W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Książka powstała na bazie doświadczeń dydaktycznych wynikających z wieloletniego prowadzenia wykładów akademickich z przedmiotu "Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw" oraz przedmiotów pokrewnych. Jest to kompendium wiedzy teoretycznej niezbędnej studentom, słuchaczom studiów podyplomowych, doktorantom i praktykom gospodarczym do samodzielnego przeprowadzenia analiz oraz ocen działalności gospodarczej przedsiębiorstw.
Podnieś marketing szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe
Naucz się sprzedawać — i to dobrze — od najlepszych osób w biznesie
Brian Tracy jest współcześnie jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia dystrybucji jest rozwinięciem klasycznego skryptu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na serio pomysłu o karierze.
Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii dystrybucji”. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz dodatkowo a przy tym sprawdzone, najskuteczniejsze technologie sprzedaży i perswazji. Tracy zapewnia, że kiedy posiądziesz tę wiedzę i wprowadzisz ją w życie, „podwoisz, potroisz i poczworzysz swoją sprzedaż i dochód pieniężny w wiele miesięcy albo w kilka tygodni”.
W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i technologie dystrybucji, w tym warsztatowe „działania do przećwiczenia”. Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody sukcesu. Zwyczajnie zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z twoją sprzedażą.
O AUTORZE
Brian Tracy jest obecnie jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów z technik dystrybucji. Osobiście przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców globalnie. Z jego treningów korzystają Ci w właściwie każdej branży i osiągają dzięki temu znakomite rezultaty. Tracy napisał 36 książek i wyprodukował ponad 300 programów treningowych audio , a ponadto wideo. Prowadzi inspirujące warsztaty i seminaria w dziedzinach takich jak marketing, zarządzanie, przywództwo i osobista produktywność. Jego najgłośniejsze bestsellery to: Focal Point, Goals!, Create Your Own Future , a ponadto dodatkowo Million Dollar Habits.
OPINIE
„Ta książka da ludzie pomysły, metody, strategie i technologie, które natychmiast wprowadzisz w życie. Dzięki nim twoja sprzedaż wzrośnie bardziej, niż kiedykolwiek wcześniej mogłeś się spodziewać”.
Ta książka jest obietnicą prosperity, którą Brian Tracy, guru od sprzedaży, spełnia raz za razem. Dzięki słuchaniu jego koncepcji i wprowadzaniu ich w życie więcej handlowców stało się milionerami niż dzięki jakimkolwiek innym programom treningowym.
„Powinnaś rozumieć psychologię stojącą za procesem sprzedaży. To absolutnie konieczne, jeśli chcesz osiągnąć sukces, o jakim marzysz. Ta książka to twój klucz do umysłu nabywcy”.
— Tom Hopkins, autor książki How to Master the Art of Selling
„Dzięki tej książce stałem się handlowcem numer jeden w naszej firmie. Wystarczyło, że wprowadziłem w życie pomysły Briana Tracy. Gdziekolwiek, cokolwiek i kiedykolwiek sprzedajesz, pamiętaj, że przetestowane techniki Briana Tracy to pewna droga na szczyt”.
— Todd Duncan, autor bestsellera High Trust Selling
„Brian Tracy po mistrzowsku uczy, jak przekuć jego wiedzę handlową w twój sukces w sprzedaży!”
— Jeffrey Gitomer, autor książki Czerwona Książeczka Sprzedawcy. 12, pięć zasady genialnej dystrybucji
„Psychologia sprzedaży Briana Tracy powinna być lekturą obowiązkową! Każdy coś sprzedaje: produkt, usługę, filozofię, ideę i, co najbardziej istotne, siebie! Ta książka da wszyscy ludzie cenne narzędzia. Dzięki nim nauczysz się opanowywać kilka różnorakich sytuacji handlowych i potęgować własną kreatywność. To ponadczasowa lektura, a Brian Tracy to znakomity trener!”
— Terri L. Sjodin, autorka książki Sales Speak — The Nine Biggest Sales Presantation Mistakes and How to Avoid Them
„Brian Tracy robi to znowu! Ta książka jest wypełniona po brzegi poradami, jak kontrolować własną karierę. Tracy pisze wprost, nazywa rzeczy po imieniu i daje kobiety i mężczyźni dokładnie to, czego potrzebujesz!”
— Beverly Kave, założycielka i dyrektor zarządzająca znanej agencji rozwoju wymarzonej ścieżki zawodowej zawodowego Career Systems International, autorka książki Up Is Not the Only WaySpis treści
WPROWADZENIE
Zostań milionerem! Moja historia
ROZDZIAŁ 1. Psychologiczna gra sprzedaży
Jesteś ważny
Zasada 80/20 w sprzedaży
Twój program nadrzędny
Kluczowe obszary rezultatowe sprzedaży
Reaktywny rdzeń twojej koncepcji siebie
Bariery na drodze do skutecznej sprzedaży
Pięć spotkań do zamknięcia
Podnoś swoją samoocenę i dochody
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 2. Wyznacz i osiągnij wszystkie swoje cele w sprzedaży
Twój roczny cel dochodu
Twój roczny cel sprzedaży
Wyznacz klarowne cele działań
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 3. Dlaczego ludzie kupują?
Motywacja podstawowa
Rozpoznawanie potrzeb
Odwoływanie się do potrzeb klienta
Decyzje zakupowe są emocjonalne
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 4. Kreatywna sprzedaż
Dąż do doskonałości w poszukiwaniu potencjalnych klientów
Cztery klucze sprzedaży strategicznej
Gruntownie przeanalizuj rynek
Najlepsza reklama
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 5. Umawiać więcej spotkań
Proces poszukiwania potencjalnych klientów
Bądź skuteczniejszy w poszukiwaniu potencjalnych klientów przez telefon
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 6. Siła sugestii
Zadbaj o to, by twój ubiór pracował na twój sukces Prezentowanie produktu
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 7. Zamykanie sprzedaży
Typy osobowości kupujących
Sprzedawanie produktów materialnych i niematerialnych Zostań doskonałym słuchaczem
Metody prezentacji
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 8.10 sposobów na sukces w sprzedaży
Sukces jest przewidywalny
Twoja przyszłość jest nieograniczona
Działania do przećwiczenia
Jak szybko osiągnąć oczekiwane wyniki marketingowe?
W marketingu chodzi przede wszystkim o relacje – relacje z klientami, z marką, z mediami oraz ze współpracownikami. Spośród wszystkich tych relacji największe znaczenie ma nadal relacja z klientem. Prawdziwy sukces marketingowy wykracza poza sam produkt i polega na kształtowaniu więzi łączących klienta z firmą. Osiągnięcie tego celu wymaga spójności między zaangażowaniem ludzi, procesami i obietnicami składanymi przez firmę.
Z książki Marketing. Szybka droga do sukcesu dowiesz się, jakie umiejętności powinieneś doskonalić, aby osiągać znakomite wyniki marketingowe i przyspieszyć rozwój własnej kariery. Książka obejmuje:
Marketing w pigułce – zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, umożliwiający szybkie zapoznanie się z tematem
Dziesięć najważniejszych narzędzi i technik służących rozwijaniu własnego stylu w marketingu
Porady dotyczące kierowania zespołem – dzięki którym określisz własny styl przywództwa i stworzysz dobry zespół
Proste listy kontrolne ułatwiające wskazanie mocnych i słabych stron oraz możliwości twoich i twojego zespołu
Wskazówki dotyczące przyspieszenia rozwoju twojej kariery – bez względu na to, czy dopiero debiutujesz na nowym stanowisku, czy starasz się wejść szczyt
Jeśli nie chcesz zostać z tyłu – już dziś wkrocz na ścieżkę szybkiego rozwoju. Dodatkowe zasoby znajdziesz na stronie internetowej serii, pod adresem www.Fast-Track-Me.com.
WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ, BY PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘ
Książki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka jest podzielona na cztery główne części:
Świadomość – diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla jego poprawy
Sprawność biznesowa – narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły
Rozwój kariery – działania, które należy podjąć już teraz, aby nie dać się nikomu wyprzedzić
Przybornik dyrektora – wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nim
W książkach z serii Szybka droga do sukcesu znajdziesz:
Pierwszą dziesiątkę „Szybkiej drogi” – czyli podsumowanie najważniejszych informacji
Szybkie wskazówki i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Studia przypadków
Praktyczny przewodnik rozwoju kariery – zawierający zarys celów do zrealizowania w ciągu pierwszych 10 tygodni na nowym stanowisku
Głos eksperta – opinie najlepszych ekspertów od omawianych zagadnień
www.Fast-Track-Me.com to interaktywna strona internetowa, stanowiąca doskonałe uzupełnienie książek z tej serii. Zaloguj się już dziś, żeby od razu znaleźć się na szybkiej drodze do sukcesu!
O AUTORZE
Chris Ritchie zajmuje się marketingiem od prawie dwudziestu pięciu lat. W tym czasie zdobywał doświadczenia związane z pełnieniem wielu różnych funkcji sprzedażowych i marketingowych, zajmował się niemal wszystkimi aspektami marketingu. Chociaż znaczną część swoich doświadczeń zgromadził w branży technologicznej, pracował również w wielu innych sektorach – zajmował się marketingiem sportowym, pracował w sektorze publicznym, a także w branżach usług finansowych i profesjonalnych (w tym szkoleń i konsultingu w dziedzinie zarządzania) oraz w branży spożywczej i w sektorze produkcyjnym.
Chris ma za sobą wiele lat korporacyjnego życia, a obecnie pełni funkcję dyrektora dwóch firm marketingowych koncentrujących się na generowaniu przychodu dla swoich klientów i wzmacnianiu relacji w ich imieniu. Sine Qua Non International specjalizuje się w marketingu doświadczeń, w szczególności zaś w działalności sponsorskiej i sportowej, natomiast Collumbell Communications oferuje usługi marketingowe firmom z sektora technologicznego. Obie firmy dysponują kompetencjami w obszarze opracowywania i realizacji przedsięwzięć z zakresu marketingu, PR, a także różnego rodzaju wydarzeń i imprez. Do grona ich klientów zaliczają się SanDisk, Hitachi, Accenture, Imation, Avaya, Nokia, Ducati, Dorna, Attenda, SmartTrust, AOMi oraz Sun Microsystems.
Chris uzyskał (z wyróżnieniem) tytuł BSc na University College of Wales w Aberystwyth w 1984 roku, a następnie tytuł MBA na University of Warwick w 1995 roku.
Cała władza w ręce ludzi!
Pociąganie za sznureczki, kontrolowanie sytuacji, delikatne naciski i silne sugestie - opanowanie umiejętności manipulowania ludźmi daje prawdziwą satysfakcję i (co ważniejsze!) władzę. Przyjemnie jest mieć świadomość, że inni tańczą tak, jak im zagrasz. Kiedy jednak dowiadujesz się, że sam wykonujesz piruety do cudzej melodii, przestaje być tak zabawnie. Chcesz się śmiać ostatni?
Codziennie ktoś próbuje nami manipulować. Niestety, robią to nie tylko zawodowi oszuści, ale również poczciwi bankierzy, jaśniejący z ekranów telewizorów politycy, Twój szef, a co gorsza, również Twoja najbliższa rodzina. Jeśli masz dość bycia bezwolną marionetką w cudzych rękach, odsłonimy przed Tobą wszelkie nikczemne gry, jakich ofiarą możesz paść. Uczulimy Cię na psychologiczne chwyty poniżej pasa, zawoalowane kłamstwa i dziesiątki innych kombinacji.
Naucz się śledzić i demaskować techniki zwodzące:
zmiany zachowania i specyficzną mowę ciała;
próby stosowania zasłon dymnych i ukrywania prawdy;
gładkie słówka, schematy językowe, cytaty i ukryte treści;
wykorzystywanie autorytetów, sympatii czy współczucia;
metody wpływania na Twoje poglądy i przekonania.
W dzisiejszym świecie polityki i biznesu, a także w życiu codziennym spory i dyskusje wygrywają nie ci, którzy mają rację, lecz ci, którzy za pomocą sprytnych sztuczek, a czasem nawet bezczelnych chwytów potrafią zapędzić przeciwnika w kozi róg.
Warto poznać techniki stosowane przez takich wytrawnych polemistów - niekoniecznie po to, by się na nich wzorować, lecz po to, by umieć bronić się przed zastawionymi na nas pułapkami.
Ta książka to współczesny podręcznik psychologii kariery
Użyj jej dla osiągnięcia korzyści własnych lub Twojego zespołu. Dowiedz się, jak:
wzbudzać w innych zapał do realizacji Twoich własnych pomysłów,
stwierdzić, które umiejętności rozwijać, aby stać się wpływową osobowością,
zadbać o osobistą przewagę konkurencyjną w kontaktach zawodowych,
podnieść swoją odporność psychiczną w środowisku pracy,
kontrolować gniew i budować pewność siebie,
sprawdzić, czy robisz to, do czego masz talent,
ocenić, czy da się szybko nadrobić zaległości w zakresie miękkich kompetencji.
Na płycie DVD zamieszczono fragmenty szkolenia oraz sesji coachingu prowadzonej przez Pawła Smółkę.
Publikacja Sukces i autonomia w zarządzaniu organizacją szkolną przedstawia organizację szkolną w kontekście procesów zwiększonej autonomii. Opracowanie wzbogaca naukę o zarządzaniu oświatą o koncepcje wynikające z teorii zarządzania organizacją. Za ważną determinantę sukcesu uznano kompetencje dyrektora szkoły i dlatego poddano je szczegółowej analizie. Przedstawione w pracy wnioski z badań własnych autora dotyczą stylów kierowania organizacją szkolną, gospodarowania czasem przez dyrektora szkoły, delegowania uprawnień, modelu kształcenia dyrektorów szkół oraz profilu kompetencyjnego dyrektora szkoły.
Książka jest poświęcona zagadnieniu zarządzania ryzykiem operacyjnym, związanym z funkcjonowaniem każdej organizacji. Znaczenie tej kategorii ryzyka ostatnio istotnie wzrosło w związku z licznymi bankructwami instytucji i przedsiębiorstw towarzyszącymi obecnemu kryzysowi. W książce autor przedstawia koncepcję nowej klasy instrumentów pochodnych, która pozwoli z jednej strony na zabezpieczanie się przed ryzykiem operacyjnym, a z drugiej – na spekulację na tym ryzyku, czyli w praktyce zmieni obecny status tej kategorii ryzyka z ryzyka „czystego” (na którym można tylko tracić mniej lub więcej) na „spekulacyjne” (na którym można zarówno tracić, jak i zyskiwać).
Opracowanie pozwala spojrzeć na ryzyko operacyjne z innej strony, ukazując jego pozytywną perspektywę. Instrumenty pochodne ryzyka operacyjnego (IPRO – nazwa została zaproponowana przez autora książki), umożliwią zabezpieczenie się przed dowolnym czynnikiem ryzyka, co obecnie jest niemożliwe.
Publikacja jest skierowana do osób zarządzających ryzykiem (nie tylko operacyjnym), a także audytorów i konsultantów, naukowców i badaczy zajmujących się zagadnieniem zarządzania ryzykiem oraz studentów i doktorantów na kierunkach ekonomicznych i finansowych.
Dr Jacek Orzeł – doktor nauk ekonomicznych, menedżer ryzyka, główny specjalista w Departamencie Zarządzania Strategicznego NBP.
Autorzy prezentowanej książki dokonali uporządkowania i wzbogacenia wiedzy dotyczącej (typów) lojalności pracownika i jej uwarunkowań, motywów oraz mechanizmów wewnętrznych, a także metod jej pomiaru w oparciu o analizę stopnia przydatności wiedzy z zakresu lojalności konsumenckiej. W książce omówiono ekonomiczno-prawne, a także psychologiczne i społeczno-kulturowe korelaty lojalności pracowniczej, a także jej powiązania z pracoholizmem oraz percepcją czasu przez pracobiorców. Autorzy opisali sposoby diagnozy typów lojalności, formułowania strategii lojalności pracowniczej oraz przekładania jej na operacyjny szczebel zarządzania.
Przesłaniem książki jest określenie stereotypów kulturowych utrudniających przystosowanie do warunków epoki cywilizacji informacyjnej zarówno w życiu społecznym, jak i w organizacji. Główną wadą tych stereotypów jest pobudzanie agresji w stosunkach społecznych, której rozmaite przejawy deformują funkcjonowanie demokracji liberalnej i organizacji sieciowych. Przeciwdziałanie tym negatywnym zjawiskom polega na upowszechnianiu wzorów kultury liberalnej. W książce przedstawiono argumenty przemawiające za wypieraniem kultur restrykcyjnych przez kultury liberalne.
W niniejszej publikacji przedstawione są wybrane zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu, a mianowicie:
opisywanie określonych zjawisk gospodarczych;
badanie struktury wewnętrznej określonych zjawisk czy podmiotów gospodarczych, w tym przy wykorzystaniu analizy mnożnikowej i symulacyjnej;
przewidywanie wartości określonych zmiennych ekonomicznych przy wykorzystaniu statystycznych, ekonometrycznych i ekspertologicznych metod prognozowania oraz analizy symulacyjnej;
sterowanie optymalne określonymi układami.
Agroturystyka w wielofunkcyjnym rozwoju obszarów wiejskich jest nie tylko jedną z form przedsiębiorczości pozarolniczej na wsi, lecz także częścią działań agrobiznesu. Wykorzystując rentę (korzyści) dobrostanu wiejskiego środowiska przyrodniczego, agroturystyka stanowi dodatkowe, pozarolnicze źródło dochodu, zwłaszcza dla małych gospodarstw rolnych.
W książce pokazano agroturystykę we wszystkich wymiarach badań naukowych, począwszy od makroskali (np. globalizacja a agroturystyka, funkcjonowanie agroturystyki w wybranych krajach Unii Europejskiej, ekonomiczno-społeczne uwarunkowania jej rozwoju w Polsce), przez mezoskalę (np. rola przestrzeni krajobrazowo-przyrodniczo-kulturowej w agroturystyce), aż do mikroskali (np. produkty agroturystyczne i ich promocja, zarządzanie gospodarstwem agroturystycznym). Potencjał agroturystyczny obszarów wiejskich w Polsce, zarówno strukturalny, jak i funkcjonalny, stanowi znaczącą bazę i obiecującą perspektywę jej rozwoju.
?Prawdziwa? agroturystyka rozwija się w Polsce od kilkunastu lat. Od samego początku prowadzone są także z tego zakresu badania. Jednak do tej pory nie ukazała się na polskim rynku wydawniczym tak obszerna monografia na ten temat i to na dodatek wykonana przez jednego autora. Można stwierdzić, że jest to prawie kompletne kompendium wiedzy związanej z tym sektorem turystyki (...). Ważnym osiągnięciem tej pracy jest także pokazanie istotnych problemów współczesnej polskiej wsi, które zmuszają rolników do zwiększonej aktywności na rzecz modnego na świecie, wielofunkcyjnego rozwoju obszarów wiejskich.
Prof. dr hab. Aleksander Szwichtenberg
Instytut Ekonomii i Zarządzania Politechnika Koszalińska
Publikacja przygotowana przez prof. Jana Sikorę jest cennym źródłem informacji dla naukowców i praktyków zajmujących się przedsiębiorczością pozarolniczą, w tym agroturystyką. Stanowi interesującą propozycję dla osób pracujących w biznesie turystycznym, organizujących pracę w firmach turystycznych, rolników planujących uruchomienie czy też prowadzących działalność agroturystyczną, doradców ośrodków doradztwa rolniczego i przedstawicieli stowarzyszeń agroturystycznych oraz studentów studiujących na takich kierunkach, jak: turystyka i rekreacja czy zarządzanie turystyką, którzy w przyszłości będą menedżerami pełniącymi funkcje kierownicze.
Prof. dr hab. Krystyna Krzyżanowska
Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie
Czy twoja firma jest władna odnieść sukces?
Wiesz, że to się dzieje w twoim przedsiębiorstwie – twoi ludzie, dzięki taniej, powszechnie dostępnej technologii, swobodnie porozumiewają się z klientami i opracowują nowe, innowacyjne rozwiązania. Tylko kim są ci pomysłowi twórcy rozwiązujący problemy? Jak można nimi pokierować? Jak ty możesz stać się jednym z nich?
Nazywamy takich ludzi herosami: przedsiębiorczymi pracownikami z szerokimi uprawnieniami (Highly Empowered and Resourceful Operatives). Potrzebujesz herosów, ponieważ w erze Twittera, iPhone’a, Facebooka, YouTube’a i nieustannie rosnącej fali informacji w sieci klienci przychodzą do ciebie uzbrojeni w większą ilość danych i mają większy do nich dostęp niż kiedykolwiek i pod tym względem często prześcigają niektórych pracowników.
W sercu przedsiębiorstwa wspomaganego przez herosów zostaje zawarta nowa umowa między pracownikami, menedżerami spółki i działem IT: herosi tworzą nowe rozwiązania, aby zaspokoić potrzeby klientów, zarząd określa jasne zasady przy jednoczesnym zachęcaniu do eksperymentów, a informatycy wspierają i zabezpieczają nowe rozwiązania biznesowe.
Autorzy Korporacyjnych herosów czerpali z zasobów wiedzy Forrester Research i przedstawili w tej książce ogromną ilość narzędzi biznesowych, informacji i wskazówek potrzebnych do tego, aby wyprzedzać konkurentów o kilka kroków. Oferują na przykład:
statystyczną analizę 16% klientów, którzy w 80% oddziałują na odbiorców w sieci;
katalog herosów: listę branż i instytucji, które dysponują największą i najmniejszą ilością herosów;
nowy plan działania dla działu IT traktowanego jak kluczowy partner w nadaniu uprawnień technologicznych wszystkim pracownikom firmy;
dziesiątki opisów przypadków i przykładów spółek z wielu branż, od handlu detalicznego po usługi biznesowe.
Dzięki arsenałowi cennych nowych technologii twoi pracownicy już przekształcają sposób, w jaki prowadzisz działalność. Możesz pokierować ludźmi albo ich powstrzymać – wybór należy do ciebie. Korporacyjni herosi pomogą ci podjąć właściwą decyzję.
O AUTORACH
JOSH BERNOFF jest współautorem bestsellera magazynu „BusinessWeek”, Marketing technologii społecznych. Groundswell, czyli jak wykorzystać Web 2.0 w twojej firmie, „książki wszechczasów na temat marketingu i mediów” wedle „Advertising Age”. Jest starszym wiceprezesem działu Idea Development w spółce Forrester Research.
TED SCHADLER jest wiceprezesem i głównym analitykiem w IT Research Group w spółce Forrester. Od ponad trzynastu lat pracuje nad przełomowymi technologiami i bada, jak osoby decyzyjne wyższego szczebla powinny je wykorzystywać.
Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym, kierowniczym, operacyjnym i edukacyjnym. W publikacji uznano słusznie, iż public relations powinno się traktować jako samodzielną dziedzinę, niezależną od marketingu. W PR trzeba tyle samo mówić i pisać co słuchać, gdyż istotą tej działalności jest sztuka prowadzenia dialogu z otoczeniem, dialogu prowadzonego wszystkimi dostępnymi narzędziami i środkami.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
"Na rynku wydawniczym wprawdzie są opracowania z tego zakresu, ale nie ma zwartej monografii ujmującej plan zagospodarowania przestrzennego województwa, jako instrument zarządzania rozwojem regionalnym. Żadne z nich nie jest tak kompleksowe, jak przedstawiona do recenzji książka."
z recenzji prof. dr hab. Barbary Kryk
Książka "Plan zagospodarowania przestrzennego województwa jako instrument zarządzania rozwojem regionalnym" zawiera informacje i wskazówki:
- jak prowadzić zgodną z wytycznymi rozwoju regionalnego politykę przestrzenną w skali gminy i województwa,
- jak planować proces inwestycji drogowych w zgodzie z gospodarką przestrzenną,
- jakie występują główne problemy ? również dla indywidualnych właścicieli nieruchomości związane z planowaniem procesu inwestycyjnego w zakresie dróg krajowych,
- w jaki sposób możliwa jest modyfikacja i polepszenie dotychczasowego stanu rzeczy.
Aktualne ujęcie problemu, zgodne ze wszystkimi wytycznymi do norm PN-EN!
Budowa dróg o utwardzonej nawierzchni asfaltowej powinna być realizowana zgodnie z projektem organizacji robót, aby mogły spełnić stawiane im dziś wysokie wymagania techniczne, ekonomiczne i społeczne. Liniowy charakter robót drogowych wiąże się z ich prowadzeniem na długim odcinku, ze znacznym udziałem robót przygotowawczych oraz robót ziemnych. Często, ze względu na zmienne warunki gruntowe, zwiększa się także zakres planowanych robót, w którym należy uwzględnić skomplikowany transport materiałów, technologię robót oraz zorganizowanie różnych, odpowiednich do tych warunków rodzajów maszyn.
Podręcznik obejmuje całość zagadnień związanych z organizacją budowy drogowych nawierzchni asfaltowych, w tym:
charakterystykę drogi jako dzieła inżynierskiego,
zasady projektowania konstrukcji asfaltowych nawierzchni drogowych,
wiadomości o mechanizacji robót drogowych,
technologię i organizację robót ziemnych,
technologię wykonywania podbudów nawierzchni asfaltowych,
technologie budowy samej nawierzchni,
problemy dotyczące jej utrzymania.
Ostatni rozdział dotyczy kosztorysowania projektów inwestycji i kosztorysowania robót.
Książka przeznaczona dla studentów kierunku budownictwo specjalności drogowej i studentów kierunku transport, będzie również przydatna dla inżynierów praktyków chcących pogłębić swoją wiedzę.
Lista Twoich priorytetów: zapał, pogoda ducha, uczciwość, zaradność, altruizm, odwaga, stanowczość, sugestywność, chęć współpracy i wsparcia.
Sztuka bycia przywódcą.
Zostać Napoleonem... Churchillem... wybitnym przywódcą XXI wieku... a może po prostu liderem swojej firmy? Uważasz, że znakomicie odnajdziesz się na stanowisku menedżerskim? Zastanawiasz się, czy masz do tego odpowiednie kwalifikacje albo predyspozycje? Mało kto rodzi się przywódcą. Większość tych wielkich ludzi, do grona których właśnie aspirujesz, długo zdobywała szlify w terenie albo rozwijała w sobie niezwykłe umiejętności upartą, samodzielną pracą. Kierowanie ludźmi to odpowiedzialne zadanie. Wymaga ono solidnego zaplecza wiedzy. Wykształć w sobie wszelkie umiejętności wybitnego lidera. Staraj się pracować nad swoimi mocnymi stronami i minimalizować słabości. Naucz się nakłaniać innych do współpracy i wsłuchaj się w to, co mówią ludzie. Szanuj interesy innych i traktuj je jak swoje! Dowiedz się także, jak unikać czyhających na Ciebie pułapek i stawiać czoła przeciwnościom losu. Zdobądź szacunek otoczenia i służ innym swoim autorytetem.
Przywództwo to nie hobby ani zawód - tak naprawdę to sposób życia.
Jak uwolnić się z pułapki uprzedzeń
Jak nieustannie wykorzystywać wrodzone zdolności?
Od czasu pierwszego amerykańskiego wydania w roku 2000 Przywództwo i oszukiwanie samego siebie jest fenomenem, o którym mówią wszyscy. Z roku na rok sprzedaż rośnie, a książka cieszy się niesłabnącą popularnością – została wydana w ponad dwudziestu językach.
Poprzez opowieść o człowieku stawiającym czoło wyzwaniom w życiu zawodowym i rodzinnym – którą każdy może odnieść do siebie – autorzy pokazują, jak sami czynimy siebie ślepymi na prawdziwe motywy oraz nieświadomie sabotujemy skuteczność własnych dążeń do sukcesu i szczęścia.
Zawarta w niniejszym, poprawionym wydaniu historia jest jeszcze bardziej fascynująca. Autorzy, wykorzystując obszerną korespondencję, jaką przez lata otrzymywali od swoich czytelników, wzbogacili książkę o nowy rozdział. Pokazują w nim, jak na wiele rozmaitych sposobów czytelnicy wykorzystywali Przywództwo i oszukiwanie samego siebie w doskonaleniu swojego życia oraz miejsca pracy – w dziedzinach takich jak:
- budowa zespołów,
- rozwiązywanie konfliktów,
- rozwój osobisty.
Przeczytaj tę niezwykłą książkę i odkryj to, czego nauczyły się już miliony – jak nieustannie wykorzystywać nasze wrodzone zdolności do wyraźnej poprawy osiąganych przez nas wyników i naszych relacji.
Czy to w pracy, czy w domu, oszukiwanie samego siebie zaciemnia prawdę o nas, wykrzywia nasze widzenie innych i sytuacji oraz ogranicza naszą zdolność do podejmowania mądrych i pożytecznych decyzji. Gdy oszukujemy samych siebie, nasze poczucie szczęścia i nasze przywództwo słabną z każdym naszym ruchem. – fragment książki
O AUTORZE
The Arbinger Institute pomaga organizacjom, rodzinom, osobom i społecznościom na całym świecie w radzeniu sobie z mało znanym, ale bardzo powszechnym problemem samooszukiwania się. Instytut, obejmujący swoją działalnością cały świat, prowadzony jest przez swoich założycieli: Jamesa Ferrella, Duane’a Boyce’a, Paula Smitha i Terry’ego Warnera. Jego siedziba znajduje się w Stanach Zjednoczonych, jednak Arbinger działa w obu Amerykach, w Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie, w Indiach, Oceanii i Azji.
Podstawowy podręcznik akademicki do przedmiotów Zarządzanie projektami i Metody i techniki projektowania, wykładanych na kierunkach zarządzania i marketingu. Stanowi kompleksowe ujęcie zagadnień związanych z zarządzaniem projektami ekonomicznymi i organizacyjnymi w przedsiębiorstwie. W opracowaniu połączono podstawy teoretyczne i metodologiczne z praktyką gospodarczą.
Praca podzielona jest na 2 części.
W części pierwszej scharakteryzowano istotę zarządzania projektami, ich specyfikę, formy organizacyjne, metody projektowania, fazy procesu projektowania i ocenę projektu.
Część druga zawiera rozwiązania praktyczne, w tym instrumenty analityczno-decyzyjne, wykorzystywane w zarządzaniu projektami, oraz przegląd zastosowań projektowania w dziedzinie ekonomicznej i organizacyjnej.
Książka przeznaczona dla studentów, doktorantów i pracowników naukowych uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu oraz praktyków zainteresowanych realizowaniem projektów w różnego rodzaju przedsiębiorstwach.
Tam, gdzie konieczna jest współpraca wielu osób, gdzie priorytetem jest praca zespołowa, w otoczeniu, które wyczulone jest na kwestie etyczne, gdzie oczekuje się od pracownika odpowiedzialności za własny rozwój oraz zdolności do odnalezienia się w życiu organizacyjnym, kompetencje psychospołeczne są nieodzowne.
Koniecznie przeczytaj tę książkę! Zawiera ona wiele praktycznych przykładów i sytuacji z życia organizacji, które podpowiedzą Ci, jak odnaleźć się w swojej roli, w życiu organizacyjnym, jak osiągać stawiane przed sobą cele.
Dowiedz się, jak skutecznie i efektywnie komunikować się w organizacji, dokonać prezentacji i autoprezentacji.
Czytając książkę, poznasz sprawdzone sposoby na umiejętne zarządzanie sobą i swoim zespołem, na efektywne realizowanie zakładanych celów oraz przeczytasz o sposobach na radzenie sobie z emocjami, konfliktem i negatywnymi konsekwencjami stresu.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?