KATEGORIE [rozwiń]

Eulalia Skawińska (red.)

Okładka książki Kapitał społeczny w rozwoju regionu

69,00 zł 50,34 zł


Obecnie trudno jest o pojęcie tak często przywoływane, tak odmiennie interpretowane oraz jednocześnie tak jednomyślnie przez przedstawicieli różnych dziedzin nauki uznane za nowoczesny czynnik kreujący Smithowskie ?bogactwo narodów? jak kapitał społeczny. Mimo wielu publikacji na ten temat brakowało na rynku wydawniczym kompleksowego opracowania gromadzącego i porządkującego wiedzę z tego obszaru. Celem publikacji jest identyfikacja kapitału społecznego jako niematerialnego czynnika rozwoju regionu. W książce przedstawiono: - podstawowe koncepcje i pojęcia w świetle najnowszej światowej literatury; - funkcje kapitału społecznego i propozycję metodologii jego badań; - uwarunkowania wzrostu kapitału społecznego, w tym uwzględniono rolę państwa, samorządów i instytucji edukacyjnych w kształtowaniu jego rozwoju. - jaki wpływ na efektywność zarządzania publicznego ma kapitał społeczny oraz jak przekłada się to na rozwój i konkurencyjność regionów i krajów. Publikacja łączy wiedzę ekonomiczną, socjologiczną oraz politologiczną z wyeksponowaniem skutków gospodarczych. Autorzy przeprowadzili badania oraz przedstawili nowe propozycje badawcze kapitału społecznego z zastosowaniem autorsko opracowanej metody MAKS (multiwymiarowej analizy kapitału społecznego) na przykładzie Wielkopolski. Książka powstała pod kierunkiem prof. dr hab. Eulalii Skawińskiej, która do współpracy zaprosiła pracowników naukowych Katedry Nauk Ekonomicznych Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej.
Okładka książki Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

70,00 zł 49,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj