KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

42,74 zł
53,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,74 zł

41,24 zł
67,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,24 zł

87,91 zł
109,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,37 zł

45,84 zł
64,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,84 zł

50,81 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,81 zł

31,20 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,99 zł

45,93 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,19 zł
Okładka książki Postaw na charakter i kompetencje. Stanowisko i władza nie zrobią z ciebie lidera

49,00 zł 32,13 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,84 zł

Trzykrotnie piastujący stanowisko dyrektora zarządzającego, erudyta wykształcony w Oksfordzie i fachowy doradca, Timothy R. Clark ukazuje, w jaki sposób wielkość rodzi się z potężnego połączenia charakteru i kompetencji – przy czym „jądrem” jest charakter, a kompetencje „skorupą”. Charakter jest fundamentem, na którym muszą zostać nabudowane kompetencje, przy czym oba czynniki są równie istotne. „Pomyślmy o szeroko znanych przywódcach i spróbujmy przywołać przypadki ich spektakularnego popadania w niełaskę z powodu braku kompetencji” – czytamy w tej książce. – „Kiedy lider idzie na dno, proces ten ma swój początek w jego wnętrzu. To zapaść charakteru, swoiste «stopienie rdzenia» (by uciec się do metafory reaktora jądrowego).” Osoby o właściwych predyspozycjach charakterologicznych, którym brak jest stosownych kompetencji, pozostają nieskuteczne. Lecz z kolei kompetentni liderzy, którym brak charakteru, są niebezpieczni. „Przywództwo jest dyscypliną stosowaną; nie jest to jakaś rozdmuchana idea, nad którą trzeba by przysiąść i dumać. Właściwie jest to najważniejsza stosowana dyscyplina na świecie […]” – powiada autor. Sukces każdego podmiotu gospodarczego sprowadza się u swych źródeł właśnie do przywództwa. To ostatnie realizuje się w ostatecznym rachunku za sprawą kompetencji i charakteru, nie zaś zewnętrznych atrybutów takich jak pełnione stanowisko, funkcja czy zakres władzy. Autor rzuca snop światła na cztery najistotniejsze składniki charakteru i kompetencji, oferując nam sekwencję elokwentnych, inspirujących i pobudzających do działania refleksji na temat nieodzownych budulców każdego z tych czynników. Przywództwo albo liderowanie postrzega on zasadniczo jako oddziaływanie na innych: przywódcy – liderzy – wywierają wpływ na innych „w sposób, który zainspiruje ich do pięcia się w górę, poszerzania swego potencjału, stawania się”. Lider musi odznaczać się charakterem nieodzownym dla pozytywnego oddziaływania, jak i kompetencjami, aby wywierany przezeń wpływ był skuteczny. Ta książka przeznaczona jest dla każdego, kto pragnąłby zwiększyć swój potencjał w obszarze przewodzenia – liderowania. Wgląd autora w zagadnienie jest głęboki, a jego zaangażowanie wręcz zaraźliwe. Uzmysławia nam on, że: „Przewodzenie innym jest najbardziej angażującym, inspirującym i najgłębiej satysfakcjonującym rodzajem działalności, jaki zna ludzkość. Dzięki niemu zyskujemy możliwość dokonywania postępów, skutecznego mierzenia się z przeciwnościami, zmieniania życia innych ludzi […] Piękną stroną przywództwa jest fakt, że do roli przywódcy może aspirować każdy”. TIMOTHY R. CLARK jest założycielem i dyrektorem firmy doradczo-szkoleniowej LeaderFactor zajmującej się rozwijaniem zdolności przywódczych, zarządzaniem zmianami i działaniami z zakresu zwinności strategicznej. Uzyskał doktorat z nauk społecznych i politycznych na Uniwersytecie Oksfordzkim. Jest byłym zawodnikiem pierwszej drużyny akademickiej futbolu amerykańskiego przy Brigham Young University, startującej w rozgrywkach ogólnokrajowych. Jest autorem czterech książek i ponad stu artykułów. Wśród klientów jego firmy są takie podmioty jak Accenture, Dow, FBI, Genentech, Honeywell, Lockheed Martin, Microsoft i Uniwersytet Stanforda.
Okładka książki Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

89,90 zł 60,73 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,02 zł

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.
Okładka książki Szybko, coraz szybciej

59,90 zł 38,07 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,43 zł

Pytanie, czy (lub: jak szybko) sztuczna inteligencja przejmie kontrolę nad naszą cywilizacją, coraz częściej na poważnie zaprząta nam głowy. Oto jedna z najlepszych książek na ten temat, jakie w ostatnich latach ukazały się na świecie.Azeem Azhar, brytyjski przedsiębiorca, publicysta i twórca platformy Exponential View, bez ogródek opisuje przepaść pomiędzy rozwojem nowych technologii, a ludzką zdolnością do poradzenia sobie z przyśpieszeniem technologicznym świata. Diagnozuje coraz głębsze podziały między przedstawicielami nauk ścisłych a humanistami (w tym: politykami), prowadzące do hegemonii korporacji, polaryzacji społeczeństw i globalnych nieporozumień, mających wpływ na życie wszystkich obywateli.Azhar jest uparcie optymistyczny, jeśli chodzi o potęgę technologii, ale mówi też z mocą o tym, jak musimy kształtować technologię, aby nadal służyła społeczeństwu "The Guardian"Jakie są szanse, że uda nam się odnaleźć równowagę w ponowoczesnym świecie i... przetrwać? Co zrobić, żeby tak się stało? Azeem Azhar wie, jaką strategię powinniśmy przyjąć, a jego najważniejsze postulaty znajdziecie na kartach Szybko, coraz szybciej.
Okładka książki Złota strategia marki w.2 poszerzone

69,00 zł 42,47 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,14 zł

Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie? Okazuje się, że strategia to — wbrew pozorom — prosta sprawa. Skomplikowaną czynią ją jedynie teoretyczne rozważania. Odejdź od teorii i skup się na realiach! Oto książka specjalnie dla Ciebie. Napisana przez praktyka dla praktyków. Znajdziesz tu prostą i niezawodną metodę projektowania strategii na każdym poziomie organizacji biznesowej: dla marki, firmy i rynku. Zawartą tu wiedzę popierają dziesiątki przykładów wprost z życia. Dowiesz się z nich, jak najlepsi rozwiązywali strategiczne problemy i jak budowali swoją przewagę rynkową. Zobaczysz, jakie wskazówki i praktyczne narzędzia są przydatne w pracy menedżera. Autor książki wie, że każdy potrzebuje dobrej strategii i każdy jest w stanie ją stworzyć. Trzeba tylko poznać reguły gry, a te opisane są w niniejszym poradniku.
Okładka książki Wprowadzenie do Salesforce w.2

99,00 zł 59,95 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,96 zł

Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych informacji biznesowych, co z kolei przekłada się na trafność podejmowanych decyzji. Aby uzyskać maksymalną wydajność Salesforce, trzeba dobrze poznać funkcje tej platformy.Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.W książce: rozwijanie biznesu za pomocą Salesforce zarządzanie lejkiem sprzedażowym i okazjami biznesowymi prowadzenie kampanii w Salesforce analizy biznesowe z wykorzystaniem raportów i pulpitów stosowanie przepływów zabezpieczanie platformy SalesforceZostań mistrzem Salesforce - najpotężniejszego narzędzia biznesowego! 
Okładka książki Decyzyjni

69,00 zł 42,47 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,40 zł

Wiodące firmy produktowe nie powstają za sprawą magii! Holly Hester-Reilly, H2R Product Science Wydaje się, że liderzy technologiczni, tacy jak Amazon, Apple, Google czy Tesla, przyciągają wybitnych ludzi i dzięki temu wciąż utrzymują swoją innowacyjność. W rzeczywistości ważniejsze jest środowisko, które pozwala zespołowi produktowemu na wypracowywanie niezwykłych rozwiązań. Większość firm jednak utrzymuje struktury uniemożliwiające wykorzystanie ludzkiej innowacyjności. Oto instrukcja, dzięki której liderzy będą mogli przeprowadzać transformacje w swoich organizacjach! Martin Eriksson, Mind the Product Cagan i Jones stworzyli kompendium wiedzy o przywództwie produktowym Teresa Torres, Product Talk W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego. Poznaj sekrety organizacji produktowych światowej klasy i zostań takim liderem, jakiego potrzebuje Twój zespół produktowy! * Sprawdź, jak konkretnie działają zespoły produktowe, które odnoszą sukcesy * Poznaj techniki rekrutacji i coachingu członków zespołów produktowych * Opanuj zasady tworzenia inspirujących wizji produktów i strategii produktowych * Naucz się przydzielać zespołom problemy do rozwiązania, a nie funkcjonalności do opracowania * Dowiedz się, jak przeprowadzić udaną transformację organizacji produktowej Czytajcie, i to już! Phill Terry, Collaborative Gain Oto przewodnik po przywództwie produktowym, jakiego dotąd wszystkim nam brakowało! Gabrielle Bufrem, VMware Lektura obowiązkowa dla liderów produktu! Felipe Castro, Outcome Edge
Okładka książki Rola finansjalizacji w funkcjonowaniu gospodarki

89,90 zł 60,73 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,02 zł

Finansjalizacja jest rozumiana jako wzrost znaczenia motywów finansowych, rynków finansowych oraz uczestników sceny finansowej i instytucji finansowych, które powodują konsekwencje dla gospodarki i życia społecznego. Zjawisko to stawiane jest w jednym rzędzie z takimi tendencjami jak globalizacja czy liberalizacja i stanowi istotną cechę współczesnego kapitalizmu. Finansjalizacja może odgrywać korzystną rolę w funkcjonowaniu gospodarki i kształtowaniu jej elementów składowych, gdyż zwiększa potencjał finansowania jej rozwoju i wprowadza motywację do podnoszenia efektywności gospodarowania. Równocześnie jednak powoduje wiele niekorzystnych skutków, czego przykładem jest światowy kryzys finansowy z lat 20082011 i jego konsekwencje. W książce zostały zaprezentowane wyniki szeroko zakrojonych badań empirycznych przedstawiające rolę finansjalizacji w gospodarce i ocenę tej roli. Oryginalność opracowania polega na uwzględnieniu w badaniach szerokiego spektrum oddziaływania tego zjawiska, w tym również jego roli w kształtowaniu sytuacji gospodarstw domowych i zachowań społecznych.   
Okładka książki Imperium Lewandowska

49,90 zł 34,71 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,82 zł

To pierwsza nieautoryzowana książka o Annie Lewandowskiej i jej biznesach. Pełna nieznanych faktów z życia, o których opowiadają znajomi, osoby z rodziny, współpracownicy. Jaka jest kobieta, którą na Instagramie codziennie ogląda pięć milionów trzysta tysięcy osób? Celebrytka? Na pewno. Ale jest coś, co różni ją od innych gwiazd i gwiazdeczek. Anna Lewandowska to jedna z nielicznych w Polsce kobiet w biznesie z ogromnym majątkiem osobistym.Zaczęło się dziesięć lat temu od bloga. Przez dekadę jej portfolio urosło do sześciu silnych marek. Ten biznesowy pęd doprowadził do tego, że w rankingu magazynu Wprost majątek Lewandowskiej zgromadzony dzięki jej działalności biznesowej wyceniony został na trzysta trzynaście milionów złotych. To nie są pieniądze Roberta Lewandowskiego. To pieniądze z biznesowego imperium, jakie stworzyła sama Anna Lewandowska. Jak to zrobiła? I po co, skoro jest żoną megagwiazdy piłkarskiej? Czy gdyby nie mąż, osiągnęłaby taki sukces? A może warto się też przyjrzeć, co Robert Lewandowski zawdzięcza żonie? Znacie pewnie tę anegdotę, która w różnych wersjach przypisywana jest Hilary i Billowi Clintonom albo Michelle i Barackowi Obamom. W skrócie: prezydent i prezydentowa jadą incognito na obiad do dość pospolitej restauracji. Tam okazuje się, że właścicielem knajpki jest facet, który w młodości starał się o prezydentową. Ucinają sobie miłą pogawędkę po latach. Później prezydentowa siada przy stoliku z mężem, a on mówi: Widzisz, gdybyś wybrała jego, dziś byłabyś żoną właściciela restauracji. Na co ona: Nie, gdybym wybrała jego, on byłby dziś prezydentem USA.W pewnym sensie ta anegdota pasuje do Lewandowskich. Anna Lewandowska nie jest ani autorką, ani kreatorką talentu swojego męża, ale stworzyła mu warunki, dzięki którym mógł w spokoju i komforcie ten talent rozwijać. Wiele decyzji zdjęła mu z barków, w dużej mierze stworzyła mu świat, jakiego potrzebował, by nie rozbić się o stres, destrukcyjne rozrywki i nałogi, jak wielu innych piłkarzy.Autorka już po napisaniu książki konfrontuje zdobyte informacje z bohaterką. Anna Lewandowska udzieliła obszernego wywiadu, w którym po raz pierwszy tak szczerze opowiedziała o sobie, swoich kompleksach, operacjach plastycznych, o tym, że w Hiszpanii wreszcie znalazła swoje miejsce na ziemi, o co ma żal do polskich hejterów, przyznaje się do swoich błędów, opowiada, w czym nie zgadzają się z Robertem na co dzień.
Okładka książki Biznes i zarządzanie. Podręcznik. Liceum i technikum. Część 1. Zakres podstawowy i rozszerzony

62,80 zł 54,36 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,36 zł

Biznes i zarządzanie to cykl przygotowany z myślą o kształceniu ogólnym w zakresie podstawowym i rozszerzonym w liceum i technikum. Zawiera materiał nauczania przygotowany do realizacji w liceum ogólnokształcącym i technikum na 2. godzinach lekcyjnych (zakres podstawowy) i 8. godzinach lekcyjnych (zakres rozszerzony) w ciągu cyklu kształcenia.   Materiał nauczania jest ułożony zgodnie z kolejnością zagadnień w podstawie programowej. W części 1 omówione są 3 działy: Osoba przedsiębiorcza we współczesnym świecie, Zarządzanie projektami, Gospodarka rynkowa.   Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, które przedstawiają złożone zagadnienia i pokazują, że sprawy związane z ekonomią mogą bezpośrednio dotyczyć każdego.   Angażujące zadania kształtują umiejętność krytycznego myślenia i zachęcają do aktywnego udziału w dyskusji.   Rozwiązywanie zadań projektowych uczy stawiania problemów i poszukiwania rozwiązań, a także pracy zespołowej i zarządzania czasem. W cyklu duży nacisk jest skierowany na kształcenie umiejętności interpersonalnych, pracy zespołowej, komunikatywności i krytycznego myślenia. Duża liczba projektów oraz wiedzy teoretycznej z obszaru prowadzenia prac projektowych ułatwiają przygotowanie ucznia do maturalnego zadania projektowego, które będzie obowiązkowe w tym przedmiocie.
Okładka książki Dlaczego piloci kamikadze zakładali hełmy?

44,90 zł 28,54 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,54 zł

PrzEKONaj się cO decyduje zaMIAst Ciebie. Codzienne absurdy okiem profesora ekonomii z Uniwersytetu Cornella i jego studentów.Dlaczego mleko sprzedawane jest w sześciennych opakowaniach, a coca-cola w cylindrycznych? Co sprawia, że czarne laptopy Apple są droższe niż białe, a modelki zarabiają o wiele więcej niż modele? Czemu służą zamki w drzwiach sklepów czynnych przez całą dobę? Dlaczego guziki w ubraniach męskich są po prawej, a w kobiecych po lewej stronie?Życie pełne jest zagadek, nie zawsze przez nas uświadamianych. Znany profesor ekonomii prestiżowego amerykańskiego uniwersytetu oraz jego studenci udowadniają, że wystarczy znać tylko kilka prawideł ekonomicznych, aby zrozumieć setki absurdów, z którymi stykamy się na co dzień. Oto najlepszy kurs ekonomii dla żółtodziobów. Na wesoło i z biglem!Robert H. Frank - profesor ekonomii na Cornell University. Felietonista "The New York Times". Autor wielu publikacji naukowych i popularnonaukowych.
Okładka książki Mierniki nadrzędnych celów działalności przedsiębiorstwa - rentowność, płynność finansowa, wypłacaln

75,00 zł 53,38 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,53 zł

Monografia podejmuje ważne i aktualne zagadnienia dotyczące pomiaru oraz oceny stopnia realizacji nadrzędnych celów działalności przedsiębiorstwa funkcjonującego w gospodarce rynkowej. Przybliża istotę i znaczenie kluczowych mierników działalności przedsiębiorstwa, jakimi są: rentowność, płynność finansowa oraz wypłacalność. Pokazuje wzajemne powiązania i zależności między nimi, a także omawia metodykę ich badania. W opracowaniu w szczególności przedstawiono: • teoretyczne aspekty oceny działalności przedsiębiorstw; • sprawozdanie finansowe jako źródło informacyjne analizy rentowności, płynności finansowej oraz wypłacalności; • analizę finansową jako narzędzie badania sytuacji finansowej i dokonań finansowych przedsiębiorstw; • metodykę badania rentowności, płynności finansowej oraz wypłacalności przedsiębiorstw; • modele wypłacalności przedsiębiorstw bazujące na analizie dyskryminacyjnej oraz analizie logitowej. Wydana książka może stać się lekturą nie tylko dla środowisk naukowych, akademickich, ale także dla praktyków: analityków finansowych, menedżerów, właścicieli przedsiębiorstw oraz potencjalnych inwestorów.
Okładka książki Hit Man. Nowe wyznania ekonomisty od brudnej roboty

54,90 zł 35,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,99 zł

Bestseller "New York Timesa", ponad milion dwieście pięćdziesiąt sprzedanych egzemplarzy, książka demaskująca kulisy światowego terroryzmu ekonomicznego, którego od przeszło wieku dopuszczają się Stany Zjednoczone. Ekonomiści od brudnej roboty (EBR-owcy) to sowicie opłacani specjaliści, którzy oszukują państwa na całym świecie na miliardy dolarów. John Perkins był jednym z nich, dlatego tak wiarygodne i z dużą dbałością o szczegóły opisuje mechanizmy ich działania. Autor po 12 latach od pierwszego wydania powraca z równie silnym impetem, odsłaniając kolejne międzynarodowe intrygi, korupcję, sekretne działania rządu USA i wielkich korporacji. Skutki ich działań doprowadziły, m.in. do uzależnienia finansowego słabszych gospodarczo państw od gospodarki Stanów Zjednoczonych, do kryzysu, a nawet upadku wielu z nich, do konfliktów zbrojnych, czy wreszcie do ataków terrorystycznych. To mocne tezy, ale też mocne są argumenty Perkinsa potwierdzające je. "Hit Man. Nowe wyznania ekonomisty od brudnej roboty" to poprawione i uzupełnione o 15 nowych rozdziałów wydanie pokazuje, nie tyle fakt, że od czasu pierwszego wydania nic nie zmieniło się, co niepokojący obraz postępującej degeneracji, systemu, który opanował światową politykę, biznes i życie społeczne. Praca Perkinsa jako EBR-owca polegała na przekonywaniu przywódców krajów posiadających, z punktu widzenia Stanów Zjednoczonych, znaczenie strategiczne – od Indonezji po Panamę – by zgodziły się na gigantyczne inwestycje w rozwój infrastruktury, a wynikające z nich kontrakty przyznały korporacjom amerykańskim. Obciążone ogromnymi długami kraje te stawały się wasalami rządu amerykańskiego, Banku Światowego i innych, zdominowanych przez USA agencji, które pod szyldem pomocy ekonomicznej skrywały swą lichwiarską działalność – narzucając terminy spłat i uzależniając od siebie rządy suwerennych państw. Do narzędzi wykorzystywanych przez owych „fachowców” zaliczają się sfałszowane raporty finansowe, sfingowane wybory, przekupstwa, wymuszenia, seks, a nawet morderstwa. Ci ludzie uczestniczą w grze, która jest tak stara jak sama koncepcja imperium, ale w naszej epoce globalizacji osiągnęła nową, przerażającą skalę. "Hit Man. Nowe wyznania ekonomisty od brudnej roboty" czyta się jak thriller polityczny będący doskonałym materiałem do ekranizacji filmowej. Niestety nie jest on fikcją, a opartą na faktach opowieścią, która odsłania międzynarodowe intrygi, korupcję i sekretne działania rządu oraz korporacji, pociągające za sobą konsekwencje zgubne dla demokracji amerykańskiej i całego świata. Poszerzone wydanie aktualizuje i uzupełnia treść zawartą w książce opublikowanej po raz pierwszy w 2004 roku. W swoich zdumiewających wyznaniach John Perkins przedstawia nowe szczegóły, jak swoisty nowotwór wywołany przez EBR-owców, z aktywnym udziałem autora, rozprzestrzenił się na terytorium Stanów Zjednoczonych i innych państw, sięgając dalej i głębiej niż dotychczas. Dziś jest już dominującym systemem w polityce, biznesie i życiu społecznym.
Okładka książki Finanse przedsiębiorstw - przykłady, zadania...

71,00 zł 47,85 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,85 zł

W książce "Finanse przedsiębiorstw" Autorzy wskazują, w jaki sposób: - przeprowadzić analizę progów rentowności - zarządzać zapasami, rozrachunkami i gotówką - określić wartość pieniądza w czasie - analizować koszt kapitału własnego i obcego - oceniać projekty inwestycyjne - wyceniać przedsiębiorstwo - mierzyć wartość przedsiębiorstwa. Każdy rozdział książki zawiera część wprowadzającą, teoretyczną, w której przedstawiono najważniejsze informacje umożliwiające przeprowadzenie analizy poszczególnych zagadnień. Atutem opracowania są szczegółowo rozwiązane i zinterpretowane przykłady. Książka zawiera także zadania do rozwiązania, których wyniki umieszczono w ostatniej części podręcznika. "Książka "Finanse przedsiębiorstw" (...) jest wartościową pozycją, która powinna być szeroko wykorzystywana przez studentów kierunków: ekonomia, zarządzanie, finanse i rachunkowość oraz słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości i finansów, tam gdzie wykładane są: finanse przedsiębiorstw lub zarządzanie finansami przedsiębiorstw. (...) Można polecić ją także jako literaturę do zajęć (...) na studiach podyplomowych dla osób zatrudnionych w instytucjach finansowych, takich jak: banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, firmy doradcze czy też zarządzających własnym przedsiębiorstwem. Może stanowić interesującą pozycję literaturową wykorzystywaną przez studentów, ale także praktyków chcących w sposób profesjonalny poznać wiedzę z zakresu finansów przedsiębiorstwa, oceny projektów inwestycyjnych, czy też oceny sytuacji finansowej przedsiębiorstwa". dr hab. Bożena Kołosowska, prof. UMK
Okładka książki Jak solidnie przygotować profesjonalny biznesplan

58,00 zł 39,10 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,10 zł

Do osiągnięcia sukcesu w biznesie potrzebny jest zarówno dobry pomysł, jak i skuteczny plan jego realizacji. Biznesplan dostarcza strategii, którą kierują się firmy w swojej działalności. Jest on dla przedsiębiorcy tym, czym dla pilota samolotu jest mapa lotu. Napisanie biznesplanu nie jest rzeczą łatwą i prostą, gdyż wymaga znajomości wielu dziedzin wchodzących w skład nauk ekonomicznych, ale również dużych umiejętności analitycznych, wiedzy i intuicji dotyczącej funkcjonowania przedsiębiorstwa w przyszłości. Biznesplan jest zestawem dokumentów, analiz i programów, w których na podstawie aktualnej sytuacji finansowej i danych historycznych oraz przewidywanych zmian w otoczeniu przedsiębiorstwa zawarta jest projekcja celów firmy i sposobów ich osiągania przy wszelkich istniejących uwarunkowaniach natury finansowej, rynkowej, marketingowej, organizacyjnej, prawnej, kadrowej, technologicznej, ekologicznej, a czasem również geograficznej i politycznej. Przygotowanie dobrego biznesplanu ma ogromne znaczenie w wielu sytuacjach, m.in. przy ubieganiu się o kredyt czy dofinansowanie ze środków unijnych. Biznesplan jest konkretyzacją zamierzeń, bazującą na realistycznej ocenie dotychczasowych wyników, potencjału przedsiębiorstwa, warunków konkurencji oraz tendencji rozwojowych rynku i postępu techniczno-organizacyjnego, mającą przyczynić się do realizacji zamierzonych celów, a w konsekwencji do wzrostu wartości rynkowej przedsiębiorstwa. Głównym celem książki jest przedstawienie metodologii sporządzania profesjonalnego biznesplanu, a także przybliżenie podstawowych metod i najważniejszych zasad wymagających zastosowania w procesie opracowywania tego dokumentu, oraz wskazanie kryteriów formalnej i merytorycznej oceny biznesplanu. Publikacja ta może być wykorzystana przez wszystkich, którzy zamierzają samodzielnie, prawidłowo opracować biznesplan.
Okładka książki Controlling dla menedżerów w.3

77,00 zł 51,88 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,88 zł

Książka jest poświęcona problematyce controllingu w przedsiębiorstwie i prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień, które interesują menedżerów różnych szczebli zarządzania. Po przestudiowaniu książki Czytelnik zdobędzie wiedzę o tym: - jaka jest rola i miejsce controllingu w systemie zarządzania przedsiębiorstwem, - jakie są organizacyjne uwarunkowania controllingu, - jakie są koncepcje i ukierunkowania współczesnego controllingu, - jakie instrumenty stosuje się w controllingu na poziomie strategicznym i operacyjnym, - w jaki sposób controlling wspomaga osiąganie założonych celów działalności przedsiębiorstwa, - jaka jest baza informacyjna controllingu wspomaganego komputerowo. Książka jest adresowana do: - menedżerów na różnych poziomach zarządzania, - specjalistów ds. controllingu i rachunkowości zarządczej, - doradców i analityków biznesowych, - dyrektorów finansowych i głównych księgowych, - prezesów zarządu i dyrektorów przedsiębiorstw, - studentów kierunków ekonomicznych, - słuchaczy studiów podyplomowych i uczestników szkoleń.
Okładka książki Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta wyd. 2

99,00 zł 60,94 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,96 zł

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy? Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę książkę! Drugie wydanie uzupełniam o rozdział 4., w którym zwracam uwagę na zmiany społeczne, jakie nam towarzyszą, i na ich wpływ na kształtowanie się marek oraz na oczekiwania klientów.
Okładka książki Zwinne zarządzanie projektami badań klinicznych

68,00 zł 54,22 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,83 zł

Rozwijający się rynek badań klinicznych w Polsce oraz ustawa o badaniach klinicznych produktów leczniczych stosowanych u ludzi z 2023 r. powodują stały wzrost zainteresowania tą ważną tematyką. Zarządzanie projektami badań klinicznych wymaga kompetencji zarządczych, a analizy wskazują na brak odpowiednio wykształconej kadry w dziedzinie zarządzania w ośrodkach naukowych prowadzących takie badania. Uzasadnione jest wprowadzanie zwinnych metodyk zarządzania projektami badań klinicznych, w przypadku których konieczne jest poszukiwanie rozwiązań przeznaczonych dla projektów o znacznej innowacyjności, złożoności i niepewności dotyczącej uzyskiwanych wielowymiarowych rezultatów. Dzięki nim możliwe jest doskonalenie sprawności funkcjonowania zespołów projektowych oraz adaptacyjne dostosowywanie się do zmieniających się okoliczności w turbulentnym otoczeniu. Zaprezentowane badania dotyczą głównie zagadnień planowania i zarządzania niekomercyjnymi badaniami klinicznymi produktów leczniczych oraz możliwości rozwijania podejścia adaptacyjnego. Autorzy rekomendują stosowanie zwinnego podejścia do zarządzania projektami badań klinicznych z uwagi na ich: • znaczną innowacyjność i naukowo-badawczy charakter, • duży poziom złożoności, • interdyscyplinarność, • duże zróżnicowanie członków zespołów projektowych, • zwiększoną niepewność i dynamiczne otoczenie organizacji farmaceutycznych. Tradycyjne i uniwersalne podejścia metodyczne do zarządzania projektami są przydatne w przypadku projektów o ściśle określonych celach i sztywnych zasadach metodycznych. Zwinne podejście może oznaczać większą skuteczność realizacji podejmowanych działań, szybsze i łatwiejsze wprowadzanie zmian, elastyczność we współpracy w małych jednostkach działania i przede wszystkim znaczne zdolności adaptacyjne. Książka skierowana jest do praktyków gospodarczych, koordynatorów badań klinicznych, kierowników projektów oraz osób z ośrodków badawczych i instytucji naukowych zainteresowanych problematyką zarządzania projektami. Rekomendowana jest także pracownikom instytucji zarządzających środkami publicznymi, konsultantom oraz studentom, a także uczestnikom studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu zarządzania projektami badań klinicznych
Okładka książki W obronie kapitalizmu. Odpowiedź krytykom

69,99 zł 37,96 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,49 zł

JEDNA Z NAJWAŻNIEJSZYCH KSIĄŻEK BRONIĄCYCH KAPITALIZMU, JAKIE UKAZAŁY SIĘ W OSTATNICH DEKADACH. ADAM SMITH BYŁBY USATYSFAKCJONOWANY – I DUMNY. –Steve Forbes Pisząc tę książkę, nie zamierzałem przyjmować sztucznej postawy „centrowej” ani też dogadzać dużej liczbie ludzi wyznających błędne opinie – fakty są bowiem niepodważalne. […] Biorąc pod uwagę setki prac, które jak dotąd napisano w celu potępienia kapitalizmu, uznałem, że z pewnością nie byłoby nic złego w napisaniu książki w jego obronie. W każdej sprawie sądowej oskarżonemu przysługuje przecież obrońca. Sędzia – w tym wypadku jesteś nim Ty, drogi Czytelniku – wydaje wyrok dopiero po zapoznaniu się ze wszystkimi faktami i argumentami obu stron. W niniejszym kontekście należałoby zatem uwzględnić również fakty przemawiające za kapitalizmem. Wszak proces, w którym zabrakło obrony, a prokurator i sędzia są w zmowie, byłby niczym więcej, jak procesem pokazowym. Niestety, debata na temat kapitalizmu często przypomina właśnie taki pokazowy proces zamiast pełnego wymiaru sprawiedliwości. – fragment książki
Okładka książki Przez błędy do sukcesu

99,00 zł 65,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,67 zł

Przez błędy do sukcesu jest pisana na podstawie błędów popełnionych we własnych firmach.Jej głównym przesłaniem jest NORMALIZOWANIE tematu porażek oraz błędów, które towarzyszą nam każdego dnia.47 lekcji JAK BUDOWAĆ BIZNES uwzględniając blokady oraz destrukcyjne przekonania.Dzięki tej książce POZNASZ CZYNNOŚCI, które musisz wykonać, zanim jeszcze zaczniesz działać.Dowiesz się pokrótce, czym jest STRATEGIA i jakie działania należy podjąć podczas tworzenia firmy.Przeczytasz o bardzo oczywistych rzeczach, czy sytuacjach. Jednak o których często nikt nam nie mówi wprost.KSIĄŻKA PRZEZ BŁĘDY DO SUKCESU MA NA CELU WPROWADZIĆ CIĘ W ŚWIAT BIZNESU.By osiągnąć sukces w biznesie potrzeba wielu zmiennych. Nikt nigdy nie da Ci przepisu na osiągnięcie sukcesu! O Twoim powodzeniu zadecyduje Twoja kondycja psychofizyczna, umiejętności, strategia, czy konsekwencja.Uciekaj od ludzi, którzy twierdzą, że tylko po dobrze wykonanym marketingu, czy sprzedaży zostaniesz królową biznesu, czy zarobisz milion. Tu jest naprawdę wiele czynników.Im szerzej będziesz patrzyła na budowanie biznesu, im bardziej będziesz świadoma tego, co wpływa na Twoje rezultaty, tym łatwiej będzie Ci prowadzić firmę.
Okładka książki Finansowy kozak. Zarabiaj, ile chcesz, i spełniaj marzenia

49,90 zł 37,68 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,81 zł

Życie z dużą kasą może być bardzo fajne. Odpadają kłopoty w rodzaju rat kredytu, zepsutego auta czy przeciekających butów, które koniecznie muszą wytrzymać do końca sezonu. Zamiast tego pojawiają się co prawda inne problemy, lecz ich rozwiązywanie jest dużo przyjemniejsze - w końcu ileż można kupować wypasionych limuzyn? Wielki szmal to również spełnianie marzeń - tak własnych, jak i ukochanych osób. To wreszcie wolność i możliwość beztroskiego życia na swoich warunkach. Tyle tylko, że do milionów dochodzi się dzięki wielkiej nieuczciwości albo dzięki ogromnemu szczęściu... Jeśli szukasz trzeciej ścieżki do osiągnięcia wielkiego bogactwa, właśnie trzymasz ją w dłoni. Tak naprawdę odpowiedzi masz w głowie, a dzięki tej książce odkryjesz je i wykorzystasz. Spostrzeżesz, że zamiast zbierać ziarnko do ziarnka, wystarczy rozejrzeć się, otworzyć na nowe pomysły, zaryzykować i po prostu zacząć kreować własny los. Dowiesz się, w jaki sposób ominąć pułapki podświadomości, zaprogramować swój sukces, wybrać właściwy moment i znaleźć w sobie odwagę do działania. Chcesz spać na kasie i pożądasz sukcesu? Wykrzesz z siebie trochę determinacji, wytrwałości, pewności siebie i... uśmiechu! W tej książce znajdziesz cenne wskazówki: jak pokonać destrukcyjny wpływ własnej podświadomości, jak ważne jest skorzystanie z uniwersalnej inteligencji, jakie cechy osobowości należy w sobie rozwijać, jak rozwijać w sobie pożądane nawyki, jakie ryzyko podejmować i jak unikać pułapek. Zarabiaj i rób, co chcesz! Zarabiaj i żyj, jak chcesz! (Może tak?) Kasa Cię kocha! Ile hajsu dziś przytulisz?
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,86 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł
Okładka książki Prawo LOLA

32,97 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,97 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj