Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
- ISBN: 9788320818246
- EAN: 9788320818246
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 16.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 244
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
41,51złCena detaliczna: 56,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,51 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej.
Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.