KATEGORIE [rozwiń]

Kamińska-Radomska Irena

Okładka książki Kultura biznesu. Normy i formy

59,00 zł 48,65 zł


Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu. W nowym wydaniu omówione zostały m.in. najczęściej popełniane błędy w oficjalnej korespondencji mailowej, zagadnienia związane z komunikowaniem się w mediach społecznościowych, różnice kulturowe w których trzeba pamiętać, szczególnie w kontaktach międzynarodowych. Przykłady zawarte w książce dotyczą przede wszystkim sytuacji służbowych. Odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się jednak wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych. Publikacja ma charakter normatywny, choć niektóre zagadnienia o większym znaczeniu kulturowym niepozbawione są podejścia opisowego, co pozostawia Czytelnika z własnymi wyborami odpowiednich zachowań w zależności od sytuacji, w której się znajdzie.
Okładka książki Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce

30,00 zł 25,64 zł


Autorka porusza zagadnienia źródeł etykiety biznesu i jej współzależności z zasadami protokołu dyplomatycznego, kultury korporacyjnej i etykiety towarzyskiej w Polsce. Omawia zasady etykiety w sytuacjach służbowych i problemy, z jakimi spotykają się pracownicy polskich firm i urzędów. Autorka obszernie opisuje konkretne zachowania wynikające z zasad etykiety biznesu oraz ich warianty, będące skutkiem odrębności kultury narodowej, zwyczajów i tradycji zachowań grzecznościowych. Zwraca uwagę na te wymiary polskiej kultury, które wpływają na zróżnicowane podejście do zasad etykiety biznesu. Z książki wyłania się wizerunek pracownika, pożądany według obowiązujących w Polsce zasad etykiety, a także obraz zwyczajów współczesnych Polaków w sytuacjach zawodowych.
Okładka książki Kultura biznesu. Normy i formy

49,00 zł 41,87 zł


Kultura biznesu jest szerokim zagadnieniem dotyczącym zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych. Jest pojęciem rozleglejszym niż etykieta. Etykieta to jedynie zbiór zasad, właściwych zachowań w życiu zawodowym i społecznym. Jest międzynarodowo uznanym systemem kurtuazji, który służy tworzeniu, utrzymaniu i normowaniu stosunków międzyludzkich w sytuacjach służbowych. Kultura w biznesie obejmuje natomiast i same zasady, ich opis, i zastosowanie tych zasad w życiu zawodowym. Ujmując to inaczej, etykieta to zasady, które mówią, jak powinno być, a kultura biznesu to stan faktyczny, zarówno obecnie, jak i w przeszłości.W książce autorka porusza zupełnie nowe zagadnienia z obszaru kultury biznesu i kultury na co dzień. Są wśród nich: zasady korespondencji, dawanie i otrzymywanie prezentów, przyjmowanie wysokich rangą gości zagranicznych, różnice kulturowe oraz grzeczność na co dzień. Bardzo szczegółowo opracowała tematy poświęcone kwestiom wizerunku i przyjęć. Opisane przykłady i uwagi dotyczą przede wszystkim sytuacji służbowych, ale odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych.
Okładka książki Dress code dla kobiet

49,91 zł 37,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka dla wszystkich kobiet, które pragną wiedzieć, jak ubrać się odpowiednio do okazji, żeby zawsze wygladać elegancko. To właśnie znajomość zasad w połączeniu z pewną wrażliwością estetyczną pozwalają na dobry wygląd zapewniający większą pewność siebie. Mało co dodaje tak pewności siebie jak świadomość własnej atrakcyjności, niewymuszonej swobodnej elegancji. Autorki wykorzystały swoje wieloletnie doświadczenia z pracy na różnych obszarach związanych z wizerunkiem: publicystyki, dyplomacji, szkoleń, konferencji, indywidualnych spotkań, rozmów i obserwacji. Dzieki nim poznajemy zasady dress code’u, które warto poznać i wykorzystywać w kreowaniu swojego wizerunku.
Okładka książki Jak zostać damą. Niezwykły poradnik dla kobiet

39,90 zł 29,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Kim jest współczesna dama? Nie każdy wychował się w pałacu, ale od każdego świat wymaga odpowiednich zachowań. Ktoś powie, że mamy XXI wiek, czas e-maili i SMS-ów, że epoka sztywnej etykiety przeminęła. A jednak wciąż natrafiamy na sytuacje, nawet w sieci, w których po prostu trzeba się umieć zachować. Odpowiednio przywitać, złożyć życzenia, dobrać prezent do okoliczności, wiedzieć co powiedzieć idąc na rozmowę o pracę. Jeśli na ważnej kolacji nie odłożymy odpowiednio sztućców lub nie będziemy potrafili właściwie zachować się w pracy, możemy stracić coś ważnego i poczuć co najmniej wstyd. Podobnie jest z modą. Owszem, mini jest piękne, ale nie przystoi każdemu i nie w każdych okolicznościach. A kapelusz… Tak, jest trendy, ale czy wiesz kiedy kapelusza nosić nie wypada? Współczesny świat, mimo kosmicznych zmian, jakie dała nam technika, wciąż nie pozwala na nieodpowiednie zachowania. Obecnie kobieta powinna wiedzieć jak poruszać się w meandrach technologii, umieć swobodnie porozmawiać zarówno z pracownikiem jak i szefem, odpowiednio zachować się na randce, przyjęciu weselnym czy w hotelu. Pamiętajcie, damą nie trzeba się urodzić. Damą można zostać. Wyjazdy integracyjne, delegacje, służbowe kolacje, podróże i specjalne zasady jakie obowiązują w samolotach czy nowych szybkich pociągach – wszystko to wciąż próbujemy przyswoić, ale idzie nam to opornie. Kobiety wywróciły swój świat do góry nogami i teraz… gubią się przy płaceniu za kolację na pierwszej randce! Wszyscy zwariowaliśmy na punkcie fitnessu, ale tylko intuicyjnie sprawdzamy czym wypada pochwalić się w mediach społecznościowych, a co będzie uznane za faux pas. Jak pozostać nią w relacji z mężczyzną, dziećmi i koleżankami? Gdzie szukać pewności siebie? Jak dbać o siebie i pozwalać sobie na odrobinę przyjemności, nie wychodząc jednocześnie z roli damy? Oto przystępny i wyczerpujący przewodnik po świecie współczesnej etykiety.
Okładka książki Etykieta biznesu

32,00 zł 23,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka Ireny Kamińskiej-Radomskiej porusza różnorodne zagadnienia związane z prowadzeniem biznesu, traktujące m.in. o nawiązywaniu kontaktów, profesjonalnym wyglądzie czy radzeniu sobie podczas trudnych negocjacji. Nie ulega bowiem wątpliwości, że w dzisiejszym świecie znajomość zasad etykiety bardzo się przydaje i pomaga w rozwoju zawodowych karier, w budowaniu prestiżu firmy i własnego autorytetu. Jej książka jest napisana kompetentnie w oparciu o własne doświadczenia i bogatą literaturę przedmiotu.
Okładka książki Kultura biznesu

49,90 zł 42,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Kultura biznesu jest szerokim zagadnieniem dotyczącym zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych. Jest pojęciem rozleglejszym niż etykieta. Etykieta to jedynie zbiór zasad, właściwych zachowań w życiu zawodowym i społecznym. Jest międzynarodowo uznanym systemem kurtuazji, który służy tworzeniu, utrzymaniu i normowaniu stosunków międzyludzkich w sytuacjach służbowych. Kultura w biznesie obejmuje natomiast i same zasady, ich opis, i zastosowanie tych zasad w życiu zawodowym. Ujmując to inaczej, etykieta to zasady, które mówią, jak powinno być, a kultura biznesu to stan faktyczny, zarówno obecnie, jak i w przeszłości. W książce autorka porusza zupełnie nowe zagadnienia z obszaru kultury biznesu i kultury na co dzień. Są wśród nich: zasady korespondencji, dawanie i otrzymywanie prezentów, przyjmowanie wysokich rangą gości zagranicznych, różnice kulturowe oraz grzeczność na co dzień. Bardzo szczegółowo opracowała tematy poświęcone kwestiom wizerunku i przyjęć. Opisane przykłady i uwagi dotyczą przede wszystkim sytuacji służbowych, ale odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych. W dobie globalizacji i przyspieszonej komunikacji człowiek jest stawiany coraz częściej przed koniecznością konfrontacji własnych norm grzecznościowych z normami obowiązującymi na innych obszarach kulturowych. Brak umiejętności zachowania w kontaktach międzynarodowych w sytuacjach pozazawodowych (np. turystyka) nie skutkuje na ogół poważnymi konsekwencjami. Gorzej, jeśli jesteśmy nieprzygotowani do międzynarodowych kontaktów służbowych. Poruszanie się w obrębie przyjętych kodów zachowania, będących często w sferze podświadomej, daje człowiekowi komfort poczucia bezpieczeństwa. Ten komfort uzyskuje zarówno osoba, która wysyła te sygnały, jak i otoczenie, które je odczytuje. Oczywiście pod warunkiem, że nie nastąpią zakłócenia w postaci manipulacji, czyli działań mających na celu zafałszowanie rzeczywistości. Zwykle, będąc w grupie, która przyjęła te same normy, jesteśmy w stanie odczytać i właściwie zinterpretować wysyłane sygnały. Z tekstu
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka