W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Przeciążone obwody. Dlaczego zdolni menedżerowie osiągają słabe wyniki
Edward M. Hallowell
Ludzki kontakt w miejscu pracy
Edward M. Hallowell
Sukces wymaga energii
Jim Loehr i Tony Schwartz
Czy pracujesz zbyt ciężko?
Rozmowa z lek. med. Herbertem Bensonem
Niedobór snu. Morderca wydajności pracy
Rozmowa z dr. Charlesem A. Czeislerem z Harvard Medical School
Podejmowanie decyzji. Rozum czy emocje?
Gardiner Morse
Przywództwo z wyczuciem
David Gergen, Daniel Goleman, Ronald Heifetz i inni
Niebezpieczeństwa niskiej samooceny. Czy czujesz się jak oszust?
Manfred F.R. Kets De Vries
Umiejętność odnoszenia sukcesów, relaksacji i utrzymania samokontroli w tych bardzo płodnych, acz chwiejnych czasach wymaga nowych sposobów myślenia i działania.
David Allen, Sztuka efektywności
Nieustanna presja osiągania coraz lepszych wyników. Stres wywoływany chęcią prześcignięcia konkurencji. Konieczność doskonalenia swoich umiejętności i zdobywania nowych doświadczeń. Od kiedy podniosłeś rękawicę rzuconą Ci przez wymagającą karierę, coraz mniej czasu masz na prywatne życie, chwilę oddechu z dala od biznesowego zgiełku, własne hobby. Konsekwencją tego stylu życia może być utrata zdolności koncentracji, pogłębiające się problemy z podejmowaniem trafnych decyzji, rosnąca niechęć do pracy, a w rezultacie wypalenie zawodowe.
Z takim samym oddaniem, z jakim traktujesz pracę, musisz skoncentrować się na swoim życiu osobistym. Równie istotna jest także dbałość o zdrowe środowisko pracy, regenerowanie sił, koncentrowanie energii czy też dostarczanie organizmowi odpowiedniej dawki snu. Te pozornie błahe elementy stanowią fundament Twojego zdrowia fizycznego i psychicznego, a co za tym idzie -- efektywnej, znaczonej sukcesami pracy.
Grupa autorytetów służy Ci radą w kwestii tego, jak:
uniknąć pogarszania się Twoich wyników w pracy,
kontrolować obciążenie organizmu nadmiernym wysiłkiem,
stosować zasady równowagi między pracą a odpoczynkiem,
doceniać swoją wartość, nawet w sytuacjach kryzysowych,
nie tracić elastyczności, poczucia humoru i zdrowego rozsądku.
Twój osobisty PR
Wzbudzanie zainteresowania, ekscytacji i podziwu wobec własnej osoby
Stosowanie chwytliwych technik komunikacyjnych
Wykorzystywanie nowoczesnych technologii w autopromocji
Czerpanie korzyści z pozytywnego szumu wokół Ciebie
Zacznij się chwalić… Jeśli sam nie zaczniesz mówić za siebie, kto to zrobi?
"Financial Times"
Jeśli nie JA, to KTO?!
Zapewne znasz ten żart, w którym szczur skarży się chomikowi na swój los, narzekając, że choć obaj są tak do siebie podobni, chomika ludzie uwielbiają, a szczura z uporem tępią. Odpowiedzią chomika jest celne spostrzeżenie: "Problem w tym, chłopie, że masz kiepski PR!".
A Ty, czy również czujesz się niedoceniony i zauważasz, że otaczają Cię ludzie, którzy wcale nie są od Ciebie inteligentniejsi, zdolniejsi czy bardziej urodziwi, a jednak to właśnie oni awansują w pracy, mają większe powodzenie u płci przeciwnej i budzą powszechną sympatię? Jeśli w tej miniankiecie na wszystkie pytania odpowiedziałeś twierdząco, mamy dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia. Sprawdź, jak radzą sobie z tym zagadnieniem zawodowcy, i zacznij wreszcie stosować niezawodne techniki autopromocji.
Odrzuć fałszywą skromność i pokaż, ile jesteś wart! Chwalenie się własnymi osiągnięciami i zaletami to żaden grzech. Dowiedz się, jak przyciągać uwagę innych w sposób dyskretny, lecz zniewalający. Naucz się nawiązywać trwałą więź z ludźmi i roztaczać wokół siebie zaraźliwą energię, sprawiając wrażenie osoby, która jest pewna tego, co osiągnęła i dokąd zmierza. Jeśli sam nie zainwestujesz w promowanie siebie, nikt Cię w tym nie wyręczy!
Ta książka pozwoli Ci uzmysłowić sobie, że chwalenie się jest niezbędnym narzędziem przetrwania.
Harry Kavros,
zastępca dziekana w Columbia Law School
Przekonujący styl pisania Klaus i autentyczny ton wypowiedzi wraz z zaczerpniętymi z życia anegdotami pokazują transformację, jaka może się dokonać w życiu zawodowym dzięki skutecznemu chwaleniu się.
"Publishers Weekly"
Klaus pokazuje, jak się lansować, dzieląc się swoimi pasjami oraz wizjami z gracją i godnością, co w dzisiejszym świecie korporacyjnym niestety wciąż należy do rzadkości. Ta pełna mądrych rad książka to odświeżająca lektura dla wszystkich, bez względu na pozycję.
Dr John C. Maxwell,
autor bestsellerów Prawa przywództwa. Przestrzegaj ich, a ludzie podążą za tobą oraz Thinking for a Change
Operacja: usprawnianie pracy
Wskazówki na temat skutecznego delegowania
Określanie wymaganych kompetencji
Kontrolowanie powierzonych zadań
Obowiązki, których nie należy przekazywać
Czujesz, że przytłacza Cię nadmiar obowiązków? Twój telefon jest rozgrzany do czerwoności, a skrzynka e-mailowa pęka w szwach? Pora na chwilę refleksji. Czas zająć się przekazywaniem części Twoich obowiązków podwładnym. Choć trudno Ci to sobie teraz wyobrazić, już wkrótce dostrzeżesz, że ten mały zabieg zdziała wielkie cuda. Jakie będą efekty? Odetchniesz. Znajdziesz więcej czasu na szczegółowe dopracowanie najważniejszych projektów, zaś twoi podwładni poczują się docenieni w związku z pokładanym w nich zaufaniem. W takich chwilach wygrywają wszyscy, a zatem bierzmy się do dzieła.
Sprawdź:
po co delegujemy i jakie korzyści z tego płyną;
czy Twoje umiejętności delegowania wymagają poprawy;
dlaczego warto praktykować zarządzanie w stylu "co i dlaczego";
jak połączyć przydzielanie obowiązków z awansem;
jak formułować reguły pracy, kontroli i komunikacji.
Książki z serii "Osobisty Mentor" są rzetelnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i potencjalne słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu - te niewielkie przewodniki stanowią niezawodne wsparcie przy rozwiązywaniu codziennych problemów szybciej, efektywniej i bardziej profesjonalnie.
Bądź menedżerem, który potrafi:
radzić sobie z delegowaniem zwrotnym;
bez wahania przekazywać swoje obowiązki;
śledzić postępy i udzielać stosownego wsparcia;
przyporządkowywać odpowiednią osobę do zadania.
Kochaj klienta swego, jak siebie samego:
inspirująca opowieść o życiu zagubionego w historii geniusza
doskonały przewodnik po dobrej reklamie, dobrej promocji i dobrym marketingu
siedem zasad, które odmienią Twoje metody pracy i sposób życia
Barton był mesjaszem biznesu, który pomógł Ameryce otrząsnąć się po Wielkim Kryzysie. Teraz może pomóc nam wszystkim przetrwać obecną recesję
Scott Hammaker, dyrektor zarządzający Nashville Party Connection
Kiedy czasami zdam sobie sprawę z olbrzymich konsekwencji całkiem małych rzeczy... nie mogę odeprzeć myśli... że małych rzeczy nie ma
Bruce Barton
W latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia Bruce Barton cieszył się statusem gwiazdy rozpoznawalnej w całej Ameryce -- jako odnoszący niezwykłe sukcesy człowiek reklamy, który zrewolucjonizował swoją branżę. Stworzył jedne z najbardziej pamiętnych i długowiecznych sloganów oraz kampanii reklamowych w historii. Rozumiał, co warunkuje sukces w biznesie oraz reklamie, i dzielił się tą wiedzą w bestsellerowych książkach, dzięki którym jego imię znalazło się na ustach wszystkich.
Bruce Barton był w swoich czasach tak popularny, że w 1938 roku jakiś zazdrośnik napisał: "Niemal codziennie pojawia się historia o człowieku nazwiskiem Barton. Barton mówi, Barton proponuje, Barton podaje dłoń, Barton się śmieje, Barton się krzywi. Wszędzie tylko Barton, Barton, Barton". W epoce informacji, przeładowanej nowymi pomysłami, nowymi faktami, nowymi doniesieniami, nowymi badaniami, nowymi książkami, nowymi wiadomościami, nie jesteśmy żadną miarą w stanie zapamiętać wiadomości z dnia poprzedniego. Umyka nam wiedza pracowicie gromadzona przez pokolenia poprzedników. Kiedy zapominamy o sprawdzonych sposobach, jesteśmy zmuszeni dochodzić do nich ponownie metodą prób i błędów (zazwyczaj przeważają te ostatnie). Uczenie się na własnych porażkach to głupota, jeśli można ich uniknąć, sięgając do krynicy geniuszu Bruce"a Bartona -- proroka reklamy.
Siedem ODNALEZIONYCH sekretów sukcesu.
Pokaż firmę, której nikt nie zna.
Wykorzystaj Boga, by przekonać wszystkich.
Mów za pomocą przypowieści.
Rzucaj wyzwania, by pięli się pod górę.
Odkryj jeden brakujący element.
Ofiaruj siebie.
Naostrz nóż.
Klucz do zaszyfrowanego świata filozofii
Opowieści o Harrym Potterze opanowały serca i umysły milionów dzieciaków na całym świecie. Nie oszukujmy się - również wielu dorosłych dało się zaczarować książkom J.K. Rowling. Dlaczego? Może to wspomnienie dzieciństwa, a może ta wszechobecna aura niezwykłości: ukryte komnaty, duchy, magiczne przedmioty kontrolujące umysły, mroczne tajemnice z przeszłości, wilkołaki, myślodsiewnia, a nawet kamień filozoficzny... Albo fakt, że kiedy wczytać się dokładnie, powieść ta ukazuje nam wielkie bogactwo bardzo kontrowersyjnych treści.
Przysięgam uroczyście, że knuję coś niedobrego.
Seria książek o młodocianym czarodzieju od samego początku budziła niezwykle silne emocje. Oskarżana o szerzenie magii i okultyzmu, była nawet ostentacyjnie palona, tak jak zakazane księgi w czasach Wielkiej Inkwizycji. Niektórzy uwierzyli w wykreowaną przez autorkę rzeczywistość, jeszcze inni uznali, że to po prostu świetna rozrywka. Jeśli Ty również jesteś fanem Harry"ego Pottera, jeśli ta magiczna rzeczywistość wciąż Cię pociąga i nęci, chcemy pokazać coś, co prawdopodobnie przeoczyłeś w trakcie lektury.
Zobacz świat Harry"ego z innej perspektywy. Odnajdź przekaz ukryty między wierszami. Niektóre z tych zagadnień czy idei wydadzą Ci się rewolucyjne, inne możesz uznać za niedorzeczne, jeszcze inne zafascynują Cię swoim geniuszem. Jedno jest pewne - powtórnie przeżyjesz niezwykłą przygodę, zanurzając się jeszcze głębiej w tę krainę czarów...
Komnata Tajemnic została otwarta!!!
Mamy wakacje, nie wypada więc rozmawiać o innych niż wakacyjne lekturach. A niewątpliwie jedną z najpopularniejszych, wręcz hitem naszych czasów, jest seria o młodym czarodzieju Harrym Potterze. Saga ta dobiegła właśnie końca, ale to również jeden z powodów, by zacząć ją czytać... od początku. Niekoniecznie -wprost, tak jak została litera po literze, słowo po słowie napisana przez J.K. Rowling. Ale między wierszami, tak jak uczynili to William Irwin i Gregory Bassham, efekty swych przemyśleń prezentując w wydanej przez Helion/Edito książce "Harry Potter i filozofia. Przewodnik po Hogwarcie dla mugoli".
Bo choć okładkę zdobi portret Harryego, nie jest to książka w żaden sposób związana z serią o charyzmatycznym czarodzieju, który zawładnął umysłami i sercami, głównie dzieci i młodzieży, na całym świecie. Choć raczej niezbędna jest podczas tej lektury znajomość "magicznych ksiąg". Bowiem komentatorzy czarodziejskiego świata Harryego Pottera prezentują klucze do zaszyfrowanych w kolejnych tomach idei i nurtów filozoficznych, odkrywając we wszechobecnej aurze niezwykłości - ukrytych komnatach, duchach, magicznych przedmiotach, kontrolujących umysły, mrocznych tajemnicach z przeszłości i wilkołakach - wielkie bogactwo, niekiedy bardzo kontrowersyjnych, treści.
Oczywiście książka ta nie jest bynajmniej jednym z kolejnych oskarżeń o szerzenie magii i okultyzmu. Nikt tu nie nawołuje do ostentacyjnego rzucenia historii z "Harrym" na płonący stos. To raczej, zgodnie z tytułem, przewodnik dla mugoli, czyli fanów Pottera pozbawionych, niestety, magicznej mocy. Dla tych jednak, których magiczna rzeczywistość wciąż nęci i pociąga. Dzięki lekturze tego przewodnika z pewnością dotrą oni do prawd, które przypuszczalnie przeoczyli w trakcie lektury lub - co nawet bardziej prawdopodobne - nie mogli być ich świadomi. POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI
Algorytm sukcesu to niesamowicie przydatny plan dla każdego lidera, który pragnie osiągnąć zrównoważony wzrost.
Marshall Goldsmith, autor książek Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje MOJO oraz Sukces... i co dalej?
Les McKeown odkrył przed nami podstawowe zasady rozwoju organizacji. Bezbłędnie wskazał również receptę na wykorzystanie kilku istotnych możliwości, które kryły się w mojej własnej organizacji. Algorytm sukcesu to lektura obowiązkowa dla każdego zespołu menedżerskiego.
David Allen, autor bestsellerów Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności oraz Czas. 52 sposoby na to, by zaczął pracować dla Ciebie
Sukces pewien na 100 procent!
Powodzenie w życiu zawodowym nie zależy od szczęścia. Nie jest udziałem geniuszy. Nie musisz się o nie modlić do żadnych bożków. Musisz za to mieć PLAN i konsekwentnie go realizować. Wtedy, niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem firmy, czy menedżerem, przyszły sukces masz zagwarantowany. Ważne, byś wstępował na ścieżkę powodzenia uzbrojony w odpowiednie narzędzia. Les McKeown wyposaży Cię w najefektywniejszy zestaw wskazówek do osiągnięcia wyznaczonego celu - pewnie i w pełni przewidywanie.
Oto książka naszpikowana wiedzą bezpośredniego rażenia. Otwórz ją i kieruj się praktycznymi wskazówkami. Potraktuj je jako mapę wiodącą do sukcesu - zacznij od punktu, w którym znajdujesz się dzisiaj. Dowiedz się, jak przetrwać trudne początki, poznaj strategie finansowania zewnętrznego oraz skróconą ścieżkę do rentownego rynku. Odkryj sekrety zadziwiającej wydajności i naucz się zarządzać swoim zespołem tak, by stanowił silną grupę, przygotowaną na zmiany, dowartościowaną i efektywną. Przekonaj się, jak można uniknąć hamującej rozwój rutyny i na czym polega kreatywne rozwiązywanie problemów. Wypróbuj skuteczne metody podejmowania trafnych decyzji. Stosuj wszystkie zasady - krok po kroku - i osiągnij swój własny, niepodważalny sukces.
Odkryj techniki błyskawicznego wyznaczania celów i konsekwentnego ich osiągania.
Pamiętaj, że procesy i ludzie najlepiej funkcjonują w harmonii.
Doceń pracowników wykazujących się odpowiedzialnością wobec grupy i siebie samych.
Naucz się motywować pracowników do skutecznego działania i osiągania najlepszych wyników.
Przeciwdziałaj mobbingowi Typy, fazy i konsekwencje mobbingu Krzywdząca organizacja Konflikty jako zarzewie problemu Przeciwdziałanie psychicznemu dręczeniu Walka o swoje prawa Kształtowanie zdrowych relacji zawodowychMobbing. Za tym słowem czai się prawdziwie niebezpieczne zjawisko. Podłe i bezwzględne. Mobbingiem nazywamy bowiem działanie o charakterze nadużycia, przejawiające się w formie zachowań, słów, aktów i gestów. Inaczej rzecz ujmując, to systematyczne znęcanie się lub dręczenie moralne. Celem lub skutkiem mobbingu jest poniżenie, ośmieszenie, zaniżenie samooceny, wyeliminowanie albo odizolowanie danej osoby od jej współpracowników.Przez wiele lat nie mówiło się głośno o psychicznym dręczeniu, mającym miejsce w polskich firmach. Przymusowe nadgodziny, ostracyzm, powierzanie bezsensownych zadań, stosowanie biurowego psychoterroru -- tak po prostu musiało być. Nawet sądy traktowały pozwy przeciw zamierzonemu nieetycznemu zachowaniu pracodawcy jako pracowniczą próbę zemsty czy rewanżu za zwolnienie. Jeśli jednak kiedykolwiek byłeś ofiarą mobbingu lub taka atmosfera panowała w Twoim biurze, dobrze wiesz, że szykany potrafią zatruć krew, zniszczyć zdrowie oraz odebrać chęć do pracy. Na szczęście tak jak Dawid w nierównej walce z Goliatem, tak i Ty masz szansę wygrać z Twoim dręczycielem lub nawet całą ich grupą. A celnie rzuconym kamieniem niech stanie się wiedza zawarta w tej książce. Jeśli natomiast reprezentujesz pracodawcę, w którego zakładzie dochodzi do nielegalnych praktyk, Twoim obowiązkiem narzuconym przez prawo jest im zapobiec. Nie pozwól, by sprawy zaszły za daleko Rozpoznawanie mobbingu i terroru psychicznego Konflikt jako źródło mobbingu Zapobieganie nielegalnym praktykom Kultury organizacyjne sprzyjające rozwojowi niezdrowej atmosfery Procedury antymobbingowe Roszczenia dręczonych pracowników Formy pomocy ofiarom mobbingu
Siła tkwi w relacjach!
Media społecznościowe i kapitał społeczny
Obsługa klienta w sferze publicznej
Marketing wirusowy
Autentyzm w newsletterach
Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru… marketing. Zafundowała nam pierwsze — cytowane wszędzie i przez wszystkich — reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami.
Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione.
Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować.
Scott Stratten jest prezesem UnMarketing.com oraz ekspertem w obszarze marketingu szeptanego i społecznościowego. Wirusowe materiały wideo opracowane na zlecenie jego klientów zostały wyświetlone ponad 60 milionów razy i wygenerowały bardzo duże przychody. Stratten pojawia się w takich serwisach, jak Mashable.com i CNN.com. Piszą o nim "Wall Street Journal", "USA Today" oraz "FastCompany". Prowadzi wykłady i doradza na całym świecie w zakresie skuteczniejszych metod budowania przez firmy relacji z ich bieżącymi oraz potencjalnymi klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych czy marketingu wirusowego… oraz starej dobrej sztuki rozmawiania.
[WSTAW IMIĘ] napisał przełomowe dzieło dla [WSTAW NAZWĘ BRANŻY]. Rzuć wszystko i przeczytaj tę książkę!
słynny autor, który nie przeczytał tej książki
Ten autor zapłacił 8 tysięcy dolarów za udział w moim programie pisania bestsellerów. Niniejsza recenzja stanowi element wykupionego pakietu usług. Oto ona
autor bestsellerów, który napisał recenzje wszystkich książek biznesowych dostępnych na rynku
W tej książce znajdziesz naprawdę dużo słów
dyrektor generalny firmy z listy Fortune 500, który znalazł się na jednej imprezie z autorem i który przy kolejnym drinku zgodził się napisać recenzję
To najlepsza książka biznesowa na świecie, oprócz mojej
autor, który pisze recenzje tylko recenzentom jego książek
Nie wierz każdej recenzji, którą czytasz!
Bez marketing
Spis treści:
Wprowadzenie 9
Rozdział 1. Hierarchia zakupów 13
Rozdział 2. O ekspertach słów kilka 16
Rozdział 3. Luka zaufania 19
Rozdział 4. Restauracja, która nie zrozumiała... 22
Rozdział 5. Kontaktowanie się z potencjalnymi klientami w ciemno 25
Rozdział 6. Gdy Twoja firma celuje w samo dno 27
Rozdział 7. Pozyskaj i bądź 31
Rozdział 8. Dlaczego firmy nie korzystają z mediów społecznościowych 33
Rozdział 9. Media społecznościowe i przy okazji kapitał społeczny 35
Rozdział 10. Facebook kontra LinkedIn, kontra Twitter 38
Rozdział 11. Tworzenie platform społecznościowych 42
Rozdział 12. HARO, czyli przykład tworzenia platformy 47
Rozdział 13. Reguły gry uległy zmianie. Natychmiastowość i adekwatność 49
Rozdział 14. Obsługa klienta w sferze publicznej 51
Rozdział 15. Nie ograniczaj się do najśmielszych 56
Rozdział 16. Siedem grzechów głównych mediów społecznościowych 58
Rozdział 17. Jak Twitter odmienił moją działalność 65
Rozdział 18. Tassimo 71
Rozdział 19. Twitter lokalnie 74
Rozdział 20. Domino's Pizza, czyli o sile rozgłosu. Ludzie rozmawiają... 78
Rozdział 21. Naked Pizza 80
Rozdział 22. Nie karm trolla 82
Rozdział 23. Tweetathon 85
Rozdział 24. Twoja strona internetowa - tradycja kontra nowatorstwo 89
Rozdział 25. CAPTCHA 98
Rozdział 26. Luka doznaniowa 101
Rozdział 27. Podnieść poprzeczkę i już jej nie opuszczać - Cirque de Soleil 103
Rozdział 28. Mieszanie kawy 105
Rozdział 29. Luka doznaniowa w małych firmach 111
Rozdział 30. "Stop - Start - Kontynuacja" w praktyce 113
Rozdział 31. Zappos 115
Rozdział 32. Rockport 119
Rozdział 33. FreshBooks 121
Rozdział 34. Dlaczego nie należy uczyć się od milionerów 123
Rozdział 35. Przejrzystość i autentyzm 126
Rozdział 36. Przejrzystość na Twitterze w moim wykonaniu 128
Rozdział 37. Przejrzystość na Twitterze w Twoim wykonaniu 130
Rozdział 38. Partnerzy marketingowi 132
Rozdział 39. Referencje 134
Rozdział 40. Bestsellery 136
Rozdział 41. Dlaczego status "mamy pracującej w domu" nie sprzyja interesom 138
Rozdział 42. Walmart? Jesteście tam? 140
Rozdział 43. Nowe pomysły 142
Rozdział 44. Realizacja pomysłów 145
Rozdział 45. Seminaria tradycyjne 149
Rozdział 46. Teleseminaria 153
Rozdział 47. Teleszczyty 156
Rozdział 48. Jak i dlaczego zdecydowałem się na e-booka zamiast na organizację szczytu 159
Rozdział 49. Marketing wirusowy 164
Rozdział 50. BezMarketing incognito 185
Rozdział 51. Jak to działa w praktyce 190
Rozdział 52. Lush 193
Rozdział 53. Targi 195
Rozdział 54. Media społecznościowe na imprezach wystawienniczych 202
Rozdział 55. BezNetworking. Dlaczego spotkania networkingowe to zło 204
Rozdział 56. BezKoniec 208
Podziękowania 209
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca edukacja konsumenta powodują, że zmniejsza się jego lojalność wobec marki czy firmy. Aby skutecznie działać w tych warunkach przedsiębiorstwo powinno wyróżniać się wśród innych uczestników rynku, stworzyć swój własny wizerunek w świadomości nabywców.
Sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mając w świadomości pozytywny wizerunek firmy, dokonają zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny.
Kwoty przeznaczane na sponsoring są coraz poważniejszą częścią budżetów promocyjnych firm. W wielu z nich wydaje się na ten cel ponad 50 mln PLN rocznie. Konieczność zaangażowania tak dużych sum może stwarzać trudność w przekonującym ich uzasadnieniu zarządom i radom nadzorczym.
Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczności i efektywności.
W książce krok po kroku przystępnie opisano proces przygotowania i opracowania biznesplanu. Autor wyjaśnia podstawowe zasady dotyczące planowania w biznesie; pokazuje techniki szybkiego i zręcznego przygotowania planu bez względu na to, czego on ma dotyczyć; omawia najefektywniejsze sposoby prezentacji planu; przedstawia metody wdrożenia planu i jego realizacji.
Książka jest przeznaczona zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych przedsiębiorców i menedżerów oraz studentów zarządzania.
W monografii zaprezentowano wyniki badań dotyczących wpływu wymiarów kulturowych polskich organizacji na proces doskonalenia zarządzania jakością. Wychodząc od klasycznych typologii wymiarów kulturowych określono determinanty kulturowe doskonalenia zarządzania jakością oraz projakościowego przywództwa. W wyniku przeprowadzonych badań dokonano autorskiej typologii kultur organizacyjnych na:
- kulturę projakościową (kulturę sukcesu),
- kulturę unikania,
- kulturę konserwatywną (kulturę sztywną),
- kulturę wymuszonych zmian.
Książka stanowi interesującą pozycję dla osób zajmujących się zarządzaniem jakością oraz kulturą organizacyjną. Może służyć jako podstawowy podręcznik w zakresie przedmiotu kultura organizacyjna w zarządzaniu jakością. Może być wykorzystana jako literatura pomocnicza w zakresie nauczania takich przedmiotów, jak: zarządzanie jakością, systemy zarządzania jakością, kultura organizacyjna, zarządzanie itp. Zaprezentowane wyniki badań mogą być wykorzystywane przez menedżerów zajmujących się zarządzaniem jakością, dając rekomendacje dotyczące takiego kształtowania kultury organizacyjnej i przywództwa, aby łatwiej można było doskonalić zarządzanie jakością.
Książka przedstawia, jak skutecznie porozumiewać się, zwiększać satysfakcję z pracy, efektywnie włączyć się w wykonywanie celu grupowego i unikać błędnej interpretacji otaczającego środowiska czyli jak zostać doskonałym liderem, menedżerem lub pracownikiem.
Pozycja prezentuje następujące zagadnienia:
zachowania organizacyjne,
czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ na człowieka w środowisku pracy,
percepcję człowieka w rozumieniu środowiska pracy,
wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnozę,
motywację w firmie,
istotę, przyczyny i etapy istnienia grupy,
kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy,
podejmowanie decyzji,
porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie,
koncepcję i działanie kierownika oraz przywódcy.
Przejmij stery – stwórz prawdziwą równowagę pomiędzy swoją pracą i życiem osobistym z pomocą Microsoft® Outlook®. Praktyczny poradnik autorstwa dwóch prawdziwych ekspertów przedstawia sprawdzony system zarządzania czasem pokazując, jak można gospodarować tym najcenniejszym zasobem, dzięki dostosowanym modyfikacjom programu Outlook. Wyostrz swoją uwagę, zwalcz przeszkody – i z pełnym przekonaniem kieruj swoim czasem.
Zdobądź umiejętności niezbędne do przejęcia kontroli nad swoim rozkładem dnia
• Zorganizuj pocztę elektroniczną w systematyczny sposób i utrzymuj porządek w skrzynce odbiorczej
• Zaplanuj czas dla produktywności – i broń go przed przerywaniem
• Wykorzystaj filtry programu Outlook do zarządzania zadaniami i projektami
• Zapewnij czas dla swojej rodziny i rozrywek – wspólnie planuj swoje życie zawodowe i prywatne
• Połącz siłę programu Outlook z Microsoft OneNote®, by rejestrować pomysły i określać cele
• Opanuj skuteczne techniki zarządzania czasem dzięki przykładom praktycznym
O autorach
Prof. dr Lothar Seiwert, CSP, jest wiodącym europejskim ekspertem w dziedzinie gospodarowania czasem. Za swą pracę otrzymał liczne nagrody i wyróżnienia, jest też autorem kilkunastu książek z tego zakresu i tematów pokrewnych.
Holger Woeltje jest specjalistą zajmującym się wykorzystaniem techniki do zarządzania czasem. Uczy profesjonalnych strategii zwiększania produktywności na podstawie przykładów z praktyki własnej i swoich klientów.
OSIĄGNIJ WYNIKI, NA KTÓRYCH CI ZALEŻY. SZYBKO!
Projekty są źródłem wymiernych korzyści i wartości dla przedsiębiorstwa. To ważne, aby realizować je terminowo i w ramach ustalonego budżetu, ale jeśli chcesz być skutecznym menedżerem projektów, musisz się skupiać na potrzebach firmy, a nie tylko na procesie realizacji przedsięwzięcia. Z książki Szybka droga do sukcesu. Zarządzanie projektami dowiesz się, jak wykorzystywać najlepsze narzędzia w celu zaspokajania najważniejszych potrzeb przedsiębiorstwa. Dzięki niej opanujesz kluczowe umiejętności, których będziesz potrzebował, aby osiągnąć doskonałość w zarządzaniu projektami i przyspieszyć rozwój własnej kariery.
Książka obejmuje:
Zarządzanie projektami w pigułce – zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, umożliwiający szybkie zapoznanie się z tematem.
Dziesięć najważniejszych narzędzi i technik służących rozwijaniu własnego stylu zarządzania projektami.
Porady dotyczące kierowania zespołem – dzięki którym określisz własny styl przywództwa i stworzysz dobry zespół.
Proste listy kontrolne ułatwiające wskazanie mocnych i słabych stron oraz możliwości twoich i twojego zespołu.
Wskazówki dotyczące przyspieszenia rozwoju twojej kariery – bez względu na to, czy dopiero debiutujesz na nowym stanowisku, czy starasz się wejść na szczyt.
Jeśli nie chcesz zostać z tyłu, już dziś wkrocz na drogę szybkiego rozwoju. Dodatkowe zasoby znajdziesz na stronie internetowej serii, pod adresem www.Fast-Track-Me.com.
WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ, BY PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘ
O AUTORACH
Patrick Harper-Smith jest jednym z założycieli i dyrektorów firmy doradczej Project Leaders International (PLI) Ltd., zajmującej się szkoleniem, doradztwem i wdrażaniem systemów komputerowych. Współpracuje z wieloma organizacjami na całym świecie – zarówno małymi, nowo otwartymi firmami, jak i potężnymi międzynarodowymi korporacjami. Był dyrektorem ds. szkoleń na Azję Pacyficzną w firmie American Express oraz dyrektorem zarządzającym w hongkońskim przedsiębiorstwie Jacques Borel Ltd. Mieszka w Surrey z żoną Helen i dwiema dorosłymi córkami.
Simon Derry także jest dyrektorem Project Leaders International (PLI) Ltd. Po ukończeniu Swansea University i pięcioletniej służbie w armii piastował różne stanowiska w brytyjskiej służbie zdrowia, firmie Psion i amerykańskiej firmie doradczej. Do grona jego obecnych klientów należą duże międzynarodowe firmy z sektora spożywczego. Mieszka z żoną Jill i dwójką małych dzieci w pobliżu miasteczka Marlow w hrabstwie Buckingham. Ukończył studia MBA w Henley Management College.
Książka powstała na bazie doświadczeń dydaktycznych wynikających z wieloletniego prowadzenia wykładów akademickich z przedmiotu "Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw" oraz przedmiotów pokrewnych. Jest to kompendium wiedzy teoretycznej niezbędnej studentom, słuchaczom studiów podyplomowych, doktorantom i praktykom gospodarczym do samodzielnego przeprowadzenia analiz oraz ocen działalności gospodarczej przedsiębiorstw.
Podnieś marketing szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe
Naucz się sprzedawać — i to dobrze — od najlepszych osób w biznesie
Brian Tracy jest współcześnie jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia dystrybucji jest rozwinięciem klasycznego skryptu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na serio pomysłu o karierze.
Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii dystrybucji”. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz dodatkowo a przy tym sprawdzone, najskuteczniejsze technologie sprzedaży i perswazji. Tracy zapewnia, że kiedy posiądziesz tę wiedzę i wprowadzisz ją w życie, „podwoisz, potroisz i poczworzysz swoją sprzedaż i dochód pieniężny w wiele miesięcy albo w kilka tygodni”.
W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i technologie dystrybucji, w tym warsztatowe „działania do przećwiczenia”. Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody sukcesu. Zwyczajnie zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z twoją sprzedażą.
O AUTORZE
Brian Tracy jest obecnie jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów z technik dystrybucji. Osobiście przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców globalnie. Z jego treningów korzystają Ci w właściwie każdej branży i osiągają dzięki temu znakomite rezultaty. Tracy napisał 36 książek i wyprodukował ponad 300 programów treningowych audio , a ponadto wideo. Prowadzi inspirujące warsztaty i seminaria w dziedzinach takich jak marketing, zarządzanie, przywództwo i osobista produktywność. Jego najgłośniejsze bestsellery to: Focal Point, Goals!, Create Your Own Future , a ponadto dodatkowo Million Dollar Habits.
OPINIE
„Ta książka da ludzie pomysły, metody, strategie i technologie, które natychmiast wprowadzisz w życie. Dzięki nim twoja sprzedaż wzrośnie bardziej, niż kiedykolwiek wcześniej mogłeś się spodziewać”.
Ta książka jest obietnicą prosperity, którą Brian Tracy, guru od sprzedaży, spełnia raz za razem. Dzięki słuchaniu jego koncepcji i wprowadzaniu ich w życie więcej handlowców stało się milionerami niż dzięki jakimkolwiek innym programom treningowym.
„Powinnaś rozumieć psychologię stojącą za procesem sprzedaży. To absolutnie konieczne, jeśli chcesz osiągnąć sukces, o jakim marzysz. Ta książka to twój klucz do umysłu nabywcy”.
— Tom Hopkins, autor książki How to Master the Art of Selling
„Dzięki tej książce stałem się handlowcem numer jeden w naszej firmie. Wystarczyło, że wprowadziłem w życie pomysły Briana Tracy. Gdziekolwiek, cokolwiek i kiedykolwiek sprzedajesz, pamiętaj, że przetestowane techniki Briana Tracy to pewna droga na szczyt”.
— Todd Duncan, autor bestsellera High Trust Selling
„Brian Tracy po mistrzowsku uczy, jak przekuć jego wiedzę handlową w twój sukces w sprzedaży!”
— Jeffrey Gitomer, autor książki Czerwona Książeczka Sprzedawcy. 12, pięć zasady genialnej dystrybucji
„Psychologia sprzedaży Briana Tracy powinna być lekturą obowiązkową! Każdy coś sprzedaje: produkt, usługę, filozofię, ideę i, co najbardziej istotne, siebie! Ta książka da wszyscy ludzie cenne narzędzia. Dzięki nim nauczysz się opanowywać kilka różnorakich sytuacji handlowych i potęgować własną kreatywność. To ponadczasowa lektura, a Brian Tracy to znakomity trener!”
— Terri L. Sjodin, autorka książki Sales Speak — The Nine Biggest Sales Presantation Mistakes and How to Avoid Them
„Brian Tracy robi to znowu! Ta książka jest wypełniona po brzegi poradami, jak kontrolować własną karierę. Tracy pisze wprost, nazywa rzeczy po imieniu i daje kobiety i mężczyźni dokładnie to, czego potrzebujesz!”
— Beverly Kave, założycielka i dyrektor zarządzająca znanej agencji rozwoju wymarzonej ścieżki zawodowej zawodowego Career Systems International, autorka książki Up Is Not the Only WaySpis treści
WPROWADZENIE
Zostań milionerem! Moja historia
ROZDZIAŁ 1. Psychologiczna gra sprzedaży
Jesteś ważny
Zasada 80/20 w sprzedaży
Twój program nadrzędny
Kluczowe obszary rezultatowe sprzedaży
Reaktywny rdzeń twojej koncepcji siebie
Bariery na drodze do skutecznej sprzedaży
Pięć spotkań do zamknięcia
Podnoś swoją samoocenę i dochody
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 2. Wyznacz i osiągnij wszystkie swoje cele w sprzedaży
Twój roczny cel dochodu
Twój roczny cel sprzedaży
Wyznacz klarowne cele działań
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 3. Dlaczego ludzie kupują?
Motywacja podstawowa
Rozpoznawanie potrzeb
Odwoływanie się do potrzeb klienta
Decyzje zakupowe są emocjonalne
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 4. Kreatywna sprzedaż
Dąż do doskonałości w poszukiwaniu potencjalnych klientów
Cztery klucze sprzedaży strategicznej
Gruntownie przeanalizuj rynek
Najlepsza reklama
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 5. Umawiać więcej spotkań
Proces poszukiwania potencjalnych klientów
Bądź skuteczniejszy w poszukiwaniu potencjalnych klientów przez telefon
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 6. Siła sugestii
Zadbaj o to, by twój ubiór pracował na twój sukces Prezentowanie produktu
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 7. Zamykanie sprzedaży
Typy osobowości kupujących
Sprzedawanie produktów materialnych i niematerialnych Zostań doskonałym słuchaczem
Metody prezentacji
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 8.10 sposobów na sukces w sprzedaży
Sukces jest przewidywalny
Twoja przyszłość jest nieograniczona
Działania do przećwiczenia
Jak szybko osiągnąć oczekiwane wyniki marketingowe?
W marketingu chodzi przede wszystkim o relacje – relacje z klientami, z marką, z mediami oraz ze współpracownikami. Spośród wszystkich tych relacji największe znaczenie ma nadal relacja z klientem. Prawdziwy sukces marketingowy wykracza poza sam produkt i polega na kształtowaniu więzi łączących klienta z firmą. Osiągnięcie tego celu wymaga spójności między zaangażowaniem ludzi, procesami i obietnicami składanymi przez firmę.
Z książki Marketing. Szybka droga do sukcesu dowiesz się, jakie umiejętności powinieneś doskonalić, aby osiągać znakomite wyniki marketingowe i przyspieszyć rozwój własnej kariery. Książka obejmuje:
Marketing w pigułce – zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, umożliwiający szybkie zapoznanie się z tematem
Dziesięć najważniejszych narzędzi i technik służących rozwijaniu własnego stylu w marketingu
Porady dotyczące kierowania zespołem – dzięki którym określisz własny styl przywództwa i stworzysz dobry zespół
Proste listy kontrolne ułatwiające wskazanie mocnych i słabych stron oraz możliwości twoich i twojego zespołu
Wskazówki dotyczące przyspieszenia rozwoju twojej kariery – bez względu na to, czy dopiero debiutujesz na nowym stanowisku, czy starasz się wejść szczyt
Jeśli nie chcesz zostać z tyłu – już dziś wkrocz na ścieżkę szybkiego rozwoju. Dodatkowe zasoby znajdziesz na stronie internetowej serii, pod adresem www.Fast-Track-Me.com.
WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ, BY PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘ
Książki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka jest podzielona na cztery główne części:
Świadomość – diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla jego poprawy
Sprawność biznesowa – narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły
Rozwój kariery – działania, które należy podjąć już teraz, aby nie dać się nikomu wyprzedzić
Przybornik dyrektora – wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nim
W książkach z serii Szybka droga do sukcesu znajdziesz:
Pierwszą dziesiątkę „Szybkiej drogi” – czyli podsumowanie najważniejszych informacji
Szybkie wskazówki i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Studia przypadków
Praktyczny przewodnik rozwoju kariery – zawierający zarys celów do zrealizowania w ciągu pierwszych 10 tygodni na nowym stanowisku
Głos eksperta – opinie najlepszych ekspertów od omawianych zagadnień
www.Fast-Track-Me.com to interaktywna strona internetowa, stanowiąca doskonałe uzupełnienie książek z tej serii. Zaloguj się już dziś, żeby od razu znaleźć się na szybkiej drodze do sukcesu!
O AUTORZE
Chris Ritchie zajmuje się marketingiem od prawie dwudziestu pięciu lat. W tym czasie zdobywał doświadczenia związane z pełnieniem wielu różnych funkcji sprzedażowych i marketingowych, zajmował się niemal wszystkimi aspektami marketingu. Chociaż znaczną część swoich doświadczeń zgromadził w branży technologicznej, pracował również w wielu innych sektorach – zajmował się marketingiem sportowym, pracował w sektorze publicznym, a także w branżach usług finansowych i profesjonalnych (w tym szkoleń i konsultingu w dziedzinie zarządzania) oraz w branży spożywczej i w sektorze produkcyjnym.
Chris ma za sobą wiele lat korporacyjnego życia, a obecnie pełni funkcję dyrektora dwóch firm marketingowych koncentrujących się na generowaniu przychodu dla swoich klientów i wzmacnianiu relacji w ich imieniu. Sine Qua Non International specjalizuje się w marketingu doświadczeń, w szczególności zaś w działalności sponsorskiej i sportowej, natomiast Collumbell Communications oferuje usługi marketingowe firmom z sektora technologicznego. Obie firmy dysponują kompetencjami w obszarze opracowywania i realizacji przedsięwzięć z zakresu marketingu, PR, a także różnego rodzaju wydarzeń i imprez. Do grona ich klientów zaliczają się SanDisk, Hitachi, Accenture, Imation, Avaya, Nokia, Ducati, Dorna, Attenda, SmartTrust, AOMi oraz Sun Microsystems.
Chris uzyskał (z wyróżnieniem) tytuł BSc na University College of Wales w Aberystwyth w 1984 roku, a następnie tytuł MBA na University of Warwick w 1995 roku.
Cała władza w ręce ludzi!
Pociąganie za sznureczki, kontrolowanie sytuacji, delikatne naciski i silne sugestie - opanowanie umiejętności manipulowania ludźmi daje prawdziwą satysfakcję i (co ważniejsze!) władzę. Przyjemnie jest mieć świadomość, że inni tańczą tak, jak im zagrasz. Kiedy jednak dowiadujesz się, że sam wykonujesz piruety do cudzej melodii, przestaje być tak zabawnie. Chcesz się śmiać ostatni?
Codziennie ktoś próbuje nami manipulować. Niestety, robią to nie tylko zawodowi oszuści, ale również poczciwi bankierzy, jaśniejący z ekranów telewizorów politycy, Twój szef, a co gorsza, również Twoja najbliższa rodzina. Jeśli masz dość bycia bezwolną marionetką w cudzych rękach, odsłonimy przed Tobą wszelkie nikczemne gry, jakich ofiarą możesz paść. Uczulimy Cię na psychologiczne chwyty poniżej pasa, zawoalowane kłamstwa i dziesiątki innych kombinacji.
Naucz się śledzić i demaskować techniki zwodzące:
zmiany zachowania i specyficzną mowę ciała;
próby stosowania zasłon dymnych i ukrywania prawdy;
gładkie słówka, schematy językowe, cytaty i ukryte treści;
wykorzystywanie autorytetów, sympatii czy współczucia;
metody wpływania na Twoje poglądy i przekonania.
W dzisiejszym świecie polityki i biznesu, a także w życiu codziennym spory i dyskusje wygrywają nie ci, którzy mają rację, lecz ci, którzy za pomocą sprytnych sztuczek, a czasem nawet bezczelnych chwytów potrafią zapędzić przeciwnika w kozi róg.
Warto poznać techniki stosowane przez takich wytrawnych polemistów - niekoniecznie po to, by się na nich wzorować, lecz po to, by umieć bronić się przed zastawionymi na nas pułapkami.
Ta książka to współczesny podręcznik psychologii kariery
Użyj jej dla osiągnięcia korzyści własnych lub Twojego zespołu. Dowiedz się, jak:
wzbudzać w innych zapał do realizacji Twoich własnych pomysłów,
stwierdzić, które umiejętności rozwijać, aby stać się wpływową osobowością,
zadbać o osobistą przewagę konkurencyjną w kontaktach zawodowych,
podnieść swoją odporność psychiczną w środowisku pracy,
kontrolować gniew i budować pewność siebie,
sprawdzić, czy robisz to, do czego masz talent,
ocenić, czy da się szybko nadrobić zaległości w zakresie miękkich kompetencji.
Na płycie DVD zamieszczono fragmenty szkolenia oraz sesji coachingu prowadzonej przez Pawła Smółkę.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?