KATEGORIE [rozwiń]

Brojak-Trzaskowska Małgorzata

Okładka książki Django. Tworzenie nowoczesnych aplikacji...

39,90 zł 23,21 zł


Zostań swoją najlepszą przyjaciółką Czy miewasz czasem do siebie pretensje? Czepiasz się siebie o byle co, wściekasz się na siebie, wytykasz sobie liczne wady, niedociągnięcia, bycie nie dość dobrą, wręcz niezdolną, zbyt wolną, za leniwą itd.? Czy doprowadzasz się do płaczu przekonaniem o swojej beznadziejności i nie widzisz możliwości wyjścia z tego impasu? Bo jak ruszyć dalej, skoro nie jesteś w stanie wyjść poza siebie? Nim gorliwie odpowiesz "tak!", poczekaj moment. Wiele kobiet ma tak samo jak Ty, wiesz? Czepiamy się siebie, obwiniamy, mamy do siebie pretensje. Nie akceptujemy siebie. To naturalne, tak zostałyśmy (niestety) ukształtowane. I to jest bez sensu. Bo pomyśl: co by się stało, gdybyś, zamiast w kółko się siebie czepiać, po prostu się zaakceptowała, niczym najlepsza przyjaciółka? Ze wszystkimi swoimi słabymi i mocnymi stronami. To niemożliwe ? być może powiesz. A jeśli jednak? Co byś zyskała? Na pewno wewnętrzny spokój. Na pewno lepsze samopoczucie. Na pewno większą pewność siebie. A co byś straciła? Szczerze mówiąc... nic. Samobiczowanie się nie ma zalet. Umieszczone w centrum Twojej strefy komfortu, daje poczucie, że troszczysz się o swój rozwój. Tyle że to poczucie jest złudne, niszczące, w rzeczywistości ogranicza Twój wzrost. Nie pozwala Ci rozkwitnąć. Zaprzestań więc natychmiast samobiczowania się i wreszcie siebie zaakceptuj. Jak to zrobić? Najszybciej z tą książką. Pomoże Ci ona przestać wywierać na siebie presję, porzucić lęk przed porażką, spojrzeć wreszcie na siebie kochającymi oczami i rozpocząć kolejny etap w życiu. Etap prawdziwej, satysfakcjonującej zmiany. O autorze książki Małgorzata Trzaskowska — coach, trenerka rozwoju osobistego. Propagatorka autentyczności i życia w zgodzie ze sobą, autorka bloga Ogród Przemian (ogrodprzemian.pl) i licznych artykułów o tematyce rozwojowej, mówczyni. Po kilkunastu latach pracy w międzynarodowych korporacjach zdecydowała się rozpocząć nowy etap swojej zawodowej drogi i obecnie pracuje z kobietami, prowadząc indywidualne sesje coachingowe i warsztaty oraz inspirując i dzieląc się wiedzą na swoim fanpage’u na Facebooku (facebook.com/MalgorzataTrzaskowskaCoach/). Wspiera kobiety w budowaniu pewności siebie i odkrywaniu własnych talentów. Uczy, jak radzić sobie z lękiem przed działaniem i nie przejmować się ocenami innych. Pomaga wyzwolić się z ograniczających schematów, zaufać sobie i zacząć odważnie spełniać marzenia. Inspiruje do uważności, bycia w kontakcie ze sobą, życia w miłości i akceptacji siebie.
Okładka książki Jesteś wartościowa! 10-tygodniowy trening...

37,00 zł 26,58 zł


Wciąż nie dość dobra? Kobiety. Jesteśmy prawie jak anioły. Z uśmiechem na twarzy podejmujemy najcięższe zawodowe wyzwania i realizujemy je bez mrugnięcia okiem. Opiekujemy się wszystkimi dookoła i szczerze się cieszymy, gdy nasza troska przynosi pozytywne efekty. Jesteśmy miłe, cierpliwe, jak ognia unikamy kłótni i konfliktów. Stajemy na głowie, by nas doceniono. A gdy to wreszcie nastąpi - dostrzeżemy podziw w czyichś oczach, usłyszymy szczery komplement, awansujemy albo otrzymamy podwyżkę - czujemy się jak oszustki. To nie moja zasługa, każdy na moim miejscu zrobiłby to samo, realizowałam tylko powierzone mi obowiązki... Kobieto! Otrząśnij się! To nie tak! Twoje sukcesy nie są ani kwestią przypadku, ani efektem działania czynników zewnętrznych, ani niczego innego, co jest poza Tobą. To nie inni, to Ty jesteś wartościowa, inteligentna, wykształcona, mądra i skuteczna. To nie w innych, a w sobie powinnaś szukać przyczynków do spełnienia i życiowej satysfakcji. To wewnątrz Ciebie bije źródło samoakceptacji. A że ktoś czasem spojrzy krzywo? Że ktoś Cię nie doceni? Machnij na to ręką. Nie jesteś batonikiem czekoladowym i nie musisz smakować wszystkim. Ważne, abyś smakowała samej sobie. Ważne, abyś w końcu zaakceptowała siebie. Dzięki tej książce nauczysz się: jak przestać zabiegać o sympatię innych jak odważyć się wyrażać siebie i nie bać się tego, co ludzie powiedzą jak zacząć kochać i akceptować siebie jak pozwolić sobie na bycie niedoskonałą jak radzić sobie z lękiem przed działaniem jak zaakceptować swoje zalety i wady Doceń siebie, odważ się podążać za głosem serca i śmiało sięgaj po to, czego chcesz. Już dziś. Już teraz. Bo jesteś wartościowa. O autorze Małgorzata Trzaskowska — coach, trenerka rozwoju osobistego. Propagatorka autentyczności i życia w zgodzie ze sobą, autorka bloga Ogród Przemian (ogrodprzemian.pl) i licznych artykułów o tematyce rozwojowej, mówczyni. Po kilkunastu latach pracy w międzynarodowych korporacjach zdecydowała się rozpocząć nowy etap swojej zawodowej drogi i obecnie pracuje z kobietami, prowadząc indywidualne sesje coachingowe i warsztaty oraz inspirując i dzieląc się wiedzą na swoim fanpage’u na Facebooku (facebook.com/MalgorzataTrzaskowskaCoach/). Wspiera kobiety w budowaniu pewności siebie i odkrywaniu własnych talentów. Uczy, jak radzić sobie z lękiem przed działaniem i nie przejmować się ocenami innych. Pomaga wyzwolić się z ograniczających schematów, zaufać sobie i zacząć odważnie spełniać marzenia. Inspiruje do uważności, bycia w kontakcie ze sobą, życia w miłości i akceptacji siebie.
Okładka książki Przedsiębiorstwa w obliczu wyzwań XXI wieku

49,00 zł 30,04 zł


Publikacja podejmuje ważny temat, szczególnie w kontekście wyzwań, przed którymi stoją kierujący przedsiębiorstwami w XXI wieku. Autorki dokonały rozpoznania problemów i wyzwań pojawiających się przed przedsiębiorcami obecnie i w przyszłości. Ważnym zagadnieniem przedstawionym w monografii jest próba połączenia problematyki modeli biznesowych, finansowania i innowacji oraz zebrania tych szerokich i niełatwych zagadnień w powiązane ze sobą treści.
Okładka książki Budżetowanie i controlling w przedsiębiorstwie

44,00 zł 31,58 zł


W książce Budżetowanie i controlling w zarządzaniu przedsiębiorstwem"" przedstawiono zagadnienia implementacji zintegrowanych systemów informatycznych - budżetowania i controllingu, niezwykle przydatnych w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. Jest to opracowanie o charakterze teoretyczno-implikacyjnym. Traktuje na najistotniejszych kwestiach dotyczących planowania, wdrażania controllingu wraz z niezbędnymi narzędziami. Na podstawie przedsiębiorstwa zaprezentowano przebieg i efekty wdrożenia controllingu.W książce przedstawiono genezę controllingu, jego funkcje i rodzaje. Zwrócono uwagę na miejsce controllera w strukturze organizacyjnej i jego zadania. Wskazano na pozytywne aspekty posiadania controllingu w przedsiębiorstwie oraz na bariery jego wdrażania.Książka stanowi materiał dydaktyczny dla studentów kierunków ekonomicznych.
Okładka książki Współczesne dylematy biznesowe.

45,00 zł 31,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Przeobrażenia cywilizacyjne dokonujące się w pierwszym ćwierćwieczu XXI wieku, w tym zmiany modeli gospodarczych i modeli mentalnych w narodzie, ewolucyjne, a niekiedy nawet rewolucyjne przemiany rynkowe, zarówno po stronie popytu, jak i podaży, a także transpozycje postaw, norm, wzorców, preferowanych wartości, stylu życia, a w konsekwencji zachowań społecznych, zmiany kulturowe, a także metamor­fozy demograficzne, wymuszają na przedsiębiorcach reorientację nie tylko w zakresie poznania istoty tych zmian, ale przede wszystkim w konkretnych działaniach. Konkludując, monografia jest adresowana do szerokiego grona czytelników. Au­torki wyrażają nadzieję, że stanie się źródłem wiedzy zarówno dla studentów, jak i dla nauczycieli akademickich, szczególnie na kierunkach studiów powiązanych z różnymi dyscyplinami w ramach dziedziny nauk społecznych (ekonomii i finansów, geografii społeczno-ekonomicznej i gospodarki przestrzennej oraz nauk o zarządzaniu i jako­ści), a także inspiracją dla praktyków biznesowych. Z wprowadzenia
Okładka książki Innowacyjne modele biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki

80,00 zł 72,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W pracy wykorzystano zwartą i czasopiśmienniczą literaturę przedmiotu zarówno polską, jak i zagraniczną, właściwe akty prawne, opracowania statystyczne, raporty z badań, a także inne materiały źródłowe, w tym pozyskane drogą elektroniczną. Istotnym źródłem informacji w części empirycznej były wyniki własnych badań w zakresie innowacyjnych modeli biznesu przeprowadzonych w podmiotach gospodarczych turystyki, które umożliwiły weryfikację wielu zaprezentowanych poglądów. Publikacja stanowi próbę kompleksowego, monograficznego ukazania innowacyjnych modeli biznesu w turystyce, zwłaszcza poprzez usystematyzowanie wiedzy teoretycznej w badanym obszarze, a także opartej na praktycznych doświadczeniach biznesowych oraz opracowanie własnej koncepcji budowania innowacyjnych i implicite konkurencyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych. Ze wstępu
Okładka książki Determinanty innowacyjnego rozwoju przedsiębiorstw na przykładzie wybranych rodzajów usług

47,00 zł 42,75 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Podjęty temat uważam za uzasadniony zarówno z punktu widzenia teorii, jak i praktyki gospodarczej. Badania wychodzą naprzeciw aktualnym realiom rynku, wypełniają lukę w ważnej sferze działalności, jaką są innowacje w sektorze usług. Poddano oglądowi uwarunkowania aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw usługowych i zwrócono uwagę na efekty płynące z ich wdrażania. Przeprowadzone analizy potwierdzają znaczenie działalności innowacyjnej w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw usługowych na rynku. Praca stanowi interesujące studium na temat roli innowacji w rozwoju współczesnych przedsiębiorstw usługowych. Pragnę podkreślić jej wysokie walory poznawcze i aplikacyjne, a więc dużą umiejętność sensownego łączenia nauki z potrzebami praktyki. Z recenzji prof. zw. dr. hab. Janusza Żurka Procesy innowacyjne oraz aktywność innowacyjna przedsiębiorstw są zagadnieniem niezwykle aktualnym w warunkach zglobalizowanej gospodarki. Wiele międzynarodowych projektów badawczych i rankingów odwołujących się do zagadnienia konkurencyjności gospodarek bazuje na wnikliwej analizie czynników determinujących innowacyjność w skali mikro- i makroekonomicznej. Recenzowana praca wpisuje się w tę tematykę. Zagadnienia poruszane przez Autorkę, ich układ, zrealizowane badania własne oraz sformułowane wnioski przejawiają wiele cech nowatorskich. W rozprawie zawarto elementy systematyzujące wiedzę teoretyczną w analizowanej dziedzinie, elementy poznawcze odwołujące się do przeprowadzonych badań i analizy ich wyników oraz elementy aplikacyjne obecne w większości sformułowanych wniosków i rekomendacji. Praca mieści interesujące rozważania teoretyczne oraz wnioski i rekomendacje mogące stanowić inspirację dla praktyki gospodarczej. Z recenzji dr. hab. Zbigniewa Pastuszaka, prof. UMCS
Okładka książki Procesy rozwojowe przedsięb. we współczesnej gosp.

40,01 zł 28,75 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Współczesny rynek generuje nowe wyzwania, które z jednej strony należy rozpatrywać w kontekście szans dla przedsiębiorców, z drugiej jako zagrożenie. W obecnych czasach warunkiem koniecznym dla przetrwania przedsiębiorstw jest inicjowanie procesów rozwojowych, przy zaprojektowaniu i wdrożeniu skutecznych metod, technik i instrumentów w sferze organizacji oraz zarządzania, a także zapewnieniu odpowiedniego wsparcia technicznego, finansowego, ludzkiego i organizacyjnego.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj