Kolejna książka z cyklu Nauka i praktyka innowacji, którą oddajemy do rąk czytelników, jest poświęcona problematyce organizacji i zarządzania procesami innowacyjnymi, czyli kwestiom kreowania, wdrażania, komercjalizacji i dyfuzji innowacji. Organizacja i zarządzanie procesami innowacji podlegają nieustannym zmianom za sprawą pojawiających się nowych wyzwań i możliwości. Książka konfrontuje ugruntowane podejścia z najnowszymi trendami przedstawianymi w literaturze zachodniej. Można w niej znaleźć odpowiedzi na dwa kluczowe pytania, jak strukturalizować proces innowacji i jak kształtować i rozwijać skuteczne wzorce zachowań uczestników procesu innowacji podczas jego realizacji na bieżąco, na co dzień.Treści przedstawiono w książce w ten sposób, by prowadzić czytelnika od ogólnych problemów i rozlicznych podejść dotyczących innowacji i innowacyjności w otoczeniu gospodarczym, poprzez charakterystykę natury procesów innowacyjnych, ich źródeł i efektów, aż do ich uwarunkowań w skali makro-, mezo- i mikroekonomicznej. Książkę można uznać za kompendium wiedzy naukowej o innowacjach i procesach innowacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem polskiej gospodarki.
We współczesnej gospodarce stale rośnie znaczenie innowacyjności i wdrażania innowacji. Innowacyjność stanowi obecnie ważny czynnik konkurencyjności firm, regionów i gospodarek. W podręczniku omówiono: istotę innowacyjności i jej cele, organizację systemu innowacji, techniki stymulujące kreatywność, metody poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, ocenę i wybór optymalnych wariantów rozwiązań, system zarządzania innowacjami, metody projektowania innowacyjnych produktów i procesów, techniczno-ekonomiczną ocenę przedsięwzięć innowacyjnych, transfer technologii, politykę naukowo-techniczną wspierania działalności innowacyjnej.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?