KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,88 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł

66,10 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,23 zł

63,75 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł

57,11 zł
105,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Okładka książki Jak pokonać rekina czyli jak skutecznie współpracować i konkurować z mężczyznami

29,00 zł 21,48 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,48 zł

Każdy powinien wyznaczyć sobie cele w życiu, także zawo- dowym i zastanowia się, jak je zrealizować, co i kto w tym może pomóc, i jak je pogodzić z celami życiowego partnera. Maria Hof-Glatz w przekonywujący i pełen poczucia humo- ru sposób radzi kobietom, jak dojść do tego, by spełniać się także w życiu zawodowym, co jest nie tylko źródłem satysfak- cji osobistej, ale także jest zwyczajnie rozsądne, ponieważ daje kobiecie zabezpieczenie finansowe na trudne czasy w życiu osobistym. Autorka pokazuje, jak tradycyjne wzorce wycho- wania dziewczynek rzutują na ich sposób postępowania w pracy. Lansowane od dzieciństwa typowe cechy kobiece, jak: słabość, skromność, uczuciowość i potrzeba pomocy od innych, w pracy okazują się być nieskuteczne. Maria Hof- Glatz uczy wiąc, jak wejść w świat firm i instytucji ukształto- wanych i rządzonych tradycyjnie przez mężczyzn, i odnieść sukces. Autorka dowodzi, że celem kobiety nie powinno być dostosowywanie się do świata mężczyzn, przejmowanie ich wzorców postępowania, lecz współpraca z mężczyznami przy wykorzystaniu specyficznych dla kobiet cech, takich jak otwar- tość, szczerość, ciekawość świata. Punktem wyjścia jest dobre rozpoznanie reguł gry panujących w świecie mężczyzn i ich re- spektowanie. Ponieważ Autorka opisuje te reguły, książka jest także ciekawą lekturą dla mężczyzn. Nie jest to bynajmniej książka o walce płci, lecz mądry, przy- stępnie i dowcipnie napisany poradnik dla kobiet (i nie tylko) ? zarówno tych rozpoczynających samodzielne życie, jak i tych już pracujących i doświadczonych. Poradnik o tym, jak sobie radzić w trudnych sytuacjach w życiu zawodowym, by osiągnąć sukces i mieć zadowolenie z pracy.
Okładka książki Marketing miedzynarodowy

39,00 zł 26,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,71 zł

Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą eleganckie buty „Gino Rossi ”? Oczywiście z Włoch …Nic bardziej mylnego! Czy znana marka soków „Kubuś” ma szanse zaistnieć na Węgrzech bądź Czechach bez zmiany jej nazwy? W czym tkwi sukces polskich producentów jachtów na rynkach światowych? Dlaczego w reklamie sieci McDonald's w Chinach pojawia się motyw latawców? W ostatnich latach polskie przedsiębiorstwa coraz odważniej patrzą na rynki zagraniczne. Próbują zbudować tam swoją pozycję rynkową i poszukują inspiracji do działań na rynku krajowym.Wiedza na temat zachowań konsumentów na rynkach zagranicznych oraz zasad działania marketingu międzynarodowym staje się więc niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Książka jest ciekawym opracowaniem, mogącym pełnić funkcję przewodnika dla przedsiębiorców. Adresowana jest głównie do specjalistów zajmujących się marketingiem międzynarodowym, menedżerów i przedsiębiorców badających możliwości rozwoju swoich firm za granicą,studentów i pracowników naukowych. Jej głównym walorem jest aktualizacja danych statystycznych oraz bardzo bogaty zestaw aktualnych przykładów strategii międzynarodowych przedsiębiorstw. Przystępność i poruszane zagadnienia czynią tę książkę interesującą także dla Czytelników niezwiązanych profesjonalnie z marketingiem międzynarodowym.
Okładka książki Szklany sufit i ruchome schody kobiety na rynku pracy

34,00 zł 24,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,38 zł

Penetrując literaturę z zakresu rynku pracy odnaleźć można wiele publikacji prezentujących zagadnienia dotyczące pozycji kobiet. Jednak dotychczasowe opracowania najczęściej uwzględniają wybrane aspekty prawne, ekonomiczne, socjologiczne i psychologiczne, co oznacza, że nie wyczerpują w pełni zagadnień poświęconych sytuacji kobiet na rynku pracy w Polsce. Szklany sufit, ruchome schody - kobiety na rynku pracy to realia polskiego rynku. Książka stanowi jedno z nielicznych opracowań, które w sposób kompleksowy ujmuje pozycję kobiet na rynku, nie tylko w zakresie ich aktywności zawodowej, możliwości zatrudnienia, czy przedsiębiorczości ale również z uwzględnieniem problemów ich dyskryminacji z punktu widzenia zajmowanych stanowisk, osiąganego poziomu wynagrodzenia, możliwości awansu. Pozycja kobiet w ostatnich latach w Polsce uległa pewnym zmianom, dlatego też warto eliminować stereotypy i wyeksponować rzeczywistą sytuację kobiet występujących w roli pracobiorców i pracodawców.
Opakowanie Budowanie związków z klientami na rynku business to business

39,00 zł 27,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,96 zł

Niniejsza książka prezentuje wybrane aspekty koncepcji marketingu relacji zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Pozwala to czytelnikowi przekonać się o możliwościach i zakresie aplikacji koncepcji marketing relacji w realnych działaniach podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynku. Poruszone zagadnienia są rezultatem badań polskich specjalistów z zakresu rynku business to business. Monografia powstała w związku z ogólnopolską konferencją naukowo-biznesową pn.: Budowanie związków z klientami na rynku business to business, która miała miejsce we Wrocławiu. Przedmiotem zainteresowania autorów niniejszej publikacji są zagadnienia związane z budowaniem związków pomiędzy podmiotami rynku B2B. Autorzy, w przeważającej większości przypadków, skoncentrowali się na kwestiach związanych z kształtowaniem przez przedsiębiorstwo związków z klientami. Stąd szczególnego znaczenia nabiera marketing relacji, jako stosunkowo nowa filozofia prowadzenia działalności marketingowej przez funkcjonujące w Polsce firmy. Należy jednak dodać, iż marketing relacji w warstwie teoretycznej charakteryzuje się już na tyle bogatym dorobkiem, iż niniejsza publikacja prezentuje tylko wybór z szerokiej problematyki budowania związków na płaszczyźnie przedsiębiorstwo - klient.
Okładka książki Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym

49,00 zł 35,14 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,14 zł

Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne dotyczące pomiaru zadowolenia i lojalności klienta (lekarza) na rynku farmaceutycznym. Podkreślić należy, iż ma ono charakter pionierski, a zas- tosowana metodologia badawcza oraz sposób analizy, interpretacji i prezentacji wyników stanowiły podstawę do sformułowania modelu pomiaru i analizy satysfakcji i lojalności lekarzy wobec marki produktu leczniczego. Badania przeprowadzane zgodnie z modelem mogą stanowić ważne źródło informacji o obszarach doskonalenia firmy w aspekcie zarządzania określoną marką medykamentu, jak również dostarczą cennych informacji o charakterze współpracy konkretnej firmy farmaceutycznej ze środowiskiem medycznym. Książka powinna zainteresować osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem produktu leczniczego, pracownicków firm farmaceutycznych sprzedających swoje produkty na rynku polskim, środowisko medyczne, studentów marketingu i zdrowia publicznego. Ze względu na aktualną tematykę jest godna polecenia również wszystkim osobom, które zainteresowane są odpowiedzią na pytanie: dlaczego lekarz wypisał receptę na lek X skoro istnieje jego tańszy odpowiednik? Aleksandra Czerw jest adiunktem w Zakładzie Zdrowia Publicznego Akademii Medycznej w Warszawie. Od kilku lat zajmuje się problemami związanymi z marketingiem farmaceutycznym, w szczególności marketingiem produktów leczniczych wydawanych wyłącznie z przepisu lekarza. Współpracuje ze środowiskiem biznesu farmaceutycznego, przez lata pracownik firmy produkującej i sprzedającej leki w Polsce.
Opakowanie Samorząd lokalny a dobro publiczne

39,00 zł 27,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,52 zł

Samorząd lokalny jest pojęciem oraz instytucją, z którą styka się każdy - jako obywatel, przedsiębiorca, członek bliższej czy dalszej wspólnoty. Stąd też jest on przedmiotem zainteresowania różnych dyscyplin naukowych: ekonomii, polityki regionalnej, prawa czy socjologii. Każda z tych dyscyplin na swój sposób opisuje samorząd lokalny. Książka Samorząd lokalny - dobro publiczne ma specyficzny wyznacznik o podwójnym charakterze - samorząd lokalny rozpatrywany jest interdyscyplinarnie, jak również ujmowany jest jako dobro publiczne. Jest to podejście w jakimś stopniu unikatowe, bowiem większość dyscyplin naukowych przypisuje samorządowi lokalnemu pewne, konkretne zadania. Te zadania nie umknęły z naszej analizy, jednakże nacisk został położony na samorząd lokalny, jako dobro publiczne, którego żaden obywatel danego terytorium nie może być pozbawiony ani z niego wykluczony. Samorząd lokalny nie staje się dobrem publicznym wraz z pojawieniem się rozwiązań prawnych, czy kształtu organizacyjno-administracyjnego. Musi bowiem spełnić kilka innych ważnych funkcji, związanych z podażą dóbr publicznych, a przede wszystkim z instytucjami demokratycznymi oraz wspólnotowymi. Próbujemy ukazać liczne pułapki, jakie wiążą się z samorządem lokalnym, również wówczas, kiedy spełnia wszystkie formalne wymogi konstytucyjne. Główny wniosek, jaki nasuwa się z różnorodnych analiz jest następujący: bez samorządu lokalnego nie może mieć miejsca rzeczywista demokracja, a środki publiczne z reguły są efektywniej wykorzystane, aniżeli poprzez decyzje centralne.
Okładka książki Konkurencyjność teoria i praktyka

39,00 zł 27,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,52 zł

Czym jest konkurencujność? Rozpoczynając od odpowiedzi na to pytanie jak i również na inne Autorka w sposób przestępny i obrazowy przeprowadza wnikliwą analizę konkurencyjności polskiego eksportu na unijne rynki....
Okładka książki Toksyczne emocje w pracy i jak można sobie z nimi radzić

37,90 zł 28,06 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,06 zł

Dzisiejsze szybko zmieniające się miejsca pracy są tyglem emocji w stopniu, w jakim nigdy dotąd nie były. W tak stresującym środowisku nawet drobne zmiany mogą wywoływać silne pod względem emocjonalnym reakcje. Duże zmiany, jak zwiększanie obciążenia zespołu pracującego nad danym projektem lub zmniejszenie świadczen dla personelu, mogą jeszcze bardziej wpłynąć na to, co pracownicy sądzą o swojej pracy, oraz mieć bezpośrednie przełożenie na ich osiagnicia zawodowe. W książce „Toksyczne emocje w pracy i jak można sobie z nimi radzić” Peter Frost bada, jak emocje oddziałują na miejsce pracy. W normalnych warunkach prowadzenia biznesu każda organizacja generuje pewną ilość bólu emocjonalnego – lub pewien poziom toksyczności – który dotyka wszystkich jej członków. Jednak Frost dowodzi, że menedżerowie i dyrektorzy mogą nauczyć się skutecznie (także poprzez okazanie współczucia) radzić sobie z toksycznymi emocjami, zanim pracownicy się wypalą i zaczna popadać w zniechęcenie.. Frost odnajduje źródła bólu emocjonalnego i bada sposoby jego łagodzenia w miejscu pracy. Mimo że zajmowanie się emocjonalnymi toksynami może być tak samo groźne jak praca z fizycznymi toksynami, Frost odkrywa, że pilne ćwiczenia mogą pomóc menedzerom i dyrektorom lepiej zrozumieć emocjonalne podstawy dynamiki w biurach oraz lepiej na nie zareagować.
Okładka książki Relacje inwestorskie

54,00 zł 43,63 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,63 zł

Relacje inwestorskie to wzajemnie korzystny proces dwustronnej komunikacji spółki z inwestorami i ich środowiskiem opiniotwórczym. Główne cele tej działalności to informowanie inwestorów o działalności spółki, budowanie zaufania, obniżenie kosztu kapitału i osiągnięcie pełnej wyceny spółki. Autor w kolejnych rozdziałach podejmuje kwestie dotyczące: genezy, rozwoju i celów relacji inwestorskich, ujawniania informacji, adresatów relacji inwestorskich, form komunikowania się spółki z otoczeniem inwestorskim. Książka jest podręcznikiem dla studentów do przedmiotów: relacje inwestorskie, public relations, sprawozdawczość giełdowa, funkcjonowanie spółki akcyjnej na giełdzie. Jest także cennym źródłem informacji dla osób zajmujących się relacjami inwestorskimi w spółkach, doradców oraz dla pracowników instytucji związanych z funkcjonowaniem rynku kapitałowego.
Opakowanie Rozwój informatycznych systemów wieloagentowych w środowiskach społeczno - gospodarczych

79,00 zł 54,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,98 zł

Idea książki powstała przy okazji realizacji grantu KBN nt. “Platforma wieloagentowa dla wspomagania wirtualnych procesów decyzyjnych w administracji publicznej”. Jednym z celów było opracowanie kluczowych koncepcji, metod rozwoju, protokołów komunikacyjnych, ontologii i algorytmów kooperacji i negocjacji, które stanowią rdzeń tej dziedziny badań. Zauważmy tutaj, na marginesie, specyficzny dla problematyki agentów oprogramowania brak ogólnie akceptowanej bazy pojęciowej, charakterystyczny dla kierunków dynamicznie się rozwijających. Nasza książka podejmuje wyzwanie zaprezentowania właśnie różnych spojrzeń oraz kierunków badawczych podejmowanych w krajowych środowiskach badawczych. Mając na uwadze nasze własne doświadczenia zakładamy, że czytelnik będzie poszukiwał własnej ścieżki przez analizę interesującego go rozdziału oraz równoległe poszukiwanie, analizy i porównania w innych rozdziałach, zgodnie z własnym kontekstem.
Okładka książki Pracować i nie zwariować

39,90 zł 26,65 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,65 zł

Pracować i nie zwariować - poradnik serio, ale pisany z niezwykłym poczuciem humoru - to lektura obowiązkowa dla pracoholików, ludzi niezastąpionych, sfrustrowanych oraz wszystkich tych, którzy marzą o rozciągnięciu czasu. Pojęcie pracy w społeczeństwie postindustrialnym wywołuje szereg negatywnych konotacji, jak choćby mobbing, pracoholizm, frustracja, zaburzone czy wręcz toksyczne relacje w zespole. Obowiązki zawodowe są coraz bardziej absorbujące, poświęca się im więcej czasu i energii - kosztem życia prywatnego i własnego zdrowia. Poczucie chronicznego zmęczenia uniemożliwia efektywne działanie. Jednak za przyczynę niepowodzeń uznaje się deficyt czasu. Nic bardziej mylnego! - mówi Miłosz Brzeziński, psycholog i trener personalny. Problem tkwi w braku umiejętności planowania, określania priorytetów i celów działania. Brzeziński radzi, jak współtworzyć zgrany zespół, generować wokół siebie pole pozytywnych emocji czy umiejętnie prawić komplementy. Wprowadza przy tym w arkana sztuki motywacji. Przestrzega przed mimowolnym upośledzaniem kolegów z firmy. Udziela również wskazówek co do artykulacji własnych oczekiwań oraz zachowania asertywności.Do książki dołączona jest płyta DVD z wykładami autora emitowanymi na antenie ?Dzień Dobry TVN?Ze strony internetowej ?Dzień Dobry TVN?:Najbardziej urzeka mnie to podejście ""z przymrużeniem oka"" do omawianych tematów. Żadnego nadętego wymądrzania się - wszystko przedstawione zabawnie i przystępnie.animkaBardzo mądrze gada i da się to nawet... zastosować, dzięki czemu praca w biurze upływa nam jakoś milej.BeataJak dla mnie, facet jest naprawdę świetny i mogłabym go słuchać godzinami. W sposób zabawny otworzył mi oczy na postawę asertywną i jak tylko nadarzy się okazja, zamierzam z tego skorzystać.dominikaMiłosz Brzeziński - absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego; trener grup nieterapeutycznych. Doświadczenie biznesowe zdobywał jako podwładny i jako szef w firmach polskich i zagranicznych. Pracował również w mediach (Cyfra+, Radiostacja). Specjalizuje się w coachingu - treningu umiejętności i kompetencji. W wolnych chwilach pisuje felietony. Występuje jako ekspert w programie ""Dzień Dobry TVN"".
Okładka książki Techniki wpływu społecznego

43,05 zł 30,47 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,47 zł

Ksiażka zawiera analizę najróżniejszych technik używanych przez ludzi po to, aby efektywnie wpływać na innych. Dariusz Doliński nie ogranicza się do ich opisu oraz przedstawienia badań eksperymentalnych, w których weryfikowano skuteczność owych technik. Rozważa też problem mechanizmów psychologicznych, które sprawiają, że ludzie stają się ulegli wobec kierowanych do nich próśb. Większość omawianych badań została zrealizowana w naturalnym kontekście społecznym: na ulicach, w bibliotekach, hipermarketach, restauracjach czy na parkingach samochodowych. Spora ich część przeprowadzona została w Polsce – przez samego Autora i liczne grono jego współpracowników. Książka adresowana jest głównie do psychologów, socjologów i specjalistów z zakresu innych nauk społecznych, a także do osób zajmujących się zawodowo marketingiem i reklamą.
Okładka książki Zarządzanie marką w segmencie B2B

69,90 zł 52,28 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,28 zł

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B. Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z „życia” najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.
Opakowanie Strategiczna rachunkowość zarządcza

60,90 zł 35,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,67 zł

Sformułowanie właściwej strategii działania przedsiębiorstwa oraz jej skuteczna implementacja wymagają zastosowania odpowiednich instrumentów zarządzania. Do takich instrumentów należy zaliczyć rachunkowość zarządczą, ukierunkowaną na strategię przedsiębiorstwa i wspomagającą proces zarządzania strategicznego. Strategiczna rachunkowość zarządcza jest stosunkowo nowym obszarem rachunkowości zarządczej. Dzięki niej uzyskuje się informacje potrzebne do podejmowania strategicznych decyzji, umożliwiających osiągnięcie długofalowych celów przedsiębiorstwa. Strategiczna rachunkowość zarządcza jest odpowiedzią na zgłaszane przez menedżerów zapotrzebowanie na włączenie podejścia strategicznego do rachunkowości. Jej istota i rola w procesie zarządzania strategicznego oraz różne jej koncepcje i instrumenty zostały szczegółowo omówione w tym podręczniku. Prezentowane rozwiązania nawiązują do określonych problemów planistycznych, kontrolnych i decyzyjnych, pojawiających się w przedsiębiorstwie w konkretnych warunkach zarządzania strategicznego.
Okładka książki Obieg i ochrona dokumentów w zarządzaniu jakością, środowiskiem i bezpieczeństwem informacji

49,00 zł 39,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59 zł

Książka przedstawia spójny system obiegu i ochrony dokumentów w trzech modułach organizacyjnych: zarządzania jakością (zgodnego z ISO 9001), zarządzania środowiskiem (ISO 14001) i zarządzania bezpieczeństwem informacji (ISO 27001). Szczególne miejsce w przedstawionym systemie zajmują procedury przydzielania i cofania dostępu do pracy ze sprzętem, dokumentami i programami. Ponadto zaprezentowano akty prawne związane z dokumentami elektronicznymi, odniesiono się do podpisu elektronicznego i Infrastruktury Klucza Publicznego. Przedstawiono przykładowy obieg kilkunastu elektronicznych dokumentów biznesowych w systemie zarządzania dokumentami. Mogą one wspomagać modelowanie procesów biznesowych w przedsiębiorstwie, a użyte symbole gra?czne odpowiadają popularnym notacjom opisu procesów. Zaproponowane rozwiązania pozwalają koncentrować się na dozwolonych, a nie na zakazanych technologiach. Autor projektował i wdrożył systemy ewidencji i rozliczania produkcji i usług, rachunek kosztów jakości, systemy budżetowania kosztów i przychodów oraz systemy ochrony danych zgodne z ustawą o ochronie danych osobowych. Uczestniczył w projekcie i wdrożeniu systemu zarządzania jakością zgodnego z ISO 9002, w którym pełnił funkcję audytora wewnętrznego.
Okładka książki Mentoring w działaniu

39,90 zł 26,05 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,05 zł

Sięgnij po tę książkę, jeśli twoje życie zawodowe nie wygląda tak, jak byś chciał. Istnieje wiele sposobów na zmianę kierunku rozwoju kariery, ale mentoring wydaje się jednym z najciekawszych, gdyż nie wymaga przemodelowania całego życia zawodowego czy formalnego uczestnictwa w kursach. Korzystać z niego mogą wszyscy - od bezrobotnych po wysokiej klasy profesjonalistów i dyrektorów, gdyż zasadniczo polega na udzielaniu drugiej osobie indywidualnej pomocy w przekształcaniu wiedzy, sposobu pracy lub myślenia. Czy mentor musi być przełożonym ucznia? Czy powinien być starszy bądź bardziej doświadczony? Niekoniecznie. Musi tylko wspierać go w uchwyceniu szerszego znaczenia tego, co się aktualnie dzieje, a co na pierwszy rzut oka może się wydawać nieistotne. Jak więc pomóc sobie, a może i innym? Jak znaleźć osobę, która pomoże nam w podejmowaniu zawodowych decyzji? Mentoring nie tylko zawiera opisy konkretnych przypadków z życia wziętych, ale wyjaśnia też między innymi, na czym polega: ? kultura mentoringu, ? projektowanie programu mentoringowego, ? relacja mentoringowa i spotkania w jej ramach. To doskonała lektura dla menedżerów, konsultantów, studentów, mentorów i ich uczniów. David Megginson jest profesorem doskonalenia zarządzania zasobami ludzkimi przy Sheffield Hallam University oraz współzałożycielem European Mentoring and Coaching Council (EMCC). David Clutterbuck wykłada mentoring i coaching na SheffieldHallamUniversity. Jest starszym partnerem w Clutterbuck Associates oraz współzałożycielem EMCC. W Mentoring and Coaching Research Unit przy SheffieldHallamUniversity uczą również Bob Garvey, Paul Stokes i Ruth Garrett-Harris.
Opakowanie Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej

39,90 zł 32,23 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,23 zł

Książka jest nowoczesnym podręcznikiem podstaw zarządzania zakładem opieki zdrowotnej! Publikacja obejmuje następujące zagadnienia: krytyczna analiza zasadniczych mechanizmów finansowania usług medycznych w Polsce, tendencje w zakresie finansowania opieki zdrowotnej – wzrost zaangażowania źródeł prywatnych, restrukturyzacja zakładów opieki zdrowotnej, narzędzia i techniki zarządzania gospodarką finansową publicznych i niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej, zarządzanie zasobami ludzkimi oraz zarządzanie wiedzą w zakładach opieki zdrowotnej, zarządzanie jakością w zakładach opieki zdrowotnej (zintegrowane systemy zgodne z normami ISO 9001:2000, ISO 14001:2004), marketing usług medycznych, planowanie strategiczne w zakładach opieki zdrowotnej, omówienie przepisów prawa dotyczącego zarządzania, restrukturyzacji oraz przekształceń ZOZ i SPZOZ. Podręcznik jest przeznaczony dla: studentów na kierunkach związanych z zarządzaniem w opiece zdrowotnej, słuchaczy studiów podyplomowych i menedżerskich dla kadry medycznej, personelu pielęgniarskiego jako lektura podstawowa w ramach kursów kwalifikacyjnych i specjalizacji w dziedzinie „Organizacja i Zarządzanie”, osób zajmujących kierownicze stanowiska w zakładach opieki zdrowotnej.
Okładka książki NLP w 21 Dni

43,90 zł 25,93 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,93 zł

Książka dwojga specjalistów w dziedzinie NLP (Neuro-Linguistic Programming - programowanie neurolingwistyczne) adresowana jest nie tylko do terapeutów, ale do każdego, kto chce skutecznie zmienić swe życie, osiągać cele, których pragnie, tworzyć dobre związki z innymi, słowem - samorealizować się.NLP powstało w wyniku badań nad zachowaniami prowadzącymi do osiągania sukcesu. Metoda, stworzona w połowie lat siedemdziesiątych, jest szeroko stosowana (z powodzeniem!) w różnych dziedzinach, m.in. w biznesie, sporcie, terapii, edukacji. To najbardziej skuteczna technika służąca indywidualnej przemianie i osiąganiu sukcesu. Podczas dwudziestojednodniowego programu, wykorzystując swe psychiczne zasoby, nauczysz się tak porozumiewać z innymi, że zmienisz nie tylko siebie, ale i otoczenie.
Okładka książki Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury

41,90 zł 29,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,67 zł

Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje: istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury; podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury; system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury; różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dóbr i usług kultury; etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dóbr i usług kultury; typologię konsumentów dóbr i usług kultury; kierunki zmian w zachowaniach nabywców dóbr i usług kultury.
Opakowanie Badania marketingowe Teoria i praktyka

69,00 zł 55,75 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,75 zł

Podręcznik akademicki do przedmiotu "Badania marketingowe", przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich, zawierajqcy kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,16 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj