Marka modowa.
Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?
- ISBN: 978-83-208-2314-1
- EAN: 9788320823141
- Oprawa: miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 235x160x15mm
- Język: polski
- Liczba stron: 224
- Rok wydania: 2023
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
38,13złCena detaliczna: 59,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,92 zł
x
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były obszerne badania konsumentów mody, zrealizowane za pomocą wielu, głównie jakościowych metod. Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, ale także dla osób rozpoczynających swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.