Opodatkowanie akcji marketingowych
- ISBN: 978-83-8124-898-3
- EAN: 9788381248983
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: A5
- Język: polski
- Liczba stron: 280
- Rok wydania: 2018
- Wysyłamy w ciągu: 72h
-
Brak ocen
-
100,01złCena detaliczna: 139,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 100,01 zł
x
Książka ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową na polskim rynku.
W publikacji omówiono m.in.:
- pojęcia reklamy i reprezentacji na gruncie podatkowym,
- loterie promocyjne i konkursy,
- rozliczanie rabatów, bonów, sprzedaży premiowej i nieodpłatnych wydań,
- zmianę przepisów karnych w zakresie odpowiedzialności za wystawianie tzw. pustych faktur,
- najnowsze zmiany w podatkach dochodowych dotyczące prezentowanej problematyki (m.in. zwolnienie z PIT wypłaty nagród w konkursach),
- nowe regulacje prawne dotyczące opłaty reklamowej oraz ich praktyczną implementację,
- dokumentowanie wykonania usług marketingowych,
- opłatę reklamową od tablic i urządzeń reklamowych,
- podatkowe ujęcie społecznej odpowiedzialności biznesu i sponsoringu,
- transgraniczne aspekty prowadzenia działalności marketingowej (w tym rozliczenie „podatku u źródła”, importu usług w VAT),
- najczęściej spotykane problemy branży reklamowej związane z cenami transferowymi, prawem celnym i prawem karnym skarbowym.
Autorzy przybliżyli również stanowisko doktryny i najnowsze orzecznictwo sądów krajowych oraz interpretacje urzędowe organów administracji, a także orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej.