KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

47,19 zł
79,91 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,19 zł

33,18 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,18 zł

50,16 zł
71,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,16 zł

67,47 zł
99,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,47 zł

45,33 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

107,26 zł
133,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 107,26 zł

141,14 zł
175,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 141,14 zł
Okładka książki Moc pozytywnego myślenia w biznesie MP3 - Audiobook
audiobook

34,90 zł 27,73 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,73 zł

Zasady klasyków psychologii przeniesione na grunt binzesu Jedną z najpotężniejszych sił w dzisiejszym zakładzie usługowym jest ruch pozytywnej psychologii – pokonywanie postaw prowadzących do porażek na własne życzenie oraz rozwijanie naszych talentów i cech pozytywnych. Wiele z zasad tego nowego myślenia wywodzi się wprost z koncepcji zawartych w klasycznym bestsellerze Normana Vincenta Peale’a Moc pozytywnego myślenia, który przetłumaczono na czterdzieści dwa języki i sprzedano w ponad 22 milionach egzemplarzy. Współcześnie, po latach intensywnych badań teoretycznych i terenowych, we współpracy z Peale Center i najważniejszymi korporacjami Stany Zjednoczone, Scott Ventrella zaadaptował znacząca większość tych myśli, tworząc uporządkowany program dla osób biznesu/działalności/przedsiębiorstwa/korporacji, pozwalający im osiągnąć wyższe poziomy rezultatów w życiu osobistym i zawodowym. Moc pozytywnego myślenia w przedsiębiorstwie dostarcza każdemu z nas praktycznych sposobów rozwinięcia i faktycznego wzmocnienia dziesięciu cech osoby myślącej pozytywnie. Nasze wyniki niechybnie osiągną nowe poziomy, kiedy dowiemy się, w jaki metodę pokonać negatywne bariery powiązane z naszymi postawami, tj. strach, brak pewności siebie i niska samoocena, a w zamian rozwijać cechy, które charakteryzują osobę myślącą pozytywnie: optymizm, entuzjazm, wiarę, prawość, odwagę, zapewnienie siebie, determinację, cierpliwość, spokój i skupienie. Moc pozytywnego myślenia w zakładzie produkcyjnym zachęca nas do skoncentrowania się na obiektywnym, racjonalnym myśleniu. W rezultacie zwiększa się zdolność skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i trudnymi ludźmi, zarówno w środowisku korporacyjnym, jak i w życiu osobistym. SCOTT VENTRELLA współpracuje z Peale Center, jest także dyrektorem Positive Dynamics, korporacji zajmującej się opracowaniem i wdrażaniem skryptów poprawy wyników pracy przez użytkowanie wrodzonego potencjału czynnika ludzkiego. Scott Ventrella jest wykładowcą w Graduate School of Business na Uniwersytecie Fordhama, wykładał też na uniwersytetach w Columbia, Darthmouth, Nowym Jorku , a ponadto na Uniwersytecie Connecticut.
Okładka książki Lean w biurze i usługach

49,90 zł 39,24 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,24 zł

Przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza raport zasadniczych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu głównych pomysłu szczupłego kontrolowania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy administrowania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień jak: praca standardowa, obieg, zrównoważony system ssący oraz dodatkowo zarządzanie wizualne. W książce znajdziemy omówienie priorytetowych narzędzi Lean, włączając w to 5S oraz poka-yoke, czyli zapobieganie defektom. Autor rozkłada koncepcje Lean na części pierwsze, opisuje je w kontekście pozaprodukcyjnym i objaśnia czytelnikom, jak się je wykorzystuje. Podając kilka przykładów, omawia komórki funkcyjne większości firm (przedsiębiorstw, działalności jednoosobowych, spółek) usługowych , a oprócz tego grunty administracyjne zakładów produkcyjnych. Używając ponad dwudziestoletniego doświadczenia, autor przedstawia strategie wdrożeniowe oddzielnie dla każdej funkcji i działu w firmie. Przygląda się najczęstszym przeszkodom, na jakie mogą się natknąć czytelnicy wprowadzający Lean i podpowiada, jak sobie z nimi poradzić. Ponadto książka zawiera kolekcja formularzy, tabel, list kontrolnych, wzorów i arkuszy, które pomogą każdemu zaczynającemu pracę z Lean. Drew Locher w książce „Lean w biurze i usługach” pokazuje praktyczne sposoby, jak doskonalić procesy administracyjne i usługowe, by zwiększać ich skuteczność i użyteczność. Proponuje zestaw prostych i sprawdzonych narzędzi przy jednoczesnym kształtowaniu w organizacji kultury „Lean Thinking“. Wykorzystanie innowacyjnego „szczupłego“ spojrzenia na procesy administracyjne i usługowe to na dzień obecny istotny element zdobywania przewagi konkurencyjnej na rynku, a kontrolowanie strumieniami wartości jest nie tylko możliwe, ale też konieczne. Polecam książkę, w której Drew Locher przedstawia sprawdzone poprzez wiele organizacji rozwiązania. Jarosław Siarkiewicz Prezes Zarządu Akademia Białego Kruka Sp. z o.o. Lean w biurze i usługach Spis treści:   Wstęp 1 Organizowanie strumienia wartości Wielofunkcyjne zespoły obsługujące strumienie wartości Definiowanie ról według strumienia wartości wewnątrz działu Organizowanie działań dla jednostki zgodnie ze strumieniem wartości Podsumowanie 2 Standaryzacja pracy w biurze i usługach Czym jest praca standaryzowana i jaki jest jej cel Elementy składowe pracy standaryzowanej „Co" Punkty kluczowe — „jak" i „dlaczego" Czas trwania i moment wykonania czynności Wizualizacja pracy standaryzowanej Korzyści Tworzenie standardów pracy krok po kroku Podsumowanie 3 Tworzenie przepływu w procesach biurowych i usługowych Warianty przepływu w procesach biurowych i usługach Łączenie zadań Przepływ ciągły przez różne komórki Przetwarzanie równoległe Projektowanie przepływu dla procesów biurowych i usług Identyfikacja działań Określenie zapotrzebowania Określenie wymaganych zasobów Identyfikacja ról i zakresu odpowiedzialności, włączając w prace standaryzowaną Określenie potrzeb szkoleniowych Opracowanie technik zarządzania wizualnego Typowe rezultaty Podsumowanie Stworzenie zrównoważonego systemu ssącego w biurze Typy systemu ssącego Widoczność kolejki Ustalanie limitów dla kolejek Ustalenie zasad decyzyjnych Sygnały wizualne Równoważenie systemu Wdrażanie systemu ssącego krok po kroku Krok l. Identyfikacja miejsc, w których tworzą się kolejki Krok 2. Zapewnienie widoczności kolejki Krok 3. Ustalenie limitów dla kolejki Krok 4. Ustalenie zasad decyzyjnych dla kolejki Krok 5. Szkolenie pracowników Krok 6. Monitorowanie systemu Korzyści płynące z systemu ssącego w biurze i usługach Podsumowanie Zarządzanie wizualne w biurze i usługach Tło Metody zarządzania wizualnego Elementy zarządzania wizualnego Jaki jest cel i funkcja danego obszaru? Jakie zadania są tam wykonywane? Skąd pracownicy wiedzą, co robić? Skąd pracownicy wiedzą, jak wykonywać prace? Skąd pracownicy wiedzą, jak sobie radzą? Co się dzieje, jeśli wyniki nie spełniają wymogów? Uwzględnienie ciągłego doskonalenia w zarządzaniu wizualnym Podsumowanie Wstęp do wydania polskiego. Narzędzia Lean w procesach biurowych i usługowych. Organizacja miejsca pracy albo 5S Zapobieganie błędom Pojc-cia i definicje Techniki zapobiegania błędom Metody zapobiegania błędom i przykłady ich zastosowania System naprowadzania Szablon/lista kontrolna Czytniki i czujniki optyczne Narzędzia liczące System wykrywania niewłaściwego miejsca Definiowanie sekwencji Standaryzacja i poprawianie Wskaźnik istotnych warunków System wykrywania dostaw B ram ka/bariera Czujniki „Uodpornienie" systemu zapobiegania błędom Szybkie przezbrojenie 7 Zastosowanie Lean w różnych komórkach funkcyjnych Dział sprzedaży i marketingu Stabilizacja w dziale sprzedaży i marketingu Standaryzacja procesów sprzedaży i marketingu Wizualizacja procesów sprzedaży i marketingu Doskonalenie procesów sprzedaży i marketingu Dział zakupów Stabilizacja w dziale zakupów Standaryzacja procesów zakupów Wizualizacja procesów zakupów Doskonalenie procesów zakupów Dział rachunkowości Stabilizacja w dziale rachunkowości Standaryzacja procesów rachunkowości , Wizualizacja procesów rachunkowości Doskonalenie procesów rachunkowości Dział obsługi klienta Stabilizacja w dziale obsługi klienta Standaryzacja procesów obsługi klienta Wizualizacja obsługi klienta Doskonalenie procesów obsługi klienta Dział kadr (HR) Stabilizacja w dziale kadr Standaryzacja procesów kadrowych Wizualizacja procesów kadrowych Doskonalenie procesów kadrowych Podsumowanie 8 Przywództwo w szczupłej organizacji Kierowanie procesem ciągłego doskonalenia (PDCA), Mentoring Spacer po zakładzie (gemba walk) Pom iary wyników Uznanie Podsumowanie Zbiór narzędzi jakości Formularze Indeks O autorze
Okładka książki Cztery obsesje wyjątkowego szefa. Opowieść o...MP3 - Audiobook
audiobook

29,90 zł 23,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,52 zł

Opowieść o przywództwie Patrick Lencioni przedstawia jeszcze jedną opowieść o przywództwie, której właściwie każdy szczegół jest równie porywający i pouczający, jak wszystkie poprzednie. Tym razem Lencioni koncentruje się na kluczowej roli przywódcy w budowaniu zdrowej organizacji – często pomijanym, a niezwykle istotnym elemencie życia biznesowego, będącym podstawą trwałego sukcesu. Czytelnicy mogą poznać historię intrygi korporacyjnej, w której Rich O’Connor, fikcyjny dyrektor naczelny firmy konsultingowej z branży technologicznej, Telegraph Partners, napotyka wyzwanie tak wielkie, że może ono zachwiać jego firmą, karierą i wszystkim, co uważa za ważne w byciu wyjątkowym przywódcą. Wszystko, co robił Rich O’Connor, wiązało się w jakiś sposób przynajmniej z jedną z dyscyplin zapisanych na „żółtej karcie”. Niektórzy kierownicy w fifi rmie droczyli się z nim, zarzucając mu obsesję na punkcie tej listy. Co ciekawe, tylko garstka osób wiedziała, co znajdowało się na tej kartce, więc była ona ciągle swego typu tajemnicą. Richowi to odpowiadało, ponieważ tak de facto ani jedna osoba poza nim nie musiał tego rozumieć. Z pewnością przenigdy nawet nie podejrzewał, że stanie się ona szkicem do planu zniszczenia fifi rmy przez jej pracownika. - fragment książki Patrick Lencioni jest założycielem i prezesem The Table Group, firmy doradztwa w zakresie kontrolowania, specjalizującej się w rozwoju zespołów zarządzających i zdrowiu organizacji. Jako konsultant i priorytetowy wykładowca pracował z tysiącami zarządzających najwyższych szczebli w różnorakich organizacjach, od tych z listy Fortune 500 i nowo powstających fi rm z branży wysokich technice, po wyższe uczelnie i organizacje charytatywne. Jest autorem pięciu wysoko cenionych w Ameryce książek, w tym bestsellera „New York Timesa” 5 dysfunkcji pracy zespołowej.
Okładka książki Nowe kierunki w organizacji i zarządzaniu

79,00 zł 55,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,66 zł

Podręcznik stanowi zaawansowany kurs na temat współczesnych teorii organizacji i zarządzania. Zawiera informacje dotyczące wybranych istotnych kierunków i tendencji, które są powszechnie znane w Europie i Stanach Zjednoczonych, a z którymi polski czytelnik do tej pory miał ograniczony kontakt. Główne obszary tematyczne podręcznika stanowią: - współczesny kontekst organizowania - organizacja w relacjach z otoczeniem, - różnorodność świata organizacji - metafory i archetypy, - społeczne i techniczne elementy organizacji - powiązania i ewolucja, - współczesne trendy w zarządzaniu - teoria i praktyka, - badania współczesnych organizacji - wybrane metody i ich implikacje. Wszystkie zawarte w podręczniku rozdziały mają jednolity układ. Otwierają je opisy przypadków (w większości pochodzące z oryginalnych badań autorów), które stanowią ilustrację przedstawionych teorii. Każdy rozdział zawiera także listę definicji podstawowych pojęć i kończy się pytaniami, które mogą być wykorzystane w dyskusji na zajęciach.
Okładka książki Budowanie wizerunku pracodawcy z wyboru

69,00 zł 55,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,51 zł

Wizerunek pracodawcy z wyboru nie jest tylko najnowszą modą lansowaną przez specjalistów z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi. Przyjęty w organizacjach styl zarządzania ma przecież bezpośredni wpływ na ich efektywność. Jeżeli pracodawca stworzy doskonałe środowisko pracy, będą chcieli znaleźć u niego zatrudnienie wyjątkowi ludzie, a jego pracownicy dadzą z siebie wszystko, aby jak najlepiej wykonywać swoje obowiązki. Jak stać się pracodawcą z wyboru? Najbardziej wiarygodne informacje na ten temat można uzyskać od firm, które znalazły się na liście 100 najlepszych brytyjskich pracodawców, publikowanej przez tygodnik "Sunday Times". Asda, Microsoft, Timpson i Bromford Housing Association to tylko niektóre z nich. Działają w różnych branżach, ale łączy je jedno: stworzyły środowisko pracy, w którym pracownicy czują się doceniani i szanowani oraz mają silne poczucie przynależności do firmy. Judith Leary-Joyce rozmawiała z przywódcami, kierownikami i pracownikami tych organizacji, by poznać tajemnicę ich sukcesu. Książka z pewnością zainteresuje każdego, kto pragnie, aby jego firma zyskała opinię najchętniej wybieranego pracodawcy, zamierza dokonać oceny poziomu zaangażowania pracowników, a następnie stworzyć taką atmosferę, która będzie przyciągała wyjątkowych ludzi gotowych osiągać w pracy ponadprzeciętne wyniki.
Okładka książki Zarządzanie przez wartość

45,00 zł 30,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,44 zł

Autor omawia pojęcia wartości przedsiębiorstwa i wartości dla właścicieli, a następnie proponuje model wyceny, w którym szczególny nacisk kładzie się na wpływ struktury kapitałowej oraz koncepcję opcji rzeczywistych. W części drugiej przedstawiony został praktyczny system zarządzania firmą przez wartość.
Okładka książki Skuteczne strategie wynagrodzeń tworzenie i zastosowanie

89,00 zł 62,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,71 zł

Skuteczne strategie wynagrodzeń ? tworzenie i zastosowanie to najnowsza publikacja prof. Stanisławy Borkowskiej, będącej autorytetem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. W książce w kompleksowy sposób omówiono proces tworzenia systemów wynagrodzeń oraz metody zarządzania nimi. Czytelnik dowie się, jak tworzyć takie systemy, aby były spójne ze strategią firmy, jej strukturą i kulturą organizacyjną oraz z otoczeniem zewnętrznym, i jak nim zarządzać. Autorka porusza aktualne problemy, takie jak: - wpływ globalnego kryzysu na strategie wynagradzania pracowników, - sposoby kształtowania poszczególnych składników wynagrodzeń, w tym świadczeń dodatkowych oraz długoterminowych, - sposoby wynagradzania menedżerów, w tym także menedżerów międzynarodowych. Studia przypadków dotyczące firm polskich i zagranicznych pozwolą poznać praktyczne zastosowania omawianych zagadnień. Publikacja jest adresowana do członków kierownictwa firm odpowiedzialnych za zarządzanie zasobami ludzkimi, w szczególności do specjalistów ds. wynagrodzeń, oraz do firm konsultingowych świadczących usługi w tej dziedzinie. Może zainteresować także wykładowców akademickich oraz studentów zdobywających wiedzę w obszarze zarządzania i ekonomii.
Okładka książki Zarządzanie bezpieczeństwem w sytuacjach kryzysowych

45,00 zł 36,29 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,29 zł

Szkice socjotechniczne o mądrości przed szkodą powstały w okresie publicznych dyskusji na temat koniecznych zmian w polityce bezpieczeństwa obywateli, w ochronie ludności i ratownictwie, w czasie tworzenia administracyjnej struktury zarządzania kryzysowego ? od szczebla rządowego po gminy. Publikacja wydana we współpracy z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Okładka książki Marketingowe funkcje mediów

16,00 zł 12,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,90 zł

Tematyka marketingu budzi coraz większe zainteresowanie. Jest potrzebą społeczeństwa informacyjnego. Znana maksyma głosi, że władzę posiądzie ten, kto zawładnie przyszłością. A klucz do przyszłości tkwi w informacji. A zatem, w gospodarce polskiej, szybko zmieniającej się i zmierzającej do UE, potrzeba ? jak nigdy dotąd ? informacji wprzęgniętej na potrzeby marketingu. Książka składa się z dziewięciu rozdziałów. Każdy z nich zajmuje się innym problemem. Znajdziemy w niej informacje na tematy: znaczenie mediów we współczesnym marketingu, informacji pozostających w obrocie niepieniężnym, media w poszczególnych krajach UE, analiza marketingu mix, analiza rożnych nośników reklam pod kątem skuteczności. Publikacja wydana we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnej Towarzystw Kultury.
Opakowanie Działalność marketingowa gmin

16,00 zł 12,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,90 zł

Przedmiotem prezentowanej pracy są ujęcia marketingu terytorialnego odniesione do zarządzania gminami (miejskimi i wiejskimi). Praca składa się z czterech rozdziałów, w których w syntetycznej formie przedstawiono wyniki badań oraz doświadczeń praktycznych dotyczących zastosowania koncepcji marketingowych w działalności samorządów lokalnych w obecnych warunkach funkcjonowania gmin w Polsce Publikacja powstała we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnych Towarzystw Kultury.
Okładka książki Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni t.13

45,00 zł 31,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,36 zł

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 ? Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 ? Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 ? Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 ? Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 ? Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka Tom 6 ? Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska Tom 7 ? Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki Tom 8 ? Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński Tom 9 ? Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha Tom 10 ? Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski Tom 11 ? Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab Tom 12 ? Manipulacja w mediach. Media o manipulacji, T. Gackowski, J. Dziedzic Tom 13 ? Wizerunek organizacji. Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni, A. Waszkiewicz Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Okładka książki Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji

69,00 zł 48,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,59 zł

Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi.
Okładka książki Przedsiębiorczość społeczna

79,00 zł 55,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,66 zł

Zwykle zakładamy, że duże zmiany wymagają dużych inwestycji. Są jednak sytuacje, w których systemowe i trwałe zmiany na wielką skalę są wprowadzane przez jednostki początkowo niemające żadnych środków oprócz własnej pasji, kreatywności i przedsiębiorczego sposobu myślenia ? można powiedzieć, że w jakiś sposób uzyskują coś z niczego. Jednostki te nazywane są przedsiębiorcami społecznymi, a książka przedstawia specyficzną ?magię? ich podejścia. Jest coś intrygującego w przedsiębiorcach społecznych, którzy zwykle koncentrują się na rozwiązywaniu najbardziej palących i ? z pozoru ? nierozwiązywalnych problemów społecznych. I robią to z sukcesem ? nie tylko wprowadzają innowacyjne metody, ale także zmieniają nastawienie ludzi i społeczności. Niezależnie więc od celów, takich jak walka z bezrobociem, rozwój zaniedbanych gmin, integracja osób niepełnosprawnych, nowe metody edukacji, równouprawnienie kobiet, ochrona natury ? inicjują oddolny proces, rodzaj łańcucha zmian wpływających na ludzi i społeczności. W książce przedstawiono teorię i praktykę uzyskiwania zmiany społecznej, szczególnie takiej, która jest długofalowa, nieodwracalna, tworzy obywatelski kapitał społeczny, daje perspektywy, optymizm i otwiera drogę do nowych umiejętności. Zmiana zainicjowana przez przedsiębiorców społecznych staje się wtedy endogenna ? uzyskiwana jest bowiem dzięki potencjałowi tkwiącemu w ludziach i społecznościach, nie jest przynoszona z zewnątrz przez ekspertów. W książce zaprezentowano badania, które wskazują na cechy osobowości sprzyjające budowaniu kapitału społecznego, oraz wprowadzono nową definicję lidera ? osoby działającej poprzez upodmiotowienie społeczności. Przedstawiono także nowe podejście do dynamicznej przedsiębiorczości wraz z szeregiem rekomendacji dotyczących najlepszych sposobów działania. Publikacja została wzbogacona ponad dwudziestoma ciekawymi przykładami z całego świata.
Okładka książki Po pierwsze złam wszelkie zasady

69,90 zł 54,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,98 zł

Co najwięksi menadżerowie na świecie robią inaczej Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon.com. Oparta na obszernym materiale empirycznym, jaki zebrali autorzy prowadząc badania w organizacji Gallupa, pokazuje, że istnieje coś, co łączy wszystkich odnoszących sukces menedżerów - jest tym elastyczność w podchodzeniu do sytuacji i ludzi, przekraczanie i łamanie utartych zasad. Książka proponuje model zarządzania, który pozwoli na wprowadzenie decydujących o sukcesie zmian, zwiększenie kreatywności pracowników i zadowolenia klientów oraz osiągnięcie lepszych zysków. MARCUS BUCKINGHAM jest liderem realizowanego przez Insytut Gallupa przez dwadzieścia lat projektu mającego na celu zidentyfikowanie najważniejszych cech wielkich menedżerów i wspaniałych miejsc pracy. Jest też starszym wykładowcą w Gallup's Leadership Institute (Instytucie Przywództwa przy Instytucie Gallupa). CURT COFFMAN jest światowym liderem praktycznych rozwiązań oferowanych przez The Gallup Organization Workplace Management Practice (Instytut Zarządzania Miejscem Pracy przy Instytucie Gallupa). Jest stałym konsultantem do spraw tworzenia wydajnych miejsc pracy nastawionych na klienta. Spośród setek książek o poprawie funkcjonowania organizacji ta jedna jest oparta na obszernym materiale empirycznym i koncentruje się na szczególnych działaniach, które powinni podjąć menedżerowie, aby już dziś ulepszyć swoją organizację. W świecie, w którym zarządzanie ludźmi pozwala wykorzystać występujące wśród nich zróżnicowanie, książka Po pierwsze: Złam wszelkie zasady to lektura obowiązkowa. Jeffrey Pfeffer, profesor w Szkole Biznesu przy Uniwersytecie Stanforda Ta książka to wyzwanie dla powszechnych przekonań o wielkim zarządzaniu, wyzwanie poparte faktami i argumentami nie do odparcia. Bradbury H. Anderson, prezes i dyrektor operacyjny, Best Buy To jest to! Opierając się na przekonujących wnioskach i poważnych wynikach badań Gallupa, Buckingham i Coffman stworzyli mocne fundamenty skutecznego zarządzania. Po raz pierwszy opisano w jasny sposób drogę do pozyskania zaangażowanych pracowników i stworzenia świetnie prosperujących zespołów roboczych. To zmieniło moje podejście do zarządzania menedżerami. Po pierwsze: Złam wszelkie zasady to ważne narzędzie dla każdego kierownika na linii frontu, dla każdego menedżera średniego szczebla i dla każdego lidera. Michael W. Morrison, dziekan na Uniwersytecie Toyota Racjonalne, oparte na doświadczeniu podejście, z jakiego od lat słynął Gallup, uczyniło jeszcze bardziej mierzalnymi niemierzalne aktywa i poprawiło naszą zdolność do zarządzania nimi. Książka Po pierwsze: Złam wszelkie zasady pokazuje jak to zrobić. David Norton, prezes The Balanced Scorecard Collaborative,Inc. Jak określili to sami autorzy, znaczna część wartości firmy znajduje się pomiędzy uszami jej pracowników. Kluczem do sukcesu jest pomnażanie tej wartości przez słuchanie i rozumienie tego, co znajduje się w ich sercach. Panowie Buckingham i Coffman znaleźli prosty sposób pomiaru i tworzenia tego niezwykle istotnego związku. U nas, w Carlson Companies, ich umiejętności pomagają nam stać się firmą naprawdę dbałą o swoich pracowników, firmą, która w przyszłości odniesie na rynku wielki sukces. Marylin Carlson, prezes i dyrektor generalny, Carlson Companies
Okładka książki Osobista efektywność

39,90 zł 26,19 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,19 zł

OSOBISTA EFEKTYWNOŚĆ mówi o tym, jak kierować swoim życiem w taki sposób, aby czerpać z niego jak największą radość i satysfakcję. Osobista efektywność polega na dokonywaniu wyborów, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chodzi o ustalenie priorytetów i wyznaczenie celów oraz o skuteczność w ich realizowaniu.
Okładka książki Zrozumieć Agile Project Management

58,80 zł 37,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,25 zł

Wprowadzenie do skutecznego stosowania metodologii Agile w ogólnej strategi biznesowej. Jeśli projekt ma osiągnąć sukces, strategia zarządzania musi być dostatecznie elastyczna, by móc dostosować się do dynamicznych, błyskawicznie ewoluujących potrzeb biznesowych. Książka Zrozumieć Agile Project Management pomaga menedżerom projektów przestawić się na myślenie poza schematami dzięki dogłębnemu przedstawieniu zasad i praktyk metodologii Agile. W odróżnieniu od tradycyjnych, sztywno zdefiniowanych procedur biurokratycznych, autor proponuje oparcie się na wyszkoleniu i umiejętnościach współpracujących, wielofunkcyjnych zespołów w celu dostosowania metodologii do problemu, który ma być rozwiązany, zamiast dopasowywania projektu na siłę do określonej metodologii. Zrozumieć Agile Project Management ? pokazuje, jak techniki zarządzania Agile wpasowują się w inne, bardziej tradycyjne modele zarządzania projektami w celu zapewnienia większej efektywności, ? zawiera wiele przykładów pochodzących z praktyki, ilustrujących dobre i złe implementacje metodologii Agile, ? przedstawia problematykę w sposób wyważony i obiektywny, omawiając zarówno podejścia Agile, jak i bardziej tradycyjne. Dzięki zastosowaniu przedstawionych tu zasad menedżerowie biznesu i liderzy mogą zwiększyć swoje możliwości radzenia sobie z ryzykiem i złożonością dowolnego indywidualnego projektu ­? a zarazem lepiej zrozumieć, jak osiągnąć właściwą równowagę pomiędzy kontrolą a elastycznością w całościowej strategii biznesowej. Charles G. (Chuck) Cobb, PMP, jest ­prezesem Breakthrough Solutions, Inc. z siedzibą w Medfield, Massachusetts. Ma rozległe doświadczenia jako menedżer projektów i wiedzę na temat analizy systemów biznesowych i tworzenia oprogramowania. Ponad 20 lat współpracował z wieloma firmami w różnych środowiskach, wykorzystując najrozmaitsze metodologie zarządzania ? zarówno Agile, jak i ?nie aż tak? Agile.
Okładka książki Zarządzanie środowiskiem w Polsce

64,90 zł 47,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł

Podręcznik obejmuje wiedzę o zarządzaniu środowiskiem na poziomie całej Polski oraz na poszczególnych szczeblach podziału terytorialnego. Autorzy po omówieniu podstawowych pojęć z zakresu zarządzania środowiskiem i charakteryzowaniu makrosystemu społeczeństwo-gospodarka-środowisko jako obiektu zarządzania przedstawili poszczególne elementy systemu zarządzania środowiskiem, a w tym: regulacje prawne, środki zarządzania środowiskiem, politykę ekologiczną i strategię zrównoważonego rozwoju, instrumenty zarządzania środowiskiem. Następnie zostało przedstawione zarządzanie głównymi elementami systemu, tj. ochroną przyrody, ochroną atmosfery, gospodarką wodną, gospodarką odpadami, bezpieczeństwem ekologicznym. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania, ekonomii, ochrony środowiska i gospodarki przestrzennej na różnych poziomach kształcenia.
Okładka książki Obudź w sobie lidera. Jak przejąć kontrolę...

39,00 zł 26,77 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,77 zł

Jak żyć mądrze, mieć przyjaciół i czuć się szczęśliwym. Jak przekonać do siebie innych? Jak sprawić, aby chcieli nam pomóc w realizacji naszych planów? Jak być sobą i osiągać wyznaczone cele? Chcesz zmieniać świat? Zacznij od siebie! Obudź w sobie lidera to książka skierowana do każdego, kto chciałby przejąć kontrolę nad własnym życiem, mądrze je przeżyć oraz dać sobie szansę na szczęście i sukces. W dzisiejszych bardzo dynamicznych czasach coraz trudniej jest nam budować zdrowe relacje z innymi, bo nawet sami ze sobą często nie możemy dojść do porozumienia. Ciągły brak czasu, zmieniające się wiecznie priorytety i działanie w stresie wpływają na nas w destrukcyjny sposób, odbierając nam przyjemność z codziennego życia. Czy można jakoś temu zaradzić? Czy można znaleźć sposób na szczęście i sukces? Odpowiedzią na te pytania jest koncepcja "świadomego przywództwa osobistego", oparta na siedmiu filarach budujących postawę człowieka, który niezależnie od zajmowanego stanowiska, roli życiowej, wykonywanego zawodu czy statusu materialnego może przejąć kontrolę nad własnym losem i nadać mu sens. Świadome przywództwo osobiste to również sposób na skupianie innych wokół siebie i zarażanie ich entuzjazmem wobec naszych celów. Model ten powstał w efekcie współpracy i rozmów z wieloma ludźmi sukcesu - przedsiębiorcami, menedżerami i gwiazdami polskiego show biznesu - oraz na podstawie własnych życiowych doświadczeń autora. To propozycja i inspiracja, z której każdy może wybrać to, co zechce, i obudzić w sobie lidera! Kim zatem jest "świadomy lider"?
Opakowanie Mediacje w społeczeństwie otwartym

69,00 zł 47,37 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,37 zł

Mediacje w społeczeństwie otwartym to opracowanie, w którym zawarte zostały analizy i refleksje dotyczące prawnych, socjologicznych, psychologicznych i ekonomicznych aspektów prowadzenia mediacji w obszarze działania władz publicznych. Sędziowie, prokuratorzy, mediatorzy, a także przedstawiciele nauki przedstawiają aktualne uwarunkowania działania tej instytucji w karnym postępowaniu przygotowawczym, postępowaniu sądowym, a także w sferze działania administracji publicznej i władzy ustawodawczej. Książka adresowana jest zarówno do osób zajmujących się naukowo problematyką mediacji, jak i praktyków. Poszczególne opracowania przedstawiają nie tylko skalę tych problemów, ale zawierają również prognozy, a także wskazówki, które można wykorzystać w praktyce. W publikacji omówiono m. in.: - proceduralne bariery prowadzenia mediacji, - problem charakteru motywacji do kierowania spraw do mediacji, - problem psychopatii stron - jako przesłanki negatywnej prowadzenia mediacji, - zjawisko wiktymizacji wtórnej, - mediację transgraniczną w obrocie gospodarczym zarówno na rynku globalnym, jak i w Unii Europejskiej, - mediacje elektroniczne (ODR) w wymiarze transgranicznym.
Okładka książki Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy ...

54,90 zł 36,79 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,79 zł

Wykorzystaj pełen potencjał swojego biznesu/firmy/spółki Masz dobry myśl na rozwój indywidualnej firmie? Stworzyłeś znakomity w każdym calu model biznesowy? Posiadasz perfekcyjną koncepcję działań? To świetnie. A właśnie przestań traktować te plany jak personalne dziecko. Pozwól im edytować się w zgodzie z błyskawicznie ewoluującą sytuacją rynkową. Dzięki temu przestaniesz myśleć wąskotorowo i realizować niewolniczo kolejne punkty programu, a zaczniesz dostrzegać nowe perspektywy i pozaplanowe sposobności. Gdyby twórcy takich korporacji, jak Google, PayPal albo Starbucks, trzymali się własnego pierwotnego biznesplanu, całkiem możliwe, że nigdy byśmy o nich nie usłyszeli. Mówiąc krótko - otwórz się na zamiar B. Weź do ręki tę nowatorską książkę i odważ się zdiagnozować kwestie własnego modelu biznesowego, a potem wprowadź do niego niezbędne poprawki. Innymi słowy, skieruj korporację na nowy poradnik! Skoncentruj się na pięciu elementach warunkujących rentowność każdego biznesu/firmy/spółki/korporacji/spółki, czyli modelach: zysków, marży netto, operacyjnym, kapitału obrotowego , a dodatkowo inwestycyjnym, i zredukuj ryzyko niepowodzenia do minimum. Pamiętaj, że połowiczny sukces, czyli znalezienie sposobu na biznes, który przynosi korzyści, niemniej jednak nie pozwala wykorzystać całego Twojego potencjału, jest równie problematyczny, jak całkowita klapa. Tworzenie skutecznego modelu biznesowego. Testowanie planu A dla warunków polowych. Sztuka budowy modelu dochodów. Model marży brutto i ustalanie cen. Definicja kosztów operacyjnych. Pomiar wartości kapitału obrotowego. Lekcje wyniesione ze studiów przypadku. John Mullins prowadzi badania naukowe , oprócz tego zajęcia z przedsiębiorczości i tematyki venture capital w London Business School oraz dodatkowo na warsztatach regularnie odbywających się na czterech kontynentach. Ma za sobą wiedzę praktyczną budowania trzech korporacji/działalności jednoosobowych/przedsiębiorstw. Jest też autorem książki na temat techniki kompleksowej oceny okazji biznesowych. Artykuły jego autorstwa non stop ukazują się w prasie branżowej, zaś on sam w większości gości w licznych programach radiowych i telewizyjnych, traktujących o przedsiębiorczości czy inwestycjach podwyższonego ryzyka. Randy Komisar pomaga wyprodukować i kształtować spółki "jutra", należące do grona tych najbardziej wizjonerskich. Jest autorem bestsellera The Monk and the Riddle , ponadto niezliczonych publikacji prasowych na zagadnienie przedsiębiorczości i innowacji. Jako profesor konsultant prowadzi zajęcia na Uniwersytecie Stanforda. Zazwyczaj także występuje — globalnie — w roli prelegenta w trakcie wykładów poświęconych tematyce przedsiębiorczości.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,86 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł
Okładka książki Prawo LOLA

32,97 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,97 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj