KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

46,01 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,27 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

59,87 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,87 zł

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,88 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł

66,10 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,23 zł

63,75 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł

57,11 zł
105,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Opakowanie Metody organizacji i zarządzania

49,00 zł 39,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59 zł

Pierwszy polski podręcznik do Metod organizacji i zarządzania! Jedyna na rynku kompleksowa praca do obowiązkowego przedmiotu na kierunku: Zarządzanie i marketing. Książka koncentruje się przede wszystkim na: - relacjach organizacji z otoczeniem, - relacjach w strukturze organizacyjnej, - relacjach w procesie pracy, - relacjach społecznych, - relacjach w procesie kształtowania kapitału społecznego organizacji, - relacjach w procesie wprowadzania zmian. Atuty podręcznika to: - przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, - przykłady oparte na doświadczeniach polskich firm, - duża liczba rysunków i tabeli ilustrujących przedstawiane zagadnienia, - indeks rzeczowy i indeks nazwisk, - bogata bibliografia. Zespół autorski tworzą pracownicy naukowi i wykładowcy Katedry Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Są nimi: Wanda Błaszczyk, Grażyna Broniewska, Tomasz Czapla, Marek Firkowski, Maciej Malarski, Joanna Michalak, Zofia Mikołajczyk, Czesław Sikorski, Ilona Świątek-Barylska, Magdalena Zalewska.
Opakowanie Zarządzanie w energetyce

55,00 zł 44,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,43 zł

Celem książki jest przekazanie wiedzy z zakresu zarządzania w energetyce. Autorzy skoncentrowali się na podstawowych zagadnieniach związanych z tym tematem. W części pierwszej przedmiotem rozważań są: liberalizacja rynku energii elek­trycznej, stan i kierunki transformacji polskiego sektora elektroenergetycznego, prognozowanie zapotrzebowania na energię, koncepcja i metody planowania roz­woju energetyki oraz problemy polskiego ciepłownictwa. W części drugiej przed­stawiono zagadnienia małej energetyki wodnej, energetyki wiatrowej i słonecznej, energii geotermicznej oraz biomasy energetycznej. Książka zawiera liczne przykłady, rysunki i tabele oraz spis obszernej literatury przedmiotu.
Okładka książki Syndrom samca alfa

37,90 zł 24,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,26 zł

Świat biznesu pełen jest samców alfa, urodzonych szefów tworzących wizerunek i sukces swojej firmy, nierzadko jednak kosztem pracowników. Książka wybitnych znawców tematu przynosi pogłębioną, śmiałą analizę funkcjonowania kobiet i mężczyzn alfa. Wyróżniając cztery typy alfa - dowódcy, wizjonera, stratega i wykonawcy - autorzy wskazują, jak powinni oni wykorzystywać swoje naturalne, wyjątkowe zdolności, a zarazem unikać swych destrukcyjnych "ciemnych stron', tak by stać się naprawdę skutecznymi przywódcami. Jest to również książka dla tych, którzy z alfami pracują lub żyją pod jednym dachem - mnóstwo tu praktycznych pomysłów i wskazówek pozwalających osiągnąć znakomite relacje zarówno w zespole, jak i w domu.
Okładka książki Zarzadzanie zasobami ludzkimi w sektorze turyst...

29,00 zł 23,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,44 zł

Opracowanie jest pierwszą w Polsce próbą przedstawienia problematyki zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze turystycznym. Jego celem jest dostarczenie podstawowej wiedzy na temat istoty procesu zarządzania zasobami ludzkimi i znaczenia poszczególnych jego instrumentów w działalności przedsiębiorstw turystycznych. Autorka charakteryzuje zatrudnienie w sektorze turystycznym oraz omawia problematykę rekrutacji i selekcji pracowników, szkoleń, motywowania i oceniania pracowników, a także identyfikowania i zaspokajania ich potrzeb zawodowych. W pracy wskazano na możliwość wykorzystania omówionych metod i narzędzi w praktyce organizacyjnej. Dlatego, poza prezentacją podstawowych zagadnień teoretycznych, znaczne miejsce zajmują studia przypadków i przykłady praktycznego zastosowania poszczególnych instrumentów zarządzania zasobami ludzkimi. Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych kształcących się w specjalnościach związanych z szeroko rozumianą gospodarką turystyczną, a także do przedstawicieli branży turystycznej, kadry menedżerskiej i pracowników biur podróży, hoteli, placówek gastronomicznych.
Okładka książki Jak mówić, rozmawiać, przemawiać?  PARK/PWN

37,22 zł 24,87 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,87 zł

Co to znaczy być dobrym mówcą i rozmówcą? Jak przemawiać, aby nie zanudzić słuchaczy? Jak prowadzić rozmowę, a jak negocjacje? Jeżeli odpowiedzi na takie pytania komuś wydają się niepotrzebne, myli się. Każdy z nas bowiem - prędzej czy póniej - znajdzie się w sytuacji, kiedy będzie musiał wypowiedzieć się w obecnoci co najmniej kilku osób. Książkę tę dedykujemy więc: uczniom, studentom i nauczycielom pracownikom, którzy negocjują umowy i prowadzą rozmowy z klientami a także wszystkim tym, którzy chcieliby wypowiedzieć się podczas małych lub większych uroczystości rodzinnych. Po wnikliwej lekturze tej książki nikt nie będzie miał wątpliwości co, jak i kiedy powiedzieć. Podsumowanie najważniejszych wiadomości po każdym rozdziale. Praktyczne porady. Ćwiczenia dla uczniów.
Okładka książki Inżynieria zarządzania kryzysowego

63,00 zł 43,97 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,97 zł

Książka poświęcona jest praktycznej problematyce kształtowania bezpieczeństwa różnych systemów prakseologicznych – społecznych, gospodarczych, militarnych, informatycznych. Wszystkie systemy rozpatrywane są w konwencji wielkich systemów, w których obok formalnych struktur systemowych (elementów i relacji) występuje czynnik ludzki oraz technika i technologia. Treści książki zostały zredagowane w układzie 6 rozdziałów dotyczących odpowiednio: – podstaw metodologicznych badania wielkich systemów, – identyfikacji i specyfikacji spektrum zagrożeń bezpieczeństwa, – zarządzania ryzykiem w sytuacjach kryzysowych, – budowy konceptualnego modelu systemu reagowania kryzysowego, – projektowania narodowego systemu bezpieczeństwa cywilnego i militarnego, – komputerowego wspomagania podsystemu bezpieczeństwa militarnego. Pracę zamyka aneks zawierający matematyczny model systemu reagowania kryzysowego, opracowany w układzie jakościowego modelu opisowego i ilościowego modelu decyzyjnego. Wszystkie rozdziały kończą się przykładowymi aplikacjami obrazującymi sposób wykorzystania poszczególnych teorii w działalności praktycznej, głównie w postaci pewnych procedur, algorytmów i metodyk postępowania. Przy pisaniu książki zostało wykorzystane holistyczne podejście systemowe bazujące na metodach analizy systemowej wspartej narzędziowymi procedurami użytkowej sztuki inżynierskiej. Została napisana w konwencji monografii akademickiej i jest przeznaczona przede wszystkim dla studentów różnych kierunków i specjalności z zakresu szeroko rozumianego bezpieczeństwa, zarządzania kryzysowego a także stosunków międzynarodowych. Zasadniczym walorem książki jest innowacyjne, systemowe podejście do kategorii zagrożeń, ryzyka i bezpieczeństwa rozpatrywane przez pryzmat jakościowo-ilościowych metod i narzędzi badawczych inżynierii systemowej. Korzystanie z niej nie wymaga głębszej wiedzy z zakresu nauk ścisłych, a prezentowane modele operują prostymi narzędziami analizy formalno-logicznej i ogólnymi technikami heurystycznymi – identyfikacji i klasyfikowania, analizowania i wnioskowania oraz prognozowania zdroworozsądkowego.
Okładka książki Komunikacja w grupach

79,00 zł 63,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł

Podręcznik wprowadza w problematykę komunikacji w małych grupach; omawia problematykę procesów rozumienia i słuchania, rozwiązywania problemów oraz typów przywództwa w małych grupach. Przedstawia również praktyczne rozwiązania wpływające na efektywność pracy w grupie. Jest doskonale przygotowany dydaktycznie: bogato ilustrowany przykładami. Może być pomocny w kształceniu akademickim oraz zawodowym.
Okładka książki Komunikacja w grupach

79,00 zł 59,87 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,87 zł

Podręcznik wprowadza w problematykę komunikacji w małych grupach; omawia problematykę procesów rozumienia i słuchania, rozwiązywania problemów oraz typów przywództwa w małych grupach. Przedstawia również praktyczne rozwiązania wpływające na efektywność pracy w grupie. Jest doskonale przygotowany dydaktycznie: bogato ilustrowany przykładami. Może być pomocny w kształceniu akademickim oraz zawodowym.
Okładka książki Pozycjonowanie produktu

39,90 zł 25,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł

Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: definiowanie pozycjonowania, cel, efekty i kryteria pozycjonowania, rynkowe uwarunkowania pozycjonowania, proces i strategię pozycjonowania, pozycjonowanie produktu w praktyce. Książka została napisana przystępnym językiem, zawiera wiele przykładów.
Okładka książki NLP dla liderów

35,00 zł 24,77 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,43 zł

Przywódca nie zaistnieje, jeśli ludzie nie zechcą za nim pójść. Gdy jest sam, to jakby klaskał jedną ręką. Moja książka opisuje tę podróż w trzech aspektach. Po pierwsze, zawiera wypowiedzi przywódców idących własną drogą. Co zyskali? Jakie czekały na niej pułapki, jakie groźne smoki? Są także uwagi o niezbędnym ekwipunku wędrowców. Te opowieści pochodzą z całego świata. Po drugie, daję czytelnikom praktyczny przewodnik, który pozwoli im przygotować się w wyobraźni do podjęcia rzeczywistych działań. Po trzecie, książka ta sama jest wyprawą. Mam plan oraz wizję jej treści i celu. Dysponuję mapą, ale pisanie samo obiera kierunek i zyskuje dynamikę, więc na razie nie wiem, jakim szlakiem pójdziemy. Jestem świadomy, dokąd powinniśmy dotrzeć, ale po drodze trafi nam się zapewne mnóstwo widoków godnych obejrzenia, głosów zasługujących na wysłuchanie, miejsc wartych spenetrowania. Nie wiemy dokładnie, co tam znajdziemy, więc mogą się zdarzyć nieprzewidziane postoje. Przedstawiam własny obraz przywództwa. Jestem zdania, że najważniejsze są trzy jego obszary: samodoskonalenie, wywieranie wpływu i umiejętność porozumiewania się oraz myślenie systemowe. Metody opisane w tej książce można stosować we wszelkich sferach życia, w których szukamy korzyści wynikających ze sprawowania przywództwa. Koncentruję się na przykładach biznesowych ze względu na znaczenie przywództwa w świecie interesów, gdzie zarazem tak wiele jest możliwości kreowania liderów. NLP pomaga zrozumieć, jak postępują liderzy, aby osiągnąć zamierzony cel. Wykorzystujmy te rozwiązania, które nam odpowiadają i przystają do naszych przekonań oraz systemu wartości. Nie warto naśladować, lepiej uczyć się na przykładach, jak osiągać wyznaczone cele. NLP pomaga rozwijać wszelkie zdolności i talenty. Uczy również wykorzystywać je w praktyce, zamiast ograniczać się do intelektualnego dowartościowania zalet lub też wskazania, jak istotne są dla innych. NLP to cenny przewodnik w drodze do przywództwa. Kolejnym sprzymierzeńcem w tej podróży jest myślenie systemowe oparte na zasadach sprzężenia zwrotnego i wzajemnych zależności, jak również obserwowanie wzorców, a nie pojedynczych faktów. Przywódcy muszą zrozumieć, że systemy nie działają zgodnie z zasadami logiki matematycznej. Drobne zmiany mogą powodować poważne konsekwencje, które nie zawsze następują w tym samym miejscu i czasie co ich przyczyny. W organizacjach biznesowych myślenie przyczynowo-skutkowe bywa zawodne, bo mamy tutaj do czynienia z systemami złożonymi. Jedna zmiana może spowodować wiele następstw. Działania naprawcze powodują czasami utrwalenie problemu, a na dłuższą metę mogą nawet pogorszyć sytuację. Myślenie systemowe pozwala odsunąć na bok oczywistości i skupić się na dynamicznym wzorcu, który jest przyczyną kłopotów.
Opakowanie Wprowadzenie do nauki o przedsiębiorstwie

50,00 zł 40,40 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,40 zł

Niniejsza publikacja zawiera przegląd obecnego stanu wiedzy w tej dyscyplinie oraz nowe perspektywy koncepcyjne, co zostało ujęte w trzy zasadnicze części. W pierwszej - Abecadło przedsiębiorstwa - przedstawiono podsta­wowe pojęcia, modele i formy funkcjonowania przedsiębiorstwa, organizacyjne uwarunkowania procesów produkcyjnych oraz wykorzystywania potencjału i za­sobów przedsiębiorstwa. Druga część - Zmieniające się przedsiębiorstwo - ukazuje problemy odnawiania potencjału przedsiębiorstwa, jego restrukturyzacji i prze­kształceń własnościowych oraz zmiany w przedsiębiorstwach pod wpływem globalizacji procesów gospodarczych. Ostatnia część - Współczesne i przyszłe zagadnienia zarządzania przedsiębiorstwem - zawiera omówienie klasycznych podstaw i nowoczesnych metod zarządzania przedsiębiorstwem, przedstawia też charakterystykę przedsiębiorstw przyszłości, do którego to modelu będą zmierzać dzisiaj funkcjonujące podmioty gospodarcze. Książka przeznaczona jest dla stu­dentów uczelni ekonomicznych, uniwersytetów i politechnik, a także słuchaczy w szkołach biznesu oraz menedżerów i praktyków przemysłowych. Otrzymują oni kompendium niezbędnej wiedzy pozwalające lepiej zrozumieć zjawiska zachodzące w skomplikowanym świecie funkcjonowania przedsiębiorstw obecnych i przyszłych.
Okładka książki Strategie zarządzania kapitałem obrotowym netto w przedsiębiorstwach

33,60 zł 25,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,38 zł

Przedstawione w publikacji rozważania koncentrują się wokół zależności występujących między strategią ogólną przedsiębiorstwa a decyzjami podejmowanymi w obszarze zarządzania kapitałem obrotowym netto.
Okładka książki Lekcje biznesu przy rodzinnym stole

39,00 zł 25,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,62 zł

Ciekawe, że uderzająca liczba właścicieli znanych firm, przedsiębiorców, ludzi kreatywnych, zawodowych sportowców oraz CEO wielkich spółek wychowała się jako dzieci samotnych rodziców, przeważnie samotnych matek. Żeby dojść na szczyt, kombinuj tak jak to robią samotne matki. Z drobiazgową starannością zarządzaj swoim czasem. Miej listę rzeczy do zrobienia. Bądź zorganizowany. Bądź wytrwały. Zrób codziennie jak najwięcej. Planuj. Bądź na czas. Bądź zdrowy. Nie narzekaj. Bądź jak mama: choćby nie wiem jak bolało, nie narzekaj. Jak to ujął jeden z tych na szczycie: „Przez wszystkie te lata, a było ich ponad czterdzieści, kiedy moja mama była samotną matką, pomimo biedy, kłopotów z alimentami i przytłaczających problemów nigdy, przenigdy nie narzekała. Ani razu”. I dbaj o swoje maniery! Brak odpowiednich manier przy stole świadczy o egoizmie i lekceważeniu innych. Z powodu kiepskich manier przy stole niczego nie załatwimy. Dlatego zachowywanie się przy stole niczym prosiak należy do najcięższych przestępstw towarzyskich. Podobna zasada dotyczy jedzenia w pojedynkę. Okazujmy sobie samemu taki szacunek, jaki okazujemy innym. Przyszłemu sukcesowi wyraźnie sprzyja też praca w wieku szkolnym w charakterze roznosiciela gazet czy mleka, aktywne członkostwo w drużynach skautów, gra w zespole muzycznym i podobne zajęcia. Historie z życia wybitnych przedsiębiorców zgromadzone w tej książce, w postaci zwięzłych zasad, pomogą każdemu zrozumieć, jakie doświadczenia życiowe kształtują charaktery tych, którzy na końcu zostają zwycięzcami. Bardzo polecamy tę książkę wszystkim rodzicom, którzy pragną dać swym dzieciom dobry życiowy start.
Okładka książki Marketing polityczny Studium porównawcze

39,90 zł 32,23 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,23 zł

Ostatnie wybory parlamentarne w Polsce w 2001 roku potwierdzają działanie i znaczenie marketingu politycznego, tym samym dowodząc aktualności niniejszej pracy. Między innymi niespodziewany sukces „Samoobrony", zdaniem wielu obserwatorów, jest pochodną zastosowania metod marketingowych i technik perswazyjnych w oddziaływaniu wyborców. Książka ta traktuje właśnie o mechanizmach zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych. Przedstawione jest w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, w celu kształtowania postaw wyborców i zdobycia ich głosów. Książka służyć będzie zarówno studentom kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistom zajmującym się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i politykom, a także osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji podczas wyborów. Spis treści: I - Historia zastosowania marketingu politycznego II - Cechy szczególne marketingu politycznego III - Analiza rynku politycznego
Opakowanie Zarządzanie innowacyjne w Gospodarce i Biznesie 1 (4)/2007

36,75 zł 25,65 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,65 zł

Niniejszy zbiór jest pierwszym numerem nowego cyklu wydawniczego o charakterze periodyku, zatytułowanego „Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie”. Obejmuje on szesnaście artykułów i jedną recenzję książki. Zamieszczone w nim opracowania zostały poświęcone różnym problemom zarządzania, istotnym i kluczowym dla współczesnego biznesu oraz polskiej i regionalnej gospodarki. Różny jest również charakter prowadzonych w nich rozważań od ściśle teoretycznego do analizy konkretnych rozwiązań praktycznych czy opisu funkcjonowania określonego systemu. Jednakże klamrą spinającą całość rozważań jest myśl, że przyjmowane koncepcje zarządzania w skali mikro i makro powinny być adekwatne do coraz bardziej skomplikowanych warunków konkurencyjnego otoczenia.
Okładka książki Podręcznik caochingu - Jackie Clifford TW

44,90 zł 26,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,62 zł

Coaching stał się najpopularniejszą i najskuteczniejszą techniką w dziedzinie uczenia się i rozwoju. Menedżerom stale przypomina się o tym, jak istotny jest coaching w wydobywaniu z zespołu tego, co najlepsze, a trenerzy w swojej pracy coraz częściej wykorzystują coaching dotyczący wielu rozmaitych aspektów życia zawodowego i osobistego. Dzięki tej książce i zawartym w niej praktycznym ćwiczeniom oraz opisom konkretnych sytuacji dowiesz się, na czym dokładnie polega coaching, kiedy jest potrzebny i jak skutecznie go przeprowadzać. Wprowadzenie O coachingu wiele się mówi. Zajmując się zawodowo procesami uczenia się i rozwoju, zauważamy stały popyt na szkolenia dotyczące umiejętności związanych z coachingiem oraz na prowadzenie go w instytucjach. Bezpośredni przełożeni słyszą, że coaching jest istotną częścią ich roli. Coraz częściej proszą o niego także klienci indywidualni. Przygotowując się do kursów treningowych, stwierdziłyśmy, że większość dostępnych materiałów i literatury koncentruje się na umiejętnościach coacha - na sztuce aktywnego słuchania, zadawania pytań i określania działań, które należy wcielić w życie. Choć umiejętności te są niezmiernie istotne, to jednak brakuje ustaleń dotyczących samego procesu: w którym momencie jako coach wykorzystuję konkretne umiejętności? Kiedy powinienem rozpocząć coaching współpracownika? Jak długo powinien on trwać? Jakimi metodami mam się posługiwać? Kiedy zaczęłyśmy rozmawiać o coachingu, odkryłyśmy, że mamy odmienne zdanie na temat tego, na czym on polega i jak się odbywa. Początkowo zakładałyśmy, że skoro od kilku lat pracujemy wspólnie, automatycznie przypisujemy używanym przez nas słowom te same znaczenia! Różnice nie były zbyt głębokie, lecz wystarczające, by zadawać Pytania oraz podejmować próby zdefiniowania zagadnień związanych z tym tematem. Omówiwszy coaching w wielu organizacjach, przeczytawszy sporo książek oraz przeprowadziwszy rozmowy z przełożonymi 1 trenerami, doszłyśmy do wniosku, że nie tylko my rozumiemy coaching na różne sposoby. Napotkane przez nas definicje opisują go rozrnaicie: od treningu prowadzonego podczas pracy po dyskusje zarządu na temat funkcjonowania firmy.Podręcznik coachingu Spis treści Podziękowania 9 Wprowadzenie 11 CZĘŚĆ 1. Proces coachingu 15 1. Co to jest coaching- 17 Potrzeby rozwojowe; Rozwój - podstawowe wartości i przekonania; Trening; Mentoring; Doradztwo; Zarządzanie bezpośrednie (liniowe); Korzyści płynące z coachingu; Podsumowanie 2. Teorie uczenia się 27 Teoria kompetencji; Cykl uczenia się Kolba; Przeszkody w uczeniu się; Indywidualne style pracy; Obszary i poziomy uczenia się (podział Blooma) 3. Wprowadzenie do modelu coachingu 39 4. Opis pracy, umiejętności i cech coacha 43 5. Przygotowanie do prowadzenia coachingu 45 Przygotowanie siebie; Przygotowanie miejsca; Przygotowanie klienta 6. Etap l: Określanie potrzeb i celów coachingu 47 Twoje działania; Co może się nie udać; Wymagane umiejętności 7.Etap 2: Uzgadnianie konkretnych potrzeb rozwojowych 55 8.Twoje działania; Co może się nie udać; Wymagane umiejętności Etap 3: Opracowywanie szczegółowego planu coachingu 65 8.Twoje działania; Co może się nie udać; Wymagane umiejętności 9. Etap 4: Wykonywanie zadania bądź czynności 69 Twoje działania; Co może się nie udać; Wymagane umiejętności 10. Etap 5: Przegląd działania i planowanie lepszego funkcjonowania 81 Twoje działania; Co może się nie udać; Wymagane umiejętności 11. Etap 6: Zakończenie coachingu 97 Twoje działania; Co może się nie udać; Wymagane umiejętności 12. Coaching inicjowany przez osoby trzecie Ustalanie kontraktu dotyczącego coachingu 13. Umiejętności Umiejętności analityczne; Asertywność; Radzenie sobie z konfliktami; Ułatwianie uczenia się i nabywania nowych umiejętności (facylitacja); Wywieranie wpływu; Słuchanie; Obserwacja; Planowanie i ustalanie priorytetów; Przedstawianie pomysłów i informacji; Zadawanie pytań; Budowanie kontaktu; Stosowanie i interpretowanie komunikacji niewerbalnej CZĘŚĆ 2. Studia przypadków 129 Coaching partnera w krajowej firmie prawniczej; Stowarzyszenie Skautów; Coaching kierowników sprzedaży i ich zespołów; Nowi pracownicy policji miejskiej; Coaching młodzieżowej drużyny piłkarskiej; Coaching dwóch głównych kierowników; Coaching z zakresu obsługi klienta/komunikacji bezpośredniej; Coaching różnych osób w rozmaitych dziedzinach; Coaching kierownika operacyjnego, który ma objąć stanowisko specjalisty do spraw personalnych; Coaching w celu udoskonalenia umiejętności doświadczonego trenera; Coaching dyrektora zwalniającego pracownika i początkującej załogi jachtu; Rozwijanie skutecznych umiejętności inter- Spis treści 7 personalnych podczas treningu; Jednodniowy przełomowy coaching; Klienci - zawodnicy drużyny piłkarskiej; Uczestnictwo w coachingu dotyczącym zarządzania projektem; Uczestnictwo w coachingu dotyczącym specyficznych przekonań/zachowań; Coaching w miejscu pracy; Coaching dotyczący sytuacji życiowych; Uczestnictwo w coachingu przygotowującym do objęcia stanowiska kierownika CZĘŚĆ 3. Działania i ćwiczenia 199 Zrób mapę swojej podróży; Wzloty i upadki; Wykresy pają-kowate; Analiza pola sił; Kierowane wyobrażenia; Nie dokończone zdania; Rozumienie mowy ciała; Przełóż zegarek; Oddaj to; Lista umiejętności; Analiza SWOT; Pytania „Co by było, gdyby -"; Najlepszy na świecie; Koty i lodówki; Ocena postępów; Technika przeglądu; Dziennik moich frustracji; Afirmacje; Mocne strony osobowości; Sześć kapeluszy myślowych Edwarda de Bono; Przeramowanie; Badania; Pytania, pytania, pytania; Rozwiązywanie problemów; Kwestionariusze; Prezentacja; Odgrywanie ról; Studium przypadku; Segregacja dokumentów i korespondencji Źródła 253 Literatura zalecana 254 Indeks 259
Okładka książki Jakość i efektywność usług hotelarskich.

39,00 zł 31,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,51 zł

Jakość i efektywność usług hotelarskich.
Okładka książki Od dobrego do wielkiego

69,90 zł 55,07 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,07 zł

Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co ważniejsze, czy da się takim DNA „zarazić” firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? James C. Collins, wraz ze swoim zespołem badaczy, wydestylował taki kod DNA. Kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek firm. W tej książce Collins opisuje metodę wszczepiania obumierającej organizacji przywódczych i przedsiębiorczych genów zwycięstwa. Znajdziesz tu zaskakujące, lecz przejrzyste konkluzje, poparte badaniami empirycznymi. W Od dobrego do wielkiego autor omawia 11 przypadków firm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały się potężne. Są wśród nich między innymi: Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Oprócz tego Collins opisuje szereg firm, którym brak zwycięskiego DNA skutecznie odciął drogę do prosperity. Magazyn „Fast Company” nazwał tę książkę biznesową ideą roku. Gorąco poleca ją także profesor Krzysztof Obłój z Uniwersytetu Warszawskiego. To raport z pierwszej ręki, dla przedsiębiorców i menedżerów, i dla każdego innego, kto ma bezpośredni wpływ na losy swojej firmy. OPINIE Punktem wyjścia dobrych książek biznesowych jest zawsze dobre pytanie. James Collins ma talent do takich pytań. Efektem pytania o to, czym wielkie przedsiębiorstwa różnią się od przeciętnych, była napisana w 1994 roku z Jerrym I. Porrasem znana książka Built to Last (Wizjonerskie organizacje). Dwa lata później Collins stawia kolejne pytanie – czy i jak przeciętne organizacje mogą stać się wielkie, doskonałe i osiągnąć trwały sukces. Wiele książek biznesowych zaczyna od dosyć trywialnej recepty na sukces, następnie podpiera tę receptę przykładami firm. Ta książka jest inna i dlatego warto ją przeczytać. — profesor Krzysztof Obłój, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, WSPiZ im. L. Koźmińskiego Dzięki tej książce "geny" światowych firm osiągających sukcesy można rzeczywiście przeszczepić obecnym i przyszłym przedsiębiorcom i przedsiębiorstwom w Polsce. — profesor Adam Noga, prorektor WSPiZ im. L. Koźmińskiego
Opakowanie Zarządzanie zasobami ludzkimi Materiały do ćwiczeń

54,00 zł 43,63 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,63 zł

Ćwiczenia zgrupowane są w sześciu częściach odpowiadających kolejnym częściom podręcznika: - Od pracy do kapitału ludzkiego - Alokacja zasobów ludzkich - Ocena pracy i pracowników - Systemy motywowania pracowników - Rozwój kapitału ludzkiego organizacji - Organizacja procesów personalnych.
Okładka książki Zasady pracy

34,90 zł 20,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,00 zł

Jesteś świetny w tym co robisz. To niezaprzeczalny fakt. Ale bezbłędne wykonywanie swoich obowiązków to za mało. Jeśli chcesz iść do przodu potrzeba ci czegoś jeszcze. Musisz być postrzegany jako Ten Właściwy. Z lektury Zasad pracy dowiesz się, jak tego dokonać zakładając, że z doskonałym wykonywaniem powierzonych Ci zadań nie masz najmniejszych problemów. Przeciętny pracownik koncentruje się jedynie na tym, co robi. A idzie o to, aby myśleć kategoriami zarządzającego bez względu na zajmowane stanowisko, aby przyczynić się do sprawnego funkcjonowania firmy. Gdy ludzie przekonają się, że potrafisz rozwiązywać problemy całej organizacji, a nie tylko niewielkiego, przydzielonego ci wycinka, znajdziesz się na prostej drodze do sukcesu. Ale jak tego dokonać? Oto odpowiedź: przeczytaj tę książkę i postępuj zgodnie z przedstawionymi w niej Zasadami. Zasady pracy to także podręcznik dla samej organizacji: zastój, przesadne skupianie się na wewnętrznych celach firmy, na jej systemach i procedurach, jest dla niej ogromnym zagrożeniem. A dochodzi do tego, gdy każdy ma przed oczyma przede wszystkim własną produktywność, zamiast skuteczności. Czyli wtedy, gdy nie postępuje zgodnie z Zasadami. Inni mogą być nieźli. Ty bądź najlepszy.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,16 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj