W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Niniejsza publikacja zawiera praktyczne wskazówki, jakie najważniejsze elementy powinien zawierać plan biznesowy oraz wskazuje metodykę tworzenia tego dokumentu, uwrażliwiając na sfery objęte szczególną uwagą osób oceniających biznesplan.
Prezentowana Czytelnikowi kolejna monografia z serii Komunikacja społeczna w edukacji jest tematycznie związana z wymienionymi wyżej aspektami komunikowania. Książka zawiera 10 artykułów napisanych przez trzynaściorga autorów z następujących ośmiu uczelni: Uniwersytetu Jagiellońskego, Uniwersytetu Gdańskiego, Uniwersytetu Opolskiego, Politechniki Częstochowskiej, Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, Gnieźnieńskiej Szkoły Wyższej Milenium – Wydziału Zamiejscowego w Wągrowcu, Wielkopolskiej Wyższej Szkoły Społeczno-Ekonomicznej w Środzie Wielkopolskiej oraz Uniwersytetu Śląskiego w Opawie Wydziału Przedsiębiorczości i Handlu w Karwinie. Tym samym ma miejsce kontynuacja kilkuletniej współpracy pedagogów (a także przedstawicieli innych dyscyplin) zajmujących się problematyką komunikacji społecznej, pochodzących z Polski i Republiki Czeskiej.
Z Wprowadzenia
„Eksterytorialne stosunki pracy” to monografia prezentująca kształtowanie praw i obowiązków pracowników organizacji międzynarodowych oraz instytucji międzynarodowych występujących w stosunkach pracy w podwójnej roli: legislatorów i pracodawców. Charakterystyczną cechą eksterytorialnych stosunków pracy jest wyłączenie tych stosunków pracy spod zakresu oddziaływania krajowych systemów prawa pracy państw członkowskich, poddanie sporów o roszczenia z tych stosunków kognicji międzynarodowych organów wymiaru sprawiedliwości (Trybunałów Administracyjnych ONZ i MOP), ograniczenie uprawnień organów przedstawicielskich pracowników w sprawach odnoszących się do negocjowania warunków zatrudnienia i rozwiązywania sporów zbiorowych pracy, zwiększenie dyspozycyjności pracowników organizacji międzynarodowych względem pracodawcy, zmniejszenie stabilizacji zatrudnienia. W dziesięciu rozdziałach książki Autor analizuje przepisy: statuty i regulaminy personelu ONZ i MOP oraz judykaturę trybunałów administracyjnych w sprawach dotyczących indywidualnego (nawiązywanie, rozwiązywanie oraz specyficzna treść eksterytorialnych stosunków pracy) i zbiorowego (przedstawicielstwo pracownicze) prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych. Przedstawia specyfikę, odrębności, zalety i mankamenty eksterytorialnego systemu prawa pracy.
Autor książki przybliża problematykę efektywności metod analizy ekonomicznej przedsiębiorstw w zakresie oceny ich kondycji finansowej w erze globalizacji, powszechnej niepewności i ryzyka oraz szybko zachodzących zmian w otoczeniu firm. Dokonuje oceny powiązań systemowych wskaźników finansowych, a następnie próby implementacji logiki rozmytej w wykorzystywanej w przedsiębiorstwach analizie wskaźnikowej. W opracowaniu szczegółowo omówiono:
* etapy rozwoju metod analizy finansowej przedsiębiorstw ze szczególnym uwzględnieniem analizy wskaźnikowej dotyczącej: rentowności, płynności, sprawności i zadłużenia,
* nowe warianty dezagregacji wskaźników,
* optymalne wartości dla każdego wskaźnika finansowego z uwzględnieniem ich wpływu na sytuację ekonomiczną przedsiębiorstw (stymulanta, dominanta, destymulanta),
* wady i ograniczenia tradycyjnej analizy wskaźnikowej,
* teoretyczne założenia logiki rozmytej i możliwości jej zastosowania w analizie wskaźnikowej firm,
* nowe, opracowane przez autora, modele logiki rozmytej dla dwunastu wskaźników finansowych wraz z ich interpretacją.
W publikacji zaprezentowano także wyniki testów skuteczności modeli logiki rozmytej dla 166 spółek akcyjnych. Cennym uzupełnieniem książki jest aneks, w którym na przykładzie jednej spółki przedstawiono działanie dwóch modeli logiki rozmytej opracowanych przez autora.
Książka przeznaczona jest dla dyrektorów finansowych, prezesów firm, głównych księgowych, biegłych rewidentów, doradców, analityków, kontrolerów finansowych, a także studentów finansów i rachunkowości.
Książka jest pierwszym w literaturze prawniczej wszechstronnym opracowaniem problematyki stosunków pracy u małych pracodawców. Szczegółowej analizie prawnej poddane zostały różne aspekty zatrudnienia - jego nawiązanie, rola umowy o prace w kształtowaniu wzajemnych zobowiązań pomiędzy pracodawca a pracownikiem oraz elementy jej treści, w tym prawa i obowiązki stron.
W publikacji omówiono także ważne i praktyczne zagadnienia dotyczące m.in.: problemu wielkości zatrudnienia jako kryterium dyferencjacji w prawie pracy, analizy źródeł prawa pracy u małego pracodawcy, zapewnienia pracownikom ochrony zbiorowej i socjalnej, obowiązku pracodawcy jako płatnika składek z tytułu ubezpieczenia społecznego, ochrony informacji poufnych małych pracodawców, zabezpieczenia wierzytelności małych pracodawców, ochrony trwałości zatrudnienia u małych pracodawców. Przedstawiono również aktualny problem stosunków pracy u pracodawcy domowego.
W pracy zawarto również refleksje na temat oczekiwań zmian ustawodawstwa zarówno w zakresie statusu prawnego małych pracodawców (z perspektywy organizacji pracodawców), jak i zatrudnionych przez nich pracowników (postulaty ze strony związków zawodowych).
Umiejętność budowania modeli w celu oceny ryzyka inwestycyjnego ma dziś szczególnie istotne znaczenie dla osób z banków, przedsiębiorstw, funduszy inwestycyjnych, firm konsultingowych, instytucji publicznych realizujących programy i projekty inwestycyjne ze środków UE w związku z rosnącą niepewnością i nieprzewidywalnością przyszłych wydarzeń gospodarczych w kraju i na świecie. Modelowanie ryzyka inwestycyjnego to dziś cenna umiejętność, która będzie wymagana od wielu specjalistów i ekspertów w najbliższej przyszłości po konsekwencjach kryzysu finansowego, który dotknął gospodarkę realną.Książka pt. Modelowanie ryzyka inwestycyjnego - zastosowania praktyczne z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel i programu GRETL w sposób przystępny i umiejętny przedstawia najważniejsze metody i techniki w obszarze modelowania oraz oceny ryzyka inwestycyjnego. Autor przedstawia na trafnie dobranych przykładach zasady działania symulacji Monte Carlo przy ocenie ryzyka inwestycyjnego wraz z uwzględnieniem koncepcji Value at Risk - wartości zagrożonej. Prezentuje możliwości zastosowań arkusza kalkulacyjnego dla potrzeb prognozy i oceny ryzyka z wykorzystaniem modeli ekonometrii klasycznej oraz możliwości zastosowania darmowego programu GRETL przy budowie modeli szeregów czasowych - AR, MA, ARMA, ARIMA, ARCH, GARCH. W ostatniej części książki autor przedstawia możliwości zastosowań wyceny opcji realnych w ramach oceny ryzyka opłacalności inwestycji, a także przedstawia sposoby optymalizacji dyskretnej za pomocą narzędzia zamieszczonego w arkuszu kalkulacyjnym - SOLVER. Jest to pierwsza pozycja w Polsce, w której można znaleźć praktyczne zastosowania większości metod umożliwiających ocenę ryzyka inwestycyjnego. Dzięki zastosowaniu arkusza kalkulacyjnego wraz z darmowym programem GRETL w książce położono główny nacisk na przystępne przekazanie wiedzy dotyczącej metod oceny ryzyka, tak by można było od razu stosować przyswojony materiał w praktyce.
Przedmiotem badań są cechy organizacji przyszłości i jej wymagania w stosunku do pracowników, sylwetka pracownika przyszłości, stopień przygotowania studentów ostatniego roku studiów różnych kierunków do aktualnych wymagań rynku pracy i do wymagań nowych organizacji oraz opinie studentów na temat treści kształcenia niezbędnych w szkołach wyższych.
W walce konkurencyjnej między giełdami różnych krajów liczą się jakość i szybkość obsługi inwestorów, ważne znaczenie mają także takie wskaźniki, jak wielkość operacji giełdowych, kapitalizacja giełdy, liczba notowanych spółek. Klienci chętniej korzystają więc z usług giełdy o większej skali obrotów, licząc na korzystniejszy układ cen.
Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, funkcjonująca od ponad 20 lat i należąca do najbardziej dynamicznych na świecie, a przede wszystkim w Europie Środkowo-Wschodniej, ma doskonałą politykę zarówno przyciągania przedsiębiorstw z innych krajów, jak i utrzymywania dotychczasowych klientów. To właśnie tej giełdzie, a zwłaszcza jej zasadom funkcjonowania, inwestorom, poszczególnym rynkom giełdowym, obrotowi obligacjami, akcjami i instrumentami pochodnymi, jest poświęcona niniejsza książka.
Podręcznik jest przeznaczony dla studentów uczelni ekonomicznych, a także dla praktyków gospodarczych oraz uczestników kursów i szkoleń z bankowości i finansów.
Dobra reputacja ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa na rynku. Co jednak zrobić, gdy ma się mnóstwo świetnych pomysłów, ale brakuje pieniędzy? Jak Firma może powiadomić klientów o swoim istnieniu, gdy nie stać jej na działania marketingowe i akcje promocyjne? W niniejszej książce pokazano, jak zdobyć rozgłos bez większych nakładów finansowych. W Public relations omówiono wszelkie aspekty PR, począwszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materiałów informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie mediów społecznościowych, a skończywszy na realizacji różnych kampanii PR. Książka zawiera mnóstwo doskonałych przykładów i cennych wskazówek pochodzących od ludzi, którzy na co dzień mają styczność z branżą PR. Czytelnik znajdzie w niej wszystko, co jest potrzebne, by zaistnieć w mediach z dobrym skutkiem. Książka jest przeznaczona dla osób zajmujących się PR, marketingiem, promocja, reklamą, a także dla menedżerów i przedsiębiorców
Rozmowa kwalifikacyjna ma rozstrzygnąć, czy jesteś odpowiednim kandydatem na dane stanowisko w firmie. W jej trakcie przyszły pracodawca zada ci wiele różnorodnych, często podchwytliwych pytań, a Ty będziesz musiał udzielić na nie właściwych odpowiedzi. Co i w jaki sposób masz powiedzieć, aby zwiększyć swoje szanse na otrzymanie pracy? Czego w żadnym razie nie wolno Ci mówić? Autorka książki uważa, że pytania można przewidzieć, a odpowiedzi można się nauczyć. Trzeba tylko wiedzieć, co decyduje o sukcesie. Jeśli przeczytasz tę książkę, znacznie zwiększysz swoje szanse. Przeanalizuj więc uważnie podane przykłady i rady, śmiało idź na rozmowę i? powodzenia.
recenzji prof. dr. hab. Stanisław Korenika:
Jest to interesujące i wartościowe opracowanie na temat zarządzania projektami unijnymi. Z punktu widzenia praktyki gospodarczej łączy w sobie dwa istotne i aktualne zagadnienia: pozyskiwanie środków w ramach funduszy strukturalnych oraz zarządzanie projektami unijnymi. Autorki, jako osoby zaangażowane teoretycznie i praktycznie w zarządzanie projektami unijnymi, przystępnie prezentują najważniejsze kwestie z omawianego obszaru.
Książka adresowana jest do podmiotów, organizacji oraz instytucji planujących pozyskiwanie funduszy unijnych, jak również dla osób chcących poszerzyć swoją wiedzę z tego zakresu (np. studenci, doktoranci, właściciele firm, kadra zarządzająca wyższego szczebla, osoby zarządzające instytucjami non profit, pracownicy instytucji publicznych, w tym nauczyciele, dyrektorzy szkół, urzędnicy komórek ds. funduszy europejskich, itp.). Ze względu na poruszaną problematykę, a przede wszystkim całościowy i uniwersalny charakter prezentowanych zagadnień, pozycja ta może służyć wskazanym wyżej odbiorcom. Wzbogacenie ich wiedzy wpłynie z kolei na skuteczność wykorzystania w naszym kraju dostępnych obecnie oraz w przyszłości środków z funduszy unijnych.
Wiele osób może nie zdawać sobie sprawy z tego, że proces zatrudnienia pracownika to w praktyce skomplikowany mechanizm działań, którego finalnym efektem jest podpisanie umowy nakładającej szereg praw i obowiązków, zarówno po stronie pracodawcy jak też pracownika.
Przygotowany poradnik uwzględnia aktualne przepisy oraz orzecznictwo w tym zakresie, a poszczególne zagadnienia wybrane i przedstawione zostały w oparciu o wieloletnie doświadczenie Autorów.
Książka będzie pomocna w rozwiązywaniu problemów związanych z zatrudnieniem tym wszystkim, którzy w tym procesie uczestniczą tj. kandydatom do pracy, pracownikom, jak również pracodawcy reprezentowanym przez właściciela, dyrektora personalnego, kadrowca, doradcę podatkowego itp.
Advances in intelligent methods have significantly modified the business organization of enterprises and the way they do business. The efficient management of the new form of business needs new tools. Therefore, this book presents an optimization method with genetic algorithms for operating decision making in supply networks.
This book focuses on both the theory and applications of genetic algorithms for planning and scheduling in supply networks and is divided into two parts. Part I presents the general aspects of the supply network management, with background information on the planning and scheduling methods. The main objective of studies presented in Part I is to analyze the concept and forms of inter-organizational cooperation from a viewpoint of the operating decision making.
Part II introduces to genetic algorithms and presents their applications. The theoretical side deals with the procedures of genetic algorithms, representation, selection and genetic operators. The purpose of this book is to pay special attention to applications of genetic algorithms to the supply network planning and scheduling. The applications of genetic algorithms concern mainly production environments.
Serię BIBLIOTEKA MONITORA PRAWA PRACY stanowią opracowania wyczerpująco prezentujące wybrane zagadnienia z zakresu prawa pracy lub ubezpieczeń społecznych.
Problematyka podróży służbowej wywołuje wiele kontrowersji i trudności w praktyce. Specjaliści prawa pracy często prezentują rozbieżne poglądy, odnosząc się krytycznie do orzecznictwa SN.
W poradniku dokonano zestawienia najbardziej istotnych zagadnień związanych z odbywaniem przez pracownika podróży służbowych. Przedstawiono m.in.: analizę prawną pojęcia podróży służbowej, opis zdarzeń prawnych niebędących podróżą służbową, zasady rozliczania podróży służbowej oraz praktyczne aspekty związane z zatrudnianiem tzw. pracowników mobilnych, tj. tej grupy zawodowej, do których obowiązków należy stałe przemieszczanie się po określonym terenie. Omówiono również problematykę związaną z odpoczynkiem pracownika po odbyciu podróży służbowej oraz prawny charakter podróży samochodem prywatnym lub służbowym w celu wykonania zadania służbowego.
Opracowanie zawiera najnowsze orzecznictwo SN związane z problematyką podróży służbowych oraz zatrudnianiem pracowników mobilnych. Ponadto w ramach suplementu przedstawiono główne założenia projektu nowego rozporządzenia w sprawie podróży służbowych na terenie kraju i poza jego granicami.
Zatrudniasz cudzoziemców lub przygotowujesz listę płac dla obcokrajowca? –
skorzystaj z gotowych rozwiązań w oparciu o praktyczną interpretację przepisów!
Do chwili obecnej brakowało na polskim rynku wydawniczym praktycznego przewodnika po wszystkich aspektach procesu zatrudnienia obcokrajowca w ujęciu kadrowym, podatkowym i księgowym. Niniejsza książka wypełnia tę lukę, stanowiąc jedyne w swoim rodzaju kompendium wiedzy o zatrudnieniu cudzoziemców, poparte dodatkowo przykładowymi rozwiązaniami.
W publikacji w przystępny sposób wytłumaczono poszczególne etapy zatrudniania cudzoziemców, z wyszczególnieniem specyfiki form zatrudnienia i grup cudzoziemców, których dotyczą zróżnicowane przepisy polskiego prawa. Pierwsza część książki poświęcona została prezentacji zagadnień zatrudniania obywateli UE, EFTA i obywateli państw trzecich, znajdą w niej Państwo również omówienie aspektów legalizacji zatrudnienia i pobytu cudzoziemców podejmujących w Polsce pracę.
Druga część książki przybliży Państwu zagadnienia sporządzania deklaracji podatkowych i rozliczeniowych ZUS oraz rozliczania wynagrodzeń zatrudnionych w Polsce cudzoziemców.
Ponadto, w publikacji oprócz przykładów i obliczeń zamieszczono wzory dokumentów i tematyczne akty prawne.
Skuteczne wdrażanie produktu medialno-marketingowego jakim jest wojna, musi poszukiwać oparcia na formach przerastających dotychczasowe oficjalne strony internetowe administracji rządowej. Być może zmianie ulegnie także sposób prowadzenia militarno-politycznych media relations, w którym dotychczasowe miejsce dziennikarzy zastępować zaczną popularni blogerzy. Czy to oznacza zwrot ku konstytucyjnej wolności wypowiedzi i etycznym normom dziennikarskim prawdy i rzetelności, skoro tymi właśnie wartościami zdaje się kierować `społeczeństwo spektaklu`? Bądźmy realistami. Cezary Redzik. Ukończył filologię polską o spec. komparatystyka na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną o spec. dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim. W 2010 roku zdobył III nagrodę Ministra Spraw Zagranicznych w konkursie na najlepszą pracę magisterską z zakresu stosunków międzynarodowych, która stanowi główny rdzeń tej książki. Praktykant w Dziale Społecznym Polskiej Agencji Prasowej oraz stażysta w redakcji Fakty TVN. Od stycznia 2011 r. związany zawodowo z public relations.
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia:
* w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków
zagranicznych,
* jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność,
* jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy
działalności,
* jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych,
* na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej,
* k należy zorganizować komórką marketingową przedsiębiorstwa, która nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego.
Opisane w książce strategie ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków. Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządza¬nia, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.
Książka powstała jako wynik badań prowadzonych w ramach finansowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego projektu „Symptomy upadku małej firmy. Konsekwencje społeczno-
-gospodarcze. Polityka przeciwdziałania” (1 H02D 055 30, nr umowy 0926/H03/2006/30). Składa się z obszernej części teoretycznej odnoszącej się m.in. do doświadczeń krajów europejskich w zakresie zapobiegania niepowodzeniom gospodarczym, w tym istniejących modeli umożliwiających szacowanie prawdopodobieństwa niepowodzenia gospodarczego, studiów literaturowych opisujących: pojęcia i przyczyny niepowodzeń, zjawiska kryzysowe oraz symptomy im towarzyszące. Zawiera również analizę progów rozwojowych i barier funkcjonowania małych firm uwzględniającą warunki prowadzenia działalności w regionach zmarginalizowanych. Część empiryczna obejmuje wyniki badań odnoszących się do przyczyn, symptomów upadku małych przedsiębiorstw, konsekwencji społeczno-gospodarczych oraz wnioski z zaprezentowanych analiz, a także wnioski i rekomendacje dla tworzenia strategii ich wczesnego ostrzegania.
Współczesne organizacje składają się z wzajemnie ze sobą połączonych części (systemów), w których czynnik ludzki jest najważniejszy, bowiem realizuje wspólne określone cele dla powodzenia organizacji jako całości. W systemie społecznym organizacji dokonują się sieci interakcji współpracujących ze sobą ludzi, którzy w ten sposób przyczyniają się do osiągnięcia celów organizacji i zaspokajania potrzeb osobistych. Wymagania stawiane pracownikom we współczesnych organizacjach stale rosną, ludzie (pracownicy) będący uczestnikami danej organizacji nie tylko tworzą to, co jest widoczne na zewnątrz, łatwe do zbadania – czyli definiują role organizacyjne, układają je w struktury, wypracowują strategie działania, ale przede wszystkim wytwarzają w organizacji to, co jest z zewnątrz niezauważalne, niełatwe do określenia i zdefiniowania, budując m.in. klimat i kulturę organizacji, wartości i postawy. Tworzą to, co w organizacji najważniejsze, a mianowicie system społeczny zakładu pracy. Współcześnie pojęcie pracownika zostało zastąpione pojęciem członka organizacji, właściwe relacje międzyludzkie, budowane są bowiem na zasadzie partnerstwa i harmonii pomiędzy człowiekiem a środowiskiem pracy. Szczególna rola przypada tutaj kadrze kierowniczej, która powinna kreować zarówno zachowania pracowników jak i wizerunek samej organizacji. Nie jest to zadanie łatwe, z uwagi na fakt, iż duża dynamika zmian w otoczeniu zewnętrznym organizacji, oddziałuje bezpośrednio na samą organizacje, a co za tym idzie na zasoby ludzkie. Podejmowana problematyka książki ma charakter interdyscyplinarny, występuje w niej bowiem problematyka socjologiczna, psychologiczna, ekonomiczna czy nauk o zarządzaniu. Książka adresowana jest zarówno do kadry menedżerskiej, zajmującej różne szczeble zarządzania we współczesnych organizacjach gospodarczych, instytucjach administracji rządowej i samorządowych, jak i studentów nauk społecznych i humanistycznych.
Firmy, które się nie rozwijają i nie opracowują nowych produktów, strategii i technologii, nie mają dziś szans na szybko zmieniających się rynkach. Autorzy przekonują, że nowatorstwo i twórcze rozwiązania nie są wynikiem przypadkowych odkryć, lecz można je uzyskiwać w drodze uporządkowanego procesu. Przedstawiony przez nich model "od A do F" pokazuje, jak w kilku starannie przemyślanych krokach łączyć twórcze możliwości pracowników różnych działów, przekładać innowacyjne koncepcje na konkretne rozwiązania, a następnie z powodzeniem wprowadzać je na rynek. Innowacyjność w ich modelu to ciągły proces, który pozwala elastycznie adaptować się do zmiennych rynkowych okoliczności, zwłaszcza w czasach kryzysu.
"Kompletny System Innowacyjności to wartościowy model, który łączy różne aspekty nowatorskiego i twórczego działania w biznesie. To doskonałe kompendium koncepcji i technik, które składają się na firmową kulturę kreatywną. Nie znam książki, która bardziej wyczerpująco przedstawiałaby ten temat"
/Cesc Bordas, wiceprezes ds. marketingu i innowacyjności PepsiCo Europe/
"To wspaniałe kompendium innowacyjności i twórczego działania, stworzone przez światowej sławy autorytety w dziedzinie marketingu i biznesu dla pracowników na wszystkich poziomach organizacji. Ta książka skłania do zrewidowania dotychczasowych poglądów na kwestie kreatywności i nowatorstwa w biznesie i oferuje przydatny model, na którym opiera się innowacyjność w firmie"
/Carlos Losada, ESADE Business School/
Philip Kotler to człowiek instytucja i naukowiec, światowy autorytet w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Z jego doświadczenia korzystały m.in. takie firmy jak IBM, Ford, Michelin i Bank of America. Opublikował wiele książek znanych również w Polsce. REBIS wydał jego słynny Marketing.
Fernando Trías de Bes jest ekonomistą w ESADE Business School, ukończył studia MBA. Założył firmę konsultingową Salvetti & Llombart specjalizującą się w badaniach rynkowych. Wspólnie z Ph. Kotlerem napisał książki Marketing lateralny oraz Luck, Creating the Conditions for Success in Life and Business.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?