W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Bestseller „New York Timesa”
Przeczytajcie tę książkę, jesteście to sobie winni!
Tony Hsieh,
dyrektor generalny Zappos.com
Dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj POTEM PROŚ! KROPKA!
Gary Vaynerchuk na Twitterze
Gary Vaynerchuk widzi przyszłość marketingu oraz pokazuje, jak ją tworzyć — za pomocą tradycyjnych technik, opartych na słuchaniu i trosce o klienta, jak również nowych usług, takich jak Twitter, które pozwalają na nawiązanie bezpośredniego kontaktu z klientem na bezprecedensową skalę i z bezprecedensową szybkością. Książka, podobnie jak Gary, jest bardzo zabawna i pełna pasji.
Dick Costolo,
dyrektor generalny Twittera
To kuszące, dać się zwieść naturalnemu podejściu Gary’ego do świata i uwierzyć, że nowy marketing jest czymś dla osób hiperenergicznych, przesadnie pewnych siebie, wnikliwych, wygadanych i mających ambicje zostania właścicielami klubu piłkarskiego. To nieprawda. On jest dla wszystkich, którym zależy. Po raz kolejny Gary uczynnie wskazuje drogę, naucza na przykładach z życia i sprawia, że prawda staje się oczywista. Kup tę książkę dla swojego szefa.
Seth Godin,
autor książek Najmocniejsze ogniwo, Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować oraz innych bestsellerów wydanych przez Onepress
Wszystko się zmienia, poza naturą ludzką.
Gdybyśmy mieli rok 1923, ta książka nosiłaby tytuł Dlaczego radio zmieni wszystko. Gdyby był rok 1998, tytuł brzmiałby Dlaczego zginiesz, jeśli Twoja firma nie będzie obecna w internecie i jeśli nie zaczniesz handlować w sieci.
Zasada uczciwej wymiany leży u podstaw tworzenia się wszelkich społeczności ludzkich. Kiedy jesteś dla kogoś bezinteresownie miły, on także jest miły i zaczyna Cię lubić. Rozmawiacie, wymieniacie idee, tworzy się nić sympatii. To genialne w swej prostocie. I dokładnie tak samo przedstawia się sprawa z budowaniem relacji z klientami. Ta książka jest tak samo bezpretensjonalna i szczera jak zasada: coś fajnego za coś fajnego, bez oglądania się na zysk. Dowcipna i pełna przykładów z życia, ukazuje firmy, które rozwijają się dzięki stosowaniu zasad „ekonomii wdzięczności” w praktyce.
Cuda są przereklamowane, liczą się umiejętności
Doskonała umiejętność motywowania pracowników, perfekcyjne techniki zarządzania działem, charyzma budząca powszechną zazdrość i nietuzinkowe umiejętności komunikacyjne - oto menedżer idealny. Wyobraź sobie teraz, że masz w zasięgu ręki cudowną pigułkę, za sprawą której tak skutecznie motywujesz swój zespół, że osiąga on ponadprzeciętne wyniki nawet pod silną presją i przy autentycznym zaangażowaniu.
Niestety, cudowna pigułka, która z dnia na dzień uczyni z Ciebie genialnego i doświadczonego przywódcę, nie istnieje. Na szczęście są lepsze sposoby na uzyskanie niesamowitych rezultatów i porwanie tłumów. Ta książka to kwintesencja wiedzy, jaką powinien posiadać współczesny menedżer, jeśli chce skutecznie osiągać zamierzone cele. Gotowy na podjęcie wyzwania?
Publikacja jest poświęcona trzem ważnym procesom finansowym-zarządzania, zarządzania zobowiązaniami i kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie.
Łączy je faktoring jako instrument, który może być w tych procesach wykorzystywany.
W książce po raz pierwszy w Polce zostały opisane etapy i narzędzia zarządzania zobowiązaniami.
Treść książki odpowiada na pytanie: jak poprawić skuteczność zarządzania należnościami oraz zobowiązaniami handlowymi i dzięki temu uzyskać oczekiwaną strukturę kapitału.
Tak się zarządza projektami!
Zarządzanie projektami może być naprawdę fascynujące. Wystarczy zerknąć do tej książki, aby się o tym przekonać. Oto dwanaście prawdziwych historii o przedsięwzięciach, które mimo początkowych trudności zakończyły się spektakularnym sukcesem. Rozmówcami Michała Kopczewskiego są znane osoby ze świata biznesu, sportu i życia publicznego, które podjęły się trudnych i niecodziennych zadań. Dziś dzielą się dobrymi pomysłami i lekcjami wyciągniętymi ze swoich doświadczeń. Otwarcie mówią też o potknięciach, które po drodze im się zdarzały. Masz wyjątkową okazję przyjrzeć się rozmaitym projektom: od wypraw na krańce Ziemi aż po organizację EURO 2012. Każde z opisywanych przedsięwzięć wydaje się całkiem inne, a jednak coś je łączy: wszystkie wymagały uporu i żelaznej konsekwencji.
Ta książka to bezcenna lektura dla każdego kierownika projektu, ale stanowić może także inspirację dla wszystkich, którzy stają przed nietypowym i skomplikowanym zadaniem. Dowodzi ona, że stosowanie dobrych praktyk zarządzania projektami to gwarancja sukcesu.
Warto korzystać z dobrych wzorców.
Marketing już dawno przestał być domeną funkcjonowania przedsiębiorstw i innych podmiotów realizujących merkantylne cele i ukierunkowanych na działalność handlową. Społeczna ekspansja marketingu opiera się w zasadniczej mierze na podobieństwach, jakie poszczególne sfery aktywności człowieka wykazują w stosunku do realiów i praw rynkowych funkcjonujących w gospodarce i rządzących światem ekonomii, tworząc nowe obszary marketingu sektorowego. Prezentowana książka przedstawia związki między teoretycznymi koncepcjami marketingu, uwzględniającymi jego pozabiznesowy charakter, a praktycznym wykorzystywaniem w różnych formach marketingu sektorowego (skupionego na marketingu politycznym, terytorialnym, mundurowym i kościelnym).
Autor analizuje działalność komunikacyjną w wymienionych obszarach marketingu, opierając się na materiale empirycznym, umożliwiającym weryfikowanie stawianych hipotez. Założeniem kluczowym dla prezentowanych rozważań jest spostrzeżenie, iż społeczna ekspansja marketingu wynika z faktu wykorzystywania podobnych narzędzi komunikowania marketingowego, które mają charakter uniwersalny, są łatwo dostosowywane do niebiznesowych warunków i efektywne niezależnie od obszary wykorzystywania. Komunikowanie marketingowe pełni tym samym funkcję łącznika między biznesowymi i niebiznesowymi obszarami marketingu sektorowego, stanowiąc czynnik determinujący społeczną ekspansję marketingu.
Monografia stanowi syntetyczną, a jednocześnie szeroką analizę literatury przedmiotu z zakresu przedsiębiorczości. Kierowana jest przede wszystkim do studentów szkół wyższych na kierunkach ekonomicznych i zarządzania jako podręcznik do podstaw przedsiębiorczości. Stanowi też interesującą lekturę dla praktyków – przedsiębiorców oraz menedżerów działających w sektorze MSP.
Książka prezentuje m.in.:
różnorodne podejścia do przedsiębiorczości zawarte w teoriach ekonomii i zarządzania,
charakterystykę przedsiębiorczości w różnych ujęciach, nowe aspekty w teorii przedsiębiorczości,
charakterystykę przedsiębiorcy – jego cechy, motywy, różne rodzaje przedsiębiorców,
uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości – zarówno wewnętrzne (tkwiące w przedsiębiorcy – podmiocie), jak i zewnętrzne (wynikające z otoczenia),
specyfikę MSP oraz ich rolę w kreowaniu zachowań przedsiębiorczych,
tradycyjne i niekonwencjonalne formy finansowania działalności MSP oraz instytucjonalne formy wsparcia tego sektora.
Drugie wydanie zostało wzbogacone o zagadnienia dotyczące:
przedsiębiorczości rodzinnej, jej istoty i rodzajów, najważniejszych problemów związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstw rodzinnych;
przedsiębiorczości kobiet, którą scharakteryzowano w kontekście trudnej sytuacji kobiet na rynku pracy i w pracy zawodowej;
przedsiębiorczości akademickiej, będącej przejawem innowacyjnej koncepcji przedsiębiorczości rozwijanej wśród studentów i pracowników naukowych uczelni;
przedsiębiorczości społecznej, a także ekonomii społecznej.
Autorami książki są wykładowcy studiów podyplomowych z zakresu zarządzania nieruchomościami prowadzonych przez Instytut Prawa, Administracji i Zarządzania Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy wspólnie z Kujawsko-Pomorskim Stowarzyszeniem Zarządców Nieruchomości w Bydgoszczy. W swoich opracowaniach prezentują tematy związane zarówno z ich zainteresowaniami naukowymi, jak i praktycznymi problemami przedstawianymi przez studentów w ramach zajęć.
W publikacji omówiono takie zagadnienia, jak:
- zarządzanie a administrowanie nieruchomościami,
- polityka mieszkaniowa,
- podatki i opłaty w obrocie nieruchomościami,
- ekonomiczne podstawy rynku nieruchomości,
- funkcjonowanie wspólnot mieszkaniowych,
- zarząd nieruchomością przez zarządcę przymusowego w postępowaniu w przedmiocie ogłoszenia upadłości,
- umowy o korzystanie z cudzej rzeczy,
- związki pomiędzy procesem budowlanym a ochroną środowiska,
- zarządzanie nieruchomością zabytkową,
- obowiązki właścicieli nieruchomości w zakresie postępowania z odpadami komunalnymi,
- środowiskowe uwarunkowania wywłaszczenia nieruchomości,
- sylwetka i status prawny zarządcy nieruchomości,
- odpowiedzialność za wykroczenia w związku z zarządzaniem nieruchomościami.
Adresatami publikacji są studenci studiów licencjackich, magisterskich i podyplomowych, w ramach których poruszane są problemy z zakresu prawa nieruchomości lub zarządzania nieruchomościami. Książka zainteresuje również uczestników praktyk zawodowych organizowanych przez zrzeszenia zarządców nieruchomości oraz zarządców nieruchomości.
Książka stanowi kompleksowe opracowanie problematyki zachowań klientów indywidualnych w warunkach stale zmieniającego się rynku usług ubezpieczeniowych. Dogłębne poznanie tych zachowań i wpływających na nie czynników jest dla zakładów ubezpieczeń warunkiem koniecznym do opracowania skutecznych działań marketingowych, które mają na celu odróżnienie produktów od ofert konkurencji, zdobycie i utrzymanie klienta, a tym samym umocnienie pozycji na rynku.
Autorka w monografii:
? prezentuje charakterystykę rynku ubezpieczeniowego, regulacje prawne oraz specyfikę usługi ubezpieczeniowej,
? identyfikuje potrzeby klientów indywidualnych na polskim rynku ubezpieczeniowym oraz wykorzystywane przez nich źródła informacji,
? charakteryzuje postępowanie klientów na poszczególnych etapach procesu decyzyjnego, wyodrębnia segmenty rynku usług ubezpieczeniowych oraz grupy typologiczne klientów indywidualnych według ich zachowań,
? wdraża nowe metody oceny działań marketingowych wpływających na postępowanie klientów.
Autorka podejmuje niezwykle ważny dla polskiej pedeutologii problem badawczy i wprowadza czytelników w zakres poszerzających i pogłębiających się zagrożeń związanych z funkcjonowaniem nauczycieli w zawodzie, a w istocie w szeroko rozumianym środowisku socjalizacyjnym (instytucjonalnym i pozainstytucjonalnym). Nie może być dłużej obojętne społeczeństwu i decydentom politycznym to, jak poważnym, bo ukrytym i odroczonym w skutkach, zagrożeniem dla uczęszczających do placówek dzieci i młodzieży jest wpływ toksycznych postaw ich pedagogów-wychowawców-edukatorów, którzy są dotknięci syndromem negatywnego stresu. Książka kierowana jest do szerokiego grona czytelników zainteresowanych warunkami pracy i kondycją psychofizyczną polskich nauczycieli oraz teorią i praktyką edukacji nauczycielskiej. Szczególnie zaś przeznaczona jest dla osób profesjonalnie zajmujących się problematyką psychospołecznego funkcjonowania nauczycieli w środowisku pracy w kontekście pełnionej przez nich roli zawodowej.
W książce autor poszukuje odpowiedzi na pytanie jakiego rodzaju powiązania sieciowe kształtowane z podmiotami na rynkach zagranicznych mogą w największym stopniu przyczynić się do poprawy wyników przedsiębiorstwa.
Systemy wczesnego ostrzegania to instrumenty zarządzania instytucjami finansowymi nie tylko w warunkach kryzysu finansowego, ale również w warunkach stabilności finansowej. Ich skuteczność zależy przede wszystkim od odpowiedzi na takie pytania, jak: Jaka jest specyfika poszczególnych systemów wczesnego ostrzegania? Czy będą one wykorzystywane przez same instytucje finansowe, czy ich instytucje nadzorcze? Czy chodzi o systemy wczesnego ostrzegania wykorzystywane w odniesieniu do samych instytucji finansowych, czy w odniesieniu do ich klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania związane z systemami wczesnego ostrzegania znajdzie Czytelnik w prezentowanej książce.
Autorami książki są pracownicy naukowo-dydaktyczni Katedry Bankowości i Rynków Finansowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Jest to ważna, chyba pierwsza na rynku wydawniczym, pozycja charakteryzująca bardzo złożone zjawisko, odnoszące się do rynkowych zachowań polskich konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji. [...] Autorka wykorzystała zarówno literaturę o ogólnym charakterze, jak i pozycje soecjalistyczne z zakresu podejmowanych obszarów badawczych. [...] Wybór metod analizy danych stanowi przykład dojrzałego warsztatu badawczego zjawisk dotyczących rynkowych zachowań konsumentów przy uwzglednieniu megatrendu, jakim jest globalizacja.
Z recenzji wydawniczej dr hab. Anny Dąbrowskiej, prof. SGH
Jak wdrożyć system controllingu w przedsiębiorstwie - od czego zacząć,
Jak zaprojektować koncepcję systemu controllingu,
Jak w praktyce powinien wyglądać harmonogram wdrożenia controllingu,
Jak przezwyciężać opory przy wdrażaniu controllingu
W jaki sposób controlling może wpłynąć na jakość przedsiębiorstwa,
Jak zatrudnić controllera w przedsiębiorstwie,
Jak analizować koszty w ramach operacyjnej rachunkowości zarządczej,
Jak poradzić sobie z problemem świadczeń wewnętrznych
Jak przebiega proces tworzenia budżetu wpływów i wydatków
Trwająca od kilku lat recesja, zjawisko globalnej konkurencji, komplikujące się warunki prowadzenia działalności gospodarczej, wreszcie ? trudna sytuacja na rynku pracy ? powodują, że na prawo pracy coraz częściej spogląda się nie tylko przez pryzmat ochrony pracownika (co jest podstawowym celem prawa pracy), lecz także interesu pracodawcy. Publikacja Ochrona interesu pracodawcy jest próbą kompleksowej analizy tego ? stosunkowo nowego ? zagadnienia.
Celem niniejszego opracowania jest analiza ochrony interesu pracodawcy. Rozpoczyna się ona od wyjaśnienia pojęcia ?interes pracodawcy?, a kończy na usystematyzowaniu środków służących ochronie interesu pracodawcy i określeniu granic tej ochrony. Ponadto w publikacji omówiono problematykę ochrony interesów pracodawców w indywidualnym i zbiorowym prawie pracy, przesłanki tej ochrony oraz jej konstytucyjne i międzynarodowe uwarunkowania. W pracy przyjęto przedmiotowe kryterium podziału, oparte na rodzaju chronionego interesu. To pierwsza na polskim i europejskim rynku publikacja kompleksowo prezentująca problematykę ochrony interesu pracodawcy.
Publikacja skierowana jest zarówno do podmiotów zajmujących się prawem pracy w praktyce ? radców prawnych, adwokatów, sędziów, prawników zatrudnionych w instytucjach publicznych i prywatnych firmach. A także osób związanych z nauką prawa pracy. Zainteresuje także partnerów społecznych, zwłaszcza organizacje pracodawców.
Dr Monika Latos-Miłkowska ? wieloletni pracownik naukowo-dydaktyczny Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Autorka wielu publikacji z zakresu prawa pracy. Przedmiotem zainteresowań naukowych autorki jest problematyka ochrony trwałości stosunku pracy, zwolnień z przyczyn niedotyczących pracowników, zbiorowe prawo pracy, uprawnienia związane z rodzicielstwem.
Książka zawiera charakterystykę najważniejszych zagadnień związanych z gospodarką nieruchomościami.
W szczególności dotyczy ona:
- zasad zarządzania nieruchomościami
- wyceny nieruchomości
- prawnych, ekonomicznych i podatkowych uwarunkowań związanych ze sprzedażą nieruchomości
- systemu finansowania nieruchomości
- zasad związanych z gospodarowaniem nieruchomościami przez gminę.
Czytelnik będzie mógł się dowiedzieć:
- jakie są główne prawne uwarunkowania związane z gospodarką nieruchomościami
- jak funkcjonuje rynek nieruchomości
- jakie jest znaczenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
- jaka jest rola notariusza na rynku nieruchomości
- kiedy korzystać z hipoteki, ksiąg wieczystych i innych zabezpieczeń związanych z nieruchomościami.
Wraz z następującą globalizacją rynków gospodarki światowej obserwuje się wzrost konkurencji w ostatnich latach, co w obliczu zachodzących zmian w otoczeniu w zakresie technologii, regulacji i popytu powoduje jeszcze wyższy poziom rywalizacji między przedsiębiorstwami.
Starają się one sprostać wymaganiom rynku nawiązując współpracę z innymi podmiotami rynkowymi w formie aliansów strategicznych, organizacji wirtualnych, klastrów czy też powiązań franczyzowych.
W niniejszym opracowaniu przedstawiono wybrane modele współpracy przedsiębiorstw, które - zdaniem autorek - charakteryzują się nowoczesnymi atrybutami i mogą być uznane jako zgodne z tendencjami rozwojowymi współczesnych gospodarek światowych.
Kapitał ludzki to temat szeroko dziś omawiany. Wspomina się o nim w kontekście rozważań na temat zasobów przedsiębiorstwa, zarządzania, rozwoju, budowania wartości i inwestycji.
Opracowanie ma za zadanie przybliżyć przedsiębiorcom oraz zainteresowanym tematykę i znaczenie kapitału ludzkiego w zarządznaiu innowacyjnością w sposób kompleksowy oraz pokazać, że dzięki wykorzystaniu modeli i dostępnych narzędzi można wpływać na innowacyjność zarządzanych organizacji.
Książkę Rafała Janowicza &bdquoKomunikacja marketingowa w architekturze&rdquo przeczytają z pewnością specjaliści (urbaniści, architekci, teoretycy i praktycy komunikacji marketingowej). Przeczytają ją jednak także z uwagą miejscy aktywiści, którzy walczą z &bdquozaśmieceniem&rdquo licznymi reklamami codziennie przemierzanej przez nas przestrzeni, a także ci z mieszkańców miast, którzy ich w tej walce wspierają. Reklam i innych komunikatów marketingowych jest dziś tak wiele, że stały się one elementem przekształcającym architekturę (zarówno jej tworzenie, jak i percepcję). Znajdziemy w książce przykłady rozwiązań zdecydowanie złych, tworzących &bdquoefekt choinki&rdquo, ale i dobrych, starannie przemyślanych. Rafała Janowicza interesuje jednak nie tylko stan faktyczny, ale i jego poprawa. Od wizualnej komunikacji marketingowej w miastach raczej w najbliższym czasie nie uciekniemy, konieczna jest więc zmiana podejścia do niej architektów. Janowicz przekonuje, że tylko czynny udział architektów w jej tworzeniu przy jednoczesnej zmianie obowiązujących dzisiaj regulacji prawnych pozwoli na poprawę jakości przestrzeni, na której &bdquozaśmiecenie&rdquo słusznie narzekamy. Przeprowadzona przez Autora argumentacja jest starannie uporządkowana i przejrzysta, a fakt, iż analizom towarzyszy bogata dokumentacja fotograficzna dodatkowo wzmacnia atrakcyjność książki.Prof. dr bab. Anna Zeidler-Janiszewska - przewodnicząca Komisji Konkursowej
Istnieją tylko cztery sposoby, dzięki którym kontaktujemy się ze światem. Jesteśmy na ich podstawie oceniani i klasyfikowani. To kontakt za pomocą naszego działania, wyglądu, tego, o czym i jak mówimy.
Dale Carnegie
Postępuj zgodnie z podstawowymi zasadami skutecznej komunikacji Dale Carnegie’go. Jeśli będziesz w tym konsekwentny wówczas wykształcisz jakże ważną zdolność:
- doskonalenia umiejętności komunikacyjnych - od codziennych rozmów, aż po prezentacje i wystąpienia publiczne
- łatwego docierania z twoim przekazem do odbiorcy, co sprawi że praca zostanie wykonana szybciej i z mniejszą liczbą błędów
- słyszenia tego, co mówią inni, tak aby w pełni zrozumieć ich przekaz
- zrozumienia w jaki sposób język ciała wzmacnia albo osłabia skuteczność twoich wypowiedzi oraz jak go interpretować u twoich słuchaczy
- trafnego wyrażania myśli w formie pisemnej - w listach, notatkach służbowych, e-mailach czy SMS-ach
Książka ta to swoistego rodzaju przewodnik dla studentów/absolwentów, którzy zamierzają podjąć pracę. Przedstawia możliwości z jakich mogą korzystać aby w odpowiedni sposób poruszać się po rynku pracy i wybrać najbardziej odpowiednie stanowisko względem posiadanych przez nich kompetencji. Z drugiej strony książka stanowi informację dla wszystkich pracodawców pod kątem oczekiwań ze strony studentów/absolwentów w zakresie warunków pracy. Trzecie przesłanie książki to przestawienie różnicy między doradztwem zawodowym a doradztwem personalnym w zakresie ustawodawczym, strukturalnym, metod pracy i ich zastosowania.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?