KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków

Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków

  • ISBN: 9788375266801
  • EAN: 9788375266801
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: Wolters Kluwer
  • Format: 17x24 cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 312
  • Rok wydania: 2009
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 55,25
     zł
    Cena detaliczna:  73,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,25
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Historia, definicje, miejsce coachingu w zarządzaniu organizacją Charakterystyka profesjonalnego coachingu Zawieranie kontraktu i budowanie relacji z klientem Psychologiczne aspekty procesu coachingu Metody pomiaru efektów oraz funkcja i rodzaje superwizji Etyczne uwarunkowania pracy coacha
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj