W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
"To najlepsza książka kiedykolwiek napisana na temat osobistego sukcesu; sprawiła, że zostałem milionerem - zaczynając od zera".
Brian Tracy, autor Wzbogać się na swój własny sposób
Oto JEDYNA książka o rozwoju osobistym, którą MUSISZ mieć!
Poznaj to wyjątkowe, nowe wydanie, które:
* Jest jedyną w pełni opracowana wersją arcydzieła z 1937 roku
* Zawiera aż 52 strony unikalnych przypisów końcowych, będących owocem 10 lat badań nad Hillem i jego filozofią
* Wiernie odtwarza fragmenty oryginalnego tekstu, które zostały wycięte w wydaniach z lat 60. XX wieku
* Uwzględnia w treści jeden z najbardziej wszechstronnych indeksów do THINK AND GROW RICH oraz pierwszy aneks
* Zawiera nigdy wcześniej nie publikowane zdjęcia Napoleona Hilla i jego rodziny
Napoleon Hill poświęcił kilkanaście lat życia na stworzenie metody osiągania sukcesu. Uczył się od najlepszych, którzy stworzyli wielkie fortuny. Wnikliwie przeanalizował ścieżki, którymi podążali i odkrył, że dzięki kierowaniu się kilkoma prostymi zasadami każdy może zdobyć bogactwo. Hill udowodnił to własnym życiem, postępując zgodnie z doskonaloną latami metodą. Spełniając życzenie swojego mentora, Andrew Carnegiego, podzielił się swoim odkryciem z każdym, kto chce rozwinąć skrzydła, odnaleźć moc myślenia i wzbogacić się duchowo, fizycznie, finansowo i emocjonalnie!
Wczasach Wielkiego Kryzysu, Hill opublikował swoje dzieło po raz pierwszy. Późniejsze wydania książki nie zawierały wielu fragmentów, które dziś, w czasach chaosu i niepewności okazują się bardzo istotne. Równocześnie książka została zaktualizowana o świeże dane gospodarcze oraz wzbogacona o komentarze, przypisy i kilka dodatków. W ten sposób pełniej i ściślej zapoznasz się z niezwykłą metodą Napoleona Hilla. Głębiej zrozumiesz wszystkie konteksty i odkryjesz, że Hill świetnie znał koncepcje zarządzania korporacyjnego czy psychologii, które trafiły do kanonu ledwie kilka lat temu. Każde zdanie tej książki sprawi, że zaczniesz zbliżać się do tego, czego naprawdę pragniesz!
Nie czekaj! "Właściwa chwila" nigdy nie nastąpi!
* krystalizuj Pragnienia i nie ustawaj w Nieprzerwanym Wysiłku!
* rozwijaj w sobie Moc Superumysłu!
* pokonaj każdego z sześciu duchów lęku!
Cokolwiek umysł potrafi pomyśleć i w to uwierzyć, potrafi też osiągnąć!
Umiejętność walki czyni ludzi śmielszymi, gdyż nie obawiają się robić rzeczy, których uprzednio wyuczyć by się trzeba. Nic tak nie sprzyja możliwości odniesienia sukcesu jak to, gdy nieprzyjaciel uwierzy, że już się nie podniesiesz. W ludziach wielkość urasta i dzielność swą okazują wtedy, gdy się z nich korzysta i gdy są dostrzegani. Pierwszą oznaką przegranej jest brak wiary w możliwość wygrania. Chińskie przysłowie: "Obyś żył w ciekawych czasach" bywa często najzwyklejszym przekleństwem. Niccolo Machiavelli niewątpliwie żył w czasach bardzo ciekawych, a jego biografia mogłaby posłużyć za scenariusz dla niejednego politycznego dreszczowca. Ten znakomity obserwator rzeczywistości stał się autorem ponadczasowych podręczników dotyczących sztuki organizacji społecznej i sprawowania władzy. Sztuka wojny według Machiavellego to zbiór inspirujących przemyśleń, który mimo upływu kolejnych stuleci nie stracił nic na aktualności. Sukces, zarówno pięć wieków temu, jak i dziś, uzależniony jest od kilku czynników - szczęścia, przedsiębiorczości, talentu oraz aktywności. Ważne, by opracować odpowiednią strategię i maksymalnie wykorzystać to, co dostajemy od losu. Machiavelli chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem w tym zakresie. Jego wskazówki, kierowane pierwotnie do wodzów wielkich armii, docenią także współcześni menedżerowie, którzy kierują firmami i organizacjami walczącymi na bezlitosnym rynku gospodarki XXI wieku. Dla głównodowodzących małych firm i wielkich korporacji, dla tych, którzy chcą przekuć ambicje na osiągnięcia, a także dla miłośników Sztuki wojny Sun Tzu ta książka stanie się podręcznikiem, do którego wracać będą po wielokroć - świeżym, odkrywczym i inspirującym.
Gdy wszystko idzie jak z płatka, łatwo być empatycznym i wiarygodnym liderem. O wiele trudniej jest, jeśli sytuacja się komplikuje, a wokół panuje chaos i atmosfera niepewności. Tymczasem podstawowe zadania lidera pozostają takie same: musi się koncentrować na angażowaniu osób i zespołów, na znajdowaniu równowagi między celami, na wyznaczaniu i komunikowaniu kierunków działania w taki sposób, by inspirować i przekonywać innych ludzi, wreszcie ― na wykorzystywaniu całego potencjału dostępnych źródeł. Co więc przesądza o jakości przywództwa?Odpowiedzi na to pytanie udzielił Dale Carnegie dziesiątki lat temu. W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i technikami, które nieraz udowodniły swoją przydatność w obliczu prawdziwych wyzwań. Dowiesz się, jak zmienić swoje postępowanie i nastawienie, aby stać się pozytywnym i pewnym siebie liderem dzięki Twoim indywidualnym predyspozycjom. Przekonasz się, że w przywództwie chodzi o wspieranie ludzi, gdyż to oni są najważniejsi. Tylko w ten sposób można zbudować lojalny, zaangażowany, wydajny zespół, który jest szczerze przekonany do tego, co robi.Zostań wybitnym liderem, który: bierze odpowiedzialność za przyszłość buduje kulturę zaufania stawia na współpracę skutecznie się komunikuje jest wiarygodny
Witaj w świecie fascynujących danych! Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google - Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych. Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.
33 strategie wojny1. Przegrywaj bitwy, ale wygrywaj wojny: wielka strategia2. Poznaj przeciwnika: strategia zdobywania informacji3. Niszcz przeciwnika od środka: strategia wewnętrznego frontui trzydzieści innych strategii...Robert Greene stworzył błyskotliwe kompendium strategii militarnych, które pomagają odnosić sukcesy we współczesnym świecie.33 strategie wojny to kompleksowy przewodnik po zasadach rywalizacji we wszystkich sferach życia. Odwołuje się do głębokich ponadczasowych doświadczeń i jest bogato ilustrowany przykładami z historii, czasem świadczącymi o geniuszu, niekiedy o szaleństwie. Bohaterami są m.in. Napoleon, Margaret Thatcher, zuluski wódz Czaka, lord Nelson, Hannibal i Ulysses S. Grant, a także przedsiębiorcy, samuraje i dyplomaci.Niezastąpiona książka, której potrzebujesz, by przezwyciężyć porażki i zawsze odnosić sukcesy.
"A Ty, ile Masz Czasu?" to niezwykła książka, która ujawnia prawdziwą historię i pokazuje, jak wiele można osiągnąć, wykorzystując czas w sposób efektywny. Autor przedstawia czytelnikom tipy i triki, dzięki którym można zoptymalizować swój czas i osiągać lepsze wyniki w codziennym życiu.
Książka zawiera również praktyczne porady dotyczące zarządzania finansami i budowania dobrych nawyków, które pomogą osiągnąć sukces i spełnić marzenia. Dzięki wiedzy i doświadczeniu przedstawionym w książce, możesz nauczyć się, jak lepiej planować swój dzień i uzyskać więcej czasu dla siebie.
Jeśli jesteś przedsiębiorcą lub chcesz stać się bardziej efektywnym w swoim codziennym życiu, ta książka jest dla Ciebie. Autor opiera się na własnych doświadczeniach i dzieli się swoimi sekretami, dzięki którym możesz osiągnąć swoje cele i rozwijać swoje pasje.
"A Ty Ile Masz Czasu?" to must-read dla wszystkich, którzy chcą zoptymalizować swój czas, poprawić swoje finanse i stać się bardziej efektywni w codziennym życiu. Kup teraz i poznaj prawdziwe historie ludzi sukcesu i dowiedz się, jak możesz osiągnąć swoje marzenia! A Ty, ile masz czasu, żeby nic nie zrobić ze swoim życiem?!
Jakie korzyści, co zyskasz po przeczytaniu tej książki?
• na podstawie prawdziwej historii zobaczysz zmagania w budowaniu firmy i wyciągnięte wnioski optymalizujące czas
• poznasz wiele technik związanych z budowaniem nawyków, osiąganiem założonych celów
• poznasz wiele przemyśleń i uporządkujesz wiedzę na temat finansów osobistych
• zrozumiesz, jak ważne jest efektywne wykorzystywanie czasu w codziennym życiu
• poznasz metody efektywnej nauki, np. języka obcego
• poznasz metody przyspieszające osiągnięcie założonych celów
• poznasz metody utrwalające dobre nawyki
• zyskasz umiejętność lepszego planowania dnia i odzyskasz więcej czasu dla siebie.
Łukasz Olędzki to człowiek o wielu talentach i wszechstronnym dorobku. Jako przedsiębiorca i inwestor, pokazuje nam, że można odnosić sukcesy, pracując mądrze, a nie ciężko. Jego zamiłowanie do nauki języków i optymalizacji czasowej, a także zainteresowanie sportem i życiem rodzinnym, pokazują nam, że warto być wszechstronnym i czerpać radość z różnych dziedzin życia.
Jego kariera zawodowa rozpoczęła się od pracy w branży komputerowej, ale dzięki determinacji i odwadze, przeszedł do branży drzewnej, gdzie jako prezes zarządu spółki, osiąga niezwykle imponujące wyniki i zdobywa wiele prestiżowych nagród, takich jak Gazela Biznesu i Diamenty Forbesa.
Jego motto: "Nie bądź pewny, że masz czas. Bo pewność niepewna" - Jan Twardowski, jest niezwykle motywujące i uświadamia nam, że każda chwila jest cenna i warto ją wykorzystać na realizację naszych marzeń i celów.
Łukasz Olędzki to wzór dla wszystkich, którzy pragną osiągać sukcesy, kierując się mądrością i optymizmem. Jego duchowy przewodnik i wytrwałość pokazują nam, że nic nie jest niemożliwe, jeśli tylko pozostajemy zmotywowani i skupieni na swoich celach.
Przygotowaną książkę uznaję za wartościową, ponieważ porusza temat niezwykle zaniedbany []. Uzupełnia [ona dotychczasową] wiedzę na temat funkcjonowania afektywnego dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym wieku szkolnym w zakresie umiejętności rozpoznawania i nazywania poszczególnych emocji podstawowych. Ponadto dostarcza charakterystyki procesu regulowania emocji poprzez szczegółowy opis strategii radzenia sobie z uniwersalnymi emocjami o walencji negatywnej, tj.: złością, strachem i smutkiem. O wartości recenzowanej pozycji świadczą także dwa współzależne porządki, które można w niej odnaleźć. Podążając za jednym [] można odkryć, jak - wraz z wiekiem - zmienia się zdolność do rozpoznawania, nazywania i regulowania emocji. Zgodnie z drugim można zobaczyć, która z emocji podstawowych posiada najbardziej adekwatną i rozbudowaną dziecięcą wiedzę o emocjach, wyłaniającą się sukcesywnie wraz z rozwojem dziecka. Oba aspekty mogą stać się ważną przesłanką do tworzenia opartych na wiedzy (a nie tylko intuicji) programów edukacyjnych czy korekcyjnych w obszarze dziecięcych emocji. Fragment recenzji prof. UAM dr hab. Aleksandry Jasielskiej
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... ...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom.Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą - marka i strategia zostają. Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi: w których mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową jak komunikować się z klientami w określony, zaplanowany sposób czym jest customer experience, user experience i brand visual identity jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta
W książce Ironia finansjalizacji Wiesław Gumuła przedstawia i interpretuje powstawanie nowego społeczeństwa na początku XXI wieku w następstwie przemian światowego systemu finansowego. Odpowiada między innymi na następujące pytania: Jak przebiegają procesy składające się na finansjalizację? Jaki jest sens teoretyczny i praktyczny owych przemian? Nie jest to łatwe zadanie, ponieważ procesy te są przepełnione rozmaitymi paradoksami, a ich efekty daleko odbiegają od uwodzicielskich idei oraz wizji, którymi kierowali się zwolennicy globalizacji, mobilizując rządy, elity gospodarcze i masy społeczne do przeobrażania gospodarki. Świat miał zmierzać w kierunku dobrostanu społecznego, zmniejszania różnic między krajami oraz nierówności między warstwami społecznymi, ograniczania stref bezrobocia i wykluczenia, wzrostu produktywności gospodarek, ograniczenia rozmaitych nierównowag i zagrożeń przynoszących destabilizację, inflację lub kryzys gospodarczy. Jak na ironię, sprawy poszły w niepomyślnym kierunku, chociaż zapowiedzi były optymistyczne. Kryzys finansowy z lat 2008-2009 oraz pandemia COVID-19 z lat 2020-2022 z całą mocą obnażyły zaskakujące i przewrotne oblicze ufinansowienia gospodarki oraz pozostałych domen życia społecznego. Uczestnicy życia zbiorowego zaczęli ze zwiększoną intensywnością doświadczać licznych dotkliwych dyskomfortów finansjalizacji. Wielu z nich traktuje taki obrót rzeczy jako przejaw ironii dziejów. Ironia finansjalizacji jest książką, która łączy wyrafinowane analizy ekonomiczne i socjologiczne systemu finansowego z przystępnym wykładem na temat codziennych problemów, z którymi borykają się już trzecią dekadę gospodarstwa domowe oraz przedsiębiorstwa w Polsce i na świecie – w międzyczasie dotknięte kryzysem, pandemią i wojną w Ukrainie. Zawiera treści o wyjątkowym znaczeniu zarówno dla polityki gospodarczej państwa, jak i dla funkcjonowania gospodarstw domowych i przedsiębiorstw. Jej wdzięcznymi czytelnikami będą nie tylko przedstawiciele środowiska finansowego i naukowego, lecz również światli obywatele, jako że książka dostarczy im klucza interpretacyjnego do zrozumienia niekiedy zagmatwanych i nieprzejrzystych procesów finansowych. Książka, mimo poważnej i hermetycznej dla większości problematyki, jest napisana niezwykle barwnym i przystępnym językiem, dzięki czemu otwiera oczy osób niedysponujących więcej niż elementarną wiedzą na tematy finansowe na wiele fundamentalnych zagadnień. Przemawia do szerokiego grona czytelników, budząc refleksję w zakresie niezwykle ważnych procesów, których są zarówno sprawcami, jak i ofiarami lub beneficjentami. Ta książka może zmienić myślenie o finansach każdego z nas.
Lider bez tytułu to współczesna opowieść, a właściwie przypowieść o człowieku próbującym odnaleźć swoją drogę w świecie dynamicznych zmian, rosnących wymagań i zaniku wartości. Robin Sharma, ekspert w dziedzinie przywództwa i autor poczytnych książek, sięga po pradawną formułę przypowieści, aby przybliżyć czytelnikowi założenia swojej filozofii przywództwa bez tytułu.
Bohater tej opowieści, Blake Davis, wspomina z perspektywy czasu ten okres swojego życia, w którym znalazł się na zakręcie. Przedwcześnie stracił rodziców i długo szukał swojego miejsca na świecie. Zaciągnął się do wojska i służył w Iraku, a potem próbował się na nowo odnaleźć w codzienności. Pomocną dłoń wyciągnął do niego nieoczekiwanie Tommy Flinn, dawny przyjaciel jego ojca.
Tajemniczy i nieco ekscentryczny mentor w ciągu jednego dnia przedstawia młodemu podopiecznemu czterech nauczycieli, z których każdy omawia jedną z zasad przywództwa bez tytułu. Podczas długich i wnikliwych rozmów Blake poznaje historie życia swoich nauczycieli, a także wartości, które im przyświecają na co dzień. Wyłania się z tego zbiór zasad, które zawierają się w czterech chwytliwych skrótach i razem opisują nowe podejście do pracy zawodowej i życia osobistego. Bohater te rady przyjmuje i odnosi dzięki nim sukces, więc zgodnie z obietnicą złożoną niegdyś mentorowi, dzieli się z czytelnikami wiedzą o tym, jak być liderem bez tytułu – co robić, aby w pełni wykorzystywać wrodzony potencjał, wspinać się na nowe wyżyny możliwości i dokonywać w życiu rzeczy, o których potem można by myśleć z dumą i satysfakcją.
„Dlatego lider wystrzega się komunikacji, w której brakuje otwartości. Dziś w biznesie szuka się ludzi, którzy potrafią obiektywnie opisywać rzeczywistość. Ceni się ludzi otwartych i szczerych, szczerych aż do bólu” -fragment książki
Książka podejmuje aktualną i istotną zarówno dla teorii finansów, jak i praktyki życia gospodarczego problematykę zarządzania płynnością finansową, która stanowi jedną z najważniejszych dziedzin zarządzania przedsiębiorstwem. Utrzymanie płynności finansowej decyduje o sytuacji finansowej przedsiębiorstwa, jego stabilności, a tym samym przetrwaniu. Główne obszary tematyczne poruszane w opracowaniu to: - istota i znaczenie płynności finansowej, - instrumenty zarządzania płynnością, - czynniki wpływające na poziom bezpieczeństwa transakcji z odroczonym terminem zapłaty. Treść książki nawiązuje do praktyki gospodarczej. Może być zatem wykorzystywana przez studentów kierunków ekonomicznych i słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości i finansów, jak również praktyków zajmujących się finansami przedsiębiorstwa oraz osoby pragnące pogłębić wiedzę z zakresu zapewnienia bezpieczeństwa prowadzonej działalności poprzez zachowywanie przez przedsiębiorstwa płynności finansowej.
Oparty na badaniach praktyczny poradnik pokazujący, jak radzić sobie z trudnymi ludźmi w pracy Amy Gallo identyfikuje osiem znanych typów trudnych współpracowników. Przedstawia strategie, dzięki którym w konstruktywny sposób poradzisz sobie z niepewnym szefem, pasywno-agresywnym współpracownikiem, wszystkowiedzącym czy stronniczym kolegą. Wymienia również zasady, dzięki którym będziesz mógł w konstruktywny sposób przeformułować swoje relacje w pracy – bez względu na to, z kim jesteś skonfliktowany. Postępowanie w zgodzie z zasadami nie zawsze jest łatwe, ale Gallo pozwoli ci docenić znaczenie kluczowych elementów dobrych relacji, takich jak zrozumienie czy wsparcie, dzięki którym wytrwasz w swoim postanowieniu – na własnych warunkach. Relacje między ludźmi w pracy bywają niełatwe. Stres, jaki wywołują codzienne kontakty z trudnymi osobami, osłabia twoją kreatywność i wydajność, pogarsza zdolność do jasnego myślenia i podejmowania racjonalnych decyzji oraz sprawia, że przestajesz się angażować. Może także doprowadzić do tego, że zamiast spać, będziesz się zamartwiać, staniesz się wycofany lub zaczniesz reagować w sposób, którego później będziesz żałować. W książce znajdziesz mnóstwo chwilami żenujących przykładów zachowań zaczerpniętych z biurowej rzeczywistości, a także wyniki najnowszych badań behawioralnych oraz praktyczne wskazówki do wykorzystania od razu. Z tym poradnikiem nauczysz się, jak radzić sobie z najtrudniejszymi relacjami w pracy i jednocześnie budować odporność w interakcjach międzyludzkich. „Ta książka udowadnia, że dobra współpraca jest możliwa – nawet z tym palantem, którego najchętniej widzielibyśmy w innej firmie”. —DANIEL GOLEMAN, autor bestsellerów Inteligencja emocjonalna i Inteligencja społeczna „Wszyscy trafiamy do pracy z bagażem doświadczeń, który wpływa na nasz obraz samych siebie, na nasze zaufanie, komunikację i zarządzanie konfliktami. Książka Amy Gallo to zestaw konkretnych porad, jak poruszać się po mętnych wodach relacji międzyludzkich w życiu zawodowym”. —ESTHER PEREL, psychoterapeutka, autorka bestsellerów „New York Timesa”; prowadzi podcasty pt. „Where Should We Begin?” oraz „How’s Work?” „Przystępna, praktyczna książka o tym, jak radzić sobie z najtrudniejszymi współpracownikami oraz jak zmienić relacje z nimi w jedne z najcenniejszych w firmie”. —ADAM GRANT, autor bestselleru „New York Timesa” pt. Leniwy umysł; prowadzi podcast TED „WorkLife” W tej mądrej i opartej na gruntownych badaniach książce Amy Gallo prezentuje skuteczny i praktyczny model radzenia sobie z trudnymi współpracownikami. Bez względu na to, jaka jest twoja sytuacja, ta książka pomoże ci poprawić relacje w zespole”. —DANIEL H. PINK, autor bestsellerów „New York Timesa” pt. Żałować czy nie żałować?, Kiedy i Drive AMY GALLO jest redaktorką współpracującą z renomowanym czasopismem „Harvard Business Review” oraz autorką książki pt. HBR Guide to Dealing with Conflict i współprowadzącą podcast HBR o nazwie „Women at Work”. Jej artykuły ukazały się w dziesiątkach książek poświęconych inteligencji emocjonalnej, przekazywaniu i otrzymywaniu feedbacku, zarządzaniu czasem i przywództwu. Gallo, jako popularna prelegentka i facylitatorka, pomogła tysiącom liderów skuteczniej radzić sobie z konfliktami i zarządzać złożoną dynamiką miejsca pracy. Ukończyła Uniwersytet Yale, a tytuł magistra uzyskała na Uniwersytecie Browna.
Fascynująca, napisana popularyzatorskim językiem książka Williama Daviesa mówi o tym, jak pojęcie szczęścia stało się obiektem współczesnego marketingu - przedmiotem, który można sprzedać jak każdy inny produkt. To, co dla filozofów było przez wieki najdonioślejszym, bo również niezwykle wymagającym moralnie, celem ludzkiego życia, dziś zostało sprowadzone przez światowe koncerny (a nierzadko także przez polityków, którzy zabiegają o kapitał wyborczy) do "well-beingu", dobrego samopoczucia czy dobrostanu. Davies opisuje degenerację tego szlachetnego pojęcia, wskazując, że obecnie mamy do czynienia z parametryzacją szczęścia - próbami ujęcia go w wymierne kategorie, co prowadzi z kolei do niebezpiecznego redukcjonizmu. Celem takiego przemianowania rozumienia szczęścia jest, jak wskazuje autor, zysk ekonomiczny, tymczasem w sprawach najważniejszych dla człowieczeństwa, kategorie prosto rozumianej korzyści nie powinny obowiązywać - zwłaszcza gdy jest to korzyść nie samego człowieka, a prowadzących własne gry polityków czy przedsiębiorców. Książka Daviesa stawia ważne pytania, jednocześnie budząc niepokój, okazuje się bowiem, że nad współczesnymi społeczeństwami Zachodu długim cieniem kładzie się dystopijna wizja w stylu A. Huxleya.
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła. Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.
Masz w planach sprzedaż swojej nieruchomości, ale odczuwasz stres i niepewność związane z tym procesem? Nie martw się, nie jesteś sam. Większość z nas nie ma wystarczającej wiedzy na temat rynku nieruchomości, co skutkuje podejmowaniem nieodpowiednich decyzji (takich jak np. zaniżanie ceny sprzedaży). Ale co powiesz na to, że jest sposób, aby sprzedać swoje mieszkanie bez stresu i z dużym zyskiem?Oto rozwiązanie: książka "Jak szybko sprzedać nieruchomość bez stresu i rabatu". To poradnik napisany przez autora z ogromnym doświadczeniem w obrocie nieruchomościami, który chce się nim z Tobą podzielić. Znajdziesz tutaj praktyczne strategie oparte na psychologii ludzkiej i metodach analitycznych, które pozwolą Ci osiągnąć sukces na rynku nieruchomości.Zdobądź wiedzę i strategie, których nie zdradzą Ci inni agenci!Leszek Markiewicz jest ekspertem rynku nieruchomości. To skuteczny i kreatywny agent, z którego usług korzystają zarówno indywidualni klienci chcący szybko oraz korzystnie sprzedać nieruchomość, jak i deweloperzy. Leszek Markiewicz związany jest z marką NieruchomosciSzybko.pl. Ma w swoim dorobku publikacje i artykuły dla profesjonalnych czasopism oraz portali internetowych. Jest też autorem książki "Jak bez wysiłku i pieniędzy zarabiać na nieruchomościach", która cieszy się bardzo dużą popularnością. Jego autorski System Skutecznej Sprzedaży Nieruchomości zapewnia o 30% szybszą sprzedaż w cenie o 10% wyższej niż mogą zapewnić agencje działające w oparciu o tradycyjne metody.
"Szczyty i doliny" to opowieść o młodym człowieku, któremu życie się nie układa, dopóki nie pozna pewnego starego człowieka. To spotkanie raz na zawsze odmieni jego życie. Dzięki obcowaniu z mądrym starcem dokonuje zaskakujących odkryć. W końcu zaczyna rozumieć, w jaki sposób wykorzystać praktyczne narzędzia starego człowieka w tłustych i chudych latach. Staje się przez to spokojniejszy i zaczyna odnosić sukcesy. Teraz i ty, czytelniku, możesz odbyć podobną podróż po tej przypowieści, a z tego, co odkryjesz, zrobić dobry użytek.
Obraz rynku inwestycji XXI wieku wygląda na bardzo skomplikowany - szczególnie jeśli porównać go z sytuacją z poprzedniego stulecia. Z roku na rok rośnie liczba instrumentów będących w zasięgu ręki każdego inwestora - można obracać nie tylko akcjami, ale także walutami, towarami i surowcami, można operować na zagranicznych indeksach giełdowych, wielkie emocje wzbudzają również kryptowaluty. Współczesny inwestor na co dzień musi radzić sobie nie tylko z analizą techniczną, ale też z nieprzerwanym strumieniem informacji na temat rynku, ekonomii, notowań, strat, zysków oraz... z własną psychiką. Niestety, inwestycyjne boje często kończą się niepowodzeniem. Czy tak musi być? Autor tej książki prezentuje nowatorskie podejście do tematu inwestowania i związanych z nim emocji. Kluczem do zrozumienia mechanizmów rządzących rynkiem inwestycji jest analiza techniczna, odpowiednia do rzeczywistości XXI wieku. Z poradnika Krzysztofa Kochana dowiesz się między innymi: kim jest inwestor offline jak uniknąć psychologizowania w inwestowaniu, na czym polega nowoczesne podejście do analizy technicznej oraz jakimi narzędziami analizy posługują się skuteczni inwestorzy co jeszcze wchodzi w skład warsztatu inwestora, czyli na czym polega łączenie narzędzi analizy technicznej w bardziej złożone systemy Książka przedstawia najnowsze rozwiązania technologiczne w zakresie, z którego w praktyce skorzystać może każdy inwestor. Przedstawione metody znajdą zastosowanie na każdym rynku - niezależnie od tego, czy analizie poddawane będą krajowe akcje, globalne rynki złota, ropy naftowej i energii, indeksy giełdowe, czy też kryptowaluty.
Mogę bez wahania stwierdzić, że Aswath Damodaran to najlepszy nauczyciel wyceny, jakiego kiedykolwiek spotkałem. Ta książka pomimo swych niewielkich rozmiarów zawiera mnóstwo istotnych informacji
Michael Mauboussin, główny strateg inwestowania, Legg Mason Capital Management
(z przedmowy)
Poznaj prawdziwą wartość swojej inwestycji
Czy wiesz, ile tak naprawdę warte są akcje firm? Czy znasz realną wartość mieszkania albo domu, które właśnie kupiłeś? Czy ta wiedza jest Ci potrzebna?
Znajomość wartości akcji, obligacji czy nieruchomości pomaga podejmować bardziej świadome decyzje inwestycyjne. Wycena to proces prosty, który może opanować każdy, kto zechce poświęcić trochę czasu na gromadzenie i analizę informacji. Ta książka zawiera wartościowe wskazówki oraz techniki, które docenią zarówno inwestorzy instytucjonalni, jak i ambitni gracze indywidualni.
* Wyznaczanie wartości wewnętrznej oraz względnej.
* Wycena młodych firm i dojrzałych spółek.
* Wycena spółek rozwijających się i upadających.
* Wycena firm świadczących usługi finansowe.
* Wycena spółek cyklicznych i surowcowych.
* Wycena spółek z aktywami niematerialnymi.
Pod koniec lektury tej książki będziesz potrafił oszacować wartość każdej firmy czy spółki, których zakup rozważasz!
Psychologia w służbie Twojego biznesuJedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie mógłby zlecić swojemu zespołowi, robi sam, bo przecież "nikt tak dobrze jak ja...". Co niestety bywa prawdą - wielu szefów zauważa, że ich pracownicy nie są odpowiednio zaangażowani w realizowanie powierzonych im zadań.Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej.
Masz coś do powiedzenia światu? Zrób to w podcaście! Internet nieustannie się zmienia. Po erze blogowania, a także relacji zdjęciowych i filmowych (wreszcie) nadszedł czas podcastów - dzielenia się tym, co się ma do przekazania, za pośrednictwem dźwięku. Audycji podobnych do radiowych, których gospodarz mówi do słuchaczy sam albo wraz z zaproszonymi gośćmi. To pole do popisu i samorealizacji dla osób, które chcą i mogą obdarować innych wiedzą, zainteresowaniami, wrażeniami i doświadczeniami. Wielu podcasterów działa pro publico bono, cała rzesza innych zarabia na aktywności w sieci - bezpośrednio, gromadząc środki od darczyńców w systemie crowdfundingowym, albo pośrednio, traktując podcast jako reklamę samego siebie, swoich usług, publikacji itd. Jeśli robią to dobrze, słucha się ich z przyjemnością i niecierpliwie czeka na kolejne odcinki, to tacy podcasterzy z pewnością wiedzą: Jak zorganizować własne studio Jak przygotować się do nagrań W jaki sposób mówić, by utrzymać zainteresowanie słuchaczy Gdzie warto rozpowszechniać odcinki audycji I - co ważne - jak spieniężyć swoją podcastową aktywność Wyczerpującą wiedzą w tym zakresie podzieli się z Tobą autorka książki Anna Harężlak. Pasjonatka komunikacji w internecie i storytellingu, twórczyni podcastu Nareszcie na swoim, Diversify i Po polsku.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?