47 zł

41,45 zł
64,01 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,45 zł
Okładka książki Instytucja wpłat korekcyjno-wyrównawczych jednostek samorządu terytorialnego w świetle orzecznictwa

24,00 zł 17,19 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,19 zł

Autor charakteryzuje konstytucyjne aspekty mechanizmu korekcyjno-wyrównawczego, polegającego na horyzontalnym wyrównaniu dochodów jednostek samorządu terytorialnego (tzw. wpłat janosikowych) w polskim systemie finansowania samorządu terytorialnego, oraz analizuje orzecznictwo Trybunału Konstytucyjnego w tym zakresie. W książce zostały przedstawione ogólne założenia finansowania samorządu terytorialnego na poziomie ustaw zasadniczych w państwach zdecentralizowanych oraz doktrynalne i aksjologiczne podstawy działania mechanizmu wyrównawczego. Autor uwzględnia przede wszystkim przepisy Konstytucji z 1997 r. i orzecznictwo polskiego sądu konstytucyjnego z odniesieniem do poprzednich ustaw zasadniczych. W publikacji zaprezentowano postulaty de lege ferenda odnoszące się do wciąż aktualnego problemu legislacyjnego konieczności zmiany systemu wpłat wyrównawczych, a w konsekwencji – całego systemu finansowania jednostek samorządu terytorialnego w Polsce. Publikacja adresowana do adwokatów, radców prawnych i sędziów oraz pracowników administracji rządowej i samorządowej, a także pracowników naukowych i studentów prawa i administracji, studiów regionalnych i samorządowych oraz ekonomii. ****** The Mechanism of Horizontal Equalization of Local Government Finance in the Light of Polish Constitutional Court Jurisdiction The description of the corrective-compensatory mechanism in the Polish system of financing local government units and the analysis of the Constitutional Court Jurisdiction in this regard. The general rules for financing local government units at the level of fundamental laws in decentralized countries as well as doctrinal and axiological bases for the compensatory mechanism with regard to 1997 Constitution and Polish Constitutional Court Jurisdiction.
Okładka książki Inwestuj we własny dług

29,90 zł 22,19 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,19 zł

Zarządzenie finansami osobistymi może być proste. O tym jak uniknąć pętli zadłużenia i kontrolować swoje finanse osobiste i nie tylko...
Okładka książki Zarządzanie różnorodnością w organizacji

59,00 zł 45,25 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł

Książka dotyczy zagadnień związanych z różnymi właściwościami osobowymi, które decydują o różnorodności zespołów pracowniczych. W monografii została poddana analizie różnorodność zasobów ludzkich na rynku pracy w odniesieniu do różnic kształtujących:- tożsamość pierwotną człowieka (płeć, wiek, niepełnosprawność, czynniki temperamentalno-osobowościowe);- tożsamość wtórną (wykształcenie, doświadczenie zawodowe, kompetencje, kwalifikacje);- czynniki kreowane przez przestrzeń organizacyjną (staż pracy, zajmowane stanowisko, treść i zakres wykonywanej pracy).Monografia adresowana jest do naukowców, których zainteresowania koncentrują się wokół problematyki zarządzania zasobami ludzkimi, przedsiębiorców, menedżerów i osób wspierających w organizacjach procesy zarządzania kapitałem ludzkim, do pracowników służb zatrudnienia, w tym szczególnie doradców zawodowych i personalnych oraz studentów kierunków związanych z psychologią, pedagogiką i zarządzaniem.
Okładka książki W stronę rynku. Wybór publicystyki ekonomicznej z przełomu lat 80. i 90. XX wieku

39,90 zł 28,25 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,48 zł

Impulsem do wydania niniejszego zbioru stała się 30. rocznica wdrożenia w Polsce wielkiego programu transformacji gospodarczej. Przełom polityczny, który dokonał się w naszym kraju w 1989 roku, umożliwił przebudowę gospodarki w kierunku systemu wolnorynkowego. Polska gospodarka definitywnie pożegnała się ze scentralizowanym socjalizmem i weszła na drogę kapitalistycznego rozwoju. Książka zawiera wybór tekstów na temat pożądanych kierunków reformowania gospodarki i polityki makroekonomicznej, napisanych w latach 1986–1993 i opublikowanych w polskich czasopismach. Układ tekstów w książce jest chronologiczny, dzięki czemu wyraźnie widać ewolucję poglądów, jaka zachodziła w owym czasie w Polsce, przede wszystkim pod wpływem zmieniających się szybko uwarunkowań politycznych. Będąc uczestnikiem i obserwatorem tamtych wydarzeń, przedstawiam Czytelnikom moje ówczesne oceny i poglądy. Oczywiście, gdy dziś czyta się teksty z tamtego okresu, niektóre z nich można uznać za niedojrzałe, idealistyczne, niekiedy naiwne. Ale pokazują one, jak silnie ugruntowane były już wówczas proreformatorskie przekonania, a zarazem jaką rolę w procesie reform odgrywały ówczesne uwarunkowania zewnętrzne i ograniczenia polityczne. Będąc zwolennikiem radykalnych i kompleksowych reform prorynkowych, cieszę się, że Polska od początku poszła tą właśnie drogą. Niezależnie od błędów i zaniechań, które popełniono w procesie transformacji, przełomowe reformy dokonane w tamtym czasie stały się fundamentem szybkiego rozwoju naszego kraju w następnych latach. Dariusz Rosati
Okładka książki Mocniejsze efekty szkoleń

69,00 zł 52,12 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,12 zł

W książce przedstawiono sprawdzone rozwiązania i narzędzia, dzięki którym można efektywnie przyswoić i później zastosować w praktyce nowo nabytą wiedzę i umiejętności. Opisana przez Autorów mistrzów judo sprawdzona metodologia wzmacniania efektów szkoleń, bazująca na motywacji i regularnym monitorowaniu postępów, łączy w sobie naukę i praktyczną wiedzę i może być stosowana z powodzeniem zarówno w sportach walki, jak i w zakresie szkolenia pracowników.Autorzy odpowiadają na pytania:czym jest wzmocnienie w procesie uczenia się;jak stworzyć ukierunkowany na rezultaty i dopasowany do potrzeb program wzmocnienia;jakie są gotowe narzędzia umożliwiające trwałe przyswojenie wiedzy.Problem z korporacyjnymi szkoleniami polega na tym, że kiedy uczący się wracają do pracy, zapominają, czego zostali nauczeni lub są zbyt zajęci, by zastosować w praktyce to, czego się właśnie nauczyli. Inwestycja w szkolenie jest marnowana. () Metodologia przedstawiona w książce zapewnia idealne zrównoważenie pomiędzy zaangażowaniem i wynikami. Stosując opisane przez nas 7 zasad, możesz opracować program, który wzmocni efekt szkolenia i napędzi Twoje strategie zarządzania talentami i strategie organizacyjne.
Okładka książki Efekt piaskownicy

59,90 zł 45,32 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,32 zł

Przetrwają najlepiej skomunikowani Jak budować kompetencje szefa przyszłości w świecie przymusowego zdalnego zarządzania? Jak zachować pracę i nie musieć rywalizować o nią z robotami? Jak dogadać się z pokoleniami, które wchodzą na rynek pracy? Uwaga! Sztuczna inteligencja u bram! Już puka do naszych drzwi, urzędów, domów. Już zaczyna wyręczać nas w prostych zadaniach. Już szuka dla nas drogi na wirtualnych mapach, sprawdza, czego brakuje w lodówce, liczy, analizuje, pisze wiersze i komponuje muzykę wcale nie gorszą od tej, którą tworzą natchnieni artyści. Liczba robotów w fabrykach i magazynach rośnie w tym samym tempie, w jakim spada w nich liczba ludzkich pracowników. Maszyny są wydajne, precyzyjne, nie potrzebują urlopów i nie narzekają na atmosferę w pracy. Może w ciągu najbliższych 10 lat wszystkich nas poślą na zieloną trawkę? Może tak. A może nie. Przypuszczalnie współpraca ludzko-maszynowa przyjdzie w pakiecie z listą nowych zawodów, o jakich dziś nawet nam się jeszcze nie śni. A co z obecnymi zawodami? Które przetrwają? Co będzie na przykład z osobami zarządzającymi pracą ludzi? Spokojnie, akurat menadżerowie najprawdopodobniej będą potrzebni. Jednak nie wszyscy. Z podniesioną głową w najbliższą przyszłość spoglądać będą mogli tylko ci szefowie, którzy już dziś nauczą się porywać za sobą innych. Także pokolenie ludzi młodych, tych, których podobno nic nie interesuje. By to skutecznie zrobić, po pierwsze trzeba porzucić wielkie HR-owe hasła. Po drugie ? sięgnąć po sposób komunikacji rodem z... rozbawionej piaskownicy. Brzmi intrygująco? To dobrze, bo właśnie rozpoczynamy zabawę w pracę! O autorze Magdalena Kieferling - ceniony trener zarządzania komunikacją, zasobami ludzkimi i zmian kultury organizacyjnej. Ekspert prestiżowego ICAN Institute. Pracuje z szefami, którzy nie boją się upraszczać rzeczy skomplikowanych i oduczać tego, co dotychczas brali za pewne, bo w relacjach zawodowych z dwudziestolatkami uderzyli głową w mur. Od ponad 15 lat na wysokich stanowiskach menadżerskich (dyrektor komunikacji, dyrektor HR, dyrektor ds. klientów korporacyjnych), łączy interesy zarządów i pracowników tak, żeby każda ze stron czuła się wspierana. Szkoli menadżerów, jak zarządzać i komunikować, by ich zespoły pracowały z zaangażowaniem. Świeżo awansowanym szefom (projektów, zespołów, firm) pomaga szybko i efektywnie odnaleźć się w nowej roli. Wspiera CEO i zarządy w redefiniowaniu kultury organizacyjnej oraz w zmianach, których przeprowadzenie jest nieuchronne. Doradzała wysokiej i średniej kadrze zarządzającej ponad 40 polskich i zagranicznych koncernów, organizacji non profit i start-upów. Koordynowała strategie w przeszło 100 kampaniach i projektach na poziomie światowym. Z jej usług korzystali klienci między innymi z branż: bankowej, paliwowej, IT, FMCG, lotniczej, chemicznej, energetycznej, konsultingowej oraz mediowej. Jest laureatką prestiżowych nagród w dziedzinie komunikacji, między innymi Silver Drum Award 2014 i brązowej statuetki KTR 2015, a także cenionym mówcą motywacyjnym oraz autorką ponad 400 publikacji radiowych, internetowych i prasowych. Na co dzień inspiruje na LinkedIn tysiące menadżerów oraz właścicieli małych i średnich firm.
Okładka książki Bezpieczeństwo XXI Wieku

95,00 zł 66,66 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,66 zł

Do bezpieczeństwa, podobnie jak do wielu innych kategorii teoretycznych w naukach społecznych, nie ma jednego, spójnego podejścia badawczego. Ujmowane w różnych kontekstach, aspektach, wymiarach i perspektywach bezpieczeństwo staje się jednym z kluczowych zagadnień poddawanych naukowej analizie. Wynika to niewątpliwie z faktu, że problemy bezpieczeństwa mają charakter inter-dyscyplinarny. Nie ma bowiem płaszczyzny życia codziennego, której by nie dotyczyły. Sytuacja ta sprzyja systematycznym badaniom teoretycznym i empirycznym, śledzeniu zmian w otaczającej rzeczywistości, aktywnemu udziałowi w konferencjach naukowych i seminariach branżowych, co interdyscyplinarnych specjalistów z zakresu bezpieczeństwa motywuje do ciągłego rozwoju i nieustannych poszukiwań własnego warsztatu badawczego.Przykładem takiego interdyscyplinarnego podejścia do badań nad bezpieczeństwem jest niniejsza monografia, w skład której weszło 14 niezwykle ciekawych opracowań naukowych. Ich Autorzy, zarówno doświadczeni badacze, jak i młodzi adepci nauki, reprezentują różne dyscypliny naukowe. Odzwierciedleniem tego jest różnorodność poruszanych problemów bezpieczeństwa, jak i odmienność naszkicowanych kontekstów.
Okładka książki Wpływ opodatkowania derywatów na rozwój rynków finansowych

59,90 zł 47,20 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20 zł

MONOGRAFIA NAUKOWA Publikacja jest poświęcona problematyce opodatkowania transakcji finansowych, w szczególności opodatkowania transakcji instrumentami pochodnymi. W syntetyczny sposób przedstawiono w niej zagadnienia z zakresu funkcjonowania rynku finansowego, instrumentów pochodnych oraz podatku od transakcji finansowych, jak również dokonano przeglądu światowych badań naukowych z zakresu wpływu podatku od transakcji finansowych na wybrane charakterystyki rynku finansowego. Przybliżono koncepcję zaproponowanego w 2011 roku unijnego podatku od transakcji finansowych (EU FTT), a także przedstawiono kolejne etapy prac podejmowanych przez wybrane kraje unijne w ramach powołanego w 2013 roku mechanizmu wzmocnionej współpracy w tym obszarze. W ramach studium przypadku przedstawiono konstrukcje francuskiego oraz włoskiego podatku od transakcji finansowych, wprowadzonych odpowiednio w 2012 oraz 2013 roku. Książkę zamyka prezentacja wyników własnych badań empirycznych autorki w zakresie włoskiego podatku od obrotu instrumentami pochodnymi, jak również własnej koncepcji opodatkowania obrotu derywatami. Monografia stanowi interesujące, aktualne i wartościowe opracowanie naukowe. Została przygotowana w oparciu o krytyczny przegląd literatury przedmiotu, dostępne dane statystyczne oraz trafnie dobrane narzędzia badawcze i analityczne. Autorka (…) podjęła wysiłek przeprowadzenia wielowątkowej i niezwykle aktualnej oceny skuteczności oraz efektywności wprowadzenia podatku od transakcji finansowych o odniesieniu do instrumentów pochodnych. Publikacja stanowi bardzo cenne źródło wiedzy, dalszych inspiracji i informacji na temat specyfiki funkcjonowania rynku derywatów oraz opodatkowania rynków finansowych i znaczenia tego podatku w systemie gospodarczym i polityce podatkowej państwa. Atutami opracowania są między innymi aktualność i szczegółowość poruszanych zagadnień, w tym nawiązywanie do obecnej sytuacji na rynkach finansowych oraz postawy władz fiskalnych, które poszukują dodatkowych źródeł dochodów podatkowych. Tego typu podejście uznać należy za innowacyjne, poznawcze i stanowiące istotny wkład w rozwój dotychczasowego stanu wiedzy z dziedziny szeroko pojętych finansów. Uzyskane wyniki badań oraz sformułowane wnioski stanowią istotny wkład w rozwój nauki finansów z zakresu zarówno rynków kapitałowych, jak i wybranych aspektów finansów publicznych. - fragment z recenzji dr hab. Agnieszki Alińskiej, prof. SGH *** Dr Anna Biśta – absolwentka studiów magisterskich na kierunku finanse i bankowość (2005) oraz studiów doktoranckich na Wydziale Finansów i Prawa Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W 2019 roku obroniła z wyróżnieniem pracę doktorską z zakresu wpływu opodatkowania derywatów na rozwój rynków finansowych. Współpracuje z Katedrą Rachunkowości Finansowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Jej zainteresowania badawcze koncentrują się wokół problematyki funkcjonowania rynków finansowych, opodatkowania transakcji finansowych oraz międzynarodowych standardów rachunkowości. Od 2005 roku zatrudniona w działach finansowo-księgowych i sprawozdawczości finansowej korporacji międzynarodowych.
Okładka książki Netflix. To się nigdy nie uda

45,00 zł 27,81 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,93 zł

Idea, wiara i przekonanie. Opowieść o tym, jak powstawał Netflix Dawno, dawno temu na rynku królowały stacjonarne wypożyczalnie filmów. Wszyscy naliczali kary za przetrzymywanie kaset, o streamingu wideo nikt jeszcze nie słyszał, a upowszechnienie się technologii DVD wydawało się równie bliskie, co wprowadzenie latających deskorolek. Tak właśnie wyglądał świat w 1997 roku, kiedy Marc Randolph wpadł na pewien pomysł: wykorzystać internet do wypożyczania filmów DVD. Razem z Reedem Hastingsem, głównym inwestorem, założył firmę, a sam objął fotel dyrektora generalnego. Teraz, przy blisko 170 milionach subskrybentów, triumf Netflixa wydaje się czymś oczywistym, ale na początku niewielu wierzyło w ten rewolucyjny start-up, a na każdym kroku czaiły się przeszkody. Marc Randolph, który musiał przekonać własną matkę do zainwestowania w swój biznes, walczyć z padającymi serwerami w dniu uruchomienia serwisu, a nawet zachęcać Blockbustera do przejęcia firmy, teraz pokazuje, jak każdy wytrwały, obdarzony intuicją i determinacją człowiek może zmienić świat – nawet jeśli wszyscy wokół mówią, że to się uda. Ta książka jest nie tylko opowieścią z pierwszej ręki o początkach legendarnego przedsiębiorstwa. To także odpowiedź na fundamentalne pytania o podejmowanie ryzyka tak w interesach, jak i w życiu prywatnym: Jak zacząć? Jak przetrwać rozczarowanie i klęskę? Jak poradzić sobie z sukcesem? Czym w ogóle jest sukces? Od pomysłu, przez budowanie zespołu, aż po świadomość, kiedy należy odpuścić. Netflix. To się nigdy nie uda jest nie tylko doskonałą przypowieścią o spełnianiu marzeń, ale też jedną z najbardziej spektakularnych i mądrych lekcji przedsiębiorczości.
Okładka książki Kompetencyjne systemy ocen pracowników w.3/2020

79,00 zł 59,66 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,66 zł

Książka zawiera przegląd zagadnień pomocnych do wdrożenia i zastosowania systemu ocen pracowników opartego na kompetencjach. Autorka szczegółowo przedstawia sposób przygotowania i wdrożenia takiego systemu oraz metody jego integrowania z innymi dziedzinami ZZL, takimi jak rekrutacja i selekcja, rozwój zawodowy, kształtowanie wynagrodzeń oraz restrukturyzacja organizacji.Trzecie wydanie publikacji zostało zaktualizowane i wzbogacone m.in. o treści poświęcone kompetencjom przyszłości. Autorka porusza zagadnienia takie, jak m.in. zarządzanie w świecie VUCA, istota sztucznej inteligencji, rola tzw. empatyzerów oraz postulat zastąpienia pojęcia work-life balance pojęciem work-life integrity.
Okładka książki Innowacje - Start-upy - ryzyko

50,00 zł 35,62 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,62 zł

W książce poruszono zagadnienia dotyczące warunków rozwoju innowacyjnych przedsięwzięć, w szczególności realizowanych przez start-upy. Autorka podjęła próbę diagnozy oraz wskazania przyczyn wciąż niezadowalającego poziomu rozwoju innowacyjnych przedsięwzięć warunkujących rozwój polskiej gospodarki. Sformułowała szereg wniosków i rekomendacji dla poszczególnych aktorów start-upowego ekosystemu, w szczególności dla start-upów planujących nawiązać współpracę z inwestorami. Inicjatorzy innowacyjnych biznesów mogą w książce znaleźć wiele cennych wskazówek w zakresie: • projektowania start-upu, • zarządzania ryzykiem, • pozyskiwania wsparcia doradczego oraz finansowego.
Okładka książki Inwestowanie w trudnych czasach

64,00 zł 34,80 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,28 zł

Doug Casey jest inwestorem, ekonomistą, jednym z najbardziej rozpoznawalnych znawców światowego rynku papierów wartościowych, międzynarodowym doradcą inwestycyjnym i ekspertem od pieniędzy.Jest również autorem kilku bestsellerów na tematy finansowe, które milionom ludzi odmieniły spojrzenie na dostatnie życie. Jego blog International Man uważany jest za jeden z najpopularniejszych drogowskazów inwestycyjnych.Przy czym Doug poświęcił swoje życie i pracę nie tyle zarabianiu pieniędzy, co szukaniu szczęścia, a więc sposobu na życie spełnione, godne, interesujące i pełne wolności. Pieniądze to tylko dodatek, a ich zarabianie to doświadczenie prowadzące człowieka do niezależności. Wszystkie te sprawy Casey porusza w Inwestowaniu w trudnych czasach.A że czasy mamy trudne nikomu chyba mówić nie trzeba...
Okładka książki Strategie budowania marki i rozwoju handlu

59,90 zł 40,55 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,74 zł

Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego — pod kierunkiem i redakcją naukową prof. Tomasza Domańskiego. Ma dwie części, które są logicznie i merytorycznie ze sobą powiązane. Poszczególne rozdziały są napisane klarownym językiem, narracja jest czytelna i odpowiada kanonom rozważań naukowych. W wymiarze merytorycznym ma istotną wartość poznawczą. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczącej strategii kreowania marki w różnych obszarach i środowiskach oraz strategii rozwoju handlu. Książka spotka się z uznaniem środowiska naukowego zajmującego się zagadnieniami handlu i marketingu, w tym także doktorantów i studentów. Ma także duże znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiębiorstw handlowych i galerii handlowych, kadry kierowniczej jednostek samorządu oraz dla twórców przekazu reklamowego. z recenzji prof. dr hab. Jana W. Wiktora Recenzowana monografia jest wartościową pracą naukową pod względem poznawczym i aplikacyjnym. Jej walorem jest przedstawienie szerokiego spektrum zagadnień wskazujących na nowe obszary badawcze w zakresie kreowania marki i problematyki rozwoju współczesnego handlu. Z tego względu może ona być przydatna dla badaczy zajmujących się problematyką zarządzania marką, dla studentów uczelni ekonomicznych oferujących specjalności marketingu i handlu, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz menedżerów marketingu. z recenzji prof. dr hab. Marii Sławińskiej
Okładka książki Zarządzanie czasem

39,90 zł 23,12 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,12 zł

Czy wystarcza nam czasu na wszystko? Większość z nas na podobne pytanie odpowie nie. W rzeczywistości jednak każdy z nas ma go więcej, niż mu się wydaje, tylko nie umie nim zarządzać.Z książką Briana Tracy'ego nauczymy się, jak w krótkim czasie osiągnąć więcej, lepiej zarabiać i bardziej cieszyć się życiem. Dzięki skutecznym strategiom i technikom dowiemy się jak:zyskać dwie godziny pracy dziennie, poznając psychologię efektywnego zarządzania czasem,szybciej podejmować lepsze decyzje,wytyczać jasne cele i koncentrować wysiłki na właściwych działaniach,efektywniej radzić sobie ze złożonymi zadaniami,skutecznie wykorzystywać metody zwiększające produktywność.Brian Tracy, bazując na wynikach ponad 25-letnich badań nad strategiami zarządzania czasem, stosowanymi przez ludzi sukcesu, stworzył prosty i efektywny system, dzięki któremu każdy z nas może podnieść jakość swojego życia i to w ciągu kilku tygodni!
Okładka książki Transformacja cyfrowa

94,00 zł 75,94 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,89 zł

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji. Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym – biznesowym. Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing – jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie. Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera, Szkoła Główna Handlowa
Okładka książki Kształtowanie przewag konkurencyjnych

58,00 zł 45,71 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,71 zł

Książka jest zwięzłym źródłem wskazówek, jak kształtować przewagi konkurencyjne w warunkach nowoczesnego zarządzania ryzykiem oraz stosowania współczesnych form finansowania procesów innowacyjnych. Książka łączy w sobie zatem trzy podstawowe kategorie ważne w rozwoju współczesnych podmiotów gospodarczych: ryzyko, finansowanie działalności, innowacje. Rozważania zawarte w monografii odnoszą się przede wszystkim do rozwijających się sektorów innowacyjnych (głównie na gruncie polskim), m.in. sektorów kreatywnych oraz sektorów wysokich technologii. Książka zawiera wyniki badań empirycznych (jakościowych i ilościowych), a także opisuje przykłady (studia przypadków) rzeczywiście działających na rynku przedsiębiorstw innowacyjnych – pokazując, jak zarządzanie ryzykiem i finansami w procesach innowacyjnych może wpływać na kreowanie przewag konkurencyjnych.
Okładka książki Detonuj! dlaczego – oraz jak – korporacje powinny wysadzić w powietrze najlepsze praktyki (i pielęgnować świeże spojrzenie), by przetrwać

44,90 zł 29,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł

KAŻDEGO DNIA FIRMY, CHCĄC PRZETRWAĆ, PODEJMUJĄ NIEWŁAŚCIWE DZIAŁANIA. Kierują się dogmatami i „najlepszymi praktykami”, nie zastanawiając się nad tym, co właściwie robią. Przez lata rynek pozwalał, by taki bezmyślny, automatyczny wybór działał bez większych konsekwencji. Jednak otaczająca nas rzeczywistość gwałtownie się zmienia – i to w tempie, na które nie wszyscy są przygotowani. Detonuj! to książka, której autorzy odwołują się do zachowań sprzecznych z intuicją, zachęcając organizacje do kwestionowania wszystkiego, co przyczynia się do tworzenia złudnej stabilności. Tłumaczą, w jaki sposób kształtują się niewłaściwe firmowe nawyki. Uczą, jak wykrywać - i likwidować - „najlepsze praktyki”; przedstawiają rozwiązania alternatywne, które mogą zapewnić sukces. Analizując naturę zmiany, Tuff i Goldbach wyjaśniają, dlaczego „standardowe procedury prowadzenia działalności”, opracowane w przeszłości, nie będą obowiązywały w przyszłości, i wskazują siedem „utartych reguł postępowania”, które należy zastąpić nowymi praktykami. Radzą też firmom, jak tego dokonać, stosując cztery podstawowe zasady pozwalające skutecznie współzawodniczyć w czasach przyspieszającej zmiany. Aby być gotowym na detonację, musisz nauczyć się kwestionować czynności i sposoby działania nieprzynoszące twojej organizacji żadnej wartości. Zamiast trzymać się wiedzy sprzed dekad, korzystaj z lekcji, jakich współcześnie udzielają nam firmy skutecznie i z sukcesem konkurujące w cyfrowej rzeczywistości. Dzięki tej książce nauczysz się określać strategiczne obszary aktywności twojej organizacji i wypróbujesz nowe praktyki w sposób niezagrażający jej wydajności oraz podstawowemu zakresowi działania. Będzie to z korzyścią zarówno dla ciebie, jak i twojej firmy. Detonuj!, książka wypełniona przykładami i rozwiązaniami wynikającymi z doświadczeń autorów, którym wielokrotnie powierzano projektowanie innowacyjnych postaw w największych i najbardziej dochodowych firmach świata, to skierowane do ciebie wyzwanie, by wysadzić w powietrze przeterminowane idee i przestarzałe sposoby biznesowej działalności.
Okładka książki Ceny minimalne i maksymalne w modelowaniu i prognozowaniu zmienności oraz zależności na rynkach finansowych

54,00 zł 43,63 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,87 zł

Książka mieści się w centralnym obszarze światowej ekonometrii finansowej. Jej wyjątkowość polega na tym, że prezentuje modele teoretyczne i wyniki empiryczne związane z wykorzystaniem w ocenie i prognozowaniu zmienności informacji na temat cen maksymalnychi minimalnych, a dokładnie mówiąc, różnicy między nimi, czyli zakresu ceny. Oznacza to, że wykorzystywana jest informacja na temat przebiegu cen w ciągu całego dnia, a jednocześnie zbiór potrzebnych danych nie jest tak duży, jak w przypadku stosowania danych śróddziennych i – co najważniejsze – jest łatwo dostępny nawet dla indywidualnego inwestora. prof. dr hab. Małgorzata Doman (z recenzji) Autor dokonał drobiazgowej prezentacji dotychczasowych koncepcji teoretycznych oraz zaproponował (we współautorstwie) własne modele, które poddał weryfikacji, wykazując ich przewagę nad klasycznymi rozwiązaniami. Przedstawione wyniki analiz empirycznych stanowią ważny wkład w rozwój badań nad możliwościami wykorzystania – poszerzonych w stosunku do typowych podejść – powszechnie dostępnych zbiorów danych w obszarze modelowania i prognozowania finansowych szeregów czasowych. dr hab. Krzysztof Piontek, prof. UE we Wrocławiu (z recenzji) Publikacja jest pierwszą monografią w literaturze światowej poświęconą modelom zmienności zakresu cen. Jest przeznaczona dla pracowników akademickich, doktorantów oraz studentów zainteresowanych zastosowaniami metod ilościowych w finansach, a także dla praktyków rynku finansowego oraz inwestorów poszukujących bardziej wyrafinowanych narzędzi służących zarządzaniu ryzykiem i podejmowaniu decyzji inwestycyjnych.
Okładka książki Psychologia biznesu

164,00 zł 148,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 132,50 zł

Jak wspierać pracowników w rozwoju zawodowym? Czy istnieje idealny model przywódcy? W jaki sposób można unikać błędów w pracy? Jakie reguły obowiązują psychologa zatrudnionego w biznesie? Jak dbać o dobrostan zespołu i wzmacniać motywację pracowników? Co o tym wszystkim mówi naukowa psychologia? Psychologia biznesu pod redakcją Bohdana Rożnowskiego i Pawła Fortuny jest zbiorem specjalistycznych tekstów przygotowanych przez polskich psychologów pracy, organizacji oraz zachowań konsumenckich. To rezultat współdziałania ekspertów z wielu dziedzin, których łączy ciekawość zachowań ludzkich w przestrzeni biznesu. Publikacja prezentuje psychologię biznesu szeroko, zgodnie z aktualnymi programami kształcenia w prestiżowych ośrodkach, ale zakorzenia ją w polskich realiach, uwzględniając pokaźny dorobek polskich teoretyków i badaczy. Treści publikacji zorganizowane są w ośmiu częściach: Historia psychologii biznesu – autorzy przedstawili tu zarys zmian głównych podejść i paradygmatów w obrębie tej dyscypliny, opisując także dokonania polskich naukowców. Kwestie etyczne – psycholog, realizując zawód zaufania publicznego, ponosi w przestrzeni biznesu szczególną odpowiedzialność. W tej części Czytelnik znajdzie informacje na temat obowiązujących psychologa norm i kodeksów etycznych. Kwestie metodologiczne – przedstawiono tu pełen zakres metod badawczych stosowanych w psychologii organizacji, umożliwiających diagnozę, a także – przydatną w procesie rekrutacji – prognozę zachowań i zjawisk w organizacji. Kariera zawodowa – Czytelnik znajdzie tu informacje na temat wzorów karier, indywidualnego rozwoju pracownika, bezrobocia i powrotu na rynek pracy oraz psychologii przedsiębiorczości. Psychologia pracy – przedstawiono tu zagadnienia związane z analizą pracy, doborem i oceną personelu oraz błędami popełnianymi w pracy. Organizacja – najbardziej obszerna grupa zagadnień dotyczy m.in. prawidłowej komunikacji, wielokulturowego środowiska pracy, modeli przywództwa, sprawiedliwości w organizacji oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Człowiek w organizacji – autorzy przybliżyli tu problematykę dobrostanu pracownika oraz motywacji do pracy. Osobny rozdział został poświęcony zachowaniom organizacyjnym „poza rolą”. Psychologia konsumpcji – ostatnia część podręcznika została poświęcona zastosowaniom psychologii w obszarze marketingu i analizie zachowań konsumenckich. Psychologia biznesu pod redakcją Bohdana Rożnowskiego i Pawła Fortuny jest ciekawą i ważną propozycją wydawniczą, dostarczającą szerokiej, wielotematycznej i usystematyzowanej wiedzy. (…) Jest to publikacja niezwykle potrzebna, gdyż brakuje na rynku wydawniczym szerokozakresowych opracowań, obejmujących najświeższe doniesienia z literatury zarówno obcej, jak i rodzimej w dziedzinie psychologii organizacji i pracy. Większość istniejących propozycji wielotematycznych z zakresu pracy i organizacji to książki pisane z perspektywy nauk o zarządzaniu, a książki psychologiczne dotyczą wybranych obszarów psychologii pracy bądź organizacji. Co należy podkreślić, autorami poszczególnych rozdziałów są badacze polscy, znawcy tematyki, którzy mają znaczące dorobki w podjętych w podręczniku tematach. Książka dostarcza wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznych wskazówek pochodzących z badań i doświadczeń z praktyki w biznesie autorów publikacji. Publikacja będzie użyteczna dla szerokiego grona użytkowników, począwszy od naukowców zajmujących się psychologią i zarządzaniem, pedagogiką, prawem czy ekonomią, poprzez studentów, skończywszy na prezesach i kadrze kierowniczej firm i przedsiębiorstw, uczelni i szkół, służb publicznych i innych organizacji, które chcą nie tylko trwać na rynku, lecz także wzmacniać się i rozwijać. Z recenzji prof. UG dr hab. Anny Zawadzkiej
Okładka książki Dylemat przełomowej innowacji

74,00 zł 59,78 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,00 zł

Książka ta ma pomóc menedżerom zrozumieć istotę przełomowej innowacji i to, jak na nią reagować. Znajdziecie w niej opis narzędzi, które pozwalają pojąć, jakie są źródła tego zjawiska i jak sobie z nim radzić.Przesłanie książki jest następujące: istnieją dowody na to, że przełomową innowacją da się zarządzić, jednakże proste recepty - jak choćby zalecenie, by zacząć kreować innowację wewnątrz własnej organizacji zanim zmusi nas do tego konkurencja - rzadko okazują się skuteczne.Za to rozwijanie produktów metodą prób i błędów rodem z epoki przedchristensenowskiej wciąż zdaje się działać w świecie pełnym przełomów. Chaos i wątpliwości zostaną rozwiane, a menedżerowie zyskają szansę zmiany nastawienia i przyjęcia, przynajmniej do pewnego stopnia, kontroli nad przyszłością ich biznesów. Chciałbym zamienić niepohamowany lęk w ostrożną nadzieję.To nie jest książka, która ma pogrzebać ideę przełomowej innowacji. Ma on pomóc jej się odrodzić i utrzymać ikoniczny status.Z przedmowy
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,63 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,69 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 120,73 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,02 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,44 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,18 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj